Provinciale Statenverkiezingen.

Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Eliabe »

Vorm van politieke dementie?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Mahalingam »

En nu dan: "wie de schoen past trekke hem aan."
Minister Schippers: ik beschuldig niemand
VVD-minister Edith Schippers zegt niemand te beschuldigen met haar suggestie dat de vijftien jaar oude zaak rond drugscrimineel Cees H. opnieuw in verkiezingstijd is opgerakeld om haar partij te beschadigen. Ze heeft ook geen bewijzen voor wie of wat daar achter zou zitten. Dat zei minister Schippers vandaag in het televisieprogramma Buitenhof.
http://www.volkskrant.nl/politiek/minis ... ~a3905530/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ariel »

King George schreef:Bunschotens oud-raadslid stapt over van CDA naar PVV
Het opiniestuk van An van Pijkeren uit De Bunschoter van vrijdag 13 maart 2015.
Recent heb ik vanuit het CDA de overstap gemaakt naar de PVV. Niet impulsief, maar bewust. Al een tijdje volg ik de islamkritische discussies in Nederland en Europa. Geert Wilders evenals Netanyahu en Marine Le Pen zijn hierbij voor mij grote voorbeelden. Politici die hun hoofd boven het maaiveld durven uit te steken en met succes zaken realiseren. Zij brachten een voortschrijdend politiek inzicht bij me teweeg. Door hen besefte ik dat de islam de vijand van de democratie is en geen bestaansrecht verleent aan christenen, joden en vrouwen.

Ik zie een oprukkende islamisering van de moslimextremisten binnen Europa en Nederland. Daar maak ik me zorgen over. Een islam die zich gruwelijk gedraagt tegenover vrouwen en kinderen.

Een terreurorganisatie als de jihad die letterlijk als doel heeft zich te ontdoen van de zogenaamde verderfelijke westerse invloeden. Die Nederland wil veroveren met z’n heilige oorlog om hier een eigen kalifaat te stichten waar je dan de sharia gratis bij krijgt. Toch kan zo’n jihad maar lukraak door de EU reizen vanwege de open grenzen. Dit is not done en moet stoppen.

Ik wil niet dat mijn kleinkinderen later aan mij vragen waarom ik hier niets aan gedaan heb. Nederland moet z’n eigen Hollandse roots behouden en haar Joods-christelijke identiteit beschermen. Dat betekent stopzetting van de bouw van moskeeën en massa immigratie en invoering van strengere grenscontroles.

Het is te gek voor woorden en onacceptabel dat moslim studenten in Nederland de Holocaust ontkennen. Iedereen die hier woont, met name ook de niet-westerse allochtonen, moeten zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur en niet andersom. Het is niet racistisch om op deze manier te praten, maar realistisch. Geen salafistische maar Hollandse cultuur centraal. Niet nog eens een keer duizenden niet-westerse allochtonen opnemen omdat de EU vindt dat we ze als arbeidskrachten nodig hebben. We hebben zelf mensen genoeg zonder baan die graag aan het werk willen.

Onze vrijheid wordt bedreigd. Elke dag meer. Daar past alleen een stevig antwoord op. Het kabinet zet zich veel te weinig in om extremistische, islamitische organisaties aan te pakken. Een islam heeft ons de oorlog verklaard, terwijl een minister van wonen wel even de terreurbestrijding erbij zal gaan doen. Dit kabinet heeft geen gezag. Ook het CDA leunt teveel achterover op dit punt. Het is voor deze club geen speerpunt. Voor de PVV wel.

Het CDA en ik zijn daarom op een goede manier uit elkaar gegaan. No hard feelings. Iedere partij doet z’n ding. Ik doe de mijne, namelijk keihard werken aan het stopzetten van een verdere islamisering. Binnen de PVV en wellicht ook nog eens binnen de SVP, de Spakenburgse Vrijheidspartij.

De verkiezingen van de Provinciale Staten zijn dit keer extra van belang omdat de statenleden de leden van de Eerste Kamer kiezen. Alleen een grote PVV-fractie in de Eerste Kamer kan ervoor zorgen dat we ons eigen Nederland serieus nemen en pal staan voor bescherming van onze democratie.

Dus ga stemmen op 18 maart op onze eigen Bunschoter PVV kandidaat: Peter Frans Koops, lijst vijf, nummer elf. Voor de Vrijheid. Voor de Partij voor de Vrijheid. Want: Genoeg is genoeg.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door xplosive »

Het doet me altijd goed als ik merk dat er weer iemand wakker is geworden. Hopelijk gaan straks meer CDA-ers haar voorbeeld volgen. De tijd dringt.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
antidotum
Berichten: 79
Lid geworden op: wo mei 15, 2013 10:43 am

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door antidotum »

Ali Yas schreef:Dat D66 zoveel stemmen krijgt kan haast niet anders worden verklaard dan uit de grote hoeveelheid tijd die Alexander Pechtold in de media krijgt om reclame voor zijn partij te maken. Alex kan lekker babbelen en met zijn hautaine houding de indruk wekken het enige verstandige alternatief te zijn. Meer hoeft een partij niet te doen om de stemmen te krijgen.
Morgen, maandag 16/3 om 18.15 debat Wilders/Pechtold. :vhappy;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ariel »

antidotum schreef: Morgen, maandag 16/3 om 18.15 debat Wilders/Pechtold. :vhappy;
Daar kijk ik ook naar uit. Ik hoop dat het goed gaat voor Wilders.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door King George »

Ariel schreef:
King George schreef:Bunschotens oud-raadslid stapt over van CDA naar PVV
Mooi als het waar is, en als we haar kunnen vertrouwen. Wie weet, misschien als het eerste schaap over de dam is volgen er meer. Maar aan de andere kant. Deze dame had ook het CDA kunnen blijven beinvloeden wat betreft islam en immigratie.
Soms probeert bijvoorbeeld Pieter Omzigt wel eens het eea te agenderen en te katalyseren. Redelijkerwijs is 2/3 van het CDA verstandig, maar 1/3 is verslaafd aan appeasen. Voor een echt realistischer CDA zullen eerst mastodonten als Van den Broek, Hirsch Ballin, Terpstra, De Vries, Lubbers, Van Agt e.d. uit de kaders moeten worden geëlimineerd. En dit is maar een kleine greep van het totaal misschien wel 1/3 CDA-kader groot. "Zij eruit of ik eruit", moet ze gedacht hebben.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door King George »

Mahalingam schreef:En nu dan: "wie de schoen past trekke hem aan."
Minister Schippers: ik beschuldig niemand
VVD-minister Edith Schippers zegt niemand te beschuldigen met haar suggestie dat de vijftien jaar oude zaak rond drugscrimineel Cees H. opnieuw in verkiezingstijd is opgerakeld om haar partij te beschadigen. Ze heeft ook geen bewijzen voor wie of wat daar achter zou zitten. Dat zei minister Schippers vandaag in het televisieprogramma Buitenhof.
http://www.volkskrant.nl/politiek/minis ... ~a3905530/
Edith Schippers heeft ook nog een leuk briefje gekregen.

Aan Edith Schippers

14 maart 2015 08:41 | Briefje van Jan door Jan Dijkgraaf

Beste Edith,

Zeg je nou werkelijk in De Telegraaf dat er krachten zijn die de VVD pootje willen lichten door vlak voor de Provinciale Statenverkiezingen ‘het bonnetje’ van de Teevendeal naar buiten te brengen? Ja, dat zeg je. “Als een bonnetje van vijftien jaar geleden een week voor de verkiezingen opdoemt, dan is mijn conclusie dat het niet voor niets nú gebeurt.”

Ik moet daar eigenlijk heel hard om lachen.

Je bent lid van het campagneteam van een partij die rel op rel en integriteitskwestie op integriteitskwestie stapelt en dan kruip je in de slachtofferrol?

Ik heb wel een tip voor je. Wil je niet dat de deksel van de MH17-doofpot gaat vlak voor de volgende Tweede Kamerverkiezingen, zorg dan dat de waarheid snel boven tafel komt. Dat je zelf de regie pakt over de timing en ‘m niet overlaat aan ‘krachten’. Zelfde geldt voor je partijgenoot Demmink, die door je ex-collega Opstelten al die tijd zo opzichtig werd berschermd.

Groet,

JanD

PS. Wil je meer gratis lezen op Myjour? We hebben ook veel nieuws over integriteit. Als je een account aanmaakt krijg je drie euro cadeau om betaalde shizzle te lezen. Zoek even op 'fatsoen'.
https://myjour.com/a/briefje-van-jan/aa ... -schippers
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Als Rutte met zijn lachebek goed ligt, hoeft de VVD niet zoveel te vrezen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teeven sloot een super deal. Dat waren zijn eigen woorden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

'Provinciale partijen mogen niet samenwerken met de PVV', zegt bestuurskundige Julien van Ostaaijen

Daan Vries – woensdag, 25 februari 2015

Afbeelding
Bestuurskundige Julien van Ostaaijen deed onderzoek naar populisme in de politiek.

EINDHOVEN - Provinciale partijen mogen van landelijke partijen niet samenwerken met de PVV. Dat stelt bestuurskundige Julien van Ostaaijen, werkzaam aan de Universiteit van Tilburg. "Samenwerken met de PVV is een taboe", volgens hem. "Dat kon alleen toen de PVV een gedoogpartij was."

Volgens Van Ostaaijen staan de partijpunten van de provinciale partijen te ver uit elkaar. "En eigenwijze politici die toch willen samenwerken met de PVV, zullen later door zo'n beslissing niet meer hogerop kunnen komen."

Populisme
Van Ostaaijen deed onderzoek naar populisme in de politiek. Hij durft te stellen dat de PVV een populistische partij is. "Doordat ze naar mijn idee geen uitzicht hebben op meebesturen proberen ze populair te doen met oneliners en schoppen ze tegen de gevestigde orde aan", zegt Van Ostaaijen

Maar politiek bedrijven op een populistische manier is volgens de bestuurskundige niet per definitie slecht. "Het zorgt voor een frisse wind en stelt onderwerpen ter discussie die andere partijen minder snel aan de orde stellen."

http://www.omroepbrabant.nl/?news%2F225 ... aijen.aspx
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

STEMMEN

Geplaatst op 16 maart 2015

Afbeelding

Als u a.s. woensdag uw stem gaat uitbrengen, bedenk dan even in welke lamentabele situatie Nederland en Europa zich bevinden. U weet natuurlijk wie daaraan schuldig is. De EUSSR, die zo goed voor zichzelf en haar ambtenaren zorgt, maar u tot de laatste druppel leegzuigt. Straks mogen wij ook nog de WW-uitkeringen van Grieken, Polen, Roemenië, Bulgarije en Frankrijk gaan meebetalen.

In Duitsland schroomt men niet meer om burgers uit hun huizen te zetten om er gelukzoekers uit voornamelijk islamitische landen te laten wonen, of daklozen uit onderkomens en internaten op straat te zetten, zoals deze week nog gebeurde. Het is de schuld van de politiek. Laat dat eens tot u doordringen en stel u zich eens voor dat het u overkomt. € 2500,- per jaar voordeel voor de inwoners van Nederland volgens een politicus van de Vlees noch Vis-partij D66. Maar anderen roepen dat overigens ook steeds, al zijn die niet zo exact met het noemen van een bedrag. EUSSR? Zij is de ondergang voor Europa, besef dat eindelijk eens!! Overigens kunnen we van de door en door slechte en gewetenloze politici niet op een koerswijziging reken, integendeel. Er komt nog veel meer.

Het enige dat wij kunnen doen, is stemmen op de enige juiste partij, die bewijst datgene te doen dat nodig is om voor Nederland op te komen en niet overal klakkeloos een handtekening onder te plaatsen. Op navolging in Nederland van het Duitse voorbeeld Pegida hoef je in dit gehersenspoelde land niet te rekenen. Ja, dat is jammer, want de vraag rijst bij mij hoelang zal de politiek dat nog dulden, want laten we wel zijn, zij krijgt een spiegel voorgehouden en dat ziet er niet fraai uit. De bedreigingen en scheldpartijen waar de kranten en radio en televisie gretig aan meedoen. “Onderbuikgevoelens”, “buitenlanderhaat”, “racisme” en ga nog even door. Zij blijven roepen dat Duitsland niet geïslamiseerd wordt. De Deutschlandfunk is een voorlopig 30 weken lang durende islamuitzending begonnen. Dus de plannen om Europa te islamiseren staat voor haar vast.

Laat mij maar gaan: Ik weet hoe ik moet stemmen! Aanstaande woensdag op de PVV!

Verdrijf de demon uit Europa!

Door: Peter Selie

https://ejbron.wordpress.com/2015/03/16 ... more-84950
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Wilders laat ‘Chamberlain’ Pechtold alle hoeken van de kamer zien

Frank Verhoef, 16 maart 2015

Afbeelding

Alexander Pechtold is de verliezer van het EenVandaag-debat.

“De terror-oehoe van de Nederlandse politiek,” noemde PVV-leider Geert Wilders zijn aartsrivaal Pechtold in het begin van het EenVandaag-debat vanavond. Wilders deelde de ene na de andere ferme klap uit tijdens de free fight. Het was met gemak het meest interessante debat van deze verkiezingscampagne. Zie bijvoorbeeld dit fragment:



Het debat was onderverdeeld in drie onderwerpen: de staat van de Nederlandse economie, de Europese Unie en terrorisme. Na de drie rondes lag Pechtold knock-out op de grond. Bij het debat over Brussel zei Wilders dat Nederland uit de EU en uit Schengen moet stappen.

Zwitserland is ook geen EU-lid, en het gaat prima met dat land. Pechtold probeerde nog tegen te sputteren dat de export voor Zwitserland duurder is geworden en dat Nederlandse vissers minder geld verdienen (alsof er dan ineens helemaal geen handel meer wordt gedreven), maar dat was het dan ook wel.

Even later probeerde Pechtold Wilders tijdens het debat over terrorisme uit te maken voor een “angstprediker”, maar die opmerking sloeg als een tang op een varken. Wilders ging er hard in en noemde Pechtold de Chamberlain van de Lage Landen, omdat Pechtold de strijd tegen het islamitisch terrorisme niet serieus neemt.

Wilders haalde tijdens het debat ook het voorbeeld aan van de vrouw in de Schilderswijk die door “Noord-Afrikanen” in de buik is getrapt omdat ze rookte. Hij zei: “U wil van heel Nederland een Schilderswijk maken.” Na dit debat zal geen PVV’er zijn overgestapt naar D66 en vice versa. Maar daar gaat het bij deze campagne ook niet om. Het draait om opkomst, opkomst en nog eens opkomst. Partijen moeten hun achterban naar de stembus zien te krijgen. En dat heeft Wilders in ieder geval goed gedaan met dit debat.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2015/ ... iN.twitter
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Niks mis met de wolf

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pechtold zei over Wilders: "En daar staat de wolf." Zoals we weten is Nederland weer heel blij met de wolf. En daarom is de wolf ook een beschermd dier. Maar de terror oehoe moest worden gevangen genomen om als bedreiging voor de samenleving verwijderd te worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ariel »

Scholieren geven voorkeur aan PVV

Als woensdag alleen scholieren zouden mogen stemmen, dan werd de PVV de grote winnaar van de Provinciale Statenverkiezingen. De PvdA zou een goede tweede worden, gevolgd door D66 en VVD.

Dat is de uitslag van de Scholierenverkiezingen, georganiseerd door ProDemos, de organisatie achter de Stemwijzer. De schaduwverkiezingen zijn gehouden op scholen in het voortgezet onderwijs en het mbo in heel Nederland. Er zijn ruim 11.000 geldige stemmen uitgebracht, aldus ProDemos.

Van dat aantal ging 19,9 procent naar de PVV, gevolgd door de PvdA met 15,7 procent, D66 is de derde partij met 13,8 procent en de VVD eindigde op plaats vier met 12,8 procent. De uitkomsten zijn vergelijkbaar met die van vier jaar geleden.

Voor het basisonderwijs hield ProDemos de Kinderverkiezingen. Hier was de Partij voor de Dieren de grote winnaar met 26,6 procent van de stemmen

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door xplosive »

De PVV en de PvdD zijn allebei stijgers, blijkbaar vooral ook bij jongeren. Dat stemt hoopvol. Anti-halal is het motto.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ali Yas »

xplosive schreef:De PVV en de PvdD zijn allebei stijgers, blijkbaar vooral ook bij jongeren. Dat stemt hoopvol. Anti-halal is het motto.
Allebei partijen met verhoudingsgewijs gezonde standpunten. Veel keus is het niet, maar het is veel beter dan niks.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door King George »

En wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Geloof in Rutte is al zijn leugens slikken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wilders is populair vanwege zijn recht voor zijn raap retoriek. Ik herhaal: ik heb Wilders nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Wie nu nog niet doorheeft dat kampioen leugenaar, VVD-er Rutte is, heeft echt een bord voor beide oren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door xplosive »

Een bedroevend lage opkomst. Dit gaat niet in het voordeel van de PVV werken vrees ik. Zo zie je ook weer het effect van de demagogische MSM op de kiezer.

De PvdD komt er redelijk uit bij deze verkiezingen lijkt het.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Een bedroevend lage opkomst. Dit gaat niet in het voordeel van de PVV werken vrees ik. Zo zie je ook weer het effect van de demagogische MSM op de kiezer.
.
het ziet er inderdaad niet goed uit voor de PVV. Ik ben op dit moment ook heel chagrijnig . Ik kan niet goed tegen mijn verlies. Zeker niet als D66 wint.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ariel »

De schade voor de PVV valt mee. Ze stonden weer op 10 zetels, maar zijn daarnet toch weer gezakt naar 9. Maar er moeten nog veel stemmen geteld worden, dus wie weet. Moed houden. Ik heb het vermoeden dat onze King doodmoe is van zijn dag stembureau zitten. Ik ben benieuwd hoe hij dat ervaren heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door xplosive »

Het is buitengewoon treurig dat (verraderspartij) D'66 verdubbelt. Waarschijnlijk hebben ze erg veel hulp gehad van de nieuwe islamitische aanwas in Nederland. Er is natuurlijk weer erg veel jonge islamitische (doorfok-)aanwas bij gekomen en dat wordt alsmaar meer. Vandaar ook dat vooral bij de niet-islamitische jongeren het probleem met de islam het meest gevoeld wordt en de sympathie voor de PVV daar daarom relatief groot is. De ouderen in Nederland daarentegen laten de niet-islamitische jongeren massaal barsten en creëren op die manier een zeer ongelukkige toekomst voor hen. Ze leveren hen uit aan sharia-lovers en verraden daarmee onze eigen niet-islamitische jeugd. Als de PVV-kiezers dan ook nog eens massaal bij de stembus vandaan blijven dan ontstaat op die manier een buitengewoon treurige situatie.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door xplosive »

Bijna alle stemmen zijn nu geteld. De situatie is over de hele linie onveranderd ten opzichte van de eerder voorspelde zetelverdeling. De PVV staat nog steeds op 9 zetels. De voorspelde uitslag ziet er voor de Eerste Kamer nu zo uit :
  • VVD 13(16)
    CDA 12(11)
    D66 10(5)
    PVV 9(10)
    SP 9(8)
    PvdA 8(14)
    GL 4(5)
    CU 3(2)
    SGP 2(1)
    PvdD 2(1)
    50Plus 2(1)
    OSF 1(1)
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Provinciale Statenverkiezingen.

Bericht door Ali Yas »

Nederland ligt nog lekker te slapen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie