Volg de Boodschappers dan wordt je verlost en gered.

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Volg de Boodschappers dan wordt je verlost en gered.

Bericht door Maroc_21 »

Bismi Allahi Rahmani Erahiem

Koran 41:43 "Aan jou (Mohammed) wordt slechts gezegd wat aan al de gezanten voor jouw tijd gezegd werd."

Onze Nobele Profeet, vrede zij hem hem, is door God uitverkoren om zijn boodschap aan de gehele mensheid te verkondigen. Het niet accepteren van één der profeten die door God naar ons gezonden zijn staat gelijk met het niet accepteren van God zelf. Wanneer je een keuse van God voor ons niet accepteert dan ben je zondig. En wanneer je zondig bent dan zie je het goede in de keuze van God niet. De zal de duivel, wienst taak de mens van het rechte pad af te houden, makkelijk je banaderen wanneer je zondig bent. Daarom neem ik mensen die zondige en schinzige taalgebruiken niet kwalijk. Ze weten niet. Het is aan God om de zondaar te vergeven of te straffen. En aan Hem (swt) is de beste die Oordeel kan vellen. Wat wij behoren te zeggen is moge God de zondaar vergeven en naar het Rechte Pad brengen.

Alle profeten die door God naar de mens gezonden zijn, hebben Nobele karakters. Het zijn ambasadeurs van God. Ze brengen goed nieuws aan de Godvruchtigen en waarschuwen voor een pijlijke (eeuwige) straf. Ze geven hoop dat God vergevensgezind en Barmhartig is. En vertellen ons te haasten om te stoppen met onze slechte gewoontes en het goede te doen. Want alleen geloven is niet genoeg. Men dient geloof en goed werk te combineren om te streven naar perfectie.
En als je perfectie niet kan bereiken hoe meer je best ook doet, vertellen ze ons niet te waanhopen. Want God belast geen ziel boven haar vermogen.

Alle profeten vertellen hebben niet verzuimd in het verkondigen van de Boodschap Gods en moesten soms een zware prijs betalen. Omdat hun volk hen meestal niet accepteerden.

De profeet Abraham, ook wel genoemd de vriend van God, vrede zij met hem, is in een vuurzee gegooid omdat hij de beelden had vernietigd die buiten God aanbeden werden. Zij volk vond dat een misdaad en straften een man die door God naar hen is gezonden. Ze dachten dat hij een slecht iemand was. Echter hij was goed en meer dan goed. Maar zijn volk kon dat niet weten. God heeft zijn dienaar gered van de vuurzee! Zijn volk zag duidelijke bewijs, een wonder. Hij kwam uit de vuurzee heel en ongebrand uit. Sterk nog hij had het koud..want God beval vuur koud voor Abraham te worden. Ondanks deze duidelijke wonder willde (een deel van) zijn volk nog steeds niet geloven. En dat is een klaarblijkelijke zonde.

De profeet Mozes, ook wel genoemd de gesprekspartner van God, vrede zij met hem, kwam met duidelijke bewijzen. Hij heeft een weg gebaand door de zee met zijn eenvoudige stokje (staaf). Zijn stokje wordt een levende slang. Zijn hand handen gaven fel licht als hij ze in zijn zak steekt en uit haalt. Maar deze grote Profeet, vrede zij met hem, is bespot en uitgelachen. Maar de straf van hen die hem niet accepteerden is u wel bekend. Hij werd achtervolgd door een machtig leger. Het leger is in de zee allemaal vermoord en in het hier-na-maals zullen ze de echte straf moeten ondergaan. Omdat ze de keuze van God niet hebben geaccepteerd. Wie een profeet niet accepteert en zijn weg niet volgt is verloren in het heden in het veleden. Want alle profeten hebben gezegd dat ze de weg zijn naar God. wie in hen gelooft en hun pad volgt is gered. En wie hen niet accepteert en sterft als zondig zal niet verlost worden. Hij wordt dan gelaten aan zijn duivel die hem naar de hel mee neemt. Daar is het tehuis van de zondige zondaars. Een zeer slechte bestemming. De zondaars achtervolgden deze grote profeet en wilden hem vermoorden, maar God redde zijn profeet van de achtervolging en strafte de achtervolgers zeer streng.

De profeet Lot, een zeer oude man, geloofde in de boodschap van de jongeman Abraham, vrede zij met hen. En besloot hetzelfde te doen als Abraham naar God op zoek te gaan. Hij kwam in een stad waar vreselijke dingen worden gebeurd. Hij dacht hier zal ik God niet vinden. Maar nee hoor van God kreeg hij de Boodschap om dat zondig volk te redden en God's Boodschap te verkondigen. Ondanks zijn oude leeftijd werd door zijn volk bespot en uitgelachen. Zijn volk wilde hem stenigen maar hij bad tot God om hem te redden en de zondige ongelovigen te straffen. Een gebed van ee profeet wordt altijd verhoord. God redde zijn profeet en de gelovigen en strafte de ongelovige zondaars. De aarde beefde onder hen voeten en hun onderste werd boven en hun bovenste werd onder.

De ongelovige zondaars wilden een andere profeet niet accepteren terwijl hij stellig en duidelijk had gezegd wat alle profeten hadden gezegd, dat hij de weg was naar God. Ik heb het over de profeet jezus. De ongelovige zondaars wilden hem kruisigen alleen omdat hij naar de aanbidding van één God riep. Ondanks de vele duidelijke wonderen die hij verrichte wilden de zondige zondaars niet in hem geloven. Want zij dachten dat hij slecht was. Echter hij was goed. En meer dan goed. Hij was een Boodschapper die God voor ons heeft uitgekozen om Zijn Boodschap aan de mens te verkondigen. Het niet accepteren van de Boodschapper staat gelijk met het niet accepteren van Boodschap God's. Maar God redde hem van de kruisigingsdood zoals hij al Zijn profeten had gered.

De profeet Noach, vrede zij met hem, is door Gdo uitverkoren om de Boodschap aan zijn volk te verkondigen. Maar zijn volk lachten hem uit en bespotten. Hij had minder geluk. Bijna niemand geloofden in hem. Zelfs de kleine kinderen bespotten hem, lachten hem uit en stenigden hem (in opdracht van hun ouders). Deze grote profeet bemerkte dat zij toch niet zullen geloven, bad hij tot God om hen geen tehuis op aarde te laten. Zijn gebed wordt verhoord. Hij kreeg de boodschap een schip te bouwen.... lang verhaal... Uiteindelijk zijn de zondige zondaars gestraft, zwaar gestraft. Maar wat voor straf? Ze verdronken allemaal. Het gootte ui de hemel water en spootte uit de aarde water. En op de dag des Oordeels zullen ze nog meer straf moeten ondergaan. Waarom? Omdat ze de profeet niet wilden accepteren die door God is gezonden terwijl hij stellig en duidelijk had gezegd dat hij de weg is. En wie hem niet accepteert en zijn pad volgt is zondig. En de straf van hen die niet die zondig waren is u wel bekend.

De profeet Mohammed, ook wel de geliefde van God genoemd, vrede en zegeningen zij met hem, is door God uitverkoren om Zijn Boodschap aan de gehele mensheid te verkondigen. Er zal geen andere Boodschapper noch een andere profeet komen. En de Boodschap God's die bij Adam begon is bij Zijn Laatste gezonden Profeet vervolmaakt. Hij, vrede zij hem hem, is de zegel der profeten en boodschappers. Ook hij (vzmh) werd bespot en uitgelachen. Maar God redde hem in alle situaties en vernederde zijn vijanden zoals Hij (God) de vijanden van alle andere profeten vernederde. De profeet Mohammed (vzmh) bad wel tot God om geen vloek over zijn volk (alle mensen) te laten rusten zoals God volkeren daarvoor strafte. God verhoorde zijn gebed, behalve de zondige individuelen vallen er niet onder zijn gebed. Op de dag des Opstandign zal iedereen gevraagd worden naar de profeet Mohammed (vzmh). Een ander gebed van de Profeet dat ook verhoord werd is dat hij op de dag des Opstanding zal middelen voor zijn "volk" bij God. Op de dag dat de ongelovigen zullen spijt krijgen dat zij niet geloofden en zijn pad niet gevolgd hebben.

Wie één der profeten niet accepteert en zijn pad niet volgt is ongelovig. Ook al geloof je in alle profeten en boodschappers als je Mozes of Noach niet accepteert dan accepteer je de keuze van God voor je niet. En ben je dus ongelovig.

Mensen die een profeet, wie dan ook, bespotten moeten zeer enstig uitkijken. Want God heeft niet lief wie met Zijn Boodschap en Zijn Profeten bespot.

Ik lig zelf niet wakker van als iemand een profeet bespot of niet accepteert of kiest ongelovig te worden (te blijven), mij taak eindigt bij het waarschuwen van hem/haar. En wie wil geloven die gelooft slechts voor zichzelf. En wie niet wil geloven die doet zichzelf onrecht aan.

Heb ik gewaarschuwd?

God wees mijn getuige!

Sobhanaka La Ilaha Ila Ant,


Asslaam Aleykoum,

Een dienaar van God
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Maroc,

Hoe zeker weet je dat de Islam jou redding biedt?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Lodewijk Nasser schreef:Maroc,

Hoe zeker weet je dat de Islam jou redding biedt?
Zoals ik al eerder heb betoogt:
De islam heeft zjin hersens vervangen.

Dit soort hoort in een gesticht wegens ernstige geestesziekten.

Met vr.,gr.


Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
RH
Berichten: 85
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 11:30 pm

Bericht door RH »

dan moet je wel de goede boodschappers volgen maroc_21
en niet een zelf benoemde pedofiele roverhoofdman profeet
dan weet je zeker dat je niet gered zult worden
Ki mi-Tsion tétsé Torah oeDevar-haShem Miroeshalajiem
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Volg de Boodschappers dan wordt je verlost en gered.

Bericht door Thomas »

Maroc_21 schreef:Bismi Allahi Rahmani Erahiem

Koran 41:43 "Aan jou (Mohammed) wordt slechts gezegd wat aan al de gezanten voor jouw tijd gezegd werd."

Onze Nobele Profeet, vrede zij hem hem, is door God uitverkoren om zijn boodschap aan de gehele mensheid te verkondigen. Het niet accepteren van één der profeten die door God naar ons gezonden zijn staat gelijk met het niet accepteren van God zelf. Wanneer je een keuse van God voor ons niet accepteert dan ben je zondig. En wanneer je zondig bent dan zie je het goede in de keuze van God niet. De zal de duivel, wienst taak de mens van het rechte pad af te houden, makkelijk je banaderen wanneer je zondig bent. Daarom neem ik mensen die zondige en schinzige taalgebruiken niet kwalijk. Ze weten niet. Het is aan God om de zondaar te vergeven of te straffen. En aan Hem (swt) is de beste die Oordeel kan vellen. Wat wij behoren te zeggen is moge God de zondaar vergeven en naar het Rechte Pad brengen.

Alle profeten die door God naar de mens gezonden zijn, hebben Nobele karakters. Het zijn ambasadeurs van God. Ze brengen goed nieuws aan de Godvruchtigen en waarschuwen voor een pijlijke (eeuwige) straf. Ze geven hoop dat God vergevensgezind en Barmhartig is. En vertellen ons te haasten om te stoppen met onze slechte gewoontes en het goede te doen. Want alleen geloven is niet genoeg. Men dient geloof en goed werk te combineren om te streven naar perfectie.
En als je perfectie niet kan bereiken hoe meer je best ook doet, vertellen ze ons niet te waanhopen. Want God belast geen ziel boven haar vermogen.

Alle profeten vertellen hebben niet verzuimd in het verkondigen van de Boodschap Gods en moesten soms een zware prijs betalen. Omdat hun volk hen meestal niet accepteerden.

De profeet Abraham, ook wel genoemd de vriend van God, vrede zij met hem, is in een vuurzee gegooid omdat hij de beelden had vernietigd die buiten God aanbeden werden. Zij volk vond dat een misdaad en straften een man die door God naar hen is gezonden. Ze dachten dat hij een slecht iemand was. Echter hij was goed en meer dan goed. Maar zijn volk kon dat niet weten. God heeft zijn dienaar gered van de vuurzee! Zijn volk zag duidelijke bewijs, een wonder. Hij kwam uit de vuurzee heel en ongebrand uit. Sterk nog hij had het koud..want God beval vuur koud voor Abraham te worden. Ondanks deze duidelijke wonder willde (een deel van) zijn volk nog steeds niet geloven. En dat is een klaarblijkelijke zonde.

De profeet Mozes, ook wel genoemd de gesprekspartner van God, vrede zij met hem, kwam met duidelijke bewijzen. Hij heeft een weg gebaand door de zee met zijn eenvoudige stokje (staaf). Zijn stokje wordt een levende slang. Zijn hand handen gaven fel licht als hij ze in zijn zak steekt en uit haalt. Maar deze grote Profeet, vrede zij met hem, is bespot en uitgelachen. Maar de straf van hen die hem niet accepteerden is u wel bekend. Hij werd achtervolgd door een machtig leger. Het leger is in de zee allemaal vermoord en in het hier-na-maals zullen ze de echte straf moeten ondergaan. Omdat ze de keuze van God niet hebben geaccepteerd. Wie een profeet niet accepteert en zijn weg niet volgt is verloren in het heden in het veleden. Want alle profeten hebben gezegd dat ze de weg zijn naar God. wie in hen gelooft en hun pad volgt is gered. En wie hen niet accepteert en sterft als zondig zal niet verlost worden. Hij wordt dan gelaten aan zijn duivel die hem naar de hel mee neemt. Daar is het tehuis van de zondige zondaars. Een zeer slechte bestemming. De zondaars achtervolgden deze grote profeet en wilden hem vermoorden, maar God redde zijn profeet van de achtervolging en strafte de achtervolgers zeer streng.

De profeet Lot, een zeer oude man, geloofde in de boodschap van de jongeman Abraham, vrede zij met hen. En besloot hetzelfde te doen als Abraham naar God op zoek te gaan. Hij kwam in een stad waar vreselijke dingen worden gebeurd. Hij dacht hier zal ik God niet vinden. Maar nee hoor van God kreeg hij de Boodschap om dat zondig volk te redden en God's Boodschap te verkondigen. Ondanks zijn oude leeftijd werd door zijn volk bespot en uitgelachen. Zijn volk wilde hem stenigen maar hij bad tot God om hem te redden en de zondige ongelovigen te straffen. Een gebed van ee profeet wordt altijd verhoord. God redde zijn profeet en de gelovigen en strafte de ongelovige zondaars. De aarde beefde onder hen voeten en hun onderste werd boven en hun bovenste werd onder.

De ongelovige zondaars wilden een andere profeet niet accepteren terwijl hij stellig en duidelijk had gezegd wat alle profeten hadden gezegd, dat hij de weg was naar God. Ik heb het over de profeet jezus. De ongelovige zondaars wilden hem kruisigen alleen omdat hij naar de aanbidding van één God riep. Ondanks de vele duidelijke wonderen die hij verrichte wilden de zondige zondaars niet in hem geloven. Want zij dachten dat hij slecht was. Echter hij was goed. En meer dan goed. Hij was een Boodschapper die God voor ons heeft uitgekozen om Zijn Boodschap aan de mens te verkondigen. Het niet accepteren van de Boodschapper staat gelijk met het niet accepteren van Boodschap God's. Maar God redde hem van de kruisigingsdood zoals hij al Zijn profeten had gered.

De profeet Noach, vrede zij met hem, is door Gdo uitverkoren om de Boodschap aan zijn volk te verkondigen. Maar zijn volk lachten hem uit en bespotten. Hij had minder geluk. Bijna niemand geloofden in hem. Zelfs de kleine kinderen bespotten hem, lachten hem uit en stenigden hem (in opdracht van hun ouders). Deze grote profeet bemerkte dat zij toch niet zullen geloven, bad hij tot God om hen geen tehuis op aarde te laten. Zijn gebed wordt verhoord. Hij kreeg de boodschap een schip te bouwen.... lang verhaal... Uiteindelijk zijn de zondige zondaars gestraft, zwaar gestraft. Maar wat voor straf? Ze verdronken allemaal. Het gootte ui de hemel water en spootte uit de aarde water. En op de dag des Oordeels zullen ze nog meer straf moeten ondergaan. Waarom? Omdat ze de profeet niet wilden accepteren die door God is gezonden terwijl hij stellig en duidelijk had gezegd dat hij de weg is. En wie hem niet accepteert en zijn pad volgt is zondig. En de straf van hen die niet die zondig waren is u wel bekend.

De profeet Mohammed, ook wel de geliefde van God genoemd, vrede en zegeningen zij met hem, is door God uitverkoren om Zijn Boodschap aan de gehele mensheid te verkondigen. Er zal geen andere Boodschapper noch een andere profeet komen. En de Boodschap God's die bij Adam begon is bij Zijn Laatste gezonden Profeet vervolmaakt. Hij, vrede zij hem hem, is de zegel der profeten en boodschappers. Ook hij (vzmh) werd bespot en uitgelachen. Maar God redde hem in alle situaties en vernederde zijn vijanden zoals Hij (God) de vijanden van alle andere profeten vernederde. De profeet Mohammed (vzmh) bad wel tot God om geen vloek over zijn volk (alle mensen) te laten rusten zoals God volkeren daarvoor strafte. God verhoorde zijn gebed, behalve de zondige individuelen vallen er niet onder zijn gebed. Op de dag des Opstandign zal iedereen gevraagd worden naar de profeet Mohammed (vzmh). Een ander gebed van de Profeet dat ook verhoord werd is dat hij op de dag des Opstanding zal middelen voor zijn "volk" bij God. Op de dag dat de ongelovigen zullen spijt krijgen dat zij niet geloofden en zijn pad niet gevolgd hebben.

Wie één der profeten niet accepteert en zijn pad niet volgt is ongelovig. Ook al geloof je in alle profeten en boodschappers als je Mozes of Noach niet accepteert dan accepteer je de keuze van God voor je niet. En ben je dus ongelovig.

Mensen die een profeet, wie dan ook, bespotten moeten zeer enstig uitkijken. Want God heeft niet lief wie met Zijn Boodschap en Zijn Profeten bespot.

Ik lig zelf niet wakker van als iemand een profeet bespot of niet accepteert of kiest ongelovig te worden (te blijven), mij taak eindigt bij het waarschuwen van hem/haar. En wie wil geloven die gelooft slechts voor zichzelf. En wie niet wil geloven die doet zichzelf onrecht aan.

Heb ik gewaarschuwd?

God wees mijn getuige!

Sobhanaka La Ilaha Ila Ant,


Asslaam Aleykoum,

Een dienaar van God
En waarvan zou ik dan moeten worden gered......
En waarvan zou ik moeten worden verlost......

VAN DE ISLAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Flink blijven bidden in dat geval Maroc.!!!!
Flink blijven bidden.

:roll2: :roll2: :roll2: :roll2:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

maroc en mede fanatieke moslims zijn hardleers.

ik vergelijk het met een grammafoonplaat die op een plek is vast blijven zitten met de naald. het herhaald steeds hetzelfde stuk.

maroc herhaalt steeds dat: god het beter weet: mohammed een nobele profeet was: islam is beste geloof en dergelijke.

hij is enorm gefrusteerd dat hij geen argumenten kan aandragen om zijn gelijk te halen.

maroc, jij bent verloren. je hebt je eigen leven verpest door de islam. daar kom je nog achter als je levenservaring hebt.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
iqra
Berichten: 157
Lid geworden op: za okt 28, 2006 7:44 pm
Locatie: inchallah de Janah

Bericht door iqra »

heel mooie post maroc!
idd je hebt gewaarschuwd!
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

iqra schreef:heel mooie post maroc!
idd je hebt gewaarschuwd!
iqra,

kun jij misschien ook vertellen waarom jij zijn post heeeeeel mooi vind

alleenrecht kun je nooit krijgen, god is er voor iedereen en niet aleen voor de moslims zoals zij dit vaak wel zien.
en allah bestaat niet omdat allah een beeldgod is, het verwekt niet en heeft nooit verwekt.
er bestaat in mijn ogen ergens een "god" van vrijheid en liefde die niet achter je schouders staat om je klappen uit te delen, een natuurgod van liefde, zonder frees.

vrees is laf en slecht voor je geestelijk welzijn, het brengt je nooit bij de liefde, vrees is het tegenovergestelde van liefde en liefde behoort toe aan ons allen, gekregen van de natuut of god, ho je zoiets ook wil noemen.

dus het geloof kan strijdvaardig zijn evenals liefde en goedheid maar nooit in angst.
Laatst gewijzigd door nadia op di okt 31, 2006 4:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
iqra
Berichten: 157
Lid geworden op: za okt 28, 2006 7:44 pm
Locatie: inchallah de Janah

Bericht door iqra »

deze post is gericht naar diegene die spotten met een profeet.
En niet naar diegene die in een ander god geloven.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

iqra schreef:deze post is gericht naar diegene die spotten met een profeet.
En niet naar diegene die in een ander god geloven.
warom word ik dan steeds aangevallen door moslims als een afvallige, kun jij mij dit vertellen iqra want zo is het wel, vraag het maar aan maroc.

ik blijf toch wel geloven in een god van liefde daar niet van en nooit meer in een god waar je bang voor moet zijn, ik ben ook niet bang voor god.

zo heb ik wel jaren ben ik bang geeest voor god, allah zoals mij verhalen verteld werden
ik zou branden zolang ik geen hijaab drag en waneer een spijkerbroek draag ook, waneer ik niet 5x per dag zou bidden ook, als ik niet zou casten ook en ga zo maar door.
als je een goed mens probeert te zijn en toch zo beangstigd word dan is dat niet goed.

nadia
iqra
Berichten: 157
Lid geworden op: za okt 28, 2006 7:44 pm
Locatie: inchallah de Janah

Bericht door iqra »

Nadia ik draag ook een spijkerbroek, slaag er ook niet altijd in om 5X per dag te bidden.
Maar Allah vergeeft ook.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je voortdurend zondes moet plegen met de gedachte dat hij toch vergeeft.
Kijk naar een moeder kind voorbeeld.

Als een kind iets stouts doet, dan zal het de moeder kwetsen.
Ze zal het kind mss straffen. Soms zal ze het ook door de vingers zien.
Zo is het ook met Allah swt. Hij heeft ons nog liever dan onze moeders.
Wees niet zo bang, hij vergeeft.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

iqra schreef:Nadia ik draag ook een spijkerbroek, slaag er ook niet altijd in om 5X per dag te bidden.
Maar Allah vergeeft ook.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je voortdurend zondes moet plegen met de gedachte dat hij toch vergeeft.
Kijk naar een moeder kind voorbeeld.

Als een kind iets stouts doet, dan zal het de moeder kwetsen.
Ze zal het kind mss straffen. Soms zal ze het ook door de vingers zien.
Zo is het ook met Allah swt. Hij heeft ons nog liever dan onze moeders.
Wees niet zo bang, hij vergeeft.
Geen enkele moeder (die de naam waardig is) zou een kind bedreigen met zijn huid te verbranden. Geen enkele. Laat staan ooit uitvoeren.

Echter, Allah (die nochtans 100x meer van z'n schepping houdt dan een moeder) zou gans de wereldbevolking bedreigen met eeuwig branden in de hel. Hij zou zelfs de huid vernieuwen opdat de pijn ondraaglijk en eeuwig zou duren. En pas op, het is niet Saddam Hoessein die eeuwig in de hel gaat branden. O neen, die wordt gered hoor. Want het is een moslim en daarvoor is de straf beperkt. Neen, het is Ghandhi, die nochtans goed sprak over Mohammed, die eeuwig zal branden. Omdat het polytheist is. Hij pleegde Shirk, da's onvergeeflijk. Da's de belofte in het boek van Mohammed.

Val jij voor zo'n kwaardaardig godsbeeld?

Ik niet. Dat godsbeeld die 400x moet dreigen met de hel in een boek kan niet dat van een echte God zijn. Sorry, ik kan het niet over mijn hart krijgen om zo'n kwaad te denken over de eventuele schepper.

Ik kan geen moslim zijn, ik versta die haat van de Islam tegenover andersdenkenden gewoon niet.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Volg de Boodschappers dan wordt je verlost en gered?

Het gevaar waar we van zouden moeten worden gered is even onbewijsbaar als alle andere beweringen van de boodschapper.

Het doet denken aan een dokter die je een medicijn probeert te verkopen voor een ziekte waar niemand nog ooit van heeft gehoord.

Er zijn ook nog een aantal andere religieuze richtingen (voor het merendeel Christelijk) die het zelfde beweren. Allemaal kunnen ze hun verhaal niet bewijzen. Stel dat er een God bestond die je naar de Hel wilde sturen als je de verkeerde overtuiging aanhangt, hoe weet je dan welke religie de juiste is? Wie zegt dat het geen opzettelijke strikvraag is en dat alle religies vals zijn? Als je toch in een sadistsch opperwezen wil geloven, waarom zou je die mogelijkheid dan uitsluiten?

Probleem met de Islam:
De boodschap is niet bijster samenhangend en niet sympathiek.
De boodschapper is onsympathiek.
De effecten van de boodschap op individuen en samenlevingen zijn zeer negatief.

Als ik in een eeuwigdurende Hel geloofde dan zou ik de Islam geen aannemelijke redder vinden. Het brengt geen aantoonbare redding aan mensen. Het brengt rigiditeit en haat met als gevolg armoede, onwetendheid en tyrannie. Geen goed uithangsbord.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Maroc schreef:Volg de Boodschappers dan wordt je verlost en gered.
Doe wat ik zeg en je wordt uitbetaald na je dood... :?

Het is eigenlijk misdadig dat zo'n duidelijke vorm van oplichting legaal is, maar het is me helemaal een raadsel dat iemand erin trapt.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

ik denk dat maroc gelijk heeft.

hij heeft het over: volg de boodschappers. (meervoud).

in ieder geval weten wij dat de overige "boodschappers" (exclusief mohammed de pedofiel) beter waren en vaak goed met de mens voor hadden. waarschijnlijk bedoelt maroc deze boodschappers.

hij kan mohammed niet bedoelen, want je kunt niet verlost raken als je een pedofiel, moordenaar, struikrover, bedieger volgt. en dat was mohammed wel.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
DeSuper
Berichten: 371
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 7:29 pm

Bericht door DeSuper »

Je wordt inderdaad verlost en gered van het leven als je sterft. Of dat iets is wat je wilt, of dat goed of slecht is voor je, hangt af van hoe jij je leven lijdt.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen in arme landen verlost willen worden van hun klote leven. Ik heb het daarentegen behoorlijk goed, mijn geest is al verlost.. Ik ben vrij.. Ik red mijzelf prima.


Ik doe mijn boodschappers tegenwoordig trouwens op de markt.. :) Scheelt een paar duiten.
FFD olé
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: Volg de Boodschappers dan wordt je verlost en gered.

Bericht door fucmoh »

Maroc_21 schreef:Bismi Allahi Rahmani Erahiem
Koran 41:43 "Aan jou (Mohammed) wordt slechts gezegd wat aan al de gezanten voor jouw tijd gezegd werd."
Mohammed was een grote leugenaar, dus......
Onze Nobele Profeet, vrede zij hem hem, is door God uitverkoren om zijn boodschap aan de gehele mensheid te verkondigen. Het niet accepteren van één der profeten die door God naar ons gezonden zijn staat gelijk met het niet accepteren van God zelf. Wanneer je een keuse van God voor ons niet accepteert dan ben je zondig. En wanneer je zondig bent dan zie je het goede in de keuze van God niet. De zal de duivel, wienst taak de mens van het rechte pad af te houden, makkelijk je banaderen wanneer je zondig bent. Daarom neem ik mensen die zondige en schinzige taalgebruiken niet kwalijk. Ze weten niet. Het is aan God om de zondaar te vergeven of te straffen. En aan Hem (swt) is de beste die Oordeel kan vellen. Wat wij behoren te zeggen is moge God de zondaar vergeven en naar het Rechte Pad brengen.
Mohammed is uitgekozen door de god van de demonen, Satan de Duivel om zijn boodschap van verdeeldheid te verkondigen. Mohammed was zelf een grote zondaar die zijn vleselijke lusten niet kon beheersen. Zelfs zijn schoondochter was niet veilig voor hem. Conform Jezus woorden maakte hij daarmee zichzelf tot een overspeler. Mohammed overtrad alle tien de geboden en kan dus nooit een boodschapper van God zijn.
Alle profeten die door God naar de mens gezonden zijn, hebben Nobele karakters. Het zijn ambasadeurs van God. Ze brengen goed nieuws aan de Godvruchtigen en waarschuwen voor een pijlijke (eeuwige) straf. Ze geven hoop dat God vergevensgezind en Barmhartig is. En vertellen ons te haasten om te stoppen met onze slechte gewoontes en het goede te doen. Want alleen geloven is niet genoeg. Men dient geloof en goed werk te combineren om te streven naar perfectie.
En als je perfectie niet kan bereiken hoe meer je best ook doet, vertellen ze ons niet te waanhopen. Want God belast geen ziel boven haar vermogen.
Mohammed had geen nobele karakter. Volgens de historische islamitische bronnen was hij een grote sex-verslaafde psychopaat die niet te vertrouwen was. Van 1 ding kunnen we absoluut zeker zijn. Als de hel bestaat is dat Mohammeds eeuwige verblijfplaats.
Alle profeten vertellen hebben niet verzuimd in het verkondigen van de Boodschap Gods en moesten soms een zware prijs betalen. Omdat hun volk hen meestal niet accepteerden.
Mohammed is er alleen maar beter van geworden met zijn rooftochten en vele verkrachtingen.
De profeet Abraham, ook wel genoemd de vriend van God, vrede zij met hem, is in een vuurzee gegooid omdat hij de beelden had vernietigd die buiten God aanbeden werden. Zij volk vond dat een misdaad en straften een man die door God naar hen is gezonden. Ze dachten dat hij een slecht iemand was. Echter hij was goed en meer dan goed. Maar zijn volk kon dat niet weten. God heeft zijn dienaar gered van de vuurzee! Zijn volk zag duidelijke bewijs, een wonder. Hij kwam uit de vuurzee heel en ongebrand uit. Sterk nog hij had het koud..want God beval vuur koud voor Abraham te worden. Ondanks deze duidelijke wonder willde (een deel van) zijn volk nog steeds niet geloven. En dat is een klaarblijkelijke zonde.
Mohammed kon volgens de koran niet eens een dove de oproep laten horen. En dit verhaal over Abraham is natuurlijk verzonnen. Dit verhaal zal ongetwijfeld gekopieerd zijn van het bijbelboek Daniel waarin iets soortgelijks plaatsvind.
De profeet Mozes, ook wel genoemd de gesprekspartner van God, vrede zij met hem, kwam met duidelijke bewijzen. Hij heeft een weg gebaand door de zee met zijn eenvoudige stokje (staaf). Zijn stokje wordt een levende slang. Zijn hand handen gaven fel licht als hij ze in zijn zak steekt en uit haalt. Maar deze grote Profeet, vrede zij met hem, is bespot en uitgelachen. Maar de straf van hen die hem niet accepteerden is u wel bekend. Hij werd achtervolgd door een machtig leger. Het leger is in de zee allemaal vermoord en in het hier-na-maals zullen ze de echte straf moeten ondergaan. Omdat ze de keuze van God niet hebben geaccepteerd. Wie een profeet niet accepteert en zijn weg niet volgt is verloren in het heden in het veleden. Want alle profeten hebben gezegd dat ze de weg zijn naar God. wie in hen gelooft en hun pad volgt is gered. En wie hen niet accepteert en sterft als zondig zal niet verlost worden. Hij wordt dan gelaten aan zijn duivel die hem naar de hel mee neemt. Daar is het tehuis van de zondige zondaars. Een zeer slechte bestemming. De zondaars achtervolgden deze grote profeet en wilden hem vermoorden, maar God redde zijn profeet van de achtervolging en strafte de achtervolgers zeer streng.
Mohammed heeft nooit ook maar 1 woord gewisseld met Allah. Mohammed kreeg zijn boodschap van de Duivel. Zijn bezetenheid was daarvan het bewijs.
De profeet Lot, een zeer oude man, geloofde in de boodschap van de jongeman Abraham, vrede zij met hen. En besloot hetzelfde te doen als Abraham naar God op zoek te gaan. Hij kwam in een stad waar vreselijke dingen worden gebeurd. Hij dacht hier zal ik God niet vinden. Maar nee hoor van God kreeg hij de Boodschap om dat zondig volk te redden en God's Boodschap te verkondigen. Ondanks zijn oude leeftijd werd door zijn volk bespot en uitgelachen. Zijn volk wilde hem stenigen maar hij bad tot God om hem te redden en de zondige ongelovigen te straffen. Een gebed van ee profeet wordt altijd verhoord. God redde zijn profeet en de gelovigen en strafte de ongelovige zondaars. De aarde beefde onder hen voeten en hun onderste werd boven en hun bovenste werd onder.

Mohammed werd niet gered door Allah. Allah liet hem gewoon kreperen nadat hij door een jodin werd vergiftigd. Hij raakte zelfs impotent.
De ongelovige zondaars wilden een andere profeet niet accepteren terwijl hij stellig en duidelijk had gezegd wat alle profeten hadden gezegd, dat hij de weg was naar God. Ik heb het over de profeet jezus. De ongelovige zondaars wilden hem kruisigen alleen omdat hij naar de aanbidding van één God riep. Ondanks de vele duidelijke wonderen die hij verrichte wilden de zondige zondaars niet in hem geloven. Want zij dachten dat hij slecht was. Echter hij was goed. En meer dan goed. Hij was een Boodschapper die God voor ons heeft uitgekozen om Zijn Boodschap aan de mens te verkondigen. Het niet accepteren van de Boodschapper staat gelijk met het niet accepteren van Boodschap God's. Maar God redde hem van de kruisigingsdood zoals hij al Zijn profeten had gered.
God redde hem helemaal niet van de kruisingsdood, want dat zou in strijd zijn met bijbelse profetieen. Dat zou lekker wezen. Jezus vervuld alle voorzegde profetieen, behalve dat ie doodgaat. Denk toch een beetje na, man.
De profeet Noach, vrede zij met hem, is door Gdo uitverkoren om de Boodschap aan zijn volk te verkondigen. Maar zijn volk lachten hem uit en bespotten. Hij had minder geluk. Bijna niemand geloofden in hem. Zelfs de kleine kinderen bespotten hem, lachten hem uit en stenigden hem (in opdracht van hun ouders). Deze grote profeet bemerkte dat zij toch niet zullen geloven, bad hij tot God om hen geen tehuis op aarde te laten. Zijn gebed wordt verhoord. Hij kreeg de boodschap een schip te bouwen.... lang verhaal... Uiteindelijk zijn de zondige zondaars gestraft, zwaar gestraft. Maar wat voor straf? Ze verdronken allemaal. Het gootte ui de hemel water en spootte uit de aarde water. En op de dag des Oordeels zullen ze nog meer straf moeten ondergaan. Waarom? Omdat ze de profeet niet wilden accepteren die door God is gezonden terwijl hij stellig en duidelijk had gezegd dat hij de weg is. En wie hem niet accepteert en zijn pad volgt is zondig. En de straf van hen die niet die zondig waren is u wel bekend.
Volgens de koran was het maar een plaatselijk buitje, dus je spreekt jezelf een beetje tegen.
De profeet Mohammed, ook wel de geliefde van God genoemd, vrede en zegeningen zij met hem, is door God uitverkoren om Zijn Boodschap aan de gehele mensheid te verkondigen. Er zal geen andere Boodschapper noch een andere profeet komen. En de Boodschap God's die bij Adam begon is bij Zijn Laatste gezonden Profeet vervolmaakt. Hij, vrede zij hem hem, is de zegel der profeten en boodschappers. Ook hij (vzmh) werd bespot en uitgelachen. Maar God redde hem in alle situaties en vernederde zijn vijanden zoals Hij (God) de vijanden van alle andere profeten vernederde. De profeet Mohammed (vzmh) bad wel tot God om geen vloek over zijn volk (alle mensen) te laten rusten zoals God volkeren daarvoor strafte. God verhoorde zijn gebed, behalve de zondige individuelen vallen er niet onder zijn gebed. Op de dag des Opstandign zal iedereen gevraagd worden naar de profeet Mohammed (vzmh). Een ander gebed van de Profeet dat ook verhoord werd is dat hij op de dag des Opstanding zal middelen voor zijn "volk" bij God. Op de dag dat de ongelovigen zullen spijt krijgen dat zij niet geloofden en zijn pad niet gevolgd hebben.
Zucht, als God Mohammed vergeeft en beschermt, dan hoef geen mens voor wat voor straf dan ook te vrezen. Mohammed de smeerlap in de hemel?
Don't worry, be happy.
Wie één der profeten niet accepteert en zijn pad niet volgt is ongelovig. Ook al geloof je in alle profeten en boodschappers als je Mozes of Noach niet accepteert dan accepteer je de keuze van God voor je niet. En ben je dus ongelovig.
Mohammed is geen profeet van de bijbelse God Jahweh. Mohammed heeft zichzelf tot profeet uitgeroepen.
Mensen die een profeet, wie dan ook, bespotten moeten zeer enstig uitkijken. Want God heeft niet lief wie met Zijn Boodschap en Zijn Profeten bespot.
Mohammed de psychopaat mag je gerust bespotten.
Ik lig zelf niet wakker van als iemand een profeet bespot of niet accepteert of kiest ongelovig te worden (te blijven), mij taak eindigt bij het waarschuwen van hem/haar. En wie wil geloven die gelooft slechts voor zichzelf. En wie niet wil geloven die doet zichzelf onrecht aan.

Heb ik gewaarschuwd?

God wees mijn getuige!

Sobhanaka La Ilaha Ila Ant,


Asslaam Aleykoum,

Een dienaar van God
Door dit te zeggen overtreed je Mohammeds gebod ongelovigen te doden waar ze zich ook maar bevinden.



Quran 8.017 : It is not ye who slew them; it was Allah.

Quran 33.026 Some ye slew, and some ye made prisoners.

Quran 8.67 It is not for any prophet to have captives until he hath made slaughter in the land.

And of course every source of islamic history written by pious muslims say the same:

Bukhari 4:52:220 Allah's Apostle said, "‘I have been made victorious with terror."

Bukhari:V5B59N512 "The Prophet had their men killed, their woman and children taken captive."

Quran 8.017 : It is not ye who slew them; it was Allah.
Quran 33.026 Some ye slew, and some ye made prisoners.
Bukhari Vol. 5, Bk 59, No. 512
Narrated Anas:
Then the inhabitants of Khaibar came out running on the roads. The Prophet had their men killed, their offspring and woman taken as captives. Safiya was amongst the captives, She first came in the share of Dahya Alkali but later on she belonged to the Prophet . '.

Bukhari Volume 5, Book 59, Number 447:

Narrated Abu Said Al-Khudri:

Sad said, "Kill their men and take their women and children as captives, "On that the Prophet said, "You have judged according to Allah's Judgment,"

Prophet took Rehana as his share of the booty.

Bukhari, Volume 4, Book 52, Number 259:
Allah's Apostle sent us in a mission and said, "If you find so-and-so and so-and-so, burn both of them with fire"

Bukhari:V1B1N6 "Just issue orders to kill every Jew in the country."

Tabari VIII:141 "The battle cry of the Companions of the Messenger of Allah that night was: ‘Kill! Kill! Kill!'"

Tabari IX:69 "Killing disbelievers is a small matter to us."

Ishaq:550 "The Muslims met them with their swords. They cut through many arms and skulls. Only confused cries and groans could be heard over our battle roars and snarling."

Bukhari Volume 5, Book 59, Number 447:
Narrated Abu Said Al-Khudri:
Sad said, "Kill their men and take their women and children as captives, "On that the Prophet said, "You have judged according to Allah's Judgment,"
Prophet took Rehana as his share of the booty.

Tabari VIII:122/Ishaq:515 "The Prophet gave orders concerning Kinanah to Zubayr, saying, ‘Torture him until you root out and extract what he has. So Zubayr kindled a fire on Kinanah's chest, twirling it with his firestick until Kinanah was near death. Then the Messenger gave him to Maslamah, who beheaded him."


"Sirat e Rasulullah" by Ishaq, pge 464
After 800-900 male adults of Bani Quraiza were beheaded in batches, and thrown in trenches dug in Madina, the apostle divided their property, wives and children as booty. . He took Rayhana d. Amr b. Khunafa for himself.

He was most brutal on any muslim who changed his religion.

Quran 4.89: Kill the renegades.

Bukhari:V4B52N260 "The Prophet said, ‘If a Muslim discards his religion, kill him.'"


Bukhari, Volume 4, Book 52, Number 260:
Narrated Ikrima:
Ali burnt some people alive (former muslims)., Prophet had said, 'If somebody (a Muslim) discards his religion, kill him.' "

He was also brutal on wishy washy muslims who missed morning prayers:

Bukhari:V1B11N626 "The Prophet said, "burn all those who had not left their houses for the prayer, burning them alive inside their homes.'"


Denk hier maar eens even goed over na. Mohammed was een gestoorde gek.
Gebruikersavatar
RH
Berichten: 85
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 11:30 pm

Bericht door RH »

iqra schreef:deze post is gericht naar diegene die spotten met een profeet.
En niet naar diegene die in een ander god geloven.
dus als ik het goed begrijp en zoals ik al vaker zeg
geloven jullie in een andere god namelijk allah
en niet God, de God van Israel
dus jullie profeet is een zelfbenoemde profeet van de verkeerde niet bestaande allah
en wat bedoel je met gericht naar diegene die spotten met een profeet?
bedoel je niet spotten met de islamitische profeet
en wat dan nog als wij hem willen bespotten dan doen we dat toch
bid maar tot allah en mo dat die daar wat aan doen, nee laat maar ik weet het antwoord al er zal niks gebeuren
Ki mi-Tsion tétsé Torah oeDevar-haShem Miroeshalajiem
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Maroc_21 schreef:Ook hij (vzmh) werd bespot en uitgelachen. Maar God redde hem in alle situaties en vernederde zijn vijanden zoals Hij (God) de vijanden van alle andere profeten vernederde.
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Maroc_21 schreef:
Maroc_21 schreef:Ook hij (vzmh) werd bespot en uitgelachen. Maar God redde hem in alle situaties en vernederde zijn vijanden zoals Hij (God) de vijanden van alle andere profeten vernederde.
:cry: Behalve dan die ene keer dat Allah even niet oplette en een joodse vrouw hem kon vergiftigen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Laten wij het niet hebben over jouw afgod(met baard) kruis hebben :)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
RH
Berichten: 85
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 11:30 pm

Bericht door RH »

Maroc_21 schreef:
Ook hij (vzmh) werd bespot en uitgelachen. Maar God redde hem in alle situaties en vernederde zijn vijanden zoals Hij (God) de vijanden van alle andere profeten vernederde.

waarom moeten mohammedanen zich er dan mee bemoeien en niet-'gelovigen' vermoorden terwijl er staat geschreven dat allah zelf kan ingrijpen
vzmh?
verderf zij met hem
varkens zullen mohammed halen
van zeer-jonge meisjes houden
vieze zielige minderwaardige hoerenloper
vandaag zal mohammed huilen
velen zullen mohammed haten
vrouwvriendelijk zonder mohammed hoera!
Ki mi-Tsion tétsé Torah oeDevar-haShem Miroeshalajiem
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Maroc_21 schreef:Laten wij het niet hebben over jouw afgod(met baard) kruis hebben :)
En dat zegt iemand die zich schuldig maakt aan afgoderij en een valse profeet aanbidt.
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

From Tabari Volume 9 page 108:



When the prophet returned to Medina after performing the Pilgrimage of Completion, he began to have a complaint of illness. As travel was allowed (after the pilgrimage), the news of the prophet's illness spread......Then in Muharram the prophet complained of the pain from which he died.
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Volume 7, Book 71, Number 671:

Narrated Sad:

I heard Allah's Apostle saying, "Whoever takes seven 'Ajwa dates in the morning will not be effected by magic or poison on that day."


Bij Mohammed de kwakzalver hielp het overduidelijk niet.
Plaats reactie