Problemen in het AZC

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Manon »

heerlijk: moslims slaan dus hun sperma op in hun ballen. en ja dan zwellen die op bij gebrek aan oefening? We weten al dat het moslimsperma ergens tussen hun nieren wordt geproduceerd en als ze dat dan niet kwijtgeraken dan valt dat blijkbaar in hun containerballen en die van hem zijn dus al groter dan tennisballen.

https://www.facebook.com/OmroepPowNed/v ... 6/?fref=nf
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Schepsel! »

Het is nog veel erger dan ik eventueel verwacht had, met het geweld. Niet een paar mensen die af en toe een *woorden*wisseling hebben, nee, kleine veldslagen *compleet met stangen en stenen*. Zoveel ongeremde agressie, zulke korte lontjes... dit is wat je krijgt met zwaar patriarchale macho-culturen waarin mannen geen zelfbeheersing aangeleerd wordt, of het normaal omgaan met negatieve dingen. En dit zijn dan de tragische, weerloze en onschuldige slachtoffers van geweld, die hier wel móeten zijn, om het vege lijf te redden? :nietverstaan: De mensen KIEZEN er inmiddels voor om zich te laten belazeren.
(^v^)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Problemen met moslims. Met wie anders?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ondertussen staan horden mensen juichend langs de weg opgesteld om met bloemen en welkomstspandoeken de instroom van Syrische 'vluchtelingen' een enthousiast ijverig welkom toe te zwaaien. Het zijn waarschijnlijk dezelfde soort imbecielen die uren in de rij staan met Koningedag om een glimp op te vangen van koning Pils en zijn gemaal.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Pilgrim »

Studio PowNed: in gesprek met de “vluchtelingen” in het AZC in Apeldoorn

Gepubliceerd op 2 okt. 2015

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Schepsel! »

Die vrouw legt pijnlijk de cognitieve dissonantie en als ruimdenkendheid verklede hypocrisie van die CU-man bloot.
(^v^)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Eliabe »

Gewonde bij vechtpartij AZC

In het AZC in Middelburg is maandagavond een vechtpartij uitgebroken.

Daarbij raakte een man gewond. Hij en twee andere mannen zijn opgepakt, meldt de PZC.

De politie ging na een melding langs bij het AZC, waar de rust toen al was teruggekeerd. De gewonde, een man van 33, werd door een arts onderzocht. Hij had een klap op zijn hoofd gekregen en verklaarde dat hij zich had verdedigd. De man zou met een mes zijn bedreigd. Agenten namen een mes en een slagwapen in beslag.

De man en zijn 43-jarige broer zijn als verdachte aangehouden. Later werd nog een derde verdachte opgepakt, een 23-jarige man. Alle drie zijn ze met hulp van een tolk voorgeleid en ingesloten voor onderzoek. Daaruit moet onder meer blijken wat de aanleiding van de vechtpartij was.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2458 ... AZC__.html
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Manon »

Eliabe schreef:
Gewonde bij vechtpartij AZC

In het AZC in Middelburg is maandagavond een vechtpartij uitgebroken.

Daarbij raakte een man gewond. Hij en twee andere mannen zijn opgepakt, meldt de PZC.

De politie ging na een melding langs bij het AZC, waar de rust toen al was teruggekeerd. De gewonde, een man van 33, werd door een arts onderzocht. Hij had een klap op zijn hoofd gekregen en verklaarde dat hij zich had verdedigd. De man zou met een mes zijn bedreigd. Agenten namen een mes en een slagwapen in beslag.

De man en zijn 43-jarige broer zijn als verdachte aangehouden. Later werd nog een derde verdachte opgepakt, een 23-jarige man. Alle drie zijn ze met hulp van een tolk voorgeleid en ingesloten voor onderzoek. Daaruit moet onder meer blijken wat de aanleiding van de vechtpartij was.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2458 ... AZC__.html
OK

KOSTENANALYSE

3 Sociale werkers
3 politieagenten
2 tolken
1 ambulance
2 ambulanciers
1 arts
3 verplegers.

iemand enig idee van de werkelijke kost van zo'n akkefietje? Ik denk dat ze daarvoor wel minstens een paar honderdtal bejaarden van een verse pamper kunnen voorzien.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Eliabe »

Jongeren azc Oisterwijk wilden autochtone jongeren met stokken te lijf gaan, politie voorkomt erger

Minderjarige jongeren uit het asielzoekerscentrum in Oisterwijk wilden dinsdagavond autochtone jongeren met stokken te lijf gaan in het Klompven. De politie heeft dit weten te voorkomen. Twee allochtone jongeren zijn opgepakt.

Rond kwart voor acht kreeg de politie een melding dat er iemand was neergestoken aan het Klompven in Oisterwijk. Dat bleek niet het geval te zijn.

Veel politiewagens kwamen ter plekke in Oisterwijk. Ook een ambulance is ter plaatse gekomen.

Geen gewonden
Er waren zo'n twintig jongeren betrokken bij de vechtpartij. Er zijn geen gewonden gevallen. Aan de vechtpartij is vermoedelijk een ruzie voorafgegaan.

De twee aangehouden jongeren zijn naar het politiebureau in Tilburg gebracht. Een van de jongeren heeft een valse naam opgegeven.

http://www.omroepbrabant.nl/?news%2F237 ... erger.aspx
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Mahalingam »

En wat weet de burgemeester te zeggen?
Janssen zegt tegen Omroep Brabant dat er sprake is van 'een escalatie van fricties die we afgelopen weken zagen'. Na de eerdere confrontatie dacht de burgemeester nog dat het om een incident ging, maar daar denkt hij nu anders over.

'We dachten dit te kunnen ondervangen met extra toezicht en inzet van jongerenwerk,' zegt de burgemeester. Om te voorkomen dat het van kwaad tot erger gaat, wil hij 'snelle actie'.[...]
'We moeten dieper in de groepen duiken en kijken wat er achter zit. Daar hebben we nu nog geen idee van.'
http://www.elsevier.nl/Nederland/achter ... eid=158493
Mag ik een suggestie doen? Handboek antropologie hoofdstuk "maagdenroof".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Ariel »

Heet van de naald. Staat nog niet eens in de krant, maar wel op teletekst.
Bij een vechtpartij in een opvangkamp
voor asielzoekers in Zaandam zijn drie
mensen gewond geraakt.Twee asielzoekers
zijn gearresteerd.Het incident was bij
een tentenkamp in een park,waar ruimte
is voor zo'n 500 vluchtelingen.Over de
aanleiding van de vechtpartij is niets
bekend.De gewonden zijn overgebracht
naar een ziekenhuis.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Ariel »

Onrustig in azc Overberg

In het asielzoekerscentrum in Overberg is het in de nacht van zaterdag op zondag opnieuw onrustig geweest. Dat hebben de politie en het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) laten weten aan RTV Utrecht. Omwonenden melden dat sprake was van een vechtpartij, maar de politie kan nog niet zeggen wat er precies is gebeurd. Toen agenten ter plaatse kwamen, was de rust wedergekeerd.

Eind september ging het al twee keer mis op het azc-terrein. Zo zou een potje tafelvoetbal hebben geleid tot een vechtpartij, waarbij in ieder geval twee 16-jarige asielzoekers werden opgepakt. Een paar dagen later werden ambulancemedewerkers gehinderd toen zij een meisje wilden helpen, waarna ook twee jongens van 16 jaar werden aangehouden.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Ariel »

COA: geweld in azc's wordt veroorzaakt door specifieke groep

Vrijwel alle geweldsincidenten in asielzoekerscentra (azc) worden veroorzaakt door een specifieke groep van zogeheten alleenstaande minderjarige vreemdelingen (amv's). Bij de overige asielzoekers komt geweld nauwelijks voor.

Dat zegt een woordvoerder van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) tegen elsevier.nl.

Opstootjes
'Ik durf wel te zeggen dat 100 procent van de vechtpartijtjes voorkomt bij amv's. Het gaat dan om opstootjes onderling om bijvoorbeeld een voetbalpartijtje of om confrontaties met mensen in de buurt,' zegt de woordvoerder.

De onbegeleide jongeren brengen bepaalde risico's met zich mee en worden daarom in speciale locaties opgevangen. Hier is extra beveiliging om confrontaties te voorkomen, maar ook om de jongeren te beschermen. 'Het gaat hier om kwetsbare jongeren die veel hebben meegemaakt zoals bijvoorbeeld potentiële slachtoffers van mensenhandel of prostitutie'.

Eén van de amv-opvanglocaties ligt in Overberg, een dorp in de provincie Utrecht. Hier liep het vorige maand uit de hand toen meerdere jongeren slaags raakten met elkaar. De politie sprak van een 'massale vechtpartij' waarbij 'tientallen mensen' betrokken waren.

Het COA erkent het probleem, maar stelt dat de situatie aanzienlijk is verbeterd ten opzichte van de jaren negentig toen er veel vluchtelingen uit voormalig Joegoslavië in Nederland werden ondergebracht. 'Toen waren er veel kleine locaties door het land waar het geregeld misging. Daaruit hebben we lering getrokken. Nu hebben we grotere locaties met veel meer capaciteit en bewaking. Overigens hadden we in de jaren negentig ruim 80.000 vluchtelingen ondergebracht en moeten we nu de 40.000 nog halen.'

Zorgen
Het COA snapt dat er zorgen zijn over (religieuze) confrontaties onder asielzoekers, mede door de verhalen uit opvangcentra in Duitsland.

'Wij gaan niet over de situatie in Duitsland, maar we kunnen wel zeggen dat dit in Nederland in ieder geval niet aan de orde is'.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Mahalingam »

Meer burgervaders komen tot de ontdekking dat alle migranten op 1 hoop gooien (dat is: multicultureel gezellig bij elkaar in de ophok) niet een goed idee is.
Hier nog een idee van hoe de boel uit te splitsen:
Burgemeester: Vluchtelingen scheiden
Vluchtelingen die naar ons land zijn gekomen in de hoop een beter leven te gaan leiden, moeten na aankomst in Nederland direct worden gescheiden van asielzoekers die een oorlogsgebied zijn ontvlucht. Alleen op die manier kan opvang goed geregeld worden.

Dat heeft burgemeester Letty Demmers van Vlissingen gezegd in het Radio 1 Journaal, meldt de NOS. De samenstelling van de groepen vluchtelingen die noodopvang krijgen, is nu nog volstrekt onduidelijk. Dat komt het draagvlak onder de Nederlandse burgers niet ten goede, meent Demmers.
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... _sch.html#
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Ariel »

In een opvangcentrum in Amsterdam zijn vannacht een aantal vluchtelingen met elkaar op de vuist gegaan. Een man hield er een gebroken neus aan over. Het slachtoffer en drie anderen zijn meegenomen door de politie.

De mannen van 20, 25 en 27 jaar verblijven in de tijdelijke opvang aan de Haaksbergweg. Daar sloegen ze tijdens een ruzie een 18-jarige medebewoner in elkaar. Een beveiliger die tussenbeide probeerde te komen, raakte eveneens gewond.
Dit korte bericht is in de Telegraaf te lezen, maar in andere kranten lees je niks over de vechtpartij. Ik vraag me af hoeveel van dit soort "incidenten" er onder de pet gehouden worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Problemen in het AZC

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Meer burgervaders komen tot de ontdekking dat alle migranten op 1 hoop gooien (dat is: multicultureel gezellig bij elkaar in de ophok) niet een goed idee is.
Waarom niet ? Zolang ze elkaar de kop inslaan in het ophok is dat toch prima ?
Zodra ze dàt beu zijn en de omgeving beginnen af te stropen beginnen voor ons de problemen pas echt voelbaar te worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Mahalingam »

Het Parool meldt het wel:
maar daar weten ze niet de precieze aard van die verwondingen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Problemen in het AZC

Bericht door mercator »

Hier in de asiel ophok in Sint Niklaas in het Belgische Waasland zijn de ongevraagde gasten ook al met elkaar op de vuist gegaan. Net 2 weken geleden stonden de lokale Gutmenschen hen op te wachten met spandoeken met Welkom! en zelfgemaakte koekjes. Nu wordt er al volop geknokt-de reden was een vrouw volgens het plaatselijke nieuwsblad.
Niet alleen dat, maar de jonge moeders die hun kindertjes naar de crèche aan de overkant van de straat brengen worden lastig gevallen door de getraumatiseerden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Ariel »

Dagelijks leven in een azc: 'mijn leven staat stil hier'

39.000 asielzoekers wonen in Nederland in azc's, tenten en sporthallen hutje mutje op elkaar. Alle nationaliteiten en geloven samen. Er is onderlinge ergernis over gebedsoproepen, drank en drugs. Dit is het verhaal van een vluchtelinge over het leven in een azc. ,,De security is lief, maar mensen hier zijn een harde hand gewend."

,,Ik had nooit gedacht dat ik ooit in mijn leven in een situatie als deze terecht zou komen, dat ik zou leven op een plek als deze. Als dertigers samen met mijn man op een klein kamertje met een stapelbed en een gedeelde douche op de gang. Dit is ons vierde azc, we wonen hier nu al een jaar. In dit azc wonen een paar honderd mensen: er zijn veertig kamers op onze verdieping en ook op de andere verdiepingen. Het lawaai van al die mensen galmt door het hele gebouw, want het zijn open galerijen. Privacy is hier nauwelijks. Nu zeker niet. Toen we hier kwamen was er nog wel ruimte, maar nu komen er veel mensen naar Nederland en zit het echt helemaal vol. Dit is een plek waar je leven stil staat. Je mag niets en je kunt niets. Dus of hier spanningen zijn? Natuurlijk zijn hier spanningen! Mensen voelen dat ze hier tijd aan het verliezen zijn.

Niet lang schoon
,,Toen we in dit azc kwamen wonen, was het net nieuw. Alles was nog zo mooi schoon. Ik hoopte dat het zo zou blijven, ik wílde dat het zo zou blijven. Maar er zijn heel veel mensen hier die het geen bal uitmaakt. Ik geef een voorbeeld: ik stond een keer in de keuken en de persoon naast me pakte zijn afval en gooide dat gewoon naast de vuilnisbak. Dus ik vroeg hem: waarom doe je dat? Het maakte hem niets uit. Nog een voorbeeld: er stond een tijdje geleden een jong meisje te huilen op de gang. Toen ik vroeg waarom, zei ze dat ze nodig naar het toilet moest, maar niet durfde omdat het er zo vies was.

,,Het leven speelt zich hier af in de centrale hal. Daar komen hele families samen. Hun kinderen rennen er rond.De hal is ook de enige plek waar wifi is. Mensen komen naar de hal om via internet te bellen, maar dat doen ze nogal hard. En het geluid galmt door heel het gebouw.

,,Het allereerste wat je op een azc wordt verteld, zijn de huisregels. Je mag geen overlast veroorzaken, zeker niet door drank of drugs. En je mag niet roken op je kamer. Ha. Natuurlijk zijn er drank en drugs. Soms houden mensen feestjes op hun kamers. Als wij 's avonds in bed liggen, ruiken we soms de geur van joints. De security hier, daar is niemand bang voor. Het zijn aardige mensen, erg aardig. Als er iets gebeurt, dan komen ze en maken ze een rapportje. Maar wij komen uit landen waar de staat alles controleerde en met geweld onderdrukte. Dat zijn de mensen hier gewend. Dus als je regels opstelt en je controleert ze niet, dan gaat dat hier niet werken. Security moet echt strenger zijn.

Vechtpartij
De politie heeft één keer moeten komen, vier maanden geleden. Toen was er een ernstig gevecht. Maar toen woonden hier nog veel Afrikanen. Die vochten veel onderling of met de Syriërs. Nu zijn hier vooral veel Syriërs en als er gevochten wordt, dan lossen die dat onderling op. Ik bemoei me er nooit mee, ik blijf dan op mijn kamer.

Het leven in een azc staat op zijn kop. In mijn eigen land werkte ik. Ik was gewend om om 6.30 uur op te staan en om 23.00 uur naar bed te gaan. Hier werkt dat niet. Hier zijn groepen mensen die 's avonds om 22.00 uur nog gaan koken. Sommige mensen gaan hier 's nachts pas om 3 uur naar bed. Degenen die eerder willen gaan slapen, liggen wakker door het lawaai: het harde gepraat, de slaande deuren. En je merkt aan veel mensen hier: als je slecht slaapt, wordt je prikkelbaar. Ik heb geen kinderen, maar een vriendin hier heeft twee kleine kinderen die vaak niet kunnen slapen van de herrie, terwijl ze 's ochtends wel weer naar school moeten.

Niets te doen
Veel mensen hebben op een dag eigenlijk niets te doen, ze mogen of kunnen (nog) niet werken. Ze worden 's ochtends laat wakker, gaan naar een winkel om wat eten te kopen, komen weer terug, gaan eten, gaan dan weer naar buiten of spelen een beetje met hun telefoon, gaan weer eten, 's avonds een beetje film kijken en daarna slapen. En de volgende dag weer opnieuw. Mensen eten, slapen en ruziën.

Er zijn hier ook gezinnen met vijf jonge kinderen. Vijf! Waarom neem je die kinderen mee op zo'n gevaarlijke reis? Er zijn ook vrouwen die zwanger worden hier in het azc. Waarom? Waarom wil je kinderen geboren laten worden in een plek als dit, als je nog geen zekerheid hebt over je eigen toekomst.

Gebed
Een paar keer per dag klinken hier azans: de oproep tot het gebed. Die spelen mensen hard af op hun mobiele telefoon. Dat is belangrijk voor hen, maar ik vind het erg storend. Ik kom uit een land waar de islam je wordt opgedrongen, maar ik ben zelf geen moslim. Dat ligt nogal gevoelig bij me. Als je er iets van zegt, dan vrees ik dat het ruzie wordt, misschien vechten. Dus dat doe ik niet. Sowieso houd ik er rekening mee dat de meesten hier moslim zijn: in de zomer heb ik me niet te bloot gekleed. Een vriendin van me, die hier alleen is, voelt zich soms geïntimideerd door de Syrische mannen. Maar alles bij elkaar: ik voel me in het azc wel veilig.

Dankbaar
Nederland is een goed land. Ik ben dankbaar dat ik hier mag zijn. Ik begrijp wel dat er mensen zijn die hier liever geen buitenlanders zien. Ik probeer me soms in de gedachte van een Nederlander te verplaatsen: zou ik zoveel geduld hebben als er zoveel buitenlanders naar mijn land zouden komen? Ik vraag het me af.

Ik heb het coa weleens vijf punten doorgegeven waarmee ze het leven in een azc beter kunnen maken: scheid de verschillende culturen, handhaaf de huisregels, verplicht mensen te werken (dan hebben ze een dagbesteding), geef asielzoekers meer informatie over de plek waar ze terecht komen en wijs ouders op de verantwoordelijkheid voor hun kinderen. Ik heb er nooit echt antwoord op gekregen.

Bijna weg
Gelukkig ben ik bijna weg uit het azc. Nog deze maand kunnen mijn man en ik naar een eigen woonruimte verhuizen. We gaan werk zoeken, gaan eindelijk door met ons leven. Er is ook wel een goed ding aan leven in een azc: nu ik hier heb gewoond, heb ik het gevoel dat ik in de rest van mijn leven alles aan kan."

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
erniesam
Berichten: 38
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 4:28 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door erniesam »

Laat me raden: alle letsel veroorzaakt door "vluchtelingen" wordt vergoed door ons verzekerden? Geen inkomen, geen verzekering en toch genieten van inheemse ziektezorg?

Kunnen we niet gewoon de regel gaan handhaven dat wanneer je met opzet letsel aanricht je simpelweg d'r uit wordt getrapt?
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Mahalingam »

In de video van de ophok in Apeldoorn hoor ik de klacht dat ze wel 5 minuten moeten lopen naar de douche. Hoe vaak per dag doen ze dat? Misschien 5 keer vanwege poedelen voor 'bidden'?
Ik vraag het me af want ik lees:
Bij de noodopvang voor vluchtelingen in Apeldoorn is zondag een probleem ontstaan met het drinkwater. De watertanks op het terrein zijn bijgevuld op een manier die mogelijk niet hygiënisch is, waardoor niet zeker is dat het drinkwater helemaal schoon is. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente gezegd.

De watertanks waren sneller leeggeraakt dan de bedoeling was, doordat er veel meer is gedoucht dan het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) had ingeschat.
Ik maak hieruit op dat de douches warm water hebben.

En in het bericht ook een vleugje asiel-industrie:
Drinkwaterbedrijf Vitens heeft aangeboden een standpijp aan te leggen die is aangesloten op haar drinkwaternet. De noodopvang maakte tot nu toe geen gebruik van het Vitens-net, omdat het zijn water betrekt van waterbedrijf MTD, dat ook watervoorziening regelt voor festivals en evenementen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2463 ... orn__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Eliabe »

Steekpartijen in Duitse asielzoekerscentra: twee doden, beiden asielzoekers

Willekeurige Duitser neergestoken voor deur azc

In de Duitse deelstaten Thüringen en Nedersaksen zijn bij steekpartijen in asielzoekerscentra zaterdagavond twee mensen om het leven gekomen. Beide slachtoffers zijn bewoners van een asielzoekerscentrum. Dit meldt Focus.

Het eerste slachtoffer viel in een asielzoekerscentrum Wutha-Farnroda (Thüringen). De 20-jarige asielzoeker werd doodgestoken door een medebewoner van het asielzoekerscentrum, een 18-jarige man. Daarna stak de dader voor de deur van het azc een 22-jarige Duitser neer, mogelijk een willekeurige passant. Het slachtoffer raakte zwaar gewond maar verkeert niet in levensgevaar.

De dader is door de politie vastgezet.

Later die zaterdagavond werd iemand doodgestoken in een asielzoekerscentrum in Neuenkirchen (Nedersaksen). Een 20-jarige uit Somalië afkomstige asielzoeker stak daar een eveneens uit Somalië afkomstige 24-jarige medebewoner dood.

De politie gaat er van uit dat in dit geval een langer conflict tussen de twee asielzoekers speelde.
http://nieuws.tpo.nl/2015/10/18/steekpa ... elzoekers/
http://www.focus.de/regional/thueringen ... 20801.html
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Ariel »

"Uitbraak van ziektes dreigt in vluchtelingenopvang Zaandam"

Afbeelding

ZAANDAM Als de situatie in de vluchtelingenopvang in het Burgemeester In 't Veldpark in Zaandam niet snel verandert, breken er ziektes uit. Dat vrezen de Zaanse raadsleden Roland van Braam (SP) en Rosanne Kolvers (GroenLinks).

Zij uiten hun zorgen vandaag in het Noord-Hollands Dagblad, waarin zij vertellen over hun bezoek aan het tentenkamp van afgelopen weekend. De smerigheid die zij aantroffen was onthutsend, zeggen de raadsleden.

Het tweetal doelt op heel vieze toiletten en douches en op het eten. De nasi met boontjes was "niet te eten, zo goor", zegt Van Braam. Hij zegt van vluchtelingen te hebben gehoord dat er slechts één keer per dag wordt schoongemaakt. Volgens het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) is dat onzin en wordt dat twee keer per dag gedaan.

De vluchtelingen zelf hebben zondag gedreigd met hongerstaking. Op aandringen van de SP en GroenLinks is hun actie nog even uitgesteld.

bron
Wat mankeert er aan de handen van de vele vluchtelingen die daar zijn ? Kunnen ze zelf niet de badkamers en toiletten schoonmaken. Als je iets onder poept of piest, dan ruim je het zelf maar op. Die asielige daar hebben het idee dat ze een all inclusive reis geboekt hebben.

Ik denk dat de SP en Groen Links graag hun toekomstig stemvee willen beschermen en vertroetelen. :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Mahalingam »

Mensen die beroepsmatig met vee omgaan en dan vooral varkens, hebben vaak de gevreesde ziekenhuis bacterie MRSA bij zich.
Nu blijkt dat migranten met eenzelfde euvel kampen.
Ziekenhuis isoleert uit voorzorg asielzoekers
Iedere asielzoeker die naar het ziekenhuis moet, wordt tijdelijk apart gehouden en gescreend op MRSA. Met die maatregel hoopt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) een grootschalige uitbraak van de gevreesde ziekenhuisbacterie te voorkomen.

In verschillende opvanglocaties zijn zieke vluchtelingen met MRSA opgedoken. ,,Alle ziekenhuizen zijn inmiddels op de hoogte gesteld van het verhoogde risico," zegt Jaap van Dissel, directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM.
[...]
Van 95 onderzochte asielzoekers die in Weert met een patiënt in contact stonden, bleek 15 procent besmet. In de noordelijke provincies was dit 10 procent. Normaal gesproken draagt zo'n 1 procent van de Nederlandse bevolking de bacterie bij zich.
http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vluchtelin ... kers.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Mahalingam »

Bij het ontwaken kwamen de bewoners van Passau er achter dat er 8000 migranten waren gekomen die op doortocht zijn.
In Wegscheid, een gehucht een eindje verderop aan de grens met Oostenrijk liepen er 2000 binnen.
De Beierse minister van Binnenlandse Zaken Joachim Herrmann beschuldigt de Oostenrijkse autoriteiten intussen van roekeloos gedrag in de vluchtelingencrisis. "Daar wordt alleen gekeken naar een zo snel mogelijke passage, maar dat kunnen we zo niet accepteren", zei hij voor de radio. "Dit is onverantwoord gedrag van de Oostenrijkse collega's."
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2466 ... sau__.html
Hier zie je een stel achterblijvers verder sjokken.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Problemen in het AZC

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:Bij het ontwaken kwamen de bewoners van Passau er achter dat er 8000 migranten waren gekomen die op doortocht zijn.
In Wegscheid, een gehucht een eindje verderop aan de grens met Oostenrijk liepen er 2000 binnen.
Mooi is dat hè. In 1683 werden de moslims bij Wenen nog weggestuurd, nu worden ze doorgestuurd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie