Presidentsverkiezingen Amerika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Hier weer een interessante analyse van Cenk :

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door mercator »

Ik zal nooit spontaan tegen mijn klanten kond maken van mijn weerzin tegen moslims. Maar als het onderwerp ter sprake komt wik ik mijn woorden niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:Hier weer een interessante analyse van Cenk :
Wat Trump doet met zijn 'gedurfde' uitspraken is aandacht trekken. Andere politici reageren dan op hem, of de pers maakt dat ze dat doen. Zo krijgt Trump nog meer aandacht. En vervolgens reageert de media behalve op Trump zelf, ook nog eens op de reacties van de politici, die ze zelf uitlokken. Trump hoeft dus maar een keer in de media te verschijnen om drie keer het nieuws te halen. Hierbij komt ook nog eens dat hij dan het onderwerp wordt van talkshows en krantenrubrieken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Pilgrim »

Dat lijkt op de aanpak van Wilders.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslims kunnen beter zwijgen. Niet nadenken doen ze sowieso al.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Ik zal nooit spontaan tegen mijn klanten kond maken van mijn weerzin tegen moslims. Maar als het onderwerp ter sprake komt wik ik mijn woorden niet.
Zo ben ook ik. Ik zal er nooit zelf over beginnen. Ook niet op de voetbalclub . . . maar o wee o wee als iemand erover begint . . . Men kent mijn reputatie hoe ik over islam en moslims denk. Echt wel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

Dit is wel even grappig. Hier is Oscar De La Hoya, the golden boy, olympisch bokskampioen, en veelvuldig wereldkampioen, en ik meen de op een na beste betaalde bokser aller tijden. Hij ook nog eens in de USA een de populairste boksers ooit, en, hij is de zoon van Mexicaanse illegalen in Amerika... Wat vindt hij van Donald Trump?

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »





Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Ik denk dat Donald Trump een veel betere kans maakt dan Mitt Romney met zijn verkrampte nep-smile waar de Amerikanen massaal op afknapten. Donald Trump "spits it out" en probeert niet om ten koste van alles de "lieverd" uit te hangen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:Ik denk dat Donald Trump een veel betere kans maakt dan Mitt Romney met zijn verkrampte nep-smile waar de Amerikanen massaal op afknapten. Donald Trump "spits it out" en probeert niet om ten koste van alles de "lieverd" uit te hangen.
Ik denk zelfs dat Trump de grootste kans maakt. Behalve Hillery Clinton weet ik niet eens wie de andere kandidaten zijn. Alle aandacht gaat naar Trump. Misschien dat ie te vroeg piekt en dat men tegen verkiezingstijd op hem uitgekeken is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ook Trump gaat niks klaar maken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:
Ja! Ik herken mij zelf wel in Trump. Behalve het feit dat hij vele malen slimmer en intelligenter is dan ik. Ik heb het dan ook over zijn verhaal. Een prima verhaal. Ik ben overigens gestopt bij minuut 9. Toen wist ik het wel. Ook ik zou dat afgestoken kunnen hebben. Overigens heb ik een zwak voor die door jou genoemde bokskampioen van Mexicaanse origine. Een prima vent met een goed hart op de juiste plaats. Maar zou hij geschikt zijn als 'heerser'? NEE! Hij is te lief en te goedaardig. Zijn ooedeel over Trump luidde in de video: stem niet op Trump!

En dan ben je de president. En wat dan? Hoe ver gaat dan jouw invloed? Die gaat best wel ver. Maar je hebt wel voldoende meerderheid nodig. Ik ben ervan overtuigd dat het mens-zijn probleem onoplosbaar is. En wel vanwege het feit dat we gek zijn op spelletjes. Spelletjes met de duivel, de twijfel en onzekerheid, de diepste schaduw in ons binnenste en het verlangen naar rechtvaardigheid zonder blauwe plekken. Ik mag niet zeggen wat ik denk, waar ik achter sta, en dat ik kan verdedigen. Altijd is er een andere macht die toezicht houdt, toestaat, corrigeert en verbiedt. Normaal is dat God. In de evolutietheorie is dat het toeval. Op forums de webmaster(s). Plassen tegen de wind in is lastig, daarom beter niet te doen.

Amerika is een democratie. En wij niet al te snuggere lieden, focussen ons op een potentiële dictator.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Wat denk je, Hans, gesteld dat Donald Trump straks de Republikeinse genomineerde wordt, zal Donald Trump het dan afleggen tegen deze vrouw :

Afbeelding

Afbeelding

En nog een vraag : zou je deze vrouw aanvaarden als acceptabele oppas voor je (klein)kinderen?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door King George »

Zwartmeer schreef:
xplosive schreef:Het is eigenlijk wel logisch dat de Republikeinen Donald Trump het meest zien zitten. Vergeleken bij Donald Trump steken de andere Republikeinse presidentskandidaten af als een stelletje minderwaardige kinderachtige mietjes. De meesten zullen liever een stevige uitglijer van Donald Trump zien dan het zielig politiek correct binnensmonds gewauwel van de andere kandidaten.
Bij bijna elke verkiezingen beloven de kandidaten verandering. Maar als het puntje bij het paaltje komt verandert er heel weinig. De stoere taal van Trump spreekt mij wel aan maar als hij eenmaal president is is dat over. Hij kan nu hij geen verantwoordelijkheid draagt alles roepen. Zal hij straks nog net zo anti-islam zijn als nu?
Ter vergelijking: We wachten ook nog altijd op charges met de hoge drukspuit, zoals Sarkozy in verkiezingstijd beloofde de banlieus in Frankrijk schoon te zullen maken met de hoge drukspuit. Gedurende zijn presidentschap is de daad helaas niet bij het woord gevoegd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Ik denk zelfs dat Trump de grootste kans maakt. Behalve Hillery Clinton weet ik niet eens wie de andere kandidaten zijn. Alle aandacht gaat naar Trump. Misschien dat ie te vroeg piekt en dat men tegen verkiezingstijd op hem uitgekeken is.
Hillary Clinton gaat anders ook al even mee. En daarom kan iedereen zo zoetjesaan wel weten waarom je niet op haar zou moeten stemmen. Tenzij men vindt dat er dringend een keer een vrouwelijke president moet komen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Clinton ahum

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:Wat denk je, Hans, gesteld dat Donald Trump straks de Republikeinse genomineerde wordt, zal Donald Trump het dan afleggen tegen deze vrouw (beeld Hillary Clinton)

En nog een vraag : zou je deze vrouw aanvaarden als acceptabele oppas voor je (klein)kinderen?
Ik onthoud mij liever van commentaar wat haar betreft. Zoveel weet ik ook weer niet. Dan kun je beter je mond houden. Misschien is zij best wel lief voor kleine kinderen. Ik in ieder geval wel. En toch ben ik geen pedofiel. Laten we het er maar op houden dat pedofilie, net zoals homofilie en islamofie, een ziekte is. Politiek is dat eigenlijk ook. Alles is eigenlijk een ziekte. Daarom gaan we ook dood. Tijdens de Spaanse griep vielen mensen zo maar dood op straat neer. Ziek? Je zou het niet denken. Politiek is ziek en smerig. Laten we dat nooit vergeten. HEEL SMERIG! Deze kreet heb ik van de Jehovah's Getuigen geleerd. Van sommige dingen zijn ze best wel goed op de hoogte.

Ach, wie er ook gaat winnen in de VS, er is altijd een oplettende achterban die het roer in handen heeft. Het roer van het kapitalisme. Er zijn ook best wel goede kapitalisten, ik bedoel rijke mensen die oog hebben voor de noden van de armzaligen onder ons. Ik weet het niet. Geld aan goede doelen schenken is meestal een automatisch gebaar van zelfbevrediging. En wat heb ik eigenlijk met de rest van de wereld? Niks toch!

Ik bedenk nu plotseling dat ik God het beste aan jullie kan voorstellen als de Zeitgeist. Waarbij God zich voornamelijk manifesteert naast Satan als zijn evenbeeld. Satan heeft God gemaakt naar zijn evenbeeld en toen de mens. Jammer van Jezus. Die was zo kwaad nog niet. Past eigenlijk niet bij die twee anderen. Klopt ook wel, want God was de boeman terrorist van de joden en de Arabieren. Het zou een goede zaak zijn wanneer Jezus eindelijk eens zijn vader gaat vermoorden. Is wel vaker voorgekomen in de geschiedenis.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Trump for president. America rules the world

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Twitter berichten zeggen wel wat over de persoon.

Afbeelding

Oordeel zelf. Ik heb zo mijn twijfels. Een swingende no-nonsense zakenman als president? Geen idee. Obama zal niet zo gauw een oorlog beginnen. Met Trump weet ik het niet. Het woord patser is al gevallen. Dat soort mensen kan er niet tegen wanneer zij hun zin niet krijgen. Ik onthoud mij van stem uitbrengen. En dat is niks voor mij. Nou ja, wie twijfelt denkt tenminste na, zal ik mij maar verontschuldigen. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door silkyboxershortXL »

Wild Bill for America:
The Trump Offensive
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Trump staat achter Israël

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dan deze er ook maar even bij. Zodat we zeker weten dat Israël met Trump aan zijn zijde zich geen zorgen hoeft te maken over het zich superieur wanende islamitische gespuis om hem heen. Chaimae zei ooit dat ze niet tegen joden was, maar wel tegen Isaël. Ik ben niet voor joden, wel voor Israël. Als ik zeker wist dat Trump Saoedi-Arabië gaat aanpakken, ga ik blind voor hem.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Pilgrim »

Donald Trump snelt als komeet naar nr.1 in peilingen VS

Xander, 04-08-2015

Afbeelding
Als de Republikeinen hem dwars blijven zitten, dan dreigt Trump als onafhankelijke kandidaat met de verkiezingen van 2016 mee te doen. Peilingen wijzen nu al uit dat hij ook dan een groot aantal stemmen zal krijgen.

Miljardair wil illegalen tegenhouden, subsidie voor abortusindustrie en klimaatagenda stoppen, en ISIS compleet vernietigen - ‘De belangengroepen in Washington weten dat ik niet te koop ben’

De Amerikaanse miljardair Donald Trump is er in zeer korte tijd in geslaagd om in vrijwel alle peilingen onder Republikeinen (2) naar de eerste plek te stijgen, en dat ondanks massale tegenstand uit de partij zelf, waar men niets moet hebben van Trumps anti-establishment houding. Trump heeft nu zelfs meer mensen achter zich als de nummers 2 en 3 (Jeb Bush en Scott Walker) bij elkaar opgeteld. Marco Rubio, een van Trumps Republikeinse rivalen, gaf ruiterlijk toe dat Trump met zijn slimme ‘recht voor zijn raap’ uitspraken steeds meer gefrustreerde Amerikanen aan weet te spreken. Donald Trump lijkt dan ook de enige die een echte bedreiging kan vormen voor Obama’s gedoodverfde opvolger Hillary Clinton.

Zowel de Wall Street Journal, NBC als de Monmouth University plaatsen Trump op nr.1. Uit de grootste peiling, verricht door de universiteit, komt naar voren dat Trump met 26% ruim aan de leiding gaat, op grote afstand gevolgd door Jeb Bush (12%) en Scott Walker (11%). De andere 14 (!) kandidaten halen slechts tussen 1% en 6%.

Het belangrijkste nieuws is wellicht dat Trumps ‘favorability rating’ – het aantal mensen dat positief over hem is- steeg naar 52%, tegen 35% ‘unfavorable’. Twee weken geleden bedroegen deze percentage nog resp. 40% en 41%. In deze statistiek staat Trump nu op de tweede plaats en moet hij alleen Marco Rubio (54%) nog voor zich dulden. Trump wordt op de voet gevolgd door Mike Huckabee (51%) en Rand Paul (48%). (1)

Trump krijgt openlijk steun van ‘Tea Party’ icoon Sarah Palin, en is daar heel blij mee. Uit de peilingen blijkt overigens dat de miljardair het onder alle lagen –rijk en arm, oud en jong, conservatief / Tea Party en gematigd, goed doet.

Industriële wederopbouw
Een van Trumps belangrijkste punten is dat hij de industriële basis van Amerika, die in de loop der jaren vrijwel geheel naar het buitenland werd verplaatst, opnieuw wil opbouwen. Om weer banen aan de vele werkloze Amerikanen te kunnen geven wil hij de grenzen met Mexico compleet afsluiten voor de dankzij Obama mogelijk gemaakte gigantische toestroom van miljoenen illegalen, die in het zuiden van de VS –zoals in Californië- een ware explosie van criminaliteit hebben veroorzaakt. (3)

Trump wil toestroom illegalen stoppen
In een open brief aan het Amerikaanse volk schrijft Trump dat hij ‘het haat te moeten zien wat er gebeurt in Amerika, het land waar ik zoveel van hou. Ik ben doodziek van China, Mexico en al die andere landen die ons verslaan aan de onderhandelingstafel, en die eenzijdige deals krijgen van Washington. Zij hebben het mogelijk gemaakt dat deze landen onze banen stelen en onze economische groeimogelijkheden om zeep helpen.’

‘Laten we eerlijk zijn: Amerika verkeert in grote problemen. Doordat onze incompetente leiders zoals Obama en Hillary Clinton worden overklast zijn wij het lachertje van de wereld geworden. Onze economie is een ramp. Ik denk dat het Amerikaanse volk klaar is voor de harde waarheid. U weet dat ik het zeg zoals ik het zie: dankzij Obama is de Amerikaanse droom dood.’

‘Maar ik kan ons land terugbrengen – groter, beter en sterker dan ooit. Een paar weken geleden werd het politieke establishment woest toen ik erop wees dat sommige illegalen uit Mexico, die door de Mexicaanse regering hierheen worden gedwongen, misdaad, drugs en moord naar de VS brengen. De media probeerden me zwart te maken en beweerden dat ik een ‘racist’ ben.’

‘Niets is minder waar. Ik dwong de media aandacht te geven aan een aantal afschuwelijke misdaden waarbij Amerikaanse burgers werden vermoord door illegalen, die naar ons land konden komen omdat de grenzen zó poreus zijn, dat praktisch iedereen de VS kan binnenwandelen.’ Trump wijst vervolgens op de buitengewoon slechte zorg van de regering Obama voor de veteranen, en wil hen in ere herstellen.

‘Belangengroepen weten dat ik niet te koop ben’
Nog een enorm verschil met de andere kandidaten is dat Trump zijn campagne met zijn eigen geld financiert. ‘Daardoor weten de insiders in Washington dat de lobbyisten en speciale belangengroepen geen invloed zullen hebben in de regering Trump. Deze belangengroepen weten dat ik niet ‘te koop’ ben.’

De miljardair belooft zelfs dat iedere dollar die hij aan giften van Amerikanen krijgt zal verdubbelen. ‘Ik wil de linkse media laten zien dat er sinds de dagen van Ronald Reagan niet meer zo’n volksbeweging is geweest die klaar is om onze partij en ons land te transformeren. Mijn eerste doel is de grootse economische opleving in de Amerikaanse geschiedenis te creëren, om de ongelooflijke spirit van het vrije ondernemerschap in dit land los te laten. Laten we Amerika weer vooruit krijgen!’ (4)

Einde aan Planned Parenthood, ISIS en klimaatagenda
Na het schokkende abortusschandaal rond Planned Parenthood wil Trump als president alle subsidie voor de organisatie stopzetten. Ook wil hij kijken of het peperdure zorgstelsel van de regering, beter bekend als ‘Obamacare’ – waardoor miljoenen middenklasse gezinnen hun premies niet meer konden betalen –, kan worden teruggedraaid (5).

Trump heeft ook een hele duidelijke toekomst voor de islamitische terreurgroep ISIS in gedachten: ‘Blaas ze helemaal weg. We kunnen ISIS heel snel vernietigen. Naar mijn mening zal dat snel gaan, daarin ben ik het totaal niet eens met anderen. Als je daar drie of vier weken bommenwerpers heen stuurt, is het voorbij.’ (6)

Van de hysterische klimaatagenda –die door Obama wordt gebruikt voor het invoeren van torenhoge belastingen – moet Trump eveneens niets hebben. Hij spotte met het zogenaamde ‘wetenschappelijke bewijs’ dat links aandraagt voor klimaatverandering door te zeggen dat ‘dit het weer wordt genoemd. Iedereen belastingen opleggen voor klimaatverandering is absoluut krankzinnig.’ (6)

Xander

(1) Breitbart
(2) Breitbart
(3) Breitbart
(4) Newsmax
(5) Breitbart
(6) Breitbart

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... ilingen-VS
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Trompetgeschal Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Trump schreef: ‘Laten we eerlijk zijn: Onze economie is een ramp.
Echt niet!
Trump schreef:‘Blaas ze helemaal weg. We kunnen ISIS heel snel vernietigen. Naar mijn mening zal dat snel gaan, daarin ben ik het totaal niet eens met anderen. Als je daar drie of vier weken bommenwerpers heen stuurt, is het voorbij.’
Inderdaad, inclusief honderden onschuldige burgers. IS is ontstaan vanuit de godsdienstwaanzin die gevoed wordt vanuit het meest ergerlijke land ter wereld: Saoedi-Arabië. Beter al die koningen, prinsen en Koran geleerden de lucht in blazen.
Van de hysterische klimaatagenda –die door Obama wordt gebruikt voor het invoeren van torenhoge belastingen – moet Trump eveneens niets hebben. Hij spotte met het zogenaamde ‘wetenschappelijke bewijs’ dat links aandraagt voor klimaatverandering door te zeggen dat ‘dit het weer wordt genoemd. Iedereen belastingen opleggen voor klimaatverandering is absoluut krankzinnig.’
Dat wetenschappelijke bewijs is natuurlijk ook geen bewijs. Het is weer zo'n bewijs van eigen werkverschaffing.

Voor de rest valt het allemaal best mee met Amerika. Dat land is de absolute Satan van de wereld en op die manier ook altijd de machtigste. Hoe dan ook ga ik altijd voor de vrijheid van meningsuiting. Ik heb geen vrije wil, dus moet ik wel kiezen. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Trompetgeschal Trump

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:
Trump schreef:‘Blaas ze helemaal weg. We kunnen ISIS heel snel vernietigen. Naar mijn mening zal dat snel gaan, daarin ben ik het totaal niet eens met anderen. Als je daar drie of vier weken bommenwerpers heen stuurt, is het voorbij.’
Inderdaad, inclusief honderden onschuldige burgers. IS is ontstaan vanuit de godsdienstwaanzin die gevoed wordt vanuit het meest ergerlijke land ter wereld: Saoedi-Arabië. Beter al die koningen, prinsen en Koran geleerden de lucht in blazen.
Dat laatste zou je bezuren: dan heb je meteen de radikale poppen aan het dansen.

Maar het eerste zou heel goed kunnen werken, alleen moet Amerika dan wel meteen de macht grijpen en die gebruiken om opstanden hardhandig de kop in te drukken. En dat lijkt me publicitair gezien dan weer problematisch.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Schepsel! »

Sympathiseren jullie nou met Donald Trump????!!! Lievemensen toch!
(^v^)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel! schreef:Sympathiseren jullie nou met Donald Trump????!!! Lievemensen toch!
Hallo Schepsel uit Utrecht! Wel eerst goed lezen hoor! Niemand sympathiseert hier met Trump. Amerika moet wel een president lanceren. Met welke raket doet niet ter zake. Zowel ondergetekende als de rest - als ik zo vrij mag zijn- kiest mogelijk voor Trump. Amerika is voor mij de satan van de wereld. Aangezien ik met iedereen - zelfs met moslims - goed kan opschieten, kies ik voor Trump. Iets beters is kortweg niet voorhanden, lieverd. Kunnen wij ons soms een Rutte voorstellen als president van Amerika? NOU DAN @ !
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

Schepsel! schreef:Sympathiseren jullie nou met Donald Trump????!!! Lievemensen toch!
Wie heeft jouw voorkeur?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door silkyboxershortXL »

Ariel schreef:
Schepsel! schreef:Sympathiseren jullie nou met Donald Trump????!!! Lievemensen toch!
Wie heeft jouw voorkeur?
Ik vind Donald Trump een verademing naast al dat manipulatieve linkse geleuter.
Ann Barnhardt weet inmiddels dat de USA als democratische republiek niet meer bestaat.
Hier haar mening over presidentskandidaten;
The Barnhardt Axiom:

The fact that a given person is holding or even seeking high-level public office is, in and of itself, proof that said person is morally and/or psychologically UNFIT to hold public office.


Ietwat lang filmpje met 2.30 u maar 2u23min.tot 2u29min wat huiswerk van haar over mogelijke kandidaten
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Plaats reactie