Definitieve afscheid....

Moderator: M

Plaats reactie
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Definitieve afscheid....

Bericht door Maroc_21 »

Geachte lezer,

Gedurende de tijd dat ik hier aanwezig was heb ik soms leuke en prettige discussies gevoerd en soms minder leuke. Ik heb zoals Nayla ergens zegt in fasen de discussies op dit forum beleefd..

De allereerste fase van onbegrip.. Ik wilde te achterhalen wat de redennen waren dat de meesten hier op dit forum beweegt om fatsoen-failliete uitlatingen te doen over eigen medemensen en landgenoten (fase 1). De redenen komen ongenaunseerd op het volgende neer: de Islam = slecht en moslim = achterlijk. Verder staat tussen de iris en de hoornvlies een zwarte schimmel. Alles wat ik schreef over de mooie religie en hoe prachtig die is en ervaren wordt wordt anders geinterpeteerd en geeindigd met scheldwoorden (het zij gericht naar mij hetzij naar mijn religie). De fase die hierop kwam was de fase van (wat ik toen ter tijd noemde) radicalisering. Op deze link kan je dat bevestigid lezen.

Op dat moment begon ik hetzelfde te denken als de meesten op dit forum: namelijk: alle Nederlanders zijn slecht en racistisch en bovenal blind, dom en hypocriet. Mijn directe omgeving (waaronder blanke Nederlandse vrienden) hebben dat ook opgemerkt.....vooral me zusje zegt dat ik veranderd ben... ik was niet de liefdeliefende jongen die ik was.

Deze fase ervoer ik het moeilijkste en heeft zeker toen ter tijd invloed om me leven gehad. Want je ontdekt dat een volk die je nogal vriendelijk vond in een donkere hoekje achter een stoffige pc op internet de Islam en moslims beledigen. Gelukkig heb ik altijd heil gezocht bij de Woorden Gods want anders als ik in die tijd een haterige kaaskop tegen kwam die maar een atoom beledigende uitlating deed...... dan was hij de rest van zijn leven gehendicapt als hij het overleefd heeft. Gelukkig.

De daarop volgende fasen waren diverse... wil niet te lang op ingaa......... Maar ik heb in alle situaties mijn troost bij Mijn God gezocht. En ik kreeg troost! Elhamdolilaah! Ya-Rabba El 3alamien.

Ik kan noch mensen waar ik van hou leiden noch kan ik mense aan wie ik een hekel heb leiden. Alleen God leidt wie Hij (swt) wil..

De Isalm is voor mij een prachtig religie.. Een religie die zorgt dat ik fris en rein blijf. Een religie die me gevoel van broederschap/zusterschap geeft. Een religie die mijn familie bijeen houdt. Een religie van Liefde, Vrede en Barmhartigheid.....

En hij die dat niet vindt die mag het maar lekker vinden... zo eenvoudig is dat. En zij die de Nobele profeet of een andere profeet beldigen die reserveren een plek in de laagste dal van de hel.

Wel zeg ik tegen mijn broeders en zusters dat ze dit forum verlaten. Want wij moslims zorgen met onze discussies dat de zondige ongelivigen maar lager en lager in de hel terecht komen en dat moet niet de bedoeling zijn. Onze Schepper, de Schepper van alles wat bestaat, bestaan heeft en gaat bestaan zegt:

Bismi Allahi Rahmani Erahiem

Koran 25:63 En de dienaren van de Barmhartige zijn zij, die zachtmoedig op aarde wandelen en als de onwetenden hen aanspreken, zeggen zij: "Vrede".

Koran 3:185 "Gij zult zeker veel ergerlijk gepraat horen van degenen aan wie het Boek vóór u is gegeven en van degenen die polytheïsten zijn. En indien gij geduldig zijt en u (voor het kwaad) hoedt, waarlijk, dit is een van de zaken tot (welke) besloten (behoort te worden)."

Koran 2:109 "Vele van de volgelingen van het Boek wensen u, nadat gij gelovig zijt geworden, weer tot ongelovigen te maken ... maar wees genadig en vergeef".

Koran 20:130 en 50:39 Verdraag geduldig wat zij zeggen."

Koran 33:48 Gehoorzaam de ongelovigen en de huichelaars niet, en sla geen acht op hun aanstotelijk gepraat."

Koran 7:198-199 "En indien gij hen tot de leiding nodigt, horen zij niet; en gij ziet hen naar u kijken, toch zien zij niet. Houdt u aan vergiffenis en beveel het goede en wend u af van de onwetenden".


Asslaam Aleykoum,
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Definitieve afscheid....

Bericht door Iznogoodh »

Maroc_21 schreef:Geachte lezer,

Gedurende de tijd dat ik hier aanwezig was heb ik soms leuke en prettige discussies gevoerd en soms minder leuke. Ik heb zoals Nayla ergens zegt in fasen de discussies op dit forum beleefd..

De allereerste fase van onbegrip.. Ik wilde te achterhalen wat de redennen waren dat de meesten hier op dit forum beweegt om fatsoen-failliete uitlatingen te doen over eigen medemensen en landgenoten (fase 1). De redenen komen ongenaunseerd op het volgende neer: de Islam = slecht en moslim = achterlijk. Verder staat tussen de iris en de hoornvlies een zwarte schimmel. Alles wat ik schreef over de mooie religie en hoe prachtig die is en ervaren wordt wordt anders geinterpeteerd en geeindigd met scheldwoorden (het zij gericht naar mij hetzij naar mijn religie). De fase die hierop kwam was de fase van (wat ik toen ter tijd noemde) radicalisering. Op deze link kan je dat bevestigid lezen.

Op dat moment begon ik hetzelfde te denken als de meesten op dit forum: namelijk: alle Nederlanders zijn slecht en racistisch en bovenal blind, dom en hypocriet. Mijn directe omgeving (waaronder blanke Nederlandse vrienden) hebben dat ook opgemerkt.....vooral me zusje zegt dat ik veranderd ben... ik was niet de liefdeliefende jongen die ik was.
Je was altijd al leugenachtig en onbetrouwbaar, een typische religieuze klootzak zonder enig geweten.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Re: Definitieve afscheid....

Bericht door Peter Louter »

Maroc_21 schreef:Geachte lezer,


Wel zeg ik tegen mijn broeders en zusters dat ze dit forum verlaten. Want wij moslims zorgen met onze discussies dat de zondige ongelivigen maar lager en lager in de hel terecht komen en dat moet niet de bedoeling zijn. Onze Schepper, de Schepper van alles wat bestaat, bestaan heeft en gaat bestaan zegt:

Bismi Allahi Rahmani Erahiem
Dat je je terugtrekt voor ons zieleheil, is groots, maar erg geloven doe ik dat niet.
Dat je ook je broeders (en zuster's)'hoeder wil zijn, moet jij weten. Maar als ik hen was zou ik het niet pikken.
Ik zou het daarom op prijs stellen als zij de emails die je hen hebt gezonden hier publiceren. Dan kennen we misschien ook je werkelijke beweegreden.
Als ik een gok mag doen: je kan niet aanzien dat ze hier hun twijfels en bedenkingen laten zien, je hebt ze tot de orde geroepen met het argument dat ze voor dit soort werk nog niet klaar zijn.
Je belemmert de vrije uitwisseling van mening.
Je kunt ook zelf de emails hier publiceren om te bewijzen dat ik er volkomen naast zit. Dan zal ik terugnemen dat ik je nu schijnheilig noem
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Anderen hun recht op vrijheid ontzeggen omdat jij jouw geloof mooi vindt ? Jij mag je eigen geloof mooi vinden. Maar jij mag niet anderen verbieden homo te zijn. Jij mag niet boos worden omdat mensen de islam verlaten. Jij mag niet bidden opdat anderen hun bloed in hun aderen stolt. Als .. bestaat heeft ie je hersens gegeven en een gevoel om te gebruiken, niet om je te laten misbruiken en misleiden door een politieke onderdrukkende ideologie uit een verzonnen boek.
De boom herken je aan zijn vruchten
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Maroc_21,
Jij bent hier de Grote Verliezer (nu ik het typ, nog een schone naam voor allah). Je hebt geen redelijke argumenten om ons te overtuigen. Misschien zou je dat gewoon kunnen toegeven, dat lijkt me nog het eerlijkste dat je kan doen...Daarom ga je liever weg, met de staart tussen de pootjes...

Ik ben wél blij om te horen dat je nu weer vredelievend bent geworden. Hopelijk ook tegenover alle niet-moslims, want geef toe wij hebben jou niet slecht of onheus behandeld, wij respecteren jou als mens. Wij hebben enkel een probleem met de islam, met mo en zijn alter ego allah en met de mensheid verdelende religie die zij in het leven riepen.
Als dat niet zo is, dan ben jij niet vredelievend, maar haatlievend beste Maroc_21.

Ik hoop dat de 21 in jouw naam voor je leeftijd staat, dat wil dan zeggen dat je nog erg jong bent en dus nog kan evolueren. Tracht zoveel mogelijk scholing op te doen, teneinde niet maatschappelijk gefrustreerd te raken en verder te verzeilen in een hopeloze doctrine die jou te gronde zal richten.

Je bent en blijft hier altijd welkom, wij gaan door en onze discussies zijn nog lang niet uitgepraat, want wij hebben, in tegenstelling tot jou, wél hersens om te denken, wél materiaal om onze standpunten te staven, wél zin om samen als leden van 1 mensheid samen te leven....

Ik hoop dat jouw passage hier je toch één en ander heeft doen inzien. Misschien valt de euro later nog.
Het is flauw van jou mocht jij beïnvloedbare naieve moslimaatjes moreel verplicht hebben om deze site te verlaten...Aan de andere kant zou dat dan wél bewijzen dat wat wij zeggen licht werpt op aspecten van de islam die dat daglicht niet kunnen verdragen...snap je? Dank daarvoor dan.

Ma3a Salaama achi Maroc_21 oua sanalka3ou fi iaoum elaiaam...
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Zo, ik hen zojuist mijn pc even afgestofd. Het is weer tijd voor het ware leven. Ik zal dit weekend eens aan twee mijn boezemvrienden (ook Islamitisch trouwens) waarom ze mij nooit met de hel bedreigen of proberen te bekeren.

Nee, ik zal ze gewoon bedanken voor hun vriendschap. Samen uit samen thuis!
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Bericht door Hayat »

heey maroc...

Ik wens je uit heel mijn hart het geluk in je leven. Ga neit over iederene het zelfde denken. Ook niet generaliseren, laat je leiden door je hersens en denk goed na bij wat je doet.

Ik wens je veel succes bij je studie en ik hoop dat je later een goed leven hebt.

Veel plezier nog, en vergeet me neit :P.

Liefs en vele kusjes,

hayat. heartbeat:
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Beste Maroc,

Jammer dat je ons verlaat. Voor mij was je altijd een aangename sperringspartner. Als ik jou aankan, kan ik vele anderen aan. Je bent één van de weinige moslims die ik 'ken', die veel van zijn geloof afweet. Het verbaast mij iedere keer weer hoe weinig moslims van de Islam afweten (vooral die minder mooie aspecten).

Alles wat ik schreef over de mooie religie en hoe prachtig die is en ervaren wordt
Als het zo een mooi geloof is, waarom mag je het dan niet bekritiseren? Per slot van rekening kan de waarheid wel tegen een stootje.

Want je ontdekt dat een volk die je nogal vriendelijk vond in een donkere hoekje achter een stoffige pc op internet de Islam en moslims beledigen.
Gelukkig dat je er zo over denkt. Ik vind de Nederlander ook vriendelijk. Ik stoor me kapot als mensen de Nederlander als racistisch afschilderen, want dat is hij niet.

Gelukkig heb ik altijd heil gezocht bij de Woorden Gods want anders als ik in die tijd een haterige kaaskop tegen kwam die maar een atoom beledigende uitlating deed...... dan was hij de rest van zijn leven gehendicapt als hij het overleefd heeft. Gelukkig.
'

Was je mij tegen het lijf gelopen dan vraag ik me af wie er in een rolstoel had gezeten.

En zij die de Nobele profeet of een andere profeet beldigen die reserveren een plek in de laagste dal van de hel.
Zou dit het geval zijn, dan zijn de Koran en Hadith de grootste belediging voor de profeet.

Wel zeg ik tegen mijn broeders en zusters dat ze dit forum verlaten. Want wij moslims zorgen met onze discussies dat de zondige ongelivigen maar lager en lager in de hel terecht komen en dat moet niet de bedoeling zijn. Onze Schepper, de Schepper van alles wat bestaat, bestaan heeft en gaat bestaan zegt:
Jammer dat je nog probeert na te trappen. Zonde, het zou je gesierd hebben om iets vriendelijks te zeggen. Maar helaas.


PS Maroc, een vraag: Waarom, als jij de toon van gematigheid bent, heb jij nooit moslims bekritiseerd die openlijk geweld verheerlijkten?

Ergo, waarom kwam je telkens met alter-ego's die zelf geweld verheerlijkten? Dit waren de woorden van Karuna, één van je alter-ego's:
letterfanaat.........

wanneer ga jij berouw tonen? Als je geen berouw toont zul je na Ramadan worden onthoofd.....
Ik ben benieuwd als je hier eerlijk antwoord op durft te geven.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Deze fase ervoer ik het moeilijkste en heeft zeker toen ter tijd invloed om me leven gehad. Want je ontdekt dat een volk die je nogal vriendelijk vond in een donkere hoekje achter een stoffige pc op internet de Islam en moslims beledigen. Gelukkig heb ik altijd heil gezocht bij de Woorden Gods want anders als ik in die tijd een haterige kaaskop tegen kwam die maar een atoom beledigende uitlating deed...... dan was hij de rest van zijn leven gehendicapt als hij het overleefd heeft. Gelukkig.
Maroc_21 is nou niet bepaald gematigd. Dat hij in zijn afscheidspost zo nodig zijn geweldadige fantasiën moet delen zegt genoeg. Hij gebruikt ook hier weer racistische taal.

Keer op keer maakte hij zich op dit forum schuldig aan dergelijk taalgebruik (herhaaldelijk scholt hij Ayaan Hirsi Ali uit voor zwarte zombie") en verkondigde daarnaast dat alle racisten in zee moeten worden gedreven. Hij zag de ironie daar blijkbaar niet van in.

Vragen over waarom hij in de Islam gelooft kon of wilde hij niet beantwoorden.

Nu kondigt hij voor de zovelste keer zijn vertrek aan.

Typisch.

Hij duikt vast wel weer op met een ander alias.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op zo nov 05, 2006 2:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Zuster Latifa
Berichten: 36
Lid geworden op: zo okt 29, 2006 7:16 pm

Bericht door Zuster Latifa »

Salam Oleikom Maroc,

Ik wens je veel plezier in het vervolgen van je leven.
InchaAllah zal je veel goeds op je pad tegenkomen.
Moge Allah je behoeden voor al het slechte hier op deze Doenja.

Ma3a Salama Latifa
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ik snap niet waarom mensen hier meneer Maroc21 ooit serieus hebben genomen. Die man was hier nooit voor een discussie en daar was ik na drie woordenwisselingen al achter.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Iznogoodh schreef:Ik snap niet waarom mensen hier meneer Maroc21 ooit serieus hebben genomen. Die man was hier nooit voor een discussie en daar was ik na drie woordenwisselingen al achter.
Omdat we niemand opgeven, Iznogoodh.

Maroc is ook gewoon een slachtoffer van de helintimidaties van de Imaams die op die manier een machtsgreep doen op onze jeugd en hun aldus vullen met haat tegenover hun andersdenkende medemens.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Ketter schreef:
Iznogoodh schreef:Ik snap niet waarom mensen hier meneer Maroc21 ooit serieus hebben genomen. Die man was hier nooit voor een discussie en daar was ik na drie woordenwisselingen al achter.
Omdat we niemand opgeven, Iznogoodh.

Maroc is ook gewoon een slachtoffer van de helintimidaties van de Imaams die op die manier een machtsgreep doen op onze jeugd en hun aldus vullen met haat tegenover hun andersdenkende medemens.

mvg,
Ketter
Dat is natuurlijk een hele mooie menselijke instelling En hoe naief tegelijkertijd.

De Waarheid bedreigt mensen per PM, intimideert, maakt jonge meisjes uit voor hoer en jaagt ze weg van het forum. Zodra zijn doel bereikt is biedt hij zijn excuses aan en hij wordt weer liefdevol opgenomen.

Bah jakkes kots

Met vriendelijke groet,

Polleke
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Polleke schreef:
Ketter schreef:
Iznogoodh schreef:Ik snap niet waarom mensen hier meneer Maroc21 ooit serieus hebben genomen. Die man was hier nooit voor een discussie en daar was ik na drie woordenwisselingen al achter.
Omdat we niemand opgeven, Iznogoodh.

Maroc is ook gewoon een slachtoffer van de helintimidaties van de Imaams die op die manier een machtsgreep doen op onze jeugd en hun aldus vullen met haat tegenover hun andersdenkende medemens.

mvg,
Ketter
Dat is natuurlijk een hele mooie menselijke instelling En hoe naief tegelijkertijd.

De Waarheid bedreigt mensen per PM, intimideert, maakt jonge meisjes uit voor hoer en jaagt ze weg van het forum. Zodra zijn doel bereikt is biedt hij zijn excuses aan en hij wordt weer liefdevol opgenomen.

Bah jakkes kots

Met vriendelijke groet,

Polleke
Ik heb het niet over de fundamentalist/fascist De waarheid, Polleke. Soms vraag ik me af of die zelfs een moslim is.

Ik heb het over Maroc_21..

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Sorry, dat had ik verkeerd begrepen. :oops:

Ik deel je twijfel over De Waarheid, is misschien ook een autochtone bekeerling aangezien hij nauwelijks (marokkaans) Arabisch gebruikt als ie erg boos is.

Mvg,

Polleke
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Okee lieve Marocje, nog maar een keer dan: het ga je goed. :wink:
Maroc_21 schreef:Koran 20:130 en 50:39 Verdraag geduldig wat zij zeggen."

Koran 33:48 Gehoorzaam de ongelovigen en de huichelaars niet, en sla geen acht op hun aanstotelijk gepraat."
Vanwege dit soort koranteksten weten wij dat de islam niet zo'n vriendschappelijke, tolerante godsdienst is. Dit is eigenlijk haatzaaien en beledigen. Misschien schiet dat inzicht op een dag ook wel door jou heen. :P
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ketter schreef:
Iznogoodh schreef:Ik snap niet waarom mensen hier meneer Maroc21 ooit serieus hebben genomen. Die man was hier nooit voor een discussie en daar was ik na drie woordenwisselingen al achter.
Omdat we niemand opgeven, Iznogoodh.

Maroc is ook gewoon een slachtoffer van de helintimidaties van de Imaams die op die manier een machtsgreep doen op onze jeugd en hun aldus vullen met haat tegenover hun andersdenkende medemens.

mvg,
Ketter
Goed. Ik heb mijn eigen therapeutische methoden. En ik onderschat Maroc21 niet.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Plaats reactie