Explosies bij marathon Boston

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:
Anyway...The eye for eye and tooth for tooth traditie is islamitische , dus de knul heeft niks te klagen.
Ja, dat is dan ook weer helemaal zo! ;)
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Manon »

Ik wil eigenlijk zeggen: ik vind de doodstraf te licht en te weinig afschrikwekkend voor zulke sujetten. Spuitje en klaar is kees, de maagd van 72 staat hen toch te wachten.

Neen, dan is effektief levenslang volgens mij een betere straf, alleen kost die teveel. Vandaar: eigen werk voor eigen kost en inwoon. Liefst in gezelschap van andere maagdenliefhebbers. Zet hem samen met Bouyeri of zo, kunnen ze samen overleggen hoeveel aardappelen ze schillen om er zelf ééntje over te houden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Pilgrim »

Manon schreef:doodstraf is goedkoper dan levenslang.
De doodstraf is in de US gemiddeld drie maal duurder dan levenslang. Vooral ook door intensief juridisch onderzoek om de onderste steen boven te krijgen. Het blijft echter een gemiddelde omdat er een zekere willekeur onder die rechters heerst.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Ariel »

Manon schreef:Ik wil eigenlijk zeggen: ik vind de doodstraf te licht en te weinig afschrikwekkend voor zulke sujetten. Spuitje en klaar is kees, de maagd van 72 staat hen toch te wachten.
.
Ik weet het niet. De angst om geëxecuteerd te worden, ( het zwaard van damocles) hangt wel boven zijn hoofd. Elke dag kan de laatste zijn, en de onzekerheid wanneer dat gaat gebeuren lijkt me geen pretje.

Ik denk als je levenslang krijgt, en dus niet vrij bent om te doen en laten wat je wilt, je toch nog een redelijk leven in de gevangenis kan hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:
Manon schreef:Ik wil eigenlijk zeggen: ik vind de doodstraf te licht en te weinig afschrikwekkend voor zulke sujetten. Spuitje en klaar is kees, de maagd van 72 staat hen toch te wachten.
.
Ik weet het niet. De angst om geëxecuteerd te worden, ( het zwaard van damocles) hangt wel boven zijn hoofd. Elke dag kan de laatste zijn, en de onzekerheid wanneer dat gaat gebeuren lijkt me geen pretje.

Ik denk als je levenslang krijgt, en dus niet vrij bent om te doen en laten wat je wilt, je toch nog een redelijk leven in de gevangenis kan hebben.
Plus dat die straf die hem te wachten staat, de dodelijke injectie, toch wel heftig is hoor! Heel veel mensen denken dat dat heel humaan is, en zo ziet het er ook uit. Maar schijn bedriegt! Hier een artikel over dit onderwerp: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dodelijke_injectie
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Ariel »

Marieke schreef:
Plus dat die straf die hem te wachten staat, de dodelijke injectie, toch wel heftig is hoor! Heel veel mensen denken dat dat heel humaan is, en zo ziet het er ook uit. Maar schijn bedriegt! Hier een artikel over dit onderwerp: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dodelijke_injectie
Dat is waar, maar voor zijn slachtoffers was het ook geen pretje en een zeer pijnlijke ervaring.

Afbeelding

Dit vind ik een heftige foto. De man weet dat hij zijn beide benen kwijt is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:
Dat is waar, maar voor zijn slachtoffers was het ook geen pretje en een zeer pijnlijke ervaring.
Ja, dat is waar. Daarom zei ik ook al: ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die wraak willen!
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Marieke schreef:Ik weet eerlijk gezegd niet zo wat ik van dit vonnis moet denken. Maar eerlijk gezegd snap ik wel dat je als slachtoffer wraak zou willen, en dat je dan opgelucht bent als dit geëist wordt. Aan de andere kant denk ik ook: nou zeg, ze hebben, toen ze hem gewond aantroffen, alles gedaan om hem weer te laten herstellen! En dat heeft natuurlijk ook een hoop geld gekost, wat ze veel beter aan goede mensen konden besteden! En nou laten ze hem alsnog doodgaan... Klinkt mij eerlijk gezegd een beetje in de oren als: het geld is voor niks weggegooid... :thinking:
Joh, Marieke. Deze knaap wordt voorlopig niet ter dood veroordeeld. Ik vermoed dat hij nooit geëxecuteerd wordt. Tegen de tijd dat hij aan de beurt is ( over 20 jaar) dan is de doodstraf afgeschaft. Ik vermoed dat hij nu wel naar de death row verplaatst is, en dan kan hij nu gaan nadenken wat hij gedaan heeft, en misschien wat angst krijgen voor zijn vonnis.

Anyway...The eye for eye and tooth for tooth traditie is islamitische , dus de knul heeft niks te klagen.
Ik denk dat er niemand is die het betreurt dat de klopjacht die direct na de aanslagen hadden plaatsgevonden nagenoeg direct hadden gerendeerd in het uitschakelen van één van de terroristen en het levend (en gewond) vangen van de ander van de terroristen. Over de doodstraf kunnen we discussiëren, maar er is in ieder geval wel een signaal afgegeven dat het met deze twee terroristen game over is. Hulde aan degenen die hun klopjacht tot een goed einde hebben gebracht. En we moeten wel onder ogen zien dat met de doodstraf Dzhokhar Tsarnaev krijgt waar hij twee jaar geleden zelf voor koos.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Marieke »

King George schreef: En we moeten wel onder ogen zien dat met de doodstraf Dzhokhar Tsarnaev krijgt waar hij twee jaar geleden zelf voor koos.
Ja, dat is ook zo. Maar is het dan niet juist daarom fout om hem de doodstraf op te leggen? Ik bedoel: dalijk vindt-ie het nog een hele eer ook... Hij krijgt misschien dan wel het gevoel dat hij als 'martelaar' sterft ofzo... (Ja, ik weet dat het misschien een hele stomme opmerking is, maar ik kon het toch niet laten om het even te zeggen).
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door King George »

Resultaat is in ieder geval wel dat hij uit de dodencel nog enkel in een kist naar buiten zal komen of hij moet kans zien te ontsnappen. Of zijn dood nou vervroegd of vertraagd in zal treden. Vanaf dat moment kan hij ook niet meer ontsnappen. Je kan hem natuurlijk ook in de gevangenis tussen allerlei vuilnis zetten bij wie hij het slecht naar de zin zal gaan krijgen. Dan is long stay een soort langzame doodstraf. We hoeven hem niet te missen als we ongebluste kalk over hen uit kunnen gaan strooien.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door mercator »

Manon schreef:Ik wil eigenlijk zeggen: ik vind de doodstraf te licht en te weinig afschrikwekkend voor zulke sujetten. .
Klopt, levenslange dwangarbeid in een varkensstal is beter voor moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Marieke »

mercator schreef: Klopt, levenslange dwangarbeid in een varkensstal is beter voor moslims.
Helemaal mee eens, lijkt me een goed idee! Er moet nog het een en ander verbeteren in de gangbare varkenshouderij, zoals bijvoorbeeld diervriendelijke kraamhokken voor zeugen. Daar kunnen die terroristen zich dan mooi voor inzetten! Zijn ze toch nog nuttig! :tomgue:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Manon »

En pas dàn zullen ze even nadenken alvorens nog een aanslag te plegen.

Nu geef je hen gewoon een enkeltje richting 72 maagden in hun paradijs (volgens hun debiele religie alvast). Niemand die terugkomt om te zeggen dat er ginds niks gevonden werd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door xplosive »

Manon schreef:Niemand die terugkomt om te zeggen dat er ginds niks gevonden werd.
Zie je nou wel, dat is het bewijs dat er wél wat gevonden werd. Als er niets gevonden werd dan kwamen ze wel terug om te zeggen dat er niets gevonden werd. Zo zie je maar weer dat de islam geheel in overeenstemming is met de logica. :shocking2:
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Mahalingam
Berichten: 52307
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Mahalingam »

Nog twee vrienden van aanslagpleger Boston veroordeeld
Twee studiegenoten van Dzjochar Tsarnajev, die een bomaanslag pleegde bij de marathon van Boston in 2013, moeten zeker drie jaar naar de gevangenis. Ze hebben bewijsstukken vernietigd en gelogen tegen de autoriteiten in de nasleep van de aanslag.
Details:
Het gaat om Azamat Tazhajakov, uit Kazachstan, en de Amerikaan Robel Phillipos. De eerste kreeg gisteren drieënhalf jaar cel omdat hij na de aanslag uit de kamer van Tsarnajev diens rugzak - met lege vuurwerkhulzen - en laptop heeft gehaald.
[...]
Phillipos kreeg drie jaar celstraf, omdat hij ook aanwezig was in de kamer en valse verklaringen aflegde tegenover de onderzoekers.[...]
Een derde vriend van Tsarnajev kreeg eerder deze week al een celstraf van zes jaar.
http://www.volkskrant.nl/dossier-explos ... ~a4058748/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Zwartmeer »

Voor wie er, net als mij, niet genoeg van kan krijgen, nog zo'n documentaire. De nadruk ligt hier op opsporing.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Zwartmeer »

Hier wordt bijzonder expliciet op de opsporingsmethoden ingegaan...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door sjun »

Afbeelding
Dzhokhar Tsarnaev: Uit dank voor geboden kansen, kost en opvang.

Boston Marathon terrorist Dzhokhar Tsarnaev, gedurende zijn 'berouwvolle' periode voorafgaand aan de rechtszaak. Mooie verhalen van aanklagers die het publiek verzekerden dat de terroristen helemaal niet gemotiveerd zouden zijn door religie (eufemisme voor islam) in tegenstelling tot wat deze terroristen zelf geloofden en wat hen aanzette tot moedwilige moord op en verminking van onschuldige anderen.
Spoiler! :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

I’m jealous of my brother who
ha [hole] ceived the reward of jannutul Firdaus (inshallah)
before me. I do not mourn because his soul is
very much alive. God has a plan for each person.
Mine was to hide in his boat and shed some
light on our actions I ask Allah to make me a
shahied (iA) to allow me to return to him and
be among all the righteous people in the highest levels
of heaven.

He who Allah guides no one can misguide
A [hole] bar!
I bear witness that there is no God but Allah
and that Muhammad is his
messenger [hole] r actions came
with [hole] a [hole] ssage and that
is [hole] ha Illalah. The U.S.
Government is killing our innocent
civilians but most of you already
know that. As a M[hole] I can’t
stand to see such evil go unpunished,
we Muslims are one body, you hurt
one you hurt us all, well at least that’s
how Muhammad (pbuh) wanted it to be [hole] ever,
the ummah is beginning to rise/awa [hole]
has awoken the mujahideen, know you are
fighting men who look into the barrel of your
gun and see heaven, now how can you compete
with that. We are promised victory and we
will surely get it. Now I don’t like killing
innocent people it is forbidden in Islam
but due to said [hole] it is allowed.
All credit goes to [hole].
Hoog tijd om de laakbare ideologie -die zich als religie presenteert als dat zo uitkomt- volledig door te lichten en Jan Publiek in de hele wereld van de bevindingen in kennis te blijven stellen.
Afbeelding

Oh ja....
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door sjun »

Marieke schreef:
King George schreef: En we moeten wel onder ogen zien dat met de doodstraf Dzhokhar Tsarnaev krijgt waar hij twee jaar geleden zelf voor koos.
Ja, dat is ook zo. Maar is het dan niet juist daarom fout om hem de doodstraf op te leggen? Ik bedoel: dalijk vindt-ie het nog een hele eer ook... Hij krijgt misschien dan wel het gevoel dat hij als 'martelaar' sterft ofzo... (Ja, ik weet dat het misschien een hele stomme opmerking is, maar ik kon het toch niet laten om het even te zeggen).
Ook daar kun je wel iets aan doen. Overal verkondigen en ook uitvoeren dat zijn lijk in een vat varkensvet zal worden verpakt alvorens het de grond ingaat en dat dit geld voor elk overblijfsel van terroristen. Dan weet de rest met zulke plannen vast ook wat hen te wachten staat.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Ariel »

sjun schreef: Afbeelding

Oh ja....


:hiding: Vind jij onze paardjes niet leuk Sjun.... :ride: :horse:

Wat betreft de moeder van deze misdadigers...

Dat mens is een moslim, en we verwachten niets anders van haar dan dreigen en schelden.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De juiste oplossing voor liever dood dan levend moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:
Marieke schreef: Ja, dat is ook zo. Maar is het dan niet juist daarom fout om hem de doodstraf op te leggen? Ik bedoel: dalijk vindt-ie het nog een hele eer ook... Hij krijgt misschien dan wel het gevoel dat hij als 'martelaar' sterft ofzo...
Ook daar kun je wel iets aan doen. Overal verkondigen en ook uitvoeren dat zijn lijk in een vat varkensvet zal worden verpakt alvorens het de grond ingaat en dat dit geldt voor elk overblijfsel van terroristen. Dan weet de rest met zulke plannen vast ook wat hen te wachten staat.
Het enige beste idee tot nu toe. Waarvoor dank aan Sjun. Voor mij is het onbegrijpelijk dat nog niet één politieke leider op dit idee is gekomen. Want ter dood veroordelen zonder onze 'heidense' rituelen toe te passen, is als een geschenk uit het paradijs van Allah voor zijn kontkruipers.

Zo beschouwd zijn dit soort islamitische terroristen smerige homo's.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door sjun »

Ariel schreef:
sjun schreef: Afbeelding

Oh ja....


:hiding: Vind jij onze paardjes niet leuk Sjun.... :ride: :horse:
Ik vind ze net te groot en te aanwezig.
Wat betreft de moeder van deze misdadigers...

Dat mens is een moslim, en we verwachten niets anders van haar dan dreigen en schelden.

Afbeelding
Ze kan natuyurlijk gewoon worden uitgewezen. Haar eenwezigheid heeft de solidariteit van de onderdak biedende bevolking al teveel overvraagd. Gauw terug naar waar ze vandaan komt lijkt me voor iedereen beter. Dat scheelt alweer slechte ideeën over een zekere politieke stroming (en wie zich daarmee afficieert) die tegen beter weten in blijft verkondigen dat islam vrede betekent.

Wat er in zit komt er uit. Tegen de oogsttijd wordt het onkruid het beste zichtbaar en kan het zonder het gewenste voedzame graan te beschadigen eenvoudig verwijderd worden.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Explosies bij marathon Boston

Bericht door Manon »

De overlevende broer had de doodstraf gekregen (maar ja, wanneer wordt die uitgevoerd?) Daar heb ik in dit geval geen enkel probleem mee.

Echter, blijkbaar heeft de Aryan Brotherhood in de gevangenis (mèt medeweten van de cipiers) even een bezoekje gebracht aan zijn cel, en hem een beetje bijgewerkt: hersenbeschadiging als gevolg. Mogelijk zal hij nooit meer kunnen lopen of praten.

Nu.

Op zich vind ik dat dus ook niet zo erg (en met mij blijkbaar velen). Maar als ik dan in het artikel lees dat er normaal wel reprimandes volgen op zulke daden, maar in dit geval de daders geprezen werden, EN ZELFS STRAFVERMINDERING KREGEN, dan vraag ik me toch af hoe het zit met het rechtssysteem in de VS.

http://empirenews.net/accused-boston-ma ... alk-again/
“It initially appeared as though Tsarnaev slipped on a discarded banana peel and hit the floor with such force that his head bounced off the hard tile surface, probably 16 or 17 times. There was blood everywhere – all over the walls, the floor, even the toilet. The injuries have caused massive brain trauma,” said prison investigator Joe Goldsmith. “We determined though, through expert analysis, that it would be impossible for these injuries to have occurred through a fall. Our investigation has shown that that it was the Aryan Brotherhood who initiated an attack on Tsarnaev.”



“Yes, it was the brotherhood who took care of that bomber,” said Miles Smith, head of the Aryan Nation inside Devens. “The other gangs, they wanted him, too. We paid the guards the most money to have a shot. They stood aside, and let us do what we do. On the way out, they shook our hands, told us ‘Thank you.’ Well, You’re welcome. You’re welcome, Boston. You’re welcome, America!”

“Normally, an attack this violent, this cruel, on another inmate would get any offending party more time added to their sentence,” said warden Jacobson. “Because of the nature of Tsarnaev’s crimes, though, we have decided to actually reduce the sentences of the Aryan members who were involved. They have done our prison and our country a great service, and we appreciate it immensely. They are heroes in the eyes of not only this institution, but also in the eyes of the people of the Commonwealth of Massachusetts.”

Tsarnaev had pled not guilty to all thirty charges filed against him, but was found guilty on all counts in April. He was sentenced to the death penalty per the crimes committed.
Anderzijds dan weer: zo'n leuk lesje bijspijkeren zou Mohammed B. ook mogen krijgen op de tiende verjaardag van de slachting van Theo van Gogh.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie