Putin bedreigt Saudi

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Putin bedreigt Saudi

Bericht door Manon »

President Putin: Russia will bomb Saudi Arabia back to the Stone Age life unless Riyadh desists from supporting terrorism


Zou het écht kunnen dat ze "de steen" naar de Filistijnen helpen?

http://www.jewsnews.co.il/2016/08/29/ww ... orism.html

Ineens ziet hij er zooooo sexy uit
Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ariel »

Van mij mag hij morgen beginnen met Mekka plat te gooien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Dhana »

[quote="Manon

Ineens ziet hij er zooooo sexy uit
Afbeelding[/quote]

Sexy???!!! Je hoeft maar naar die kop te kijken en weet meteen wat voor rottend vlees je in de kuip hebt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:
Sexy???!!! Je hoeft maar naar die kop te kijken en weet meteen wat voor rottend vlees je in de kuip hebt.
Lol, jij bent geen fan van Poetin . Ik vind hem geweldig. Een sterke kerel die ons zal helpen in het gevecht tegen islam.

Ben jij bang voor hem Dhana?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Pilgrim »

Geweld en dreigen met geweld is de taal van de moslims en als Poetin nu ook in deze taal spreekt is dat een taal die ze verstaan. :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Dhana schreef:
Sexy???!!! Je hoeft maar naar die kop te kijken en weet meteen wat voor rottend vlees je in de kuip hebt.
Lol, jij bent geen fan van Poetin . Ik vind hem geweldig. Een sterke kerel die ons zal helpen in het gevecht tegen islam.

Ben jij bang voor hem Dhana?
Ik vertrouw 'm voor geen stuiver. Een potentaat van het zuiverste water, die het een worst zal wezen of moslims EU naar de gallemiezen zullen helpen. Die helpt Assad alleen maar om zelf vaste voet in het olierijke Midden-Oosten te krijgen en als het ff kan de rest van Europa erbij. Voormalig KGB functionaris, de Russische versie van de Gestapo. Verantwoordelijk voor de ondervraging en internering van dissidenten. En weten allemaal wat dat voor die mensen betekende.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Scarlatti »

Ik vind het geweldig wanneer Putin dat zou doen!
Ik weet nix van wel of niet sexy maar ik denk dat Manon ermee zou kunnen bedoelen dat deze man tenminste van aanpakken weet en welke vorm van aanpakken DE àànpak is! Grandioos!
Ik volg al tijden wat hij doet en ik wilde dat wij zo'n leider hadden en precies Pilgrim dit is de taal die de arabieren verstaan!
Hoe EERDER die steen volledig aan diggelen is hoe beter, want ik denk dat dat een ongekend effect op die idioten zou hebben!

Ik zie net dat jij nog wat geschreven hebt Dhana over Assad, daar verschil ik van mening met je, onder Assad konden de mensen gewoon leven toch itt wat er nu steeds gebeurt... het is weer eens een demonisch spel vd Amerikaanse duistere overheid ivm eigenbelang denk maar aan Gadaffi en de anderen en Servië en Kosovo zij zijn eerder de boosaardige criminelen.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ariel »

Als Assad verdwijnt, dan breekt de hel pas los in Syrie. De Alavieten en Christenen die tijdens zijn regime redelijk rustig konden leven, gaan er dan allemaal aan. Zonder Assad wordt Syrie een tweede Lybie. Ik denk niet dat we dat willen. De enige die last hadden/hebben van Assad waren/zijn de fanatieke moslims.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Dhana »

Scarlatti schreef: Ik zie net dat jij nog wat geschreven hebt Dhana over Assad, daar verschil ik van mening met je, onder Assad konden de mensen gewoon leven toch itt wat er nu steeds gebeurt... het is weer eens een demonisch spel vd Amerikaanse duistere overheid ivm eigenbelang denk maar aan Gadaffi en de anderen en Servië en Kosovo zij zijn eerder de boosaardige criminelen.
Je kan alleen maar een succesvol politicus/staatsman zijn als je ergens heel erg niet deugt en dat geldt net zo goed voor de Amerikaanse. De Duitsers spraken ook vol lof over Hitler die het volk uit de chaos had getrokken. Libiërs spreken hetzelfde over Ghadaffi omdat die iedereen gratis aan de universiteit liet studeren en dan hadden we ook nog Tito. Na zijn dood is in Joegoslavië de vlam in de pan gekomen omdat hij het volk zo tiranniseerde zodat het aan de oppervlakte leek of de verschillende bevolkingsgroepen het prima met elkaar konden vinden. Na de dood van Saddam Hoessein is hetzelfde met Iraq gebeurt. Je hebt zelfs Cambodjanen die met de grootste eerbied en waardering over Pol Pot spreken.

Libanon is naar de kloten gegaan toen de moslims de overhand kregen. Niet alleen door een hoger geboortecijfer van de moslimbevolking maar ook door het stelselmatig afslachten van de Christelijke bevolking. Hetzelfde is gaande (geweest) in Syrië. De problemen daar zijn begonnen als reactie op de smerige corruptie van de Assad en zijn regering. Isis is pas later op het strijdtoneel verschenen.

Al mag mag ie dan hard tegen de islam optreden, toch Poetin deugt voor geen cent. Een uitermate gevaarlijke dictator met ambities om heel het Midden-Oosten en als het ff kan West Europa onder zijn ex-KGB laarzen te krijgen.

Een ramp komt nooit alleen en als Europa inderdaad snel verzwakt door de nimmer eindigende stroom moslim immigranten, durf ik er iets liefs onder te verwedden dat Poetin er als de kippen bij is ons onder de voet te lopen en die Russen hebben we echt niet zo snel weer weg als toendertijd de Nazis.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Scarlatti »

god o god... :shock:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Dhana schreef:
Sexy???!!! Je hoeft maar naar die kop te kijken en weet meteen wat voor rottend vlees je in de kuip hebt.
Lol, jij bent geen fan van Poetin . Ik vind hem geweldig. Een sterke kerel die ons zal helpen in het gevecht tegen islam.
In de rol van Vladimir Bond overtreft hij alle James Bonds. Vanwege zijn realistisch uiterlijk.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef:god o god... :shock:
Ik weet ook even niet wat ik hier op moet zeggen. Wat ik zeg, het zal niet helpen. Pilgrim? explosive? Mercator...Kom er eens in.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Scarlatti schreef:god o god... :shock:
Ik weet ook even niet wat ik hier op moet zeggen. Wat ik zeg, het zal niet helpen. Pilgrim? explosive? Mercator...Kom er eens in.
Dhana weet waar de klepel hangt, maar heeft de klok niet horen luiden. Politiek is smerig. Wil je je daar een mening over vormen, moet je wel goed alle achtergronden kennen. En die zijn spaarzaam in de geschiedenis. Maar inderdaad Dhana, bijna elke dictator is een tiran. Het jongste voorbeeld is de meest begeerde gegadigde voor toetreding tot de EU. We hebben nu een post Gestapo in Turkse outfit. Past blijkbaar uitstekend in het beloftensysteem van Rutte. Loopt het faliekant mis, dan kan hij altijd later nog SORRY roepen. Mits hij er glashelder over kan uitweiden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Scarlatti »

ik hoop dat 'mijn' zienswijze' de juiste is en wij wel goed zitten met Putin, maar ik weeeeet dat ik onvoorstelbaar naïef kan zijn.... ik heb nl. ècht het idee dat Putin okay is, (als die mensen zou toelaten zou ik naar Rusland emigreren, dan zou ik me iig veilig voelen wat betreft de islamieten al zitten zij daaar ook...)

en wat betreft Syrië, ik geloof gewoonweg niet dat Assad slecht is, dat is ie INEENS omdat ie de Amerikanen door heeft...
en wat die Sadam Hussein en Ghadaffi, niet om het een of ander, maar dat volk, die arabieren hèbben gewoonweg dergelijke 'leiders NODIG' het is TUIG dat onmiddellijk ontspoort zoals wij steeds vaker zien..
en die laatste die Ghadaffi die dééd dat toch maar wel voor het volk...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Scarlatti schreef: en wat betreft Syrië, ik geloof gewoonweg niet dat Assad slecht is, dat is ie INEENS omdat ie de Amerikanen door heeft...
Precies! Met Assad was echt niet veel mis. Sterker nog, hij was altijd op de hand van de VS. Zijn vader was slecht. Heel slecht! Maar daar kan de zoon niks aan doen. Ghadaffi was een gek, maar voor de rest was alles in orde en onder controle. Marokko? Ook die koning doet het redelijk goed en er is geen last van religieus kopvoddentuig. Joden vormen in Marokko geen enkel probleem. Maar . . . zijn vader was een van de grootste schoften die zich met recht regelrecht met het Duitse fascisme kon meten. Ik meen dat hij Hassan heette. Leider van de enige echte beruchte post fascistische staat van na de oorlog. Uiteraard had ons smerige koningshuis daar geen enkel probleem mee. Wat daar zoal in Marokko afgemarteld is in de gevangenissen, is met geen pen te beschrijven. Gelukkig is dat wel gebeurd. Er is ook een documentaire over beschikbaar. Gemaakt door een Francaise. Ghadaffi wilde niet meedoen met de Arabische lente. Daar heeft hij kortstondig voor moeten boeten. Hij overleefde de Amerikaanse politiek niet.

We kunnen er vanopaan dat een vertrouwen stellen in Assad jr. meer zekerheid biedt dan het vertrouwen stellen in de geloofwaardigheid van onze eigen minister-president. Daar wil ik glashelder in zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Pilgrim »

Dat Poetin helemaal deugt zal ik niet zeggen, maar van alle potentaten is hij misschien nog één van de beste en ik denk niet dat hij ambities heeft om Europa aan te vallen. Het is eigenlijk de NAVO die een bedreiging is geworden voor Rusland i.p.v. omgekeerd, door steeds verder naar het oosten op te rukken, tegen de afspraken in! Rusland kan ook voor ons potentieel best gevaarlijk worden, maar op dit moment staat Poetin aan onze kant in de strijd tegen de islam. Veel gevluchte christenen vragen asiel aan in Rusland (omdat Obama ze niet wilde hebben) en ook veel Joden hebben er hun toevlucht gezocht.

viewtopic.php?f=39&t=25420

Het bewind van Poetin is ook niet helemaal een dictatuur, maar meer een gebrekkige democratie. Islamitische staten zijn veel erger.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:
Het bewind van Poetin is ook niet helemaal een dictatuur, maar meer een gebrekkige democratie. Islamitische staten zijn veel erger.
Dat dacht deze Engelse staatsman waarschijnlijk ook over Nazi-Duitsland vergeleken met de Sovjet-Unie.



Een goede strateeg gaat stapje voor stapje op zijn einddoel af. Hitler is ook niet meteen begonnen met van dik hout zaagt men planken en is ook democratisch aan de macht gekomen om die vervolgens de das om te doen. Wat Assad betreft in vergelijking met zijn vader; datzelfde geldt voor de huidige Marokkaanse koning vader en diens vader. Maar of het er daadwerkelijk beter op is geworden voor dat land en volk, is nog maar zeer de vraag. Als dat het geval zou zijn zouden we hier niet opgescheept zitten met half Marokko en dan nog al diegene die daar staan te trappelen om een nicht, neef of oom te trouwen in luilekkerland.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Pilgrim »

Maar in Duitsland zagen we toen een totalitaire ideologie waarbij de andere politieke partijen naar huis gestuurd werden en dat zien we niet in het Rusland van Poetin. Dat hij ook het antisemitisme bestrijdt is toch wel een goed teken.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door xplosive »

Dhana schreef:Een goede strateeg gaat stapje voor stapje op zijn einddoel af. Hitler is ook niet meteen begonnen met van dik hout zaagt men planken en is ook democratisch aan de macht gekomen om die vervolgens de das om te doen.
Poetin is geen lieverdje. Dat wil niet zeggen dat de ambities van Poetin noodzakelijkerwijs vergelijkbaar moeten zijn met die van Hitler. Voorlopig lijkt het Rusland onder Poetin één van de zeer weinige staten waarmee een gelegenheidscoalitie gesloten kan worden om gezamenlijk de steeds sterker oprukkende islamwaanzin te weerstaan. In tegenstelling tot onder het oude Sovjet-regime is onder het Russische regime van Poetin een onmiskenbare ruimhartigheid jegens degenen die het christendom en jodendom openlijk willen belijden.

De toetreding tot de KGB lijkt niet voor Poetin te pleiten. Aan de andere kant kun je stellen dat infiltreren in het hart van de KGB noodzakelijk was om het Sovjet-regime uit te hollen. Poetin lijkt in zijn hart tenminste geen voorstander te zijn geweest van het Sovjet-staatsatheïsme. Dus lijkt Poetin van het begin af aan geen Sovjet-agenda te hebben gehad, maar eerder een verborgen (christelijke) agenda.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:Maar in Duitsland zagen we toen een totalitaire ideologie waarbij de andere politieke partijen naar huis gestuurd werden en dat zien we niet in het Rusland van Poetin. Dat hij ook het antisemitisme bestrijdt is toch wel een goed teken.
Poetin heeft een verleden waarin hij uitermate effectief met dissidenten heeft afgerekend. Ik denk niet dat ie nu een totale ommezwaai heeft gemaakt. Wat hem betreft zijn moslims van hetzelfde hout gesneden als die dissidenten. Het maakt hem geen biet uit welke staatsvorm er op papier aan Rusland gekoppeld is, zolang hij de macht maar in handen heeft en houdt. Dat ie Syrië de helpende hand biedt in het neerslaan van de rebellen en bestrijden van IS, heeft niets te maken met de islam bestrijden maar is puur gebaseerd op eigen belang. En hij mag dan aardig zijn voor de Russische Joden maar is wel weer dikke vriendjes met de leider van een land dat geen kans voorbij zal laten gaan Israël van de wereldkaart te vegen.


Zijn bedreiging aan het adres van SA is een wassen neus. Gewoon effe kijken hoe ver die kan gaan. En bovendien als iedereen zich daarop focust kan die onderhand ongemerkt doorgaan met pogingen zijn rijk uit te breiden, zowel richting het Midden-Oosten als Europa.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Pilgrim »

Breidt zijn rijk zich dan uit richting Europa? Op dit moment lijkt het eerder andersom te zijn. Denk bijvoorbeeld aan de Oekraïne. Wat heeft de EU daar eigenlijk te zoeken?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door silkyboxershortXL »

Ik ben nogal onder de indruk van Putins persoonlijk intensieve bemoeienis om bedrijven bij te staan bij een nieuwe start,- die hij interim voorzit en beleidsvorming en innoverende maatregelen voorstaat. Onlosmakelijk verbonden is hij aan de opkomst en huidige kracht van Rusland heden. Momenteel de verbintenissen/toenadering met China en de BRICS landen en maakt zo een blok om te ontkomen aan de macht van de dollar. En wat er dan gebeurt weten we van Libie Khadafi, Irak Hoessein.
Onvergeeflijk en deels onbegrijpelijk vind ik zijn pact met Iran en momenteel de hernieuwde samenwerking met Turkije. Maar mogelijke reden is dat samenwerking met die onbetrouwbare schurkenturken (5e grootste leger) een aderlating is voor de NAVO. Zoiets zal het naar oorlog snakkende imperialistische Westen kunnen temperen.

Wanneer Saudis als olieproducent wegvallen na een actie van Rusland zal de olieprijs wat kunnen doen opveren. Terrorisme zal daardoor nauwelijks minder worden Moslims blijven kwaadaardig, terrorisme is hun geboden, daar is verder geen staat voor nodig. Lijkt me een stug scenario. Het Westen in dit verband heeft wel verantwoording voor de lage olieprijs die verzwakkend wordt geacht voor de Russen
Obama met de EU aan zijn zijde en de Iran deal alsook isis/Turkije steun is ondemocratisch en gekte van de grootste orde, rijp voor het gesticht of beter de landsverraadwetten. Tot zover mijn vergelijk tussen Putin en de Westerse leiders.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door xplosive »

silkyboxershortXL schreef:Onvergeeflijk en deels onbegrijpelijk vind ik zijn pact met Iran en momenteel de hernieuwde samenwerking met Turkije.
De hernieuwde "samenwerking" met Turkije is mijns inziens slechts een schijnbeweging. En wat Iran betreft vermoed ik dat Rusland wil voorkómen dat het soennitische machtsblok te sterk wordt. Zolang er immers verdeeldheid onder moslimstaten heerst (soennieten versus sjiïeten) staan die moslimstaten er per saldo zwakker voor. Een eensgezind islamitisch (soennitisch) machtsblok zou immers een veel groter gevaar voor Rusland vormen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Manon »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ariel schreef:
Dhana schreef:
Sexy???!!! Je hoeft maar naar die kop te kijken en weet meteen wat voor rottend vlees je in de kuip hebt.
Lol, jij bent geen fan van Poetin . Ik vind hem geweldig. Een sterke kerel die ons zal helpen in het gevecht tegen islam.
In de rol van Vladimir Bond overtreft hij alle James Bonds. Vanwege zijn realistisch uiterlijk.
voilà ! Hans heeft heel goed begrepen wat ik bedoelde.

En scarlatti ook: een man die van aanpakken weet is altijd sexy.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:
silkyboxershortXL schreef:Onvergeeflijk en deels onbegrijpelijk vind ik zijn pact met Iran en momenteel de hernieuwde samenwerking met Turkije.
De hernieuwde "samenwerking" met Turkije is mijns inziens slechts een schijnbeweging. En wat Iran betreft vermoed ik dat Rusland wil voorkómen dat het soennitische machtsblok te sterk wordt. Zolang er immers verdeeldheid onder moslimstaten heerst (soennieten versus sjiïeten) staan die moslimstaten er per saldo zwakker voor. Een eensgezind islamitisch (soennitisch) machtsblok zou immers een veel groter gevaar voor Rusland vormen.
Bovenstaand lees ik een zeer sterke goed geargumenteerde analyse. Hoezo dat? Logisch! Omdat ik er precies zo over denk. Was dit niet het geval dan was ik in de aanval gegaan. Want de beste verdediging is de aanval.

Dus . . hoe verdedigt Europa zich tegen het moslimkwaad? Juist ja, door de aanval te kiezen en het te vernietigen. Voor de verandering eens niet door dood te maken, maar het onmogelijk te maken nog langer als parasiet op onze kenniseconomie propaganda te maken voor de historische pedofiele psychopaat profeet en Arabische oorlogsmisdadiger Mohammed. Ik heb het over mohammedanen (aanhangers van de Mohammed).

Want zonder virusdragers van de islam bestaat er geen islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie