Presidentsverkiezingen Amerika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat mij nog is opgevallen van Trump's rede.

Hij bedankte nadrukkelijk de geheime diensten waaronder de FBI. En - hoe opvallend - ook de generaals. :thinking: Die heeft hij straks hard nodig om de uitwassen van islam een kopje kleiner te maken. icon_thumbup.gif
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op vr nov 11, 2016 1:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Linkse relschoppers in de U.S.A.

Het lijkt wel of LINKS overal op tegen is dat niet conform hun eisen van goed en kwaad tot stand is gekomen.

En weer zijn het de linkse relschoppers die amok maken omdat zij het niet eens zijn met de democratisch tot stand gekomen nieuwe president Trump, die notabene voor CHANGE gaat zorgen. Ik herinner mij geen opstand en rellen toen Obama was gekozen. Want dat gebeurde toch ook langs democratische weg? Het fascisme zit gewoon verankerd in de genen van de linkse mens. Demonstreren mag - natuurlijk - maar denk daarbij verder na en schenk aandacht aan hun uitingen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:Linkse relschoppers in de U.S.A.

Het lijkt wel of LINKS overal op tegen is dat niet conform hun eisen van goed en kwaad tot stand is gekomen.

En weer zijn het de linkse relschoppers die amok maken omdat zij het niet eens zijn met de democratisch tot stand gekomen nieuwe president Trump, die notabene voor CHANGE gaat zorgen. Ik herinner mij geen opstand en rellen toen Obama was gekozen. Want dat gebeurde toch ook langs democratische weg? Het fascisme zit gewoon verankerd in de genen van de linkse mens. Demonstreren mag - natuurlijk - maar denk daarbij verder na en schenk aandacht aan hun uitingen.
Wat lul je nou? De lieve man was toch ook niet van plan de verkiezingsuitslag te respecteren als ie niet gewonnen had? Het is misschien maar goed dat ie gewonnen heeft! Anders waren er mogelijk tienduizenden mensen gaan rellen en waren er nog doden gevallen ook. Dus ik snap niet dat je druk maakt over die paar mensen die wat opstandig zijn. Het valt in het vergeleken met wat er bij verlies van Trump de lieve man had kunnen gebeuren.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

"Trump zei op zijn beurt dat hij veel respect heeft voor Obama". Twee dagen geleden was het nog de slechtste president met het slechtste beleid ooit en nu heeft Trump veel respect voor hem. Ik vind dat je helemaal niet respect moet hebben, zelfs niet een beetje, voor iemand die de slechtste ooit is. Het zal wel goedkope verkiezingsretoriek geweest zijn. DT is nog geen twee dagen verkozen en hij blijkt een boel dingen totaal, maar dan ook totaal, omgekeerd te hebben. Zou het hier bij blijven of kunnen we dit straks ook ten aanzien het beloofde beleid verwachten?
Hierboven een, voor een keer, citeer ik mezelf. De inkt ervan was nog niet droog of het volgende erbij passende bericht kwam tot mij:
Moslimverbod verdwenen van website Trump

http://www.ad.nl/dossier-verkiezingen-v ... ~a2276901/

Een van de meest omstreden voorstellen die Donald Trump deed tijdens zijn campagne voor het Witte Huis, een migratieverbod voor moslims, is niet meer op zijn website te vinden.

Aan het begin van de dag op 8 november was de verklaring die Trump in december vorig jaar hierover naar buiten bracht nog te lezen. Aan het einde van de dag was de verklaring niet meer te vinden.

Bepaalde websites zoals de Waybackmachine maken op verschillende momenten screenshots van websites. Op deze manier kan op een later moment worden gezien hoe een website er op eerdere momenten uitzag. Om 08.52 uur Amerikaanse tijd stond de verklaring nog op http://www.donaldjtrump.com.

Bij de volgende momentopname, om 23:43 uur, was de verklaring niet meer bereikbaar en leidde het webadres naar de hoofdpagina van de aanstaande president.
Het verwondert mij trouwens dat dit van het moslimverbod nog steeds op z'n website stond. Het staat immers in schril contrast met Trumps bewering het nooit over moslims gehad te hebben. Nou ja, dan heeft ie nu z'n website weer in overeenstemming met z'n woorden gebracht!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: http://www.donaldjtrump.com.

Het verwondert mij trouwens dat dit van het moslimverbod nog steeds op z'n website stond. Het staat immers in schril contrast met Trumps bewering het nooit over moslims gehad te hebben. Nou ja, dan heeft ie nu z'n website weer in overeenstemming met z'n woorden gebracht!
Ik neem aan dat jij Trump daarvan onmiddellijk op de hoogte hebt gesteld op zijn website? icon_thumbup.gif

Het verwijderen van het moslimverbod is niet meer dan logisch Zwartmeer. Er is een dag en nacht verschil tussen zo maar wat roepen van de daken als presidentkandidaat, of door de werkelijkheid van het presidentschap gecorrigeerd worden. Ik heb het eerder gezegd, hij kan vast een goede president worden, ook al is hij een mens.

Iedereen weet dat je nooit geld of een boek moet uitlenen. De kans dat je het ooit terug krijgt is haast nihil. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Wat lul je nou? De lieve man was toch ook niet van plan de verkiezingsuitslag te respecteren als ie niet gewonnen had?
Je beweert telkenmale dat Trump niet op zijn woord is te vertrouwen. En nu vaar jij deze koers?
Het is misschien maar goed dat ie gewonnen heeft! Anders waren er mogelijk tienduizenden mensen gaan rellen en waren er nog doden gevallen ook.

Tjonge tjonge Zwartmeer! We kennen jou als een alleszins redelijk weldenkend vestandig mens. Het lijkt mij bij jou, dat ten aanzien van Trump de wens de vader is van de gedachte. Het linkse kabaal, daar zijn we immers aan gewend en is ook weer eens naar waarheid ingevuld. Jouw voorspellingskunst is trouwens al eerder niet uitgekomen . . .
Dus ik snap niet dat je druk maakt over die paar mensen die wat opstandig zijn.
Ik maak mij terdegen druk. En wel hierom: [icon_lol.gif]

Trump neergeslagen door woedende neger
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef: Wat lul je nou? De lieve man was toch ook niet van plan de verkiezingsuitslag te respecteren als ie niet gewonnen had?
Je beweert telkenmale dat Trump niet op zijn woord is te vertrouwen. En nu vaar jij deze koers?
Uit niks blijkt dat ie te vertrouwen is en uit bijna alles blijkt dat ie niet te vertrouwen is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef: Wat lul je nou? De lieve man was toch ook niet van plan de verkiezingsuitslag te respecteren als ie niet gewonnen had?
Je beweert telkenmale dat Trump niet op zijn woord is te vertrouwen. En nu vaar jij deze koers?
Uit niks blijkt dat ie te vertrouwen is en uit bijna alles blijkt dat ie niet te vertrouwen is.
Wie is wel te vertrouwen? Als ik beweer dat de mens geen vrije wil heeft, kom ik daar dan op terug? NEE! Want ik ben geen politicus en voor rede vatbaar. De mens die wel of geen vrije wil heeft is sowieso niet te vertrouwen. Maar omdat ik jou ken en graag mag, mag je ervan uitgaan dat jij en ik te vertouwen zijn. Maar kun je daar zeker van zijn? Ik zeg: Geen mens is te vertrouwen.
Dat wil niet zeggen dat je nooit iemand vertrouwen mag. Neem de in God gelovige wereld. Hoe is het mogelijk dat mensen hun vertrouwen stellen in iets waarmee ze nooit kennis hebben gemaakt? Jou ken ik - denk ik te weten - en ik durf best geld aan jou te lenen, alhoewel ik juist iedereen afraad geld uit te lenen. Zelfs niet aan God. [icon_lol.gif] (God heeft namelijk ALTIJD geld nodig) :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

Mogelijke schikking in rechtszaak Trump University
http://www.ad.nl/dossier-nieuws/mogelij ... ~a7432f44/

De advocaten van Donald Trump zijn er donderdag mee akkoord gegaan om in gesprek te gaan met studenten die Trump University voor de rechter hebben gesleept. Het opleidingsinstituut van de zakenman en aankomend Amerikaans president was volgens hen geldklopperij.

De advocaten van Donald Trump zijn er donderdag mee akkoord gegaan om in gesprek te gaan met studenten die Trump University voor de rechter hebben gesleept. Trump zelf heeft altijd in het openbaar gezegd dat hij geen rechtszaken wil schikken. Het opleidingsinstituut van de zakenman en aankomend Amerikaans president was volgens de studenten geldklopperij.

De rechtszaak die de oud-studenten hadden aangespannen zou eind deze maand van start gaan. Maar in een rechtszaal in San Diego vroegen Trumps advocaten donderdag om uitstel omdat hun cliënt het te druk zou hebben met het voorbereiden van het presidentschap. De zaak sleept al ruim zes jaar en was door de advocaten over de verkiezingen heen getild. 'Het goede nieuws is dat hij tot president is verkozen, het slechte nieuws is dat hij nu meer werk heeft', aldus Trumps advocaat.

Rechter Gonzalo Curiel bood aan dat de twee partijen kunnen werken aan een mogelijke schikking. Daarmee zou er een snel einde aan de zaak kunnen komen. Curiel had al langer geen zin meer in uitstel en moedigde aan om snel tot een oplossing te komen. Trump mag via een video-verbinding een verklaring afleggen. De rechter werd zelf tijdens de verkiezingscampagne onderwerp van discussie toen Trump zei dat Curiel bevooroordeeld is omdat hij Mexicaanse voorouders heeft.

'Fraude'

Als er een schikking komt wordt dat waarschijnlijk een schadevergoeding voor de deelnemers aan Trump University. Die hadden tot 35.000 dollar aan cursussen betaald voor het opleidingsinstituut dat niet eens de papieren had voor een officieel diploma. Ze hoopten van Trump te leren over zaken doen. De klagers zouden worden opgeleid in bijvoorbeeld het beleggen in onroerend goed. Maar volgens hen bleek de Trump University een frauduleuze instelling. Trump zegt dat hij niet persoonlijk betrokken was bij de leiding van de school. De verdenking is dat hij met zijn universiteit fraude pleegde door bewust ouderen en ongeschoolde mensen geld afhandig te maken.

De fraudezaak draait rond de Trump University, een nooit officieel erkende privéschool. Duizenden voormalige studenten spannen de rechtszaak aan. Dit omdat de instelling hen diploma's had afgeleverd die niets waard zouden zijn. De advocaat van Trump liet eerder weten dat Trump zoveel mogelijk bij het proces aanwezig wil zijn maar dat wordt nu lastig.

Oplichting
Meerdere stafmedewerkers van de school hebben inmiddels al onder ede een verklaring afgelegd. Zij omschrijven de onderwijsinstelling als 'een totale leugen', 'pure oplichting' en 'een frauduleus systeem om ouderen en niet opgeleide mensen het geld uit de zak te kloppen'. De Trump University veranderde zes jaar geleden van naam en is inmiddels niet meer in bedrijf.

De rechtszaak is niet de enige hobbel die Trump nog moet nemen. Er is een bemiddelingstraject bezig tussen de eigenaar van restaurants in Washington DC en de aanstaande president. De beroemde kok José Andrés, wil miljoenen dollars zien na een conflict met Trump.

Andrés, een Spaanstalige immigrant, wil niet meer betrokken zijn het nieuwe Trump Hotel in de stad omdat hij Trump te racistisch vond. Trump eiste vervolgens 10 miljoen dollar van hem, waarna Andrés op zijn beurt een eis van acht miljoen dollar op tafel gooide. Uit solidariteit met Andres gooide ook chef-kok Geoffrey Zakarian het keukenmes er bij neer. Trump wil ook van hem tien miljoen dollar zien.

Aanzetten tot geweld
Daarmee is de nieuwe president er nog niet. Er loopt nog een onderzoek naar de Donald J Trump Foundation, voor het sjoemelen met belastinggelden. Bovendien ligt er een aanklacht van Kashiya Nwanguma, een vrouw die stelt dat Trump medeverantwoordelijk is voor haar mishandeling tijdens een verkiezingsbijeenkomst in Louisville. Nwanguma werd daar weggeduwd door de witte nationalist Matthew Heimbach.

Tijdens de verkiezingsstrijd kwamen meerdere vrouwen naar buiten met het verhaal dat Donald Trump hen seksueel lastig zou hebben gevallen. Het is nog niet bekend of dit ook tot rechtszaken zal leiden.

Opvallend genoeg heeft Trump geen immuniteit als nieuwe president. In 1997 oordeelde de Hoge Raad in Amerika dat een gekozen president vervolgd mag worden voor daden die zijn gepleegd voor hij of zij in het Witte Huis zit. De uitspraak is het gevolg van de aanklacht van Paula Jones, nu een Trump-fan, tegen Bill Clinton wegens vermeend seksueel misbruik. Die zaak werd geschikt.
Trump zegt dus dat hij niet persoonlijk betrokken was bij de leiding van de school. Ik heb hem toch hele andere uitspraken hierover horen doen. Was dat niet dat ie deeply involved was?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef: Wie is wel te vertrouwen?
Dit is dag drie nog maar en hier gaat alweer een verkiezingsbelofte van Trump de prullenbak in. Believe me, zoals ik voorspeld heb, it's gonna be amazing, really really amazing, you won't believe how amazing it's gonna be!!

Trump just completely reversed his policy on South Korea — only 2 days after being elected

http://www.vox.com/world/2016/11/10/135 ... k-geun-hye

Donald Trump’s upset win stunned the leaders of US allies around the globe, but it hit South Korea particularly hard. On Wednesday, stock markets there plunged, and President Park Geun-hye convened an emergency meeting of her national security council to adjust to the reality that a man who’d talked about abandoning Washington’s long-standing promise to defend her country had just been elected president.

Now, just one day later, Trump has tried to put those concerns to rest by speaking directly with Park over the phone and promising to maintain the existing security alliance. "We will be steadfast and strong with respect to working with you to protect against the instability in North Korea,” Trump told the South Korean president, according to a statement from her office.

During the 10-minute phone call, Park reportedly told Trump, "I expect that [we] can strengthen and develop the alliance down the road for the shared interests in various areas," to which Trump responded by saying that he completely agreed with her.

She also raised North Korea's nuclear issue, and said that it was the "greatest threat" facing the two countries. "Given that in the past, North Korea staged provocations during the period of the government transition in the US, we need to closely cooperate in advance to thoroughly deter possible North Korean provocations and respond sternly if provoked."

Trump reportedly responded that the US will work with South Korea "until the end" for the security of both countries.

In other words, merely two days after having won the presidential contest, Trump appears to be walking away from one of the most alarming foreign policy positions he repeatedly put forward throughout his entire campaign.

During his run for the presidency, Trump said that if he were elected, he would consider no longer defending longstanding allies South Korea and Japan unless they agree to pay us a lot more money to do so. He also suggested South Korea and Japan should consider getting their own nuclear weapons.

"We are better off frankly if South Korea is going to start protecting itself,” Trump told CNN's Anderson Cooper back in March. “They have to protect themselves or they have to pay us." In a January interview on NBC’s Meet the Press, Trump said, “We have 28,000 soldiers on the line in South Korea between the madman and them," referring to North Korean dictator Kim Jong Un. "We get practically nothing compared to the cost of this.”

This obviously worried the South Koreans, but they — like most people around the world — likely assumed Trump wouldn’t actually win the election. When he did, they panicked. As South Korea's main stock index, the KOSPI, shed more than 2 percentage points and the local currency depreciated in value on Wednesday, Park convened an emergency meeting of the national security council, bringing together the country’s top civilian and military leaders to “closely monitor developing relations with the [incoming] Trump administration,” local news network TV Chosun reported.

That same day, Park also sent a congratulatory message to Trump expressing hopes for strengthened cooperation in handling North Korea-related issues and enhancing the US-South Korea alliance.

It must have been a really, really impressive message, since it took less than a day for Trump to speak to her directly in what was almost certainly a deliberately reassuring phone call — one of his first as president-elect.

It’s far too soon to know whether the call is a sign that Trump is going to be more sober and moderate in his policies once in office than he was on the campaign trail. But it’s certainly good news for South Korea.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Uit niks blijkt dat ie te vertrouwen is en uit bijna alles blijkt dat ie niet te vertrouwen is.
Maar dan moet jij toch heel tevreden zijn met Trump want jij weet 100 % zeker blijkbaar dat hij het programma van Clinton gaat uitvoeren?
Stel dat ik morgen moet kiezen tussen iemand 1. die belooft morgen voer ik de sharia in België in en iemand 2. die zegt morgen beginnen we met de deportatie van moslims
dan zal het toch nr. 2 zijn hoor.
Als later blijkt dat 2. zijn belofte niet nakomt heb ik pech gehad en ga ik de volgende keer misschien niet meer stemmen.

Ik zou toch maar even afwachten wat Trump gaat doen als hij president is en dat is hij dus nog altijd NIET op dit ogenblik. De huidige president is de linkse neger Obama !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Trump zegt dus dat hij niet persoonlijk betrokken was bij de leiding van de school. Ik heb hem toch hele andere uitspraken hierover horen doen. Was dat niet dat ie deeply involved was?
Ik heb toch gezegd dat hij een hufter, een proleet en leugenaar is. Zijn smoel staat mij sowieso niet aan. Een gelaatsuitdrukking geeft meestal goed weer om wat voor persoonlijkheid het gaat. Ik heb daar al eerder gewag van gemaakt. En die gelaatsuitdrukking is bij Trump bepaald niet aanmoedigend om met hem zaken te doen of sowieso met hem in zee te gaan. Maar misschien hebben we juist nu zo'n onmenselijk figuur keihard nodig in deze van God verlaten corrupte wereld. Want . . . met dieven vang je immers dieven.

Zijn vrouw neem ik ook met een korreltje zout. En dan die jongste zoon van hem. Die geeft ook te denken, maar daar gaat het hier niet om. Trump is een zakkenvuller, is niet te vertrouwen. In de eerste plaats al vanwege het feit dat hij NIET TEGEN ZIJN VERLIES KAN. Hij zou zo maar leiding kunnen geven aan de maffia. Nou ja, zo erg is dat ook weer niet als president van de USA. De door het volk beminde democratische Kennedy lustte daar ook wel sphagetti van. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Het verwijderen van het moslimverbod is niet meer dan logisch Zwartmeer. Er is een dag en nacht verschil tussen zo maar wat roepen van de daken als presidentkandidaat, of door de werkelijkheid van het presidentschap gecorrigeerd worden
Ik neem aan dat het enige boek dat Trump gelezen heeft Il Principe van Machiavelli is [icon_lol.gif] . In de politiek komt het er niet op aan om gelijk te hebben maar om gelijk te krijgen. En daarbij is alles toegestaan. Trump heeft zijn doel binnen, het presidentschap. Nu zijn er andere doelen en kan eea dat tot dit vorige doel geleid heeft maar niet meer nuttig is de prullenbak in.
Kijk wat Hitler deed. Die beloofde aan het establishment om braaf te zijn en beloofde hen alles wat ze maar wilden tegen zijn kiezers in. De hoge heren waren er helemaal gerust in maar zodra Hitler kanselier was maakte die een bocht van 180 graden en kuiste heel de regering uit.

Dat pragmatisme niet inzien leidde tot het isolement van Wilders in 2012. Hij had zijn verkiezingsbeloften moeten inslikken en met zijn vingers aan de macht blijven zitten . Maar zijn geweten speelde hem parten en daardoor heeft hij zijn kans gemist.
Laatst gewijzigd door mercator op vr nov 11, 2016 11:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:En die gelaatsuitdrukking is bij Trump bepaald niet aanmoedigend om met hem zaken te doen of sowieso met hem in zee te gaan.
Daar hebben dan heel wat lui andere ideeën over gehad want om zaken te doen moet je minstens met 2 zijn. Aan het bijeengeharkte fortuin van Trump-waar velen gewoon jaloers op zijn-te zien was het toch geen mislukking. Maar nu zal Zwartmeer argumenteren dat DT dat allemaal bijeen gestolen heeft [icon_lol.gif]

Neem nu die afschuwelijke Trump tower. Ik heb toch nergens gehoord dat Trump de architect, de werfleider en de metselaars niet betaald heeft. Ongeacht zijn gelaatsuitdrukking.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef:Uit niks blijkt dat ie te vertrouwen is en uit bijna alles blijkt dat ie niet te vertrouwen is.
Maar dan moet jij toch heel tevreden zijn met Trump want jij weet 100 % zeker blijkbaar dat hij het programma van Clinton gaat uitvoeren?
Stel dat ik morgen moet kiezen tussen iemand 1. die belooft morgen voer ik de sharia in België in en iemand 2. die zegt morgen beginnen we met de deportatie van moslims
dan zal het toch nr. 2 zijn hoor.
Als later blijkt dat 2. zijn belofte niet nakomt heb ik pech gehad en ga ik de volgende keer misschien niet meer stemmen.

Ik zou toch maar even afwachten wat Trump gaat doen als hij president is en dat is hij dus nog altijd NIET op dit ogenblik. De huidige president is de linkse neger Obama !
Je hebt het verhaaltje over Zuid-Korea gelezen? Binnen drie dagen na de verkiezingen heeft ie een totale wijzing van het beleid TAV Zuid-Korea.

Ik voorspel je dit! Trump heeft zich tijdens de verkiezingen niet eenmaal op de inhoud gericht. Hij is uitsluitend bezig geweest met de verkiezingen winnen met verkiezingsretoriek. Maar de inhoud die normaal gesproken essentieel is voor een president hoeft hij ook niet te kennen. Zoals Schepsel zei hij wil alleen de verkiezingen winnen en wil helemaal niet president zijn. Ik voorspel daarom dat hij binnen de korstte keren in de 'ziektewet' zit, met hartklachten of zo, en dat de vice-president het gaat overnemen. Het doel, de verkiezen winnen, is immers bereikt. Waarom zal iemand van 70 jaar, die bulkt van het geld, en een prachtig leven leidt, zich ook nog gaan wijden aan een baan die alles van hem vergt en niks oplevert? Het zou ook in schril contrast staan met zijn hele levensloop. Hij heeft zich nog nooit om het volk bekommerd, hij heeft zich uitsluitend tussen de elites en highsociety bewogen. Bovendien, als president heeft ie ook te weinig tijd om de bijbel te lezen. Mark my words: Hij zal er ruim voor de finish uitstappen!
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op vr nov 11, 2016 12:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Inmiddels zijn er meer stemmen geteld en gaat het nu richting ongeveer 300.000 stemmen die er landelijk meer op Hillary Clinton zijn uitgebracht dan op Donald Trump, hetgeen op ongeveer 0,25% marge neerkomt. Uiteraard hoeven we niet uit te sluiten dat die (nog steeds geringe) marge in het voordeel van Hillary Clinton mede te maken heeft met stemfraude.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door mercator »

Ik voorspel je dit! Trump heeft zich tijdens de verkiezingen niet eenmaal op de inhoud gericht. Hij is uitsluitend bezig geweest met de verkiezingen winnen met verkiezingsretoriek.
Dat bedoel ik . Eerste prioriteit is de verkiezingen winnen en dat is gelukt.
Zoals Schepsel zei hij wil alleen de verkiezingen winnen en wil helemaal niet president zijn. Ik voorspel dat hij binnen de korstte keren in de 'ziektewet' zit, met hartklachten of zo,
Dat kan allemaal. Hij kan ook uit de kast komen en verklaren dat hij homo is. Of moslim worden. Of neergeschoten worden. Dat laatste acht ik nog het meest waarschijnlijk.
Alleen zwart worden zoals zijn voorganger is onmogelijk.
Het zou ook in schril contrast staan met zijn hele levensloop. Hij heeft zich nog nooit om het volk bekommerd, hij heeft zich uitsluitend tussen de elites en highsociety bewogen
Dat is amateur psychologie. Wat hij wél gedaan heeft is als ondernemer duizenden banen gecreëerd voor dat volk, terwijl de ambtenaren en juristen elite van Clinton en co. nooit in hun leven 1 job of inkomen hebben gcreëerd tenzij dan voor zichzelf.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

xplosive schreef:Inmiddels zijn er meer stemmen geteld en gaat het nu richting ongeveer 300.000 stemmen die er landelijk meer op Hillary Clinton zijn uitgebracht dan op Donald Trump, hetgeen op ongeveer 0,25% marge neerkomt. Uiteraard hoeven we niet uit te sluiten dat die (nog steeds geringe) marge in het voordeel van Hillary Clinton mede te maken heeft met stemfraude.
Moet je wel uitsluiten dat er gefraudeerd in het voordeel van Trump?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door xplosive »

Zwartmeer schreef:
xplosive schreef:Inmiddels zijn er meer stemmen geteld en gaat het nu richting ongeveer 300.000 stemmen die er landelijk meer op Hillary Clinton zijn uitgebracht dan op Donald Trump, hetgeen op ongeveer 0,25% marge neerkomt. Uiteraard hoeven we niet uit te sluiten dat die (nog steeds geringe) marge in het voordeel van Hillary Clinton mede te maken heeft met stemfraude.
Moet je wel uitsluiten dat er gefraudeerd in het voordeel van Trump?
Er kan uiteraard aan beide kanten gefraudeerd zijn, maar mogelijk meer aan de kant van Hillary Clinton dan aan de kant van Donald Trump.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Lees je mee, Zwartmeer?

Bericht door King George »

'Hans van de Mortel' schreef:Linkse relschoppers in de U.S.A.

Het lijkt wel of LINKS overal op tegen is dat niet conform hun eisen van goed en kwaad tot stand is gekomen.

En weer zijn het de linkse relschoppers die amok maken omdat zij het niet eens zijn met de democratisch tot stand gekomen nieuwe president Trump, die notabene voor CHANGE gaat zorgen. Ik herinner mij geen opstand en rellen toen Obama was gekozen. Want dat gebeurde toch ook langs democratische weg? Het fascisme zit gewoon verankerd in de genen van de linkse mens. Demonstreren mag - natuurlijk - maar denk daarbij verder na en schenk aandacht aan hun uitingen.
Maak nader kennis met de tolerantie bij moraalclaimend links:

SHOCK VIDEO: BLACK MOB VICIOUSLY BEATS WHITE TRUMP VOTER: 'You Gonna Pay For That Sh*t!'



Black Mob Viciously Beats White Trump Voter: 'You Gonna Pay For That Sh*t!' - Part 2




Ik ben benieuwd naar hoe lang het duurt voordat Jihad Tube deze filmpjes gaat Meulenbelten. Het filmpje staat gelukkig ook nog de censuur voorbij gearchieveerd hier:
http://www.infowars.com/shock-video-bla ... ump-voter/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Het zou ook in schril contrast staan met zijn hele levensloop. Hij heeft zich nog nooit om het volk bekommerd, hij heeft zich uitsluitend tussen de elites en highsociety bewogen
Dat is amateur psychologie. Wat hij wél gedaan heeft is als ondernemer duizenden banen gecreëerd voor dat volk, terwijl de ambtenaren en juristen elite van Clinton en co. nooit in hun leven 1 job of inkomen hebben gcreëerd tenzij dan voor zichzelf.
Als er een machine bestond die goedkoop al zijn werknemers kon vervangen dan had hij niet 1 baan ooit gecreëerd. Die gecreëerde banen van hem zijn een noodzakelijk bijverschijnsel, iets waar ie niet omheen kon.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Lees je mee, Zwartmeer? Dit is schandelijk!

Bericht door King George »

"You voted Trump? You gonna pay for that shit!" Shocking video out of Chicago shows a mob of young black men viciously beating an older white man because he voted for Donald Trump, dragging him through the streets as he hangs out of the back of his car. The clip shows the thugs repeatedly screaming, “you voted Donald Trump” as they assault the victim from every angle while others steal his belongings. “You voted Trump,” the mob screams, “You gonna pay for that sh*t.” Another woman shouts “beat his ass,” while another man is heard laughing before remarking, “Don’t vote Trump.” A second video of the incident which is dubbed with the “F**k Donald Trump” song, a phrase now being chanted by “protesters” across the country, shows one of the attackers driving away in the man’s vehicle while his hand is still stuck in the window as the car drags him down the street.

“The scene is frankly reminiscent of a lynching,” remarks Chris Menahan. It is not even clear if the victim was a Trump supporter. Presumably, the mob used that as an excuse to beat and rob him. YouTube quickly deleted the video, but it has been mirrored on numerous different websites. If the roles had been reversed, and Trump supporters had been caught on tape viciously beating a black Hillary voter, this would be a national news story right now. As it is, you won’t see this on CNN any time soon.
Laatst gewijzigd door King George op vr nov 11, 2016 12:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Presidentsverkiezingen Amerika

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Als er een machine bestond die goedkoop al zijn werknemers kon vervangen dan had hij niet 1 baan ooit gecreëerd. Die gecreëerde banen van hem zijn een noodzakelijk bijverschijnsel, iets waar ie niet omheen kon.
Wat weet jij goed wat er in het hoofd van Trump omgaat zeg . Maar je moet toch inzien dat wat je hier vertelt hilarisch is. Dus alle technologie en welvaart die we in het Westen hebben bereikt is een ongewenst bijproduct van de inhaligheid van de gehate kapitalisten? Eigenlijk hadden die dus vanaf pakweg 1800 beter geïnvesteerd in robots dan in stoommachines dan konden ze schandalig rijk worden zonder de arbeiders iets te moeten gunnen :-)
Laatst gewijzigd door mercator op vr nov 11, 2016 12:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Lees je mee, Zwartmeer?

Bericht door xplosive »

“The scene is frankly reminiscent of a lynching,” remarks Chris Menahan. It is not even clear if the victim was a Trump supporter. Presumably, the mob used that as an excuse to beat and rob him.
Van mij mogen ze straks in de VS een leger "robocops" uit de grond stampen om dat soort gewelddadige criminele lieden in te rekenen. Wie weet wordt dat voor 2020 al wel mogelijk.
Laatst gewijzigd door xplosive op vr nov 11, 2016 12:40 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lees je mee, Zwartmeer?

Bericht door mercator »

King George schreef: as they assault the victim from every angle while others steal his belongings.
Dat is volgens links vanzelfsprekend. Als de dieven dan nog een zwart vel hebben is het zelfs aan te moedigen als een vergelding voor racisme en discriminatie.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie