Putin bedreigt Saudi

Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Dhana »

Manon schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:In de rol van Vladimir Bond overtreft hij alle James Bonds. Vanwege zijn realistisch uiterlijk.
voilà ! Hans heeft heel goed begrepen wat ik bedoelde.

En scarlatti ook: een man die van aanpakken weet is altijd sexy.
Dat vonden zijn superieuren bij de KGB hoogst waarschijnlijk ook: "Zoooooo, die Poetin weet wel van aanpakken, zeg".

Ikzelf vind niets sexy aan een man die zo zwak is dat hij zijn politieke tegenstanders van het bed laat lichten om ze vervolgens te laten verdwijnen. Als ik kennelijk de enige ben hier die daar zo over denkt, vat ik dat maar op als een compliment dat ik niet bij de kudde hoor die om een "sterke" schreeuwt man om de problemen op te lossen. Dat is al meer dan één keer het geval geweest in de geschiedenis en de resultaten staan overduidelijk in de geschiedenisboeken vermeld.

Daarbij liep er 1400 jaar geleden eenzelfde sujet in de Arabische woestijn rond in de die zijn critici ook liet elimineren en waar zo'n slordige 1,5 miljard mensen nu nog idolaat van zijn omdat hij zo van aanpakken wist.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dhana schreef: Daarbij liep er 1400 jaar geleden eenzelfde sujet in de Arabische woestijn rond in de die zijn critici ook liet elimineren en waar zo'n slordige 1,5 miljard mensen nu nog idolaat van zijn omdat hij zo van aanpakken wist.
Je inhoudelijke commentaar is correct. Niet echt iets mis mee. Maar willen we verlost worden van de 1,5 miljard van het rechte pad gedwaalde weerzinwekkende AANHANGERS van de historische Arabische potentaat en profeet van het kwaad, dan hebben we een figuur nodig a la Mohammed. Is dat even slikken.

Maar de tijden zijn veranderd. Onze kennisbeschaving is van het regeren door koningen en pausen overgegaan in regeren in een democratie door politieke dwazen. Elimineren van het islamvirus en de anderhalf miljard dragers van dit weerzinwekkende virus gaat nooit lukken binnen de structuren van een democratie. We worden binnen de Europese democratie gemanipuleerd door een Marxistisch feest vierende in ons culturele erfgoed ongeïnteresseerde volksmeute die in de democratie elke afwijzing van het rigide achterlijke smerige islamgeloof en het daaruit voort vloeiende gedrag van moslims in de weg staat. Het marxistische domme Spaanse gepeupel staat elke logica om moslims van de weg van islam te ruimen in de weg. Spanje ettert al bijna een jaar voort om zijn democratie op orde te krijgen, om een fatsoenlijke regering te vormen. Dan blijkt de enige nog resterende oplossing om islam en zijn horde parasiterende mohammedanen van gedachten te doen veranderen de volgende: 'if you can't beat them, join them!'

Dus lieve Dhana? Geef mij dan maar heel graag als het kan, een met ijzeren vuist regerende 'dictator' zoals Vladimir Putin. Liever een ijzeren vuist bij een knappe smoel, dan een ijzeren vuist bij een afgrijselijk gezicht. Dat laatste hoeft geen onoverkomelijk probleem te vormen als hij maar de dictator uithangt tegenover alles wat met islam te maken heeft. Islam stelt zich honderd procent op tegenover onze democratische waarde en levenswijze. Mohammedanen (aanhangers van de historische Arabische psychopaat Mohammed) zijn de parasieten geboren uit islam die het vrijdagmiddaggebed aangrijpen om te gaan rellen. Uiteraard tegen alles wat met onze beschaving en levenswijze van doen te maken heeft.

Het uitroeien van parasieten kan alleen maar gebeuren met een ijzeren vuist die onze democratie node mist.

Moslims vormen een bedreiging voor elke democratische rechtsstaat. Alleen machtsuitoefening over moslims kan een terugval in beschaving voorkomen.
Men moet nooit uit het oog verliezen, dat de mensen of gewonnen moeten worden of vernietigd. Hetgeen een vorst een onderdaan aandoet, moet zodanig zijn, dat hij diens wraak niet heeft te duchten. (Machiavelli)
De Florentijn Macchiavelli (1469— 1527), stichter van het Macchiavellisme, beschrijft in zijn „Il Principe” de middelen voor de vorst nodig om zijn gezag tegenover een woelige burgerij en in een gevaarlijke geschiedperiode te handhaven. Het boek is opgedragen aan Lorenzo de Medici, kleinzoon van de groten Mediciër van deze naam. Terwijl de burger de zedelijke beginselen heeft in acht te nemen, is het staatshoofd in zijn regerende functie hiervan ontslagen; voor hem deugen alle middelen die zijn gezag bevestigen. Het befaamde boek is in 26 hoofdstukken verdeeld en tekent het karakter van het staatswezen onder de Renaissancevorsten in Italië. De Middeleeuwse wereldbeschouwing is ten einde en het staats-absolutisme kondigt zich aan.

Bron: POLITEIA. Groote mannen over staat en maatschappij. Van Plato tot Kant – Elsevier 1947
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ariel »

Dank je Hans. Prachtig verwoord.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Dhana »

Niccolò Machiavelli
"Het geluk is een vrouw. Wil men haar beheersen, dan moet men haar slaan en ranselen."
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Manon »

Moslims vormen een bedreiging voor elke democratische rechtsstaat. Alleen machtsuitoefening over moslims kan een terugval in beschaving voorkomen.
Als het goed is zeggen we het ook! Knap verwoord Hans.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door xplosive »

Dhana schreef:Niccolò Machiavelli
"Het geluk is een vrouw. Wil men haar beheersen, dan moet men haar slaan en ranselen."
Tegenover principes zoals die van Machiavelli staan die van het anarchisme met principes van geweldloosheid. Denk hierbij ook aan sommige boeddhistische stromingen en de houding van Mohandas Gandhi in India.

Zo'n pacifistische houding lijkt op het eerste gezicht mooi, maar de mogelijkheid bestaat natuurlijk wel dat je met zo'n pacifistische houding indirect een reeks gebeurtenissen teweeg brengt waarmee een heleboel mensen in het verderf worden gestort, wanneer je daarmee een kwade macht ongebreideld zijn gang laat gaan, zoals dat bijvoorbeeld voorafgaand aan de tweede wereldoorlog het geval is geweest ten aanzien van Nazi-Duitsland. En de pacifistische houding van de Tibetanen heeft ertoe geleid dat Tibet door China onder de voet gelopen werd. Zomaar even wat keihard-praktische voorbeelden uit de geschiedenis van wat er kan gebeuren als je helemaal niets doet om een kwade macht te weerstaan en het gevolg dáárvan is dat die kwade macht zich alsmaar uitbreidt en daarmee een steeds grotere groep mensen in het verderf stort.

Soms ook is het een onvermijdelijk kiezen tussen de minste van twee kwaden. En als het dáárop aankomt, dan kies ik liever voor samenwerking met een regime zoals onder dat van Vladimir Poetin (met al zijn foute aspecten, laat ik daar duidelijk over zijn) dan voor het laten voortbestaan van regimes zoals die heersen in een willekeurig moslimland, waarmee voor veel mensen de hel op aarde in stand wordt gehouden (en dat niet alléén, maar waarmee óók voor ánderen een hel op aarde dreigt te worden gecreëerd die nu nog onder gunstigere omstandigheden leven).

Misschien zijn er wel pacifistische mogelijkheden waarmee we óók een kwade macht kunnen weerstaan, maar laten we daar dan alsjeblieft héél goed over nadenken en voorbeelden uit de geschiedenis niet negeren en daarvan leren.

Uiteraard verwerp ik de houding van Machiavelli ten aanzien van vrouwen.
Laatst gewijzigd door xplosive op do sep 01, 2016 12:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:Niccolò Machiavelli
"Het geluk is een vrouw. Wil men haar beheersen, dan moet men haar slaan en ranselen."
Goh, wat een aardige quotes van die meneer Niccolò Machiavelli .
Men should be either treated generously or destroyed, because they take revenge for slight injuries - for heavy ones they cannot.
The more sand has escaped from the hourglass of our life, the clearer we should see through it.

The wise man does at once what the fool does finally.

It is much more secure to be feared than to be loved.

And many more here.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
Uiteraard verwerp ik de houding van Machiavelli ten aanzien van vrouwen.
Ik vermoed dat Machiavelli zelf geen vrouwen sloeg. Hij was ook erg kritisch tegenover mannen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Pilgrim »

xplosive schreef:Soms ook is het een onvermijdelijk kiezen tussen de minste van twee kwaden. En als het dáárop aankomt, dan kies ik liever voor samenwerking met een regime zoals onder dat van Vladimir Poetin (met al zijn foute aspecten, laat ik daar duidelijk over zijn) dan voor het laten voortbestaan van regimes zoals die heersen in een willekeurig moslimland, waarmee voor veel mensen de hel op aarde in stand wordt gehouden.
In WO2 werden we ook min of meer gedwongen om samen met Stalin tegen nazi-Duitsland te vechten. Stalin was dus noodgedwongen een bondgenoot om een groter kwaad te bedwingen. Maar als we met zo iemand als Stalin een bondgenootschap kunnen sluiten, waarom dan nu niet met Poetin? Stalin was immers vele malen verschrikkelijker dan Poetin en ook nog een massamoordenaar.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
xplosive schreef:
Uiteraard verwerp ik de houding van Machiavelli ten aanzien van vrouwen.
Ik vermoed dat Machiavelli zelf geen vrouwen sloeg.
Machiavelli had het over 'beheersen'. Goed lezen is ook een kunst.

Wie beheersen wil zal als heerser moeten optreden. Een heerser is een despoot zoals de historische Mohammed. Meer zeg ik niet. Lees de Koran! Daar staan alle quotes van de grote Arabische psychopaat Mohammed in. Ehhh . . . er schijnt ook iets in de Koran te staan over het geoorloofd slaan van vrouwen wanneer zij niet gehoorzamen. JA! Als je zo je zin wilt krijgen en dan op een laffe mensonwaardige manier je vrouw, die jouw kinderen baart, wilt vernederen, dan is dit blijkbaar typisch Arabisch gedrag omdat een goed gesprek erg lastig schijnt te zijn voor een moslim wanneer hij zijn zin niet krijgt. Hij zal niet zo gauw een man slaan, maar des te eerder een vrouw. Want in de ogen van moslim kerels stelt de vrouw sowieso nauwelijks wat voor. Zij is dom, je kunt haar slaan en gebruiken, hoe en wanneer het jou als Arabische moslim goeddunkt en het beste uitkomt. Als laffe hond en moslim zal je nooit aan je vrouw vragen hoe zij erover denkt en wat zij graag zou willen. Bijvoorbeeld een dochter of een zoon.

Een goede moslim keert zich niet tegen het walgelijke mensonwaardige gedachtegoed van de historische pedofiel en sadistische oorlogscrimineel Mohammed. De laffe achterbakse hond zal niet durven. Hij stemt daar volledig en blijmoedig mee in. De dichtsbijzijnde imam zal hem daarin voorgaan, aanmoedigen en steunen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ariel schreef:
xplosive schreef:
Uiteraard verwerp ik de houding van Machiavelli ten aanzien van vrouwen.
Ik vermoed dat Machiavelli zelf geen vrouwen sloeg.
Machiavelli had het over 'beheersen'. Goed lezen is ook een kunst.
Oke... :finger: Maar het ging wel over " haar slaan en ranselen "
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Oke... :finger: Maar het ging wel over " haar slaan en ranselen "
Alleen wanneer de man haar wil beheersen. En welke man wil nu een vrouw beheersen als hij weet dat de vrouw zich niet kan beheersen? [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door mercator »

Ik volg die theorieën niet zo goed maar ik herinner me dat Machiavelli ooit s schreef in de politiek is het niet belangrijk om gelijk te hebben maar om gelijk te krijgen. En dat klopt wel . Pas dat even toe op Wilders en je ziet dat die 16de eeuwse wijsheid nu nog onverminderd van kracht is. Wilders heeft 98 % gelijk- géén 100 %!-over de moslims en alles wat daar bij hoort maar hij kan niks en dus stelt hij niets voor. Machiavelli bedoelde dat de echte politicus bereid is om ALLE middelen in te zetten om zijn doel te bereiken. Een politicus die van op voorhand zegt ik wil mijn doel bereiken uitsluitend met democratische middelen zet zichzelf al direct buiten spel.Dus dhr. Erdogan is een véél beter politicus dan Wilders.
Op een paar dagen tijd heeft Erdogan heel Turkije in een ijzeren greep gepakt en alle oppositie opgeruimd. Dat zie ik hier nog niet gebeuren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:Op een paar dagen tijd heeft Erdogan heel Turkije in een ijzeren greep gepakt en alle oppositie opgeruimd. Dat zie ik hier nog niet gebeuren.
Gelukkig niet zeg! Maar Erdo heeft dan ook een voorbeeld genomen aan een Europeaan met een snor.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Teva Teff »

xplosive schreef:
Dhana schreef:Een goede strateeg gaat stapje voor stapje op zijn einddoel af. Hitler is ook niet meteen begonnen met van dik hout zaagt men planken en is ook democratisch aan de macht gekomen om die vervolgens de das om te doen.
Poetin is geen lieverdje.
Poetin is een despotenschoft.
Dat wil niet zeggen dat de ambities van Poetin noodzakelijkerwijs vergelijkbaar moeten zijn met die van Hitler.
Ik zou die eerder vergelijken met die van Stalin.
Voorlopig lijkt het Rusland onder Poetin één van de zeer weinige staten waarmee een gelegenheidscoalitie gesloten kan worden om gezamenlijk de steeds sterker oprukkende islamwaanzin te weerstaan.
Lijkt mij niet verstandig. Deze despoot is niet te vertrouwen.
In tegenstelling tot onder het oude Sovjet-regime is onder het Russische regime van Poetin een onmiskenbare ruimhartigheid jegens degenen die het christendom en jodendom openlijk willen belijden.
Wat is het punt?
De toetreding tot de KGB lijkt niet voor Poetin te pleiten.
Je hebt het door?
Aan de andere kant kun je stellen dat infiltreren in het hart van de KGB noodzakelijk was om het Sovjet-regime uit te hollen.

Of je hebt het toch niet door?
Poetin lijkt in zijn hart tenminste geen voorstander te zijn geweest van het Sovjet-staatsatheïsme.

Grappig, ik moet ineens nadenken over de inhoud van het hart van Poetin, zowel vroeger en nu. Mijn gedachte erover, in het hart van Poetin huist in 2016 nog steeds dezelfde KGB-schoft als vroeger.
Dus lijkt Poetin van het begin af aan geen Sovjet-agenda te hebben gehad, maar eerder een verborgen (christelijke) agenda.
Verplicht atheïsme is één van de weinige punten die wel in de agenda van de Sovjet-Unie zat maar niet in de agenda van dit door Poetin ingeluide USSR renaissance voorkomt. Staatsatheïsme van toen is vervangen door de staatsgodsdiens Russisch-orthodoxe Kerk
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Verplicht atheïsme is één van de weinige punten die wel in de agenda van de Sovjet-Unie zat maar niet in de agenda van dit door Poetin ingeluide USSR renaissance voorkomt. Staatsatheïsme van toen is vervangen door de staatsgodsdiens
Ahhh !!!!!!!!!!!! Nou komt de aap uit de mouw. Dat je probleem. LOL. Het verplichte atheïsme is door Putin afgeschaft, en mensen mogen nu zelf weten of ze wel of niet naar een kerk gaan. Juist.... icon_wave.gif Hoi Teva de atheïst. Erg hé...

Maar voor mij geldt nog steeds de regel.... "Liever Putin in mijn huiskamer dan Teva Teff aan mijn achterdeur"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Verplicht atheïsme is één van de weinige punten die wel in de agenda van de Sovjet-Unie zat maar niet in de agenda van dit door Poetin ingeluide USSR renaissance voorkomt. Staatsatheïsme van toen is vervangen door de staatsgodsdiens
Ahhh !!!!!!!!!!!! Nou komt de aap uit de mouw. Dat je probleem. LOL. Het verplichte atheïsme is door Putin afgeschaft, en mensen mogen nu zelf weten of ze wel of niet naar een kerk gaan. Juist.... icon_wave.gif Hoi Teva de atheïst. Erg hé...

Maar voor mij geldt nog steeds de regel.... "Liever Putin in mijn huiskamer dan Teva Teff aan mijn achterdeur"
Heeft het soms te maken met jouw kennis van het gewicht van 'ballen', Ariel? [icon_lol.gif]

Ik ben atheïst , maar heb een bloedhekel om een ander zijn andere geloof af te nemen zolang het geen schade veroorzaakt aan het anders denken van gelovige en vooral niet-gelovge mensen. Ik begrijp best waarom mensen in een god geloven. Maar ziet hoe sommige mensen menen ons hierdoor de maat te moeten nemen. Zo mogelijk met geweld zoals aanbevolen vanuit het ultieme haatboek KORAN. Niet de christenen - daar hebben we - god zij dank - geen last meer van, maar wel van de achterlijke weerzinwekkende smerige in al zijn facetten corrupte tweedehands achterstandsschaamhaarlappenreligie islam. En we weten het allemaal: zonder moslims geen islam. En zonder islam geen moslims.

Ach, hij is niet mijn ideale leider. Maar onder de leiding van Poetin verkeren doe ik duizend malen liever dan eenmalig onder het bewind van de ideeën van de grootste Arabische kankerleider ooit: Mohammed.

Sterker nog. Als het werkelijk waar is dat Poetin Saoedi-Arabië bedreigt wil ik maar al te graag zijn beste vriend worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ali Yas »

Dhana schreef:Die helpt Assad alleen maar om zelf vaste voet in het olierijke Midden-Oosten te krijgen
Lijkt me niet. Rusland exporteert zelf aardgas en aardolie.

Je moet niet uitsluiten dat Putin gewoon zegt wat hij bedoelt en dat hij iets wil ondernemen tegen de jihad. Misschien ziet hij de internationale problemen wel scherper dan wij.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef: Heeft het soms te maken met jouw kennis van het gewicht van 'ballen', Ariel? [icon_lol.gif]
Zou kunnen. Putin is een echte kerel. Hij kan zelfs een haai temmen.

Afbeelding

Maar of hij Teva Teff kan temmen? MMMMMMM :nietverstaan: Dat weet ik niet. Misschien heeft Teva wel de grootste ballen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door sjun »

Uitkijken voor polonium-210 Teva.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Uitkijken voor polonium-210 Teva.
:rolleyes:
Een gewaarschuwd Gutmensch telt voor twee.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:Uitkijken voor polonium-210 Teva.
:rolleyes:
Leuk. Zo 'n grapje van een PoetinPositivo over een Russische staatsmoord met radioactief gif. Wat een humor en wat een niveau.
Ik lig in een deuk, echt waar.
http://nos.nl/artikel/2015634-polonium- ... e-gif.html
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sjun is een kanjer die goed kan relativeren omdat hij heel veel kennis heeft. Ik heb waarschijnlijk wat minder kennis, maar wil je het volgende niet onthouden om je weer bij de les te krijgen. Soms denk ik dat jij niet van deze wereld bent en moeilijk uit je eigen cocon kunt ontsnappen. Angst voor de werkelijkheid van alle dag? Geen idee. Misschien wil je zef de moeite nemen aan ons uit te leggen waar het nu precies mis is gegaan met jouw kijk op de werkelijkheid. Je hoeft geen blad voor de mond te nemen. Wij zijn best wel wat gewend hier op FFI.
Volgens Fabian Escalante, voormalig hoofd beveiliging van Castro, zijn er 638 afzonderlijke aanslagen op het leven van Castro verijdeld.
Mij lijkt dit erg veel. Maar onderstaande cover van het verrukkelijke satirische humorblad Mad heeft in ieder geval oog voor een van de vele aanslagen op Castro bedacht door de CIA.

Afbeelding
Verder wil ik jouw mistige geheugen opfrissen door te wijzen op een paar politieke moorden gepleegd op de familie Kennedy en nog meer van al dat moois ontstaan door onfrisse ideeën vanuit de Amerikaanse democratie. De Franse geheime dienst is overigens ook niet vies van het plegen van politieke moorden. Het leverde tenminste een Nederlandse dode op bij Greenpeace. Peace betekent vrede, maar dat zegt de politiek en jou blijkbaar niet zoveel. Of je bent in de war en gooit alles door elkaar wat normen en waarde betreft. Je bent toch geen warhoofd naar ik mag aannemen? :no1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Teva Teff »

'Hans van de Mortel' schreef:Sjun is een kanjer die goed kan relativeren omdat hij heel veel kennis heeft.
En direct gaat het weer helemaal fout in de allereerste zin.
Ik heb de rest wel gelezen. Slecht doordachte en feitelijk onjuiste flauwekul in kinderlijk Nederlands op knullige wijze in elkaar geflanst beschuldigend verhaal. Een dikke onvoldoende van mij voor dit lariekoeksprookje.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Putin bedreigt Saudi

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bewijsmateriaal vernietigen is strafbaar. : nono3:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie