Mark Rutte, minister-president van Nederland, u bent fout. U probeert ons wijs te maken dat deze aanslag door ISIS in Frankrijk niets met het moslimgeloof heeft te makenGeplaatst op 14 november 2015
ISIS voert de regels van de koran uit.
Mijnheer de minister-president en de hele baleinen kliek die deze regering overeind houdt gelijk een oud mottig korset, U bent fout in wat U ons, de bevolking, probeert wijs te maken. ISIS handelt naar de koran. Houd toch eens op allemaal Uw koppen in het zand te steken, alleen om eigen gewin, ja, wat anders dan dit kan men bedenken. WIJ, de burgers, worden er niet beter van, alleen opgeblazen en onze vrouwen en dochters vernederd. Weet U dit allemaal, of steekt U liever Uw kop in het zand, of… vindt U het gewoon niet erg en U niet alleen, ik spreek U allemaal aan, ja, ook D66, de SP, de VVD en alle zedige gelovige christelijke partijen.Dan wil ik het nog niet eens hebben over de verdere nadelen, zoals onze dieren die ze haten en het vreugdevolle genot van het halal slachten.
Terug naar de koran, naar ISIS. Het is de zoveelste keer dat de jongere moslim generatie, opgegroeid in onze westerse landen, westerlingen opblazen, anderen verminken, hun ongelooflijke haat tot uiting brengen! Ja, dat er ook andere huidskleuren of moslims toevallig mee opgeblazen worden, pech gehad, gaan toch naar Allah.
Laten we ophouden ‘goed’ te doen en de waarheid onder ogen zien!WIJ zijn NIET begonnen met oorlog en opruien tegen of moslims aanvallen, de moslims willen ONS vernietigen en dat is het! ZIJ blazen op, deze, ja, moet ik het mensen noemen, zijn begonnen met hun lang verborgen haat uit te voeren. Verdienen wij dit?
Mijnheer Rutte, u laat de vluchtelingenkampen bewaken? Het zijn wij, de mensen die hulp bieden, onze vrouwen en kinderen die bescherming nodig hebben! Moeten wij sterven vanwege het geloof van anderen?JA, dat moeten wij, wij zijn ongelovige honden en we lijken wel gek om onze nek in de eigen strop te steken, deze mensen te voeden, te helpen en wat al niet voor ze te doen. Voornamelijk geld geven, zodat zij ons kunnen uitroeien. WIJ, de burgers die proberen te helpen, wij, de burgers die MOETEN betalen, WIJ worden steeds opnieuw in de zeik gezet. Niet alleen door de EU en onze eigen regeringsleiders, maar tevens door mensen die hier (en met hier bedoel ik ook in andere Europese landen) bijna alles krijgen. ZIJ hebben voorrang op onze eigen behoeften en wensen. ZIJ MOETEN EERST.
Ik vraag mij af: ”WAT is er aan de hand in Euroland”? Of laten we zeggen EUROTOPIA? Moeten wij voortaan alleen andersdenkenden een plezier doen? Moeten wij onze keel bloot maken om deze door onze heilige medebroeders door te laten snijden? Lieve medemensen van het vredelievende geloof, slijp Uw mes, wij steken onze nek uit? Blazen wij van onze kant moslims op? Nee, we vertroetelen ze, ze zijn hier geboren, spreken de taal (en juist deze zijn het gevaarlijkst). De aanslagplegers in Frankrijk, en vergeten we niet de piloten die hun vliegtuigen de Twin Towers in lieten vliegen, spraken de taal van het land perfect, waren er in opgegroeid en zo waren er zovelen… alweer vergeten?
De metroaanslagen, de Twin Towers, vorige week het vliegtuig, gisteren deze aanslag in Parijs…. Boston. Ach, regeringsleiders houd nu eens op met dit gezever. Elk zinnig mens kan met de toppen van zijn tenen aanvoelen dat het GELOOF hier mee te maken heeft. Wanneer gaan de ogen open? We pamperen ze, we voeden ze, gratis fietsen, straks een eigen huis, een levenslange uitkering, we hebben ze leren omgaan met wapens en ga zo maar door. Het is de zoveelste keer dat er aanslagen gepleegd worden… en kom nu niet opnieuw mijnheer Mark Rutte en de christen geloofsgenoten, de hele zalvende kliek (sorry) die aanslagen door moslims gepleegd proberen goed te praten met de woorden: het moslimgeloof is vredig.
ZIJ verklaren ONS de oorlog. WIJ pamperen de vijand en nee, dit is geen opstoken, het is gewoon een feit.
ONZE “EXPERT” in het lezen en begrijpen van de koran Mark Rutte “WEET” dat aanslagen gepleegd door ISIS niets met de opdrachten in de koran te maken hebben. Man, ze zijn het verplicht, het staat IN de koran. Begin toch eens te lezen! Dan hebben we nog Marijnisse, SP (als je alles hebt gehad?), hij weet waarom deze aanslagen plaatsvonden. Dat komt omdat de Israëliërs de Palestijnen zo slecht behandelen. MAN, laat je nakijken.
WAAROM en WAAROM doet de EU en onze regering ons mensen dit aan, ik bedoel ons land volstoppen en het pamperen van dit soort buitenlanders, die vergiftigd zijn door de woorden van hun geloof en cultuur of hoe je het ook wilt noemen. Ze brengen angst en horror. Ze kennen geen enkel medelijden met een mens (ons soort, ja wij staan op één lijn met onreine diersoorten) noch dier. Halal slachten is niet alleen weggelegd voor de dieren, Oh ja, de keel wordt ook bij ons doorgesneden, maar met de moderne wapens (door onze bijdragen betaald) gaat het sneller niet waar, dus schieten maar.
In Nederland zijn de kranten erg beschermend, dus in feite tegen de eigen burgers. De echte rotzooi moet uit het nieuws gehouden worden, anders komt er maar opstand onder de bevolking. Er zijn echter andere kranten die meer direct zijn. En Pauw is niet de Christus.
www.bild.dewww.dailymail.co.ukwww.dailymail.co.ukwww.dailymail.co.ukDoor: Martha N.
https://ejbron.wordpress.com/2015/11/14 ... -te-maken/