Is voetbal haram?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

:ohmy2: :smile7:
Duitse keeper moet na 43 tegendoelpunten mee met politie

Afbeelding

Een Duitse amateurkeeper is vandaag door de politie verhoord omdat hij in een duel 43 ballen heeft doorgelaten. De doelman van het tweede elftal van SV Vonderort blunderde vorige week zondag in het uitduel tegen PSV Oberhausen.

Keeper Marco Kwiotek wil alles zo snel mogelijk vergeten. Toch moest hij bij de politie tekst en uitleg geven. Mogelijk wordt rekening gehouden met matchfixing, maar dat is niet bevestigd. Na verhoor mocht Kwiotek weer naar huis.

De club was al niet gelukkig met de enorme nederlaag, maar helemaal niet met alle publiciteit die er nu is. "We gaan iedereen laten zien dat we helemaal niet zo slecht zijn", reageert de voorzitter.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef::ohmy2: :smile7:
Een Duitse amateurkeeper is vandaag door de politie verhoord omdat hij in een duel 43 ballen heeft doorgelaten. De doelman van het tweede elftal van SV Vonderort blunderde vorige week zondag in het uitduel tegen PSV Oberhausen.
Hij was het die niet alleen blunderde. Je vraagt je af of zijn verdedigers niet mede in het 'complot' zaten. Als er sprake is van matchfixing dan zou het moeten zijn dat er gegokt is op de doelman van het 2e van SV Vonderort die er 43 zou doorlaten. Daar gaat geen hond op gokken. Laat staan een Cinees. Behalve . . . als er inderdaad op deze wedstrijd is ingezet. Dus . . . daar moet de politie als EERSTE achter zien te komen! En dan is het zo klaar als een klontje. 43 doelpunten tegen . . . Dat is haast onvoorstelbaar. Je zou denken dat er überhaupt geen keeper in het doel stond, noch wie dan ook. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door King George »

Grappig: PSV Oberhausen staat voor Polizei-SV Oberhausen.
http://www.psv-oberhausen.de/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Er zijn twee problemen voor scheidsrechters in het voetbal: 1. de buitenspel regel en 2. geen ogen in het achterhoofd.
Dit laatste kan veranderen.
Kali krijgt rood na tip videoscheidsrechter
Anouar Kali had woensdagavond de twijfelachtige eer om als eerste speler van de eredivisie op basis van een beslissing van een videoscheidsrechter een rode kaart te krijgen. De middenvelder van Willem II maakte in het bekerduel met Ajax een overtreding op Lasse Schöne. Scheidsrechter Danny Makkelie trok aanvankelijk een gele kaart maar kwam even later terug op zijn beslissing en koos voor rood. Het kan niet anders dan dat hij door videoscheidsrechter Pol van Boekel getipt is.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... /fixtures/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

Gedoe om weigeren hand Mokhtar van FOX-verslaggeefster. Telegraaf heeft het artikel zo juist verwijderd. Waarschijnlijk te heftig voor marokkaanse moslims om dit soort berichten in de krant te lezen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik wil graag iets uit eerste bron te weten komen. Dus ik heb hem zelf de vraag voorgelegd op zijn Facebook pagina.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

Je zult horen dat het een leugen is. ‘Niets aan het handje’ met ‘handenweigeraar’

EC Zwolle-speler Younes Mokhtar heeft niet bewust de hand van FOX verslaggeefster Aletha Liedelmeijer geweigerd. Dat laten alle betrokken partijen weten. Op Twitter werd na de gewonnen wedstrijd tegen ADO Den Haag vrijdag gesuggereerd dat de Marokkaanse voetballer willens en wetens de vrouwelijke reporter de hand niet wilde schudden.

Het bericht op Twitter van fanaccount ForzaPecZwolle dat Mohktar - in navolging van FC Utrechtspeler Nacer Barazite vorig jaar - bewust een vrouwenhand zou hebben geweigerd, werd zaterdagochtend al meteen door de eredivisionist tegengesproken. “Verhaal dat Mokhtar FOX Sports presentatrice gister bewust weigerde de hand te schudden, is niet waar en wordt door alle partijen ontkracht”, zo schreef PEC Zwolle. Ook Mokhtar zelf waste zijn handen al snel in onschuld. ,,Iedereen die mij kent weet dat ik niet zo in elkaar steek. Ik geef elke vrouw een hand. We hebben een vrouwelijke verzorger die ik een hand geef en soms een knuffel. Dat vindt mijn vrouw ook prima”, reageerde de snelle linksbuiten zaterdag in de Stentor.

Dat er dan toch de indruk was ontstaan dat hij bewust geen hand wilde geven, zou wellicht kunnen komen doordat hij zich naar eigen zeggen uit vreugde over de gewonnen wedstrijd geen houding wist te geven. ,,Dat kwam ongelukkig over. Ik heb er geen moment bij stil gestaan. Ik hoorde het nieuws pas vanmorgen van Ron Jans.'

Ook verslaggeefster Aletha Liedelmeijer ontkende zaterdagmiddag via Twitter dat er van opzet sprake zou zijn geweest. “Er is geen sprake van dat Mokhtar mij de hand niet wil schudden of ik hem! Niks aan het handje dus.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wanneer ik inhoudelijk op jouw post inga moet ik constateren dat de Marokkaan clean is. Nou ja, ik heb hoe dan ook mijn handschrift aan hem kenbaar gemaakt. En daar is niks mis mee. Iedereen - inclusief Marokkaanse voetballers met een Nederlands paspoort - dient te beseffen dat er niks goeds is aan het moslimzijn.

Welzijn hangt nu eenmaal af van het niet-moslim zijn.

Welbevinden in niet-moslimland en toch moslim? Verklaring? PARASIET
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ook Mokhtar zelf waste zijn handen al snel in onschuld. ,,Iedereen die mij kent weet dat ik niet zo in elkaar steek. Ik geef elke vrouw een hand."

Gelet op zijn ego dat zich vooral manifesteert in zijn blote presentatie van zijn 'trotse' lichaam op Facebook, zou het een verademing voor onze samenleving zijn wanneer Mokhtar zijn verweer zou afronden met de mededeling dat hij sowieso geen moslim is. Ik ben dan de eerste die hem mijn welgemeende excuus aanbied. :thinking: icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door King George »

Zomaar een berichtje uit een ochtendkrant.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Ja, de beruchte HMC.
Hier een bericht van 3 april 2013:
Haagse voetbalclub HMC mag niet meer spelen
Alle negen elftallen van voetbalclub HMC (Haagse Marokkanen Club) uit Den Haag zijn uit de competitie genomen. Dat heeft de KNVB besloten. De club was anderhalve week geleden betrokken bij een massale vechtpartij, maar volgens de KNVB is er veel meer mis.
http://www.omroepwest.nl/nieuws/2162706 ... eer-spelen

En dan heden:
Vechtend voetbalteam uit competitie
Dat meldt Omroep West. HMC (Haagse Multiculturele Club) is teleurgesteld over de straf. De club zegt dat het niet duidelijk is wie de scheidsrechter heeft mishandeld. ,,De verdachte had een ontbloot bovenlijf. Er is niemand als dader aangewezen. Ook de tegenstander kon niet zeggen dat het een lid van HMC is geweest'', aldus de secretaris van de club.

HMC heeft ook aangifte gedaan tegen de scheidsrechter. Die zou de profeet Mohammed hebben beledigd.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2675 ... tie__.html
Natuurlijk zijn zij onschuldige slachtoffers van manipulaties door ongelovigen.
Gelukkig is Allah hun godheid en niet Mohammed. Anders zou er wegens godslastering aangeklaagd kunnen worden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vergeetachtig geworden? Zie post van 19 september! Maar herhaling kan geen kwaad. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:Vergeetachtig geworden? Zie post van 19 september! Maar herhaling kan geen kwaad. icon_thumbup.gif


icon_wave.gif Gaat het meneer van de Mortel. Jij bedoeld dit? Kijk even naar de datum.

Over die club in 2013:
Haagse voetbalclub HMC mag niet meer spelen
http://www.omroepwest.nl/nieuws/2162706 ... eer-spelen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: icon_wave.gif Gaat het meneer van de Mortel. Jij bedoeld dit? Kijk even naar de datum.

Over die club in 2013:
Haagse voetbalclub HMC mag niet meer spelen
http://www.omroepwest.nl/nieuws/2162706 ... eer-spelen
O lal la la! Er is toch echt al over gesproken op 19 september j.l. Ook met een verwijzing naar 2013 en dat herinnerde ik mij. Met alle respect, maar de tekst ‘Ja, de beruchte HMC. Hier een bericht van 3 april 2013:’ kwam bij mij over alsof het nieuw was. 'Herhaling kan geen kwaad' - daarmee doelde ik juist positief op nieuwkomers; gluurders die nu voor het eerst deze post zien. Mijn reactie hoeft dan ook niet in een verkeerd daglicht (verkeerde context) geplaatst te worden. Het kan nieuwgluurders juist aanzetten tot nieuwsgierig worden. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

Bitterballen en bier staan klaar? De wedstrijd tussen Feyenoord - Ajax is begonnen. Als er maar geen dooie vallen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

Eindstand Ajax Feyenoord...1_1

Tot nu toe geen dode gevallen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Eindstand Ajax Feyenoord...1_1

Tot nu toe geen dode gevallen.
Mijn zoon was er heilig van overtuigd dat Ajax zou gaan winnen. Met 2-0 of zoiets. Ik bleef bij mijn 'wijsheid' dat het op een gelijkspel zal uitdraaien. Ik mag het nu niet melden aan hem. Hij wil verrast worden straks met Studio Sport om zeven uur. Pa heeft weer gelijk. Die eigenwijze jeugd ook . . . :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Die koele Zweden gaan helemaal los als er jeugdvoetbal is. Wat zouden dat voor soort ouders zijn?
Referee, coach and parents in Swedish youth football fight
The incident started when one of the coaches of a Hammarby youth team had an argument with the referee at the end of a match against another junior side at the tournament for 11-year-olds in Åkersberga, northern Stockholm.

According to a witness report in Swedish tabloid Aftonbladet, one of the coaches is then said to have headbutted the referee, resulting in a scuffle breaking out between the match official, the coach and the parents.

One of the parents ended up being taken to hospital for an operation after breaking a leg in two places.
Dat laatste kwam doordat hij met gestrekt been erin ging bij de scheidsrechter en ongelukkig ten val kwam. (karma?)
En de verruwing neemt toe:
t has been a turbulent period for Swedish football as of late, with violent incident after violent incident unfolding in recent weeks.

Last Monday the senior derby match between Hammarby and local rivals Djurgården was suspended for half an hour after supporters of the latter team threw flares, flagpoles and other objects at police officers and security staff. Several people were arrested for rioting.

That came only a week after another match between the two teams saw scuffles break out between supporters. One man was arrested accused of leading a riot at the U21 game.
https://www.thelocal.se/20161024/swedis ... broken-leg
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Ariel »

Dat doen ze hier nooit!!!!!!! :no1:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Dat doen ze hier nooit!!!!!!! :no1:
Nou . . . dat moet je niet zeggen. Je doet net of hier geen kinderen van moskee-vaders in overvloed wonen.

Zoon Hans is al lange tijd geblesseerd aan zijn enkel. Onwaarschijnlijk. Hij is een zeurpiet volgens mij. Hij beweert dat na een dag staan, de enkel dik en 'gevoelig' is. Enfin, hij speelt al lange tijd niet meer in het eerste zaterdag team. Zijn trainer vindt hem blijkbaar belangrijk want hij heeft al een paar keer gevraagd wanneer hij weer gaat voetballen. ook een paar van zijn maatjes trekken aan hem. Logisch, want het team heeft nog niet een wedstrijd gewonnen.

Twee weken geleden belde de trainer mij op. Bla bla bla, hij kon altijd zo goed met mij praten voor en na de wedstrijd. Hij overlaadde mij met zoete broodjes via zijn taalgebruik. Hij heeft geen assistent naast hem zitten in de dugout. Hij wilde mij graag als een soort praatpaal bij het elftal betrekken. Misschien wilde ik ook als grensrechter meedoen. Ik was immers scheidsrechter geweest. Ik dacht na en besliste dat ik die zaterdag zou komen. Langs de lijn rennen en de boel in goede banen leiden sprak mij wel weer aan. Vroeger was ik altijd al de vaste lijnrechter bij het elftal van mijn zoon. En op deze manier kon in mijn conditie op peil houden. Los daar van, ik vind rennen - niet langdurig - nog steeds een prettige uitdaging. Zo ook het vlaggen.

Ik was als eerste in de kantine van voetbalclub De Dijk in Schellingwoude waar de uitwedstrijd gespeeld zou worden. In de kleedkamer kende ik bijna alle spelers nog van vorig seizoen. Ik begon onmiddellijk met mijn peptalk en het geven van kernachtige aanwijzingen. Mijn eerste taak was naar de kleedkamer van de KNVB scheidsrechter toe te gaan om mij netjes voor te stellen, hem te 'observeren' en vast 'in te pakken' met mijn charme. Daar heb ik zo mijn eigen specifieke manier voor die bijna altijd succes oogst. We hadden een prettig discours. Overigens vroeg hij mij om tien minuten voor de wedstrijd terug te komen. De meeste scheidsrechters willen de vlaggers vlak voor de wedstrijd bij zich hebben voor het doornemen van instructies die tijdens de wedstrijd in acht moeten worden genomen. De scheidsrechter die ergens uit Zuid-Holland vandaan kwam vertelde mij dat hij door de KNVB was opgeroepen omdat er voor deze wedstrijd geen scheidsrechter beschikbaar was. Voor dit soort calamiteiten had hij zich als sportieve goed welwillende scheidrechter opgegeven. Later begreep ik waarom er voor deze wedstrijd geen scheidsrechter beschikbaar was.

Na afloop van de wedstrijd deelde hij aan de spelers van De Dijk mee dat hij hier nooit meer terug zou komen om te fluiten. Het voltallige team van De Dijk bestond voornamelijk uit Marokkanen. Opgefokte moslim Marokkanen. Zichtbaar in een bosrijke omgeving van baarden op het veld. Zoiets had ik nog nooit eerder meegemaakt. Een team dat zich had opgedragen aan Allah, de knecht van de vieze smerige oversekste pedofiel en sadistische oorlogscrimineel Mohammed, zonder ook maar een moment rekening te houden met ons milieu en de wetenschap dat niet-moslims geen parasieten in onze van oorsprong niet-moslim samenleving dulden.

Op zich was het een faire wedstrijd zonder geweldsincidenten. Ik had de spelersgroep al voor de wedstrijd met nadruk op het hart gedrukt zich hoe dan ook van commentaar te onthouden tegen de scheidsrechter. De arbiter komt in de tweede Klasse van de KNVB uit en we behoren ons vast te klampen aan het geluk dat we voor deze wedstrijd, waarvoor geen scheidsrechter beschikbaar was, alsnog een KNVB scheidsrechter werd toegewezen. Dankbaar en sportief zijn jegens de scheids, luidde dus mijn parool.

De eerste helft was niet zo best en eindigde in 0-0. Wij hadden de meeste kansen - dat wel. Maar de bal tussen de palen schieten, is blijkbaar voor de meeste spelers een brug te ver. Het team van De Dijk staat onderaan op der ranglijst en dat was te zien ook aan hun spel. Net zoals bij een team met veel negers, spreekt ook een team, dat voornamelijk bestaat uit mannen die hopen op een eeuwige toekomst in het hoerenparadijs van Allah om daar de gehele dag afwisselend door te brengen in de vagina's van 72 maagden, individueel voor eigen parochie moskee.

Toen de scheids voor het rustsignaal had gefloten liep ik over het veld naar hem toe, en wat dacht je wat? Hij complimenteerde mij voor het goede vlaggen. Ik ren ook altijd met de aanval mee om elke situatie die naar buitenspel kon ruiken de baas te zijn. En, in geval van twijfel bij een ingooi, gaf ik aan dat de worp voor de tegenpartij was. Dat doe ik altijd een of twee keer bij een situatie die sowieso niet nadelig kan zijn voor ons eigen team waardoor ik elke twijfel aan partijdigheid wegneem bij de scheidsrechter. Slim zijn, nadenken, hersens gebruiken. De scheidsrechter zei nog meer tegen mij. Namelijk dat hij al in de tiende minuut de wedstrijd wilde stoppen. Vanwege het niet aflatende (moslim)commentaar van spelers van De Dijk. op de scheidsrechter. Dat zeg ik altijd: moslims deugen sowieso niet. Ze deugen nergens voor. Ze zullen ook nooit kunnen integreren. Allah laat dit niet toe. Waarvoor dank Allah.

In de tweede helft speelde ons team beduidend beter voetbal. De bal bleef nu tenminste langer in de ploeg circuleren en er werd minder balverlies geleden. We kwamen op een 0-1 voorsprong door een fraai afgeronde actie van onze enige Marokkaanse speler in het elftal. Hij heeft een leuke vader waar ik goed mee overweg kan die de islam niet zo ziet zitten volgens mij, en helaas een moeder die de hoofddoek om heeft. Er werden diverse gele kaarten getrokken. Een voor de bezoekende partij en een boel meer voor de met ruige baarden uitgedoste Allah-fans. Het had de eerste overwinning moeten worden voor het team van mijn zoon waarin hij niet meespeelde. Vijf minuten voor tijd maakt een van onze beste spelers een kamikaze overtreding over de grond en haalt een paar meter buiten het strafschopgebied een tegenstander onderuit. Ongelooflijk dom natuurlijk. En terecht de rode kaart.

Wonder boven wonder ontstond geen massale vechtpartij. Vanuit de aanwezige emotie binnen de overwinningsroes kan ik de idiote actie best wel begrijpen, maar het blijft ten enenmale dom. Want uit de keihard geschoten goed genomen vrije trap maakt De Dijk 1-1. Vijf minuten later was het tijd. Dag eerste overwinning! De scheidsrechter fluit af en wat gebeurt er? Hij wordt met een stormloop door een aantal baardprofeten belaagd. Volgens de Arabisch uitziende profeten vloot de arbiter te vroeg af. Ik hoor het commentaar van de scheids: "Ik bepaal wanneer de wedstrijd is afgelopen." En zo is dat. Maar leg dat nu maar eens uit aan een stel moslimdwazen die menen nog kans te maken op het behalen van de overwinning als er tenminste met behulp van de wil van Allah iets langer wordt doorgespeeld. De scheids had overigens niet te vroeg afgefloten, maar leer mij de aanhangers van de profeet kennen . . . Enfin, er gebeurde verder niks bijzonders dat aanleiding kon geven tot het bellen van 112. De laatste woorden van de KNVB-arbiter die zich richtte tot de spelers van De Dijk waren:

"Hier kom ik nooit meer."

Op het veld werd ik na afloop nog toegesproken door een paar moslimbaarden. Zij complimenteerden mij en gaven mij een hand: "U heeft goed gevlagd meneer." icon_thumbup.gif Ik heb er nog over nagedacht dit laatste incident te melden bij de dichtsbijzijnde imam in de moskee, maar heb mij erbij neergelegd dat de context van de Koran altijd in het voordeel van de moslim uitvalt.

Voor alle duidelijkheid. Het heeft ongetwijfeld alles te maken met het vele niet aflatende dreigende commentaar van het profetenelftal van Allah. Maar . . . ik vermoed ook dat de scheidsrechter blij was dat hij er zonder kleerscheuren vanaf is gekomen. Hij wist van tevoren namelijk niet dat hij een elftal van Allah moest fluiten en schrok zich vervolgens te pletter toen hij het veld opkwam . . .
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Een voetbalwedstrijd tussen TAC’90 en Celeritas is uitgelopen op een vechtpartij. Tijdens het duel tussen de eerste elftallen ontstond op het veld onenigheid tussen de spelers van beide teams. De onenigheid leidde tot een massale vechtpartij waarbij over en weer klappen vielen. Twee spelers van Celeritas raakten gewond aan hun hoofd en werden naar het ziekenhuis gebracht. De politie verrichtte twee aanhoudingen.
Dit is oud nieuws. Het nieuwe nieuws over deze TAC-club is :
Scheidsrechter geslagen bij Alphense amateurwedstrijd
Bij een wedstrijd tussen de voetbalclubs TAC '90 uit Den Haag en Alphense Boys uit Alphen aan den Rijn is de scheidsrechter zondag in zijn gezicht geslagen. Hij had een rode kaart gegeven aan een speler van TAC '90, die daarop een klap gaf. De arbiter staakte het duel en werd buiten het veld weer aangevallen en mishandeld, meldt Studio Alphen.
http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/ ... jd?lref=R1
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

Dit is het Iraanse nationale vrouwenvoetbal team.
Afbeelding
Je mag nu raden: er zijn 3 vrouwen in beeld. Welke?
Eight of Iran's women's football team 'are men'
Iran's football association accused of being 'unethical' after it is claimed eight players in women's national team are men awaiting sex change operations
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... e-men.html
Het komt onder mijn aandacht omdat onze KNVB gaat samenwerken met de Iraanse voetbalbond. Dat is altijd leuk voor voetbal bobo's: lekker reizen en verwend worden en belangrijk gevonden worden.
Bondsvoorzitter Michael van Praag heeft vanochtend, donderdag 24 november, in Teheran een “Memorandum of Understanding” ondertekend met de Iraanse voetbalbond, de IRIFF. De voetbalbonden gaan onder andere samenwerken op het gebied van vrouwenvoetbal, het opleiden van coaches, talentontwikkeling en wedstrijdorganisatie.
http://www.knvb.nl/nieuws/organisatie/b ... oetbalbond
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Mahalingam »

PEC Zwolle verloor voor de derde achtereenvolgende keer van FC Utrecht door een penalty in de eindfase.
De aanhang voelde zich gepiepeld. Zij geloofden niet in toeval en trokken op naar het busje waarin de videoscheidsrechter zat. De ME moest de man ontzetten.
Videoscheids Blom vlucht voor Zwolle-fans, ME schiet te hulp
Met hulp van de Mobiele Eenheid moest videoscheidsrechter Kevin Blom gisteren ontzet worden uit zijn regiebusje toen Zwolle-fans verhaal kwamen halen na de verloren bekerwedstrijd tegen FC Utrecht. Volgens de fans was de penalty, gegeven door veldscheids Kuipers, onterecht en had Blom moeten ingrijpen.
http://www.volkskrant.nl/sport/videosch ... ~a4434594/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Marokkaanse voetballers met een Nederlands paspoort kiezen voor Marokko
omdat zij Marokko als hun vaderland beschouwen.


Eigenlijk geldt dit voor zo goed als alle Marokkanen met een Nederlands paspoort. Hun eindbestemming is uiteindelijk het graf in Marokko. En dan verder afwachten wat de wil van Allah is. Het probleem zit diep geworteld in de Marokkaanse cultuur. Hoe dat zo? Vanwege het met de zure paplepel van het achterlijke mohammedanisme door moskeevaders opgevoede kinderen die zich schamen voor al dat kopvoddengedoe dat bij de achterlijkheid van het mohammedanisme hoort en waar zij zich niet van los weten te maken. Puur gebrek aan beter DNA. De video duurt 6 minuten. We zien hier een van de beste voetballers van Nederland met een Marokkaans paspoort. Waar Nederlandse voetballers doorgaans goed uit hun woorden komen en wat te vertellen hebben, zit Hakim Ziyech meer in zichzelf te pruttelen dan zich te concentreren om de buitenwereld wat zinnigs te vertellen.


‘Als C een Nederlandse naam had, had Blind hem al lang opgeroepen’

Vrijdag, 13 januari 2017

Hakim Ziyech verkoos de Marokkaanse voetbalnationaliteit boven de Nederlandse, maar dat heeft de aanvallende middenvelder nog weinig succes opgeleverd. Bondscoach Hervé Renard van Marokko onderhoudt een moeizame relatie met Ziyech en houdt hem buiten de selectie voor de Afrika Cup. Khalid Sinouh denkt dat het anders had kunnen lopen.

"Als Hakim Ziyech een Nederlandse naam had, dan had Danny Blind hem allang opgeroepen", stelt de voormalig doelman in Voetbal International. Ali Boussaboun deelt die mening en wijst als voorbeeld naar Kevin Strootman. De middenvelder mocht gauw terugkeren in Oranje na zijn zware knieblessure. "Ziyech had een kleine blessure, waardoor hij Oranje moest afzeggen. Vervolgens roept Blind hem niet meer op", aldus Boussabon. "Natuurlijk gaat zo’n jongen dan denken: weet je wat? Ik zie wel waar dit naartoe gaat."

Boussabon wil zijn 'kop niet in het zand steken'. Hij denkt dat Marokkanen tweederangs burgers zijn in Nederland. "We weten wat we voorstellen in dit land. Je kan voetballer zijn of bakker, je zult altijd op de tweede plek komen in Nederland als Marokkaan. Dat zag je ook in het interview met Ziyech. Je kunt je geen Nederlander voelen als je niet als Nederlander wordt gezien."

Bron: http://www.voetbalzone.nl
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Is voetbal haram?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Niet Jezus maar Mohamed op terreurlijst geplaatst

Afbeelding
Oud-voetballer Mohamed Aboutrika, een van de beste voetballers die Egypte ooit heeft gekend en in eigen land een legende, is door de Egyptische regering op een terreurlijst gezet.

Aboutrika zou banden hebben met de Moslimbroeders, de beweging van oud-president Morsi die sinds 2013 verboden is en wordt gezien als terroristische organisatie. Eerder had een speciale commissie de tegoeden van Aboutrika, zo'n tien jaar aanvoerder van het nationale voetbalelftal, al bevroren.

De oud-voetballer, vier maal uitgeroepen tot beste Afrikaanse speler en de maker van het winnende doelpunt tijdens de finale van de Afrika Cup in 2008, zit momenteel in Gabon. Daar is hij als commentator voor de jongste editie van de Afrika Cup.
Welke onnadenkende laag IQ geschoolde dwaas noemt nu zijn kind naar de historische pervers geestelijk ziekelijk gestoorde onsmakelijke pedofiele Arabische sadistische psychopaat en criminele oorlogsmisdadiger Mohamed? Dat is vragen om op de lijst van (potentiële) islamitische terroristen geplaatst te worden. De gevangenissen in Europa zitten vol met criminelen met de naam Mohammed. Weleens gehoord van een misdadiger met de naam Jezus achter de tralies? Mohammedanen blijven volhardend doorgaan met hun jongens Mohammed te noemen. Momenteel de meest populaire naam in Europa. Er wordt rijkelijk geparasiteerd op onze kenniseconomie en beschaving. Mohammedanen weten gewoon niet beter. Parasiteren op het westen is een islamitische traditie.

HEINEKEN IS EEN MERK. MOHAMED WAS EEN PEDOFIELE ARABISCHE OORLOGMISDADIGE PSYCHOPAAT.

Deze bijdrage werd tevens geplaatst op de topic: Mohammed: fascistische haatzaaier van de islam
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie