Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
RedBee
Berichten: 8
Lid geworden op: ma sep 26, 2016 5:21 pm
Contacteer:

Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door RedBee »

Hallo allemaal,

Ik heb me zojuist geregistreerd. De Islam kwam bij mij in het vizier in de zomer van 1914 nav de rellen in de schilderswijk. Ik wilde onderzoeken wat ik nu moet denken van de Islam. De resultaten kunt u bekijken op mijn website: redbee.website

Op dit moment ben ik vooral bezig met de vraag hoe het overgrote deel van het electoraat dat zich niet speciaal bezighoudt met de Islamitische kwestie bereikt kan worden.

Groeten van Red Bee
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Ariel »

Hoi Red Bee. Welkom. Als je iets over Islam wil leren, dan ben je hier aan het goede adres. Wij verdiepen ons al jaren in Islam, en onze leermeester was/is Ali Sina. Een arts uit Irak die Islam verlaten heeft. Hij heeft sommige van ons ons wegwijs gemaakt in Islam. Voor hem was het een zware weg, want Islam verlaat je niet zomaar. Je raakt je islamitische vrienden en familie kwijt die de schande van de afvalligheid van een familie lid niet aankunnen. En ook de afvallige moslim heeft het geestelijk moeilijk. Hij is opgevoed met hel en verdoemenis, en die angst raak je niet snel kwijt.

Waarom het electoraat Islam knuffelt alsof het een weeskindje is dat goed verzorgd moet worden houdt ons ook bezig.

Anyway...Voel je welkom en vraag ons wat je vragen wil. Er is hier altijd wel iemand die je vooruit kan helpen.

Ik zal straks je site bezoeken,

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door xplosive »

RedBee schreef:De Islam kwam bij mij in het vizier in de zomer van 1914 nav de rellen in de schilderswijk.
Welkom. Je bedoelt hier waarschijnlijk 2014 i.p.v. 1914 ?

Ik zie dat redbee.website vooral in het Engels is. Waarom is dat?

Ik zie wel een stuk in het Nederlands bij De Islamitische machine, maar geen duidelijke aanwijzing op de daaraan gerelateerde verwijzingspagina hoe daar te komen, behalve dan door te raden dat met "de" een Nederlands lidwoord bedoeld wordt en met "the" een Engels lidwoord. Je gemaakte webpagina's zijn waarschijnlijk nog zeer in ontwikkeling? De link naar een video op je webpagina De Islamitische machine werkt volgens mij niet, maar ik vermoed sterk (gezien de inhoud van de daarin uitgesproken tekst) dat je deze video bedoelt :



Ik heb in ieder geval waardering voor je initiatief om documentatie waarin gewaarschuwd wordt voor de gevaren van de islam online te plaatsen!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
RedBee
Berichten: 8
Lid geworden op: ma sep 26, 2016 5:21 pm
Contacteer:

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door RedBee »

2014 natuurlijk LOL. [icon_lol.gif]

De meeste pagina's zijn in het engels omdat dit de voertaal op het internet is. Verreweg de meeste mensen die het internet gebruiken kunnen engels lezen, althans dat denk ik. Ik ben begonnen op een account van ziggo waar ik maar 15Mb ruimte had dus ik moest kiezen.

Bedankt voor je feedback over de navigatie op mijn site. Ik hoor vaker dat daar problemen mee zijn dus daar moet iets aan gebeuren. Ik denk aan het gebruik van Nederlandse en Engelse/USA vlag.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Schepsel »

Hey, welkom! :smile4:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Pilgrim »

Welkom! :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Mahalingam »

Ook welkom.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door silkyboxershortXL »

RedBee schreef:
De meeste pagina's zijn in het engels omdat dit de voertaal op het internet is.
Welkom Red Bee!
Ik ben er van overtuigd dat als info uit Engelstalige sites ook voor de enkel Nederlands-taligen toegankelijk zou zijn het direct de overtuiging dat islam zelfs uiterst kwaadaardig is zal doen toenemen. In mijn directe omgeving zijn er nogal wat van- Voornamelijk ouderen. Die worden van de tv of andere media niet wijzer en vragen zich vertwijfeld af hoe het mogelijk is dat de -bv Marokkaanse-jongeren groep zo kan ontsporen. Nu blijven zij steken in de aanname dat Islam als Christelijk gelijkende godsdienst vanzelf wat zal corrigeren als de Arabische cultuur door assimilatie wat afzwakt.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Manon »

welkom RedBee, hopelijk blijf je een tijdje bij ons.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Neem de tijd RedBee om hier je licht op te steken. Je mag gerust - graag zelfs - knippen en plakken ten behoeve van je eigen website. Maar dan wel graag met bronvermelding. Dit is een oprecht goede gewoonte die hier op FFI al jaren wordt toegepast. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
RedBee
Berichten: 8
Lid geworden op: ma sep 26, 2016 5:21 pm
Contacteer:

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door RedBee »

@ silkyboxershortXL

Van de media worden niet alleen ouderen niet veel wijzer. Ik heb de indruk dat het overgrote merendeel van journalisten, opiniemakers etc. niet zelf onderzocht heeft wat de Islam is. Ik kwam Arnold Karskens tegen en vroeg hem of hij de Koran gelezen had; dat had hij niet. http://redbee.website/i/B&K.htm#anchor-5 (Nederlandse tekst)

Dat de Islam net zoiets is als het Jodendom en het Christendom is een voor de hand liggende misvatting. Ik dacht ook dat dit zo is totdat ik zelf ging onderzoeken hoe het in elkaar zit zoals je kunt lezen (in het Nederlands) op deze pagina:
http://redbee.website/m/M-MachineNED.htm .

Misschien hebben de ouderen in jouw omgeving hier iets aan. In deel 3 is een link naar een video waar een imam uitlegt hoe de islamitische opvoeding moet zijn. Iedere niet-Moslim kan op zijn klompen aanvoelen dat dit tot problemen moet leiden.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door xplosive »

Als zelfs journalisten al niet de moeite nemen om zich ergens in te verdiepen, dan kun je wel nagaan hoe het gesteld is met de kennis aangaande de islam bij de rest van totaal ongeïnteresseerd en totaal onverschillig Nederland.

De overgrote (domme) meerderheid denkt waarschijnlijk zoiets als (of zelfs dat niet eens) :
Steek je kop maar in het zand,
Dat is het beste want,
Het loopt al aardig uit de hand.

(tekst uit Toe maar jongens de beuk erin van Robert Long)
Maar ja, wat kun je verwachten van een generatie die hun genen overgeërfd hebben gekregen van diegenen die de nazi's over zich heen hebben laten lopen?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Mahalingam »

Ik heb het gevoel dat velen zich blindstaren op die Koran.
Maar net zoals de Katholieken de Bijbel niet lazen (werd voor hun gedaan door priesters) , zo kent het grootste deel van de Mohammedanen die Koran niet. Het zijn de predikers (beroepsmoslims) die de mensen uitleg geven.
Het beste compendium is volgens mij het boek "The reliance of the Traveller" dat in nazoekbare PDF (700 blz.) te vinden is.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Ik heb het gevoel dat velen zich blindstaren op die Koran.
Dat vind ik ook, en ik begrijp dus niet dat bijv. Wilders daar zo mee bezig is. De Koran is gewoon een belachelijk boekje vol onbegrijpelijke onzin, meer niet. Het is wat de islamieten ermee doen dat zo ergerlijk is. Het probleem is niet ISLAM, het probleem is de MOSLIM.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef: Maar ja, wat kun je verwachten van een generatie die hun genen overgeërfd hebben gekregen van diegenen die de nazi's over zich heen hebben laten lopen?
Sterke conclusie! icon_thumbup.gif Maar ZO is het wel verdomme nog an toe!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Sterke conclusie! icon_thumbup.gif Maar ZO is het wel verdomme nog an toe!
Niet echt. De nazi's hadden een goed verhaal en goede plannen en wie daarin mee ging had niets te vrezen. Ik heb geen weet van massa's Duitsers die hier toen uitkeringen kwamen eisen. De moslims die ons nu onder de voet lopen hebben helemaal niks te bieden en zijn uitsluitend een lastpost en een gevaar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door xplosive »

Niemand zal beweren dat de islam en het nazisme identiek zijn, of dat de situatie van toen en de situatie van nu 1 op 1 op elkaar passen. Maar de neiging om bij voorbaat al te capituleren voor mensen die er een vijandige ideologie op na houden, toen en nu, is overeenkomstig.

Moslims vinden doorgaans ook dat ze een goed verhaal hebben en als je in dat verhaal meegaat wordt je ook minder gauw een doelwit.

Op "het verhaal van de nazi's" valt trouwens genoeg aan te merken, dunkt me.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Niemand zal beweren dat de islam en het nazisme identiek zijn, of dat de situatie van toen en de situatie van nu 1 op 1 op elkaar passen. Maar de neiging om bij voorbaat al te capituleren voor mensen die er een vijandige ideologie op na houden, toen en nu, is overeenkomstig.
Dat verschilde in België toch erg van de situatie in Nederland. Vooral in Vlaanderen waren veel Duitsgezinden die helemaal niet vijandig tegenover het nazisme stonden.
Van dat nazisme kon je tenminste nog zeggen dat het een ideologie was waar je in kon meegaan of niet. Maar wat is Islam? Helemaal niks . Het enige dat je kan zeggen is dat moslims overal waar ze de kop opduiken ellende en achterlijkheid veroorzaken.
Als je tijdens de Duitse bezetting het rustig hield en niet de held ging uithangen kon je gewoon verder leven en dat werd massaal gedaan ook. Dat is iets helemaal anders met de moslims, die gaan IEDEREEN het leven zuur maken, ook elkaar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Sterke conclusie! icon_thumbup.gif Maar ZO is het wel verdomme nog an toe!
Niet echt. De nazi's hadden een goed verhaal en goede plannen en wie daarin mee ging had niets te vrezen. Ik heb geen weet van massa's Duitsers die hier toen uitkeringen kwamen eisen. De moslims die ons nu onder de voet lopen hebben helemaal niks te bieden en zijn uitsluitend een lastpost en een gevaar.
We communiceren langs elkaar heen. Ik weet het, een goed debat is niet zo simpel als het begrijpen dat Allah de bruikbare nuttige denkbeeldige knecht van de Arabische pedofiele ongeletterde oorlogsmachtswellusteling Mohammed was.

Wat je zegt klopt. Maar daar gaat het niet om. Wat Xplosive zegt klopt in eerste instantie. En jij komt daar achteraan in tweede instantie. Heb jij dan gelijk? Nogal makkelijk achteraf. Het gaat erom dat iedereen met gezond verstand de nazi's veroordeelden na de oorlog. Om de simpele reden dat Duitsland de oorlog had verloren. Ga straks maar eens met een hakenkruisafbeelding om je arm lopen. Dat is nog altijd ten strengste verboden terwijl propaganda maken met de kopvod voor net zulk geweld even zo erg is en in ruime mate getolereerd wordt. Omdat de slachtpartijen door Mohammed al zo'n 1400 jaren oud zijn? Zal dat het zijn? Je wordt opgepakt en beboet als hakenkruisliefhebber, terwijl de vorige genereatie goedkeurend en in een eerder stadium nog vol bewondering toekeek.

Je moet toch wel een enorme domoor zijn geweest om niet te willen inzien wat Hitler van plan was. Net zoals de oorlogsideologie islam vandaag-de-dag. Met dit verschil dat de nazi's best wel goede ideeën hadden en de islamwereld nog nooit een idee heeft gehad dat in staat was de vooruitgang een helpende hand te bieden. Logisch! Met tot Allah bidden is nog nooit een moslim wijzer geworden. Integendeel, het heeft moslims uitsluitend windeieren opgeleverd.

Even terug naar de logica. Ik ben net zoals Ariel een liefhebber van een goed glas wijn. Ga ik dan een glas wijn uit een fles nuttigen waarvan ik weet dat de wijn met chloorpis is aangelengd? Dat doet geen verstandig mens. Conclusie? De nazi's deugden voor geen cent. Als smerige vieze levensbedreigende virussen hebben zij Europa overompeld en massa's burgers neergeknald. Uit naam van de vrede? Uit naam van de door waanzin aangedreven eenmansmoordmachine Hitler. Heil Hitler! Een Duits volk gaf de voorkeur aan Adolf in plaats van Jezus. Waarmee gezegd is dat religie kwaadaardig hypocriet is en als onbetrouwbaar ondeuglijk aangemerkt dient te worden. Van massaal achter de pacifistische dwaas Jezus aanlopen, verkoos half Europa achter de nieuwste verlosser Adolf aan te lopen.

Zowel Jezus als Hitler maakten gebruik van de domheid van de mens. Jezelf zijn is ook niet alles. Maar toch wel 100% logisch in vergelijking met een aanhanger van welke religie dan ook te zijn.

Sorry maat! Ik kan je best wel volgen, maar je had beter niet kunnen reageren op Xplosive. Hij heeft gelijk en jij ook. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om het laatste gelijk. En dat was het eerste gelijk van Xplosive. Xplosive is de terechte winnaar. Tsja . . . ik ben nu eenmaal een zart-wit denker die er soms naast zit, behalve dan dit keer.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
RedBee
Berichten: 8
Lid geworden op: ma sep 26, 2016 5:21 pm
Contacteer:

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door RedBee »

mercator schreef:
Mahalingam schreef:Ik heb het gevoel dat velen zich blindstaren op die Koran.
Dat vind ik ook, en ik begrijp dus niet dat bijv. Wilders daar zo mee bezig is. De Koran is gewoon een belachelijk boekje vol onbegrijpelijke onzin, meer niet.
Een fatale onderschatting van wat de Koran is. Wilders heeft wat dit betreft gelijk. De Koran is zwaar vergif.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door mercator »

RedBee schreef:Een fatale onderschatting van wat de Koran is. Wilders heeft wat dit betreft gelijk. De Koran is zwaar vergif.
Dat is zo, maar het zijn de moslims van vlees en bloed die zelf beslissen om dat gif in te slikken. Had er iets anders in de Koran gestaan waren ze even ergerlijk geweest. Er is maar 1 manier om dat te onderzoeken, door een laboratorium onderzoek. Eén groep kleine moslims wordt opgevoed door achterlijke moslim ouders met de originele Koran, een andere groep met een nep-Koran, maar met dezelfde opvoedingsmethoden. De 2 groepen worden dan jarenlang gevolgd. Ik durf zo te voorspellen dat het geen verschil gaat maken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
RedBee schreef:Een fatale onderschatting van wat de Koran is. Wilders heeft wat dit betreft gelijk. De Koran is zwaar vergif.
Dat is zo, maar het zijn de moslims van vlees en bloed die zelf beslissen om dat gif in te slikken. Had er iets anders in de Koran gestaan waren ze even ergerlijk geweest. Er is maar 1 manier om dat te onderzoeken, door een laboratorium onderzoek. Eén groep kleine moslims wordt opgevoed door achterlijke moslim ouders met de originele Koran, een andere groep met een nep-Koran, maar met dezelfde opvoedingsmethoden. De 2 groepen worden dan jarenlang gevolgd. Ik durf zo te voorspellen dat het geen verschil gaat maken.
Nogal wiedes. Het hele moslimprobleem van anders willen zijn zit verankerd in hun verrotte DNA-structuur. Hoe we moslims ook willen benaderen - ze willen uitsluitend benaderd worden met respect en de vrijheid om te kunnen parasiteren op onze cultureel wetenschappelijk verkregen verworvenheden. Een moslim is een egocentrische woestijnaap die - in tegenstelling tot honden - geen enkele interesse heeft in een niet-moslim. Gemengde huwelijken? Daar wordt nooit (meer) over gesproken door de hufters in de politiek. Dat de multiculturele samenleving is uitgelopen op een fatale mislukking, beaamt zelfs leugenaar Rutte. De enige keer overigens dat hij niet heeft gelogen. icon_thumbup.gif Nou ja, dat weet ook inmiddels iedereen in Nederland. Want de kopvoddenreligie manifesteert zich sterker en bewuster afkerig tegen onze samenleving dan ooit tevoren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
RedBee
Berichten: 8
Lid geworden op: ma sep 26, 2016 5:21 pm
Contacteer:

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door RedBee »

@ silkyboxershortXL
SilkyboxershortXL: Ik ben er van overtuigd dat als info uit Engelstalige sites ook voor de enkel Nederlands-taligen toegankelijk zou zijn het direct de overtuiging dat islam zelfs uiterst kwaadaardig is zal doen toenemen.
Er zijn wel vertalingen. Bijvoorbeeld hier: https://ejbron.wordpress.com/
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door sjun »

RedBee schreef:
mercator schreef:
Mahalingam schreef:Ik heb het gevoel dat velen zich blindstaren op die Koran.
Dat vind ik ook, en ik begrijp dus niet dat bijv. Wilders daar zo mee bezig is. De Koran is gewoon een belachelijk boekje vol onbegrijpelijke onzin, meer niet.
Een fatale onderschatting van wat de Koran is. Wilders heeft wat dit betreft gelijk. De Koran is zwaar vergif.
Je vergeet dat het systeem niet enkel bestaat uit koran maar ook uit hadith en soenna om de leefrichting aan te geven. Een goede moslim volgt het voorbeeld van Mohammed na en vraagt zich dus af wat Mohammed gedaan zou hebben. Eigenlijk zou islam Mohammedanisme moeten heten want zelfs Allah bidt voor Mohammed en deed zijn best Mohammed nog al eens terwille te zijn met de door hem gewenste 'nederdalingen'.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal, mijn pseudoniem is Red Bee

Bericht door Manon »

Laten we hier even niet de racistische DNA toer opgaan Hans aub.

Gelijk welke baby die in een andere cultuur wordt opgevoed geeft een totaal ander resultaat dan zijn broertje die in de originele cultuur werd opgevoed. Voor sommige culturen worden de adoptiefkinderen uit Nederland zelfs 20 cm groter.

Een religie of ideologie is niet aangeboren. Het is de cultuur die nefaste gevolgen heeft. En is die cultuur gebaseerd op achterlijke uitgangspunten uit de 7de eeuw zoals koran en ahadith, dan is dit voor de westerse 21ste eeuwse mens een groot gevaar.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie