Adhaan aan Zuidstation !

tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:Natuurlijk komen jammer genoeg zulke gevallen voor, maar dat wilt niet gelijk zeggen dat alle Joden het slecht hebben in Marokko. Ik ken genoeg Joden in Tetouan die het prima naar hun zin hebben en zichzelf zelfs als Marokkanen zien. Bovendien moet je ook een onderscheid maken tusse Israelis en Joden.
Jammer genoeg ? Je bent weer je geloof aan het vergeten Chaimae. Jij aanbidt een massamoord plegende pedofiele die de Joden wilt uitroeien he.

Toon es een beetje consistentie. Alle jouw constante islam herdefinieren naar wat jouw op het moment uitkomt is zo belachelijk.

Hoe gaat het trouwens met je vriendje ?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Betekend deze allusie van schuld voor wat Spanjaarden 1000 jaar geleden deden dat jij ook alle schuld aanvaard van wat moslims 1000 jaar geleden deden ?

Begin dan al maar met je te excuseren voor pedofilie. En dan voor massamoord. Ook voor het genocidale antisemitisme van je pedofiel profeetje kan misschien best een excuus voorzien worden. Verder voor het ontheiligen van de heilige Joodse en Christelijke plaatsen in Jerusalem. Enzovoort. Aangezien jij toch beweerd dat jij daar persoonlijk schuldig aan bent.

Alle totnogtoe was je gewoon pedofilie aan het promoten, maar als je de schuld van eeuwen geleden aan de hedendaagse mensen opdringt, dan kan ik ook die schuld aan jou opdringen ...

Zijn we akkoord ? Jij gaat Jerusalem, Mecca en Medina herstellen in de staat dat ze waren in 600 A.D. (dat wil zeggen : Christelijk en Joods). De, ongetwijfeld prachtige, standbeelden rond de qaaba terug oprichten, de moskee errond neerhalen, enzovoort. En in ruil zullen wij immigratie van enkele mensen uit marokko naar Spanje toelaten ... we zijn akkoord ?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik ken genoeg Joden in Tetouan die het prima naar hun zin hebben en zichzelf zelfs als Marokkanen zien
Hoe zouden ze zichzelf anders moeten zien? Als Israeliers?
De joden woonden al in Marokko lang voordat Mo zelfs maar het levenslicht zag!

De geschiedenis van de joden in Marokko begint ruim 2000 jaar geleden. Er waren al joodse nederzettingen lang voor dit land een Romeinse provincie werd. Tijdens de vervolgingen en de periode van de Spaanse inquisitie, vluchtten veel joden uit Spanje en Portugal naar het overzeese Marokko. Er ontstonden bloeiende joodse gemeenten in onder meer de stad Fez, waar al eerder de grote geleerde Mozes ben Maïmon beter bekend als 'Maïmonides' (1135-1204) zich vestigde. In deze stad waren de joden genoodzaakt in een speciale wijk,de zogenaamde ‘mellah’ te wonen. De Marokkaanse joden waren vooral werkzaam in politiek en handel. Ook zijn er veel joodse goud- en zilversmeden (voor islamieten een verboden beroep). In de periode van het Franse Protectoraat krijgen zij eindelijk gelijke rechten en religieuze autonomie.
Marokko had vóór de oorlog een joodse gemeenschap van circa 250.000 zielen. Na de oorlog is het overgrote deel van de Marokkaanse joden geëmigreerd(*) naar Israël en de Verenigde Staten. Tegenwoordig wonen er in Marokko nog maar 3.000 joden.
http://www.annefrank.org/content.asp?PID=518&LID=1

geëmigreerd? Er zijn tussen 850.000 tot 1.000.000 joden uit de arabische landen VERDREVEN bij de stichting van Israel.

3.000 van de oorspronkelijke 250.000 = ongeveer 1.2% dat er overschiet! 98.8 % van de joodse populatie is dus "geëmigreerd"
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
alice
Berichten: 253
Lid geworden op: di dec 26, 2006 2:54 pm
Locatie: Antwerpen

Bericht door alice »

Ik vind dat je gelijk hebt Circe, de oproep tot gebed is vijf keer per dag, en storend voor wie geen gelovige is. Dat zijn kerkklokken veel minder, mocht een pastoor vijf keer per dag luid bulderend oproepen tot gebed zou er ook protest zijn denk ik! En natuurlijk staat ook hier en daar een kerk, maar veel minder dan moskees in Europa lijkt en evenmin verstoort de aanwezigheid van kerken het dagelijks leven van moslims. Dat is voor wie in de buurt van een moskee woont die oproept tot gebed wel even anders.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

souhaila schreef:
Dit is EUROPA - EN NIET, NOOIT EN TE NIMMER ARABIE!

Zeggen wij dit ofzo??
En knoop dat maar een goed in jouw Marokkaanse niet-Nederlandse, moslimoren! En ga s.v.p. zo gauw mogelijk terug naar dat Marokko en neem het hele zootje Marokkanen en Islam met je mee!
Toch zoooo'n gezellig vriendelijke vrouw die Anna he.Nogmaals Anna : als het jou niet aanstaat en je hebt er zo'n problemen mee BOL DAN ZELF AF ! :roll:
Hoe dúrven die verachtelijke, godlasterende Mohammedanen ons zo blatant met die Islam te confronteren/ons daarmee te beledigen!
Hoe durf jij tegen Chaimae te zeggen dat ze trg naar Marokko moet,Nederland is even veel van haar als van jou.Dus wie ben jij om steeds te zeggen dat ze weg moet van Nederland !?
Hier komt gegarandeerd gedonder van - want lang zullen EU bevolkingen dit niet meer pikken! Maar goed dat jij twee paspoorten bezit!
Er zijn er hééééél veel met 2 paspoorten hoor :roll:

Zeg beetje dimmen hé. Dit is ons vrije westen en Europa waar wij thuis horen. Jullie zijn import hier gekomen, met wel dubieuse bedoelingen. Overheersing door bevolkingsaanwas, importhuwelijken enz. Dus hoe durft gij arrogante moslim te zeggen dat de autochtotne bevolking moet vertrekken ? En Chaimae is net zo marrokaanse als maar wat en dat ze hier geboren is zegt NIX. Haar hart is niet hier, innelijk hoort ze hier niet thuis en daar kiest ze zelf voor.
Dus wie moet het hier afbollen? Drie keer raden, dus begin maar u valieske te pakken. :twisted:
Ge moest eens zien hoelang het zou duren als wij in een moslimland met dezelfste instelling zouden rondlopen? We zoude rapper mee klieken en klakken buitenvliegen as we gekomen waren, peisk dus....
Saluuut , de kost en de wind vanachter.. whistling:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

En Chaimae is net zo marrokaanse als maar wat en dat ze hier geboren is zegt NIX. Haar hart is niet hier, innelijk hoort ze hier niet thuis en daar kiest ze zelf voor.
Hier sla je de spijker op zijn kop! Ik voel me inderdaad meer Marokkaanse dan Nederlandse, maar ben tegelijkertijd ook een Nederlandse. En zodra ik een goeie baan krijg aangeboden in Marokko ben ik weg.. ik ben zowieso van plan ooit een toekomst te beginnen in MIJN land, Marokko.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:En zodra ik een goeie baan krijg aangeboden in Marokko ben ik weg..
Je kunt natuurlijk ook ZELF op zoek gaan naar een baan.
Of.. is dat te veel verantwoordelijkheid voor een moslima?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Hamsa
Berichten: 525
Lid geworden op: za jan 25, 2003 7:45 am

Re: Adhaan aan Zuidstation !

Bericht door Hamsa »

Dutch schreef:Hartje Brussel, hoofdstad van Europa, en vanop een moskee vast ergens in de Rue de Mérode of zo klinkt dan knalhard de oproep tot het gebed ! Een nachtmerrie, iets ontoelaatbaars !
Het moet er eens van komen. Hinderlijk vooral 's morgens om vijf uur.
Als je dit toelaat is het hek van de dam. Een eenmaal verworven recht kan nooit meer terug gedraaid worden. En als één moskee er mee begint moeten de andere het ook.
Als wij niet oppassen zullen we over een aantal jaren dit geluid overal in Europa vijf maal per dag horen, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Dus wie moet het hier afbollen? Drie keer raden, dus begin maar u valieske te pakken.
Over Chaimae heb je mss gelijk dat ze meer Marokka als 'haar' land ziet als NEderland..
MAAAR ik ben geen allochtoon,dusss zou niet weten waarom IK zou moeten weggaan..
Anna maakt zich er druk in he,niet ik..
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Is dat de adhaan Dutch ?

Moet je dit filmpje eens bekijken (of beter beluisteren)
Ik geloof trouwens dat dit Nederland is. Een ware verrijking :roll:
Ik beklaag de mensen die daar in de buurt wonen en die daar dagelijks moeten passeren.

An-Nasr-moskee v/h Mathenesserkerk


:yuk:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Mijn hemel. Dat moet de adhaan wel zijn.
Hier schrik ik van. Ben ik blij dat ik daar niet woon. Ik zou moord en brand gillen vermoed ik. Hoe vaak per dag gebeurd dit?
Het lijkt klein Marokko wel met dat gejank en al die hooddoekjes. :shock:

Shocking indeed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

pd7835 schreef:Is dat de adhaan Dutch ?

Moet je dit filmpje eens bekijken (of beter beluisteren)
Ik geloof trouwens dat dit Nederland is. Een ware verrijking :roll:
Ik beklaag de mensen die daar in de buurt wonen en die daar dagelijks moeten passeren.


:yuk:
Idd wat een kattegejank. Kan er iemand de stekker uit die jubox gaan trekken of klacht indienen wegens geluidsoverlast.
Als kik daar voorbij liep zou ik keihard het "halleluja"van Händel gaan staan zingen. :lol:
De muziekkwaliteit zal wel nie veel beter zijn,maar de inhoud is tenminste fatsoenlijker.
Zoo daarmee wete gullie direc da Stropke nie kan zingen.. :razz:
Of miss ff de helm afdoen, klinkt minder hol :lol: :lol: :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik hoop dat dit enkel op vrijdagmiddag zo'n uitgebreide versie is.

In feite zouden al de buren kunnen samenwerken en door open ramen die Hallelujah van Händel kunnen laten horen... maar tja... dié mensen werken gewoonlijk op vrijdagmiddag zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Adhaan aan Zuidstation !

Bericht door Mahalingam »

Het is inmiddels 2016 geworden en die club van Mohammedanen zit nog steeds in de Mathenesserkerk.
Ze hebben olie-dollars gekregen om die kerk af te breken en een pronkmoskee (voor 5000 bidders) neer te zetten. Maar helaas pech, die Mathenesserkerk is een erfgoed monument (sinds 2012) dus dat gaat niet door. De Moskee-club kan er met zijn verstand niet bij dat afbreken niet mag. Het is toch van hun? En minder kerk en meer moskee is beter.
Wat is belangrijker: monumentale status oude kerk of nieuwe moskee?
http://www.elsevier.nl/Nederland/achter ... eid=158493
de zaak hangt nu:
De Stichting Moskee Annasr voor Marokkanen gaf niet op en stapte naar de Raad van State. Die oordeelde dat beide partijen, de gemeente en de moskee, eerst maar eens samen om tafel moeten gaan zitten om tot op een oplossing te komen. Pas als dat niet lukt, zal de Raad van State een definitief oordeel vellen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Adhaan aan Zuidstation !

Bericht door Ariel »

De Stichting Moskee Annasr voor Marokkanen gaf niet op en stapte naar de Raad van State. Die oordeelde dat beide partijen, de gemeente en de moskee, eerst maar eens samen om tafel moeten gaan zitten om tot op een oplossing te komen. Pas als dat niet lukt, zal de Raad van State een definitief oordeel vellen.
Afbeelding

Nou, dat zie ik dan zwart in wat betreft deze kerk. De raad van State zal waarschijnlijk aan de moslims hun zin geven, en anders geeft Rotterdam toestemming tot afbraak. En stel dat de raad van State niet wil dat de voormalige Mathenesserkerk afgebroken wordt, dan zal er misschien brand in uit breken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Adhaan aan Zuidstation !

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:En stel dat de raad van State niet wil dat de voormalige Mathenesserkerk afgebroken wordt, dan zal er misschien brand in uit breken.
Je bedoelt ..... opzettelijk (bewust aangestoken).
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Adhaan aan Zuidstation !

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
Ariel schreef:En stel dat de raad van State niet wil dat de voormalige Mathenesserkerk afgebroken wordt, dan zal er misschien brand in uit breken.
Je bedoelt ..... opzettelijk (bewust aangestoken).
Yes dear. Toevallig een hele nacht een foute frituurpan aan laten staan of zo. Ik ben benieuwd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Adhaan aan Zuidstation !

Bericht door Mahalingam »

ja maar met een frituurpan is het toch wel hun schuld. Het is veel beter als anderen de schuld kunnen krijgen. Genoeg kandidaten: racisten, islamofoben, Wilders stemmers, nazi's, fascisten en ten laatste natuurlijk een concurrerende geloofsgroep .
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Adhaan aan Zuidstation !

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:ja maar met een frituurpan is het toch wel hun schuld. Het is veel beter als anderen de schuld kunnen krijgen. Genoeg kandidaten: racisten, islamofoben, Wilders stemmers, nazi's, fascisten en ten laatste natuurlijk een concurrerende geloofsgroep .
Ja, dat zou natuurlijk ideaal zijn. Maar dat is moeilijk te regelen. meestal komt dat uit. Kijk maar naar de moskeet van Somaliers in Zweden. Iedereen schreeuwde moord en brand, en verketterde de smerige racisten die die arme Somalische sloebers niet eens een moskeet gunde. Achteraf was het een frituurpan die de brand veroorzaakt heeft. :shock: Een frituur pan. Waarom heb je een frituurpan nodig in een moskeet. En hoe vaak zijn zogenaamde racisten al beschuldigd van brandstichting van een Turkse winkel of restaurant. ( laatste keer nog in Scheveningen) en al die branden zijn aangestoken door hun eigenaars omdat de bedrijven van de turken niet goed liepen.

Meestal komt de mohammedaanse aap wel uit de mouw als de brandweer onderzoek doet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Adhaan aan Zuidstation !

Bericht door Mahalingam »

Ariel schreef:
De Stichting Moskee Annasr voor Marokkanen gaf niet op en stapte naar de Raad van State. Die oordeelde dat beide partijen, de gemeente en de moskee, eerst maar eens samen om tafel moeten gaan zitten om tot op een oplossing te komen. Pas als dat niet lukt, zal de Raad van State een definitief oordeel vellen.
Afbeelding

Nou, dat zie ik dan zwart in wat betreft deze kerk. De raad van State zal waarschijnlijk aan de moslims hun zin geven, en anders geeft Rotterdam toestemming tot afbraak. En stel dat de raad van State niet wil dat de voormalige Mathenesserkerk afgebroken wordt, dan zal er misschien brand in uit breken.
Het lijkt erop dat een monument van Nederlandse architectuur het wint van de moskeebouwwoede.
Raad van State zet streep door megamoskee in Rotterdam
De Raad van State heeft een streep gezet door de plannen voor een megamoskee in Rotterdam-West. De Annasr-moskee blijft een monument. De gemeente wees het pand in 2012 aan als monument, maar het moskeebestuur stapte naar de Raad van State. Het bestuur wil het pand slopen om er een megamoskee van te maken. De raad deed woensdag uitspraak en acht de bezwaren van het bestuur ongegrond.

Het moskeebestuur heeft vergevorderde plannen voor een nieuwe megamoskee. Het moet een van de grootste in West-Europa worden. De Annasr-moskee op de hoek van de Allard Piersonstraat en de Van Citterstraat in Rotterdam-West moest plaats bieden aan 5000 gelovigen.

Om de bouw mogelijk te maken, moet een voormalige kerk uit 1931 worden gesloopt. De gemeente wees het pand in 2012 echter aan als gemeentelijk monument. Onder meer vanwege de 'beeldbepalende hoekligging met markante gevelfront op een belangrijke zicht-as vanaf het Mathenesserplein'. Verder wordt het gezien als 'kenmerkend voorbeeld van een kubistisch-expressionistische stijl'.
Het gebouw stamt uit 1931 en is ontworpen door het Rotterdamse bureau Meischke en Schmidt, dat een groot aandeel had in de nieuwe wijk Spangen. Volgens architect Joris Molenaar, bekend van Red de Kuip en de strijd voor behoud van het Zuiderziekenhuis, kan sloop niet aan de orde zijn.

De gemeente werd in juli vorig jaar al in het gelijk gesteld door de rechter. De stad stelt nog nooit een bouwaanvraag van het bestuur van de Annasr-moskee heeft ontvangen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... rdam.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Adhaan aan Zuidstation !

Bericht door Ariel »

Kijken hoe lang het duurt voordat dit prachtige gebouw afbrandt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie