Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Manon »

mercator schreef:
Manon schreef:En sinds wanneer is de Sebast de patroonheilige van de homo's geworden Mercator?
Ik weet dat uit de romans van Gerard Reve. En Google maar s op Saint Sebastian Gay en de info komt ten overvloede. Er blijkt zelfs een speciaal strand voor homo's te bestaan in de VS, Sebastian Beach.
ha... ontsproten aan de fantasie van Reve, ja....

Die Sebastian Gay beach is bekend, maar daarom is Sebast nog geen patroonheilige.
Het Sint Annabos hier in de buurt is ook bekend in homokringen, maar nooit gehoord dat Sint Anna patroonheilige van de homo's is (of van lesbiennes voor mijn part).
En in Gran Canaria heb je daar Santa Lucia en daar lopen ook veel gay's rond... :thinking:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Alles is fout aan de islam en moslims!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vanzelfsprekend weet ik ook niet alles. Maar toch . . .

Ik ben van mening dat ik grondige kennis heb van de Koran als zijnde een pleuris boek. Maar los daarvan ben ik bereid de Koran voor de vorm van het moment serieus te nemen.

Muhammad
Voor zover mijn geheugen mij niet in de steek laat, wordt in de Koran een paar keer het woord Muhammad vermeld. Een eersteklas ordinaire naam te vergelijken met de Hollandse Jan. In onze gevangenissen treft u nauwelijks iemand met de naam Jan aan, des te meer met de naam Mohammed. En dan te bedenken dat de bijbel overspoeld wordt met exclusieve namen voor ALLE profeten. En de exclusieve naam van God? Die wordt liefst 6000 KEER vermeld in de bijbel! In de Koran kan een moslim zoeken wat hij wil en wachten tot hij als armzalige uitgerangeerde klootzak een ons weegt, de naam JHWH (Jêhowáh) zal hij niet tegenkomen. Want in de Koran heeft God geen naam, wel veel eigenschappen, zoals 'krachtpatser, barmhartige, omvattende, alwetende', etc.. De naam Abraham wordt in de Koran wel genoemd. Domme moslims! Want Abraham werd reeds vele jaren eerder in de bijbel vermeld. En gelet op het feit dat die domme Arabische heidense woestijn moslims niks van zichzelf hadden, maar daarentegen alles haast letterlijk gejat hebben van de joden en christenen, is het haast onbegrijpelijk dat moslims vandaag-de-dag in Nederland nog altijd niet willen begrijpen en aanvaarden dat hun geloof gebaseerd is op een onbeschrijflijke achterlijke tweedehands achterstandsreligie waar de heidenen geen brood van lusten. Logisch, want zelfs originele heidenen willen niks met islam te maken hebben.

Wat is er toch mis met Marokkanen dat zij hun vrouw door middel van een hoofddoek propaganda laten maken voor deze verderfelijkheid van het verstand boven een gezonde normale menselijke uitstraling en gezellig samengaan met onze beschaving van wetenschap, vooruitgang en normaal met elkaar omgaan? Ik weet het niet, zal wel met de recalcitrantie van hun Arabisch georiënteerde karakter te maken hebben.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED de haat moslim

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Mohamed Azahaf, destijds jongerenleider in Argan en sinds 2009 beleidsmedewerker van PvdA-politica Fatima Elatik, maakte zich op een Marokkaans forum vrolijk over de dood van Theo van Gogh. Onder zijn alias Azahaf83 liet hij de volgende reactie achter: “Joepie wat ben ik vandaag zo vrolijk oh zo vrolijk ben ik nog nooit geweest. Hoy hoy joepieeeee 1 weg nog twee te gaan.”

Inmiddels blijkt dat dit niet zijn enige radicale uiting was. Op 1 november 2004, een dag voor Mohammed Bouyeri zijn moordaanslag pleegde in de Linnaeusstraat, mengde Azahaf zich in een discussie over Osama bin Laden. Het onderwerp was ‘de khutba van sjeikh Usuma bin Laden aan het Amerikaanse volk (nederlandse vertaling)’. Azahaf83 in reactie 22, geplaatst op 1 november 2004
om 14:55 uur: “Een ware moslim, een echte strijder, een voorbeeld voor de moslims. Moge Allah hem genadig zijn en een plek voor hem gereed maken in het mooie en geweldig paradijs.”

Beatrix stond tijdens haar bliksembezoek dus oog in oog met een hardcore fan van Osama bin Laden, die ook nog blij was om de moord op Van Gogh, en vond dat er ‘nog twee te gaan’ waren – doelend op de (toen nog) VVD-Kamerleden Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders. Een bijzonder pijnlijke affaire, niet alleen voor Beatrix, maar ook voor de Amsterdamse autoriteiten die haar naar Argan sleepten, en voor de andere aanwezigen. Het is achteraf vooral pijnlijk voor de familie Van Gogh, voor wie de koningin destijds geen belangstelling had.

Azahaf kwam na zijn optreden in Argan regelmatig in beeld op de lokale zender AT5. In 2009 trok Elatik hem in stadsdeel Zeeburg aan als beleidsmedewerker voor het onderwerp polarisatie. Door een fusie van stadsdelen werkt Azahaf nu mee aan de sociale cohesie in Amsterdam-Oost, het stadsdeel waar Van Gogh woonde en werd vermoord.

Ik kan me niet voorstellen dat stadsdeelvoorzitter Fatima Elatik op de hoogte was van de zeer extremistische uitingen, die haar medewerker in november 2004 op webfora plaatste. Wel werd in 2006 op de website van de Amsterdamse PvdA gediscussieerd over andere radicaal religieuze uitingen, die Azahaf op een eigen website had geplaatst. In een reactie noemde D66-lid Ger Kranendonk Azahaf toen ‘een gevaar voor onze burgerrechten’. De jongerenwerker vond namelijk dat meisjes zonder hoofddoek geen goede moslims zijn. In december 2004 plaatste hij een lang en onsamenhangend artikel, waarin hij voorspelde dat Allah Amerika zou vernietigen. De auteur vond dat een goede zaak.

Het is natuurlijk goed mogelijk dat Azahaf zijn uitlatingen over Osama bin Laden en Theo van Gogh inmiddels betreurt. Toch is enige uitleg gewenst over de vraag waarom Elatik uitgerekend deze radicaal heeft aangetrokken als persoonlijk medewerker.

Bron: carelbrendel.nl
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Ariel »

Ik kan me niet voorstellen dat stadsdeelvoorzitter Fatima Elatik op de hoogte was van de zeer extremistische uitingen
Nou, ik kan me niet voorstellen dat ze NIET op de hoogte was van zijn zeer extremistische uitingen. Onze Faat had dezelfde opvattingen, en als wij op de hoogte waren, dan had zij het ook moeten weten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door sjun »

Zie daar de kiemen voor de nederlaag van de PvdA in Amsterdam. Steeds meer mensen krijgen in de gaten wat de partij daadwerkelijk faciliteert.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Goede naam in de religie van geweld

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik wil niet in herhaling vallen door te vertellen dat Jezus geen smerige oorlogsterrorist was als Mohammed. Er is lang geleden veel kwaads bedreven met de symboliek van Jezus aan het kruis. Maar Jezus zelf - en daar gaat het hier om - kan niks verweten worden. Des te meer is dat het geval bij de historische Arabische pedofiel en oversekste oorlogscrimineel Mohammed.

Is het jullie niet opgevallen dat ik steeds het woord 'historische' voor de naam van Mohammed plaats en bij Jezus nooit? Dat komt omdat dit bij de naam Jezus niet nodig is. Een ieder weet direct bij het woord Jezus om wie het gaat. Bij de naam van 'Mohammed' is dat geenszins het geval. Omdat er tientallen miljoenen moslims zijn met de naam Mohammed. Dat geeft te denken omdat de gevangenissen overvol zitten met moslims. Moslims met de naam Mohammed. Probeer eens op zoek te gaan in een christelijk land naar de naam Jezus. Die vind je best wel, alhoewel dat niet zo gemakkelijk is.

Dat verkondigde ik al eerder, je loopt de eerste de beste gevangenis binnen en vraagt naar Mohammed. De gevangenisbewaarder zal jou antwoorden met: "Ga uw gang, zoekt u maar uit!" Ik zou niet weten waar iemand in de gevangenis zich bevindt met de naam Jezus. Onze geliefde Belgisch-Tunesische 'Dutch' heeft ons uitgelegd dat de naam Mohammed een heel ordinaire naam is die gegeven wordt aan Jan en alleman die geen vagina heeft. En dan te bedenken dat de naam Jezus als een onaantastbare 'heilige' naam een paar keer in de Koran voorkomt en niet in de gevangenissen van Europa. Een moslim zal geen kwaad woord over Jezus spreken en terecht. Maar welke moslim heeft ooit een zoon de naam Jezus meegegeven? NOOIT! Dit is voor mij het ultieme bewijs dat moslims onuitstaanbare walgelijke miserabele aanstootgevende grote huichelaars zijn.

LAATSTE NIEUWS
Er gaat geen dag voorbij of Mohammed (vzmh) laat van zich horen. Zo ook nu weer in Kenia.

3 april 2015 - Vijf moslims van de islamitische terreurorganisatie Al-Shabaab vermoorden 147 niet-moslims in universiteit. Bingo! Alweer een succes voor de religie van vrede en verdraagzaamheid.

Het brein achter de moordpartij? Bedenk eens een naam! Zou het misschien ene Mohammed kunnen zijn? In negen van de tien gevallen scoor je met die naam goed.

Afbeelding

Mohamed Kuno

Deze Mohamed wordt ook gezien als de organisator van een aanslag vorig jaar op een bus bij het stadje Mandere in het uiterste noordoosten van Kenia. Niet-islamitische passagiers, onder wie veel leraren, werden destijds geëxecuteerd. Ook nu was het er om te doen om christenen te vermoorden. Moslims werd toegestaan de dans te ontsnappen. Islam is immers de religie van niets minder dan de vrede en de rede - maar niet heus. De reden van de aanslag volgens Al-Shabaab? Omdat er in de universiteit veel niet-moslims studeren en werken.

Problemen met de logica van moslims? Om dat te begrijpen adviseren wij van WC-eend de Koran er maar eens op na te slaan. Het muntje valt dan als vanzelf.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Folteren is volgens de geest van de profeet (vzmh)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

56 Dagen gefolterd door islamgeleerde Mohamed

Afbeelding
De Utrechtse islamitische stichting AlFitrah houdt van donderdag 9 april tot en met zondag de 'Derde Riffijnse Islamitische Conferentie'. Locatie is het eigen gebouw van de stichting in de probleemwijk Overvecht.

Onder de geplande sprekers is naar verluidt Mohamed Abdelkrim Aznagui, alias sjeik Abou Chayma. Een rechtbank in Brussel veroordeelde hem in 2012 tot drie jaar voorwaardelijke celstraf voor zijn rol bij een fatale duiveluitdrijving. Het slachtoffer was een 23-jarige vrouw die geen kinderen kon krijgen. Ze werd 56 dagen lang gefolterd. (Bron: Dagblad Trouw)
Wie in islam zijn verstand gebruikt zal zijn hoofd moeten missen. Vandaar dat alle moslims nog steeds een hoofd op hun romp dragen. Verstandige mensen, joden christenen en atheïsten zijn dan ook de mensen die het meeste gevaar lopen in de moslimwereld om hun hoofd te verliezen.

Islam is een perverse achterlijke heidense sadistische tweedehands achterstandsreligie. Marokkaanse en Turkse hoofddoeken zijn de propagandisten voor deze smakeloze wanstaltige zieke geloofsbeleving uit de woestijn van de contra productieve wetenschap.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door mercator »

Die moslim "geleerden" zitten altijd voor een hele muur boeken. Zouden ze die ooit lezen ? Wat zou daarin staan ? Of zijn het gewoon verschillende edities van het Koranboekje ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Een naam die meer en meer walging oproept

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Nomen est omen

Nomen est omen is een Latijnse uitdrukking met de betekenis: de naam is een voorteken (omen).

De Romeinen waren van mening dat iemands naam iets zei over zijn lot. De uitspraak is afkomstig uit een toneelstuk van de komediedichter Plautus, waarin iemand het advies krijgt op de slavenmarkt het meisje Lucris 'lucratief' te kopen, met als argument dat alleen al haar naam en de voorbetekenis ervan de prijs waard zijn.

Niet alleen in de Oudheid maar ook later waren er theorieën over het feit of een naam iets zei over het beroep maar ook over het karakter van iemand. Wat er eerst was, de naam, zou dan volgens sommigen zelfs kunnen leiden tot een determinisme of een voorbestemming. Een vaak geciteerd voorbeeld is Carl Gustav Jung die in een publicatie van 1952 over synchroniciteit, het al of niet toevallig samenlopen of samen gebeuren van dingen, ingaat op dit onderwerp. Hij lijst daarbij enkele voorbeelden op met daarbij een merkwaardig rijtje van enkele toenmalige filosofen onder wie hijzelf. "...Herr Freud (vreugde) heeft het vooral over lust, Herr Adler (arend) over de wil om macht, Herr Jung (jong) over het idee van wedergeboorte…"

Hoewel het geloof hierin tegenwoordig afgenomen is, wordt de uitdrukking nog wel gebruikt als men iemand ontmoet van wie de naam iets te maken lijkt te hebben met het beroep dat iemand uitoefent. Ook het geven van een 'goede naa' aan een kind wijst nog naar de oude opvatting. (Bron: Wikipedia)
Mohammed (Mo-ham-met) over primitief Arabische heidense pedofiele godsienstwaanzin, sadisme, propagandistische haat tegen andersdenkenden, roverhoofdman en terroristische oorlogsmisdaden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

A lot of questions about this sick desert man

Bericht door Hans v d Mortel sr »

"Did Muhammad drink the camel urine before he fellatiated the donkeys or after? We’ll have to check the scripture. It’s gotta be somewhere in Bukhari. (Blogger Pigasus, 20-12-14)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mohammed is geen merk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het zooitje heidense afgodenaanbidders naar het voorbeeld van de weerzinwekkende pedofiel en haat Arabier profeet Mohammed heeft schijt aan onze samenleving. Zij gedragen zich alsof ze nog altijd in Marokko,Turkije of in welk fascistisch islamitisch land wonen alwaar de naam Mohammed gelijk staat met het gebruik van stoffer en blik. :sheik:

Heineken is een merk. Mohammed is dat niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door sjun »

Mohammed is meer een diagnose. :rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Foutje! Mohammed was de goedheid zelve

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De open brief van de historische Mohammed aan christenen.

Nu dacht ik dat de profeet analfabeet was. Wat nu? Was hij soms ook geen pedofiel, geen oversekste overspelpleger en heeft hij nooit het beroep van roverhoofdman uitgeoefend? Op de site van een advocatenkantoor in België las ik het volgende.
Eeuwen geleden schreef Mohammed, volgens moslims de belangrijkste profeet en de afgevaardigde van God, een open brief aan christenen die in door moslims gecontroleerde gebieden woonden. Zijn boodschap? “Geen enkele moslim mag ooit oorlog voeren met christenen. Wie dit wel doet, zal vervloekt worden. Ik zal de christenen met mijn hele ziel beschermen.” Mohammed bezegelde de brief met zijn handafdruk.

Mohammed schrijft dit in zijn zogenaamde ‘Achtiname’, wat je vanuit het Perzisch zou kunnen vertalen als ‘Boek van Vrede’ of ‘Vredesverbond’. Met de christenen in de brief bedoelde Mohammed destijds in het bijzonder de monniken van het Katharinaklooster op het Egyptische schiereiland Sinaï. BEAM vertaalde zijn hele brief, die bestaat uit liefst negentien hoofdstukken (waarvan één herhaling). De Islam zit, in ieder geval volgens deze brief, zeker niet zo elkaar als de terroristen van de Islamitische Staat doen vermoeden.

Bron: De wonderbaarlijke boodschap van Mohammed aan christenen
Advocacatenkantoor Elfri De Neve, Stationsstraat 29, Oudenaarde, België.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mohammed komt niet in het Paradijs

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mohammed en de terrorist

Een man die Mohammed heette en die zich verbeeldde of die men had wijsgemaakt dat hij een guerrillastrijder was, was na een van zijn bloedige en moorddadige acties omgekomen. Hij kwam bij de hemelpoort aan. Op de kruising van twee wegen zat de profeet Mohammed samen met aartsvader Abraham en apostel Petrus en zij wezen iedereen welke weg hij of zij moest nemen. De linker naar de hel, of de rechter naar het Paradijs.

Toen terrorist Mohammed aan de beurt kwam, was hij ervan overtuigd dat hij naar het Paradijs zou gaan. Volgens zijn idee van het geloof kwamen dappere soldaten die in de strijd waren gevallen, immers direct in het Paradijs, waar mooie vrouwen en ijskoud water op hen wachtten. Mohammed vroeg hem: "Waar en tegen wie heb je gestreden, Mohammed en onder welke omstandigheden ben je gesneuveld?"

Mohammed antwoordde:"Gewapend met een machinepistool, revolvers en granaten heb ik helemaal alleen een school aangevallen en op de leerlingen geschoten tot ze op de grond lagen in hun eigen bloed. Daarna ben ik een flatgebouw met drie verdiepingen, dat naast de school stond, binnengegaan. Ik heb de deuren ingeslagen met de kolf van mijn geweer en op iedereen geschoten die zich in de woningen bevond. Ik had geluk dat de mannen al naar hun werk waren. Een grootmoeder wierp zich op haar twee kleinkinderen om ze te beschermen. Ik schoot haar een kogel door het hoofd en de kinderen wierp ik door het raam op de derde verdieping naar beneden. In een woning trof ik een moeder met vier kinderen en een hondje aan. Ik heb alleen de moeder en drie kinderen doodgeschoten. Het vierde kind heb ik niet neergeschoten, want het hield het hondje in zijn armen en ik was bang dat ik ook het diertje zou raken. Bij elkaar heb ik zo'n dertig oude vrouwen, kleine kinderen en baby's gedood. - Ik deed dit alles uit wraak voor de daden die de soldaten van de vijand ons hebben aangedaan."

"En hoe ben je om het leven gekomen?" wilde profeet Mohammed weten. "Toen ik op weg was naar de moskee om mijn daad en dapperheid aan u te melden kwam ik een kwaadspreker van de vijand tegen, ik maakte een eind aan zijn goddeloze leven maar ben gedood door een kogel van de gewaarschuwde politie," antwoordde Mohammed de terrorist, "en nu hoop ik me te gaan verpozen in de velden van het paradijs." - "Nee, je vergist je," zei Mohammed en keek hem met bedroefde ogen aan, "jouw plaats is niet in het paradijs." - "Wat?" riep Mohammed, "moet ik naar de hel?" - "Nee, ook dat niet," verduidelijkte Mohammed, "in de hel is alleen plaats voor zondaren. Maar jij bent geen zondaar geweest, maar een gewone moordenaar die ook nog zegt uit het geloof en in mijn naam te handelen. Je was geen soldaat. Soldaten vechten tegen soldaten. Maar jij wilde roem vergaren met het afslachten van weerloze vrouwen en kinderen." - "Als ik niet eens in de hel kom, waar ga ik dan naar toe?" wilde Mohammed weten.

En Mohammed antwoordde hem: "Allah heeft besloten dat je opnieuw geboren moet worden. Je zult trouwen en kinderen krijgen, en je vrouw en kinderen zullen hetzelfde lot ondergaan als jij die moeders en kinderen hebt aangedaan." Mohammed keerde terug op aarde, trouwde en kreeg kinderen. Er gebeurde wat Mohammed had voorspeld.
De vrouw stierf bij de geboorte van haar vierde kind. Een kind werd door een auto overreden, het tweede door een schorpioen gedood, het derde tijdens een wandeling in het bos door een jager doodgeschoten en het vierde viel uit een raam op de derde verdieping. De vader pleegde uit verdriet zelfmoord.

Opnieuw kwam Mohammed in de buurt van het Paradijs aan. Nu was hij ervan overtuigd dat zijn straf voorbij was, en hij hoopte dat hij in het Paradijs zou komen. Maar Mohammed liet hem niet eens in de hel. "Mohammed, jij gaat nog eens terug naar de aarde, je trouwt weer en je krijgt weer kinderen. En weer zullen ze allemaal op verschillende manieren om het leven komen," sprak de profeet. "En wanneer komt er een einde aan mijn folteringen?" vroeg de Arabier. " Dat moet je aan de duivel vragen, want aan hem heeft Allah het vaststellen van de folteringen opgedragen," legde Mohammed uit.

Mohammed ging naar de duivel en vroeg hem hoe lang hij nog moest lijden, omdat hij kleine kinderen en baby's had afgeslacht. Het antwoord van de duivel was een grote teleurstelling: "Zelfs de duivel weet niet hoe de bewuste moord op een kind of onschuldige vergolden kan worden. Vandaar dat Allah jouw voor altijd zonder ophouden levend in het vuur laat folteren en jij nooit zult dood gaan, ook al smeek je Allah erom.”

(De laatste zin en de naam Mohammed voor de terrorist is door mij in het verhaal toegevoegd. God is veranderd in Allah.)
Bron: Volksverhalen Almanak.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mohammed. Vrede zij met hem (VZMH).

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Terreurverdachte Mohammed G. uit Maastricht is afgelopen vrijdag andermaal in de boeien geslagen. De Islamitische Staat-groupie wilde naar Syrië of Irak reizen om zich bij zijn moordende idolen te voegen.
Bron: Jihadganger opnieuw opgepakt
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Een naam om je voor te schamen zoals Adolf!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat al die zogenaamde ons liefhebbende en welwillende integrerende Marokkanen met een zogenaamde affiniteit tot onze beschaving en samenleving, halsstarrig weigeren hun tot walging bij ons veroorzakende aversie en afkeer tot Marokkanen in stand houden door zich blijvend Mohammed te noemen? En dit terwijl je simpelweg jezelf anders kunt noemen.

Weleens een Marokkaan met een Hollandse naam meegemaakt?

Laat die lui, die al generaties hier in Nederland parasiteren op onze kenniseconomie, toch eindelijk eens met hun schijnheilige achterlijke heidense weerzinwekkende primitieve geloofsbelijdenis oprotten uit Nederland!

Zij hebben hier niets te zoeken. Nou ja, hoe houd je parasieten buiten de deur?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

MOHAMMED. Slechte naam voor een vredelievend milieu.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Terwijl de gevangenissen overvol raken met de Mohammeds die in de voetsporen van de enige echte originele historische haatprofeet Mohammed zijn getreden, bestaat er in Europa geen haar op het hoofd van de vele op onze kenniseconomie parasiterende moslims om hun naam Mohammed te wijzigen in een naam die meer tegemoet komt aan de wetgeving van onze Europese beschaving die eist dat kerk en staat gescheiden zijn. Een fatsoenlijk mens past zich aan. Maar een moslim is nu eenmaal een parasiet door zijn intolerantie op onze tolerantie. En een parasiet kent slechts één doel: parasiteren. Waarom zou hij op een christen willen lijken door zijn belachelijke naam aan te passen?

Mijn Cubaanse schoondochter heeft van haar Cubaanse moeder de naam Yuelesi meegekregen. Haar zus die in Miami woont heet Yusniurka. Dit zijn toch echt geen Cubaanse namen. Dit zijn Russische namen! Hoe verzin je zoiets? Waarschijnlijk gebeurd als eerbetoon en dankbaarheid aan Rusland voor bewezen diensten aan Cuba. Daar zouden de islamitische parasieten in Europa een voorbeeld aan kunnen nemen. Te beginnen met de naam Mohammed bij het oud vuil te plaatsen. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Mohamed Lahouaiej Bouhlel, truckchauffeur-terrorist op 14-7-2016

Dat de meeste aanslagplegers fanatieke moslims zijn hoeft verder geen betoog. Ook nu weer liet een door analfabete moskee-ouders opgevoede Tunesische moslim met een Frans paspoort van zich spreken. Bevangen door de Koran-koorts en opgejut door het godsdienstwaanzinnige Arabische islamitische schaamhaarlappengeloof werd hij geïnspireerd door de daden van de geliefde profeet die als voorbeeld voor ALLE moslims geldt.

Niet alle moslims zijn zo heldhaftig en doortastend als deze Tunesische vrachtwagenchauffeur, maar elke moordenaar vanuit religieuze motieven is wel altijd moslim en aanbidder van de Arabische woestijnprofeet. Op 14 juli 2016 deed hij zijn geloof in de perverse oversekste historische Arabische psychopaat en oorlogscriminele profeet Mohammed alle eer aan door in Nice met zijn truck op wandelend en feestvierend publiek in te rijden. Resultaat volgens de wil van Allah? 84 doden. In totaal raakten 202 mensen gewond.

Laten we vooral ook de binnenpret niet vergeten van alle moslims die zich hardnekkig en vastgeroest aan hun haatreligie moslim blijven noemen en van de tweedehands islamitische vrouwen die bij deze terroristische aanslag van de gelegenheid gebruik maken om de schaamhaarlap nog weer eens goed strak om het hoofd te trekken met dankzegging aan hun edele historische Arabische profeet en psychopaat Mohammed, de aanstichter van zoveel islamitisch terrorisme.

De naam van de truckchauffeur-terrorist?

Mohamed

O ja! Niet vergeten! Moslims noemen islam de religie van de vrede. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Nieuwe welbekende Arabische terroristennaam op terrorismelijst.

Afbeelding

Maar natuurlijk . . . Een naar de walgelijke historische perverse pedofiele sadistische Arabische terroristische roverhoofdman genoemde terrorist is de Marokkaanse prediker MOHAMED Talbi (45), die vaak genoemd is in verband met het ronselen van moslim Syriëgangers en door minister Koenders op de terrorismelijst is geplaatst. Helaas ontbreekt een foto van hem. Hoogstwaarschijnlijk met een baard. Daarom heb ik maar een andere Mohamed Talbi geplaatst waarva wel een foto beschikbaar is. De afgebeelde chique heer die zich laat zien op Facebook schaamt zich blijkbaar geenszins voor zijn met woestijnbloed besmeurde naam. Of deze man moslim is valt te betwijfelen. Maar ontdoe je dan tenminste - vanuit goed fatsoen en passend bij je kleding – van de verschrikkelijke Arabische naam Mohamed.

Bron: https://tinyurl.com/Terrorist-Mohamed (5 uur geleden)

P.S.: ik ken zelf een directeur in Amsterdam van Carlson Wagonlit Travel met de naam Mohamed - een alleraardigste vent. Waarschijnlijk geen vrije wil. Logisch. Hij lijkt trouwens sprekend op de man van de foto.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MOHAMMED. Foute naam in ONZE kennisbeschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ach, de beschaafde wereld weet het. De gevangenissen zijn overbevolkt met namen die gerelateerd zijn aan de geliefde profeet van ALLE mohammedanen (in de volksmond moslims genoemd) met de afschuwelijke weerzinwekkende naam Mohammed.

Dat moslims in het geheel geen interesse hebben om zich aan te passen aan onze hedendaagse kennisbeschaving die zich bewust is van het feit dat de historische Mohammed minderwaardig was aan onze hedendaagse levende varkens die intelligenter zijn dan de gemiddelde moslim en een belangrijke voedselverschaffer zijn die enorm veel plezier genereert in de zomer aan de barbecue. Maar wat doet het zooitje op onze beschaving parasiterende voornamelijk Marokkaanse mohammedanen? DIE KEUREN ONS GEDRAG AF en dwingen ons als dit enigszins kan halal te eten.

Halal betekent: verplichte gedragsnormen die volgens de moslimwet moeten gelden voor iedereen. Want de wil van Mohammed Allah is de wil van de enige geldende wet voor moslims.

Vandaar de logische - nee, meer dan logische redelijk verstandige conclusie - dat moslims op een onmogelijke manier kunnen integreren in een leuke gezellige muzikale kunstzinnige beschaafde democratische samenleving. Immers . . . ieder moslim is een moslim teveel.
1 september 2016

Afbeelding
Mohammed Abrini. Moslimkind van Marokkaanse moskeevader met hoedje van islamitisch godsdienswaanzinnig plezier.

De Brusselse rechtbank heeft het voorarrest van Mohammed Abrini, een van de aanslagplegers op luchthaven Zaventem afgelopen maart, met twee maanden verlengd. Dat meldt het Belgische Federaal Parket donderdag. Ook zes anderen die verdacht worden van medeplichtigheid bij de aanslagen moeten langer vastzitten.
Abrini kwam internationaal bekend te staan als ‘de man met het hoedje’, nadat zijn identiteit wekenlang onbekend was en er alleen een foto van een verdachte met een zomers hoedje werd verspreid. Uiteindelijk werd hij half april samen met twee anderen aangehouden in Anderlecht.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Profeet Mohammed. Fascistische haatzaaier van de islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mohammed was een agressor.

Hij verdedigde niet zijn land, hij zocht de confrontatie. Hij was een agressor, een terrorist die ooit begon als roverhoofdman met het overvallen en beroven van handelskaravanen in de woestijn. Hij was een maniakale oorlogscrimineel in de geest van Hitler. Opvallend en waar, maar geen moslim heeft daar blijkbaar moeite mee.

Ik herhaal: Mohammed was een racistische fascistische oorlogsvirtuoos. Hij verdedigde niet zijn bezit , maar vermeerderde zijn vermogen door uit stelen te gaan, te roven en mensen te vermoorden. DAT is de geliefde profeet van geweld waar alle moslims zo van kwijlen en waardoor zij zich niet kunnen verenigen met onze normen en waarden. Ook al is de mens slecht, onze normen en waarden verschillen hemelsbreed met die van de primitieve weerzinwekkende achterlijkheid van moslims die diep in de geestelijke oertijd zijn blijven steken; zij zijn grootgebracht met de paplepel van het Mohammed fascisme.

Dan kan Geert Mak wel liefjes in het TV-programma van 14 oktober praten over aardige Turkse moslims die weemoedig op de Bosporusbrug te Istanbul ('Brug van de martelaren van 15 juli’) staan te mijmeren over de geestelijke revenuen van de nazi profeet Mohammed, het laat niet onverlet en tekent onze beschaving, dat het de hoogste tijd wordt om dat stelletje achterlijke moslims in de wereld wegwijs te maken met goed onderwijs in logisch weldenkend hersenland. Het is voor mij tevens het bewijs dat moslims een bepaalde DNA infectie hebben als wereldwijde dragers van het weerzinwekkende Islam-virus. Moslims deugen eenvoudigweg niet. Weg ermee met die parasieten op onze kennisbeschaving! Geen grotere Arabische fascist, racist, haat zaaier en discriminerende klootzak psychopaat dan de Arabische profeet die haaks staat op onze jaartelling die begint bij de geboorte van Jezus Christus. Moslims deugen niet. Hun genen lijden aan een perpetuum mobile van door Allah veroorzaakt structureel hersenrot.

Een vredelievend in God gelovig mens kiest voor Jezus. Maar wat doen die kloothommels die zich moslim noemen? Die kruipen grijnzend van genoegen in de kont van hun geliefde sadistisch criminele oorlogsprofeet. Moslims deugen niet. Zij zijn geestelijke viezeriken die verontrusten in een beschaving waar zij niet thuis horen. Zij zijn erop uit om in alles op Mohammed te gelijken met alle rampzalige gevolgen dienaangaande.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Profeet Mohammed. Fascistische haatzaaier van de islam

Bericht door sjun »

Ik denk dat Geert Mak wat lynchende moslims op dezelfde brug gemist heeft alsmede een genocide op de Armeniërs in hetzelfde land. Dat is het makke met de man, altijd weer de schijnwerper slechts op wat de eigen multikuldogma's ondersteunt. Hij kan mooie verhalen schrijven maar zodra bescherming noodzakelijk is is kijkt hij weg, begatelliseert of ontkent hij. Op zijn best functioneert deze Geert als nuttige idioot voor een fascistoïde politiekreligieuze overtuiging. Oude honden leer je geen nieuwe kunstjes meer.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Profeet Mohammed. Fascistische haatzaaier van de islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mohammed Merah

Afbeelding

Hij doodde vier jaren geleden in Toulouse in een Joodse school, namens zijn illustere voorganger de perverse pedofiele Arabische profeet Mohammed, drie kinderen en een volwassene.
Wat Allah niet kan, lukt een vieze smerige Marokkaanse godsdienstwaanzinnige moslim duizend keer beter. Moslims deugen geen van allen. Zij aanbidden de profeet en zijn smerige ophitsende haatboek Koran.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: MOHAMMED: de meest beruchte Arabische psychopaat

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit is een reactie op een post van mij van 1 april 2011 die beslist geen 1 aprilmop was.
hans van de mortel schreef:Hans van de Mortel in het gratis dagblad Metro.
"De historische Mohammed was een wrede leider van een roversbende uit Medina, die zonder scrupules plunderde, verkrachtte en moordde. De bronnen beschrijven orgiën van wreedheid waarbij honderden mensen werden gekeeld, handen en voeten werden afgehakt, ogen werden uitgestoken en hele stammen werden uitgeroeid."
Jullie zouden dit zo direct voor zoete koek aannemen. Typisch HvdM, toch? En dan ook nog eens in een vrij positieve uiting over de historische Mohammed. Maar ik heb een verrassing voor jullie. Dit was niet HvdM in Metro van donderdag, maar Geert Wilders met een citaat van hem afgedrukt zoals woensdag in het weekblad HP/De Tijd is geplaatst.

Dankzij Wilders en alle onterechte commotie hier omheen, zien we nu dat het tempo om mohammedanen met de neus op de feiten te drukken en hen de duimschroeven van het accepteren van ONZE kennisbeschaving aan te doen, langzaamaan vorm begint te krijgen in de wereld van de zelfstandig kritisch denkende gezond-van-verstand mens. Ik heb het al jaren geleden gezegd: islam is niks, helemaal niks wanneer het op het gezonde verstand aankomt. Daarom is islam intens achterlijk met een hoog opgeklopt laag IQ-gehalte en een daarbij behorende, haast als vanzelfsprekend, sadistische structuur. Uiteindelijk zal het virus islam uit ONZE kennisbeschaving op gelijkwaardig niveau met ONS rioolwater worden weggespoeld.
Ondertussen is Wilders veroordeeld voor minder minder Marokkanen. Wat is er toch aan de hand met Wilders dat hij zich al jaren minder genuanceerd uitlaat over de profeet? Zelfs ik schaam me niet - waarom zou ik als ik gelijk heb? - om telkenmale wanneer een moslim in beeld komt en zijn mond opendoet tegen wat men is gaan noemen de haatzaaier Wilders, Mohammed de profeet te vergelijken met Jezus. Makkelijker kan ik het niet maken. Ook niet leuker. Want je moet toch wel razend geestelijk gestoord zijn met verrotte hersencellen tussen de oren om Mohammed op een voetstuk te plaatsen in de voor de wereld algemene wetenschap dat de historische Mohammed was zoals Wilders hierboven beschreven heeft in de Metro van 1 januari 2011.

Kom op Wilders! Zet hem op! Nog een paar maanden te gaan. Geef onze samenleving de volle laag met de juiste kennis over de profeet. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie