Goede moslims

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Goede moslims

Bericht door Schepsel »

Om op goede moslims/mensen terug te komen:

http://imgur.com/gallery/8MJk1
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Goede moslims

Bericht door Pizzaman »

Schepsel schreef:Om op goede moslims/mensen terug te komen:

http://imgur.com/gallery/8MJk1
....maar die zijn dus dood. :cry:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Goede moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel schreef:Om op goede moslims/mensen terug te komen:

http://imgur.com/gallery/8MJk1
Moslims kunnen geen goede mensen zijn. Schepsel snapt het nog steeds niet.
You see those 4 people? They are heroes. I know you don't give a **** , and that's fine, I just feel like posting this because that my way of paying respect.
About a month ago, an ISIS terrorist tried to walk inside a packed mosque to blow himself up (basically because ISIS don't like our peaceful type of Islam).
De vier achterlijke in de geest verdwaalde moslims, die bewakers waren voor een woestijnmoskee met daarin uitsluitend zogenaamde vriendelijke vredelievende moslim sjiieten die dezelfde vieze gore vuile haat zaaiende en sadistische KORAN aanbidden als de moslim soenieten van ISIS, wierpen zich bovenop een zelfmoordterrorist en voorkwamen zo een doedelijk bloedbad met vele doden onder de moskee-bezoekers. Alle moslims - sjiieten, soenieten, e.a. - geloven heilig dat wanneer zij in het belang van de dwaze getuigenissen van de historische Mohammed zullen sterven, zij onmiddellijk aan de gang kunnen met seks boven op 72 maagden in het hoerenparadijs van Allah.

Dus? Niks geen helden van wat er nog over was van de bij elkaar geraapte lichaamsresten van de vier sjiietische moslims, maar een kwartet oversekste wellustige egoïsten die de kans van hun leven met hun hele ziel en zaligheid aangrepen door opzettelijk geen rekening te houden met al die andere moslims in de moskee. Hadden zij zich niet zo egoïstisch hypocriet opgesteld, dan hadden veel meer moslims gebruik kunnen maken van hun verheffing tot toetreding in het paradijs van Allah Mohammed. Zou ik een in de KORAN gelovige moslim zijn geweest, had ik als rechtgeaarde hetro, zonder ook maar een ogenblik te twijfelen of na te denken, precies hetzelfde gedaan.

Alleen bij niet-moslims tref je de kans aan dat men twijfelt en nadenkt. Bij moslims is dit ten enenemale uitgesloten. Raar dat Schepsel dit nog steeds niet weet. :unhappy:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Goede moslims

Bericht door Schepsel »

Het is niet zo'n ingewikkelde paradox; ik bedoel gewoon moslims die toevallig ook een goed mens zijn. Of dat nu ondanks of dankzij de islam is. (waarschijnlijk ondanks)
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Goede moslims

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel schreef:Het is niet zo'n ingewikkelde paradox; ik bedoel gewoon moslims die toevallig ook een goed mens zijn. Of dat nu ondanks of dankzij de islam is. (waarschijnlijk ondanks)
Zal ik jou een handje helpen Schepsel?

"Ik bedoel gewoon niet praktiserende moslims die toevallig ook goede mensen zijn."

Een moslim kan voor mij namelijk nooit een goed mens zijn. Ik ga het niet weer allemaal nog eens uitleggen. Neem de moeite om het smerige heilige sadistische haatboek door te bladeren. En bedenk daarbij dat een moslim zonder Koran als een Schepsel zonder ouders is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Goede moslims

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Goede moslims

Bericht door sjun »

Nog een blik op vanuit koran, hadith en soenna voorgeschreven gedrag:

Shocking! Muslim slips up and reveals plan the next genocide


Oordeel zelf wie of wat je dan op grond waarvan een goede moslim zou noemen. :smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Goede moslims

Bericht door Schepsel »

Het gaat me om goede mensen die toevallig ook moslim zijn. :rolleyes: Leek me wel anders een keer, buiten alle narigheid, zeker omdat de man met wie ik het topic opende wel degelijk een held is geweest voor het goede en moslim was. Kom, zelfs kinderen weten dat een beetje variatie goed voor je is. icon_shh.gif
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Goede moslims

Bericht door sjun »

Het ging dus om een goed mens. Wat hij dat dankzij of ondanks de plichtenleer en doodscultus rondom Mohammed als opgetekend in koran, hadith en soenna? Had zijn goede menselijkheid wel iets met islam te maken?
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Goede moslims

Bericht door Schepsel »

sjun schreef:Het ging dus om een goed mens. Wat hij dat dankzij of ondanks de plichtenleer en doodscultus rondom Mohammed als opgetekend in koran, hadith en soenna? Had zijn goede menselijkheid wel iets met islam te maken?
Afbeelding
Nee, helemaal niks. :smile4:

Mij hoef je niet te overtuigen. :smile7:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Goede moslims

Bericht door sjun »

Het was meer als een reactie op het steeds weer gespinde nothing to do with islam na alweer zo'n aanslag. En passant hoopte ik natuurlijk ook wat argeloze lurkertjes aan het denken te zetten.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Goede moslims

Bericht door Ali Yas »

Pizzaman schreef:
Schepsel schreef:Om op goede moslims/mensen terug te komen:

http://imgur.com/gallery/8MJk1
....maar die zijn dus dood. :cry:
En zo kun je berekenen dat je tegenover 1 radikale moslim ongeveer 6 niet-radikale moslims nodig hebt. Met alle respect voor de vier helden, in een land als Nederland waar ongeveer een derde van de moslims de sharia wil en een ongeveer even groot aandeel de doodstraf op uittreding, is de zaak van de gematigde islam uiteindelijk verloren. Het zou leuk zijn als het mogelijk was de islam te ontdoen van de moorddadige trekjes, maar die zitten in de kern, in de koran, in de roverhoofdman Mohammed en in de intrepretaties die de mohammedanen van de eerste eeuwen daaraan gaven. Islam zonder bedreiging met geweld is geen islam, en willen we ons leven zeker blijven dan moet het daar naartoe.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Goede moslims

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Pizzaman schreef:
Schepsel schreef:Om op goede moslims/mensen terug te komen:

http://imgur.com/gallery/8MJk1
....maar die zijn dus dood. :cry:
En zo kun je berekenen dat je tegenover 1 radikale moslim ongeveer 6 niet-radikale moslims nodig hebt. Met alle respect voor de vier helden, in een land als Nederland waar ongeveer een derde van de moslims de sharia wil en een ongeveer even groot aandeel de doodstraf op uittreding, is de zaak van de gematigde islam uiteindelijk verloren. Het zou leuk zijn als het mogelijk was de islam te ontdoen van de moorddadige trekjes, maar die zitten in de kern, in de koran, in de roverhoofdman Mohammed en in de intrepretaties die de mohammedanen van de eerste eeuwen daaraan gaven. Islam zonder bedreiging met geweld is geen islam, en willen we ons leven zeker blijven dan moet het daar naartoe.
Ik bedoelde eigenlijk meer een soort van 'een goede moslim is een dode moslim'.
En niet dat ik vind dat die dan allemaal dood moeten, maar kennelijk vinden 'de echte moslims' dat wel.
Want deze goeie moslims, die zijn dus zo dood als een pier...

Simpelweg je moet een dergelijke achterlijke religie hier niet binnenhalen.
Met veel moeite hebben we ons in de jaren '60 en '70 onder het strengchristelijke juk uit gebokst.
Dolle Mina's en BH verbrandingen en van alles was er voor nodig.

Het is stompzinnig om nu weer een zooitje reli-dwepers binnen te halen die 10x erger is.
Nog minstens 100x dommer is het dan om die ook nog te gaan sponsoren en ze niet heel goed in de gaten te houden.

Grenzen dicht voor de islam. Als we een 'greencard' systeem invoeren, waarbij je 100 punten krijgt voor een universitaire opleiding,
dient er in datzelfde systeem minimaal 1000 punten te worden afgetrokken bij een kruisje in het hokje 'islam'.
Er zijn minimaal 10 geleerden nodig om de stupiditeit van 1 islamknuffel te compenseren (voor zover ooit mogelijk).
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie