De Profeet Joseph Smith en de Mormonen

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Profeet Joseph Smith en de Mormonen

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:Wilders is belangrijk. Ik niet! Ik ben hooguit interessant.
Dat dacht Theo van Gogh ook...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Profeet Joseph Smith en de Mormonen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Wilders is belangrijk. Ik niet! Ik ben hooguit interessant.
Dat dacht Theo van Gogh ook...
Je kunt mij niet met Theo vergelijken. Ik ben niet één keer op de TV te zien geweest en ben dat ook niet van plan. Ook niet met stemverandering en buiten beeld. [icon_lol.gif]Alles wat ik te zeggen heb staat op FFI, Facebook en YouTube. Daar mag iedereen op reageren. Wat ook gebeurt. Niet noemenswaardig op Facebook, wel op YouTube. Maak je over mij geen zorgen. Ik ben 73 en hoorde net dat in Cuba de neef van mijn ex (59) is overleden. Hoe? Dat verneem ik straks wel. Eigenlijk interesseert het mij niet. Zijn moeder(89) die volgens haar eigen zeggen racist is, wat ik waardeer en ook nog eens bij de pinken is, leeft nog. Hij was architect en werkte keihard. Een leuke intelligente goser. Hij vertelde mij dat negers een veel dikkere huid hebben en beduidend meer tijd in de verbrandingsoven moeten doorbrengen wanneer zij gecremeerd worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie