Jehovah’s Getuigen (haatreligie zonder geweld)

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Volgens God moeten de Ouderlingen in Brooklyn gedood worden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wachttorengenootschap en de vele valse profetieën
en voorspellingen op een rij.


Al vroeg in de geschiedenis verklaarde God zelf aan Mozes wat er met een valse profeet zou moeten gebeuren. Hij gaf dit commentaar nadat Hij bekend had gemaakt dat Hij zelf een Profeet zou verwekken die Gods woorden zou spreken. Daaraan zou men die Profeet herkennen en op Zijn woorden zou men acht slaan.

Toekomstige “profeten” die claimden een profeet van God te zijn maar dat niet waren om de eenvoudige reden dat hun profetieën niet uitkwamen, zouden onverbiddelijk gedood moeten worden. God wenste zich terecht niet te laten misbruiken door lieden die in Zijn Naam verkeerde voorspellingen deden. Deuteronomium 18:20-22 zegt:

20 - “Maar de profeet, die hoogmoediglijk zal handelen, sprekende een woord in Mijn Naam, hetwelk Ik hem niet geboden heb te spreken, of die spreken zal in den naam van andere goden, dezelve profeet zal sterven.
21 - Zo gij dan in uw hart zoudt mogen zeggen: Hoe zullen wij het woord kennen, dat de HEERE niet gesproken heeft?
22 - Wanneer die profeet in den Naam des HEEREN zal hebben gesproken, en dat woord geschiedt niet, en komt niet; dat is het woord, dat de HEERE niet gesproken heeft; door trotsheid heeft die profeet dat gesproken; gij zult voor hem niet vrezen.”

Niet alleen zou de valse profeet moeten sterven maar het laatste vers zegt ook dat Gods volk niet voor zo’n valse profeet zou moeten vrezen. Dit betekent dat we van zo’n profeet niets zouden moeten aantrekken. Helaas gebeurt dat in deze tijd wel. De enorme stroom voorspellingen hebben zelfs voor heel wat angst gezorgd onder Jehovah’s Getuigen.
Op de volgende link kunt u 52 aangehaalde voorspellingen lezen die zonder blikken of blozen door het psychopatencorps van de Organisatie van Jehovah’s Getuigen zijn gelanceerd gedurende een niet aflatende periode van volslagen doorgedraaide godsdienstwaanzin die begint in 1870 bij de dwaalleer van oprichter T.C. Russell die niet anders dan een tik van de malle molen heeft ondergaan en daar een paar miljoen aanhangers over een periode van 140 jaar mee wist lastig te vallen. Of moet ik zeggen ‘overtuigen’? De laatste voorspelling over het einde van de wereld stond overigens voor 1975 gepland in het draaiboek van de Jehovah’s getuigen, geleid vanuit het hoofdkwartier der oude wijze mannen in Brooklyn te New York.

52 verkeerde voorspellingen vanaf 1877.

Een sekte van ruim zeven miljoen aanhangers vol met leugens, list en bedrog dat door alle Getuigen van Jehovah blijkbaar als goddelijke theatrale kunst wordt gewaardeerd zonder ook maar een moment de noodzaak in te zien om aan het waarheidsgehalte van de ruit de boom der voorspellingen vallende rijpe vruchten te twijfelen, dat onafgebroken zijn weg vond door de jaren heen onder het goedkeurend mee tollende verstand in de rondte, verbonden aan de gelanceerde ontstellende hoeveelheid waanzin vanuit Brooklyn. Een uitstekend bewijs dat de mens geen Vrije Wil heeft en de Getuigen van Jehovah min of meer ontoerekeningsvatbaar verklaart. God met al zijn engelen sta hen bij, in de naam van Jezus Christus.

Wat overblijft is de indringende populaire vraag: “Waarom zijn al die godsdienstwaanzinnige kwartiermakers uit Brooklyn niet standrechtelijk tegen de muur gezet, opgehangen of op de elektrische stoel gezet, conform de nadrukkelijke uitspraak van God om dit soort valse profeten standrechtelijk uit de weg te ruimen? Waarom houden de Getuigen zich in het geheel niet aan Gods woord? Hebben Gods overtuigende woorden dan aan zeggingskracht ingeboet ten faveure van het modernisme van de orthodoxe jood Jezus?"
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Atheïsten. Neutralisten.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Puttend uit mijn 12-jarige ervaring als Jehovah's Getuige kan ik met alle zekerheid die mij ter beschikking staat concluderen dat atheïstische personen de meest tolerante zijn.

Die twaalf jaren gingen sneller voorbij dan ik mij nu kan voorstellen. Hoe dan ook, een leuke tijd gehad tot volle tevredenheid. Allemaal aardige mensen. Net zoals sommige moslims. Maar aardig zijn zegt niet alles, kan juist uitermate bedrieglijk zijn. Wat mij het meeste opviel bij de ouderlingen was dat zij bij mij zo makkelijk door de mand vielen. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat zij last hadden van obligate huichelaritis. Wat dit betreft gaat de vergelijking goed op met de politiek: POLITIEK IS SMERIG. Deze uitspraak heb ik overigens - met dank - overgenomen van een of meer ouderlingen. De overeenkomst is navrant. In de politiek kan je haast niet anders dan huichelen, wil je overeind blijven staan. Ik heb echter één ouderling gekend die een ongelooflijk lieve aardige leuke oprecht eerlijke man is. Logisch! Als ik hem tegenkom in het dorp Diemen is hij nog altijd net zo aardig tegen mij als toen ik nog bij de club was.

Het is de uitzondering die niet de regel bevestigt maar wel uitzonderlijk is. :applause:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Niewe ronde, nieuwe kansen na Armageddon.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Ik weet ook wel dat de wereld niet deugt, maar daarom ga ik nog niet wild om mij heen slaan en willekeurige mensen als een psychopaat afslachten vanuit mijn religieuze haat.
Mijn Getuigen van Jehovah kennissen hebben -ik neem aan oprecht- medelijden met mij dat ik niet tot hun club ga behoren. Ik zal dus niet met hen naar het Aards Paradijs gaan en zeker niet samen met Jezus, de Engelen en 143.999 Uitverkorenen aan tafel gaan zitten in de Hemel. Maar ik heb niets gemerkt van haatgevoelens naar mij toe. Daar zijn moslims uniek in en daarom zou de wereld beter af zijn zonder moslims. Dat komt de vrede, de hygiëne, de beschaving en flora en fauna alleen maar ten goede. En dan hebben we het over ALLE moslims.
Niets is zeker. Behalve dan deze waarheid vanuit het Genootschap van Jehovah's Getuigen: Wie onder de grond is gegaan of met zijn eigen asresten is uitgestrooid over land of water, voordat Armageddon komt, heeft het geluk aan zijn zijde. Hij krijgt net zoals alle overleden Getuigen, atheïsten en zelfs moslims, een glorieuze opstanding waarin de Getuigen weer de geduldige draad oppakken om jou en mij alle wijsheid omtrent God bij te brengen die uiteindelijk zal moeten leiden tot het recht op eeuwig leven in een aards paradijs. Dus niet in de hemel in een of ander hoerenparadijs - alhoewel ik daar op zich, niks op tegen heb. Als het maar gratis is met een goed glas wijn. Dus, mits wij samen regelmatig in een kroeg kunnen afspreken voor een kolderieke babbel en het nuttigen van een paar alcoholische versnaperingen. Zodra de drang tot wellust zich doet gelden weten we de weg te vinden.

Maar het is dus anders gesteld. Hoeren bestaan niet meer in de nieuwe ordening. Jij hebt jouw Lindy weer om in je armen te sluiten en ik zal een keuze moeten maken tussen mijn drie exen. Komt Armageddon eerder, wanneer wij nog in leven zijn en ons niet tot de sekte van Jehovah's Getuigen hebben bekeerd, dan hebben we pech gehad. Wij komen dan niet in aanmerking voor de vreugde van het eeuwige bestaan zonder moslims. Want ook moslims die uit hun graf zullen herrijzen, zullen in de nieuwe ordening allemaal Jehovah's Getuige moeten worden op straffe van uitschakeling alsnog. Wat zelfs voor de grootste criminelen geldt, geldt ook voor moslims. Ook al heette hij Mohammed.

De JG-club gaat er gemakshalve van uit dat alle mensen in de wereld door hen benaderd zijn met het goede nieuws. Wie niet op hun voorstel is ingegaan om toe te treden tot hun sekte, wanneer Armageddon komt, zal door Jezus uitgesloten worden op het recht tot eeuwig leven. Getuigen hebben blijkbaar iets met uitsluiting.

Tip om over na te denken. Vraag aan de allesweters over God: "Wat nu wanneer Armageddon komt en een kind dat nog niet zelfstandig kan beslissen, is geen Jehovah's Getuige? Of indien er mensen zijn die hoe dan ook nog nooit door een Jehovah's Getuige zijn benaderd. Vormt die dan voor Jezus een uitzondering?" Wanneer zij zeggen: JA, stel dan onmiddellijk de vraag of zij jou kunnen laten zien waar dat in de bijbel staat geschreven. Dus niet vanuit de Wachttoren maar de Bijbel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Niewe ronde, nieuwe kansen na Armageddon.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Wie niet op hun voorstel is ingegaan om toe te treden tot hun sekte, wanneer Armageddon komt, zal door Jezus uitgesloten worden op het recht tot eeuwig leven. Getuigen hebben blijkbaar iets met uitsluiting.
Geen probleem voor mij want ik wil niet eens eeuwig leven. Ik heb wel een probleem met moslims die me tijdens DIT leven willen kwellen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Jehovah’s Getuigen. Getuigen namens God of de Wachttoren?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Twee weten meer dan een.

Afbeelding
Ze komen overal, de zelfverklaarde 'apostelen' van Jezus.

Iedereen weet wat er met Jehovah's Getuigen bedoeld wordt. Zij getuigen van de god van Abraham. Wat wordt er bedoeld met getuigen van . . .? Eigenlijk niets meer of minder dan dat zij aan de deur over God komen praten. Zij vertellen u dan wat zij over hem menen te weten. Op zich natuurlijk volslagen belachelijk, maar leg dat nu maar eens aan die twee aan de deur uit. Ik ben geloof ik de enige die dat kan. Niet zij hebben dan hun verhaal, maar ondergetekende. Stilzwijgend wordt ik aangehoord. De sfeer is en blijft gemoedelijk. Na een tijd gaan de twee vanzelf weer weg. Zij moeten verder, op zoek naar een gewillig oor tot redding, voordat het einde komt en Pilgrim's verwachting wordt bewaarheid. Een oor dat openstaat voor HUN getuigenis. HUN waarheid. Niet de waarheid van God, maar de waarheid die vanuit Brooklyn New York tweewekelijks op hen afgevuurd wordt door middel van de – jawel - Wachttoren.

Voor wie het nog niet weet: Jehovah's Getuigen zijn fundamentalisten. Een goed geïnformeerde Getuige zal dit ook niet ontkennen. Waarom zou hij? Hij behoort er trots op te zijn. Niet op wat God hem heeft verteld, maar een stel oude mannen vanuit het religieuze broeikaskantoor te Brooklyn.

Zijn er ook andere getuigen van God? Moslims misschien? Jazeker! De meeste moslims getuigen van hun god door het onvoorwaardelijke geweld dat zij van die god hebben meegekregen en aangenomen. Niet iedere moslim neemt dat geweld van Allah letterlijk over. Daar zijn zij doorgaans te huichelachtig en te laf voor, maar zij zullen en kunnen dat nooit ontkennen. Het staat allemaal in de Koran. Zodra zij in de meerderheid zijn, schromen zij niet om er op los te hakken. De vele haat imams in de haat moskeeën zijn in onze beschavingseconomie een vertrouwd beeld, vooral op de vrijdag. Want haat is het hoofdthema in de leer van de moslims. Haat tegen niet-moslims. Dankzij hun profeet. Vrijdag is dan ook de uitverkoren dag voor moslims om massaal – na het vrijdagmiddaggebed – de straat op te gaan en amok te maken.

Weleens een onvertogen woord, laat staan moordpartijen bedreven door Jehovah's Getuigen meegemaakt of over gelezen?

Ondanks dat zowel Jehovah's Getuigen als moslims van dezelfde god van Abraham getuigen is het verschil duivelsgroot aanwezig en zichtbaar. Het spreekt als vanzelf dat in Arabische landen Jehovah's Getuigen zich 'ondergronds' bevinden. De kwaadaardige reputatie van de moslimmens is langzamerhand genoegzaam bekend. In het jaarboek 2005 van Jehovah's Getuigen komt niet één moslimland voor. Misschien komen Jehovah's Getuigen in moslimlanden helemaal niet voor. Hoe wil je langs de deuren (tenten) gaan met goed goddelijk fatsoen? Jehovahah’s Getuigen bevinden zich echter wel in Israël. Voor geïnteresseerden: in 2004 telde Israël 1201 Jehovah’s Getuigen, verdeeld over 16 gemeenten. Belachelijk, maar goed, het mag.

Net als de moslims denken Jehovah’s Getuigen nu dat zij de uitverkorenen van God zijn, omdat God de joden meer dan spuugzat was. Dat is al een tijd niet meer zo, want de waarheid gebiedt ons te laten zien dat uitsluitend moslims het pispaaltje van Allah zijn geworden en joden weer in hoog aanzien staan bij God. Nog laatst een joodse vluchteling waargenomen vanuit Israël? Bepaald niet uit Israël, maar wel uit een of ander moslimland. En dan niet richting Frau Merkel, maar . . . richting Israël. Prachtig land. Dankzij Allah en ongeschikt voor moslims.

Het is simpel en duidelijk waarneembaar: moslims deugen niet en zouden onaanvaardbaar voor niet-moslims moeten zijn, want in omgekeerde richting is dit wel het geval. Een Jehovah's Getuige deugt ook niet. Maar hij is volledig aanvaardbaar voor de niet-Jehovah's Getuige. Want in tegenstelling tot de moslimleer, leert de Getuige respect te tonen voor zijn medemens en hem lief te hebben. Voor zover mij bekend trekt niet één Jehovah's Getuige van de steun. Bij moslims - de ons welbekende parasieten - zie je niet anders.

Is er dan nooit een moslim overgestapt op een andere geloofsverzekering? Jazeker wel. Maar sporadisch zoals we weten. De Organisatie is een vredelievende Organisatie van God zonder haat jegens anderen, discriminatie noch racisme, maar trekt nauwelijks klanten. Zelfs niet met de Kerst en laat staan uit de moskee.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Hansje Pansje momootje geïnfecteerd met HIV!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

fucmoh 25 aug 2007 schreef:
Ariel schreef:Beste fucmoh.
Je kan Hans ook beantwoorden zonder dat je scheldwoorden gebruikt.
Ik neem aan dat he homo's verachtelijke mensen vindt?

Dan ben je net zo erg en ziekelijk bezig als fundi Christenen en als Moslims.
Homo's zijn mensen zoals jij en ik, en er is niks mis met homo's.

Vriendelijke groet.

Ariel
Homo is volgens de nederlandse wet nog altijd geen belediging.
Maar er zijn toch heel wat homo's waar wel wat mis mee is. Er zijn bijvoorbeeld homo's die je bwust met hiv infecteren. En Hansje Pansje homootje is er zo eentje. Hansje Pansje is een onbetrouwbare homnootje.
Ik ben gestart met (eindelijk) een boek te gaan schrijven. De plotselinge inspiratie en titel is mij ingegeven bij mijn post hiervoor.

Titel: Twee weten meer dan een.

Wat de reactie van Fucmoh als aspirant-lid van de beweging van Jehovah's Getuigen betreft wil ik opmerken dat de broeders en zusters, ouderlingen in het bijzonder, best wat selectiever te werk mogen gaan met jan en alleman maar te omhelzen die zich bij hun organisatie wil aansluiten.

De eerste vraag aan het aspirant-lid zou dan moeten luiden:

"Houd je graag van schelden en soleren?"

Ik vraag mij overigens af of die zielige billenknijper hier nog weleens geweest is. Zou kunnen, maar ik vermoed dat hij allang niet meer bij de Getuigen is. Tenslotte viel apostel Judas ook af. Alhoewel het voor Jezus te laat was om het onheil nog te kunnen keren. Een onheil dat met groot vertrouwen en verlangen tegemoet was gezien. De facto door de gehele christelijke mensheid. Weliswaar pas na het overlijden van Jezus . . . maar toch . . . :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het laatste boek Openbaring.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Aan alle geïnteresseerden van deze topic!

Wie het laatste boek Openbaring wil begrijpen vanuit zijn 'vrije wil' verwijs ik hier naar toe:

OPENBARING

Het is GRATIS. Met dank aan de moderatoren van FFI.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het voortschrijdende licht

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Timmermans: 60 procent van migranten is geen vluchteling.
mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Toch leuk voor FFI dat wij ook Timmermans tot onze reguliere bezoekers mogen rekenen.
Daar was ik ook van geschrokken. Nauwelijks een paar weken geleden was Timmermans nog aan t bleiren dat alle vluchtelingen beklagenswaardige oorlogsslachtoffers zijn en dus op een gul onthaal mogen rekenen en nu ineens moeten de meeste gewoon terug ? Als voortschrijdend inzicht gelijkaardig aan dat van de JG kan dat tellen maar waarom pas als minstens een miljoen klaplopers Europa zijn binnengedrongen ?
Leuk dat Mercator, die regelmatig Jehovah's Getuigen aan de deur krijgt, een praatje met hen maakt en op de hoogte wordt gebracht van het voortschrijdende licht namens de religieuze big shots Uit Brooklyn New York via het Wachttoren-kanaal, het A5 informatieblad dat uitleg geeft hoe het nu eigenlijk zit met Gods voornemen met deze wereld die steeds dichter de afgond van het einde nadert.

Manipulatie religie
Alle Jehovah's Getuigen weten dondersgoed dat hun puissant rijke organisatie de kluit belazerd. Maar wanneer je dat niet wilt horen, maar toch verneemt middels de zichtbare realiteit, rest nog slechts een uitweg: manipuleren met de waarheid. En dat gebeurt met de regelmaat van de als tijdbom klikkende klok. Men hanteert niet de term 'fout', maar stelt doodleuk dat men zich vergist heeft, alsof het de gewoonste zaak van God is, waarmee alle goede achterliggende bedoelingen van de Wachttoren direct weer verfrissend als nieuw zijn opgepoetst, klaar voor de volgende misser - herstel - vergissing.

Werkzame kracht van God
Met de vergissingen van de Wachttoren-organisatie gaat het wel goed. De Jehovah's Getuigen wordt geleerd de voortschrijdende vergissingen uit het hoofdkwartier in Brooklyn te beschouwen als het voortschrijdende licht van God. En wat houdt dat nu precies in? Ook dat is de Getuigen met de paplepel van het Wachttoren-verstand ingegeven: Het voortschrijdende licht is de werkzame kracht van God. In casu de Heilige Geest.

Geen drie-eenheid maar twee-eenheid
Wanneer iemand nu vraagt wie of wat de heilige geest inhoudt, zal men hem antwoorden dat de heilige geest de werkzame kracht van god is, waarmee de wijsheid in Brooklyn voor eens en altijd heeft afgerekend met het onoplosbare raadsel van de goddelijke Drie-eenheid: God de vader, God de zoon, God de heilige geest. Er zijn dus nog maar twee goden over: de Vader en de Zoon. Want ook van Jezus mag verwacht worden dat hij een werkzame kracht is. Of moet hij het stellen met de werkzame kracht van zijn vader God? De Wachttoren leert dat Jezus de Schepper was en niet zijn Vader. Hoezo dat? Omdat volgens de JG-club God zijn toverstaf (tijdelijk) aan zijn zoon had overgedragen. Ik maak geen geintjes. Dit is echt zo wat de Getuigen geleerd wordt. Jezus heeft hemel en aarde geschapen en niet Jehowáh.Jezus was toen heel even God. JG's verwijzen hiervoor naar een schriftuurplaats in de Bijbel. Waar? Wat dacht je wat. Die staat als vanzelfsprekend in het Nieuwe Testament: Johannes 1:1.

Och, och och, wat een gedoe allemaal. De hele geschiedenis door beschikte de mensheid over meerdere goden, zonen en dochters. De enige die daar van af is gestapt is Mozes en ook veel later Mohammed. Let wel: de wachttoren zal NOOIT beweren dat Jezus is God, wel dat hij de zoon van God is. En aangezien God nooit zal sterven volgens insiders, zal Jezus nooit God worden. Of hij zou zijn vader moeten vermoorden. Ook dat leren we uit de Bijbel.

T.C. Russell
Als initiatiefnemer van de Getuigen van Jehovah was T.C. Russell in 1870 voor zichzelf begonnen omdat hij meende dat alleen hij in staat was uit te leggen hoe het nu werkelijk zat met het godsbegrip in de Bijbel. Waarmee Russell al het andere volk met hun verstand reduceerde tot niet in staat de bijbel en God te begrijpen, volkomen onbekwaam, zeg maar de klootzak zijnde. Nog altijd beweren de JG's dat zonder hun hulp geen mens in staat is de Bijbel te doorgronden. Onthoud deze brutale arrogante aanname!

Was T.C. Russell de tweede zoon van God?
Het behoeft geen betoog dat toen T.C. Russell overleden was, anderen het toverstokje van de almachtige wijsheid inzake God van hem moesten overnemen. En dat deed men dan ook met verve. Russell zelf was de eerste die zich begon te verslikken in de eindtijd die hij al voor 1974 zag komen aanwaaien. En dat terwijl Jezus duidelijk maakt dat hij alleen de enige is die daar wet van heeft. Of rekende T.C.Russell zich misschien rijk als een nog onbekende (bastaard) zoon van God? Zijn volgelingen gaven nog meer inhoud aan de wens die de vader van de gedachte ten aanzien van weer een nieuwe eindtijd was. Op naar de volgende vergissing had hun credo kunnen zijn.

Je zou dus met gemak de conclusie kunnen trekken dat volgens de onaantastbare geloofsovertuiging van het wijsheidspanel te Brooklyn hun vergissingen de schuld waren van het Voortschrijdende Licht. En aangezien met het Voortschrijdende Licht uitsluitend de wijsheid van God wordt bedoeld in de hoedanigheid van de heilige Geest, wordt de facto God veroordeeld als een onbetrouwbare bron. Of als een almacht met gevoel voor humor. Laat ik het maar op het laatste houden. [icon_lol.gif]

In de historie van het Wachttorengenootschap volgden nog vele jaren met een nieuwe datum van de eindtijd die allen schitterden in het Voortschrijdende Licht van de Grote Teleurstelling.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door mercator »

De JG kunnen hun lol niet op met al die rampen. oorlogen, ziektes en allerhande diverse ongein want dat is de ouverture en aangename aanloop naar Zijn wederkomst. Dus wat hen betreft mag dat gerust nog een hele tijd duren. De JG zijn sadisten. Heel beleefde en minzame sadisten, dat wel, maar je zo verkneukelen in de ellende van een ander is toch niet netjes .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De waarheid achter het vriendelijke masker van de Jehovah's Getuigen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:De JG kunnen hun lol niet op met al die rampen. oorlogen, ziektes en allerhande diverse ongein want dat is de ouverture en aangename aanloop naar Zijn wederkomst. Dus wat hen betreft mag dat gerust nog een hele tijd duren. De JG zijn sadisten. Heel beleefde en minzame sadisten, dat wel, maar je zo verkneukelen in de ellende van een ander is toch niet netjes .
Ach Mercator! Ik ben blij en gelukkig dat ik een paar redelijke logisch denkende gezond-van-verstand mensen heb mogen leren kennen dankzij dit voortreffelijke unieke forum FFI. Alleen op de wereld is ook maar niks. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nog steeds in beeld: Jehovah's Getuigen!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

'KNIELEN OP EEN BED VIOLEN.'

Vanaf 25 februari in de bioscoop.

Deze film is een must. Hij gaat over godsdienstwaanzin. Naar de levenservaring van Nederlands geroemde schrijver Jan Siebelink. Nu ben ik toevallig atheïst en desondanks deskundig godsdienstwaanzinoloog, gespecialiseerd in de onhebbelijkheden van de enige super achterlijke waardeloze Marokkaanse mensen die ondanks dat ze al jarenlang parasiteren op onze kennisbeschaving nog niets bijgeleerd hebben van wat hun waardeloze hersenen ingeven: PARASITEREN OP EEN TOLERANTE SAMENLEVING KOST GEEN MOEITE.

Dat zeg ik: godsdienstwaanzin. Beste mensen, onthoudt dat woord wanneer u dat achterlijke zooitje uitgerangeerde Marokkaanse Paradijshoeren ziet met hun kopvod op hun lelijke hoofd vanuit de bedoeling propaganda te maken voor hun perverse waardeloze achterlijke infantiele pedofiele tweedehands sadistische oorlogszuchtige terroristische achterstandsreligie islam in de straten van Amsterdam en Diemen.

Moslims belemmeren de vooruitgang van onze kennisbeschaving. Dan rest ons nog maar een ding. Moslims verzoeken zo snel mogelijk op te rotten. Waar naar toe? Nou, logisch, naar waar zij vandaan zijn gekomen. Naar hun kommer en kwel heidense woestijn aangelegenheden die garant zouden moeten staan voor het succes van de knecht van Mohammed met de onbetekende kleine nauwelijks waar te nemen lul die nog nooit tot een voorbeeldige erectie in staat is gebleken: Allah. Allah, een handige machtswellustige Arabische uitvinding van oorlogscrimineel Mohammed.

Moslims. Dommere waardeloze mensen in onze tijd dan moslims moeten nog uitgevonden worden. Voor de trailer, klik in onderstaande link.

https://youtu.be/XlnJuESHI24

Afbeelding

Zijn Jehovah's Getuigen nu werkelijk zo'n fijne mensen? Nee natuurlijk niet. Vergelijk ze maar met de nazikamp verantwoordelijken in de tijd van het dogma van Herr Hitler. Jehovah's Getuigen gaan gebukt onder de weerbarstige vol scheuren losgerukte overtuiging van de beheersing van de datum van de eindtijd:

Lang leve de onnozele mafketel-grappenmaker van de eindtijd T.C. Russell.

Jehovah's Getuigen zijn smerige zichzelf welgevallige sadisten van uit een goed christelijk gesneden overtuiginshout. Hezelfde rottende hout waaraan vastgespijkerd Jezus Christus machteloos was met de smoes van wie hem daarna liefhad dat Jezus een kanjer was omdat hij zich offerde voor het welzijn van de mensheid.

Al die religeuze domoren vergeten blijkbaar dat het niet Jezus zelf was die een verzoek indiende tot belachelijkmaking van God en hemzelf om tot viering van een kruisiging op een vrijdagmiddag te komen, maar een door het lot van de samenloop der omstandigheden actie van orthodoxe joden, die de rebellerende eigenwijze Jezus meer dan spuugzat waren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nog steeds in beeld: Jehovah's Getuigen!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:'KNIELEN OP EEN BED VIOLEN.'

Vanaf 25 februari in de bioscoop.

Deze film is een must. Hij gaat over godsdienstwaanzin.
Ik vind het toch wat makkelijk en vrijblijvend om nog s een film of boek of wat dan ook uit te brengen waarin de vloer wordt aangeveegd met godsdienstwaanzinnigen van een of andere Christelijke professie. Je weet dat zulks ongestraft kan gebeuren, op donderdagavond zullen er in de Koninkrijkszalen geen haatpreken worden gehouden en dodelijke fatwa's uitgesproken worden. Hooguit zullen de ouderlingen zeggen Broeders en Zusters! Verheug u over die lelijke en lasterlijke film over ons, dat is een teken te meer dat Hij in aantocht is! Staat het niet in Handelingen 11:67 (etc.etc.) ulieden zult gemene dingen over u horen zeggen maar Jezus is een schild en zal Ulieden hoeden bij Zijn wederkomst( of iets in die strekking).
Nadien is er een gezellige babbel, een liedje zingen en koffie en gebak na.
Met de moslims moet je zoiets niet proberen.

Hoe meer smeerlapperijen de moslims uithalen hoe erger er wordt gekapt op alles wat Christelijk is, raar is dat. Nu weer in België, opnieuw een ronde gezeur en heksenjacht tegen pedofiele priesters. Opnieuw een stel lui die zich "ineens" herinneren hoe ze 30 jaar geleden onzedelijk betast werden door een non of een pater. En opnieuw een stel Marxistische advocaten die zich sterk maken om de Heilige Vader, de Paus zelve in de beklaagdenbank te krijgen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Jehovah's Getuigen. Niet eerlijk tegenover Jezus.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Hooguit zullen de ouderlingen zeggen Broeders en Zusters! Verheug u over die lelijke en lasterlijke film over ons, dat is een teken te meer dat Hij in aantocht is! Staat het niet in Handelingen 11:67 (etc.etc.) ulieden zult gemene dingen over u horen zeggen maar Jezus is een schild en zal Ulieden hoeden bij Zijn wederkomst( of iets in die strekking).
Nadien is er een gezellige babbel, een liedje zingen en koffie en gebak na.
Zal ik het zeggen? Er zal helemaal niet over die film worden gesproken. Dat valt onder de noemer 'negeren'. Het is te pijnlijk. De overeenkomst in de film is navenant pijnlijk en wijst hoe dan ook in de richting van de Jehovah's Getuigen.

Jij dwaalde in je tekstcommentaar af. Je ging appels en peren door elkaar rapen. Als het om fruit gaat correct. Smaken verschillen. Maar daar gaat het hier niet om. Het gaat er niet om of de JG's een vredelievende religie aanhangen. Want dan zijn we gauw klaar. De islam is dat namelijk pertinent niet en nooit geweest ook. Het verschil in de betekenis van last hebben van of geen last hebben van hoeft hier niet nader toegelicht te worden.

Ik ga zeker de film zien. Ik heb het boek gelezen, de film zal misschien tegenvallen. Desondanks wil ik de psychologie van de kracht van indoctrinatie en geestelijke manipulatie vanaf het witte doek nog eens ervaren. Ik weet als geen ander wat voor ellende de organisatie van Jehovah's Getuigen bij mensen van goeden wil teweeg kan brengen. Maar eerlijk is eerlijk, het zijn niet de Getuigen die lijden, maar hun eigen familiaire omgeving. Daar wordt een spoor aan vernielingen aangericht.

Hoe je het ook wendt of keert, enerzijds is het geen schadelijke religie (vredelievend), anderzijds is zij schadelijk. Zij veroorzaakt tweespalt. En dat is nooit de bedoeling van Jezus geweest. Kortom: Jehovah's Getuigen zijn aardige in de geest corrupte mensen die zich niet consequent aan hun veelgeprezen Jezus-aanbidding conformeren, maar zwak geestelijk begaafd hiervan afwijken. Zij allen zijn grote . . . Ik weet het niet waarom mensen zoiets doen. Ik ken er teveel die alleraardigst waren. Een enkeling is dat nog altijd. Ik zeg met nadruk EEN ENKELING.

Een bekend trucje bij een verschil van mening of probleem onder de gelovigen was altijd door jezelf of aan je broeder of zuster de vraag te stellen: "Hoe zou Jezus hebben gehandeld?"

Ik ben blij met Mercator en ik heb niet de neiging om tegen hem te liegen of hem te bedriegen. Jehovah's Getuigen doen dit echter consequent naar Jezus toe. Hoe is het in godsnaam mogelijk? Het is mogelijk. Ook Mercator weet dit. Ik doel op het verder uitsluiten van elk contact met een afvallige. Maar ook wordt ieder contact met de 'wereld' afgeraden - niet verboden. Dus geen feesten en partijen met ongelovigen. Waren dan soms alle aanwezigen op de beroemde bras- en zuippartij-bruiloft, alwaar Jezus water in de beste kwaliteit wijn veranderde, volgelingen van Jezus? Ik dacht het niet.

En dit alles doet aan de over Europa krioelende maden uit het verrot vlees islam niks af als ongeschikte consumptie voor weldenkende verstandige mensen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah's Getuigen. Niet eerlijk tegenover Jezus.

Bericht door mercator »

Zal ik het zeggen? Er zal helemaal niet over die film worden gesproken. Dat valt onder de noemer 'negeren'.
Dat klopt, ik zou de Getuigen beter moeten kennen [icon_lol.gif] . Ze gaan idd doen alsof hun neus bloedt. Met die evolutie-obsessie hebben ze dat ook. t Is allemaal van horen zeggen, geen één Getuige heeft ooit een alinea van de Origin of Species van Darwin zelf gelezen.

Ik ben blij met Mercator en ik heb niet de neiging om tegen hem te liegen of hem te bedriegen. Jehovah's Getuigen doen dit echter consequent naar Jezus toe. Hoe is het in godsnaam mogelijk? Het is mogelijk. Ook Mercator weet dit. Ik doel op het verder uitsluiten van elk contact met een afvallige. Maar ook wordt ieder contact met de 'wereld' afgeraden - niet verboden. Dus geen feesten en partijen met ongelovigen. Waren dan soms alle aanwezigen op de beroemde bras- en zuippartij-bruiloft, alwaar Jezus water in de beste kwaliteit wijn veranderde, volgelingen van Jezus? Ik dacht het niet.
Ik heb dat enigszins anders ervaren. Mijn vriendin was "afvallig" maar ze werd niet genegeerd. In tegendeel, haar vroegere Broeders en Zusters deden heel wat moeite om haar terug in de schaapsstal te krijgen. Mss zijn er wel regionale verschillen in fanatisme van de JG's, dat zou allemaal kunnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

het overtreden van regels is mensenwerk.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Ik heb dat enigszins anders ervaren. Mijn vriendin was "afvallig" maar ze werd niet genegeerd. In tegendeel, haar vroegere Broeders en Zusters deden heel wat moeite om haar terug in de schaapsstal te krijgen. Mss zijn er wel regionale verschillen in fanatisme van de JG's, dat zou allemaal kunnen.
Het zijn de Belgen Mercator en die zijn inderdaad anders dan Hollanders. Jouw geliefde had niet bezocht mogen worden. Dit soort levensbedreigende akkefietjes is voorbehouden aan een ouderling. Mogelijk dat jouw geliefde inderdaad regelmatig bezoek ontving van een of meer ouderlingen. Want ze werken doorgaans het liefst in koppels.

Getuigen werken met straatlijsten die zeer nauwkeurig worden bijgehouden en waar men van kan aflezen wanneer en welk huisnummer bezocht is. Men mag geen namen (meer) noteren vanwege de privacy wetgeving. Maar . . . men heeft – volgens het huisreglement - aantekeningen van bij wie NIET aangebeld mag worden. Dit vanwege het verzoek van de huisbewoner, of in geval van . . . een AFVALLIGE of tijdelijk uitgesloten persoon.

Ik heb NOOIT meer bezoek gehad aan de deur van een Ouderling. Geen Ouderling die nog de lef had en het daarom niet in zijn hoofd haalde. Wel twee keer per ongeluk een dubbelspan die de niet-aanbel-lijst niet bij zich had. Overigens kom ik af en toe in het dorp een hele leuke ex ouderling tegen op de fiets die als ik hem groet ook mij spontaan terug groet. Ik heb ook nog weleens met hem gesproken. Zo ook lang geleden degene die bij mij als eerste aan de deur kwam toen ik nog geen Getuige à Decharge was. Hij vond het heel jammer dat ik er mee ophield. Sterker nog, na mijn betoog op straat tegen hem, zei hij zelfs dat ik misschien gelijk had. Ook hij bleef dus netjes met mij praten in het winkelcentrum. Ondanks dat dit niet is toegestaan. Jezus wist dit. De mens is zondig van huis uit. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: het overtreden van regels is mensenwerk.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Het zijn de Belgen Mercator en die zijn inderdaad anders dan Hollanders. Jouw geliefde had niet bezocht mogen worden. Dit soort levensbedreigende akkefietjes is voorbehouden aan een ouderling. Mogelijk dat jouw geliefde inderdaad regelmatig bezoek ontving van een of meer ouderlingen. Want ze werken doorgaans het liefst in koppels.
Het waren Zuid Limburgers, geen Belgen. Maar dus idd geen "echte Hollanders". Regelmatig was dat bezoek niet, maar af en toe probeerden ze haar toch terug te lokken. Van "uitstoting" of naargeestig gedrag heb ik nooit iets gemerkt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Grappig. Er wordt nu plotsklaps gereageerd op mijn YouTube filmpje van weleer bij de club.
Misschien wil iemand ook nog wat zeggen. Of ben ik nu de enige die public relations moet verrichten voor FFI?

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Pilgrim »

Ik heb nog geen Google account, zie ik...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door xplosive »

'Hans van de Mortel' schreef:Grappig. Er wordt nu plotsklaps gereageerd op mijn YouTube filmpje van weleer bij de club.
Misschien wil iemand ook nog wat zeggen. Of ben ik nu de enige die public relations moet verrichten voor FFI?

Hans, weet dat de Heer jou niet vergeten is, jongen. Jij misschien Hem wel, maar Hij zal jou nooit in de steek laten. Als verdwaald schaap kun je altijd nog weer terugkeren bij je Herder. Zijn hand staat open. Je hoeft alleen maar weer de jouwe in de Zijne te leggen en alles is weer goed.

En dan volgt hier het rekeningnummer waarop je kunt storten : ..........
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Misschien wil iemand ook nog wat zeggen. Of ben ik nu de enige die public relations moet verrichten voor FFI?
Ik had het filmpje al gezien maar nu valt mij een detail op. Het was duidelijk not done om bijna volledig naakt in de Heilige Tobbe ondergedompeld te worden . En Hans volhardde in de boosheid door de badjas die hem werd aangereikt- om de visuele schade te beperken na de bevloeiïng -ostentatief NIET aan te nemen. De dames in het gezelschap zullen genoten hebben( en sommige heren mss ook).

Verder is het zoals Xplosive opmerkt: Hans kan dan wel zijn doop vergeten zijn maar Jezus niet. Dus is er een nieuw ritueel vereist, de ONTDOPING.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Verder is het zoals Xplosive opmerkt: Hans kan dan wel zijn doop vergeten zijn maar Jezus niet. Dus is er een nieuw ritueel vereist, de ONTDOPING.
Dekselse deugnieten! Jehovah wilde jullie voor zijn. Want Jehovah wist wat er zich hier op deze topic afspeelde. Twee weken voor Pasen ontving ik tot mijn stomme verbazing bezoek aan de deur van de mij bekende alleraardigste Ouderling Richard Hackert uit mijn Gemeente van destijds. Een afbeelding zegt meer dan dat hele gesprek aan de deur (ik nodigde hem binnen te komen, maar dat wees hij van de hand. Liever niet in het hol van de leeuw denk ik). Hij liet een persoonlijke aan het geduldige papier toevertrouwde oproep van Jehovah achter. Opvallend hieraan is dat Jehovah een uitroepteken heeft weggelaten achter zijn bevel!

Afbeelding

Verder was er ook nog de uitnodiging voor de gedachtenisviering aan het overlijden van Jezus Christ Super Star. Ik speelde met de gedachte daar naar toe te gaan. Waarom niet? Toen kwam ik weer tot mijn positieven. Moest ik al die lieve mensen in hun geluk, hoop en met dank aan Jehovah verlangen teleurstellen? Nee, dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen. Niet dat ik een goed mens ben, maar wel een logisch denker.

Jehovah's Getuigen? Een alleraardigste vredelievende schaapachtige sekte onder de christenreligies.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:[Jehovah's Getuigen? Een alleraardigste vredelievende schaapachtige sekte onder de christenreligies.
Heb je dan echt geen zin om terug te keren in de schaapsstal van Jehovah Hans? Wat heb je eigenlijk gewonnen door eruit te stappen en als eenzaam schaapje in de boze buitenwereld te gaan ronddolen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:[Jehovah's Getuigen? Een alleraardigste vredelievende schaapachtige sekte onder de christenreligies.
Heb je dan echt geen zin om terug te keren in de schaapsstal van Jehovah Hans? Wat heb je eigenlijk gewonnen door eruit te stappen en als eenzaam schaapje in de boze buitenwereld te gaan ronddolen?
Ik heb een eigen persoonlijke herder gevonden. En dat ben jij. Je gaat mij toch niet nu in de steek laten?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Ik heb een eigen persoonlijke herder gevonden. En dat ben jij. Je gaat mij toch niet nu in de steek laten?
Word je dan ook moslim, zoals ik ? Beter nu uit vrije wil dan later onder dwang!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jehovah’s Getuigen (Religie zonder geweld)

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Ik heb een eigen persoonlijke herder gevonden. En dat ben jij. Je gaat mij toch niet nu in de steek laten?
Word je dan ook moslim, zoals ik ? Beter nu uit vrije wil dan later onder dwang!
Of je nu door Allah of Jehovah gebeten wordt, ons wacht allemaal Armageddon. Ik bedoel . . . dood gaan doen we allemaal. De een eerder met haast dan de ander met alle tijd. Dus . . . haastige spoed is zelden goed. Of het moet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie