Presidentsverkiezingen Amerika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Zwartmeer schreef:Hij heeft een golfclub waarvan de contributie 20.000 per jaar is en waar je alleen maar lid van kunt zijn als je kunt aantonen per jaar 200.000 dollar of meer te verdienen. Dat zijn zijn mensen.
Ik zou eerder zeggen : dat zijn zijn zaken. Ik denk niet dat Donald Trump te achterlijk is om te beseffen hoe dingen voor mensen in de "onderklasse" kunnen uitpakken. Hij heeft ook genoeg discussies met "gewone" mensen gevoerd om zich enigszins in hun belevingswereld te kunnen verplaatsen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Zwartmeer schreef:Maar goed ik probeer een zo genuanceerd beeld van die mensen te krijgen. Daarom heb ik itt meesten hier wel een positief beeld van Obama. Ik vind hem erg charismatisch
Obama weet zich goed te presenteren en straalt ook wel iets hartelijks uit. Maar ik kan mensen geen ongelijk geven die vermoeden dat wat Obama doet deels een façade is met een verborgen (islamitische?) agenda.
Zwartmeer schreef:en hij is iemand die uit het gewone volk voortkomt.
Dat is op zichzelf geen positieve kwalificatie.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Pilgrim »

De Brusselse aanslagen, levendige diversiteit & waarom Trump kan winnen

Gepubliceerd op 25 mrt. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

LEARN HOW TRUMP WILL DESTROY HILLARY CLINTON . De gedachten alleen al maken mij vrolijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:
Zwartmeer schreef:Maar goed ik probeer een zo genuanceerd beeld van die mensen te krijgen. Daarom heb ik itt meesten hier wel een positief beeld van Obama. Ik vind hem erg charismatisch
Obama weet zich goed te presenteren en straalt ook wel iets hartelijks uit. Maar ik kan mensen geen ongelijk geven die vermoeden dat wat Obama doet deels een façade is met een verborgen (islamitische?) agenda.
Er is niks zo hardnekkig als complottheorieën. Ooit zag ik een programma over 'het bedrog van de mens op de maan'. Daarin werden een aantal goeie vragen gesteld waar ik ook graag het antwoord op wou weten. Het is niet dat ik twijfelde maar de vragen waren gewoon goed. Vrij snel vond ik een programma waarin al die kritische vragen een voor een beantwoord werden. Elke vraag of opmerking bleek een volkomen logisch antwoord te hebben. Maar denkt niet dat daarmee het 'mens op de maan complot' ten einde is gekomen. De complotdenkers blijven de reeds lang beantwoorde vragen en weerlegde opmerkingen herhalen. Zo zie ik dit ook met het moslim zijn van Obama. Hij moet dat wel zijn omdat zijn vader, een echte Afrikaan, ooit een moslim was. Dat die man later atheïst werd doet niet ter zake. Zo had hij nog een stiefvader, in Indonesië, die in naam een moslim was. Maakt dat verdacht?

Als ik Obama's biografie lees kom ik het volgende tegen. In 1995 overleed zijn moeder, die werd gecremeerd, en Obama heeft zelf het as uitgestrooid. In 2008 overleed zijn grootmoeder, werd ook gecremeerd, en ook haar as is door Obama zelf uitgestrooid. Zelfs moslims, en ook andere gelovigen, die laak aan hun geloof hebben, houden zich wel aan de geloofsvoorschriften wanneer er een familie lid gestorven is. In ieder geval is cremeren zeer onislamitisch.

https://en.wikipedia.org/wiki/Barack_Ob ... y_theories
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Zwartmeer schreef:Zo zie ik dit ook met het moslim zijn van Obama.
Hij hoeft geen verkapte moslim te zijn, maar hij is wel de islam tot nu toe verdacht vaak en veel welgevallig geweest.
Zwartmeer schreef:Zelfs moslims, en ook andere gelovigen, die lak aan hun geloof hebben, houden zich wel aan de geloofsvoorschriften wanneer er een familie lid gestorven is. In ieder geval is cremeren zeer onislamitisch.
Ja, maar je weet toch ook wel dat het aan moslims in Dar-Al-Harb gebied volgens de Koran is toegestaan om op een onislamitische manier met ongelovigen mee te doen om ze op een dwaalspoor te zetten (en vals vertrouwen te winnen) en het hogere doel, de uiteindelijke omvorming van het Dar-Al-Harb gebied tot een Dar-Al-Islam gebied, uiteindelijk op langere termijn te kunnen verwezenlijken. Dus feitelijk zegt wat Obama aan onislamitische handelingen verricht niet zoveel. Als Obama inderdaad een uitzonderlijke positie bekleed in een islamitisch "masterplan" dan is het als compensatie daarvoor uiteraard ook aan Obama toegestaan om uitzonderlijk onislamitische dingen te doen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:
Zwartmeer schreef:Zo zie ik dit ook met het moslim zijn van Obama.
Hij hoeft geen verkapte moslim te zijn, maar hij is wel de islam tot nu toe verdacht vaak en veel welgevallig geweest.
Hij heeft Bin Laden gepakt...
Zwartmeer schreef:Zelfs moslims, en ook andere gelovigen, die lak aan hun geloof hebben, houden zich wel aan de geloofsvoorschriften wanneer er een familie lid gestorven is. In ieder geval is cremeren zeer onislamitisch.
Ja, maar je weet toch ook wel dat het aan moslims in Dar-Al-Harb gebied volgens de Koran is toegestaan om op een onislamitische manier met ongelovigen mee te doen om ze op een dwaalspoor te zetten (en vals vertrouwen te winnen) en het hogere doel, de uiteindelijke omvorming van het Dar-Al-Harb gebied tot een Dar-Al-Islam gebied, uiteindelijk op langere termijn te kunnen verwezenlijken. Dus feitelijk zegt wat Obama aan onislamitische handelingen verricht niet zoveel. Als Obama inderdaad een uitzonderlijke positie bekleed in een islamitisch "masterplan" dan is het als compensatie daarvoor uiteraard ook aan Obama toegestaan om uitzonderlijk onislamitische dingen te doen.
Dan is ie daar in 1995 al mee begonnen. Zo jij redeneert kun je zeggen dat vrijwel alle presidenten van de USA van de laatste pak um beet 40 jaar verkapte moslims zijn. In 1980 hebben ze moslims in Afghanistan geholpen de Russen te verslaan. In de jaren 90 hebben ze tijdens het Joegoslavië conflict de moslims van Bosnië geholpen door de Serviërs te bombarderen. Ook hebben ze er voor gezorgd dat Kosovo een zelfstandige moslimstaat werd. Ik kan hierbij vertellen dat al deze zaken vrijwel door alle westerse landen gesteund werd. Dan zitten ook in die regeringen vele verkapte moslims.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Zwartmeer schreef:
xplosive schreef:
Zwartmeer schreef:Zo zie ik dit ook met het moslim zijn van Obama.
Hij hoeft geen verkapte moslim te zijn, maar hij is wel de islam tot nu toe verdacht vaak en veel welgevallig geweest.
Hij heeft Bin Laden gepakt...
Was het wel echt Bin Laden? Waarom moest het lijk zo snel in zee gedumpt worden? En zelfs al was het Bin Laden, dan kan zo'n actie toch prima dienen als "perfecte" dekmantel? Iemand als Bin Laden zal het weinig uitmaken dat hij als martelaar sterft voor een hoger islamitisch doel.
Zwartmeer schreef:Dan is ie daar in 1995 al mee begonnen.
Ja. En er niets dat erop wijst waarom zoiets onmogelijk zou moeten zijn.
Zwartmeer schreef:Zo jij redeneert kun je zeggen dat vrijwel alle presidenten van de USA van de laatste pak um beet 40 jaar verkapte moslims zijn.
Ja, maar welke president was ooit zó positief over de islam? Met zelfs talloze loftuitingen aan het adres van aartscrimineel "profeet" Mohammed.
Zwartmeer schreef:In 1980 hebben ze moslims in Afghanistan geholpen de Russen te verslaan.
Toen veronderstelde men nog dat men deze lieden als ongevaarlijke "useful idiots" gebruikt konden worden tegen het (toen nog veel machtigere "Rode Gevaar"). Inmiddels weten we beter.
Zwartmeer schreef:In de jaren 90 hebben ze tijdens het Joegoslavië conflict de moslims van Bosnië geholpen door de Serviërs te bombarderen.
Past helemaal in het roll-back-plan voor het communisme. Vergeet ook niet dat Hillary Clinton ook al sinds 1995 door Huma Abedin wordt bijgestaan.
Zwartmeer schreef:Ook hebben ze er voor gezorgd dat Kosovo een zelfstandige moslimstaat werd. Ik kan hierbij vertellen dat al deze zaken vrijwel door alle westerse landen gesteund werd. Dan zitten ook in die regeringen vele verkapte moslims.
Die onafhankelijkheid werd toegekend in de regeerperiode van Obama met Hillary Clinton (en Huma Abedin) aan zijn zijde. Als de Verenigde Staten iets door willen drukken moeten andere (vooral westerse) landen van zeer goede huize komen om daar tegenin te gaan en dat gebeurt in de praktijk zelden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

Zwartmeer schreef:Zo jij redeneert kun je zeggen dat vrijwel alle presidenten van de USA van de laatste pak um beet 40 jaar verkapte moslims zijn.
Ja, maar welke president was ooit zó positief over de islam? Met zelfs talloze loftuitingen aan het adres van aartscrimineel "profeet" Mohammed.
President Bush noemde de islam a religion of peace. Onze eigen premier Rutte zei letterlijk dat er niks mis met de islam is. Ariel heeft dit als onderschrift: Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot". Hillary Clinton ziet het probleem ook niet net als vrijwel al onze westerse leiders en politici. Wilders, de enige die zich tegen de islam uitspreekt, wekt grote weerzin op bij collega politici. Behalve voor de PVV is voor alle politieke partijen de islam een non-item. Zwijgen over de islam is net zo kwalijk als het complimenten geven. Ik zie niet in waarom uitgerekend Obama eruit gepakt moet worden als de foute man. De waarheid over de islam niet erkennen of uitspreken is symptomatisch voor de hele westerse wereld. Je kunt niet naar 1 man wijzen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Zwartmeer schreef:President Bush noemde de islam a religion of peace.
Ja, maar Obama gaat toch nog nét wel even iets verder.
Zwartmeer schreef:Onze eigen premier Rutte zei letterlijk dat er niks mis met de islam is.
Voor sommige lieden geldt dat wat "grote broer" Amerika zegt vooral niet tegengesproken moet worden.
Zwartmeer schreef:Ariel heeft dit als onderschrift: Wim Camp, CDA... 'De islam is onze bondgenoot".
Ja, sommigen vinden dat de islam helpt om ontkerkelijkte hordes weer onder de knoet te krijgen en kan zorgen voor een "reveille" van het godsgeloof.
Zwartmeer schreef:Hillary Clinton ziet het probleem ook niet net als vrijwel al onze westerse leiders en politici.
Die heult gewoon mee met alles wat in het centrum van de macht staat.
Zwartmeer schreef:Wilders, de enige die zich tegen de islam uitspreekt, wekt grote weerzin op bij collega politici.
Ja, stigmatisering is nou eenmaal mode geworden in plaats van dat men uit is op fatsoenlijke inhoudelijke debatten wat dat betreft. Er is bijna geen hond die zich nog ergens terdege in wil verdiepen als het om non-economische items gaat.
Zwartmeer schreef:Behalve voor de PVV is voor alle politieke partijen de islam een non-item.
Ja, want voor de meesten telt alleen de economie.
Zwartmeer schreef:Zwijgen over de islam is net zo kwalijk als het complimenten geven.
Zwartmeer schreef:Ik zie niet in waarom uitgerekend Obama eruit gepakt moet worden als de foute man.
Vanwege zijn uitzonderlijke positie in één van de grootste machtscentra en zijn zeer overdreven eerbetuiging aan alles wat islamitisch is.
Zwartmeer schreef:De waarheid over de islam niet erkennen of uitspreken is symptomatisch voor de hele westerse wereld.
Inderdaad, maar Obama doet er zelfs nog een schepje bovenop en je lijkt hier bovendien het "grote broer" effect te vergeten.
Zwartmeer schreef:Je kunt niet naar 1 man wijzen.
Toch wel dus. Natuurlijk zijn er genoeg andere "schuldigen", maar Obama spant met zijn combinatie van optreden en positie uiteindelijk toch de kroon!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:
Zwartmeer schreef:Je kunt niet naar 1 man wijzen.
Toch wel dus. Natuurlijk zijn er genoeg andere "schuldigen", maar Obama spant met zijn combinatie van optreden en positie uiteindelijk toch de kroon!
Ik doe nou iets wat ik nooit doe: Ik geef op! :smile4:
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

Nou, nou, nou..... :scratch: De Amerikaanse krant The Boston Globe heeft zaterdag een voorpagina gepubliceerd die doet voorkomen dat Donald Trump tot president is gekozen. ,,Deportaties beginnen'', luidt de kop boven de opening over Trump die de uitzetting van illegalen belooft, ,,zo snel dat je hoofd er van gaat tollen''.

Afbeelding
De pagina schetst een beeld van de Verenigde Staten in oproer, waarbij in verschillende steden de avondklok is ingesteld. Andere berichten gaan over scherp dalende koersen en nieuwe wetgeving die het ,,absolute tuig'' in de journalistiek moet beteugelen. ,,Amerikaanse militairen weigeren bevel IS-families te doden'', staat boven een ander bericht.

De gerenommeerde krant noemt de pagina een ,,oefening om het woord van een man te geloven'' en roept de Republikeinse partij in het commentaar op Trump niet tot presidentskandidaat te kiezen. ,,Zijn visie voor Amerika belooft in het echte leven net zo verschrikkelijk te zijn als het zwart op wit op papier is.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Ali Yas »

Goed idee van The Globe! Laat een Nederlandse krant dat ook eens doen met het nieuws van 2026 bijvoorbeeld. Kunnen ze bijvoorbeeld schrijven over het probleem van de Zweedse vluchtelingen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Pilgrim »

MASSA-IMMIGRATIE, ZELFMOORD VOOR EUROPA

Geplaatst op 12 april 2016

Afbeelding
Ann Coulter

Er wordt zeer verschillend gedacht over Donald Trump. Hij heeft een paar onhandige uitspraken gedaan, maar weldenkende intellectuelen als Ann Coulter zien de tophit van Trump, namelijk dat hij duidelijk wijst op het gevaar van de islam. Door de onhandige uitspraken heeft hij er een zware dobber aan om voldoende kiesmannen binnen te halen om direct als genomineerde voor de Republikeinen door te kunnen stoten. Het is te hopen dat meer ‘celebrities’ als Ann Coulter duidelijk maken dat Trump nodig is om Amerika’s ogen te openen voor het gevaar dat sluipenderwijs is binnengekomen. Ook in de Verenigde Staten dringt de moslim-horde op.

Trump heeft ook in de gaten wat er zich in Europa afspeelt. Daar verwijst hij nadrukkelijk naar. Hij en in zijn kielzog o.a. Ann Coulter en anderen hebben het over de no-go zones in een aantal Europese steden. Daar heerst de islam al.

We hebben hoogst waarschijnlijk een doordouwer als Trump nodig op het hoogste podium om de LINKSCHE GOEDMENSCHEN wakker te krijgen. Er wachten ons nog spannende dagen.

www.rollingstone.com

Door: “M.A.L. Sion”

https://ejbron.wordpress.com/2016/04/12 ... or-europa/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door King George »



Donald Trump Releases Video: An EMERGENCY Warning To The American People

Gepubliceerd op 21 apr. 2016
Reciting lyrics from the 1968 song “The Snake” by Al Wilson, based off Aesop’s fable of The Farmer and the Viper, the business mogul explains how Europe is being slowly overtaken by radical jihadists.

Help us spread the word about the liberty movement, we're reaching millions help us reach millions more. Share the free live video feed link with your friends & family: http://www.infowars.com/show
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Herinneren we ons nog wat voor een gewetenloze oplichtster Carly Fiorina is? Creepy Cruz heeft een oogje op haar laten vallen. Soort zoekt soort moet je maar denken.

Republikein Ted Cruz kiest Carly Fiorina als vicepresident
De Republikeinse presidentskandidaat Ted Cruz gaat samen met Carly Fiorina de Amerikaanse verkiezingsstrijd aan als hij door de Republikeinse partij wordt genomineerd.

Fiorina zal Cruz's vicepresident worden als ze de presidentsverkiezingen winnen.

Fiorina kondigde vorig jaar haar kandidatuur voor de verkiezingen aan, maar besloot een aantal maanden later toch uit de presidentsverkiezingen te stappen.

Fiorina werkte in het verleden als directeur van Hewlett-Packard, maar heeft nauwelijks politieke ervaring. Amerikanen willen volgens Fiorina weer een gewone burger als president.

Veel Republikeinen verzetten zich op elke mogelijke manier tegen het vooruitzicht dat Donald Trump hun partij vertegenwoordigt bij de presidentsverkiezingen.

Gematigder

Trump stelde tijdens zijn campagne onder meer voor een muur tussen de VS en Mexico te bouwen en alle moslims de toegang tot het land te ontzeggen, maar lijkt de laatste weken een iets gematigdere toon aan te slaan.

De bekendmaking van Cruz is opmerkelijk, omdat beoogde vicepresidenten meestal pas worden gekozen nadat een politicus de nominatie van zijn partij al op zak heeft. Dat is bij Cruz niet het geval.

Samenwerken

Het is niet de eerste keer deze week dat Cruz met een grote aankondiging komt. In de nacht van zondag op maandag maakte hij al bekend samen te gaan werken met de derde Republikeinse presidentskandidaat John Kasich om Trump te stoppen.

In sommige staten waar de ander betere papieren heeft om te winnen of meer gedelegeerden kan binnenhalen, zal de kandidaat die het slechter in de peiling doet geen campagne voeren.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Ariel »

Veel Republikeinen verzetten zich op elke mogelijke manier tegen het vooruitzicht dat Donald Trump hun partij vertegenwoordigt bij de presidentsverkiezingen.
Raar van de Republikeinen om zich tegen Trump te verzetten als je ziet dat het volk hem wel wil.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door King George »

Een groot(s) staatsman en boven alles een groot(s) realist sprak. Hier sprak een man met een visie op buitenlands beleid. Laat het maar gebeuren: Breng realisme terug naar het Witte Huis!




Full Event: Donald Trump Speaks on Foreign Policy in Washington, DC

Live gestreamd op 27 apr. 2016

Wednesday, April 27, 2016: Full replay of Donald Trump’s speech on foreign policy at the Mayflower Hotel in Washington, DC
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door silkyboxershortXL »

What a Cruz, Sanders, Clinton, or Trump Presidency Would Look Like...
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Pilgrim »

Trump op weg naar kroning na exit Cruz

Emile Kossen, 4 mei 2016

Afbeelding

Zakenman Donald Trump wordt vrijwel zeker de Republikeinse presidentskandidaat bij de verkiezingen in november. Na een grote overwinning van Trump bij voorverkiezingen in Indiana besloot zijn laatste serieuze concurrent Ted Cruz op te geven.

De Texaanse senator had alles op alles gezet voor een overwinning in Indiana. De aanvallen op Trump werden steeds feller (‘hij is een narcistische leugenaar’), en afgelopen week verraste Cruz met het presenteren van Carly Fiorina als zijn running mate.

De pr-stunts hebben weinig effect gehad: in Indiana kreeg de Cruz-campagne een oorwassing. Trump pakte 53% van de stemmen, Cruz minder dan 37%. ‘We hebben er alles aan gedaan, maar de kiezers hebben voor een ander pad gekozen,’ zei Cruz na het bekend worden van de verkiezingsuitslag. ‘Met pijn in het hart schorten we de campagne op.’

Kroning
In eerste instantie gaven politieke analisten de streng conservatieve Cruz weinig kans, maar hij werd een serieuze uitdager van Trump na een onverwachte overwinning bij de eerste voorverkiezingen in Iowa. Uiteindelijk wist Cruz in 11 staten de meeste kiezers aan zich te binden met zijn religieus-conservatieve boodschap en verzamelde hij meer dan 500 gedelegeerden.

Dat Cruz nu de handdoek in de ring gooit is onverwachts, vooral omdat de 45-jarige presidentskandidaat lange tijd volhield door te willen gaan tot een open conventie. Met het vertrek van Cruz wordt het vrijwel zeker dat de uitgesproken Trump de Republikeinse presidentskandidaat wordt, gaf ook de voorzitter van de Republikeinse partij Reince Preibus toe. ‘We moeten nu samenkomen om in november Hillary Clinton te kunnen verslaan.’

Historisch
De overwinning van Trump bij de Republikeinen markeert een historisch moment in de Amerikaanse politiek. Trump, een totale outsider die opzien baarde met zijn populistische en met tijden radicale uitspraken, heeft binnen een jaar een reeks gevestigde kandidaten weten te vernederen en de controle genomen over de Republikeinse partij. Sinds de verkiezing van Dwight Eisenhower in 1952 kwam het meer niet voor dat een officiële presidentskandidaat geen enkel politieke positie heeft bekleed.

De zakenman moet er nu niet alleen voor zorgen dat de Republikeinen zich verenigen rondom zijn kandidatuur, hij zal ook snel zijn populariteit bij onder meer vrouwen en minderheden moeten vergroten. In een recente peiling gaf 67 procent van de Amerikanen nog aan dat ze negatief over hem denken.

Toch kampt ook de verwachte kandidaat bij de Democraten, Hillary Clinton, met eenzelfde probleem. Meer dan de helft van ondervraagden had een negatief oordeel klaar over de voormalig minister van Buitenlandse Zaken.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Donald (geen moslims Amerika in) Trump is bij de Republikeinen de sterkste gebleken. Hij zal het bijna zeker moeten opnemen tegen Hillary (pion van de moslimbroederschap) Clinton.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President verkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie