propaganda voor halalproducten in Koppen.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door Manon »

Beter kunnen ze het niet maken.

bekijk even mee: http://www.bladna.nl/halalicious-halalm ... 11655.html

Halal is nu ineens een "lifestyle", iets met kruiden (ik gebruik ook kurkuma, komijn, gember etc... ben ik nu ook halal?)

Maar wat is de échte markt voor halal producten? de MILJOENENBUSINESS van de certificering! Een volledige wereldwijde maffiapraktijk!
En daar krijgen wij dus nu propaganda voor op onze staatszender.

Informeer U een ontdek waar het écht om draait: MONEY !

https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door King George »

Het kopen van halal gecertificeerd dient te worden geweigerd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door Manon »

King George schreef:Het kopen van halal gecertificeerd dient te worden geweigerd.
probleem is dat de meeste mensen hier zelfs niet van op de hoogte zijn King George.
Hier ligt een serieuze taak weggelegd voor FFI lezers!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

propaganda voor halalproducten - dus Mohammed - in Koppen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Manon schreef:(ik gebruik ook kurkuma, komijn, gember etc... ben ik nu ook halal?)
Zo te zien wel. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] Een moslim vraagt zich af...."Waarom begint deze raportage met een half naakte prostituee? " Ik.... Misschien om aan te tonen hoe sexy halal is? Ik ben halverwege deze raportage gestopt met kijken. Ik kon al die blijheid en gejuich over 4 miljard euro per jaar niet meer aan. En toen men begon over dat een dure winkelstraat alleen maar voor de blanke is, toen zakte mijn broek af. Hallo Marokko community..Hoe ziet de kleding er uit in één van jullie vele moslim wijken ? Mogen wij ook nog even een klein stukje voor ons zelf houden?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door Ariel »

Halalbeurs groeit als kool

EINDHOVEN - Het aantal deelnemers aan de internationale halalbeurs in Eindhoven stijgt explosief. Bij de komende editie op 17 en 18 april worden er in het Beursgebouw Eindhoven honderd bedrijven vertegenwoordigd.

De lijst met deelnemers groeit nog steeds. De ondernemingen uit verschillende landen vertegenwoordigen in totaal 126 merken. Vorig jaar, tijdens de eerste editie van de islamitische handelsbeurs, deden er al zestig bedrijven mee.

„De producten variëren van halal-voedsel, kleding waar bepaalde stoffen niet in zijn verwerkt tot cosmetica zonder alcohol”, legt Ahmet Taskan namens Halal Expo Europe uit. Op de deelnemerslijst staat zelfs een Brabantse halal worstenbroodjesfabrikant.

Taskan noemt naamsbekendheid een belangrijke factor voor de toenemende belangstelling. „Daarnaast ontdekken steeds meer bedrijven islamitische consumenten als interessante doelgroep. De moslimbevolking blijft de komende twintig jaar immers flink groeien.”
Om te huilen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Re: propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door Lasteraar »

Grote afwezige in het halal-"debat" is de dierenrechten-beweging.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door Manon »

Lasteraar schreef:Grote afwezige in het halal-"debat" is de dierenrechten-beweging.
Gaia heeft al dikwijls geprotesteerd tegen onverdoofd slachten, maar ik geloof dat Michel Vandenbossche bedreigd werd of zo.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door mercator »

Lasteraar schreef:Grote afwezige in het halal-"debat" is de dierenrechten-beweging.
Dat is omdat de Joden dan ook moeten aangepakt worden want die kunnen ook niet genoeg krijgen van dat achterlijke onverdoofd slachten. En wie iets doet dat de Joden niet zint zal het geweten hebben want die staan dankzij de vervolgingen van bijna 100 jaar geleden op een voetstuk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
OLV
Berichten: 80
Lid geworden op: za mei 14, 2016 9:28 am

Re: propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door OLV »

Lasteraar schreef:Grote afwezige in het halal-"debat" is de dierenrechten-beweging.
Dat soort bewegingen worden doorgaans geleid door linkse moslimknuffellaars. Het blijkt wel weer waar de prioriteiten liggen.
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Re: propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door Driepinter »

Manon schreef:
Lasteraar schreef:Grote afwezige in het halal-"debat" is de dierenrechten-beweging.
Gaia heeft al dikwijls geprotesteerd tegen onverdoofd slachten, maar ik geloof dat Michel Vandenbossche bedreigd werd of zo.
Gaia heeft inderdaad filmpjes op internet gezet van hoe 'diervriendelijk' het bij onze gelovige "Übermenschen" aan toe gaat.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: propaganda voor halalproducten in Koppen.

Bericht door Ali Yas »

Lasteraar schreef:Grote afwezige in het halal-"debat" is de dierenrechten-beweging.
Wakker Dier heeft op de website wel degelijk het nodige tegen halal slachterij. Dat siert ze. Wat ze dan weer niet siert is dat ze met een artikel zoals "Eindelijk echt halal" die indruk wekken dat halal slacht en dierenwelzijn tóch samen kunnen gaan. Dan moet je maar geloven dat in de praktijk wel zal worden verdoofd terwijl dat in de praktijk nu niet zo is.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie