Wat gaan FFI-leden stemmen?

Moderator: M

Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Wat gaan FFI-leden stemmen?

Bericht door Lodewijk Nasser »

Afbeelding

Ali Sina (vzmh) heeft ons opgeroepen te stemmen op de kandidaat die het meest kritisch is over de Islam en immigratie van moslims. Vertalen we dat naar Nederland dan is Geert Wilders de aangewezen man.

Tegelijkertijd is het pluriforme gezelschap van FFI niet voor één gat te vangen. Velen zullen zich niet vinden in de overige punten van Geert Wilders.

Hoe denken jullie erover?


PS Ik zal (desondanks) zeker Geert Wilders stemmen. Al is het maar om een beloning om zijn moed.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Bericht door Peter Louter »

Het wordt dit jaar voor mij Femke Halsema vanwege haar duidelijke lijn in kwesties van vrouwenonderdrukking.
Nadruk op die kwestie lijkt me op de lange duur effectiever dan de aanpak van Wilders.
Die zou overigens gebaat zijn met een lidmaatschap van FFI want ik heb de indruk dat hij inhoudelijk nauwelijks iets afweet van de islam.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

ik zal geert wilders stemmen. ondanks andere punten mijn kritiek hebben. waarom toch op wilders stemmen? ik neem alle andere punten van hem voor lief als ik maar verlos wordt van de radicale islam die zeer vijandig is.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Ik zou het liefst D'66 stemmen of voor een sociaal-liberale partij, maar bij gebrek aan kwaliteit en visie binnen die partij wordt het de VVD.

Ik moet toegeven dat Femke Halsema de laatste tijd goed bezig is, heldere uitspraken en een duidelijk standpunt over de positie van de vrouw. Haar achterban is minder aantrekkelijk, dat is de academische geitenwollensokken generatie. De pollewopjes van beleidsstudies, eindeloze programma's, herevaluaties..... Dankzij hun is solidariteit in Nederland zo duur.

Dan is de SP aantrekkelijker. Inhoud (niet de mijne weliswaar) gecombineerd met actie en ballen.

Mijn stemadvies op basis van de doelstellingen van FFI: SP of de VVD. Beide staan voor een pragmatisch immigratie- en integratie beleid.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Extreem-links zijnde ga ik toch maar gewoon op de SP stemmen, al beginnen het dan ook reli-fanaten te worden. :?
Ik moet nog eens uitzoeken wie er islamkritisch is binnen deze partij. Als ik er niet uitkom stem ik misschien een keer op Agnes Kant.

Geert Wilders is mij te rechts. Ik vind het wel dapper dat hij het aandurft tegen de stroom in te roeien wat betreft islamkritiek in de politiek. Sommige standpunten van hem gaan voor mijn nog niet eens ver genoeg trouwens. Ik wil het importhuwelijk voor moslims helemaal verbieden. Ook wil ik dat er weer verplicht zwemles op scholen komt, waarbij moslims verplicht mee moeten gemengd zwemmen.
Verder vind ik dat moslimvrouwen die aan de openbaarheid worden onttrokken verplicht Nederlands moeten leren (op eigen kosten) en deel moeten nemen aan de openbare Nederlandse maatschappij. Mannen die dit verbieden, kunnen een inburgeringscursus krijgen volgens mijn inzichten. Net als conservatieve imams. En natuurlijk moeten alle moslims verplicht Nederlands leren op eigen kosten.

Misschien zou ik moslims die zich terugtrekken uit onze maatschappij ook verplichten tot vrijwilligerswerk bij Nederlandse instellingen.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

nina schreef: Geert Wilders is mij te rechts.
Nou, op een aantal punten ben je rechtser dan Geert :D Je wilt met zoveel woorden de vrije partnerkeuze voor islamitische allochtonen helemaal aan banden leggen. Velen gaan elke zomer op vakantie naar het thuisland en ontmoeten daat misschien wel de liefde van hun leven? Wil je ze dat ontzeggen?

Geert Wilders is mij iets te populistisch. En iets te rechts.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ik heb eens vvd gestemd, jaren pvda en nu weet ik het effe niet meer, ik moet hier nog zien uit te komen, best moeilijk dit jaar !!!

denken denken denken helpt je vooruit...
veel succes allemaal met jullie persoonlijke keuzes,

liefs nadia
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ben geen Nederlander, dus heb er ook geen hoofdbrekens over...
Hoop dat er bij jullie iets treffelijks uit de bus komt, in tegenstelling tot in ons Belgenlandje.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Dutch schreef:Ben geen Nederlander, dus heb er ook geen hoofdbrekens over...
Hoop dat er bij jullie iets treffelijks uit de bus komt, in tegenstelling tot in ons Belgenlandje.
Toch is je nick Dutch.
Is de wens de moeder van de nickname??? :D :D

Kan het me voorstellen hoor.

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

De naam Dutch heb ik feitelijk niet zelf gekozen...toen ik dit forum indertijd opstartte heeft eigenlijk Ali Sina zelf me die nick gegeven...ben er dan maar mee doorgegaan :? ...omdat onze moedertaal nu eenmaal Dutch is, snap je ?
Vandaar mijn nadruk op FFI Nederlands !
Nu ben ik mijn nick zodanig gewend dat ik hem niet meer kwijt wil hier. :D :D :D
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik vind het ongelooflijk hoe leuk links de Nederlanders op dit forum zijn gezind.

Nina haar gedachtengang klopt dus evenmin met de mijne, ik ben dus node van kamp veranderd gezien de prioriteiten die ik wens te geven aan het islamitische probleem. In Vlaanderen hebben we dan geen keuze meer.

Moest ik in Nederland wonen zou het dus ook Geert Wilders worden.

(Femke heb ik nu niet meer direct gevolgd, maar de ontwikkelingen hier van de linkse partij Groen! laten eventueel wel vermoeden dat ze ook gas gaan terugnemen in verband met de woestijn-ontwikkelaars, alleen veel te laat).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ik ben het volkomen met je eens Circe. Het is nu een kwestie van urgentie. Ik zou het nu als een luxe beschouwen om op een partij te stemmen die zich om andere zaken bekommerd.


Nina, met een licht gevoel van ironie, wist je dat je Abou Djah Djah's stemadvies opvolgd?
Laatst gewijzigd door Lodewijk Nasser op ma nov 06, 2006 10:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ik stem eigenlijk altijd al VVD en zal dat nu weer doen.
Geert Wilders zie ik met veel dingen wel zitten alleen bevallen zijn aanhangers mij niet zo erg.
De SP zou ook nog kunnen maar die vinden hard werken en goed verdienen een onbehoorlijke combinatie (zij zien het liefst iedereen in een riante uitkering...oh zielige afhankelijke inwoners van NEderland :wink: )...dus... die doe ik maar niet.

De VVD bevalt mij toch het beste. Eigen verantwoordelijkheid en vrijheid vind ik vrij belangrijk.
Amorele atheistische nitwit
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Waarschijnlijk SP bij gebrek aan beter.

Alles wat rechts van de VVD is helaas allemaal onsympathiek. De VVD is voor de Europese Grondwet en een groot deel is voor de toetreding van Turkije tot de EU. Op partijen op religieuze grondslag stem ik als Libertair uit principe niet. D'66 is te slap, hun ideeën over bestuurlijke vernieuwing zouden Nederland minder democratisch maken en ze zijn nu aan het flirten met Turkse nationalistsen (genocideontkenners). De PvdA en Groen Links waren vroeger de grootste wegbereiders van de Politieke Correctheid. PvdA was nog te overwegen geweest als ze Bos niet als leider hadden. Als de VVD Euroceptisch werd en niet sympathiek tegenover arbeidsimmigratie van laaggeschoolden stond dan zou ik overwegen om op ze te stemmen. Dat zie ik de komende tijd echter niet gebeuren.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Echt Linda, de parij van Islamofiel Anja Meulenbelt?

Wist je overigens dat je Abou Djah Djah's stemadvies opvolgd?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Lodewijk Nasser schreef:Nina, met een licht gevoel van ironie, wist je dat je Abou Djah Djah's stemadvies opvolgd?
Wat denk jij wat ik allemaal weet over de SP, Lodewijk? :wink:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ght=jahjah

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 5305#15305
Laatst gewijzigd door nina op ma nov 06, 2006 11:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Nina,

Ik kan niet in je hoofd kijken. 8) De SP voert nog steeds een erg islamofiele koers. (Grette D. Anja M. etc.)
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Okee, lees de links die ik hierboven nog plaatste... net te laat, je was me te vlug af. 8)

PS ik heb mijn contacten met de SP toch wel tot vervelens toe beschreven, dacht ik. Maar ja, misschien heb je het gemist. :)
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Ik heb een hekel aan Anja Meulenbelt en Gretta Duisenberg, maar andere partijen hebben ook zo hun idioten. Er is genoeg waar ik het wel mee eens ben. Marijnissen en Kant zijn gelukkig niet van die Islamknuffelaars. Zover ik weet. (Kruist vingers)

Ik zeg ook bij gebrek aan beter.

Als Dyab Abou Jahjah roept dat 1+1 =2, ga jij dan roepen dat het 3 moet zijn, Lodewijk? Zelfs met de ergste idioot kun je het op een paar punten eens zijn.

Jahjah weet niet zoveel van de SP. Rosenmuller vergeleek Marijnissen graag met Janmaat omdat hij voor een harder integratiebeleid pleitte in de vroege jaren '80.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Okee, hier nog wat mening van mijn kant. Sorry bij voorbaat, het is weer ouderwets wollig geworden. :D
Polleke schreef:Je wilt met zoveel woorden de vrije partnerkeuze voor islamitische allochtonen helemaal aan banden leggen. Velen gaan elke zomer op vakantie naar het thuisland en ontmoeten daat misschien wel de liefde van hun leven? Wil je ze dat ontzeggen?
Ja. :D

Dit omdat:

1) Wat die vakantieliefde betreft: ik zou het bijna geloven, maar de voornaamste reden dat ik er niet intrap is dat al die vakantiegelieven toevallig in het westen willen gaan wonen. Als ze echt zo van elkaar hielden, waarom gingen ze dan niet zo massaal in het land van hun vakantieliefde wonen?

2) De samenleving dreigt te ontwrichten door hier teveel mensen toe te laten die onze cultuur afwijzen. Mensen dreigen zelfs in de buurt waar ze hun hele leven al wonen ontheemd te raken omdat de nieuwe buurtbewoners hun taal niet spreken, en dat ook bewust weigeren. Verder hebben ze opvattingen over vrouwen die zo ernstig verschillen van de onze dat we niet meer op onze manier met elkaar kunnen samenleven, maar worden gedwongen ons aan te passen aan normen die we eigenlijk afwijzen, zoals discriminatie. Vrouwen mogen bijv. niet met mannen omgaan, zodat je niet de buren een keer te eten kan vragen. Tenzij wij vrouwen ook bereid zijn ons af te zonderen. Dat is natuurlijk niet op te brengen, en deze dingen zullen escaleren als er geen grens wordt gesteld.

3) Bepaalde islamitische bewegingen sturen er bewust op aan emigratie naar het westen massaal te laten voortduren met als enige reden de islam hier te verbreiden en sterk te maken. Het importhuwelijk wordt dus bewust gebruikt om onze maatschappij te ondermijnen. Ik noem dit een vorm van 'jihad', die volgens mij in verband staat met de islamitische bevolkingsexplosie, die al eerder culturen heeft ontwricht.

4) Het sektarisme van de islam wordt er door ondersteund. Moslims segregeren zich van onze maatschappij. Dit wordt aangemoedigd door het toe te staan de 'spoeling' van huwelijkskandidaten te vergroten door moslims uit het buitenland te halen. Bovendien hebben moslims niet alleen een probleem met het aangaan van liefdesrelaties met westerlingen, maar ook met elkaar. Moslimjongens vinden de meisjes te verwesterd en te hoerig, en halen dus een bruid uit het conservatieve buitenland, die onze taal niet spreekt, en daardoor niet zo mondig is als de Nederlandse moslimmeiden. En de meisjes vinden de jongens te crimineel en te lichtzinnig, en halen dus ook iemand uit het buitenland, omdat ze denken dat dat beter is. Het zijn allemaal misplaatste romantische ideeën. Er is iets mis in de islamitische cultuur, en het importhuwelijk is er een symptoom van. Het wordt tijd dat we niet langer hiervoor de kop in het zand steken.

5) De achterstand van moslims, die nu al veel te groot is, kan nooit meer worden ingehaald. Steeds zijn er weer nieuwe mensen die onze taal niet spreken en niet in staat zijn hun kinderen zodanig op te voeden dat ze mee kunnen komen met ons onderwijs. Steeds zijn er nieuwe mensen die onze cultuur niet begrijpen en die proberen te voorkomen dat hun kinderen hier integreren.
Polleke schreef:
nina schreef: Geert Wilders is mij te rechts.
Nou, op een aantal punten ben je rechtser dan Geert :D
Ja, dat is wel grappig, dat kritiek op de islam 'rechts' wordt gevonden. De termen 'rechts' en 'links' zijn wel erg nutteloos, eigenlijk. Het is overal op toepasbaar (politieke opvattingen, economie, ethiek etc.)

Ik vind Geert Wilders te rechts wat betreft zijn ideeën over strafrecht en veiligheid, en ik neem aan ook diverse economische ideeën, al ben ik er eigenlijk niet van op de hoogte.

Hij wil ook het minimumloon afschaffen. Ikzelf wil alleen het minimumjeugdloon afschaffen, jongeren moeten hetzelfde verdienen als volwassenen.

Ook wil Geert Wilders het ontslagrecht versoepelen. Ik vind dat tekort door de bocht, omdat ik voorzie dat vooral grote, commerciële bedrijven hiervan zullen profiteren. Ik wil wel heel graag bevorderen dat mensen makkelijker als kleine zelfstandige kunnen werken, in tegenstelling tot de tendens van de laatste tijd dat zelfstandigen het helemaal niet kunnen bolwerken. Daarvoor zouden een heleboel regels moeten veranderen, onder andere moet hier worden voorkomen dat kleine bedrijven failliet gaan omdat ze maar een paar werknemers hebben die voortdurend ziek zijn of die niet gekwalificeerd zijn voor hun werk.

Ook wil ik kleinschaligere bedrijven, en kleinere inkomensverschillen. Ik heb iets tegen de 'banenmarkt'. Ik heb liever dat mensen voor zichzelf kunnen werken binnen een netwerk dat staat voor het grote geheel dat in een complexe maatschappij als de onze nodig schijnt te zijn. Ik vind het maar niks dat een paar giganten de internationale controle hebben over alle beschikbare banen, en dat zij kunnen beslissen de werkzaamheden totaal te verplaatsen naar een land waar goedkoper wordt gewerkt.
Polleke schreef:Geert Wilders is mij iets te populistisch.
Ik zal niet vlug zeggen dat iemand te populistisch is. Ik vind het een makkelijk manier om een tegenstander in een hoek te zetten zonder in te gaan op wat maakt dat iemand aantrekkelijk wordt gevonden. Ik ben het wel met je eens, maar ik heb dan toch de neiging om iemands punten erbij te halen en uit te pluizen hoe hij iets wil bereiken of oplossen.

Ik vond hier juist een 'populistisch' stukje van Geert, al moet ik zeggen dat elke andere politicus het ook had kunnen zeggen. Daaruit blijkt heel goed dat het niet gaat om wat politici beweren te willen bereiken voor de dierbare burgers, maar dat het erom gaat hóe ze het willen bereiken.
Geert Wilders schreef:Het thema van de Groep Wilders is vrijheid: "De vrijheid dat je moeder ‘s avonds veilig over straat kan, de vrijheid dat je van je salaris genoeg overhoudt om aan je eigen gezin uit te kunnen geven, (...) de vrijheid die je hebt omdat de regering je gezin beschermt tegen terroristen, de vrijheid van een baan en een goed bestaan, de vrijheid om als land onze eigen beslissingen te nemen."
http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2005 ... lders.html

Nou... dat wil ik ook allemaal! Hoewel 'worden beschermd' een bepaalde weerzin in mijn oproept. 'Beschermen' is voor mij bijna synoniem met 'zwak maken', zodat je niet op eigen benen kan staan. Maar goed, de rest, ik had het ook kunnen zeggen. En het zou niet misstaan bij de meeste partijen.

De vraag is alleen: hoe ga je het voor elkaar krijgen? Alleen al de volgende zin:
Geert Wilders schreef:Door afschaffing van het minimumloon en versoepeling van het ontslagrecht zouden meer mensen aan het werk moeten worden geholpen.
Wilders wil werk voor iedereen, maar fatsoenlijke betaling is kennelijk niet per se nodig. Bovendien wordt het de werkgever makkelijker gemaakt met een versoepeld ontslagrecht, maar ik zie nergens staan hoe de werkgever verantwoordelijk wordt gehouden voor het aanbieden van kwalitatief aantrekkelijk werk.

En het volgende:
Geert Wilders schreef:Wat de veiligheid betreft wil Wilders mensen na drie geweldsmisdrijven een levenslange straf geven. Ook pleit hij voor de invoering van heropvoedingskampen, uitbreiding van preventief fouilleren naar heel Nederland en het fors uitbreiden van het aantal politie-agenten "zodat deze weer bekeuren omdat de wet wordt overtreden en niet om zoveel mogelijk geld binnen te halen".
Dit is alleen maar ballentaal, die gericht is op het straffen van mensen nadat het leed al is geleden. Ik zie meer in maatregelen die geweld en misdrijven moeten voorkomen. Heropvoedingskampen zie ik ook niet veel in, omdat wat ik ervan gezien heb niet erg gericht is op het ontwikkelen van zelfredzaamheid en inlevingsvermogen, maar meer op tucht en gehoorzaamheid. Jongeren die bejaarden lastig vallen, meisjes verkrachten en als loverboys werkzaam zijn, en ontzettend seksistisch zijn, moeten volgens mij op dit niveau worden opgevoed, en niet op het niveau van een macho drillschool die meer thuishoort in mannenbolwerken als een leger. Het is belangrijker dat zulke jongeren beseffen wat hun aandeel is in de burgermaatschappij, met tucht en gehoorzaamheid heeft dat volgens mij niet zoveel te maken.

Nog een puntje waarop ik 'rechtser' ben dan Geert Wilders: Wilders wil beperkingen opleggen aan de kinderbijslag. Persoonlijk wil ik dat ook, maar ik wil ook dat er een visie wordt uitgewerkt over de relatie tussen het aantal kinderen dat mensen krijgen en armoede, sociale achterstand en werkloosheid. Ook moet deze relatie worden uitgezocht wat betreft het uithuwelijken van meisjes op jonge leeftijd, zodat ze al jong kinderen beginnen te krijgen, in plaats van eerst hun eigen opleiding te voltooien en levenservaring op te doen.

Ik denk trouwens net als Wilders negatief over de EU, over de aansluiting van Turkije bij de EU en nog meer dingen. Maar ik wil een ander soort maatschappij. Ik wil geen machtconcentraties, ook niet als het gaat om macht van het bedrijfsleven. Het bedrijfsleven is zelfs zo sterk dat veel oorlogen die worden gevoerd regelrechte economische oorlogen zijn, die dienen om de macht van de 'machtigen' te versterken. Maar in het algemeen heb ik het niet op hierarchische maatschappijen waarin een rijke en machtige elite de meerderheid dirigeert. Ik vind dat dit in het bedrijfsleven nu al teveel het geval is. In het bedrijf waar ik werk worden mensen niet aangenomen of ontslagen omdat ze een ringetje in hun haar hebben, zich niet scheren, en allerlei andere zaken waarvan ik vind dat een werkgever daar niet over te oordelen heeft. Iedereen moet kunnen werken.
Laatst gewijzigd door nina op ma nov 06, 2006 11:51 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Moest ik ne hollander zijn dan stem ik SP ....
In Belgische verkiezingen stem ik normaal sp.a of een linkse VLD-kandidaat ...
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Nina, je hebt gelijk als je schrijft dat kritiek op de 'islam' niet iets typisch rechts is.

En Wilders vind ik populistisch omdat hij zichzelf profileert met zijn minderheden standpunt.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

nina schreef:Okee, lees de links die ik hierboven nog plaatste... net te laat, je was me te vlug af. 8)

PS ik heb mijn contacten met de SP toch wel tot vervelens toe beschreven, dacht ik. Maar ja, misschien heb je het gemist. :)

Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat je zo denkt. Het is goed eraan herinnerd te worden dat er (nog steeds) andere zaken spelen en je niet helemaal gek laat maken door dit forum.

SP is niets voor mij; zie http://www.meervrijheid.nl/index.html?j ... wereld.htm

Mocht de SP aan de macht komen dan hoop ik wel dat jij de Minister van Integratie en Immigratie wordt.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

BTW weet er iemand waarom immigratie en integratie (en Islam) geen issues deze verkiezingen waren, terwijl de problemen nog daar zijn.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Had graag weer op Ayaan willen stemmen, maar dat gaat dus niet. Wordt dan Geert of Pastors of VVD. Weten jullie trouwens dat Groenlinks de inkomensgrens voor importhuwelijken wil afschaffen ? Dus iedereen heeft recht op vrije partnerkeuze, maar natuurlijk wel naar ons land waar niemand mensen willen laten kreperen. Dus moeten wij dat samen betalen. Of moeten de uitkeringen omlaag ?


Mijn hap snap programma:
- geen doodstraf ook niet voor voor Saddam
- gevangenissen met aparte individuele kale kerkers voor witte blauwe en alle boorden, water en brood en de noodzakelijke vitaminen en eiwitten in pilvorm, en zitten
- godslastering uit wetboek
- minimale privatisering van publieke diensten en alleen als niet de top 100 keer zoveel gaat verdienen en de rest uitzendkracht wordt,
- niet te hoge belastingen en alleen die die goed gecontroleerd kunnen worden en dus geen ontduiking toe laten
- iedereen die ons land binnenkomt moet schriftelijk verklaren dat onze wetten boven godsdienstwetten gaan
- niet meer dan echt nodig simpele goed controleerbare en werkelijk gecontroleerde regels in de maatschappij
- verbod op verminking van minderjarigen (besnijdenisverbod)
- veel belasting op fossiele brandstoffen
- papieren stem formulieren
- de meeste mensen zijn goedwillend maar lijden onder het toelaten van hufterigheid: dus geen tolerantie voor bijvoorbeeld vuil op straat gooien
- geen enkele subsidie voor islam opvoeding school etc, en als het niet anders kan dan ook niet voor anderen
- actieve verdediging van wetenschap en menselijkheid tegen bakerpraatjes tegen homoseksualiteit
- verdediging van vrijheid van meningsuiting zonder beperking doordat sommige religies zich beledigd zouden voelen
- gelovige islamieten die tegen vrijheid van vrouwen en homo's en andersgelovigen zijn zoveel mogelijk het land uit, geen verblijfsvergunning, geen naturalisatie, geen gezinshereniging, ruilen met vervolgde homo's vrouwen en niet-mohammedanen uit Iran Saoedie Arabie enz

Wie zou het dus moeten worden ?
Laatst gewijzigd door gideong op di nov 07, 2006 12:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De boom herken je aan zijn vruchten
Plaats reactie