Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Gospeldrip
Berichten: 5
Lid geworden op: zo aug 28, 2016 1:27 pm

Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Gospeldrip »

Dat God de oprechte niet verwerpt? (Job 8:20)
Dat wij gerechtigheid kunnen worden door de Here Jezus? (Romeinen 5:17)
Dat de Zon der Gerechtigheid (de Here Jezus) weer zou komen met miljoenen genezingen in de eindtijd? (Maleachi 4)
Dat Hij hiervoor een profeet gestuurd heeft om de rechtvaardigen te herstellen? (Lukas 17)
Dat deze profeet genaamd eerw. William Branham nooit gefaald heeft in zijn visioenen? (Deuteronomium 13:1,2, Numeri 12:6)
Dat deze profeet verwees naar de openbaring van de Here Jezus? (Openbaringen 10, Maleachi 4)
Dat deze ene geopenbaarde God een volk uit de naties roept om Zijn verlossingsplan te voleindigen? (Handelingen 15:14)
Dat er een verandering bestaat voor de ware Christenen die zullen opgenomen worden? (1 Thessalonicenzen 4:16,17)
Zelf ben ik ook genezen van o.a. ongenezelijke mentale ziektes en versleten kraakbeen.
Lees meer via gospeldrip.com en laat je positieve mening tellen!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Ariel »

Hallo Gospeldrip. Kan jij mij vertellen waar om je deze post op ons forum gemaakt hebt? Dit forum is anti islam.
Kom jij hier om Moslims te bekeren?

Het lijkt me trouwens sterk dat jouw versleten kraakbeen hersteld is door het gebed. Versleten kraakbeen kan nooit herstellen. Eenmaal weg komt het nooit meer terug.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Hallo Gospeldrip. Kan jij mij vertellen waar om je deze post op ons forum gemaakt hebt? Dit forum is anti islam.
Kom jij hier om Moslims te bekeren?

Het lijkt me trouwens sterk dat jouw versleten kraakbeen hersteld is door het gebed. Versleten kraakbeen kan nooit herstellen. Eenmaal weg komt het nooit meer terug.

Vriendelijke groet.

Het zal me verbazen als gospeldrip op je post reageert, Ariel. Beschouw die post maar als een digitale gristelijke flyer die hij/zij via internet uitdeelt in plaats van op de markt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:

Het zal me verbazen als gospeldrip op je post reageert, Ariel. Beschouw die post maar als een digitale gristelijke flyer die hij/zij via internet uitdeelt in plaats van op de markt.
:smile4: Ik denk dat jij gelijk hebt Dhana. Met alle respect, maar ik hoop dat zijn genezen ongenezelijke mentale ziekte weer niet de kop opgestoken heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door mercator »

Gospeldrip schreef:Zelf ben ik ook genezen van o.a. ongenezelijke mentale ziektes en versleten kraakbeen.
Wat bij mij de vraag oproept, hoe kan je als geesteszieke eigenlijk weten wanneer je echt genezen bent ? Met een gebroken been of een infectie kan dat geen probleem zijn. Maar hoe weet een psychopaat wanneer hij psychopaat-af is ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Eliabe »

Gospeldrip schreef: Zelf ben ik ook genezen van o.a. ongenezelijke mentale ziektes.........
Als ik zo je topic lees twijfel ik hier toch zeer ernstig aan. :muslima:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Dhana »

Eliabe schreef:
Gospeldrip schreef: Zelf ben ik ook genezen van o.a. ongenezelijke mentale ziektes.........
Als ik zo je topic lees twijfel ik hier toch zeer ernstig aan. :muslima:
Inderdaad en dan ook nog 'o.a.' buiten kraakbeenafbraak en mentale ziektes in meervoud.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Pilgrim »

Ik zit me af te vragen waarom deze snuiter dit hier post. Hij noemt hier een zekere William Branham die in 1933 zeven visioenen gehad heeft en waarvan een aantal uitgekomen zijn. Een profeet dus, maar eentje die ik nog niet kende. Hier heb je zo’n visioen.
Vision Six:
Then there arose in the United States a most beautiful woman clothed in splendor, and great power was given to her. She was lovely of feature but there was a hardness about her that defied description. Beautiful as she was, she was yet cruel, wicked and cunning. She dominated the land with her authority, she had complete power over the people. The vision indicated that either such a woman would literally arise or that this woman of the vision was merely a type of an organization which is scripturally characterized by a female. Though the voice did not speak out and reveal who she was, he felt in his heart that this woman represented the rising Roman Catholic Church, and he inserted in parenthesis beside at the end of this vision which he had written out, (perhaps the Catholic church).

http://www.williambranham.com/1933-7-vi ... m-branham/
Zou dit misschien Hillary Clinton zijn...? :thinking:

Het loopt uiteindelijk slecht af met Amerika, maar dat zeggen andere zieners ook.
Vision Seven:
The voice bade him look once more. As he turned and beheld, a great explosion rent the entire land, and left the land of America a smoldering, chaotic ruin. As far as the eye could see there was naught but craters, smoking piles of debris, and no humanity in sight.
The vision then faded away.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Vision Six:
Then there arose in the United States a most beautiful woman clothed in splendor, and great power was given to her. She was lovely of feature but there was a hardness about her that defied description. Beautiful as she was, she was yet cruel, wicked and cunning. She dominated the land with her authority, she had complete power over the people.
Zou dit misschien Hillary Clinton zijn...? :thinking:

Het loopt uiteindelijk slecht af met Amerika, maar dat zeggen andere zieners ook.
Ik kan Hillary op dit moment niet beautiful noemen. Toen ze jong was hooguit "good looking" . En Hillary Clinton is methodist , en niet katholiek.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Eliabe »

In de genezingsopwekking van de jaren '50 en '60 waarvan William Branham de initiatiefnemer en het speerpunt was, werden miljoenen zieken genezen van kanker, blindheid, doofheid, verlamdheid, kreupelheid en vele andere kwalen. In het begin waren verslagen van massagenezingen waarbij zelfs in één bijeenkomst 25.000 mensen genezen werden en zeven vrachtwagenladingen met krukken, beugels en veldbedden wegreden na de dienst (2). Ook zijn verscheide doden opgewekt ( 3 4 5 ). Deze bovennatuurlijke gebeurtenissen werden vaak bevestigd door de (medische) wetenschap van die tijd. Samenkomst na samenkomst werd door de Geest van God in gezichten de geheimen uit de levens van duizenden mensen geopenbaard zoals, hun namen, adressen, ziekten, verborgen zonden en vele andere details, waarbij ook dikwijls hun toekomst. In al deze tienduizenden gevallen over een periode van twintig jaar heeft William Branham er nooit één keer naast gezeten met de visioenen die hij van God kreeg met zeer gedetailleerde inhoud over personen. Deze manifestaties van de Geest voor massa's van mensen werden vaak opgenomen op geluidsbanden. (6) Deze gave werd nooit geëvenaard in de kerkgeschiedenis, zowel vóór als na William Branham.
http://www.deboodschap.org/websiteIII_b ... ranham.htm
Hij is overleden in 1965 na een frontale aanrijding met een tegenligger en in 1991 nedergedaald in Jomanda. :thinking:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Wat bij mij de vraag oproept, hoe kan je als geesteszieke eigenlijk weten wanneer je echt genezen bent ? Met een gebroken been of een infectie kan dat geen probleem zijn. Maar hoe weet een psychopaat wanneer hij psychopaat-af is ?
Zodra hij voor lange tijd in de gevangenis is beland. Kenmerk van de psychopaat? Een gevoelloos mens.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door sjun »

Sommigen weten dat heel aardig te verbergen door zich overdreven coöperatief en/of sensitief te presenteren.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gospeldrip
Berichten: 5
Lid geworden op: zo aug 28, 2016 1:27 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Gospeldrip »

Mag ik nog vriendelijk vragen of jullie een overwinning hebben van ziekte en in openbaring.

Bijvoorbeeld, wat betekend Handelingen 2:38, waarom is de Here Jezus verworpen door de wereld raad van kerken en waarom Israel niet meer klein te krijgen is? En wat verstaan jullie onder Israel? Elohim die zijn eigen kinderen verblinde voor heidenen die Hem in deze generatie spritueel kruisigen?

De denominationele kerken zijn aangeklaagd omdat ze de Here Jezus te kruisigen.
En dezelfde geest is op degene die Zijn boodschap van verlossing verwerpen.

Daarna werd jerusalem omsingelt door Titus en at men elkaar op. Misschien potjes honing sparen voor wanneer jullie oordeel komt.

En Hij is opgestaan in mij. Ik zou wel kunnen vergeven maar Godslastering wordt niet vergeven. CROSSED THE LINE OF MERCY?
Misschien omdat jullie jaloers zijn dat ik wel genezen kan zijn en jullie niet? Vraag maar aan sodom hoe het met hen afliep. De Here Jezus is dezelfde gisteren, heden en tot alle eeuwigenheid.

Met vriendelijke groet,

Gospeldrip
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door xplosive »

Zeg, Gospeldrip, ben je hier van plan om uitsluitend monologen te plaatsen of ben je van plan om ook intelligent te reageren op wat anderen hier te melden hebben?

Argumenten op basis van intimidatie en autoriteit boeien mij niet. Want hoe zou een nietig feilbaar mens die zich in alles grondig kan vergissen (dus óók in de aanname van het bestaan van een god) daar ooit een geldig beroep op kunnen doen?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Ariel »

Dominee Gospeldrip, ik begrijp niks van je warrige verhaal. Het enige wat ik begrijp is dat we honingpotjes moeten gaan sparen. Wijs advies. Ik ben op dit moment in Duitsland, en ik zal verschillende soorten meenemen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Monique »

Wat een onzin.
Zo te zien helpt bidden echt niet bij ""ongenezelijke (laat ik zo staan) mentale ziektes.""
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door sjun »

Soms houdt het mensen tot heil en zegen van diverse anderen en zichzelf van de straat. Anderen brengt het dan weer op eigen frequentie en tempo tot het inzicht dat hantering van het Oudhollands in 2016 wellicht niet de meeste mensen aanspreekt zo de aangesprokenen al enig besef van de tale Kanaäns mochten hebben meegekregen. Alsof je je in het beste Frans op een Oostgroningsevangelisatietraject stort. Soms wordt de weg naar de hel geplaveid door goede bedoelingen en dàt ziel van deze exercitie vast niet de bedoeling zijn.

Ik wacht daarom af wat er al dan niet van boven geïnspireerd nog meer komt en tracht intussen de vrome geesten te onderscheiden van het hart voor mensen dat ergens klopt. Tenslotte werd ene Johannes ook voor gek versleten toen hij als roepende in de woestijn de weg bereidde voordat hem uiteindelijk erkenning ten deel viel. Met die Johannes liep het overigens naar aardse maatstaven slecht af omdat hij te eerlijk was en weigerde machthebbers naar de mond te praten.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gospeldrip
Berichten: 5
Lid geworden op: zo aug 28, 2016 1:27 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Gospeldrip »

Veel zijn er die de uitweg zoeken naar eenvoudigere methodes.
Deze motiveren in naam van goede bedoelingen mensen om de waarheid te verwerpen.
Of er nu hard of zacht over gesproken wordt, de Waarheid is verworpen.
Ik neem het op voor de Waarheid.
De Waarheid is in eenvoud. Is in perfectie. Het is de persoonlijke openbaring aanhoren, aannemen en erop te handelen.
Alleen de Here Jezus heeft de dood, hel en graf overwonnen.
Zo is dat ook in deze dag, wie de persoonlijke openbaringen van de Here aanneemt.
Een mate van respect voor de Here Jezus die voor je zonden stierf wordt wel beloond en op zijn minst op prijs gesteld.
Een oordeel is niet meer te ontkomen en dan sta ik nietzozeer aan de kant van atoomsplitsingen die plofkippen zullen laten ploffen maar aan de kant van Zijn wil. Genoeg na 6000 jaar.
Gospeldrip
Berichten: 5
Lid geworden op: zo aug 28, 2016 1:27 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Gospeldrip »

Kijk even en zie of je niet je grootste vijand bent in de spiegel als die je al niet meer wilt zien.
Ik heb het opgenomen voor de Waarheid.
Dan blijft er niets meer over voor degenen die het verwerpen dan hetzelfde lot als wat de vijanden van Israel is overkomen die o.a. 3x hen hebben aangevallen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Eliabe »

Gospeldrip schreef: Alleen de Here Jezus heeft de dood, hel en graf overwonnen.
Dood bestaat niet. We leven allang in de eeuwigheid.
Het leven gaat achter de kist gewoon verder en wel op die plaats waar je gevoel afstemming op heeft.
Zo is dat ook in deze dag, wie de persoonlijke openbaringen van de Here aanneemt.
Dit is een verwijzing naar de verdoemdheid. God verdoemd niet. Als hij 1 leven zou verdoemen dan donderde de hele schepping in elkaar.
Een mate van respect voor de Here Jezus die voor je zonden stierf ....
Dit is niet juist. Jezus is niet voor onze zonden gestorven. Zouden we wel willen maar zo makkelijk kom je er niet vanaf. Je zonden worden zonder problemen vergeven maar je zult ze wel allemaal goed moeten maken. Dat is Gods rechtvaardigheid.
Een oordeel is niet meer te ontkomen
Een oordeel bestaat niet. God spreekt geen oordeel uit over de mensen. De mens is zelf verantwoordelijk voor zijn daden. Na zijn stoffelijke dood zal de mens direct geconfronteerd worden met zijn afstemming veroorzaakt door zijn daden.

De God waar de geloven in geloven bestaat niet.

De mensheid is al miljoenen jaren onderweg en dit heet "Evolutie".
Er is alleen leven, opgang en ontwaking.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Gelovige man, wil je zo vriendelijk zijn ons wat nadere gegevens te verstrekken zoals leeftijd, geslacht en lid van welke kerk, zodat wij in staat zijn een grondige analyse te maken waarmee wij jou een steun in de rug willen geven om waakzaam en behoedzaam in het geloof verder door het leven te marcheren, rechtop, gebukt, kruipen, strompelen. (Doorhalen wat niet de voorkeur heeft)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gospeldrip
Berichten: 5
Lid geworden op: zo aug 28, 2016 1:27 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Gospeldrip »

Mattheus 5:
11 Zalig zijt gij, als u de mensen smaden, en vervolgen, en liegende alle kwaad tegen u spreken, om Mijnentwil.
12 Verblijdt en verheugt u; want uw loon is groot in de hemelen; want alzo hebben zij vervolgd de profeten, die voor u geweest zijn.

Ik voel me verenigd in deze vers, gezien jullie opmerkingen.
Laatst gewijzigd door Gospeldrip op zo mei 21, 2017 8:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Iemand die een schrijftaal hanteert in uitsluitend kapitale letters reken ik tot de zielig zijnde van de geest. Dit zal dan ook mijn laatste reactie zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:Iemand die een schrijftaal hanteert in uitsluitend kapitale letters reken ik tot de zielig zijnde van de geest. Dit zal dan ook mijn laatste reactie zijn.
Wat zeg tie Hans? :nietverstaan: Is tie boos? :emm2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Honderdduizenden genezen en hoe oordeel te ontvlieden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Iemand die een schrijftaal hanteert in uitsluitend kapitale letters reken ik tot de zielig zijnde van de geest. Dit zal dan ook mijn laatste reactie zijn.
Wat zeg tie Hans? :nietverstaan: Is tie boos? :emm2:
Op jouw vraag reageer ik natuurlijk wel: IK SNAP ER NIETS VAN. KORANTEKSTEN ZIJN TENMINSTE NOG LEESBAAR. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie