Dhimmitude in Europa!

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Het was mooi in Iran toch, Bert?

Geplaatst op 24 september 2015

Afbeelding

Beste Bert, het was een mooi bezoek aan Iran, toch? Genoten van de paleizen en de brede grijnzen van de gastheren? Enig idee hoeveel mensen er zijn opgehangen of zijn doodgemarteld tijdens jouw bezoek? Je weet ’t, sinds de ‘hervormer’ Rohani president is, is het aantal ophangingen catastrofaal gestegen. Shahrokh Zamani, de vakbondsman, stierf vorige week in zijn cel na vier jaar gevangenisstraf; hij streed voor onafhankelijke vakbonden en werd daarvoor gestraft. Ach, voetnootje is hij.

Wat is ie klein, die Rohani, naast jou. Leuke man, toch? Zeker veel gelachen met hem? En die minister van Buitenlandse Zaken, ook een leuke man? Zeker gegierd toen ze je vertelden over de 27-jarige Hamed die in 2011 bij een vechtpartij een andere man verwond had – kostte die andere man een oog. Dus wat denk je welke uitspraak de rechtbank een paar weken geleden deed? Hameds ogen worden uit hun kassen gehaald! LOL!

Bert: Assads strijdkrachten veroorzaken zes tot zeven keer meer doden dan de koppensnellers van IS, en je weet wie de krachten zijn die Assad in leven houden, toch? Ja, die leuke mannen met wie je het zo goed kunt vinden! Ach, ze zijn zo modern en hervormingsgezind! En ze spreken echt goed Engels! Dat ze alleen al dit jaar duizend mensen hebben opgehangen, ach, een voetnootje, toch?

Tijdens je bezoek ging Assad lekker door in Syrië: elke dag tussen de honderd en tweehonderd doden, mede door jouw Iraanse lachebekkies. Goh, wat stond je te glunderen op de foto die het officiële Iraanse persbureau op zijn site plaatste. Dat je daar staat naast een religieuze fascist – ach: voetnootje.

Bert, je weet toch dat in Iran de onderdrukkende organisaties grote economische macht hebben opgebouwd via roof, onderdrukking, corruptie? De opbrengsten van de deals die nu gesloten worden, zullen voor een groot deel gaan naar types die homo’s ophangen omdat ze homo’s zijn. De Opperste Leider, Khamenei himself, leidt een conglomeraat dat 100 miljard dollar waard is, zo rekende de Foundation for Defense of Democracies uit – tientallen miljarden zijn onderweg naar hem, met dank aan Obama, en ook een beetje aan jou, Bert.

Je had zeker geen tijd om de feministe Bahareh Hedayat ter sprake te brengen? Nadat ze twee keer was gearresteerd, werd ze in 2010 tot bijna tien jaar gevangenisstraf veroordeeld voor propaganda tegen de staat. Beetje lullig voor Bahareh, maar waarom zou je je tegen de Iraanse staat keren als die geleid wordt door glimlachende mannetjes met strakgeschoren baardjes? Dom, toch? Je zult je tijd gebruikt hebben voor belangrijker dingen dan Bahareh, denk ik. Voetnootje, die dame.

Weet je, Bert, ik kan deze hele week de krant vullen met namen van mannen en vrouwen die in de gevangenissen van die grijnzende mannen wegrotten door gebrek aan voedsel, aan medische verzorging, aan daglicht. Ze zitten daar omdat ze de vrijheid zoeken die jij en ik zo koesteren en normaal vinden, nee, die we essentieel achten voor een humaan bestaan. Ach, voetnoten.

De Iran-deal die Obama zo graag met de religieus-waanzinnige Opperste Leider Khamenei sloot, zwijgt over de rest van het perverse apocalyptische gedrag van Iran, dat het Midden-Oosten in brand heeft gestoken en dat graag met de hele wereld wil doen, zo schreeuwen de moellahs voortdurend van de daken. Kop in het zand en hopen dat ze niet echt met een atoomwapen de wereld willen opschudden voor de komst van de Twaalfde Imam die de boodschap van de allerlaatste profeet nog eens komt benadrukken. Voetnootje?

Bert, waarom kon je als vertegenwoordiger van een fier land dat tirannen veracht niet wat afstand houden? Je stond te lachen als een onnozel kind. Ik denk dat je jezelf nu als een echte Realpolitiker beschouwt nu je zaken doet met de smerigste schoften van onze tijd. Het begon bij Obama en het grijpt om zich heen – de morele rotting waardoor we ons door tuig laten manipuleren omdat we geen overtuigingen meer hebben en bang zijn.

Wat gebeurt er allemaal, Bert? Zien we voetnoten of het begin van het einde van de vrije wereld?

Holocaustoverlevende en winnaar van de Nobelprijs voor Literatuur Imre Kertesz schrijft over de ondergang van Europa in zijn recente boek Letzte Einkehr: ‘Europa zal spoedig door zijn huidige vooruitstrevendheid, die kinderlijk en suïcidaal is, ten onder gaan. Europa heeft Hitler voortgebracht; en na Hitler is het een continent zonder argumenten: de deuren staan wijd open voor de islam; het durft niet langer over ras en religie te praten terwijl de islam de taal van de haat tegen buitenlandse rassen en religies kent. (...) Ik zou willen praten over de manier waarop moslims Europa overspoelen, bezetten en ontegenzeggelijk vernietigen; over de manier waarop Europa zich daarmee identificeert, over de suïcidale vooruitstrevendheid en de domme democratie. Het eindigt altijd op dezelfde manier: de beschaving bereikt een rijpingsniveau waarop zij niet alleen niet bij machte is zichzelf te verdedigen maar ook op ogenschijnlijk onbegrijpelijke manier haar eigen vijand aanbidt.’

Ik ben het niet met hem eens, maar ik weet het niet zeker. Jij wel, Bert? Weet jij wel zeker dat wat in en rondom Iran gebeurt, in onze samenlevingen, aan onze grenzen, in onze parlementen, onze media en kunsten, in onze hoofden en harten, Kertesz’ bittere woorden tegenspreekt? Of moet je een wanhopige oude man als Kertesz zijn om zo veel ondergang te zien – of een nuchtere waarnemer?

Bron: De Telegraaf (premium-artikel)

https://ejbron.wordpress.com/2015/09/24 ... toch-bert/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

De zéér halfslachtige houding van het Westen tegenover de Arabisch-islamitische wereld

Geplaatst op 30 september 2015

Afbeelding

Wie de zeer halfslachtige houding van het Westen van de EU tegenover de Arabische, islamitische wereld in een helder perspectief wil plaatsen, moet teruggaan naar het jaar 1973, toen het Westen werd gestraft door de Arabische wereld door middel van een gigantische oliecrisis. Voor de genieters onder ons nog wat plaatjes. Deze opzettelijk gecreëerde oliecrisis was een uiting van groot Arabisch misnoegen over de “kwetsende, foute keuzes” die het Westen gewoonlijk maakte wanneer er een oorlog ontstond tussen Israël en de Arabische landen, die het jonge land letterlijk van de kaart wilden vegen en haar inwoners erbij. De foute keuze bestond uit het verlenen van bijstand aan het bedreigde land. Die hulp stemde de Arabieren droevig. De oliecrisis bleek een effectief wapen: de westerse economieën leden zware schade.

Na de afstraffing in 1973 ontstond er geleidelijk aan meer begrip in het Westen voor het Arabische verdriet en men zocht toenadering tot het islamitische kamp. Er vonden gespreksronden plaats tussen de twee partijen. De Arabieren waardeerden de westerse “gang naar Canossa” en zij waren bereid zeer vriendschappelijke betrekkingen aan te gaan met de boetelingen. In 1975 vond de afronding van de gesprekken plaats en kwam het in Straatsburg tot een officieel verdrag.

De Arabieren waren bereid blijvend olie te leveren tegen een redelijke prijs en ook was men eventueel genegen de westerse economieën veel financiële ondersteuning te geven. Sindsdien ontvangt het Westen vele miljarden aan Arabisch geld. Zonder overdrijving kan men bijvoorbeeld stellen dat veel Britse bedrijven zeer wel voeren bij deze hulp. Wanneer de Arabieren al hun investeringen uit Londen zouden terugtrekken, dan zou die metropool wel eens economisch in elkaar kunnen klappen. Het is mij niet bekend hoe de situatie in Nederland is. Zeker is dat de geldverstrekking zich inmiddels zich ook richt op heel andere terreinen: Veel universiteiten in het Westen krijgen bijvoorbeeld het aanbod tot geldelijke ondersteuning in ruil voor een leerstoel waar de islam en de islamitische cultuur worden onderwezen.

Een sprekend voorbeeld van sponsoring in de voetbalwereld zien we bij Real Madrid, de immer op zwart zaad zittende topploeg uit Madrid. Daar gingen vele miljoen naar toe. Als tegenprestatie moesten de Spanjaarden het kruis verwijderen dat op de kroon in het clubwapen stond. Een fijngevoelige geste…

Ook uitgevers krijgen vergelijkbare cadeautjes; wat soms tot gevolg heeft dat er plotseling publicaties verschijnen die de grote invloed beschrijven die de islamitische cultuur op het Westen heet te hebben uitgeoefend. Wij kunnen er rustig van uitgaan dat Arabisch geld zich zal laten gelden op elk terrein van de meningsvorming en de kennisoverdracht.

Dit alles is een uitvloeisel van een cruciaal belangrijk punt in het verdrag: Het Westen biedt een volledig vrije intocht aan de islam. Er zullen geen belemmeringen in de verspreiding van de islam optreden, is de afspraak. Dus geen negatief commentaar op de leer van de islam graag! Respect, als het even kan! Begrip voor de schoonheid van de DIVERSITEIT. Hoe mooi die diversiteit is, zien wij overal waar de islam het volledig voor het zeggen heeft.

Ieder mens die de schoonheid en de verrijking ervan inziet, zet zich in voor DIVERSITEIT. Zo is het toch, Timmermans? En ondertussen is de aanleiding voor de Arabische frustraties volledig verdampt, want welk land in het Westen komt nog voor het bestaansrecht van Israël op? Ach, we moeten gewoon leren de situatie in het Midden-Oosten genuanceerd te beoordelen. De westerse elites zijn allang corrupt geworden en moreel totaal geketend met behulp van olie en geld. En ondertussen heeft de Duitse bondskanselier de sluizen open gezet voor miljoenen mensen, voornamelijk moslims, die ALLEMAAL onze hulp nodig hebben. Die hulp bestaat uit een vrije intocht, een ongekend gastvrij onthaal en een totale vrijheid om de eigen identiteit in het Westen te behouden en uit te breiden.

Zien jullie de overeenkomst met het verdrag dat het Westen met de olieboeren sloot? De geschiedenis herhaalt zich weer. Dus zal het Westen de wortels van de fundamentalistische islam ooit kunnen aanpakken? Zich ontdoen van de ketens die ze zichzelf hebben laten omhangen? NEE NATUURLIJK!

Onze elites zijn ONZE elites niet. Zij vormen een bestuurslaag die elke aanspraak op wettelijk en moreel recht om over ons en voor ons te beslissen al lang hebben verloren. Want zij hebben tezamen met de EU besloten ons uit te leveren aan een verandering die wordt bewerkstelligd door een oprukkende ideologie, die niet bij ons past, omdat die onze vrijheid beknot; onze veiligheid aantast; omdat die onze welvaart weg vreet en ons berooft van onze joods-christelijke en humanistische identiteit en onze cultuur; die onze vrouwen en meisjes, homoseksuelen en lesbiennes tot tweederangs burgers maakt, en die uiteindelijk voor iedereen die de islam afwijst een bedreiging gaat vormen.

Overheden die dit alles op hun geweten hebben, moeten wij als onwettig leren zien. Wie vrij wil worden, moet daar een prijs voor betalen: we moeten af van een overheid die onze belangen allang niet meer beoogt. We moeten af van een Unie die ons heeft verkwanseld aan de islam. Wanneer we dat doen, breken er harde tijden aan, want Nederland moet dan weer geheel op eigen benen staan. Zoals het dat oorspronkelijk heel goed kon…

De toekomst behoort toe aan mensen met moed en volharding.

Door: “Henk V.”

https://ejbron.wordpress.com/2015/09/30 ... he-wereld/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

EBRU UMAR - WEG MET ONS, HOERAAAAA!

Ebru Umar | 25-10-15

Het is waar: er zijn mensen die al jaren over de islam nadenken. Nooit heb ik ze begrepen, die hele fucking islam interesseert me geen ene reet. Mensen die oud papier nodig hebben om richting aan hun leven te geven, ze sporen niet. Mensen die in dat oude papier reden vinden om crimineel gedrag te uiten én rechtvaardigen, ze zijn rijp voor het gesticht. Maar mensen die toestaan dat die fucking islamieten de Nederlandse boel overnemen, die verdienen een standrechtelijke executie. Dát zijn de mensen over wie ík nadenk. Al jaren. Nooit heb ik - en met mij velen - begrepen dat die islamieten niet in het gesticht eindigen, maar serieus worden genomen. Met dank aan ons wetboek en onze bestuurders. Artikel 1GW stelt dat iedereen gelijk is, maar bij geval van twijfel is de godsdienst de baas. U wilt vrouwen mishandelen? Uit naam van Allah mag dat. U wilt kinderen eerwraken? Uit naam van Allah moet dat. U wilt mannen de baas maken? Uit naam van Allah ga je je gang maar. U wilt ongelovigen onthoofden? Daarvoor moet je eerst uit naam van Allah naar Syrië. Op je Nederlandse paspoort uiteraard. U wilt kleine jongens en meisjes brainwashen en rijp maken voor de strijd? Dat kan in de scholen die uit naam van Allah overal in Nederland geopend mogen worden (art 23 GW).

Dus nee, ik denk dat Wierd Duk het me wel vergeeft als ik zeg niet, never ever over die islam na te denken maar wel dagelijks, elk moment dat ik de straat op ga, me afvraag hoe het zover is gekomen in Nederland, dat onze bestuurders, onze wetgevers, onze politie, onze politici en hell laten we de Oranjes er ook maar bijhalen: hoe het toch zo ver is gekomen dat wij, de bevolking, door al die boven ons gestelde lieden, ondergeschikt zijn gemaakt aan het oude papier van een stel geitenneukers?

Hoe is het zover gekomen dat alles wat vanzelfsprekend was in Nederland (gemengd zwemmen voor jongens en meisjes, gemengde scholen voor witte en migrantenkindjes, mannelijke artsen voor patiënten, geen minaretten in het straatbeeld laat staan gejengel, een enkeltje Pieter Baan voor lieden als Facebookopiniemakers, vrouwen de hand schudden – moet ik nog doorgaan?) niet eens meer ter discussie staat maar wordt opgeheven? Dat heeft niets met die gekken te maken die de islam hangen, maar álles met handhaving én verdediging van wat Nederlands en westers is.

In plaats van dat iedereen zich maar druk maakt over de islam, zou het pas fijn zijn als onze intellectuelen het probleem zouden durven benoemen: Nederland is GEEN seculiere staat, godsdienst staat boven de wet en al helemaal boven man/ vrouw gelijkheid. Artikel 1 GW is de basis waarop gekken, met hun oud papier genaamd koran in de hand, hun idioterie door mogen drijven i.p.v. achter slot en grendel te eindigen.

Nee, de islam is het probleem niet, veel meer dan oud papier is het namelijk niet. Maar dat we in Nederland toestaan dat geweldverheerlijkende, mensonterende, vrouwonvriendelijke en het westen hatende lieden, onze samenleving overnemen door op oud papier te wijzen waardoor onze politici in de houding springen, wél. De enige oplossing om islamisering tegen te gaan, is om ook daadwerkelijk islamisering te verbieden. Schaf artikel 1 grondwet af. Gooi artikel 23Gw erachteraan. En handhaaf dat.

Ik zal het ff spellen: h-a-n-d-h-a-v-e-n. Dat inmiddels meer Nederlanders dat oud papier van die islamieten gelezen hebben dan moslims, is een feit. En dat die moslims, hier in het zogenaamd christelijke Nederland geïslamiseerd zijn ook. Hoe dat kan weet Wierd Duk ook: door het falende optreden van Nederlandse politici jegens immigranten. Koeltoer en eigen gelijk über alles! Dus daarom denk ik nooit over die islam na, maar bijna elke seconde van de dag over onze politici. Onze laffe politici, die maar niet begrijpen dat godsdienst de bron van alle kwaad is. Onze politici, die hun vingers niet branden aan godsdienst. Onze politici die stellen dat die godvergeten islam een grondrecht is.
Eerlijk? Ik ga er aan kapot.

Dus dat die standrechtelijke executie eerder mij ten deel zal vallen dan de schuldigen, lijkt me duidelijk.

Maar ja, dan ben ik er vanaf ook.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... raaaa.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Een dominee op jihad

Geplaatst op 29 oktober 2015

Afbeelding
Imam Azzedine Karrat

Dominee Leeftink heeft volgens eigen zeggen in Syrië jihad gevoerd, doelend op de verspreiding van het evangelie aldaar. Daarmee sloot hij naadloos aan bij de interpretatie van jihad zoals moslims die graag zien. Deze dominee, betrokken bij dialogen met moslims in Rotterdam, zegt zich niet zo veel zorgen te maken over de invoering van gruwelijke islamwetten; wel over leeglopende kerken. Samen met imam Karrat sprak hij op een avond van ongeruste SGP´ers.

Totaal de weg kwijt, die kiesvereniging van de SGP in Barendrecht. Ze belegde daar een avond omdat ze volgens voorzitter T. van Gelder ‘ongerust is’ vanwege de dreiging van moslimextremisme en de vluchtelingenproblematiek. Ongerust? Hoezo, ongerust? Waarom niet woedend? En hoezo dreiging van moslimterrorisme? Bleef het maar bij dreiging. Er is sprake van regelrechte uitroeiing van medechristenen. Iets wat zeker die SGP´ers aan het hart zou moeten gaan. En hoezo vluchtelingenproblematiek? Er vindt een regelrechte islamisering van Europa plaats.

En wat doet de SGP in Barendrecht? Zij nodigt een dialoogdominee uit en de hoofdimam Karrat van de Essalam moskee in Rotterdam, met zo’n 4000 bezoekers de grootste moskee van Nederland. De imam mag uit komen leggen dat die SGP´ers helemaal niet ongerust hoeven te zijn. Want weet je, de sharia is volgens deze geboren Marokkaan oké: een geheel van goddelijke wetten die ons houvast biedt in dit leven en waarmee wij het paradijs kunnen bereiken. En die IS-strijders, ach, die hebben gewoon een verkeerde interpretatie van de islam, want de islam heeft echt waar niets met geweld. En Karrat kan het weten, want hij heeft ‘eigen onderzoek’ (o ja?) gedaan waaruit blijken zou dat Nederlandse Syriëgangers gewoon onwetend zijn over de godsdienst die zij hebben omarmd. Beginnelingen, volgens meneer de imam.

En al die geweldteksten in de koren dan? Die kunnen volgens de imam niet los van hun context worden gezien. “Een tekst als ‘Dood hen waar je kunt’ richt zich volgens alle verklaarders die ik heb gelezen op een gebeurtenis waarbij moslims uit Mekka werden verdreven. Hij geldt niet als opdracht voor moslims die ergens een minderheid vormen.”

Nu staan er veel en veel meer haatteksten in de koran dan deze ene, maar los daarvan, wat zegt de man nu feitelijk. Hij zegt hier keihard dat zolang moslims de minderheid vormen we van die haatteksten niets te vrezen hebben. Lijkt me logisch. Als eenling in een straat zou ik me ook gedeisd houden. Maar o wee waar moslims de meerderheid vormen! Daar is iedereen die zich niet tot de islam bekeert het haasje. Precies wat we bij de stichters van het nieuwe kalifaat, geheel volgens het boekje dus, zien gebeuren.

De imam zegt: “Ik denk dat de islam christenen voldoende ruimte biedt.” Ja, ook dat is geheel volgens het islamboekje. Natuurlijk vindt een moslim dat. De mensen van het boek (christenen en Joden) krijgen immers maar liefst drie keuzes van de islam: bekeren tot de islam, dhimmi belasting betalen of strijden (= de dood). Hoe genereus!

Nu kreeg de imam natuurlijk ook veel vragen. Zoals te verwachten viel, waren de antwoorden: islam niet gewelddadig, IS heeft niets met islam te maken, sharia prima, jihad vooral innerlijke strijd, vervolgingen in islamitische landen hebben niets met de islam te maken en ‘zijn beslissingen van staten, en daden van mensen en niet de daden van een religie’.

Ik vraag me af met welk gevoel al die SGP´ers naar huis zijn gegaan. Zijn ze al zover van hun theocratische ideeën verwijderd dat zij die niet meer herkennen in de islam? Weten zij niet meer dat hun eigen Bijbel spreekt van verleiders die zeggen: ‘Vrede, daar geen vrede is…’ Maar vooral, hoe goedgelovig, (of is het een vorm van wensdenken?) moet je zijn om een imam uit te nodigen om te horen uitleggen dat de islam heus een mooie, vredelievende godsdienst is waar niemand voor hoeft te vrezen. Is dat niet zoiets als Oom Dagobert die de zware jongens uitnodigt om hen te horen zeggen dat ze echt niet op zijn geld uit zijn?

Door: Wim van Schaik

https://ejbron.wordpress.com/2015/10/29 ... -op-jihad/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Herodes en Pilatus zijn weer vrienden

Geplaatst op 7 november 2015

Wanneer twee vijanden zich verzoenen, of een gelegenheidspact sluiten, dan is de uitdrukking dat ‘Herodes en Pilatus’ vrienden zijn geworden. De manier waarop het Reformatorisch Dagblad vandaag over paus Franciscus schrijft, is een goede illustratie bij deze uitdrukking: ouderwetse papenhaters die opeens vriendjes worden met de paus.

O, o wat is het RD gecharmeerd van het interview dat paus Franciscus heeft gegeven aan Straatnieuws, de Utrechtse daklozenkrant: ‘Heel behartigenswaardig die uitspraken van de paus over daklozen en de houding van christenen tegenover hen. De paus stelt dat elk mens recht heeft op een dak boven z’n hoofd en dat de kerk zich moet blijven inzetten tegen armoede en uitsluiting. Gelovigen moeten het goede voorbeeld geven.’ Dat zegt het hoofd van de Rooms Katholieke kerk, waarvan niemand ook maar bij benadering een schatting kan maken van de onmetelijke rijkdom. Zo rijk dat zelfs een directe verband met de Rothschilds wordt gelegd.

Kijken we (alleen) naar Duitsland dan is daar volgens Bild Zeitung de Rooms Katholieke kerk een puissant rijke organisatie met een te bewijzen vermogen van € 170 miljard in aandelen, grond en tegoeden op bankrekeningen, kerkgebouwen niet meegerekend. De Dom van Keulen zit er bijvoorbeeld niet bij. Het zakelijk imperium van de Rooms Katholieke kerk in Duitsland bestaat volgens het onderzoek in Bild uit onder meer productiebedrijven, uitgeverijen, brouwerijen, wooncomplexen, banken, hotels en restaurants.

Geen wonder dat kerkbonzen het gedrag van superrijken vertonen. ‘Pronkbisschop’ Franz-Peter Tebartz-van Elst van het Duitse bisdom Limburg liet voor maar liefst meer dan 30 miljoen zijn woning, tevens bisschoppelijk paleis, verbouwen. Een verbouwing die onder meer betaald zou zijn met geld dat bedoeld was voor armenzorg. Anders dan in Nederland, waar kerken zichzelf moeten bedruipen, krijgen kerken in Duitsland op basis van hun ledenaantal ook nog eens geld van de staat. Voor de Rooms Katholieke kerk is dat jaarlijks vijf miljard. De paus mag dan wel steeds de nadruk leggen op armoede en soberheid, in Duitsland is de Rooms Katholieke kerk zeker niet arm en ook niet sober.

Het had de commentator van het RD gesierd om hier de vinger op te leggen en ook te wijzen op het belang dat de paus heeft om de (Duitse) overheid niet voor de voeten te lopen. Die vijf miljard is toch ieder jaar weer mooi meegenomen… Maar nee, wat blijkt? Het stoort de commentator kennelijk dat de achterban nog enig gezond verstand heeft als het om ‘vluchtelingen’ gaat. Regelmatig plaatsen lezers vraagtekens bij het (wan)beleid van de overheid en polls laten zien dat men echt niet staat te trappelen bij meer, meer, meer ‘vluchtelingen’. Dat is niet wat men bij het RD graag ziet. Dus moet de zweep erover en wordt de eigen achterban fors de les gelezen. Die maakt zich te druk over ‘zekerheden, rechten en verworvenheden’. Maar van de paus kan de achterban nog wat leren. Zeker als hij verwijst naar Jezus: ’Die als arme dakloze ter wereld is gekomen.’ Nu blijkt pas echt hoever het Reformatorisch Dagblad de weg kwijt is. Wat de paus er ook van maakt, Jezus kwam echt niet als een moderne dakloze ter wereld.

Rijst de vraag waarom Herodes en Pilatus hier vrienden worden? De paus heeft een direct en zakelijk belang, omdat het Vaticaan, weer volgens het onderzoek van Bild, na de staat de tweede werkgever van Duitsland is en het Vaticaan graag goede maatjes is met overheden. Maar waarom is het RD zo weg van deze paus? Waarom spreken ze hem niet aan op zijn onmetelijke rijkdom? Waarom vragen zij hem niet wat het Vaticaan zelf doet? Waarom weerleggen zij zijn opportunistisch gebruik van de Bijbel niet? Waarom wordt hij als een voorbeeld (Luther en Calvijn draaien zich om in hun graf) aan de achterban voorgehouden? O, ja en waarom vragen zij hem niet hoe het mogelijk is dat de ‘pronkbisschop’ thans een functie in het Vaticaan bekleedt?

Er kan maar één antwoord zijn en dat ligt besloten in de uitdrukking ‘Herodes en Pilatus zijn weer vrienden’. De verklaring van dit gezegde geeft namelijk aan dat het gaat om samenspannen in een onrechtvaardige zaak. En dat de zaak stinkt is evident. In eerste instantie werd ontkend dat de ongecontroleerde binnendringers voor problemen zorgen. Zij die bijtijds het probleem onderkenden, werden uitgekafferd voor populisten, xenofoben of neerbuigend behandeld: ‘We begrijpen uw zorgen’. Als dan blijkt dat het probleem inmiddels bestaat, wordt dezelfde mensen die het probleem wilden voorkomen verweten dat ze geen oplossing geven. En als tenslotte het probleem levensgroot is, de fase waar we nu in zitten en waar de paus en het RD elkaar vinden, wordt diezelfde mensen voor de voeten geworpen – weliswaar in mooie woorden – dat ze gore egoïsten zijn.

En dat alles voor de onrechtvaardige zaak: het verkwanselen van eigen land en cultuur en het binnenhalen van een kwaadaardige ideologie.

Door: Wim van Schaik

https://ejbron.wordpress.com/2015/11/07 ... -vrienden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Opening adventsmarkt in Wenen: Christelijke traditie moet wijken voor islamitische terreur

Geplaatst op 15 november 2015

Afbeelding
De feestelijke opening van de adventsmarkt op het Raadhuisplein in Wenen werd vandaag afgezegd.

Met het oog op de terreuraanslagen in Parijs wordt op dit moment ook in Wenen gediscussieerd over meer veiligheidsmaatregelen. Het vreselijke bloedbad, waarbij ministens 150 mensen om het leven kwamen, is vooral voor de bevolking in de adventstijd een schok. Vandaag echter gaf de rode burgemeester van Wenen, Michael Häupl, een dubbelzinnig signaal af door de traditionele opening van de kerstmarkt af te zeggen. Op dit moment wordt er nog over gediscussieerd of dit vanwege veiligheidsredenen plaatsvindt of om een signaal van solidariteit af te geven.

Solidariteit of veiligheidsmaatregel?


Traditioneel wordt op de zaterdag in midden november de kerstboomverlichting van de feestelijk versierde dennenboom op het Raadhuisplain aangestoken. Deze keer zou burgemeester Häupl samen met de minister-president van de deelstaat Tirol, Günther Platter, de opening verzorgen. Omdat de boom deze keer uit een gemeente in Tirol afkomstig is, wordt deze deelstaat speciaal vertegenwoordigd. Het spektakel zou dit jaar echter naar een nog onbekend tijdstip zijn uitgesteld, zoals vanochtend bekend gemaakt werd door het kantoor van Häupl.

Op grond van de terreuraanslagen in Parijs werd de ceremonie kort voor tijd afgezegd en werd er nog een andere datum bekendgemaakt. De adventsmarkt is echter ook geopend zonder verlichte kerstboom en gaat gewoon onbeperkt door. Of het gaat om een goed bedoelde actie van Häupl of om een veiligheidsmaatregel is op dit moment niet bekend.

Bron: www.unzensuriert.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/11/15 ... e-terreur/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Ali Yas »

Veiligheidsmaatregelen tegen terrorisme. Bah. Ze werken voor geen meter en ze vergroten alleen de impact van dat terrorisme.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Mahalingam »

Wie zien wij hier in Amsterdam voorop lopen?
Burgemeester Eberhard van der Laan, wethouder Kajsa Ollongren, stadsdeelvoorzitter Thijs Reuten (Oost) en Tweede-Kamerlid Ahmed Marcouch (PvdA).
Afbeelding

Wat deden ze daar met een meute Moslims en een paar Joden?
Amsterdamse joden en moslims betogen tegen aanslagen Parijs
De tocht voerde langs plekken die belangrijk zijn voor mensen die de afgelopen 75 jaar zijn aangekomen in Amsterdam. Centraal stonden verhalen van migranten en vluchtelingen, dus regelmatig hield het gezelschap stil bij synagogen en moskeeën. Ook voor de voormalige ijssalon van de joodse broers Alfred Kohn en Ernst Cahn, tegenwoordig een Sisha Lounge, vertelde een rabbijn over het vooroorlogse leven.
En verder de bekende verhalen:
'Ik ben blij dat er zoveel mensen de moeite hebben genomen zich uit te spreken tegen wat er vrijdagavond in Frankrijk is gebeurd. Wij moslims moeten ons laten horen: dit is níet de islam. Sterker nog: mensen die dit soort dingen doen, horen niet bij ons geloof.[...]
'Het is een plicht. Dus nee, daar word ik niet moe van. Wij hebben geen keuze, wij móeten de wereld vertellen dat dit de islam niet is.'
http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTER ... rijs.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Mahalingam »

De scheiding der geesten is even zeer duidelijk in Italië.
Alle linkse Gutmenschen en hun media maken zich niet druk om Parijs; nee ze hebben een bliksemafleider gevonden in een door links zeer gehate rechtse krant: Libero.
Het gaat weer over de toon van het debat.
Afbeelding
Legal Action Against Newspaper Which Published ‘Islamic Bastards’ Paris Attack Front Page
Campaigners are attempting to take down an Italian newspaper after it published a front page reacting to the Paris attacks of Friday night, calling out “Islamic Bastards” for the killing.[...]
Others are also taking action to shut down the paper after it hurt their feelings. A Change.org petition with over 80,000 signatures is rapidly gaining support, and is calling for editor Maurizio Belpietro to be kicked out of the Order of Journalists, calling him “unworthy”. In Italy, membership of the order is mandatory for legally working journalists.

Others are taking more direct action. Instruction to slow down the operations of the paper by bombarding them with police complaints are spreading on social media. On one widely shared Facebook status, one Italian writes “I filed a complaint at the police station on these grounds.

“I bought a copy of the newspaper Libero and am deeply offended by the headline with contains the words ‘Islamic Bastards’. I have many faithful friends of that respectable religion and beleive in historical context this language could prove to be incitement to racial and religious hatred”.
“Not all Muslims are terrorists and not all Catholics are peaceful,” he wrote.
“We didn't say all Muslims were terrorists: we wrote Islamic (adjective) bastards (noun) - the language is clear.”

http://www.breitbart.com/london/2015/11 ... ront-page/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Ali Yas »

Het gaat inderdaad weer over de toon. Maar dat is subjectief, en in een rechtsstaat zijn de criteria voor strafvervolging objectief, anders dreigt willekeur en rechtsonzekerheid. Hoe mensen zich bij bepaalde uitingen voelen is voor het recht geen maatstaf en al helemaal geen grond voor vervolging.

Nu. Is het verkeerd dat Libero een scheldwoord gebruikt voor de bloeddorstige terroristen? Daar kan toch moeilijk iemand bezwaar tegen maken, al is de aanduiding nogal subjectief. Dat is het probleem niet. Het bijvoeglijk naamwoord daarentegen is geen mening maar een feit, al zullen sommigen die zichzelf met hetzelfde adjectief aanduiden liever niet met deze lui in één adem genoemd willen worden. Maar als de verschillen in opvatting niet duidelijk zijn, is dat niet het probleem van Libero.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Wie zegt dat het Westen schuldig zou zijn, heeft verloren

Geplaatst op 22 november 2015

Afbeelding
De dood kwam door het raam van het restaurant “Bonne Biere” op 13 november in Parijs.

Zo ging dat ook al met de RAF: na de eerste aanval wordt de eenheid bezworen en de vastberadenheid zich niet te laten intimideren. Als de aanvallen doorgaan, komt het grote wankelen. Het was te verwachten dat dit lied werd aangeheven: wij zijn schuldig aan de terreur die ons nu teistert – wij, het Westen zelf. Want wij, het Westen, provoceren de moslims immers met onze vrijheid.

Het Westen, zegt men, zou miljoenen moslims voor zijn belangen hebben laten sterven, het zou kolonialistisch gedacht en gehandeld hebben en dat nog steeds doen. Het Westen zou gewoon anders moeten optreden dan het zou doen, dan zou ook de argwaan en de haat in radicaalislamitische kringen op een gegeven moment minder worden.

Zo gaat dat helaas zo vaak. Na de eerste aanval wordt de eenheid bezworen en de vastberadenheid zich niet te laten intimideren. Wanneer terroristen echter onverstoord de tweede aanval laten volgen, dan komt het uur van diegenen die ons meedelen dat deze terroristen uiteindelijk toch een verklaarbaar wereldbeeld hebben.

Zo was dat al bij de RAF, toen Heinrich Böll plotseling van de “oorlog van de zes tegen 60 miljoen” sprak en een op welke manier dan ook bedoelde morele legitimiteit leek te geven aan de doelbewuste moorden.

De dolkstootlegende van de radicale islamieten

Zo was het dinsdag uitgerekend bij de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry. Hij zei in Parijs dat de terroristen deze keer werkelijk zonder onderscheid hadden gemoord – in tegenstelling tot de aanval op “Charlie Hebdo”, waarbij in zekere zin een specifieke focus, een zekere legitimiteit of in ieder geval een motivering in het spel geweest zou zijn, namelijk een werkelijke woede “op dit of dat”.

Bedoeld werden de Mohammed-karikaturen. Kerry heeft toen geprobeerd zijn uitlating terug te nemen en het terrorisme in het algemeen veroordeeld. Maar daarvoor was er zelfs bij hem begrip dat doelbewuste moorden een politieke of psychologische motivering zouden kunnen hebben.

Wie hier aan meedoet, heeft verloren en is verloren. Het wereldbeeld van de terroristen en hun vele sympathisanten in de islamitische wereld is een aftreksel van zelfmedelijden, verdringing, grootheidswaan en tot on-herkenbaarheid verdraaide historische verbanden – net zoals het in de jaren-20 Duitsland heeft vergiftigd.

De radicaalislamitische dolkstootlegende inclusief de uitvlucht van een westerse samenzwering is net zo´n sprookje als destijds de wel degelijk goed vergelijkbare extremistensage van het eeuwig bedreigde Duitse volk. Dat betekent niet dat oorlog het zinvolle antwoord is. Maar het betekent wel heel duidelijk één ding: wie terrorisme tot aanleiding neemt om een zogenaamde schuld toe te geven en de eigen politiek te willen veranderen, maakt terroristen pas echt groot.

Bron: www.welt.de

Auteur: Torsten Krauel

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/11/22 ... ore-102268
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Italië: Kerstconcert afgezegd wegens moslims

Geplaatst op 30 november 2015

Opwinding in het Italiaanse Rozzano bij Milaan: de directeur van de basisschool heeft het traditionele kerstconcert van basisschoolleerlingen afgezegd – uit angst dat de moslimleerlingen zich daardoor geprovoceerd zouden kunnen voelen. In plaats daarvan dient er eind januari een winterfeest te komen, aldus directeur Marco Parma.

Bij dit winterfeest moeten dan niet-religieuze liederen worden gezongen, wil Parma op zeker gaan. Volgens hem zouden moslims juist na de aanslagen van Parijs kerstliederen als provocatie kunnen opvatten.

Bovendien wil Parma alle kruisen uit de klaslokalen verwijderen. Christelijke ouders hebben al een klacht ingediend. De onderwijsautoriteit onderzoekt de zaak.

Lees ook: http://www.newsjs.com

Bron: http://m.oe24.at/welt

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/11/30 ... s-moslims/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Manon »

Ik zet het maar hier:
bron

IS is in niets strijdig met de islam

OPINIE

Uit de basisliteratuur van terreurbeweging IS blijkt dat zij niets doet wat ingaat tegen de algemene islamitische leer inzake politiek en oorlogshandelingen.

Halim El Madkouri is arabist en islamoloog 1 december 2015, 02:00

Met de bloedige aanslagen in Parijs liet Islamitische Staat (IS) zien dat hij de daad bij het woord voegt. Alles waarmee hij mee heeft gedreigd, heeft hij ook uitgevoerd. Daarmee boezemt hij de hele wereld angst in, vooral nu zij de strijd tegen de nabije vijand uitgebreid heeft naar de verre vijand.

Globalisering van de jihad was tot dusverre het voornaamste kenmerk van Al Qaida. Nu ook IS haar strijd geglobaliseerd heeft, is het zaak om als onderdeel van haar bestrijding niet alleen te denken over het beste militaire antwoord, maar ook de wortels van haar religieuze ideologie te doorgronden. Bij dit laatste verwacht de wereld terecht een belangrijke inbreng van moslims.

Globalisering van de jihad was tot dusverre het voornaamste kenmerk van Al Qaida

Als die moslims alleen maar blijven herhalen dat deze terroristen niets met de islam van doen hebben, dan moet ik ze helaas teleurstellen. Wie de basisliteratuur van de terreurbeweging IS tot zich neemt, zal versteld staan hoe zij er alles aan doet, en met succes, om te bewijzen dat zij niets maar dan ook niets doet wat indruist tegen de algemene islamitische geboden en verboden op het gebied van politiek, bestuur en oorlogshandelingen.

Drie boeken springen in het oog: Massa'il min fiqh al jihad ('Kwesties van jihadjurisprudentie') van Abu Abdullah al Muhajir; Idarat al tawahhush ('Het management van de totale chaos') van Abu Bakr Naji en I'alaam al anaam bi wiladat dawlat al islaam ('Het informeren van de levenden over de geboorte van de islamitische staat') van Othman Ben Abdurrahman al Tamimi.

Al Muhajir stelt dat alle niet-moslims en niet-zuivere moslims oorlogsdoelwit zijn

Moslimgeleerden
Al Muhajir was de leermeester van Al Zarqawi, de geestelijke vader van IS, en wordt zeer gewaardeerd in alle jihadistische netwerken. Zijn boek telt 600 pagina's en behandelt twintig kwesties over wiens bloed en welke wijzen van moorden zijn toegestaan. Voor zijn boek heeft hij, naast de Koran en de Hadith, bijna tweehonderd authentieke islamitische bronnen geraadpleegd van vooraanstaande moslimgeleerden uit alle wetsscholen. Daarmee kan gesteld worden dat dit boek het meest gedetailleerd is als het gaat om de jihad.

Allereerst stelt Al Muhajir dat alle niet-moslims en niet-zuivere moslims oorlogsdoelwit zijn. Het verbod op het doden van vrouwen, bejaarden en priesters weet hij vakkundig te omzeilen door in de Koran, de Hadith en de geschiedenis van de islam voldoende bewijs te vinden waaruit blijkt dat ook deze groepen niet hoeven te worden uitgezonderd.

Want alles wat de vijand kan verzwakken en angst kan inboezemen, is toegestaan. Daarbij zijn onthoofden, levend verbranden, verstikken, verdrinken en van hoge plaatsen gooien de beste manieren om dat doel te bereiken.

Want 'Allah spreekt niet voor niets in de Koran over het doorsnijden van halzen... Onthoofding is geliefd bij Allah en zijn profeten wat de ongelovigen daar ook van vinden'.

Dit boek, dat in jihadistische kringen ook fiqh al dima'a (de jurisprudentie van het bloedvergieten) wordt genoemd, bezorgt de gewone lezer angstdromen.

En het meest beangstigende is zijn perfecte inbedding in de islamitische fiqh-traditie, die voor elke moslim geldt, wat het boek uiterst confronterend maakt.

Hetzelfde geldt voor het boek van Naji. Dit is een soort routekaart naar de oprichting van de islamitische staat. De eerste fase is bepalen waar chaos heerst en de overheid zwak is, om daar toe te slaan en de vijand verder te verzwakken en grondgebied te veroveren. Deze fase noemt Naji de nikaya-fase. Hij adviseert om tijdens deze fase nieuwe jonge aanwas aan te trekken voor de jihad door onder meer 'kwalitatieve operaties uit te voeren die de aandacht trekken zowel in de doelgebieden als in de landen die de plaatselijke vijand ondersteunen; de omvang van de operaties is niet van belang als ze maar aandacht genereren'.

De genoemde boeken vormen de fundering van de religieuze ideologie van IS

Finale klap
Fase twee is idarat al tawahhush: zorgen dat de chaos beheersbaar blijft in de veroverde gebieden en tegelijkertijd bouwen aan (militaire) macht om de vijand de finale klap toe te dienen. De laatste fase is de tamkien-fase, waarin de islamitische staat wordt uitgeroepen.

De genoemde boeken vormen de fundering van de religieuze ideologie van IS. Het zijn geen gewone boeken, maar ideologische en juridische handleidingen die elke jihadist op welke manier dan ook tot zich dient te nemen. Een ideologie die in al haar theoretische en praktische aspecten op de islam is gebaseerd en die zich daarmee met recht islamitisch mag noemen.

Deze ideologie heeft een sterke aantrekkingskracht op veel jonge moslims wereldwijd vanwege haar sterke nadruk op de islamitische identiteit en vanwege haar veldsuccessen. Blijven roepen dat IS niet islamitisch is, hoe sympathiek en begrijpelijk ook, is zinloos.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Notre Dame in Parijs krijgt dit jaar geen kerstboom

Wo 02/12/2015 - Gianni Paelinck

Afbeelding

Toeristen en Parijzenaars kunnen zich dit jaar niet vergapen aan een grote kerstboom op het plein voor de kathedraal Notre Dame in het hartje van de Franse hoofdstad. De kosten om de boom te beveiligen in het kader van de noodtoestand na de aanslagen lopen te hoog op, klinkt het.

Na de aanslagen van 13 november werd de beveiliging op belangrijke sites in Parijs opgeschroefd, zo ook aan de Notre Dame. Ook de kerstboom zou dan extra moeten beveiligd worden. Die kosten werden berekend op 60 tot 70.000 euro. En daar heeft de organisatie niet het geld voor, zegt de woordvoerder van de Notre Dame.

Er komt dit jaar dus geen grote kerstboom voor de kathedraal in Parijs. Daarmee wordt gebroken met een jarenlange traditie, bovendien stond de boom er de voorbije twaalf kerstperiodes onafgebroken.

De Notre Dame nuanceert tegelijk: "De boom heeft geen enkele christelijke waarde. Hij stond er enkel om te tonen dat er iets gaande was in de kathedraal. Het échte symbool voor Kerst, de kerststal, is al geïnstalleerd in de kathedraal", zegt de communicatieverantwoordelijke van de Notre Dame aan BFM TV.

De kerststal dit jaar is van Poolse makelij, en is zes meter hoog.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2512867
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Mahalingam »

Katholiek gezien is die Kerstboom een heidens Germaans gebruik. En als andersgelovige heidenen bezwaar maken daartegen, dan stoppen we daarmee.
Dat kerstboom gedoe is geen Katholiek geloofsprobleem namelijk.
Condoom gebruik is wel een geloofsprobleem.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

In Italië moet de Kerstman plaatsmaken voor . . . Mohammed!

Geplaatst op 18 december 2015

Afbeelding

Het is een van die verhalen, waarvan er dagelijks honderden de ronde doen in Europa, die de “totale vervanging” van de bevolkingen laat zien. Dit is zo´n voorbeeld waarover niet alleen het plaatselijk blad Il Resto del Carlino, schrijft, maar ook het nationale dagblad Il Giornale wijdt hier een artikel aan.

In Civitanova Marche in Midden-Italië zou zondag 13 december de intocht van de Kerstman plaatsvinden. Dit werd door de kinderen van Croce verde en de havenautoriteiten georganiseerd. De Kerstman zou om 10 uur in de ochtend aankomen met een schip van de kustwacht, dat hiervoor deze keer beschikbaas was in plaats van voor het opbrengen van illegale vluchtelingen. Hierna zou hij met de meegebrachte geschenken op een slee door de stad trekken en de tocht zou eindigen voor het stadhuis op het centrale plein “20 September”, genoemd naar de datum waarop de Italiaanse eenheid tot stand kwam in 1870.

Maar de gemeenschap van Pakistani had besloten om precies op datzelfde tijdstip een optocht te houden voor “de viering van de geboortedag van Mohammed”. Door de centrale ligging van Civitanova werden er delegaties uit de naburige regio´s verwacht. En de moslims zouden het centrale plein oversteken om naar het sportcentrum van de stad te gaan om daar “een gezamenlijk gebed te houden”.

En wat denkt U dat er gebeurde? Het bestuur van de stad verwees naar “de aanslagen in Frankrijk en de gespannen situatie die men ook al in Italië kon waarnemen”. Het oordeelde dat het “absoluut onmogelijk” zou zijn dat de Kerstman de route van de moslims zou kruisen. En dus verbood het de optocht van de Kerstman in het centrum van de stad.

Het moslimevenement daarentegen ging gewoon door zoals de organisatoren het wilden. Met groene vlaggen en luidsprekers die het “Allah Akbar” uitspuwden. . . De straten die naar het centrum leiden, werden volledig afgesloten om een goede afloop te verzekeren. Ze doen alsof ze bij ons thuis zijn, dat weten we allemaal.

Bron: https://eurocalifat.wordpress.com

Auteur: “EuroCalifat”

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2015/12/18 ... -mohammed/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Selma Ablak vindt de sfeer niet fijn...

Geplaatst op 11 januari 2016

Afbeelding
De “geëmancipeerde moslima” Selma Ablak.

Het Reformatorisch Dagblad was weer eens op de islam-toer. Als Nederlander een vorkje mee prikken in een Turks-Nederlands gezin en hopla, alle problemen met moslims zijn de wereld uit. “Ontmoet een moslim” is onderdeel van het van oorsprong Turkse Platform INS, dat sympathiseert met de diep religieuze en ook schimmige Gülen-beweging. Dat was echter voor het RD geen reden om wat dieper te graven. Wel werd in een twee pagina’s groot artikel de loftrompet gestoken op het idee om ‘bange Nederlanders’ met moslims kennis te laten maken.

Juist in deze tijd is het belangrijk dat moslims en niet-moslims elkaar ontmoeten, vindt initiatiefneemster Selma Ablak (Rotterdam): ‘Er is een grote kloof ontstaan tussen moslims en niet-moslims. De sfeer is niet fijn.’ Selma wil de angst wegnemen, begrip creëren, de kloof overbruggen.

Zoals bij de meeste moslims blijkt zelfreflectie niet de sterkste kant van Selma. Hoezo juist in deze tijd? Zou dat soms iets te maken hebben met islamgeweld? Hoezo een kloof? Komt dat misschien omdat moslims steeds meer ruimte eisen? Hoezo de sfeer is niet fijn? Het zal toch niets te maken hebben met het zwaaien met IS-vlaggen? Of zou het heel misschien, wellicht, wie weet, te maken kunnen hebben met de manier waarop moslims een oudejaarsfeestje bouwen? Nou mevrouw, u mag het wel weten, voor ons is de sfeer ook niet fijn, helemaal niet... En waarvoor moet dan begrip gecreëerd worden? Dat moslims ook een gezin hebben, een huiskamer, dagelijks de maaltijd gebruiken? Dat Turks eten lekker kan zijn, maar ook veel te zoet? Maar dat wisten we toch al? En wat kan het ons eigenlijk bommen wat er aan een Turkse eettafel gebeurt?

Op een weerzinwekkend slijmerige manier gaat het RD mee in het angstverhaal dat Nederlanders impliciet wegzet als xenofoob. Nederlanders zouden bang zijn voor wat vreemd is. Kom op zeg! Dat miljoenen Nederlanders ieder jaar uitzwerven over de wereld telt zeker niet. Dat duizenden Nederlanders in de meest vreemde landen wonen en werken doet er vast ook niet toe. Dat Nederlanders al sinds eeuwen vertrekken om elders een nieuw leven op te bouwen en alles op alles zetten om in hun nieuwe vaderland mee te doen, zegt natuurlijk ook niks. We moeten en zullen geloven dat Nederlanders xenofoob zijn.

Selma zegt dat integratie van twee kanten moet komen. Maar wie heeft dat rare en absoluut verwerpelijke idee dat integratie van twee kanten moet komen verzonnen? Hebben wij de familie Ablak soms gedwongen om hier te komen? Wat wordt er met die onzin bedoeld? Moeten we soms openbare gebeden op een kinderboerderij gewoon vinden? Moeten spookgedaanten die kinderen angst aanjagen normaal worden in ons straatbeeld? Moeten onze oren maar wennen aan blèrende gebedsoproepen? Is gescheiden zwemmen dan een verrijking? Zijn klagende lange-tenen-moslims een aanwinst? Moeten wij de ramadan accepteren als excuus voor minder goed functioneren? Moeten wij het Suikerfeest mooi vinden? Jaloers zijn op het vasten? Jubelen over heerlijke linzensoep en verrukkelijke köfte? Hoofddoeken charmant vinden? Bedoelt mevrouw dat met integratie van twee kanten?

De vraag is wat zo’n etentje nu echt bijdraagt. Zonder Selma en haar man te beschuldigen van kwade bedoelingen of wat dan ook moeten we ons toch afvragen of één etentje volstaat om wie dan ook te leren kennen en vertrouwen... Wees eerlijk. De 25-jarige Mohammed Rehman en zijn 24-jarige vrouw Sana Ahmed Khan zagen er helemaal niet uit alsof ze een bomgordel zouden dragen. Misschien kon je er wel gezellig mee eten en nog mee lachen ook. Toch is dit echtpaar in Engeland tot levenslange gevangenisstraf veroordeeld wegens het beramen van een aanslag in Londen. En zo kennen we er nog wel een paar.

Dit wrikt, temeer omdat aan tafel bij de familie Ablak alleen maar bewonderende kreetjes als ‘verrukkelijk’ en ‘lekker’ geslaakt werden. We komen niet te weten hoe, om maar wat te noemen, die familie tegenover het moslimextremisme staat of tegenover Hitlervereerder Erdoğan! Toch niet zoals zo velen: stilletjes trots, of anders gewoon mondje dicht?

De conclusie moet zijn dat het RD precies de serviele rol vervult die zo kenmerkend is voor de mainstream media. Zelfbenoemde (of zelfs geïnstrueerde?) volksopvoeder als het gaat om de acceptatie van ‘vluchtelingen’. Dag in dag uit de nare feiten verhullend, die het vermeende draagvlak voor massa immigratie maar zouden aantasten... Kortom, ons denken beïnvloedend met geniepige propaganda, zeg maar hersenspoeling, waar de honden geen brood van lusten en de massa geen weerstand aan kan bieden.

PS: Jammer genoeg voor Selma waren er nauwelijks moslims voor haar initiatief te porren, maar natuurlijk waren er weer wel goedmenschen te vinden om een potje te slijmen bij moslims die de sfeer in ons land niet fijn vinden...

Door: Wim van Schaik

https://ejbron.wordpress.com/2016/01/11 ... niet-fijn/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

“Dhimmitude by Weapon of Musical Defense”

Gepubliceerd op 13 jan. 2015

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Mahalingam »

"Het Reformatorisch Dagblad was weer eens op de islam-toer."
Het valt mij steeds vaker op dat de media actief bezig zijn om een draagvlak te creeëren voor immigratie en islam. Alsof bij kranten dat hun taak is geworden in plaats van verslaggeving.
Eigenlijk is het een taak van de politiek: voor draagvlak onder de bevolking te zorgen. Maar dat lukt ze niet en zo is die taak uitbesteed aan de media. Die dan te kampen hebben met cognitieve dissonantie. Hoe het is en hoe het zou moeten zijn.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Op de knieën voor het “islamisme”

Geplaatst op 30 januari 2016

Afbeelding
De naakte beelden die aan het blikveld van Rohani werden onttrokken.

Door plat op de buik te gaan voor de Iraanse president Rohani, beledigt Italië niet alleen de Iraanse vrouwen, maar ook de eigen kunst en cultuur, schrijft Darya Safai. President (en ayatollah) Hassan Rohani moet wel erg veel aanzien genieten in Europa, afgaande op hoe onze leiders zo gewillig tegemoetkomen aan zijn wensen. ‘Aanstootgevende’ kunst wordt afgedekt, wijn van de tafel gebannen (DS 27 januari). Sinds wanneer mag een extreme “islamist” ons zijn fundamentalistische waarden komen opleggen?

Twee jaar geleden bracht de Italiaanse minister van Buitenlandse Zaken Emma Bonino een bezoek aan Teheran. Amper stond ze op het tarmac en had ze de mensen van de Italiaanse ambassade begroet, of ze werd al aangemaand om een sluier om te doen. Zo niet zou ze met hetzelfde vliegtuig moeten terugkeren naar Italië. Er zat voor Bonino niets anders op dan aan de dringende vraag van haar gastheren te voldoen. De foto’s van haar (figuurlijke) knieval werden gretig gepubliceerd in de Iraanse kranten, als demonstratie van het islamitische gezag. Het ging zelfs zo ver dat de Italiaanse regering officieel moest meedelen dat Bonino al voor ze het vliegtuig uitstapte vrijwillig een sluier had omgedaan, terwijl de eerste foto’s duidelijk het tegendeel aantoonden.

Toen de Italiaanse Federica Mogherini, hoge vertegenwoordiger voor Buitenlandse Zaken en Veiligheidsbeleid van de Europese Unie, een paar maanden geleden op haar beurt in Teheran landde, had ze haar voorzorgen genomen en zich in het vliegtuig al gesluierd. Ze wilde niet zoals Bonino vernederd worden en de verontwaardiging van de ayatollahs opwekken. Allemaal onder het mom van ‘respect’ voor het gastland en zijn religieuze, onderdrukkende wetgeving, waarvan Iraanse vrouwen dagelijks het slachtoffer zijn. Daar repte Mogherini ook met geen woord over in haar toespraken en interviews. Noch over de talloze arrestaties (gemiddeld 4.000 per dag!) van ‘slechte hidjabdragers’, zoals Iraanse vrouwen genoemd worden als ze de strenge kledingvoorschriften niet naleven. Noch over de vrouwvijandige sharia, die meisjes vanaf negen jaar verantwoordelijk stelt voor alles wat ze doen (en jongens pas vanaf vijftien jaar). En dan hebben we het nog niet over de 73 minderjarige daders die sinds 2005 geëxecuteerd zijn, de 160 minderjarige daders die in de dodencel zitten en andere grove schendingen van het internationaal recht waarvan niet alleen vrouwen het slachtoffer zijn.

En maar contracten binnenrijven
Nu blijkt dat de Iraanse regering niet alleen haar wil oplegt aan buitenlandse gasten op eigen bodem. Ook als gast eist ze dat haar dogmatische waarden en normen worden ‘gerespecteerd’. Kunst die de president zou kunnen provoceren moet uit zijn gezichtsveld blijven. Aan tafel geen alcoholische dranken. De Italiaanse regering buigt het hoofd. Als ze maar contracten kan binnenrijven, want dat is natuurlijk de enige reden waarom ze dit soort maatregelen treft. Tot verbazing en verontwaardiging van iedereen die vrijheid en universele mensenrechten hoog in het vaandel draagt, en misschien nog meer van de Iraanse vrouwen. Die voelen zich meer dan ooit in de steek gelaten door de internationale gemeenschap. Zij krijgen de indruk dat hun rechten verkocht worden aan de hoogst biedende, en dat de onderdrukking van de vrouwen in Iran niet langer op de westerse politieke agenda staat.

De Italiaanse regering heeft niet alleen de Iraanse vrouwen beledigd, maar ook de eigen kunst, cultuur, en geschiedenis. En dan zijn we verbaasd hoe snel en gemakkelijk het islamisme terrein wint in Europa. Wie naakte standbeelden bedekt en wijn van de tafel haalt om fundamentalisten een plezier te doen en zo vette contracten binnen te halen, verkoopt op alle vlakken zijn ziel. Precies wat de ayatollahs graag willen.

Bron: www.standaard.be (paywall)

Auteur: Darya Safai

https://ejbron.wordpress.com/2016/01/30 ... islamisme/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Zweden: Afzeggen rouwplechtigheid zorgt voor schandaal

Geplaatst op 7 februari 2016

Afbeelding

In Zweden volgen de gebeurtenissen elkaar in een razend tempo op. Steeds opnieuw zorgen incidenten ook internationaal voor aandacht. Nu werd bekend dat een geplande rouwplechtigheid voor een doodgestoken vluchtelingenwerkster moest worden afgezegd om de “vluchtelingen”kinderen in de instelling niet ongerust te maken. Dat bericht “Daily Mail” online.

Doodgestoken toe ze een ruzie wilde beslechten
Alexandra Mezher werd vorige week doodgestoken toen ze probeerde een einde te maken aan een ruzie tussen twee jongeren in het “vluchtelingenonderkomen. Collega´s uit een ander asielzoekerscentrum wilden haar de laatste eer bewijzen en een rouwplechtigheid houden. Deze werd echter op het laatste moment afgezegd. Bovendien werd het hen ook verboden de Zweedse vlag te hijsen. Andere vluchtelingenwerkers zijn geschokt door de dood van de 22-jarige. “Wat in Molndal is gebeurd, had hier ook kunnen gebeuren. Zo erg is het echt”, zei Carl Lindahl tegenover een Zweedse tv-zender.

Onderkomens overvol
Lindhal is zelf al drie en een half jaar vluchtelingenwerker en heeft kritiek op de huidige toestanden. Hij vindt dat de asielzoekerscentra in het hele land ongehoord vol zouden zitten.

Afbeelding

Bron: www.oe24.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/02/07 ... schandaal/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
Deze werd echter op het laatste moment afgezegd. Bovendien werd het hen ook verboden de Zweedse vlag te hijsen.
Door wie en op wiens gezag? Namen!
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Dhimmitude in Europa!

Bericht door Pilgrim »

Geen paaseieren, maar 'verstopeieren' bij Hema

Door: Simone van Zwienen, 28-2-16

Winkelketen Hema heeft niet langer paaseieren in de schappen liggen, maar noemt de chocolaatjes 'verstopeieren'. Daar maakt het warenhuis zich niet populair mee bij een hoop Twitteraars: op het sociale mediaplatform reageren mensen fel. Hema is zich van geen kwaad bewust: ,,We houden ons verre van geloofsovertuigingen, politieke of seksuele voorkeur of anderszins, juist omdat Hema er voor iedereen is."

Voor Hema is het heel simpel. ,,Het doel is het verstoppen van deze eieren. Om deze reden heeft HEMA de eieren 'verstopeieren' genoemd", laat een medewerker via Twitter weten.

Op het platform circuleert een foto van een bordje in een HEMA-winkel waarop te zien is dat de paaslekkernijen 'verstopeieren' worden genoemd. Volgens Twitteraars zou Hema de naam omwille van geloofsovertuigingen aangepast hebben, maar dit wordt ontkend door de winkelketen. ,,Nu ook fatwa van de Hema op Pasen? Verstopeieren? Echt? Die H stond vroeger voor Hollandse, nu voor Halal", reageert René Dercksen, fractievoorzitter van de PVV in Utrecht.

Suikerfeesteieren
Hij is niet de enige. Een ander noemt het een 'nieuw dieptepunt in de aanval op onze cultuur'. Weer een ander zegt: ,,Van paaseieren via verstopeieren naar suikerfeesteieren?"

In de webshop heet het snoepgoed nog wel gewoon 'paaseieren'. Daarnaast blijkt uit de reactie van Hema dat er ook andere artikelen in de winkel liggen waar de naam Pasen wél in verwerkt is: ,,Wij vinden het jammer dat er mensen zijn die ook hier weer een aanleiding zien om te twijfelen aan onze oprechtheid in deze. Overigens hebben veel van onze andere artikelen gewoon de naam Pasen met zich mee."

De winkelketen kwam in november nog onder vuur te liggen, omdat de oude Zwarte Pieten werden vervangen door 'schoorsteenpieten'. Hema kreeg een stortvloed aan verwensingen over zich heen.

http://www.ad.nl/ad/nl/38261/Nieuws/art ... Hema.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie