Varken aan het spit

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Varken aan het spit

Bericht door Manon »

gevonden op http://blog.seniorennet.be/angeltjes/" onclick="window.open(this.href);return false;

Verleden weekend was er braderie aan de rand van een bekende wijk in Anderlecht. Op zich niets om u druk over te maken, ware het niet dat de baas van café bleu star van de gemeente Anderlecht het verbod kreeg een varken aan het spit te braden om de volgelingen van de godsdienst van de vrede niet tegen het hoofd te stoten. Zo ver zijn we daar ook al, geen varkensvlees op de braderie of het zit er bovenarms op.

De brave man was ook nog zinnens aldaar een frietkot uit te baten en zie hij kreeg meteen de raad van de wijkagent er voor te zorgen dat er minstens een allochtoon te werk gesteld wordt en dat er enkel halal vlees aangeboden wordt, want anders zou zijn frietkot wel eens in de kortste keren inde vlammen kunnen opgaan. Zijn we hier nog wel bij ons?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Varken aan het spit

Bericht door Dhana »

Buiten dat me dit bericht de haren ter berge doet rijzen, vraag ik me af in hoeverre de politie en op grond van welk wetsartikel dit kan verbieden.

Ik heb zelf grondig de pest aan haardbaarden in historische uitdossingen uit het jaar kruik gekleed, om over burka's en dergelijke nog maar te zwijgen. Zou daar geen verbod op kunnen komen?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Varken aan het spit

Bericht door mercator »

Pff dat we die allochtonenpuist Brussel gauw aan de Walen geven, kunnen ze hun plan trekken met al die moslims daar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Varken aan het spit

Bericht door Manon »

Dhana schreef:Buiten dat me dit bericht de haren ter berge doet rijzen, vraag ik me af in hoeverre de politie en op grond van welk wetsartikel dit kan verbieden.

Ik heb zelf grondig de pest aan haardbaarden in historische uitdossingen uit het jaar kruik gekleed, om over burka's en dergelijke nog maar te zwijgen. Zou daar geen verbod op kunnen komen?
ik denk niet dat ze het verboden hebben, maar wel "verwittigd" De politie is dus mede-plichtig aan het uiten van bedreigingen. Beetje maffia toestanden. Niet moeilijk: maffia gebruiken zijn afgeleid van islamitische gebruiken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Varken aan het spit

Bericht door Mahalingam »

Het is vele jaren geleden dat ze voor het laatst een varken aan het spit hadden bij de braderie in het dorp. Waarom? De tijden zijn veranderd. Het rubberen tegel tijdperk is gekomen.
Boze reacties om varken aan het spit bij restaurant
Met de Sunday Roast wil Roest een maandelijks evenement neerzetten. Deze zondag gaat varken Karel aan het spit. Op de facebookpagina van Amsterdam Roest kwamen een hoop reacties binnen. Zo'n twee op de tien reageerders vonden het niet kunnen dat er een varken geroosterd wordt, zegt Mosterd tegen Het Parool.

Roest wil niemand kwetsen met het roosteren van het varken, legt Mosterd uit. ,,Roest staat voor robuust en rauw. Een varken aan het spit is voor sommigen misschien heftig, maar dit is nu eenmaal wat het is. Er is een varken gedood en dat gaan we roosteren. Het is absoluut niet onze bedoeling om mensen te kwetsen. We laten zien wat er gegeten wordt. Ik vind het een heel eerlijke manier van iets presenteren."
En het 'in memoriam' van het varken:
Het varken heeft een goed leven gehad, benadrukt Mosterd. Op de facebookpagina legt Roest uit: ,,Dit is Karel, geboren en getogen op een boerderij in de Beemster. Hij heeft veel tijd gespendeerd op het veldje naast de boerderij en is door de boer met liefde behandeld. We hopen dat Karel u goed mag smaken op de Sunday Roast!"
http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/a ... rant.dhtml
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Varken aan het spit

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Er bestaat een restaurantketen in Duitsland waar je gegarandeerd kunt eten zonder aanwezigheid van allahtonen. Hier hun reclamefilmpje waar erg veel liefde voor Duitsland in zit:



Ze gaan momenteel over de tong vanwege Boze Moslims. Die zijn kwaad op deze reclame van ze op de stations:
Afbeelding

Als ik in Duitsland reis dan eet ik geen Döner want het is heel lastig om te reizen met buikloop. De volgende keer dat ik er ben zoek ik zo'n Schweinske restaurant op.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Varken aan het spit

Bericht door Ali Yas »

Dhana schreef:Buiten dat me dit bericht de haren ter berge doet rijzen, vraag ik me af in hoeverre de politie en op grond van welk wetsartikel dit kan verbieden.
Dat kan natuurlijk ook helemaal niet, maar de Belgen zijn mals genoeg om er desondanks gehoor aan te geven.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Varken aan het spit

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
Als ik in Duitsland reis dan eet ik geen Döner want het is heel lastig om te reizen met buikloop. De volgende keer dat ik er ben zoek ik zo'n Schweinske restaurant op.
Ook mijn idee Mahalingam. icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Varken aan het spit

Bericht door Pizzaman »

Ik heb wel een oplossing hoor, zo haram als...ehhh... ja:

Afbeelding
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Varken aan het spit

Bericht door mercator »

Pizzaman schreef:Ik heb wel een oplossing hoor, zo haram als...ehhh... ja:
Voor alle zekerheid best alle moslim-gerelateerde pitta tenten mijden want volgens een hardnekkig broodje aap/döner verhaal ejaculeren de allochtone uitbaters in het gesneden vlees als het bestemd is voor Ongelovige Westerse Kaffers.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Varken aan het spit

Bericht door Pizzaman »

mercator schreef:
Pizzaman schreef:Ik heb wel een oplossing hoor, zo haram als...ehhh... ja:
Voor alle zekerheid best alle moslim-gerelateerde pitta tenten mijden want volgens een hardnekkig broodje aap/döner verhaal ejaculeren de allochtone uitbaters in het gesneden vlees als het bestemd is voor Ongelovige Westerse Kaffers.
In de knoflooksaus toch. EN bij mij komt het gewoon van de DEUTSCHE LIDL.
Puur knor knor knor.... :piggy: :piggy: :piggy: :piggy:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie