Verkiezingstijd.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd

Bericht door Ariel »

Het wachten is nu op Paul Wilders, de broer van Geert, om wat sappige roddels te vertellen over de tijd dat Geert op de kleuterschool zat. Misschien heeft Geert vleugels bij vliegen uitgetrokken. Je weet het maar nooit.

De pers is zooooooooooooooooo voorspelbaar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd

Bericht door Ariel »

Luister ook het radio interview van Dion Graus. Onder de link.
Graus over Heemels: 'Verhaal van junk, dief en alcoholist'

Tweede Kamerlid Dion Graus van de PVV kan zich bepaald niet vinden in de kritiek van oud-partijgenoot Michael Heemels aan het adres van partijleider Geert Wilders.

Dat laat de PVV-er weten naar aanleiding van het interview met Michael Heemels dat De Volkskrant zaterdag publiceerde.
Domme fouten

Graus heeft er grote moeite mee dat 'mensen die Geert in de kont kropen' nu ineens uithalen naar de voorman van de partij. "Als die mensen door hun eigen domme fouten eruit worden gekegeld, gaan ze ineens met modder gooien. Ik vind het een crimineel en een pathologische leugenaar. Dat juist hij een podium krijgt vind ik een schande, een diepe schande" Volgens Graus staat het interview ook vol feitelijke onjuistheden.

Junk, dief en alcoholist
"Waar ik niet tegen kan, zijn leugens, laster en smaad. Ik begrijp niet dat een junk, dief en alcoholist een podium krijgt", zegt Graus. "We werken aan het front van het land." Het is volgens Graus dan ook logisch dat de werkdruk hoog ligt. "Maar als je als pony geboren wordt, ga je nooit een racepaard worden". aldus Graus.

Huilebalk
Graus herkent zich ook niet in het verhaal dat Heemels schetst over de perikelen binnen de PVV, het gedrag van Geert Wilders én de manier waarop Laurence Stassen wordt neergezet. "Ik ken Laurence Stassen al 22 jaar. Als ergens geen huilebalken opgroeien, dan is het binnen de familie Stassen."

Bond-girl
Graus noemt Stassen eerder een 'bond-girl', maar absoluut geen huilebalk. "De karaktermoorden die worden gepleegd door een junk, een dief en een alcoholist en dat hij dat podium krijgt met een tupperware-avond interview vind ik te walgelijk voor woorden. Het zijn pertinente leugens" meent Graus.

Nestvervuilers
Voor het artikel interviewde de Volkskrant Heemels meerdere keren. Ook kreeg de krant de beschikking over een honderden e-mails van Wilders. De informatie daarin verifieerde de krant bij zes oud-PVV-ers. Graus noemt deze oud-partijgenoten "Nestvervuilers die eruit gekegeld zijn of uit pure angst zijn opgerot. Dat zijn altijd mensen die gaan muiten op het moment dat ze niet meer door kunnen met de PVV. De Volkskrant heeft mij nooit om een reactie gevraagd".
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verkiezingstijd

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Als je als heroine junk en dief bij de PVV gewerkt hebt, dan mag je de krant vullen.
Wederhoor zal wel weer niet nodig zijn geweest.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

We zagen het de vorige keer en nu weer: tegenstanders van Wilders die schijnbaar een PVV programmapunt een beetje overnemen.
De PVV wil geen nieuwe moskeeten erbij . Dan weet zelfs de PvdA zo te draaien dat ze de PVV een beetje de wind uit de zeilen denken te nemen.
  • "Nee, dat is een grote fout geweest," zegt @LodewijkA over het toestaan van de bouw van de Westermoskee in Amsterdam. #Pauw
https://twitter.com/pauwnl/status/791755660711096320
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:W
  • "Nee, dat is een grote fout geweest," zegt @LodewijkA over het toestaan van de bouw van de Westermoskee in Amsterdam. #Pauw
Ja maar de vervolgvraag had moeten zijn: waarom was dat dan een grote fout? En bedoelt U dan ook dat voortaan de bouw van andere moskeeën die (mede) met buitenlands geld worden gefinancierd moet worden tegengegaan? Ik wed dat de brave man bij zulke vragen acuut de flexibiliteit van een paling had vertoond.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door King George »

Voor wie wil lachen:

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Een aanval van verkiezingskoorts? Alle 2-de kamer leden gaan pal staan achter verhoogde tafeltjes. De gezondheidsmanie heeft nu ook dit selecte gezelschap bereikt.
Uit verschillende onderzoeken, onder meer van het Diabetesfonds, blijkt dat Nederlanders te veel zitten in hun leven en dat is ongezond. Het uren achtereen zitten achter bureau of schoolbank vergroot de kans op diabetes type 2 en vroegtijdig overlijden.
Rokers hebben ook grotere kans op suiker en ze gaan ook vroegtijdig dood. Dat staat op de pakjes tabak.
Net zoals roken verslavend is, zo is zitten dat ook. Er wordt in de 2-de kamer niet gerookt. En binnenkort dus ook niet gezeten. Gelukkig is het maar een experiment.
Kamerleden gaan staan bij behandeling sportbegroting
Voor de eerstvolgende parlementaire behandeling van de sportbegroting van minister Schippers (Welzijn, Volksgezondheid en Sport, VVD) wordt de Tweede Kamer lichtjes verbouwd.
De facilitaire dienst van het Binnenhof zal de stoelen uit de Groen van Prinstererzaal tijdelijk verwijderen en hoge tafels plaatsen. En dat is niet het begin van de grote renovatie. Die is pas voor na 2020 gepland.

„Zitten is het nieuwe roken”, gelooft Van Nispen. Dus stelde hij zijn collega’s uit de vaste Kamercommissie VWS voor om op 21 november staand met de minister te vergaderen. Iedereen vindt het een goed idee, zegt Van Nispen, ook Kamervoorzitter Khadija Arib (PvdA). Woensdagochtend moet het presidium er een formeel besluit over nemen.
Van Nispen: „Het is een experiment. Als dit bevalt dan hoop ik dat we vaker staand kunnen vergaderen.”
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/11/02/twe ... 6-a1529663
Ik stel voor: als het mooi weer is dan wordt er vergaderd in de openlucht in het zonnetje op het Binnenhof (daar hebben ze ook wifi bereik).
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Alexander Pechtold (D66) wil premier worden

Redactie, 30-10-2016

Afbeelding

'VVD waant zich ten onrechte onaantastbaar'

De VVD van premier Mark Rutte waant zich ten onrechte onaantastbaar, vindt D66. De jarige partij waarschuwt Rutte en co dat het ‘tijd is voor een progressieve liberaal in het Torentje’ na de komende Tweede Kamerverkiezingen.

Lijsttrekker Alexander Pechtold, die zich zondagochtend al opwierp als kandidaat-premier, vindt dat D66 klaar is om weer te besturen. Terwijl D66 oppositie voerde, zijn de tegenstellingen in de samenleving volgens hem aangejaagd in plaats van overbrugd. Pechtold stelde zijn pleidooi voor een ‘open samenleving’ tegenover het ‘platte pleur-op-populisme’ waaraan Rutte zich zou bezondigen. Wie wil openstellen moet echter ook grenzen stellen. Wie tornt aan ‘onze vrijheden’ vindt in de D66-leider een fundamentalist tegenover zich, waarschuwde Pechtold.

De Nederlandse identiteit is, getuige Pechtolds toespraak op het congres waarop zijn partij haar vijftigste verjaardag vierde, ook voor D66 een belangrijk verkiezingsthema. De Nederlandse geschiedenis stemt volgens de D66-leider zowel trots als beschaamd. Nederland kent geen monocultuur, maar is juist altijd een vruchtbare smeltkroes geweest.

Pechtold erkende dat van de bestuurlijke vernieuwing, waartoe D66 ooit op aarde was, nog maar weinig is gekomen. Ruimere inspraak voor de burger, zoals een bindend referendum, is volgens hem inmiddels echter wel degelijk weer binnen handbereik. Wie het succes van D66 wil zien moet de blik echter verbreden, zei hij. Burgers hebben dankzij de Democraten volgens hem meer zeggenschap gekregen over hun levenseinde en tal van andere zaken.

D66 blijft ‘als grootste progressieve partij’ streven naar hervormingen, zei Pechtold. Wie klaar denkt te zijn met hervormen kan wel eens klaar zijn met regeren, waarschuwde hij Rutte.

http://politiek.tpo.nl/2016/10/30/alexa ... er-worden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door sjun »

Met tot 15 maart 2017 te gaan voor de Nederlandse verkiezingen lijkt het me een goede zaak dat steeds meer mensen kennis nemen van het boek:

Afbeelding
Gekochte Journalisten, Udo Ulfkotte,
De Blauwe Tijger 2016, ISBN 9789492161086
  • info
  • Omgekochte journalisten, Novini 13.10.14
    Spoiler! :
    Omgekochte journalisten
    door ERIC VAN DE BEEK op 13 OKTOBER 2014

    Udo Ulfkotte: “Ik ben de eerste die zichzelf beschuldigt en die bewijst dat vele anderen medeschuldig zijn.”

    De Duitse journalist Udo Ulfkotte onthult in zijn bestseller Gekaufte Journalisten hoe hem geleerd werd ‘te liegen, te verraden en niet de waarheid te vertellen aan het publiek.’ De voormalige journalist van de Frankfurter Allgemeine Zeitung, één van Duitslands grootste dagbladen, werd stiekem betaald door de CIA en de Bundesnachrichtendienst, om het nieuws te manipuleren in het voordeel van de Verenigde Staten en in het nadeel van de vijanden van Amerika. Volgens Ulfkotte is de Westerse media door en door corrupt. “Sommige media zijn niets meer dan propagandadiensten van politieke partijen, geheime diensten en financiële instellingen.”

    Omgekochte journalisten, wie zijn dat?

    “We hebben het hier over marionetten, journalisten die alles zeggen of schrijven wat ze gevraagd wordt door hun opdrachtgevers. Als je ziet hoe de mainstream media verslag doen over het conflict in de Oekraïne, en als je weet wat zich daar werkelijk afspeelt, dan krijg je een goede indruk van wat ik bedoel. Vanuit de coulissen wordt aangestuurd op een oorlog met Rusland – en Westerse journalisten zetten hun helmpjes op.”

    U was zelf een omgekochte journalist, en nu bent een klokkenluider.

    “Ik schaam me dat ik er zelf deel van uitmaakte. Helaas kan ik het niet ongedaan maken. Het is ook geen excuus dat mijn superieuren bij de Frankfurter Allgemeine wisten wat ik deed en het goedkeurden. Nu ben ik, voor zover ik weet, de eerste die zichzelf beschuldigt en die bewijst dat vele andere journalisten medeschuldig zijn.”

    Hoe werd u een omgekochte journalist?

    “Het begon al snel nadat ik in dienst was gekomen van de Frankfurter Allgemeine Zeitung. Ik leerde dat het heel normaal was om in te gaan op uitnodigingen voor luxe reisjes en om als wederdienst positief te berichten. Ik werd uitgenodigd door het German Marshall Fund Of The United States voor een reis door de Verenigde Staten. Ze betaalden al mijn onkosten en brachten mij in contact met Amerikanen aan wie ze me graag wilden voorstellen. Zo is het begonnen, en ik was lang niet de enige. De meeste journalisten van grote en gerespecteerde media onderhouden nauwe contacten met het German Marshall Fund Of The United States, de Atlantik-Brücke (in Nederland: de Atlantische Commissie, EvdB) of andere zogeheten Atlantische organisaties. Veel van die journalisten zijn zelfs lid of ‘fellow’. Ik ben zelf fellow van het German Marshall Fund.

    Als je eenmaal in zo’n netwerk zit, dan raak je bevriend met Amerikanen die zorgvuldig voorgeselecteerd zijn Zo ontstaat er en samenwerking met mensen van wie je denkt dat het je vrienden zijn. Ze strelen je ego, geven je het gevoel dat je belangrijk bent voor ze. En van het een komt het ander. Vroeg of laat vraagt iemand je een gunst te verlenen. “Zou je iets voor me willen doen?” Als je dat hebt gedaan, komt er weer een andere die je vraagt hem ergens mee te helpen. Zo word je geleidelijk gehersenspoeld. Voordat ik er erg in had, zag ik in de krant artikelen verschijnen waar mijn naam boven stond, maar die waren geschreven door agenten van inlichtingendiensten, en dan voornamelijk de Bundesnachrichtendienst.”

    Uw leidinggevenden wisten hiervan?

    “Zeker. Zoals ik het zie, en in retrospectief, stuurden ze mij er zelfs op uit om te spioneren. Zo werd ik op het vliegtuig gezet naar Irak. In die tijd werd Saddam Hoessein nog gezien als een ‘good guy’, als een trouwe bondgenoot van de Verenigde Staten. De Amerikanen steunden hem in de oorlog tegen Iran. Op zo’n 35 kilometer van de grens, in het Iraanse Zubaidat, was ik getuige van een Iraakse gifgasaanval, waarbij duizenden Iraniërs omkwamen en gewond raakten. Ik deed precies wat mij was opgedragen. Ik maakte foto’s van de gasaanval. Maar terug in Frankfurt bleek dat mijn superieuren weinig interesse toonden in de gruweldaad waarvan ik getuige was geweest. Ik mocht er een artikel over schrijven, maar hiervoor werd mij nauwelijks de ruimte geboden, alsof het nieuws waarmee ik kwam er nauwelijks toe deed. Tegelijk vroegen ze mij de foto’s die ik had gemaakt over te dragen aan Verband der Chemischen Industrie, de branchevereniging van chemiebedrijven in Frankfurt. Ik wist toen al dat het gifgas dat zoveel Iraniërs het leven had gekost afkomstig was uit Duitsland. ”

    Waarom ziet u dit als een bewijs dat u er op uitgestuurd werd om te spioneren? Welk commercieel belang zouden die foto’s gehad kunnen hebben voor de Duitse chemische industrie?

    “Ik heb geen idee.”

    Wat is uw mening over persreizen? Deelnemende journalisten verdedigen zich door te zeggen dat ze zich heel goed een onafhankelijke mening kunnen vormen en dat ze nergens toe verplicht worden.

    “Ik heb duizenden persreisjes gemaakt en heb nooit negatief geschreven over degenen die de reisjes bekostigden. Je bijt niet in de hand die je voedt. Zo begint de corruptie. Dat is precies de reden waarom publicaties als Der Spiegel hun redacteuren niet toestaan persreisjes te accepteren die ze niet zelf betalen.”

    In uw boek noemt u vele journalisten die op de loonlijst staan van Washington. Hoe zit dat met Moskou en Beijing? Waarom lezen we daar niks over? Spenderen de Amerikanen meer geld aan het beïnvloeden van journalisten?

    Blijf op de hoogte van nieuws, opinie en achtergronden: Volg Novini!

    “Ik beweer niet dat Rusland en China geen journalisten omkopen. Maar ik heb daar zelf geen ervaring mee. Ik beschrijf alleen wat ik weet en waarvan ik bewijzen heb.”

    Klokkenluiders lopen grote risico’s. Hoe zit dat met u? Is er geprobeerd publicatie van het boek te voorkomen?

    “Nadat ik de Frankfurter Allgemeine had verteld over de publicatie van mijn boek, stuurden hun advocaten mij een brief waarin ze dreigen met allerlei juridische maatregelen als ik de goede naam van medewerkers zou aantasten of bedrijfsgeheimen zou prijsgeven. Maar het maakt mij niet uit. Want ik heb geen kinderen voor wie ik moet zorgen. En ik verwacht ook niet nog heel lang te leven. De gifgasaanval die ik meemaakte in Iran heeft ook mijn gezondheid ernstig geschaad. Ik heb sindsdien drie hartaanvallen gehad. Je zou kunnen zeggen dat ik de enige nog levende Duitser ben die kan navertellen hoe het is getroffen te worden door Duits gifgas.”

    In uw boek noemt u volop namen van omgekochte journalisten. Hoe gaat het met ze? Worden ze ontslagen? Proberen ze hun naam te zuiveren?

    “Het is geen enkele Duitse mainstream journalist toegestaan mijn boek te bespreken. Dit op straffe van ontslag. We hebben nu dus een bestseller waar geen enkele journalist over mag spreken of schrijven. Nog schokkender: er zijn gerespecteerde journalisten die volledig van de radar zijn verdwenen. Het is een interessante situatie. Ik had gedacht en gehoopt dat ze mij zouden aanklagen en voor de rechter slepen. Maar ze weten niet wat ze moeten. De Frankurter Allgemeine heeft zojuist aangekondigd dat er 200 medewerkers worden ontslagen, omdat ze in een hoog tempo grote aantallen abonnee’s verliezen. Maar aangeklaagd word ik niet. Ze weten dat ik alles kan onderbouwen met bewijzen.”

    Als critici je niet kunnen pakken op de inhoud, dan vallen ze je vaak aan op je persoon. Tot dusver is uw boek in Nederland slechts door één landelijk dagblad besproken. Volgens Het Parool heeft u theorieën over van alles en nog wat, van de mysterieuze verdwijning van bigbandleider Glenn Miller in 1944, tot de oorzaak van de bacteriële Ehec-epidemie uit 2011. Ook spreekt Het Parool snerend over uw ‘strijd tegen de euro en de islam’, en over uw betrokkenheid bij een extreem-rechtse organisatie, Pax Europa. Verder neemt de krant u kwalijk dat u dezelfde vrienden heeft als islam-criticus Ayaan Hirsi Ali.

    “Laat me niet lachen. Ik heb nooit een eigen theorie geopperd over de verdwijning van Glenn Miller. Ik heb slechts de Bundesnachrichtendienst geciteerd over deze zaak. Zie mijn boek Verschlussache BND. Die Parool-journalist slaat ook de plank volledig mis over Pax Europa. Daar ben ik al jarenlang geen lid meer van, juist omdat ze mij te rechts zijn geworden. Ook weet ik niks van de vriendenkring van Ayaan Hirsi Ali. Ik ken deze mevrouw ook helemaal niet. Ik heb haar simpelweg nooit ontmoet. Het enige wat klopt aan het artikel is mijn afkeer van de islam. Maar ik vraag mij af hoe die journalist zou denken over de islam als hij in mijn plaats was geweest. In Herat, Afghanistan werd ik door de Taliban gedwongen mijn christelijk geloof te verlaten en mijzelf te bekeren tot de islam. Ze dreigden mijn keel door te snijden en mij te onthoofden met een zwaard.”

    In Duitsland is er heel wat te doen over de manier waarop de media berichten over Rusland en Oekraïne. De programmaraad van de publieke zender ARD betichtte de ARD van eenzijdige berichtgeving, de Duitse raad voor de journalistiek veroordeelde Der Spiegel vanwege de inmiddels beruchte cover Stoppt Putin jetzt!, er worden protestdemonstraties gehouden bij kantoren van nieuwsorganisaties – en er zijn berichten over redacties die omkomen in de boze brieven van kijkers, lezers en luisteraars. Hoe verklaart u dit?

    “Veel van mijn landgenoten hebben het gehad met nieuwsmedia die, in plaats van objectief te berichten, stemming maken en de geesten rijp maken voor een oorlog met Rusland. Dat is de waarheid. Je kunt het zien aan de snelheid waarmee deze media de laatste maanden grote aantallen abonnees verliezen.”

    U heeft samen met een aantal vooraanstaande vakgenoten 3 oktober uitgeroepen tot Tag der Wahrheit. Jullie riepen journalisten op in ‘leugenstaking’ te gaan en alleen nog maar de waarheid te vertellen. Hoe is dit verlopen?

    “We hebben geen verschil in de verslaggeving waargenomen die dag. Maar ik ontvang wel steeds meer vertrouwelijke emails van collega’s die mij om advies vragen. Ze willen weer naar zichzelf in de spiegel kunnen kijken en zijn daarom op zoek naar een bijpassende baan.”

    Denkt u dat de alternatieve media een volwaardig alternatief kunnen bieden voor de mainstream media? Zijn mensen beter geïnformeerd als ze uw advies opvolgen en de krant de deur uitdoen en de journaals wegzappen? Zijn er websites of blogs die u uw lezers zou willen aanbevelen?

    “Ik denk echt dat het is afgelopen met de betaalde journalistiek. En nee, ik onthoud me van aanbevelingen voor websites of blogs. Maar in het algemeen wil ik wel zeggen dat ik het internet fantastisch vind.”

    N.a.v: Udo Ulfkotte, Gekaufte Journalisten. Wie Politiker, Geheimdienste und Hochfinanz Deutschlands Massenmedien lenken (Rottenburg: Kopp Verlag, 2014), gebonden, 336 p.
  • Meer leuk werk bij dezelfde uitgever voor wie zich moeilijk redt in een andere taal.
  • Meer van Udo Ulfkotte: Udo Ulfkotte spreekt zich uit.
Gekaufte Journalisten - Udo Ulfkotte

http://nuoviso.tv

KenFM im Gespräch mit: Dr. Udo Ulfkotte (Gekaufte Journalisten)

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Het was me al opgevallen dat de StaatsTV wel erg veel politici ten tonele voert.
Ik dacht eerst "De Grote vakantie is voorbij' maar nee, er komen verkiezingen.
De komende tijd zullen die pratende hoofden niet van de buis te slaan te zijn.
Geen praatprogramma zonder Asscher, Samsom, Spekman, Rutte, Pechtold. Ieder avond is er minimaal eentje te beluisteren.

In de Telegraaf een ingezonden brief met als thema: "Asscher praat poep.'
’Asscher wel in elk praatprogramma’
Ook ik verbaasde me over de uitspraak in het programma De Wereld Draait Door, van minister Asscher, waarbij hij zei dat de kleine groep die tegen Zwarte Piet is, voor hem leidend is.

Ook de uitspraak waarin hij zei dat Nederland het aan kan verbaasde mij. Minister Asscher, het gaat er niet om of Nederland het aan kan, maar het gaat erom dat Nederland het niet wíl! Ben ik nu zo slim of bent u nou zo dom?

Ook roept hij steeds dat de politiek zich er niet mee wil bemoeien, maar hij zit wel in elk praatprogramma om mee te delen dat hij tevreden is over het besluit van RTL en de winkeliers.

Voor mij voorlopig geen stem voor de PvdA.
A.J. Abels, Hoofddorp
http://www.telegraaf.nl/watuzegt/269691 ... ma___.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Zendtijd voor Politieke Partijen PVV (november 2016)
Gepubliceerd op 7 nov. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Ariel »

De regering wil ook minder, minder, minder Marokannen. Top!!!! icon_thumbup.gif

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Uw stem telt!

Geplaatst op 12 november 2016

Afbeelding

Beste mensen, binnenkort zijn er verkiezingen. Die gaan vrijwel zeker ongeveer op dezelfde manier verlopen als er net in Amerika is gebeurd. De media vertellen u dat de VVD en D66 enorm op winst staan. De hele dag hoort u zeurpieten zoals Sylvana zeiken over hun favoriete stokpaardjes: meer integratie, meer samenwerking, minder Zwarte Pieten, meer zielenpieten en boven alles minder, minder, veel minder PVV. Verder gaat u de hele dag horen hoe ongelofelijk gevaarlijk Wilders is, dat de PVV een fascistische partij is, en dat populisme niet moet, mag of kan.

Laat u niet in de maling nemen. Sylvana Cadillac Wieldopje heeft een hele grote bek, praatjes voor tien. Maar… ze heeft maar één stem. Zijne majesteit Willem-Alexander, koning der Nederlanden, prins van Oranje, graaf van Nassau, baron van Buenos Aires, enz., enz., enz., heeft een hoop titels. Maar … slechts één stem. Mark Rutte is leider van de VVD, weet alle oppositie binnen en buiten zijn partij feilloos buiten spel te zetten. Kan uren op tv aan promo regelen, belooft u koeien met gouden horens (ter waarde van 1000 euro). Maar ... ook hij heeft slechts één stem.

Natuurlijk kunt u ook op andere partijen dan de PVV stemmen. Dan had u eigenlijk net zo goed thuis kunnen blijven en niet stemmen. Bespaar u de moeite. Een stem op bijvoorbeeld het CDA of desnoods de SP; dat is een stem die in de praktijk gaat naar wat ik het linkse collectief noem. Het allegaartje van VVD, D66, CDA en de PvdA. Al die partijen hebben vrijwel hetzelfde programma en kijken exact hetzelfde naar de wereld. Alle vier graaien en grabbelen ze er op los. Alle vier vinden ze het compleet normaal als een simpel schooldirecteurtje het dubbele verdient van een minister-president. Want verantwoordelijkheid, marktwerking, hij stapt anders op, en meer van dat fraais. Compleet onzin, maar zolang u die onzin slikt, graaien ze door.

U kunt, als u de PVV te grof vindt, te hard of anderszins niet ziet zitten, stemmen op bijvoorbeeld VNL. Dat zijn twee zetelrovers die een opportunist ingehuurd hebben. Heel dom als u dat zou doen, want de twee zetelrovers zitten daar enkel voor zichzelf. Dat hebben ze openlijk toegegeven toen Bram Moszkowicz opstapte. Die was het niet eens met hun idee om de doodstraf in hun programma op te nemen. “Waarom?”, vroegen de twee zetelrovers verbaasd. “Dat gaat toch nooit gebeuren. Dat vereist een grondwetswijziging, die komt nooit. En zelfs als dat zou gebeuren, dan nog is het onmogelijk. Want de EU staat het nooit of te nimmer toe. Maar de kiezers likken het op als ware het chocoladevla.” Dat ging Bram net even te ver. Hij is heel wat gewend, maar dit was zelf voor hem te gortig. De twee zetelrovers zochten toen het blanke equivalent van Sylvana Simons, en vonden die in Jan Roos. Erg jammer, want ik had meer van die man verwacht.

VNL heeft het PVV-programma wat netter verwoord, is iets politiek correcter en grenzeloos egoïstisch. Vele malen erger dan de VVD zelfs maar durft te dromen. Als je tussen de regels door leest, zie je dat VNL helemaal niet tegen de PVV concurreert, maar eng commercieel ver rechts van de VVD staat. Dat zijn de mannen die destijds tegen het kinderwetje van Van Houten stemden. VNL, dat zijn de mannen die bedrijven ongelimiteerd ontslagrecht willen geven, want ‘dat is goed voor de economie’. U had dus net zo goed direct op Mark Rutte kunnen stemmen. Want stemmen op VNL is stemmen op de VVD. Vergis u niet.

Is de PVV een perfecte partij? Natuurlijk niet. Er bestaan geen perfecte partijen. Geen enkele partij is perfect. Je moet altijd een afweging maken en proberen de partij te vinden die het dichtst bij jouw idealen komt. Of die jouw belangen het beste behartigt. De rest moet je dan op de koop toe nemen. Het is niet anders.

Deze verkiezingen gaan spijkerhard worden. Wilders wordt op dit moment politiek monddood gemaakt in een showproces. Het heeft absoluut niets met recht te maken, integendeel. De politieke leiding van Nederland weet dondersgoed dat ze de slag om de kiezer eigenlijk al verloren hebben. Dus gaat men over van goedschiks naar kwaadschiks. De komende maanden gaat u verveeld worden met vrijwel onafgebroken propaganda. Met ‘redelijke’ oplossingen die niets anders zijn dan de vleesgeworden onredelijkheid.

Kijk naar onze wijze Salomon, minister Asscher. Hij weet dat +90% van de totale bevolking voor Zwarte Piet is. Niet voor een blauwe smurf, een kanariepiet of een schoorsteenveger. Hij weet ook dat minder dan 7% tegen die Zwarte Piet is. Even zo goed vindt hij het “redelijk” om rekening te houden met de gekwetste tere zieltjes van onze arme zielenpieten. Nee, Asscher. Dat is niet redelijk. Dat is doodeenvoudig je zin doordrijven, tegen beter weten in. Dat doen we al veertig jaar, en was tot dit jaar de standaardmethode van links om haar zin altijd door te drijven. We gaan argumenteren, debatteren, we censureren alles wat wij guur rechts vinden weg en we komen vanzelf bij een ‘redelijke’ oplossing. Die precies is wat we wilden. Maar ook minister Asscher heeft slechts één stem. Net zo veel als u heeft. Maak daar gebruik van, in maart.

U gaat heel veel horen hoe ongelofelijk onbekwaam de PVV is. Die hebben nog nooit geregeerd, dus die kunnen dat niet. Zit vol met tokkies, brievenbus-pissers en coke-snuivers. Complete onzin. De PVV zit vol met mensen die ondanks enorme publieke en sociale afkeuring, vaak regelrechte bedreiging, rechtstreekse chantage en tegenwerking van de politie toch hun rug recht weten te houden. Ga er gerust van uit dat al die ‘gemotiveerde’ PvdA/CDA/VDD/D66 politici als ze minder dan 10% van de bagger die een PVV´er te verduren krijgt al opgestapt waren.

Hoe bekwaam is een Schoevers secretaresse? Vast en zeker heel bekwaam in notuleren, want daar heeft ze voor geleerd. Of ze bekwam in defensie is, waag ik te betwijfelen. Volgens mij leer je dat niet op een Schoevers opleiding. Waarom zit die huppelkut op defensie? Precies daarom. Vanwege haar poes. We moeten politiek correct vrouwen en minderheden in de overheid plaatsen, en de tijd is nog (net) niet rijp om een Marokkaans-Nederlandse salafist minister van Defensie te maken. Een Surinaamse wethouder in Den Haag jast apartheid door de raad, zonder een centje problemen. Want in Nederland hoeven we geen rekening te houden met Nederlanders, maar met Surinamers, zeurpieten, zielenpieten, Marokkanen en god weet wat nog meer. Maar niet met Nederlanders. Waarom zouden we?

Op een paar zeer capabele Kamerleden na, en dat zijn vrijwel allemaal backbenchers, zit de volledige Kamer vol incapabele megalomane minkukels. Of glibberige sujetten die iedere week het programma van hun partij veranderen zo het hun uitkomt, zoals Alexander Pechtold. De partij die het referendum als kroonjuweel had, heeft het gedumpt bij het oud vuil.

We hebben een koning die boos is, omdat zijn onderdanen het raar vinden als dochter € 1,8 miljoen ontvangt voor haar 18e verjaardag. “Dat was de afspraak!”, zegt de bolle. Sorry, ik dacht dat de afspraak was, toen ik op mijn 18e begon met werken, dat ik op mijn 65ste met pensioen zou gaan. Dat ik daar zelf voor betaald had. Dat was toch ook een afspraak? Die opeens, zonder dat ik er iets over kan zeggen, veranderde van 65 naar 67, is nu bijna 68, en tegen de tijd (als ik dan nog leef) dat ik 70 ben, is verdwenen. Bestaat dan niet meer. Hoe zit het met die afspraak?

Maar ook die bolle en z’n leghen hebben elk één stem. Net als u. Die ene stem kunt u, en moet u gebruiken in maart. Waarschijnlijk de laatste keer dat u dat kunt doen. U hoeft de PVV geen warm hart toe te dragen. Dacht u echt dat Trump enkel door z’n fans gekozen is? Welnee. Er zijn zat mensen die Trump van twee kwaden de minste vonden. Dat is de keuze die u nu ook heeft als u persoonlijk de PVV niet ziet zitten. Stem er dan op, om uw stem op de minst slechte kandidaat uit te brengen. Want de rest, dat is veel erger. Die willen ook minder, minder, minder. Voor u.

Waarom werd Trump gekozen? Omdat – vooralsnog – uw stem geheim is. U hoeft geen PVV-posters voor uw raam te hangen of tegen uw baas te zeggen dat u D66 helemaal niet ziet zitten. Krijgt u enkel narigheid van. In Amerika net zo goed als in Nederland. Ik volg de media nauwgezet, en eerlijk gezegd komt de overwinning van Trump voor mij allesbehalve als een donderslag uit heldere hemel. Ik was helemaal niet bang dat Trump niet zo winnen. Waar ik me veel meer zorgen over maakte, was over stembusfraude. Dat Trump zou winnen, stond als een paal boven water. Dat de IJsheks de verkiezingen in haar voordeel zou gaan manipuleren, gelijk de komende Nederlandse verkiezingen, dat was mijn grote vrees. De super-linkse Michael Moore voorspelde dat Trump ging winnen. Ik was het volledig met hem eens, zij het om andere redenen.

Jan Modaal heeft deze verkiezingen gestemd op dezelfde partij als Jan met de Pet. Waarom? Omdat ze allebei met de rug tegen de muur stonden. Ze konden kiezen tussen wat ze hadden (bagger) en wat ze misschien kunnen krijgen (een betere toekomst). Ze hoefden tegen niemand te zeggen op wie ze gingen stemmen. U ook niet. En dat deden ze dan ook niet. U hoeft ook tegen niemand te zeggen waarop u gaat stemmen.

Laat u niet in de maling nemen met domme praatjes dat de PVV altijd buitenspel zal blijven staan. Dat is onmogelijk. Een coalitie vormen gaat niet makkelijk worden, maar zonder PVV-deelname gaan we langer wachten op een regering dan België destijds. Jesse “Obama” Klaver kan (k)leuteren over een linkse coalitie, maar dat is zotteklap. De drie grote linkse partijen hebben een grotere hekel aan elkaar dan aan de PVV, als dat mogelijk is. Rutte kan als een beledigd nufje zeggen dat hij niet met de PVV wil regeren. Maar dat heeft een compleet andere reden: de PVV gaat niet regeren met Rutte. Wel met de VVD. De meeste flexibele premier ooit is uitgeregeerd, en hij weet dat donders goed. Het is een kwestie van tijd voor hij het referendum verwerpt, en daarmee elke kans op een VVD-overwinning.

Neemt u van mij aan, niet alleen bij links loopt het zeven kleuren de broek uit. Ook bij Pechtold, ook bij Buma, en helemaal bij Rutte. 40 jaar liegen gaat in maart tegen de lamp lopen. De revolutie van 1968 is dan eindelijk voorbij. Er is maar één persoon voor nodig om dat voor elkaar te krijgen: uzelf. Niemand anders. In het stemhokje.

Weet u waarom uw ene stem zoveel verschil maakt? Omdat u niet de enige bent die de politieke correctheid spuugzat is. Met u zijn er vier miljoen andere Nederlanders die er meer dan genoeg van hebben. Er zijn 150.000 opiniemakers die voor u beslist hebben dat Nederland geen cultuur heeft, dat we helemaal geen grenzen nodig hebben, dat de AOW afgeschaft moet worden (want dat is wat er gebeurt, zonder het zo te noemen), dat mohammedanen en Afrikanen van harte welkom zijn, elk een Miele en € 10.000 de man krijgen, en niet hoeven te werken. Maar die ene stem van u, die bepaalt of Wilders premier wordt, of dat u straks in armoede gaat sterven. Niet wat Sylvana loopt te blèren. Niet wat Rutte glibbert, Buma zalft of Obama Klaver raaskalt. Die ene stem van u maakt het verschil.

In Amerika vingen de opiniemakers bot. Niemand verwachtte het. De opiniemakers hadden bepaald dat Clinton president moest worden. En het gewone volk verwachtte dat de verkiezingen geregeld zouden worden. Dat is (waarschijnlijk) geprobeerd, maar mislukt. Nu is Trump president. In Nederland moeten de opiniemakers nog ontdekken dat 4 miljoen stemmen van arme en modale Nederlanders 3.850.000 meer stemmen zijn dan hun 150.000. In maart kunt u ze bot laten vangen.

Nog nooit was het zo eenvoudig om een contrarevolutie op gang te brengen!

H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2016/11/12/uw-stem-telt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Premier Wilders is nu een serieuze optie

Door Joost Niemoller, 11 november 2016

Afbeelding

Wie een beetje terug gaat in de tijd, ziet dat in de media niemand geloofde in de kansen van Trump, en we weten dat de peilingen ook allemaal afkoersden op een overwinning van Clinton. De vraag was alleen nog hoe groot die overwinning zou zijn. Dat was niet alleen zo in de Amerikaanse media, ook in de Nederlandse. In Nederlandse talkshows worden uberhaupt geen deskundigen uitgenodigd die Trump serieus nemen. Er was alleen maar diezelfde hautaine, lacherige toon.

Dat wijst op maar een ding; de mediakaste is volkomen losgezongen van het volk. De media zijn dus kennelijk ook niet in staat om het volk voldoende te beïnvloeden. Mensen, gewone mensen, kijken naar de realiteit van hun eigen leven. Ze zien dat hun toekomst, en die van hun kinderen, er somber uitziet. Ze zien dat ze steeds minder te zeggen hebben. Ze zien de holle praatjes van de Binnenhofkaste. De leugens. De gladde verdraaiingen. Ze zien hoe dat geen relatie heeft met hun eigen wereld, waarin vaste banen steeds meer uitzondering worden, de verzorgde oude dag op de kou komt te staan, men langer door moet werken, de zorg wordt uitgehold, sociale huurwoningen gratis worden weggeven aan jonge, eeuwig werkloze, mannen die in de media ‘vluchtelingen’ heten. Steeds meer zien we ervan. Vrouwen worden aangerand, oude mensen beroofd. Soms gaat het om die nieuwe immigranten, soms gaat het om de zoveelste generatie Marokkanen, maar wat maakt het allemaal uit. En we zien hoe de islam wordt aanbeden, een voor ons wezensvreemde ideologie, die niet benoemd mag worden. En we zien hoe een onschuldig kinderfeestje verdacht wordt gemaakt in diezelfde media, waarin ons keer op keer wordt verteld dat we niet deugen, dat we racisten zijn, xenofoben, noem maar op.

De mensen die zijn benoemd om voor ons te zorgen, die in onze dienst staan, lijken dat vergeten te hebben. We zien ze steeds op de televisie; zij die zichzelf vieren in een eindeloos vertoon van hol narcisme. Het geklep dat maar niet aflaat.

En zoals Trump door die kaste niet serieus genomen werd, zo wordt ook nu Wilders niet serieus genomen. De leider van de in de peilingen grootste partij krijgt nooit serieuze aandacht voor zijn standpunten. Hij wordt nooit serieus geïnterviewd. Hij wordt behandeld als een margefiguur, een clown.

Nu ik dit schrijf zit ik zelf in Berlijn, en volg de Nederlandse media dus op een afstandje, maar helaas altijd nog dichtbij genoeg. In de weerzinwekkend politiek correcte Duitse talkshows komt gek genoeg nog wel met zekere regelmaat een deskundige aan het woord die ‘het andere geluid’ vertegenwoordigt. Uiteraard als een voetnoot bij de mainstream, maar toch. In Duitsland gaat het al twee dagen over Trump en het ‘populisme.’ Met ‘populisten’ worden de politici bedoeld die wel feeling hebben met wat er onder de bevolking wordt gedacht en gevoeld. Daarom vindt men populisten gevaarlijk. Ze hebben de sleutel die de zittende politiek is kwijtgeraakt. In de Duitse media kent men maar een Nederlandse politicus, en dat is Geert Wilders. Hij komt telkens langs, met zijn uitspraken, en men acht de kans groot dat met de komende verkiezingen Wilders de Trump van Nederland gaat worden.

Misschien heb je die grotere afstand soms even nodig om in te zien dat hier die Duitsers gewoon een punt hebben. Volgend jaar is premier Wilders een serieuze optie. Wat ze daarover ook zeggen in de NRC, Volkskrant, DWDD, Nieuwsuur, Pauw, Buitenhof en hoe het allemaal ook mag heten. Want we weten een ding zeker: die kaste is het zicht op de werkelijkheid totaal verloren. Ze hebben te lang alleen elkaar gehad om mee te praten. We horen het verveeld aan met een onbestemd gevoel van misselijkheid. We zijn al zolang bedrogen. Genoeg is genoeg. We gaan Wilders stemmen.

http://joostniemoller.nl/2016/11/premie ... uze-optie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Opiniepeiling Maurice de Hond: PVV moet in de regering als partij de grootste wordt

Peil.nl, 13-11-2016

Afbeelding

Kans op winst voor Wilders is aanzienlijk

De gesprekken/commentaren van de afgelopen dagen in Nederland in relatie tot die uitslag van de verkiezingen in de VS, wijzen erop dat bij de aanstaande verkiezingen de uitslag van de PVV en wat er vervolgens met die partij bij de regeringsvorming gaat vormen, een heel sterke rol zal spelen. Niet alleen in de media, maar ook bij de verkiezingscampagne en de afwegingen die de kiezers zullen maken bij hun keuze.

De centrale vraag daarbij zal dan worden “Wordt de PVV de grootste en wat gaat er met de PVV gebeuren bij de vorming van de regering?”.

Uitgaande van de uitspraken van de verschillende partijen tot dit moment (alleen de VVD houdt samenwerking met de PVV open) zou het opnemen van de PVV in de regering uiterst onwaarschijnlijk zijn. PVV+VVD zullen samen geen 76 zetels halen en in de Eerste Kamer hebben deze twee partijen nu samen 22 zetels.

Afbeelding

De peiling van vandaag laat -wederom- zien dat de kans dat de PVV de grootste partij wordt niet klein is.

Tweestrijd VVD-PVV
Te zien valt dat VVD+PVV op dit moment samen op 55 zetels staan. Ongeveer net zoveel als VVD+CDA+D66 samen. Het zou echter best zo kunnen zijn dat als het bij de verkiezingen een tweestrijd gaat worden tussen VVD en PVV wie de grootste wordt, beide partijen ervan profiteren (zoals in 2012 VVD en PvdA van de tweestrijd profiteerden).

De vraag is daarbij dan wel hoe reëel bij de verkiezingen het wordt gezien dat als de PVV de grootste wordt die partij in de regering komt. Vanuit Den Haag lijkt die kans nu heel klein te zijn, gezien de opstelling van de verschillende partijen, maar als het de kiezers wordt gevraagd dan zien we de volgende uitkomst:

Afbeelding

Zestig procent zegt dan “Ja” en 34 procent zegt dan “Nee”. PVV-, VVD-, SP- en 50PLUS-kiezers zijn in meerderheid voor, CDA-kiezers zijn verdeeld en de kiezers van D66, PvdA en GroenLinks in meerderheid tegen.

In ieder geval kan vastgesteld worden dat een fors deel van het electoraat (en zeker de PVV- en VVD-kiezers) het een reëel gedachte vinden dat bij een goed resultaat van de PVV deze partij deel uit gaat maken van de regering. En als de PVV de grootste zou worden vindt 44 procent ook dat Wilders premier zou moeten worden. (pdf)

http://politiek.tpo.nl/2016/11/13/opini ... ste-wordt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Uw stem telt!

Geplaatst op 12 november 2016

Afbeelding
Dacht ik het niet . . . Al na de eerste twee alinea's ging ik naar beneden scrollen om te kijken van welke hand dit smaakmakende artikel afkomstig kon zijn. En ja hoor, onze tot verdriet weggelopen alom gewaardeerde Numan. Met dank aan Pilgrim. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Afvaardiging van de links elitaire politieke Guthund partijen

Vraag aan Rutte nadat de PVV in maart 2017 met mooie kiezersaantallen de overige partijen als schoothondjes met de pootjes braaf omhoog heeft weggezet: "U heeft zich nu bereid verklaard met de PVV samen te gaan werken. Is dit nu uw zoveelste leugen naar het Nederlandse volk?"

Rutte: "Nou, ziet u, ik ben van mening dat u niet juist bent geïnformeerd. Laat ik een ding duidelijk stellen, ik heb vanmorgen een inhoudelijk uitstekend gesprek gevoerd met de heer Wilders waarin hij mij net zoals in de rechtbank verzekerde dat zijn oproep tot minder, minder, minder, uitsluitend gericht was naar het criminele deel van de Marokkaanse bevolking. Zoals u weet is de heer Wilders vrijgesproken op de tegen hem ingebrachte beschuldiging van discriminatie. Ik ben vol vertrouwen dat we binnenkort naar de koning kunnen gaan om hem onze nieuwe regering te presenteren. Ik zie dat met vol vertrouwen tegemoet. Laten we met z'n allen een succes van maken. Excuseert u mij nu, want ik moet op tijd bij Pauw in Hilversum zijn."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door sjun »

Ali Yas schreef:
Mahalingam schreef:W
  • "Nee, dat is een grote fout geweest," zegt @LodewijkA over het toestaan van de bouw van de Westermoskee in Amsterdam. #Pauw
Ja maar de vervolgvraag had moeten zijn: waarom was dat dan een grote fout? En bedoelt U dan ook dat voortaan de bouw van andere moskeeën die (mede) met buitenlands geld worden gefinancierd moet worden tegengegaan? Ik wed dat de brave man bij zulke vragen acuut de flexibiliteit van een paling had vertoond.
Een andere wedervraag zou moeten zijn: Wie heeft het eigenlijk politiek geïnitieerd? Wie drukte dit onzalige plan ondanks een zee van bedenkingen door? Wie is er eigenlijk politiek verantwoordelijk te houden? Grote kans dat de namen Cohen (als -verbindend- spreker op de loonlijst van een van de Soros-organisaties) en Asscher niet te verbloemen of te versluieren zijn... Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Ali Yas »

sjun schreef:Een andere wedervraag zou moeten zijn: Wie heeft het eigenlijk politiek geïnitieerd?
Plausible deniability is een begrip dat ik een paar dagen geleden voor het eerst sinds lange tijd weer eens hoorde en meteen kreeg uitgelegd. Bij de huidige ontwikkelingen is het zeer moeilijk de schuldigen aan te wijzen. Het is een diffuus geheel van krachten waarin iedereen zijn steentje bijdraagt maar niemand in het bijzonder aansprakelijk kan worden gesteld. Het is net zoiets als corruptie: iedereen doet eraan mee en wie dat niet doet krijgt niets gedaan.

De enige bedreiging voor dit stelsel is niet de heldhaftige eenling, die kan worden vermoord of het land uit gejaagd, maar een organisatie die het aandurft de waarheid vrij spel te geven. Daar heerst werkelijke vrijheid en een hogere moraal. Zo'n organisatie zal door hen die profiteren van de status quo met alle mogelijke middelen worden bestreden. Zonder inhoudelijke discussie uiteraard, want die valt niet te winnen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door sjun »

Laat zo'n jongen toch. Kennelijk is de 'Volks'krant wanhopig zoals ook CNN dat was om Hillary C. in het Witte Huis te krijgen ondanks wat er intussen al over haar, haar man en haar foundation als bekend verondersteld mocht worden. Dat wordt ook in ons land ruim baan voor alternatieve media in plaats van geregisseerde en gekochte journalisten. Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

U heeft eigenlijk geen andere keuze

Geplaatst op 27 november 2016

Afbeelding

De verkiezingen komen er aan. Laat u niet in het ootje nemen. De komende verkiezingen gaan tussen slechts twee kandidaten: Rutte (leve de EU) en Wilders (weg met de EU). En een onderwerp: wilt u dat Nederland in de EU blijft (dus verder islamiseert), of niet? De rest is decoratie. Bij de vorige verkiezingen kon u ‘strategisch’ stemmen. Dat is een mooi woord voor uitstellen. Veel mensen stemden toen strategisch op de VVD om zo de PvdA uit de regering te houden. En andersom: veel mensen stemden net zo strategisch op de PvdA om de VVD buiten de deur te houden. Wel, u ziet wat daar van terechtgekomen is. Een VVD–PvdA kabinet. Beide groepen ‘strategen’ stemden toen niet op de PVV, omdat ze die niet aardig, te hard of onbekwaam achtten. Na vier jaar wanbeleid, dat volgde op nog veel meer wanbeleid, is de tijd voor uitstellen nu voorgoed voorbij. Deze keer is het erop of eronder. Strategisch stemmen, daar is het te laat voor. U kunt enkel nog tactisch stemmen.

Kan Nederland zo maar uit de EU stappen? Nee. Economisch is Nederland een provincie van Duitsland. We zijn effectief een Duitse bondsstaat met een eigen paspoort, taal en cultuur. Dat geldt net zo goed voor Oostenrijk, Denemarken en Zweden, om maar een paar landen te noemen. Pas als Berlijn besluit dat de EU en/of de euro een gelopen verhaal is, kunnen wij dat beleid volgen. Anders niet. Dat is niet van gisteren op vandaag gekomen. Vanaf begin jaren-70 moet onze regering eerst contact zoeken met Bonn (toen) of Berlijn (nu) als ze grote plannen heeft.

Wil dat zeggen dat we, zoals vrijwel alle partijen willen en met name Rutte, tegen beter weten in EU-lid blijven en slaafs de vele rekeningen betalen waarmee Brussel ons opzadelt? Natuurlijk niet. Wilders weet ook donders goed dat ons ministerie van Buitenlandse Zaken in Berlijn staat. Andersom, zowel Berlijn als Brussel hebben ons ook nodig. Dat Oekraïne-verdrag dat Rutte weigert op te geven, is daar een mooi voorbeeld van. Het kan enkel met unanieme stemmen aangenomen worden. De ene tegenstem van Nederland maakt het ongeldig. Wat de EU nu doet, is het stiekempjes bij stukjes en beetjes toch invoeren en onbeschoft veel druk uitoefenen op Nederland om het alsnog – en een beetje rap, a.u.b.! – te accepteren.

Er zijn twee levensgevaarlijke en onhoudbare stukjes beleid bedacht die op dit moment de basis vormen voor het binnen- en buitenlandse beleid van de EU: Eerst zijn de binnengrenzen opgeheven. Oké, prima. Niks mis mee. En daarna werden de buitengrenzen wagenwijd opengezet. Daar is wel wat mis mee, en niet zo’n klein beetje ook. Het tweede punt waar de EU zichzelf dodelijk mee verwondde, is haar sociale beleid. Iedere EU-ingezetene kan gaan wonen waar hem het beste uitkomt. En dan gebruik maken van de sociale voorzieningen waar hij niet voor heeft betaald. Sterker nog. Op dit moment zorgen de EU en Nederland beter voor doelbewuste oplichters en profiteurs dan voor haar eigen mensen.

Door niet op de PVV te stemmen, ondersteunt u dat beleid. Hoe dan ook. Maakt niet uit waarop u stemt. Of dat nou VVD, CDA, SP, of van mijn part de SGP is.

Laat u vooral niet in de maling nemen door de holle krachttermen en ferme taal van Rutte. Dat doet de VVD namelijk altijd tijdens verkiezingen. Uitsluitend in die periode profileert de VVD zich als een partij die voor recht en orde staat, niet praten maar poetsen, en no nonsense. Al die stoere woorden worden daags na de verkiezingen direct vergeten. Vrijwel altijd met het (dunne) smoesje dat coalities nu eenmaal offers eisen.

Als u de laatste 50 jaar terug kijkt, ziet u dat de meeste kabinetten CDA-VVD coalities waren. Men had dus ruimschoots de gelegenheid om links beleid aan te passen of op te heffen en heeft dat niet gedaan. Enne, dat CDA? Dat was toch echt niet links? Die waren midden of rechts? Toch? Na de val van het CDA heeft de VVD haar positie als centrumpartij overgenomen, nu geflankeerd met de PvdA. Exact hetzelfde beleid is voortgezet. Rutte kan erg moeilijk Balkenende en z’n voorgangers daar de schuld van geven.

Dus als u om welke reden dan ook op de VVD stemt, waar stemt u dan voor?:

– meer moskeeën
– meer criminelen die minder straf krijgen
– meer buurthuizen om die criminelen op te leiden
– meer, meer, meer EU
– veel gemakkelijker ontslagrecht
– veel minder sociale zekerheid
– geen AOW, of pas als je 168 geworden bent
– Nederland wordt een provincie van de EU en houdt op als onafhankelijke staat te bestaan

Het verschilt vrijwel niet met wat er gaat gebeuren als u stemt op VVD, PvdA, D66 of het CDA. Die willen vrijwel hetzelfde. Dat zijn ook partijen die ‘dialogen’ zoeken met analfabete barbaren, zich graag in de luren laten leggen door de dictators om de hoek (Turkije en Oekraïne) en pappen en nathouden al 40 jaar met succes uitvoeren.

Maar het geloof dan? Persoonlijk zal het me een worst zijn wat u gelooft. Zolang u mij er maar niet mee lastig valt. Ik wil niet geschoffeerd worden door fanaten die hun hoofd met doeken omhullen om zo te laten zien dat ze beter zijn dan andere mensen, of in een jurk rond sjokken. Mannen die in jurken lopen, doen meestal niet veel goeds. Verder is een hoofddoek net zo goed een religieus teken als een klein kruisje om je nek dragen. Het eerste mag wel, het tweede (een stuk minder aanstootgevend) mag niet.

In ons “vrije land” mag je tegenwoordig geen Nederlandse vlag meer op je schooltas plakken, of een kettinkje dragen met een kruisje er aan. Want er zijn halve zolen die daar aanstoot van nemen. Als u op de VVD, de PvdA, het CDA of D66 stemt, vind u dat eigenlijk prima. Want als die partijen het voor het zeggen krijgen, wordt dat nog veel erger.

Moeten we op iedere meter van de grens een douanier neerzetten, zoals Pechtold quasi grappig suggereert? Natuurlijk niet. Dankzij dat rampzalige open grenzen beleid hebben we vrijwel zeker wel grenshekken nodig en heel wat meer douaniers dan we destijds hadden met echte grenzen.

Waarom hebben we die grenshekken helaas nu wel nodig? Omdat links en het midden compleet van God los zijn gegaan. Linkse politiek en verstandige economie gaan niet samen. Anders zou de USSR nu nog bestaan. Of waren Cuba, Laos en Noord-Korea economische grootmachten. Een sociaal systeem werkt, maar enkel als een gesloten systeem. Het staat open voor de mensen die er voor betaald hebben, en zit op slot voor de rest.

Dat principe is compleet overboord gegooid. Regelrechte profiteurs en oplichters uit donker Afrika en Arabië komen hier lekker uitrusten. Voor elke echte asielzoeker zijn er op z’n minst veertig profiteurs. Echte asielzoekers opvangen? Oké, maar daar zijn wel grenzen aan. De eerste grens is documentatie. Geen papieren = geen asielzoeker. Simpel en eenvoudig. Je hebt geen papieren? Goede reis, en tot nooit weer ziens! Geen beroep mogelijk.

Er is nogal een verschil tussen een enkele Russische dissident opvangen, of de enkeling die over het IJzeren Gordijn wist te klimmen, en alle arme zielige Syriërs, Patagoniërs of inwoners uit Godweetwaaristhan. Hoe terecht ze ook op de vlucht zijn.

Kijkt u eens in de programma’s van de diverse partijen. Al die mensen zijn van harte welkom. Over maximale aantallen wordt niet of nauwelijks gesproken. Als u op het CDA, de VVD, D66 of de CU stemt, vind u het prima dat geheel donker Afrika lekker komt luieren in Nederland.

Inderdaad, luieren. En verluierd worden. Als ze nu al centra in de fik steken, omdat er geen Nutella is, of omdat ze kleding van het Leger des Heils te min vinden, is verluieren waarschijnlijk ook een noodzakelijke service die we moeten verlenen.

Die asielparasieten zijn allemaal, zonder uitzondering, niet in staat om zelfstandig op de Nederlandse arbeidsmarkt te functioneren. Geen een. Waarom? Wel, om te beginnen is hun Nederlands is nogal gebrekkig. Niet bestaand is een betere omschrijving. Er zelf moeite voor doen om het te leren? Welnee, dat moet op kosten van Nederland gebeuren, en enkel en alleen als ze er financieel voor beloond worden na afloop.

Behalve dat ze de taal niet beheersen, is hun algemene opleidingsniveau zo slecht dat je daar niet eens iets anders kan doen dan het allersimpelste werk. Straatvegen, tomaten plukken, in een slachterij. Of asperges steken. Maar … bied ze dat werk aan en ze zullen direct hun asielcentrum affakkelen. Werken? In de kassen? Wat denk je wel dat we zijn? Slaven? Jai dieskriemieniert mai!!!

Er is maar een partij die daar wat aan wil doen. Of dacht u serieus dat de VVD, het CDA of D66 nu opeens het licht gezien hebben en streng gaan optreden?

Zeker, er zijn alternatieven. U kunt op VNL stemmen. Dan denkt u dat u op iets beters gestemd heeft, maar u heeft uzelf voor het lapje gehouden. Hetzelfde geldt voor het Forum voor Democratie. Beide nieuwe partijtjes halen vrijwel zeker geen of hooguit één zetel. Lang niet genoeg om zelfs maar mee te mogen spreken over het beleid. Uw stemt helpt ze enkel om mee te vreten uit de ruif. Of u voor of tegen die nieuwe dwergjes bent, het is nu niet de tijd om strategisch te stemmen. Dat had u de vorige keer maar moeten doen. Als u Nederland wilt behouden, dan moet u nu tactisch stemmen.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2016/11/27 ... ere-keuze/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Heel goed. Niet goed dat Numan hier geen vaste Aavatar meer is. Jammer en helaas, maar dan is er nog Pilgrim die de moeite neemt de waanzinnig goede artikelen van Numan hier op FFI te plaatsen. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Verkiezingstijd. Allemaal tegen Geert Wilders

Bericht door silkyboxershortXL »

Martin Bosma:
'NPO1 is een links-liberaal feestje'
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Plaats reactie