Bijbelvers van de dag

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Bijbelvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bijbelvers van de dag: Johannes 14:27
“Ik laat jullie vrede na; mijn vrede geef ik jullie, zoals de wereld die niet geven kan. Maak je niet ongerust en verlies de moed niet.” - Johannes 14:27 (NBV).
Ja, dat kan ik ook zeggen. Jammer alleen dat ik net zo weinig eerlijke oprechte, rechtvaardige volgers heb als Johannes, waardoor ik mezelf in feite nutteloos en vooral ongeloofwaardig maak.

Desalniettemin: de teksten van Jezus en zijn discipelen zijn aanvaardbaar. Die van Mohammed niet. Het zijn geen christenen als volgers van de vredelievende Jezus die andersdenkenden schrik aanjagen, maar de volgers van de historische perverse ziekelijke boosaardige pedofiele achterbakse oversekste huichelaar psychopaat en Arabische terroristische oorlogscrimineel Mohammed die ontkennen dat iedere terrorist moslim is.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op ma dec 28, 2015 10:12 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bijbelvers van de week

Bericht door Ali Yas »

:library: Leuk initiatief.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Bijbelvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef::library: Leuk initiatief.
Ja toch! Je kent mijn standpunten die gebaseerd zijn op de niet-wiskundige logica. Trouwens, wat let jou - als er eentje is die de controverse tussen het christendom en de islam uit de doeken kan doen ben jij het wel. Ik heb daarom de titel veranderd in Bijbelvers van de dag.

Ik krijg gelijk een parallel-idee. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bijbelvers van de dag

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik krijg gelijk een parallel-idee. :sheik:
[icon_lol.gif] [icon_lol.gif] [icon_lol.gif] Ik kan bijna niet raden wat dat zal zijn...!
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bijbelvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bijbelvers van de dag: Mattheüs 15:18
“Maar wat de mond uitgaat, komt uit het hart, en
dat maakt de mens onrein.”
Deze waarheidsgetrouwe en logisch begrijpelijke tekst zou naar bijna alle verzen van de Koran kunnen verwijzen. Met door de historische Mohammed uitgekraamde teksten werden bijna alle Arabieren 1400 jaar geleden bedwelmd. De lucht uit de mond van Mohammed die verbonden was met zijn woorden was dermate ondraaglijk dat tot op de dag van vandaag onze kennisbeschaving nog altijd stank voor dank krijgt uitgewasemd uit Marokko en andere heidense islamitische achterstandsgebieden van de woestijn.

De teksten van Jezus en zijn discipelen zijn aanvaardbaar. Die van Mohammed niet. Het zijn geen christenen als volgers van de vredelievende Jezus die andersdenkenden schrik aanjagen, maar de volgers van de historische perverse ziekelijke boosaardige pedofiele achterbakse oversekste huichelaar psychopaat en Arabische terroristische oorlogscrimineel Mohammed die ontkennen dat iedere terrorist moslim is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bijbelvers van de dag

Bericht door Ali Yas »

Gisteren weer eens een toespraak van de onvolprezen Robert Spencer gezien, waarin hij nog eens haarfijn uitlegt dat de problematiek ten diepste theologisch is, de idee namelijk dat Allah niet alleen in het hiernamaals straft maar ook nu al, en dat zijn gelovigen verantwoordelijk zijn voor de tenuitvoerlegging daarvan. Christenen leren heel andere lessen, zoals in de brief aan de Romeinen (H. 12):
Vergeld geen kwaad met kwaad, maar probeer voor alle mensen het goede te doen. Stel, voor zover het in uw macht ligt, alles in het werk om met alle mensen in vrede te leven. Neem geen wraak, geliefde broeders en zusters, maar laat God uw wreker zijn, want er staat geschreven dat de Heer zegt: ‘Het is aan mij om wraak te nemen, ik zal vergelden.’ Maar ‘als uw vijand honger heeft, geef hem dan te eten, als hij dorst heeft, geef hem dan te drinken. Dan stapelt u gloeiende kolen op zijn hoofd’. Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bijbelvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Neem geen wraak, geliefde broeders en zusters, maar laat God uw wreker zijn, want er staat geschreven dat de Heer zegt: ‘Het is aan mij om wraak te nemen, ik zal vergelden.’
Dit weten alle mensen. Gelovig of niet. Wanneer God geen wraak neemt dan is het wel de rechterlijke macht die ingrijpt. Daar is geen bijbeltekst voor nodig. Maar kwaad kan het nooit. Zeker niet wanneer mensen in grote getale bijeen komen zoals in een kerk. Toch raar, moslims komen ook en masse bijeen. In een moskee. En daar klinken waarschijnlijk heel andere geluiden, want die moedigen regelmmatig aan om de straat op te gaan en met overtuigende hysterie en verniel- en brandzucht voortvarend uiting te geven aan wat de imam zojuist uit de Koran heeft opgedreund. Dat dit doorgaans na het vrijdagmiddaggebed plaatsvindt berust waarschijnlijk niet op toeval. Vrijdag is namelijk een typisch islamitische heilige dag van Allah.

Het is aan Allah om wraak te nemen. Ook moslims weten dat. Maar . . . de Koran staat zo vol met tegenstrijdigheden dat geen moslim meer begrijpt welke kant hij nu moet opkijken om het goede te zien. Daar is dan weer de imam voor die als geen andere moslim alle contexten beheerst. Hij wordt niet voor niets haatprediker genoemd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bijbelvers van de dag

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Het is aan Allah om wraak te nemen.
Daar zou ik wel eens een tekstverwijzing & citaat bij willen zien. In een ander draadje. :smile7:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bijbelvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bijbelvers van de dag; Filippenzen 4:5
“Laat uw redelijkheid aan alle mensen bekend worden. De Heer is nabij”.
Het gaat mij om het woord ‘redelijkheid’, een begrip dat totaal onbekend is bij moslims. Omdat moslims nu eenmaal zijn grootgebracht met de karwats van het islamitisch geloof namens de historische pedofiele Arabische woestijnacrobaat en terroristische roverhoofdman Mohammed. Redelijkheid sluit aan bij tolerantie. Welnu, als er één geloof in God is dat tolerantie afwijst jegens anderen is het wel het geloof van moslims namens de Koran.

De beste religie op het gebied van de redelijkheid is het joodse. Helaas hebben orthodoxe joden een andere overtuiging dan de orthodoxe jood Jezus die overigens als historische persoon niet geaccepteerd wordt door joodse gelovigen; eerder als een afvallige jood. Maar dit terzijde. Joden zijn tolerant. Zelfs doldwaze fundamentalistisch orthodoxe joden zullen andersgelovigen niet doden vanuit hun joodse geloofsovertuiging. Christelijke gelovigen werden pas vele jaren later tolerant. Waar dat aan ligt weet ik niet. In ieder geval niet aan het onderwijs van Jezus. En daaruit moeten we de vergelijking trekken met Mohammed van de islam. Jezus was vredelievend. Een mens met een charismatische verheven geestelijke instelling. De Arabische Mohammed interesseerde zich in de eerste plaats voor zijn veroveringstochten die met veel geweld gepaard gingen. Ziedaar het onoverbrugbare verschil met de terroristische islamleer volgens de Koran en de vredelievende anti-oorlogsretoriek van Jezus.

Aan de inhoud van de Koran ontbreekt elke vorm van redelijkheid. Dus is niet te verwachten dat moslims zullen en kunnen integreren in onze westerse democratie die gebaseerd is op redelijkheid en niet op intolerantie conform de haat- en ophitsende teksten uit de Koran tegen niet-gelovigen.

Moslims zijn onredelijke mensen, met een onredelijk geloof, aangespoord door een alleszins onredelijke profeet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bijbelvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bijbelvers van de dag: Mattheus 5:44.
"Maar Ik zeg u: Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen,"
Het begrip ‘vijanden’ staat in dit vers als een vast gegeven. Hoe dien ik dan mijn vijanden lief te hebben? Een voorbeeld waarmee ik onomstotelijk aantoon dat het werk van de Ondergrondse tijdens de bezetting van de Duitse troepenmacht in de oorlog een onchristelijke daad was, die ik dan ook ten zeerste afkeur en altijd al beschouwd heb als een daad van smerige lafheid uit het schemergebied van de hersenen waar normaliter iedere psychopaat zich op zijn gemak voelt.

Mag een vijand dan niet bestreden worden? Jazeker wel. En wel met alle geweld die tot je beschikking staat. Zoals de – helaas te weinig – atoombommen op Japan. Maar in het geval van de Duitse bezetting van Nederland, had ons land zich keurig netjes overgegeven en zich met de Duitse bezetting akkoord verklaard. Dan past het liefhebben van je vijand om erger te voorkomen en haat in de kiem te smoren. Japan gaf zich pas over na twee nadrukkelijke voorbeelden uit de praktijk van wie de 'Almacht' is. Het woord bidden in het bijbelvers van Mattheus kan het beste vervangen worden door het woord hopen.

De Koran kent dit soort aanbevelingen niet van het terroristische moordenaarskaliber Mohammed. De Duitsers kenden geen haat jegens hun ‘vijand’. Mohammed deed er alles aan om als geboren Arabische psychopaat zijn persoonlijke haat jegens andersdenkenden zoveel mogelijk onder zijn volgelingen te verspreiden. Vandaar dat een vergelijking van Mohammed met Hitler niet onder stoelen of banken gestoken mag worden. Over Hitler zijn positieve kenmerken bekend. Over Mohammed ook. Maar hoe kun je ook maar iets positief toeschrijven aan een smerige Arabische sadist wanneer je bedenkt dat Mohammed behalve een oorlogsterrorist bovenal een zuivere sadist van groot formaat was. Hitler was weliswaar een oorlogsterrorist, maar GEEN SADIST.

Toon mij uw vrienden en ik zeg u wie gij zijt. Moslims zijn de vriendjes van de historische pedofiel, woestijnterrorist en meer dan walgelijke psychopaat Mohammed.

Als Jezus nu bestond zou ik best een vriend van hem kunnen zijn. Maar nooit van zijn leven van een onbetrouwbare psychopaat als Mohammed. Vandaar dat moslims niet deugen, te allen tijde onbetrouwbaar zijn en maar één doel voor ogen hebben: parasiteren op onze kenniseconomie en daar exclusieve zeggenschap over willen uitoefenen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bijbelvers van de dag

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:De Duitsers kenden geen haat jegens hun ‘vijand’.
Misschien niet tegen de volkeren van de door hun bezette landen, maar wel tegen de Joden. Dat was beslist ECHTE haat.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Haat of geen haat tegen joden?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:De Duitsers kenden geen haat jegens hun ‘vijand’.
Misschien niet tegen de volkeren van de door hun bezette landen, maar wel tegen de Joden. Dat was beslist ECHTE haat.
Niet de Duitsers. Wel de verkeerd voorgelichte en goed opgeleide Nazi's.

Hadden de Nederlanders dan ook haat regen de joden? De politie misschien wel, gelet op hun onoorbare gedrag jegens joden tijdens de bezettingsjaren. De Nederlandse politie draagt bloedschuld aan vergaste joden. Maar ach en wee, misschien voerden zij slechts bevelen uit van 'hogerhand'.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bijbelvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bijbelvers van de dag: Lucas 6:31
"Behandel anderen zoals je wilt dat ze jullie behandelen."
Het is wel duidelijk. Dit was een uitspraak van Jezus. Kan een moslim misschien ook zoiets voor mij opzoeken in de Koran? Ik kom daarin voornamelijk achter elkaar het zaaien van haat tegen, ongelovigen die bestreden moeten worden en tegen wie haat volgens Mohammed (buikspreker voor Allah) op zijn plaats is. Nekken van ongelovigen moeten worden afgehakt en ga zo maar door. Ik snap dan ook niet wat mensen nog zo leuk vinden aan moslims. Trap ze toch liever Europa uit in de richting van de woestijn waar dat primitieve achterlijke volk thuishoort.

Wat zeg ik? Behandel ik anderen nu niet zoals ik zelf behandeld wil worden? De uitspraak van Jezus snijdt uitsluitend hout voor mensen die neutraal zijn en zich niet boven andersdenkenden verheffen. Iedereen doet weleens iets verkeerd vanuit emotie die soms met woede te maken heeft en dan kan een mens soms lelijke onredelijke dingen zeggen. Maar daarna ziet hij zijn onredelijk gedrag is en heeft hij spijt en is doorgaans bereid zijn excuses aan te beiden. Dat is wat Jezus bedoelde volgens mij: Behandel anderen zoals je zelf benaderd wil worden.

Moslims hebben daar geen boodschap aan. Zij hebben immers Mohammed en die tapt uit een heel ander vaatje. Vandaar dat moslims parasieten zijn. En parasieten parasiteren. Die houden NOOIT rekening met anderen.

Moslims wordt door de profeet aangemoedigd ons ongelovigen een pijnlijke bestraffing aan te kondigen. Maar dat smerige stelletje verrekte islamitische huichelaars kijkt ons weliswaar met de nek aan, maar verdomd het ons die aankondiging te verstrekken die als een regelrechte opdracht van Allah beschouwd dient te worden. Wat een dag en nacht verschil met de christelijke Getuigen van Jehovah. Zij doen dat wel. Eerlijke oprechte mensen. Moslims zijn de grote parasieten en stiekemerds uit de achterlijkheid van de perverse huichelachtige achterstandsreligie islam.
Koran 9:34 - O gij die gelooft, velen van de schriftgeleerden en de monniken verteren de bezittingen der mensen in ijdelheid en houden af van de weg Allah's. Maar zij die zich schatten vergaren van goud en zilver en daarvan geen bijdrage geven op de weg Allah's, kondig hen een pijnlijke bestraffing aan.
Moslims vergaren zich net zo goed goud en zilver. Maar dat doen zij louter door te parasiteren op de weg van onze kenniseconomie en niet door zich op de weg Allah's te bevinden, ook al maken zij zich dat zelf elke dag wijs. Een gespleten hersensteuntje is daarbij het vijfmaal op de grond gaan liggen met je achterwerk naar boven richting Allah en maar roepen: "Allah akbar. Allah akbar!" Dat gaat net zo lang door tot de moslim moet poepen. Hoe dan ook, zelfs Allah zal daar voor moeten wijken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Liefde? Gevoel dat moslims missen. Respect trouwens ook.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bijbelvers van de dag: 1 Korinthiers 4

Omdat vers 5, 6 en 7 daarbij aansluiten vermeld ik deze erbij.
• De liefde is lankmoedig en vriendelijk. De liefde is niet jaloers, ze snoeft niet, wordt niet opgeblazen.
• Zij gedraagt zich niet onbetamelijk, zoekt niet haar eigen belang, wordt niet verbitterd, zij rekent het kwade niet aan.
• Zij verheugt zich niet over onrechtvaardigheid, maar verheugt zich met de waarheid.
• Zij bedekt alle dingen, zij gelooft alle dingen, zij hoopt alle dingen, zij verdraagt alle dingen.
Beter kan een mens het begrip liefde niet verwoorden. Liefde? Dat woord komt ontelbare malen voor in de bijbel. En in het haatboek Koran van de moslims? Het komt slechts in vier verzen voor. Uiteraard met Allah in de hoofdrol.

Niet zo verbazingwekkend als we moslims bezien. Dat kunt u het beste doen door een blik in de Koran te werpen. Jezus nog aan toe wat een verschrikkelijk haatboek vol met verschrikkelijke weerzinwekkende angst aanjagende mensonterende teksten die gericht zijn tegen u en mij en onze kinderen. Een ‘stoere’ handleiding voor Arabische kerels met vieze gore pluisbaarden en haat en afgunst jegens niet-moslims. Dat soort godsdienstwaanzinnige viespeuken is maar op één ding uit: het aanranden en verkrachten van niet-moslim vrouwen.

In Keulen was het met de viering van Oud en Nieuw een komen en gaan van moslims die het druk hadden met het aanranden en verkrachten van westerse vrouwen . De stad is nu in rep en roer. Of heeft u het nieuws op de TV-zenders soms gemist? Maakt niet uit. Zoekt en gij zult vinden. Zweden of misschien wel Noorwegen heeft het grootste verkrachtingspercentage door moslimmannen begaan. Heel legaal als je de Koran moet geloven. Als het aan Frau Merkel licht is er echt niks aan de hand.

Weet je wat moslims? Gaan jullie eens op zoek naar Frau Merkel en houd je met haar de hele dag bezig. Door dat lekkere warme Arabische moslimzaad in haar te pompen. Dat zal haar goed doen. Dan komt zij eindelijk eens tot een multiculturele ejaculatie en hopelijk ook tot bezinning wat zij ons misdaan heeft.

Liefde is belangrijk. Jazeker! Maar zij moet zeker niet alle dingen bedekken. Integendeel. Ook de bijbel zit er regelmatig naast.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Liefde? Gevoel dat moslims missen. Respect trouwens ook.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Weet je wat moslims? Gaan jullie eens op zoek naar Frau Merkel en houd je met haar de hele dag bezig. Door dat lekkere warme Arabische moslimzaad in haar te pompen. Dat zal haar goed doen. Dan komt zij eindelijk eens tot een multiculturele ejaculatie en hopelijk ook tot bezinning wat zij ons misdaan heeft.
Het is een weerzinwekkend beeld dat wel maar ik ben het eens met Hans. De Moeder der Moslims Merkel beschouwt zichzelf duidelijk als een soort Jezus, een Verlosser die de Duitsers 80 jaar na datum moet exorciseren van de demon van het racisme gepersonifieerd in Adolf Hitler. Dan moet ze ook het eindspel accepteren, zoals het met dhr Jezus van Nazareth ook slecht afgelopen is: zoals die werd doodgemarteld door de Joden om naar de hemel te kunnen gaan mag Moeder Merkel opgaan in de massale wellust van pakweg 1000 viriele en door haar welkom geheten Arabieren. Pas dan zullen de Duitsers verlost zijn.

Alleen spijtig dat voor het zover is heel Europa onder de voet is gelopen door de Islamitische wilden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Liefde? Gevoel dat moslims missen. Respect trouwens ook.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Weet je wat moslims? Gaan jullie eens op zoek naar Frau Merkel en houd je met haar de hele dag bezig. Door dat lekkere warme Arabische moslimzaad in haar te pompen. Dat zal haar goed doen. Dan komt zij eindelijk eens tot een multiculturele ejaculatie en hopelijk ook tot bezinning wat zij ons misdaan heeft.
Het is een weerzinwekkend beeld dat wel maar ik ben het eens met Hans. De Moeder der Moslims Merkel beschouwt zichzelf duidelijk als een soort Jezus, een Verlosser die de Duitsers 80 jaar na datum moet exorciseren van de demon van het racisme gepersonifieerd in Adolf Hitler. Dan moet ze ook het eindspel accepteren, zoals het met dhr Jezus van Nazareth ook slecht afgelopen is: zoals die werd doodgemarteld door de Joden om naar de hemel te kunnen gaan mag Moeder Merkel opgaan in de massale wellust van pakweg 1000 viriele en door haar welkom geheten Arabieren. Pas dan zullen de Duitsers verlost zijn.

Alleen spijtig dat voor het zover is heel Europa onder de voet is gelopen door de Islamitische wilden.
icon_clap.gif icon_clap.gif icon_clap.gif
Een reactie die meer dan applaus waard is. Helaas worden hier geen bonussen op verstrekt. Het moge een ieder duidelijk zijn dat zowel HvdM als bijzondere vriend Mercator (zelfde ideeën) totaal ongeschikt zijn als politicus. En dat terwijl zij niet de waarheid in pacht hebben, maar wel de logische consequentie aankaarten van mismanagement onder politici die over Europa regeren.

Mijn God! waarom hebt gij ons verlaten?

Mocht er toch nog redding komen, wil dit niet onomstotelijk bewijzen dat God bestaat. Wel dat er gerechtigheid bestaat. En waar die vandaan komt . . . logisch! Ik heb dit al eerder verkondigd. Zonder de macht van de rede is de wereld ten ondergang gedoemd. En ik geloof niet in de brutale perverse nutteloze achterlijkheid van moslims en hun even nutteloze islam die zal gaan overheersen met in hun kielzog de verraderlijke onbetrouwbare laffe huichelachtige politieke linkse Gutmenschen. Want in dat geval krijgt Pilgrim gelijk. Of staat hij niet achter zijn topic van dat de wereld vergaat? HiHi! Ondergang? Als ik het goed gelezen heb zal de islam uitgerangeerd worden. Een ander woord hiervoor is uitgeroeid - vernietigd - in de herinnering vereeuwigd.

Ik weet het haast wel zeker!

En ik ben - gelukkig maar - geen profeet. Want het is een armzalig beroep dat strekt tot aan het bijstandsniveau.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Liefde? Gevoel dat moslims missen. Respect trouwens ook.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Het moge een ieder duidelijk zijn dat zowel HvdM als bijzondere vriend Mercator (zelfde ideeën) totaal ongeschikt zijn als politicus.
Daar ben ik het niet mee eens, ik zou best geschikt zijn als autoritair maar rechtvaardig optredend dictator.

We kunnen de religieuze dimensie van de multicul visioenen van Merkel nog verder drijven. Het zou passend zijn dat Moeder Angela zich ZELF aanbiedt aan de potente Arabieren agnus dei qui tollit peccata mundi , het Offerlam dus dat de Duitsers voor altijd zal reinigen van de erfzonde van het racisme.
Zij is niet de enige met Messias aspiraties, ze heeft vele imitators ( Rutte, Pechtold, Halsema etc etc) maar geen van allen kan erover bluffen dat hij of zij persoonlijk een miljoen schadelijke wilden naar Europa heeft gelokt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De islam is op sterven na dood. Een kwestie van tijd. Achterlijk zooitje!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Het moge een ieder duidelijk zijn dat zowel HvdM als bijzondere vriend Mercator (zelfde ideeën) totaal ongeschikt zijn als politicus.
Daar ben ik het niet mee eens, ik zou best geschikt zijn als autoritair maar rechtvaardig optredend dictator.

We kunnen de religieuze dimensie van de multicul visioenen van Merkel nog verder drijven. Het zou passend zijn dat Moeder Angela zich ZELF aanbiedt aan de potente Arabieren agnus dei qui tollit peccata mundi , het Offerlam dus dat de Duitsers voor altijd zal reinigen van de erfzonde van het racisme.
Zij is niet de enige met Messias aspiraties, ze heeft vele imitators ( Rutte, Pechtold, Halsema etc etc) maar geen van allen kan erover bluffen dat hij of zij persoonlijk een miljoen schadelijke wilden naar Europa heeft gelokt.
Sorry vriend en maat! Aan de rechtvaardige welkome oplossing van functionele dictator had ik even niet gedacht. Gelukkig weten twee meer dan een. En die domme moslims maar denken, dat omdat zij in de meerderheid zijn . . .

alles beter weten en onoverwinnelijk zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De islam is op sterven na dood. Een kwestie van tijd. Achterlijk zooitje!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Sorry vriend en maat! Aan de rechtvaardige welkome oplossing van functionele dictator had ik even niet gedacht. Gelukkig weten twee meer dan een. En die domme moslims maar denken, dat omdat zij in de meerderheid zijn . . .
Media figuren en journalisten die elke dag met hun smoel op teevee komen hebben meer macht dan politici. Daarom zal mijn eerste beleidsdaad zijn het collectieve ontslag van alle types die linkse propaganda verspreiden in de openbare media. Door het 100 x per dag over "vluchtelingen" te hebben ipv "indringers" bijv. wordt constant een flagrante leugen verspreid. Dat heeft de Poolse regering heel goed begrepen. De media moeten eerst uitgezuiverd worden zodat ze nadien de nodige herstelmaatregelen niet kunnen blijven saboteren.

Om even op de titel van Hans' post terug te komen:
Islam is altijd al dood geweest. Het probleem zijn al die moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bijbelvers van de dag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bijbelvers van de dag: Psalm 55:1-2 (van David)
Leen toch het oor, o God, aan mijn gebed; en verberg u niet voor mijn verzoek om gunst. Schenk toch aandacht aan mij en antwoord mij. Ik word rusteloos heen en weer gedreven door mijn bezorgdheid, en ik kan niet anders dan van ongerustheid blijk geven.
De context doet er niet toe, anders kun je wel alles verdedigen dat niet past in de houtgreep van religie. Ik moet zeggen, de psalmen zijn alleszins fraaie teksten waar de Koran-aanhangers alleen maar van mochten dromen. En dromen zijn bedrog zoals we weten. Waar het mij om gaat is de wetenschap bij gelovigen dat God alles ziet en hoort. Hij is dus niet blind en stokdoof. Het antwoord op het verzoek van David zal mogelijk in de toekomst bij de komst van de messias nog gegeven moeten worden. Mits er geen sprake is van Alzheimer.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie