de houri en de echtgenotes in het hiernamaals

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
peter_x
Berichten: 3
Lid geworden op: di nov 15, 2005 1:16 pm
Locatie: Enschede

Bericht door peter_x »

Jezus geeft duidelijk aan dat men op een dwaalspoor zit, niet wetende de schriften, noch de kracht Gods. ( Mat 22:24-30 ) Er is helemaal geen onderlinge huwelijken, behalve het huwelijk met het Lam Gods. De koran spreekt de woorden erg tegen als men er vanuit gaat dat je gehuwd zou zijn in het paradijs. Ook de hevige vrij partijen die zoal geschetst worden zijn allemaal op het vlees berust, en dit is bijbels gezien in vijandschap met het vlees ( gal 5:17 )
Ook het gemeenschap hebben met een vrouw brengt onreinheid met zich mee. Alles moet schoon gemaakt worden, je moet je wassen (man en vrouw), en bent onrein tot de avond. ( Lev 15:16-18 )
Ik kan me niet voorstellen dat als we in de hemel binnen gaan, dat Jezus zo'n plaats zou hebben bereid waar we met volle lust ons kunnen uit leven op een stel maagden. Mijn persoonlijke mening is hierover zeer duidelijk, dat de god van de koran absoluut een andere god moet zijn dan de God die we uit de bijbel kennen, of dat er toch een boel verdraaid zou zijn toen ze de koran hebben samen gesteld.
Beter is een handvol rust dan beide vuisten vol zwoegen en na jagen van wind.(Prediker 4:6)
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Pleur op, Christen. Met je masochistische Jezus.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Iznogoodh schreef:Pleur op, Christen. Met je masochistische Jezus.
Nog even, en het is je 666e post, Iznogoodh.

Mwuahahahaha. Mwuhahahahahahahahah... Mwuhahahahaaaaaaa...

Ahum..

sorry, euhm... liet me effe gaan.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ketter schreef:
Iznogoodh schreef:Pleur op, Christen. Met je masochistische Jezus.
Nog even, en het is je 666e post, Iznogoodh.

Mwuahahahaha. Mwuhahahahahahahahah... Mwuhahahahaaaaaaa...

Ahum..

sorry, euhm... liet me effe gaan.

mvg,
Ketter
Vrees Allah, oh calculerende heiden!
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
peter_x
Berichten: 3
Lid geworden op: di nov 15, 2005 1:16 pm
Locatie: Enschede

Bericht door peter_x »

Grappig, je staat nog steeds op 666, maargoed, waarom reageer je zo? Het is toch zo dat je volgens de islaam (zelf)moord mag plegen, en als beloning ga je naar een paradijs waar onreinheid wordt aangeboden. Dit is volgens de Thora allemaal verwerpelijk. Waarom zou God het nu ineens wel goedkeuren?

Je moet goed begrijpen dat ik moslims absoluut niet wil kwetsen, maar als je sommige versen leest, en de acties ziet van de fundamentele moslims (dus mensen die niet anders doen dan zich letterlijk aan de geschriften houden en de uitspraken van Mohammed) het allemaal over komt als zijnde dat de Islaam agressie, moord en het opdringen van deze religie ondersteunt.

Noch door kracht, nog geweld, maar door Mijn Geest, zo spreekt de Heere.
Beter is een handvol rust dan beide vuisten vol zwoegen en na jagen van wind.(Prediker 4:6)
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Iznogoodh schreef:
Ketter schreef:
Iznogoodh schreef:Pleur op, Christen. Met je masochistische Jezus.
Nog even, en het is je 666e post, Iznogoodh.

Mwuahahahaha. Mwuhahahahahahahahah... Mwuhahahahaaaaaaa...

Ahum..

sorry, euhm... liet me effe gaan.

mvg,
Ketter
Vrees Allah, oh calculerende heiden!
Nog een geluk da hij kan tellen en calculeren. Daar ben ik nooit goe in geweest dus zal allah wel niet tevreden zijn. :lol: :lol:
Kpeis dat allahke ons meer vreest, hij is bang voor de PEN en gooit daarom met bommen.
De nieuwe leuze tegen terroristen: Ik heb nog zo gezegd, geen bommetje.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Plaats reactie