Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De Arabische sneeuwbal is aan het rollen en rolt maar verder.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Ondanks alle pogingen van enkele ambtenaren en een nauwe samenwerking lukt het de politie maar niet om de situatie hier onder controle te krijgen.”[/i]
Het is nog een kwestie van tijd dat de noodtoestand afgekondigd gaat worden. Dan kan het leger ingeschakeld worden. En dat had natuurlijk allang eerder moeten gebeuren. Vanaf het moment dat de horde islamitische wildemannen Europa kwam binnenvallen. Maar Frau Merkel had andere plannen. Met haar kennis van Arabische mannen die vurig zijn, vermag zij olie op het vuur te gooien, waarmee zij te kennen gaf: Jongens! Hier in Europa is het elke dag kermis met gratis vertier. Dat de Arabieren begrepen dat daar ook alle niet-moslim vrouwen onder vallen, is hen niet aan te rekenen. Maar wel dat rot wijf Merkel. Zit ze nog op de troon? Pleegde Hitler niet zelfmoord? Het is zo maar een idee om de schande van Frau Merkel weg te poetsen.

Duitse politieke schoften! Wel het leger inzetten voor hulpacties in moslimlanden, maar in je eigen land verstek laten gaan. Wat een verdomde huichelachtige smerige politieke gotspe.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op zo jan 10, 2016 9:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Ariel »

Dit is ook een leuke. Uit de Trouw. Ingenieur , binnenhuisarchitect, kapper. Ze geloven het niet die aanranding. Ik vraag me wel af wat voor een ingenieur Ahmed Akas is. Elektricien misschien?
Vluchtelingen in Nederland: 'straf daders Keulen met ijzeren hand'

Vluchtelingen in Zaandam zijn verontwaardigd over de gebeurtenissen in Keulen. Sommigen geloven het nieuws niet.
Spoiler! :
"Echt waar?" Terwijl hij een stapeltje kandijkoeken op tafel legt, klakt Hamoud Mhna (21) ongelovig met zijn tong. Hij wist het niet, van Keulen. "I am so so sorry."

De kapper uit Damascus zit in de kantine van de de Zaandamse Noorderkerk. Elke middag opent die zijn deuren voor de circa 500 vluchtelingen - vrijwel allemaal mannen - in de grote witte tenten aan de overkant van de straat, op het Veldpark. Veel vluchtelingen in de kerk blijken niets te hebben meegekregen van de gebeurtenissen in Keulen.

Ahmed Akas (40), ingenieur uit Aleppo, wel. Hij weigert te geloven dat er vluchtelingen tussen de aanranders zaten. "Een leugen van de nazi's", smaalt hij. Osaam Khola (40) uit Damascus, hoewel 'geschokt', vermoedt ook een complot: ze willen de grenzen met een legitieme reden kunnen sluiten.

Ahmed Baroudi (36), binnenhuisarchitect uit Damascus, vindt dat te ver gaan. Het nieuws kan volgens hem best kloppen, maar hij wil wachten tot alle feiten boven tafel zijn. "Jullie hebben hier in Europa toch overal camera's hangen? En als uit die beelden blijkt dat het vluchtelingen waren, spijt het me heel erg." De daders moeten 'met ijzeren hand' worden gestraft, vindt hij.

Volgens Ahmed Abdullah (21) - een van de weinige Soedanezen in de noodopvang - hebben 'veel Syriërs hier een vriendin'. Over omgangsvormen met Westerse vrouwen hebben ze nooit instructies gehad, zegt hij. Anderen bevestigen dat. Zelf kreeg Abdullah met Oudejaarsavond een fles tegen zijn achterhoofd, gegooid door een Turk in een café in de buurt. Bleek hij per ongeluk met het meisje van de Turk te dansen. Hamoud Mhna lijkt succesvoller. Hij laat foto's op zijn smartphone zien, genomen in Zaandam en Amsterdam, waarop hij lachend naast Nederlandse vrouwen staat. Over zijn verhouding tot die vrouwen blijft hij vaag.

De 28-jarige Bassam Obaidan, ook nog vrijgezel, kan zich voorstellen dat hij ooit iets krijgt met een Nederlandse. Maar zoenen op straat, dat zul je hem nooit zien doen. Hij is aan dat beeld inmiddels enigszins gewend geraakt, maar in Syrië doen ze dat niet, en dat vindt hij beter. Dat geldt ook voor andere dingen, zoals het homohuwelijk - natúúrlijk keurt hij dat af, 'zoals alle Arabieren'. Al accepteert hij homo's op persoonlijk vlak, voegt hij eraan toe. In Ter Apel zag hij er opeens 'best veel': Syrische homo's. Een rare gewaarwording, want in Syrië zijn ze heel, ehm, 'verlegen'.

Vijandigheid
Hij is bang dat de vijandigheid die hij nu soms al voelt in Nederland na Keulen nog verder toeneemt. "Vorige maand werd er vanuit het park een vuurwerkbom gegooid naar onze tenten. Op straat zei een man tegen me: 'Fuck you, wat doe je in dit land?'. Ik durf 's nachts niet alleen over straat te gaan."

Ahmed Akas beent naar de koffiehoek. Hij komt hij terug met een vrijwilliger, Rebecca Helder (40). Ze geeft reiki aan de vluchtelingen in een bijzaaltje van de kerk. "Met Oudjaar ", zegt Akas, "was ik bij haar thuis met drie vrienden. Allemaal mannen. Maar we deden niets." Helder knikt. "We waren naar het vuurwerk gaan kijken op de brug, bij de Bristol. Na twaalven hebben ze nog twee drankjes bij mij gedaan. Het was gezellig. Ze zijn superbeleefd en behulpzaam."


Hoe Nederlanders tegen polygamie aankijken, weet Akas niet precies. Hij wil zijn twee vrouwen wel graag naar Nederland halen
Vrijgezel is Akas niet. Integendeel, hij heeft twee vrouwen. Helder kijkt verbaasd. Zijn eerste vrouw, een Libanese, stuurde hij vijf maanden voor zijn vertrek uit Syrië naar Beiroet. Zijn tweede, een Syrische, die hij daarna trouwde, liet hij na hun vlucht achter in de Turkse stad Borsa. Hoe Nederlanders tegen polygamie aankijken, weet Akas niet precies. Hij wil zijn twee vrouwen wel graag naar Nederland halen.

Obaidan, nadenkend: "Ik denk niet dat ze dat hier leuk vinden."

Akas grijnst. "Nou ja, dan neem ik gewoon een derde vrouw."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door silkyboxershortXL »

PEGIDA- demonstratie in Keulen.
Afbeelding
Omdat de Saul Alinksky geïnspireerde tegendemonstranten (Regel 9 De dreiging is vaak bedreigender dan de dreiging zelf. ) met flessen en rotjes de politie bekogelde konden die elkaar vinden in hun doelstellingen en als gevolg daarvan werd de demonstratie door de politie als onhoudbaar en 'gevaar voor de publieke vrede' geacht.
Waar 150 man politie tijdens nieuwjaarsnacht de hidjra-invasie ontvluchtte zijn nu 1700 man in touw om een vreedzame demonstratie van 3000 met o.a. 'frauen und kinder dabei' met pepperspray en waterkanonnen te beëindigen.

Een serieus vertekend beeld wordt geschetst in de telegraaf;Politie maakt eind aan Pegida-demo in Keulen
Dichter bij de werkelijkheid:150 Cologne police couldn’t stop 1,000 Muslim rape jihadists on New Year’s Eve, but 1,700 cops came out to stop the peaceful anti-Islam PEGIDA protesters today
En de bron daarvoor1,700 Police Stop Cologne Pegida March
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Ali Yas »

SPD-leider en vicekanselier Sigmar Gabriel:
Als er landen zijn die weigeren om de asielzoekers terug te nemen, dan wil Gabriel snijden in de ontwikkelingshulp. 'We zullen ze moeten confronteren met de keuze: of je neemt je verantwoordelijkheid voor de burgers, of we snijden in de ontwikkelingshulp.'
(Elsevier)

:rolleyes: Is me dát even een ferm dreigement zeg!? Daar zal men in Syrië wel van onder de indruk zijn.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Hans v d Mortel sr »

LASTIG TE BESTRIJDEN RELIGIEUS ONGEDIERTE

Dierenvriend Angela Merkel: "Wir schaffen es."

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Ariel »

Ik heb de demonstratie life meegekeken. De demonstranten waren en bleven rustig . Ze mochten niet wandelen van de politie terwijl daar volgens mij wel een vergunning was afgegeven. Zelfs toen de politie ze tegenhield, bleven de demonstranten rustig. Het was volgens mij onterecht dat de politie heel veel pepperspray gebruikte . Dat was naar mijn idee niet nodig geweest.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Manon »

Het was volgens mij onterecht dat de politie heel veel pepperspray gebruikte . Dat was naar mijn idee niet nodig geweest.
Het kon toch niet zijn dat ze zo'n neo nazi fascistische racistische xenofobe islamofobe Pegida demonstratie vlekkeloos kalm konden laten verlopen? Dan hadden ze toch geen beelden met waterkanonnen de wereld kunnen insturen om te laten zien dat de Duitser hun eigen volk wèl onder controle kunnen houden?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:LASTIG TE BESTRIJDEN RELIGIEUS ONGEDIERTE
Dierenvriend Angela Merkel: "Wir schaffen es."
Prachtige, toepasselijke en visueel aantrekkelijke fotomontage door godsdienstwaanzinoloog Hans vd M !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Mahalingam »

Door alle ophef en een verandering van houding van hun omgeving, wagen vele vrouwen de stap naar de politie om aangifte van bepoteling te doen.
En de politie durft nu niet meer die vrouwen af te blaffen en van racisme te beschuldigen en met een kluitje in het riet te sturen. En de aangiftes verdwijnen nu niet in een zwart gat. (zo is nu de verwachting)
De teller voor Keulen is al bijna de 400 genaderd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Droppy
Berichten: 48
Lid geworden op: za nov 07, 2009 1:15 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en ni

Bericht door Droppy »

Zwartmeer schreef:
Afschuwelijk. Deze beesten moesten ze castreren.

Vast geen toeval dat het vlak bij Dom gebeurde....
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein).
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en ni

Bericht door mercator »

Droppy schreef:Vast geen toeval dat het vlak bij Dom gebeurde....
Zo had ik het nog niet bekeken maar t is best mogelijk dat de Islamieten de ongelovige vrouwen willen verkrachten op de trappen van een katholieke kerk. Eigenlijk is dat wel passend ook omdat de Katholieke Kerk de verkrachters met wijd opengespreide armen welkom heet. Als er een pegida demonstratie langs komt gaat het licht uit aan de dom, niet als er een razende bende Islamitische verkrachters en dieven langs marcheert.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Zwartmeer »


Waait aanrandingsfenomeen Taharrush nu over naar Europa?

http://www.elsevier.nl/Buitenland/achte ... -2743438W/

Servaas door Servaas van der Laan 10 jan 2016

Georganiseerde groepsaanrandingen tijdens grote evenementen zijn in Arabische landen al langer een bekend probleem. El-taḥarrush, zoals dit fenomeen wordt genoemd, lijkt nu ook Duitsland te hebben bereikt.

De Duitse federale recherche (BKA) onderzoekt de massale aanrandingen tijdens Oud en Nieuw in Keulen en in andere steden als een 'gecoördineerde seksuele intimidatie van vrouwen'.

De recherche bekijkt op dit moment soortgelijke gevallen in andere delen van het land om zo een 'compleet beeld van de situatie' te krijgen. De BKA zegt dat dit soort aanrandingen op deze schaal in Duitsland nooit eerder voorkwamen, maar dat het fenomeen wel bekend is in een aantal Arabische landen. Volgens de krant 'Welt am Sonntag' is het fenomeen 'Taharrush' nu ook aangekomen in Duitsland.

Wat is Taharrush?

'Taḥarrush of 'Taharush ginsy' is de term die sinds enige tijd in de Arabische wereld wordt gegeven aan georganiseerde aanrandingen van vrouwen, veelal tijdens grote evenementen.

De aanrandingen, verkrachtingen en berovingen worden veelal georganiseerd via sociale media. 'Taharrush Ginsy' verwijst vooral naar seksuele intimidatie van vrouwen in Egypte. Vrouwenorganisaties zoals Egyptian Center for Women's Rights en Harassmap zetten het probleem in Egypte de afgelopen jaren met succes op de kaart.

Meer weten?

Lees deze studie naar het begrip van Taharrush el-Ginsy op Arabische online forums en anti-aanrandingsactivisten.

Laks optreden

Tot enkele jaren terug bleven de groepsaanranders meestal onbestraft, schrijft Mohamed El-Khateeb van Harassmap in een recent blog. 'De onaantastbaarheid van de aanranders viel te verklaren door sociale laksheid om het probleem aan te pakken, in plaats van te vechten voor verandering, kregen de slachtoffers meestal de schuld.'

Deze laksheid bestond ook bij politieagenten die vrouwen meestal aanraadden 'het maar te laten zitten'. Volgens El-Khateeb werd het probleem vóór 2011, toen de massaverkrachtingen op het Tahrir-plein wereldwijd aandacht kregen, nauwelijks benoemd. De aanrandingen werden veelal 'moaksa' oftewel 'flirten' genoemd, terwijl het met flirten weinig te maken had. Door het werk van de vrouwenorganisaties is 'Taharrush' niet alleen op de kaart gezet, maar wordt er ook meer tegen opgetreden in Egypte en worden daders vaker bestraft, schrijft El-Khateeb.

Lees ook...

Van doofpot tot beerput: de Keulse klucht in 7 dagen

Arabisch fenomeen

Hoe groot het probleem in Egypte is, blijkt uit de studie Clouds in Egypt's Sky uit 2008. Van de ondervraagde niet-Egyptische vrouwen zei 98 procent in aanraking te zijn gekomen met 'Taharrush'. Voor Egyptische vrouwen lag dat percentage op 83 procent.

Volgens de studie is 'Taharrush' een probleem dat hoofdzakelijk in Arabische landen, vooral in Egypte voorkomt en wezenlijk anders is dan seksuele mishandeling in andere delen van de wereld. Critici van de vrouwenbewegingen hielden altijd vol dat aanrandingen overal, ook in Amerika, voorkomen en dat de aandacht voor 'Taharrush' wordt overdreven.

Lees ook...

Egyptenaren en seksualiteit: verkrampte omgang

Burgerinitiatieven

Tussen 2011 en 2013 werd 'Taharrush' hoe dan ook een hardnekkig probleem tijdens de vele demonstraties op het Tahrirplein in het kader van de 'Arabische Lente'. In een tegenreactie ontstonden er verschillende burgerinitiatieven, zoals Operation anti-sexual harassment en Tahrir Bodyguard.

Deze organisaties gingen naar grote demonstraties om daar vrouwen te beschermen en uit de handen van aanranders te bevrijden. De organisaties geven ook adviezen aan vrouwen om bij grote evenementen zelf cirkels te vormen door elkaars hand vast te houden, zodat aanranders niet binnen kunnen dringen. Dit is in feite dezelfde tactiek die de aanranders zelf ook gebruiken. Binnen de grote menigte worden vrouwen in een cirkel 'opgesloten' waardoor de mannen vrij spel hebben en het slachtoffer niet meer kan ontsnappen.

Zelfde tactiek

Uit beschrijvingen van de vrouwen die in Keulen en in andere Duitse steden zijn aangerand, ontstaat het beeld dat mannen gebruik hebben gemaakt van dezelfde tactieken.

Het vermoeden dat het hier om 'Taharrush' gaat wordt versterkt door het feit dat veel van de verdachten een Arabische achtergrond hebben. Vergelijkbare gevallen van georganiseerde groepsaanrandingen waren tot nog toe onbekend in West-Europa.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Zwartmeer »

In de link hierboven werd verwezen naar deze studie over aanranding en verkrachting in Egypte. Het mij wat te uitgebreid om me er in te verdiepen.

http://egypt.unfpa.org/Images/Publicati ... ac8cac.pdf
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het traditionele Arabische aanrandingsgebed. Onderdeel van islam.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Volledigheidshalve neem ik aan dat alleen die vrouwen werden aangerand die geen hoofddoek droegen. Want daar geilen die Arabieren op. Arabieren zijn namelijk van oorsprong haar fetisjisten. De hoofddoek heeft dus wel degelijk met geloof te maken. Namelijk het geloof in de pedofiele smerige geile viespeuk Mohammed die Arabieren gemaakt heeft tot wat zij zijn: wellustige godsdienstwaanzinnige smerige viezeriken zonder normbesef en losse handjes.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Op naar de tienduizend!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: De teller voor Keulen is al bijna de 400 genaderd.
Zo werkt dat namelijk . . .

Als het hek eenmaal van de dam is . . . Het moest er eens van komen. Beter laat dan nooit.

En dit was nog slechts een avondje Keulen. Wat te denken van alle Europese steden bij elkaar opgeteld over een jaar? Mijn contact in Finland deelde mij immers mee dat het in Finland het hele jaar door raak is met aanrandingen door 'vluchtelingen' bedreven.

De oogkleppen van Rutte veroorzaakten bij hem asielvluchtelingenprobleemmoeheid: "Het gaat maar om een kleinere groep."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Manon »

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Mahalingam »

Het aantal officieel erkende ingediende klachten is in Keulen tot boven de 500 gestegen en in Hamburg loopt het aantal op richting 150.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het aanranden gaat maar door. Arabieren op dreef.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vanavond in het journaal gehoord.

Rutte: "Vluchtelingeninstroom terugbrengen naar 0."

Vreemd als het slechts om een kleinere groep criminele moslims gaat. Hij voelt de wind blijkbaar van voren en volgt nu in de voetsporen van Merkel. Die wil plotsklaps ook niks meer weten van haar vriendelijkheid tegenover asielvluchtelingen. Zou ze misschien niet genoeg geoefend hebben in het verschil aan de weet komen tussen gewone 'normale' mensen en mohammedanen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het aanranden gaat maar door. Arabieren op dreef.

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:Vanavond in het journaal gehoord.

Rutte: "Vluchtelingeninstroom terugbrengen naar 0."

Vreemd als het slechts om een kleinere groep criminele moslims gaat. Hij voelt de wind blijkbaar van voren en volgt nu in de voetsporen van Merkel. Die wil plotsklaps ook niks meer weten van haar vriendelijkheid tegenover asielvluchtelingen. Zou ze misschien niet genoeg geoefend hebben in het verschil aan de weet komen tussen gewone 'normale' mensen en mohammedanen?
Niet te optimistisch Hans. Als Rutte zegt dat ie de vluchtelingeninstroom wil terugbrengen naar 0 dan bedoelt ie dat 'tot er niemand nog daar is die hier wil komen'.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

SCHOKKENDE VIDEO!: Migranten vuren wapens af tijdens oudejaarsnacht in Berlijn

Gepubliceerd op 9 jan. 2016



De video werd opgenomen in oudejaarsnacht in Berlijn en laat migranten zien die wapens afvuren en vuurwerk afsteken. De taferelen doen denken aan een oorlogszone. “Infowars” kreeg door een bron, die zich in het gebied bevond waar dit gebeurde, bevestigd dat het incident plaatsvond op dezelfde avond dat meer dan duizend migranten Duitse vrouwen in Keulen molesteerden.

Bron: www.infowars.com
Er is dus ook nog geschoten tijdens Oud & Nieuw.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Dhana »

Het beest is volledig los en niet meer terug te krijgen in de kooi.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Pilgrim »

It giet oan!

Geplaatst op 10 januari 2016

Ik ga het even voor u uitspellen, want het kwartje schijnt niet te willen vallen. Een beschaving die haar vrouwen weigert te beschermen gaat het niet lang maken. Heel simpel. Over welke beschaving zou ik het hier nou hebben? Een westerse meid wordt op haar boerka voorbereid. De Keulse pot boerkameester Henriette Reker zei het letterlijk. Je moet ze op armlengte afstand houden en discrete kleding dragen. Ik neem u niet in de maling. Ze heeft dat absurde advies inmiddels ingetrokken, zij het zeer tegen haar zin en onder grote publieke druk. Merk op: niet onder grote politieke druk. Integendeel. Haar positie als burgemeester staat helaas (nog) niet ter discussie.

De Duitse, Nederlandse en Europese overheden doen er alles aan om de openlijke mohammedaanse oorlogsverklaring af te doen als een ietwat vervelend maar verder futiel probleempje. Je kunt nu eenmaal niet verwachten dat asieligzoekers zich binnen een dag of wat aanpassen, nietwaar?

Inderdaad, niet waar. Want mohammedanen passen zich nooit aan. Voorbeelden te over. Kijk eens naar onze gewaardeerde GAST arbeiders. Die hebben nooit begrepen dat het begrip ‘gast’ inhoud dat ze ooit weer moeten vertrekken. Normaliter integreert een migrant naadloos in drie generaties:

De eerste generatie, bij ons dus die “gast” arbeiders, heeft moeite met de taal en gewoontes. Niks mis mee. Nederlanders die verhuisden naar Amerika, Australië of Nieuw Zeeland kun je bijna altijd herkennen aan hun dikke Nederlandse accent. En vaak, meestal op latere leeftijd, aan de enorme hoeveelheid klompen, molentjes en plaatjes over Nederland in de porseleinkast. Hun kinderen spreken beide talen meestal. Engels altijd een flink stuk beter. Die hebben nog wel wat binding met Nederland, maar niet zo gek veel meer. Ze gaan er hooguit op vakantie en zijn Amerikaan, Australiër of Nieuw Zeelander. Hun kinderen, de derde generatie, spreekt enkel Engels met hooguit een mondje Nederlands, en zijn volledig geassimileerd. Het feit dat hun opa Nederlander is geweest speelt voor hen geen enkele rol.

Zo niet mohammedanen. De oorspronkelijke nationaliteit maakt totaal niets uit. Of ze nu uit Marokko, Turkije of welk ander zandland dan ook komen: ze integreren niet. Helemaal niet. We hebben op dit moment een Marokkaanse met twee paspoorten die zich kandidaat stelt als Voorzitter van de Tweede Kamer. Ze weigert hoe dan ook haar tweede nationaliteit op te geven, en is daar razend trots op. Haar Nederlands is niet bepaald een compliment voor een potentieel voorzitter van de Tweede Kamer. Van de andere kant, je kunt als Schoevers-secretaresse tegenwoordig minister van Defensie worden. En mensen die iemand kennen die overleden is aan blowen minister van Justitie. Binnen het onderwijs ben je vandaag de dag al geslaagd als je een drie voor je rekentoets haalt. Toen ik op school zat, ging je daarvoor naar de LOM-school, en nog een klas terug ook.

Terug naar het doelbewust aanranden van vrouwen. Er zijn ergere beledigingen en vernederingen mogelijk. Oké, je moet dan wel erg creatief aan het denken slaan, want veel erger is er niet. Nog grovere beledigingen en vernederingen, die beschrijf ik hier liever niet. Je komt dan in de meer serieuze S/M sfeer terecht. Alleen dan zonder stopwoord. En ‘voor het eggie’; met het mes op tafel. Of in je ballen ...

Dit is zo ongeveer in ELKE cultuur op de aardbol zo. Maakt niet uit wie je bepoteld. Dat weten al die asieligzoekers dondersgoed. Ik denk dat ze allemaal stomverbaasd zijn dat ze er zo ontzettend makkelijk mee weggekomen zijn. De meeste verdachten zijn inmiddels weer vrijgelaten. Bij die krankzinnige Europeanen kun je letterlijk alles doen. Zelfs hun vrouwen en dochters verkrachten, zonder enig probleem. Als tegenreactie krijg je waarachtig assistentie van de politie en de politiek. De politie houdt de woedende ouders op afstand, en de politiek vraagt of je misschien glijmiddel, Viagra of een nieuwe Mercedes nodig hebt.

George Bush kreeg een schoen naar z’n hoofd geslingerd. Dat is een hele grove belediging binnen de mohammedaanse cultuur (wat daar voor doorgaat). Bij ons een stuk minder. Toegegeven, het is in ieder geval geen compliment. Je kunt alleen maar beledigd of vernederd worden als je weet dat je beledigd of vernederd wordt. George Bush wist niet dat hij zwaar beledigd werd en ging dan ook af als een gieter in de ogen van mohammedanen. Met hem Amerika.

Een schoen naar je kop krijgen is, vergeleken met het aanranden van je vrouwvolk, bijna een compliment. Dus hoe denken mohammedanen nu over ons? Die lachen zich een kamelenbult. We komen naar de rijkste landen in Europa. Om daar lekker te luieren, beetje rotzooi te trappen, en we neuken gelijk jullie vrouwen. Het enige wat jullie doen is vragen of we misschien glijmiddel willen gebruiken, want de dames gillen anders zo.

Beste mensen, dit is gewoon een duidelijke verklaring dat die ransapen hier enkel komen om ons tot slaaf te maken. Sterker nog: zo zien ze ons nu al. Binnen hun samenleving tolereren enkel slaven hun gedrag. Dit is het perfecte voorbeeld van wat slaafs gedrag is. Je vrouwen laten neuken door ranzige zandapen en dan de vrouwen de schuld geven.

Hoor je helemaal niets over, over slaven. Slavernij is springlevend binnen de mohammedaanse wereld. Het is nooit echt weg geweest. In landen zoals Mali, Soedan en Saoedi-Arabië werd het altijd openlijk gepraktiseerd. Tot op de dag van vandaag. Nu zijn er weer slavenmarkten in Raqqa, Syrië. Hoort u daar veel over? Helemaal niets, dacht ik zo. In ieder geval niet van links. Die vinden het verbieden van Kerstmis en Zwarte Piet veel belangrijker.

Er is maar één oplossing voor mohammedaanse ransapen, en dat weet iedereen dondersgoed. De daders zwaar bestraffen en vervolgens terugsturen. Als het zand van herkomst ze weigert te accepteren, dan donder je ze van mijn part aan een parachute uit het vliegtuig. Oh, over dat zwaar bestraffen. Die knapen willen toch zo graag sharia-recht? Lijkt me heerlijk! Geef ze de vrije keuze tussen +10 jaar gevangenisstraf met deportatie of onthoofding onder shariah-recht. (Na het afhakken van de hand die het meeste naar vis ruikt.)

Linkse idioten komen nu aan met ‘opvoedingscursusjes’. Zodat mohammedanen leren hoe ze met vrouwen moeten omgaan. Nou, dat weten ze best wel. Vraag het maar aan de slachtoffers. Ze weten precies welke openingen ze moeten penetreren en waar geknepen kan worden. Of ze nu twaalf of zeventig zijn, maakt totaal niets uit.

De tijd van pappen en nat houden is nu echt wel over.Ich habe es nicht gewußt was geen argument in Neurenberg en dat is het nu nog steeds niet.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2016/01/10/it-giet-oan/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Honderden vrouwen aangerand tijdens Keulse oud en nieuw

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:
SCHOKKENDE VIDEO!: Migranten vuren wapens af tijdens oudejaarsnacht in Berlijn

Aardig commentaar eronder:
Mira B 2 uur geleden
+VETTSCALESL7 It happened in Berlin, Stuttgart, Cologne, Bielefeld, Dortmund, Hamburg, München and almost every other bigger city in Germany and also the rest of Europe. We are not allowed to wear guns and we are afraid of what's going on. We do not feel safe any more in Western-Europe. I am a woman, 42 years old, and stay in Germany. Within the last two years I have been attacked by muslim migrants two times and had to go to the hospital afterwards. The migrants are not even arrested. They laugh at the police and the laugh at us - the women who need help but don't get it.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie