Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef::smile7: Wij kunnen nu dus ook opzoek naar de volgende haatimam.
Die haatimams moeten dus geweigerd en gemeden worden. Dat vinden niet alleen wij maar ook de zogenaamde gematigde moslims. Maar, zou het voor die gematigde moslims niet een veel beter idee zijn om hen juist wel uit te nodigen om met hen in discussie te gaan? Wie in het geloof zit en meent dat die imams fout zitten vindt zijn eigen opvattingen dan toch de juiste en kan ze dan toch ook beargumenteren? Dat dit allemaal niet gebeurt zegt mij dat wanneer ze zo'n haatmeneer weigeren of wegsturen, dat ze betrapt zijn, en zich van de domme houden, en uit al-taqiya overwegingen de uitnodiging intrekken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89705
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Ariel »

Ik Vermoed dat dat niet gebeurd Zwartmeer. Moslims hebben te veel respect voor dat soort imams , en ik denk ook dat ze het met hem eens zijn. Al doen ze naar de buitenwereld van niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Mahalingam »

Ja, de eerste die ons komt bezoeken staat in het lijstje. Deze :
Afbeelding

zijn meest bekende woorden hier bij MEMRI:
http://www.memritv.org/clip/en/93.htm

Op 23 mei komt hij de huismoskee van CMO-imam Yassin Elfourkani in Utrecht ( Omar Farouq moskee) verrijken met zijn praatjes.
Vraag van een bezoeker:
"Op welk tijdstip zal dit plaatsvinden en zal de ingang voor vrouwen dan ook geopend zijn?"
Die vrouweningang is meestal afgesloten? Zo'n soort moskee is het wel: vrouwen kunnen net zo goed thuis bidden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Imams prediken geen haat, maar zeggen de islamitische waarheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Ik Vermoed dat dat niet gebeurd Zwartmeer. Moslims hebben te veel respect voor dat soort imams , en ik denk ook dat ze het met hem eens zijn. Al doen ze naar de buitenwereld van niet.
We kunnen niet tussen hun oren kijken. Maar wat ik wel kan is mijn eigen verstand gebruiken en dat verklaart zich nader en legt mij uit dat ALLE moslims niet deugen. Deugt er dan wel één Jehovah's Getuige in de geest? Een Jehovah's Getuige heeft weliswaar geen moordopdracht meegekregen van zijn leermeesters zoals dit wel het geval is bij mohammedanen die het vizier op Mekka hebben gericht, toch voelt hij zich net zo verheven boven alle niet-gelovigen als mohammedanen.

Moord, haat, liefde, verkrachten, liegen, beroven, stelen, religie. Het zit allemaal tussen de oren. Hoe komt het erin, hoe komt het eruit, is de vraag.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Imams prediken geen haat, maar zeggen de islamitische waarheid

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ariel schreef:Ik Vermoed dat dat niet gebeurd Zwartmeer. Moslims hebben te veel respect voor dat soort imams , en ik denk ook dat ze het met hem eens zijn. Al doen ze naar de buitenwereld van niet.
We kunnen niet tussen hun oren kijken. Maar wat ik wel kan is mijn eigen verstand gebruiken en dat verklaart zich nader en legt mij uit dat ALLE moslims niet deugen.
Je hebt twee soorten moslims, fundamentalisten en degenen die zich als gematigd voordoen. Deze laatst genoemden zijn diep in hun hart waarschijnlijk ook wel gematigd maar ze leggen de hardliners geen strobreed in de weg. Ze zijn 100% passief. Ik heb nog van geen een moslim gehoord die naar Irak vertrok om tegen IS te vechten. De juweliersvrouw die vorig jaar twee moslimovervallers doodschoot bracht meer moslimprotesten te weeg dan IS. Wanneer Israël weer eens een paar Palestijnen naar de maagden heeft geschoten zie je wereldwijd woedende moslimprotesten. Van hun geloof mogen ze geen onrecht accepteren. Maar in de tienduizenden moslims die door moslims vermoord worden ziet men geen onrecht.

Goed en wel beschouwd heb ik liever met een fundamentalist vandoen dan met een gematigde. Van de eerste weet ik waar hij voor staat. Van de softe moslim weet ik niets, ik weet alleen dat ie deel uitmaakt van de meerderheid die overduidelijk irrelevant is. Maar ze zijn islamitisch genoeg om morgen een goede moslim te kunnen zijn als veranderde tijden dan van hen vragen...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Pilgrim »

Sjeik al-Qarni was ongewenst vreemdeling, maar kreeg toch een Schengen-visum

Door Carel Brendel, 22 mei 2015

Zoals te verwachten gaf de Eindhovense burgemeester Rob van Gijzel (PvdA) gisteren weinig zeggende antwoorden op raadsvragen van LPF, CDA en D66 over de komst van Saoedische sjeiks naar de Al-Fourqaan moskee. Hij kon moeilijk anders. Een burgemeester gaat immers niet over de toelating van buitenlandse bezoekers.

Van Gijzel gaat over de openbare orde. Als een omstreden sjeik is binnengelaten, moet hij er gewoon voor zorgen dat zijn optreden ordelijk verloopt. Verder moet hij als bestuurlijk hoofd van de politie in de gaten houden of de spreker de wet niet overtreedt. Het afgelasten van een conferentie in verband met maatschappelijke onrust of mogelijke protesten van tegenstanders is in zo’n geval het grootst denkbare zwaktebod.

Toch zat er een opmerkelijk nieuwtje in de antwoorden van Van Gijzel. De in Eindhoven uitgenodigde Aaidh al-Qarni, die in 2004 opriep tot het doorsnijden van kelen en inslaan van schedels, staat in het Schengen Informatie Systeem te boek als “ongewenst vreemdeling”.

Die maatregel werd in maart 2012 genomen door de Franse regering. Kort na de moorden in Toulouse door de jihadistische “eenzame wolf” Mohammed Merah besloot de toenmalige president Nicolas Sarkozy om enkele notoire haatzaaiers te weren op het jaarlijkse congres van de UOIF (de Franse Moslimbroeders). De bekendste naam was Yusuf al-Qaradawi, geestelijk leider van de Moslimbroeders, maar ook Al-Qarni dus.

Ondanks zijn registratie als ongewenst vreemdeling bracht Al-Qarni in de jaren daarna diverse bezoeken aan Schengen-landen. In november 2014 bijvoorbeeld verscheen Al-Qarni op een benefietgala in de Italiaanse stad Brescia. Tijdens deze trip sprak de Saoediër ook op gala’s in Trento, Turijn, Milaan en Bologna.

De Italiaanse krant Corriere della Sera zette er stevige vraagtekens bij omdat organisator Islamic Relief door sommigen wordt beschouwd als een financiële steunpilaar voor Hamas en de Moslimbroeders.

Afgelopen maand was de ongewenste vreemdeling terug in Italië voor een hele reeks conferenties en inzamelingsacties. Aansluitend reisde Al-Qarni naar de Spaanse stad Ceuta om namens Islamic Relief fondsen te werven voor Syrische weeskinderen.

Kennelijk heeft Filippo Flappodrolli, medewerker van de Italiaanse ambassade in Riyad, verzuimd om het Schengen-systeem te raadplegen toen hij een visum afgaf aan Al-Qarni. Pas na de ophef in Nederland besloten de Italianen om het visum alsnog in te trekken. Schengen-afspraken werden dus niet nageleefd. Hier valt wat uit te zoeken en uit te leggen.

Er stond nog een nieuwtje in de antwoorden van Van Gijzel. Hij meldt dat de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) een “alerteringslijst” hanteert voor bepaalde sprekers en referenten (Nederlanders die als uitnodigende partij fungeren).

Ongetwijfeld zullen hier weer “islamofobie!”-roepers opstaan om te vertellen dat zoiets discriminerend en racistisch is. Mij lijkt het echter een logische zaak. Het salafisme is een anti-democratische ideologie en het is dus heel verstandig om deze stroming goed in de gaten te houden. Dat gebeurt ook met andere voor de democratie gevaarlijke groepen zoals extreem-rechts, extreem-links of extreem dierenactivisme.

De salafistische moskeebestuurders zijn evenmin de enigen bij wie kritisch wordt gekeken als ze iemand uit een land met visumplicht hierheen willen halen. Als een bordeelhouder uit Goes of Hoogezand vijf jonge vrouwen uit Minsk uitnodigt voor een vakantie in Nederland, zal hun visumaanvraag eveneens tot alertering bij de Immigratie en Naturalisatie Dienst leiden.

Zo moeilijk is die alertering overigens niet. De NCTV-ambtenaar kan beginnen met een zoekopdracht bij het instituut MEMRI, dat alle media in het Midden-Oosten op de voet volgt. Bijna dagelijks melden zich nieuwe kandidaten voor een plaatsje op de alerteringslijst.

http://www.carelbrendel.nl/2015/05/22/s ... gen-visum/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Zwartmeer »

Sjeik al-Qarni was ongewenst vreemdeling, maar kreeg toch een Schengen-visum
Waar heeft hij een visum voor nodig? Iedereen die hier komen wil kan dankzij de open grenzen dat toch ongehinderd doen? Het enig wat ie moet laten is met een vliegtuig komen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De vijand van de moslim is zijn eigen ongelijk

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Je hebt twee soorten moslims, fundamentalisten en degenen die zich als gematigd voordoen. Deze laatst genoemden zijn diep in hun hart waarschijnlijk ook wel gematigd maar ze leggen de hardliners geen strobreed in de weg. Ze zijn 100% passief. Ik heb nog van geen een moslim gehoord die naar Irak vertrok om tegen IS te vechten. De juweliersvrouw die vorig jaar twee moslimovervallers doodschoot bracht meer moslimprotesten te weeg dan IS. Wanneer Israël weer eens een paar Palestijnen naar de maagden heeft geschoten zie je wereldwijd woedende moslimprotesten. Van hun geloof mogen ze geen onrecht accepteren. Maar in de tienduizenden moslims die door moslims vermoord worden ziet men geen onrecht.

Goed en wel beschouwd heb ik liever met een fundamentalist vandoen dan met een gematigde. Van de eerste weet ik waar hij voor staat. Van de softe moslim weet ik niets, ik weet alleen dat ie deel uitmaakt van de meerderheid die overduidelijk irrelevant is. Maar ze zijn islamitisch genoeg om morgen een goede moslim te kunnen zijn als veranderde tijden dan van hen vragen...
Helemaal volledig ongeremd met je eens. Zo denk ik er ook over. En al zou ik het niet met je eens zijn, het is wel zo. Omdat genoemde waarheid aan objectieve waarneming ten grondslag ligt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Imams prediken geen haat, maar zeggen de islamitische waarheid

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:Van de softe moslim weet ik niets, ik weet alleen dat ie deel uitmaakt van de meerderheid die overduidelijk irrelevant is.
Dat klopt als een zwerende vinger. Maar er is nog iets anders: het is deze grote groep "gematigden" die ervoor zorgt, alleen maar door er te zijn en niets te doen, dat de minder gematigden niet effectief worden aangepakt.

In islamitische landen zijn de problemen met radikalen nog veel groter dan hier, en de oplossing is daar nog verder weg: acties om de islam zelf te onderdrukken zijn daar eigenlijk niet mogelijk zonder het hele volk in het harnas te jagen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Pilgrim »

Is dit een kentering? :thinking:
Kabinet bekijkt of ook imams uit Europa geweerd kunnen worden

Door Frank Huiskamp, 7 juni 2015

Het kabinet gaat bekijken of het mogelijk is voor Nederland om niet alleen ongewenste imams van buiten Europa te weren, maar ook imams die in Europa verblijven. Minister Ard van der Steur (Justitie) vindt een voorstel van zijn eigen VVD daarover “interessant”, zegt een woordvoerder tegen persbureau ANP.

De Nationaal Coördinator Terreurbestrijding werkt al aan een soort zwarte lijst voor ‘haatpredikers’, maar die is alleen gebaseerd op mensen die een visum aanvragen. Mensen binnen de EU hoeven geen visum aan te vragen, dus die zouden gewoon naar Nederland kunnen komen. Daar wil de VVD wat aan doen. Kamerlid Ockje Tellegen zei vandaag tegen RTL Nieuws:

“Er gaat geen week voorbij of er zit een burgemeester met de handen in het haar. Daar moet een einde aan komen. We moeten veel proactiever zijn ten aanzien van predikers die we hier in Nederland eigenlijk niet willen hebben.”

Willekeur
Het kabinet wil het beleid rond ongewenste imams aanscherpen en het voorstel zal daarin als overweging worden meegenomen. Nu is het zo dat de criteria om imams toegang tot het land te ontzeggen heel willekeurig zijn, schreven redacteuren Andreas Kouwenhoven en Joost Scheffers begin vorige maand in NRC Handelsblad (€):

“Mensen die rechtstreeks oproepen tot geweld, kunnen geweigerd worden. Maar vaak gaat het om predikers die binnen de grenzen van de wet dubieuze uitspraken doen. (...) Zo wordt het voor de overheid steeds ingewikkelder. Want hoe bepaal je of een imam die ooit een dubieuze uitspraak deed, hier nog steeds op moet worden afgerekend?”

Komst imams leidt tot opschudding
De laatste tijd is er in verschillende gemeenten commotie geweest over de komst van een omstreden imam. Zo zou de Saoedi-Arabische sjeik Aaidh al-Qarni eind april een lezing geven in Eindhoven, maar werd zijn visum afgenomen nadat media antiwesterse opmerkingen van hem oprakelden. In Rijswijk werd in februari een benefietgala afgelast waar enkele omstreden imams zouden spreken.

http://www.nrc.nl/nieuws/2015/06/07/kab ... en-worden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Mahalingam »

Nederland neemt het voortouw gaat ervoor zorgen dat de EU iets tegen haatpredikers gaat doen. Daar wordt de komende jaren over overlegd.
Nederland leidt EU-groep tegen haatpredikers
LUXEMBURG - In de strijd tegen radicalisering van moslims komt er een Europese werkgroep tegen haatpredikers. Onder leiding van Nederland gaat de groep plannen bedenken om predikers die oproepen tot haat en geweld te weren.

De werkgroep is een initiatief van minister Ard van der Steur (Veiligheid en Justitie). Hij deed het voorstel dinsdag in Luxemburg tijdens een overleg met tien andere landen die samenwerken bij de aanpak van jihadisme. „Nederland en andere EU-landen worden in toenemende mate geconfronteerd met buitenlandse extremistische predikers die mogelijk een bedreiging vormen voor de openbare orde en veiligheid”, stelde zijn woordvoerder.

De nieuwe werkgroep moet in oktober met voorstellen komen. Nederland werkt al aan eigen maatregelen om bij de beoordeling van visumaanvragen nadrukkelijker te kijken naar de mogelijke gevolgen voor de openbare orde en veiligheid. De werkgroep moet in kaart brengen welke aanvullende maatregelen op Europees niveau mogelijk zijn.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2416 ... ers__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Pilgrim »

PVV Limburg: Haatmoskee Geleen per direct sluiten!

Geplaatst op 13 juli 2015

Uit onderzoek van Dagblad de Limburger blijkt dat de veroordeelde terrorist Abdallah Ouabour uit Maaseik tot twee keer toe een lezing heeft gegeven in de Al Houda moskee in Geleen. Ouabour is in 2007 in België veroordeeld tot zes jaar cel omdat hij één van de leiders was van een Belgische cel gelieerd aan Al Qaida en streeft naar een islamitische staat op basis van de sharia.

PVV-fractievoorzitter Michael Heemels: “Het is onbegrijpelijk dat een islamterrorist komt spreken in Limburg. Burgemeester Cox van Sittard-Geleen en gouverneur Bovens (beide verantwoordelijk voor de veiligheid en openbare orde) moeten alles in het werk stellen om de salafistische Al Houda moskee in Geleen te sluiten. Een veroordeelde terrorist heeft niets te zoeken in Limburg en Nederland! Het is levensgevaarlijk en walgelijk dat zo iemand zijn haat komt spuien en overbrengen op anderen. Ik roep hiermee op om de moskee per direct te sluiten en de stichting te ontbinden. Burgemeester Cox en gouverneur Bovens kunnen zich niet meer verschuilen dat ze het weten. Met de kennis die ze nu hebben moeten ze keihard doorpakken. Genoeg is genoeg!”

Geplaatst door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/07/13 ... more-92723
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Ali Yas »

Zulke predikers zijn natuurlijk razend populair. Ze bieden namelijk de hoop dat moslims van de onderliggende partij de bovenliggende worden, met alle privileges die de islam hen gunt.

Het zijn echter onze bestuurders die die hoop levend houden door onvoldoende duidelijk te maken dat de regels van de islam in Nederland geen kans maken. In Australië is men een stuk duidelijker, en we zullen zien dat dat zoete vruchten oplevert.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vrijheid van meninsuiting. Prima toch? Hoe meer haat hoe meer duidelijkheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef: Het zijn echter onze bestuurders die die hoop levend houden door onvoldoende duidelijk te maken dat de regels van de islam in Nederland geen kans maken. In Australië is men een stuk duidelijker, en we zullen zien dat dat zoete vruchten oplevert.
De islam is een wereldwijde veroveringsideologie. Niet zo gek wanneer we bedenken naar wiens voorbeeld mohammedanen handelen. Daarin tellen alleen de regels van de islam. Hoop heeft daar totaal niks mee van doen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Mahalingam »

Zouden Mohammedaanse clubs gevoelig zijn voor het intrekken van subsidie en AMBI status?
Liever subsidie dan haatpredikers ?
http://www.vnl.nu/wp-content/uploads/20 ... n-anbi.pdf
'Uitnodigen haatimam afstraffen'
Instellingen die geweldspredikers uitnodigen, moeten direct hun eventuele belastingvoordeel kwijtraken. Zo'n financiële maatregel moet islamitische organisaties ontmoedigen om radicale imams als gast uit te nodigen of hen te faciliteren in Nederland.

Dat is de kern van een initiatiefnota van Tweede Kamerlid Joram van Klaveren van de Groep Bontes/Van Klaveren, die hij vandaag heeft ingediend bij de Tweede Kamer. Het is de ex-PVV'er een doorn in het oog dat iedereen via de belastingen meebetaalt aan deze lieden, terwijl zij de integratie van moslims belemmeren.

Volgens van Klaveren hebben ongeveer 175 islamitische instellingen nu een zogeheten ANBI-status (algemeen nut beogende instelling). Dat houdt in dat zij een flink belastingvoordeel krijgen in verband met de giften die ze hebben binnengehaald. Met de meeste is volgens het Kamerlid gelukkig niets aan de hand.
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... affen.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Pilgrim »

Extreem-islamitische Hizb-ut-Tahrir geeft lezing in Rotterdams wijkcentrum

14 september, 2015

Afbeelding

De radicaal-islamitische organisatie Hizb ut-Tahrir geeft op 18 september een seminar over 'islamitische identiteit' in het Rotterdamse wijkcentrum De Put. De beweging is omstreden, zo streven ze naar een mondiaal islamitisch kalifaat en zijn ze voor het invoeren van de sharia. De beweging deelde vorige week flyers uit voor de lezing.

Het CDA wil dat het stadsbestuur ingrijpt om de lezing tegen te houden. 'Leden die de sharia willen invoeren en streven naar de vestiging van een kalifaat moeten wij onder geen beding een podium bieden in onze stad.'

Hizb ut-Tharir staat op de radar van de AIVD. Deze gaf in het verleden aan dat aanhangers van de beweging in verschillende Europese landen gebruik hebben gemaakt van geweld en opruiing. Ook is de organisatie in Duitsland en Pakistan verboden.

http://nieuwreligieuspeil.net/node/6074
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Mahalingam »

Het lijkt er op dat de Hizbies een thuishonk hebben gevonden in de sharia wijk van Den Haag bij de Surinaams Javaanse moskee Rukun Islam.
Hun taktiek laat denken aan Lenin en de bolsjewieken.
Carel Brendel er over:
Hizb ut-Tahrir krijgt voet aan de grond in Javaanse moskee Den Haag
De Surinaamse islam heeft een “gematigde” reputatie, maar die wordt bedreigd door Saoedische zendingsdrang. Rukun Islam: “De activiteiten van de vereniging werden in loop van tijd ondersteund door verschillende Indonesische- en Javaanse leraren die gestudeerd hadden in Saoedi-Arabië en Egypte. Sinds 2000 worden de activiteiten van de vereniging ondersteund door imam/ustadh Remy Soekirman, die een universitaire islamstudie heeft genoten aan de Islamitische Universiteit van Medina – Saudi-Arabië aan de faculteit van Oesoel ad-Dien (islamitische theologie).”
http://www.carelbrendel.nl/2015/10/08/h ... #more-1207
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Die Sheik Mohamed Çiftç is een fel voorstander van het dood maken van afvalligen.
Voor hen die dat niet zelf willen doen: geef een bijdrage aan het kill-fonds. Dan doen anderen dat voor jouw.
Hier is hij met zijn onthoofdingspraatje:
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door King George »

Sheikwatch: Duitse OnthoofdSheik komt naar 030
Afbeelding
Duits. Dik. Islam-nazi. U zult ons niet horen roepen dat we hier met de Mohammedaanse Hermann Göring te maken hebben, maar we hebben te maken met de Mohammedaanse Hermann Göring. Sheik Mohamed Çiftç komt Utrecht op 8 november (mirror) eens grondig cultureel verrijken. Om eens origineel te zijn geeft de beste man niet klokje rond af op homosensuelen Ajacieden, maar voornamelijk op moslims die weldenkend en gezond genoeg zijn om dat regressieve kudtgeloof van ze, te laten voor wat het is. Çiftç haat afvalligen. Misschien omdat afvallen hem zelf niet zo wil lukken. Anyhow. Afvalligen moeten per direct onthoofd worden. Allemaal. Want godverdomme moet dat nou? Hij zegt het echt, live op video, onderstaand, incl onheilspellend pianodeuntje dat je doet afvragen of de wereld misschien ten einde loopt. Gelukkig houdt Çiftç ditmaal louter een pedagogische praatje over "Het gezin in de islam". Dat in zijn ogen gezinnen in feite jihad- barakken zijn, zal ongetwijfeld niet doorsijpelen als hij uitlegt hoe je nou het beste met een huilbaby om kan gaan. Gewoon binnenlaten dus, niks aan de hand.

GeenStijl
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Mahalingam »

Dit was op 13 mei:
Ariel schreef:De volgende sheik wordt onder vuur genomen door GS SheikWatch. Het gaat deze keer om Sheikh Abdallah Al-Muslih die uitgenodigd is om zijn liefdevolle boodschap rond te strooien in een mos-keet in Eindhoven..... Ja, alweer. Ze weten daar in Eindhoven niet van ophouden ....

Overleefd hij wel de aanval van GeenStijl ? We zullen het binnenkort weten.
De sheik.....[...]
Sinterklaas is amper weg of de sjeik staat alweer op de stoep (24 en 27 december).
Tweede Kamerfractie verbaasd: omstreden 'haatprediker' Al Muslih opnieuw naar Eindhoven

EINDHOVEN - Tweede Kamerfractie Groep Bontes/Van Klaveren gaat Kamervragen stellen over de komst van twee ‘haat predikende’ sjeiks naar de moskee Al-Fourqaan in Eindhoven. Onder de genodigden is sjeik Abdullah Al Muslih, wiens komst naar Eindhoven eerder dit jaar stof deed opwaaien.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/24083 ... hoven.aspx

En de andere haatbaard:
Ook sjeik Mohammad Ratib Al Nabulsi is op de flyer afgebeeld. Al Nabulsi zou naast het legitimeren van zelfmoordaanslagen, ook van mening zijn dat homoseksuelen de doodstraf verdienen, stelt de fractie.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Pilgrim »

PVV stelt vragen over komst haatsjeik naar Al Fourqaan moskee Eindhoven

Geplaatst op 7 december 2015

Schriftelijke vragen van de leden De Graaf en Wilders (beiden PVV) aan de ministers van SZW en V&J:

1.) Bent u bekend met de aangekondigde islamitische conferentie van 24 tot en met 27 december 2015, georganiseerd door Stichting Al Waqf/Al Fourqaan moskee te Eindhoven? (*)

2.) Deelt u de mening dat iemand die zelfmoordaanslagen in het Westen goedkeurt geen visum hoort te krijgen? Zo neen, waarom hoort zo’n persoon volgens u wèl een visum te krijgen? (**)

3.) Bent u bereid het visum van betreffende haatsjeik Abdullah Al-Moslih, indien afgegeven door Nederland, onmiddellijk in te trekken of indien dit visum is afgegeven door een ander Schengen-land de autoriteiten van dat land te bewegen het visum in te trekken? Zo neen, waarom niet?

4.) Deelt u de mening dat de Stichting Al Waqf en de Al Fourqaan-moskee door het uitnodigen van tenminste één geweldsprediker bewijst nog steeds een broeinest van haat- en geweldsprediking te zijn en daarom gesloten dient te worden? Zo neen, waarom niet?

(*) www.waqf.nl
(**) www.memri.org/clip_transcript/en/93.htm

Geplaatst door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/12/07 ... eindhoven/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Het evenement The Untold Islamic History, dat op 22 en 23 december plaatsvindt in het Mirror Centre in Amsterdam-Oost, wordt georganiseerd door de Islamitische Studentenvereniging Amsterdam. Die club haalde in 2012 de radicale Brits-Palestijnse shariageleerde Haitham al Haddad naar Amsterdam. Hij sprak toen in De Balie.

Dit keer hebben de studenten Abdullah Hakim Quick uitgenodigd, een islamitische prediker uit Toronto die zich in het verleden meermaals heeft uitgesproken tegen homo's en joden. Zo riep hij onder meer op om de islam te zuiveren van de 'smerigheid' van joden en christenen en noemde hij homoseksualiteit een te bestrijden ziekte.

Haatimam
Ook zijn er opnamen waarop hij zegt dat de sanctie die binnen de islam staat op homoseksualiteit de doodstraf is. 'En ik ga deze religie niet veranderen,' voegt hij daaraan toe.

In een recent blog schrijft Hakim Quick dat hij ten onrechte als haatimam is bestempeld en biedt hij excuses aan voor uitspraken die de verkeerde indruk hebben gewekt. 'Ik heb nooit geweld, eigenrichting of wetsovertredingen gepropageerd.'

Openbare orde
D66-leider Jan Paternotte heeft aangekondigd vragen te gaan stellen aan burgemeester Eberhard van der Laan over de komst van de imam. Hij is vooral bezorgd over de openbare orde. 'Zolang hij geen wet overtreedt, moet hij kunnen spreken,' zegt Paternotte. 'Maar hij gaat vast heftige reacties proberen op te roepen.'

Een woordvoerder van de burgemeester laat weten bekend te zijn met de komst van de imam. 'Het uitgangspunt van de gemeente is dat vrijheid van meningsuiting een grondrecht is waar vooraf geen beperkingen aan worden opgelegd. Als iemand naar de stad komt die mogelijk strafbare uitingen doet, dan kunnen maatregelen worden genomen om ter plaatse op te treden.'
http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTER ... rdam.dhtml

Ze gaan het hebben over slavernij in Amerika, Afrika en bij ons.
Natuurlijk niet over slavernij in Allahstan zoals bij ISIS.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Pilgrim »

Ook in België zijn ze kennelijk welkom...
Beruchte haatprediker uitgenodigd op Antwerpse benefiet

22-12-2015, door Joris van der Aa

Afbeelding
Tarik Ibn Ali

Antwerpen / Berendrecht-Zandvliet-Lillo / Berendrecht - Tarik Ibn Ali, de vermeende inspirator van een van de zelfmoordterroristen in de Bataclan in Parijs, komt in januari naar Antwerpen. De beruchte haatprediker wordt verwacht als spreker op een benefiet ten voordele van een nieuwe moskee in Berendrecht.

Tarik Ibn Ali kwam enkele weken geleden vol in de spotlights van de internationale pers, toen hij werd gelinkt aan een van de terroristen die een bloedbad hebben aangericht in de Parijse concertzaal Le Bataclan. Omar Mostefai, een van de schutters van Le Bataclan die zichzelf opblies, zou onder invloed van imam Ibn Ali zijn geradicaliseerd. Mostefai zou een regelmatige bezoeker zijn geweest van de Luce-moskee in Parijs, waar Tarik Ibn Ali zijn volgelingen zou hebben opgeroepen tot de jihad tegen de kuffaar (‘de ongelovigen’). Ibn Ali zelf lacht de beschuldigingen weg.

Tarik Ibn Ali is geen onbekende in Antwerpen, waar hij vooral bekend is onder zijn echte naam Tarik Chadlioui. Hij werd geboren in Marokko, maar groeide op in Borgerhout. Als imam Tarik Ibn Ali werkte de salafist zich in de kijker met bevlogen en ophitsende preken. De charismatische Chadlioui zou zelfs een van de inspiratoren zijn geweest van Sharia4Belgium.

Bij de vzw Het Gezin, die Tarik Ibn Ali voor een benefiet naar Borgerhout wil halen, is men zich van geen kwaad bewust. “Over die man wordt van alles geschreven in de pers, maar is dat allemaal wel waar? Wij kennen die man helemaal niet als extremist.”

Klik hier en lees het volledige artikel.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151221_02032796#
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52134
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Mahalingam »

Een burgemeester mag personen de toegang tot zijn stad ontzeggen.
Eindhoven mag komst 'haatpredikers' verbieden
Burgemeester Rob van Gijzel van Eindhoven mag de komst van zeven buitenlandse 'haatpredikers' naar zijn stad verbieden. De rechter in Den Bosch heeft dat woensdag bepaald. De motivering van de uitspraak volgt nog.

De stichting Waqf had de sprekers uitgenodigd voor een islamitische conferentie deze week. De stichting was naar de rechter gestapt vanwege het besluit dinsdag van Van Gijzel om de sprekers uit Egypte, Syrië, Saudi-Arabië, Soedan en Koeweit te weren.

De burgemeester had de komst van de mannen verboden, omdat zij zich negatief hebben uitgelaten over Joden, homo's, ongelovigen en vrouwenrechten. Ook zouden ze de gewelddadige jihadstrijd hebben verheerlijkt.

In april dit jaar schrapte de religieuze stichting Waqf de lezing van de Saudische islamitische geestelijke Aaidh al-Qarni nadat ophef was ontstaan over zijn komst. De geestelijke zou hebben opgeroepen tot haat en geweld.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2491 ... erd__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alle haat imams zijn blijkbaar welkom in moskeeen in Nederland

Bericht door Pilgrim »

Hier lees je meer over die gasten die ze wilde uitnodigen:

http://www.carelbrendel.nl/2015/12/23/a ... financier/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie