Pretplaatjes: Mohammed, Allah, Koran, moslims

Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Scarlatti »

:roll: Geweldig meiden!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De vos die de passie preekt

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Oef . . . je was mij voor.

De enorme schijnheiligheid van de achterbakse huichelachtige VN: kwartetten met alle politieke criminelen van de wereld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Eendenpaté verboden voor moslims.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Lachen. [icon_lol.gif] leuk plaatje. Het doet me denken aan een personeelslid in het huis voor geestelijk gehandicapten waar ik twee keer per week kook als vrijwilliger. Daar werkt ook een moslima die pas geleden naar mij toe kwam, en me vertelde dat ze mijn gehaktballen zo lekker vindt. Ze vroeg hoe ik die maak. Ik heb het haar verteld, maar er niet bij gezegd dat ik altijd half om half gehakt gebruik.
Afbeelding

Er is geen eenduidig recept voor paté, omdat het veel producten kan bevatten, en van verschillende soorten lever (kalfs-, runder-, varkens-, ganzenlever, of een mengsel daar van) kan worden gemaakt.

Nu denkt de mens, bij wie door al of niet overtuigde godsdienstwaanzin een stuk van zijn piemel is afgesneden, dat een eend geen varken is. Dat klopt. Maar de godsdienstwaanzinnige jood of moslim vergeet dan het volgende. In een goede eendenpaté zit varkensvet verwerkt. Hij zal zijn tanden nooit poetsen met tandpasta. Want ook daar zit varkensvet in verwerkt. Ook gebruikt hij geen mayonaise. Want nogmaals, ook daar zit varkensvet in verwerkt. Waar zit eigenlijk geen varkensvet in verwerkt?

Godsdienstwaanzin komt voor bij alle religieuze mensen die in God, Mozes, Jezus en Mohammed geloven. Moslims spannen daarbij de kroon. Die zijn zo achterlijk – logisch, want de islam heeft geleid tot een haast niet meer in te halen achterstand in de wetenschap, kunst en muziek – zodat zij niet thuishoren in onze kennisbeschaving. Want een moslim zal zich NOOIT aanpassen. Daar is hij en zij te dom voor. De man nog erger dan de vrouw.

Heineken is een merk. Mohammed is dat niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Aarde is gruwelparadijs. Neuken en alcohol voor moslims komt pas na de dood.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het is een gotspe

Afbeelding

Het is onbegrijpelijk, maar een waarheid als een nutteloze en daardoor niet bestaande Allah in het fantasierijk der moslimdwazen.

Er valt namelijk niets te lachen bij en onder moslims, noch valt er een sfeerverhogende alcoholische versnapering te verwachten. De mensonvriendelijk religie islam is voor honderd procent gebaseerd op angst. Hoezo dat? Angst voor Allah? Inderdaad. Maar dat is ook logisch. Wie de Koran leest kan begrijpen dat Allah een weerzinwekkend gruwelijk naargeestig verzinsel is van de pedofiele paranoiapatiënt alias de woestijnprofeet Mohammed. Het hoofdthema in de Koran is SADISME. En folteren in de koran is volgens de ziekelijke geest Mohammed een niet aflatend proces van sadisme dat nooit ophoudt. Het martelen door Allah gaat altijd door, dag in dag uit.

De rooms-katholieke kerk is een net zo ziekelijk kwaadaardig religieus kankergezwel. Het verschil met de islam is gelegen in het feit dat we van de knettergekke lul-de-behanger paus Franciscus en al zijn wereldwijde aanhangers geen last (meer) hebben. Laten we dit verdomme NOOIT vergeten!

Anno 2015 is alleen de achterlijke tweedehands perverse achterstandsreligie islam verantwoordelijk voor religieus geweld en het continu doorschakelen naar de modus GODSDIENSTWAANZIN. Ook dit jaar weer, als vast patroon binnen het ziekelijk rituele religieuze geweld, vallen er meer dan 700 doden en 800 gewonden in het moslimhoofdkwartier Mekka. Jammer voor al die gewonden die net niet genoeg vertrapt werden tot de dood erop volgde. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Om in aanmerking te komen voor een directe plaats in Allah’s gruwelparadijs.

Heineken is een merk. Mohammed niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kom op voor het milieu! Gevaarlijk moslim overschot.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Elke generatie heeft zijn eigen kijk op het heden. Het hedendaagse probleem kenmerkt zich door een overschot aan moslims.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Waarom moslims zich nog altijd moslim noemen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het bovenstaande plaatje is een moslim in schaapskleren. Hij doet alsof hij vriend met ons wil zijn en zich vanzelfsprekend allang heeft aangepast aan onze cultuurtradities, normen en waarden. Immers, wat in de Koran staat als valse liefdesbetuiging aan andersdenkenden en bedacht door Mohammed, dat begrijpt een ieder met gezond verstand dat dit vandaag de dag niet meer door de beugel kan.

Er bevindt zich waarschijnlijk niet één Jezus achter de tralies, maar wel duizenden met de naam die past bij criminelen: Mohammed. Als eerbetuiging aan de pedofiele terroristische oorlogscriminele profeet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moslimscultuur die onze kennisbeschaving lastig valt.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Joden nemen geen aanstoot aan varkens, moslims wel. Die hebben sowieso wat tegen dieren. Sterker nog, ze hebben ook liever niet dat je in hun nabijheid gaat fluiten. Dus doen!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Manon »

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Mahalingam »

"Sterker nog, ze hebben ook liever niet dat je in hun nabijheid gaat fluiten. "
Daar had ik even niet bij stil gestaan. Maar dat is zo: fluiten is makrooh. (weer een nieuw woord geleerd)
8:35 zegt: En niet was hun salat bij het Huis (=Kaaba) anders dan gefluit en handgeklap. Smaakt dan de bestraffing voor het ongeloof dat gij bedreef."

En een moslim die verdwaald is (in de bergen bijvoorbeeld) mag wel fluiten voor redding.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Leuk en onschuldig zoals het hoort.

Maar wie kan tussen de oren van mensen kijken? Allah misschien? Daar geloof ik niks van. Dat kan zelfs een neurochirurg niet eens. Daarom beste mensen, blijven moslims ten enenmale onbetrouwbare aan onze beschaving deloyale parasieten met een geheel eigen geestelijke agenda. Tsja . . . waarom noemt iemand zich in deze tijd van vooruitgang, en niet meer bij te benen technologische ontwikkelingen, nog altijd vasthoudend en heel eng, moslim? Inderdaad, een beangstigende waarheid.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12550
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door sjun »


:roll:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12550
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door sjun »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afrekenen met Zakia Belkhiri
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door King George »

Ooit gehoord van de Islamopotheek? Ze brengen een nieuw product op de markt:

Afbeelding

Veder verkrijgbaar:

- A. Vogel Bidbult Creme
- Allahve
- Soennahspril
- Paracetamoslim
- Pallastinadon
- Moorfine
- Methadonderop
- Halvemaandverband
- Koranabolen
- etc.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Manon »

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door mercator »

sjun schreef:
:roll:
Zooo grappig is dat niet, die stand up clown is een door en door links figuur die op "ironische" toon juist de Vlamingen neerzet als achterlijke en intolerante racisten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12550
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door sjun »

Zonder zelfspot win je geen publiek voor je standpunten.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12550
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door sjun »

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Manon »

Nieuwe emoticons in Saudi :


Ik dacht dat het een grapje was, maar het lijkt dus wel ernstig!

ik vond er nog een serie:

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] Leuk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Ariel »

:redface2: Sorry. Ik kon het niet laten.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Geweldig! Net echt. Ware het niet dat de Photoshop artiest geen gevoel heeft voor anatomie. Het hoofd van Obama is veel te groot. Net zoals dat van Wilders. [icon_lol.gif] Ach wat kinderachtig nou van mij. Zo bedoel ik het ook niet. Maar ik kan het niet laten. Vandaar dat mij zoiets als een te groot hoofd onmiddellijk opvalt. En ik ken Obama. Een prima hoofd. Alleen veel te grote oren die net lijken of ze van de chimpansee afstammen. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De angst voor het hellevuur zit goed in de hersenen geprent.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

“The Real Housewives of ISIS”

Bericht door Manon »

Nieuwe serie op BBC: “The Real Housewives of ISIS”

Volg de link aub, http://heatst.com/culture-wars/petition ... ignatures/

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Pretplaatjes. Over Allah, islam, Koran en moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ook als je met je vinger(s) in een kutje van 6 jaar zit, ben je volgens onze westerse vooruitgeschoven beschaving al een pedofiel.

Ik heb uit de onverbloemde wijsheid van de islam op internet geleerd dat de oude man Mohammed zich Aisha tot zijn eigendom maakte door met haar te trouwen toen zij zes was. :sheik:
Neuken kon hij haar nog niet. Dat kutje van Aisha moest nog verder groeien tot zij negen was. Na regelmatige pogingen van Mohammed om haar te penetreren lukte hem dit eindelijk toen zij negen was. Wat voor pijnen Aisha hierbij heeft geleden wordt niet verteld in de een of andere haddith. Raar, want de haddith vermeldt wel dat Mohammed na drie jaren Aisha eindelijk binnen kon dringen. Dat zal niet gemakkelijk geweest zijn. Of Mohammed moet een enorm klein pikkie hebben gehad. Waarschijnlijk heeft hij de hele huishouding van Aisha vernield. Want zij kon geen kinderen van hem krijgen. Hij heeft haar in ieder geval met zijn vinger(s) ontmaagd. Maar zeker weten doen we dat niet. Hij was tenslotte een Arabische psychopaat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie