Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door King George »

De wegkijkers en goedpraters zingen nog steeds het hoogste lied hoor. Hier één van de landverraders in beeld:

Kees de Vries (in Bondsdag voor CDU): "Kans slachtoffer te worden van aanslag nihil. Vooral populist Wilders nu het grote gevaar."

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2497
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Pizzaman »

http://www.nu.nl/terreur-in-europa/4368 ... -rond.html
Afbeelding

'Dader aanslag Berlijn loopt volgens politie nog vrij en bewapend rond'

De politie van Berlijn denkt de verkeerde verdachte te hebben opgepakt voor de aanslag van maandagavond. De werkelijke verdachte loopt waarschijnlijk nog vrij en gewapend rond.

Dat hebben bronnen binnen de Duitse politie dinsdag gemeld, aldus Die Welt. De hoofdcommissaris van de politie heeft op een persconferentie gezegd dat onzeker is of de verdachte die nu in hechtenis is, wel de bestuurder van de vrachtwagen is geweest.

De verklaring van de aanvankelijk aangehouden verdachte is door de politie onderzocht. Die zou kloppen, aldus de bronnen binnen de politie tegen Die Welt.

"We hebben de verkeerde en daarmee ook een nieuwe situatie", zegt de poltiebron. "De ware dader loopt nog vrij rond en is bewapend. Hij kan nieuwe schade aanrichten."

Ontkent
De 23-jarige verdachte ontkent iets met de aanslag van doen te hebben, stelde Minister Thomas de Maizière van Binnenlandse Zaken eerder op dinsdag.

Die Welt zegt op basis van politiebronnen dat de aangehouden Pakistaanse asielzoeker niet meer als verdachte wordt gezien. Speciale eenheden van de Berlijnse politie zijn op de hoogte gesteld van de 'nieuwe situatie.
:applause: Schitterend, zouden ze bedoelen 'nog steeds' of 'alweer, nadat een linkse door belastingbetalers gesponsorde advocaat hem er uit lulde'.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

De eigenaar van de vrachtwagen waarmee in Berlijn een aanslag is gepleegd, heeft bevestigd dat zijn chauffeur (en neef) dood is. De Pool werd dood gevonden in de cabine van de vrachtwagen. Hij is waarschijnlijk doodgeschoten.

De eigenaar van het expeditiebedrijf Ariel Zurawski verklaarde tegenover de Poolse televisie dat hij zijn neef had geïdentificeerd van een politiefoto. Hij noemde de foto, die hij aanvankelijk niet wilde bekijken, „ingrijpend.”

Maar. We zijn er nog niet, want de opgepakte Pakistaan is niet de dader van de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn. Dat schrijft Welt.de. De dader zou nog vrij rondlopen in de Duitse hoofdstad. Hij is bewapend. De Berlijnse politie roept inwoners op alert te zijn.

Ik denk dat Angela Merkel nu handenwringend en biddend zit te wachten op het moment dat iemand haar komt vertellen dat de werkelijke dader van deze aanslag een rechtextremistische Duitser is.
,,We hebben de verkeerde man'', tekende de krant op uit de mond van deze bron binnen de politie van Berlijn. ,,En daarmee een nieuwe situatie. Omdat de ware dader nog bewapend op vrije voeten is en ellende kan veroorzaken.''

De Berlijnse politiebaas Klaus Kandt bevestigt dat het niet zeker is dat de Pakistaan de bestuurder van de truck was.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door stropke »

Pizzaman schreef:https://www.welt.de/politik/deutschland ... entry-7721

Mutti 'wir schaffen dass' Merkel gaat om 11 uur een preek houden.
Ik hoop op een lynchpartij, of mag ik dat niet zeggen? icon_shh.gif
Die ouwe trut moeten ze veroordelen wegens oorlogsmisdaden. Gauw opzouten Merkel.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2497
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:De eigenaar van de vrachtwagen waarmee in Berlijn een aanslag is gepleegd, heeft bevestigd dat zijn chauffeur (en neef) dood is. De Pool werd dood gevonden in de cabine van de vrachtwagen. Hij is waarschijnlijk doodgeschoten.

De eigenaar van het expeditiebedrijf Ariel Zurawski verklaarde tegenover de Poolse televisie dat hij zijn neef had geïdentificeerd van een politiefoto. Hij noemde de foto, die hij aanvankelijk niet wilde bekijken, „ingrijpend.”

Maar. We zijn er nog niet, want de opgepakte Pakistaan is niet de dader van de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn. Dat schrijft Welt.de. De dader zou nog vrij rondlopen in de Duitse hoofdstad. Hij is bewapend. De Berlijnse politie roept inwoners op alert te zijn.

Ik denk dat Angela Merkel nu handenwringend en biddend zit te wachten op het moment dat iemand haar komt vertellen dat de werkelijke dader van deze aanslag een rechtextremistische Duitser is.
,,We hebben de verkeerde man'', tekende de krant op uit de mond van deze bron binnen de politie van Berlijn. ,,En daarmee een nieuwe situatie. Omdat de ware dader nog bewapend op vrije voeten is en ellende kan veroorzaken.''

De Berlijnse politiebaas Klaus Kandt bevestigt dat het niet zeker is dat de Pakistaan de bestuurder van de truck was.
Wellicht is degene die nu gearresteerd is een lid van de partij van Merkel. Ik zie niet hoe men zich hier in kan 'vergissen'.
De brave burger die hem achtervolgde, deed dat vanaf dat hij uit de truck stapte. Ik ruik een hele dikke rat~!
stropke schreef:
Pizzaman schreef:https://www.welt.de/politik/deutschland ... entry-7721

Mutti 'wir schaffen dass' Merkel gaat om 11 uur een preek houden.
Ik hoop op een lynchpartij, of mag ik dat niet zeggen? icon_shh.gif
Die ouwe trut moeten ze veroordelen wegens oorlogsmisdaden. Gauw opzouten Merkel.
Nou Stropke, jij draagt je naam ook niet met ere... :thinking:
Valt er eindelijk wat te lynchen, hebben we geen stropke!
Laatst gewijzigd door Pizzaman op di dec 20, 2016 3:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

Duitse steden nemen extra veiligheidsmaatregelen bij hun kerstmarkten na de aanslag in Berlijn. Het gaat vooral om meer aanwezigheid van de politie. In Dresden worden grote betonblokken rond de Striezelmarkt in het centrum gelegd om voertuigen te weren.

Ook in Nederland worden kerstmarkten extra beveiligd. Aan beide zijden van de markt, waaronder bij Paleis Noordeinde, zijn dinsdagochtend in opdracht van burgemeester Van Aartsen grote ijzeren bakken met kerstbomen geplaatst. Ook zijn de twee ingangen afgeschermd met zogeheten big bags, gevuld met 1000 kilo zand.

Maar of die grote ijzeren bakken en big bags, gevuld met 1000 kilo zand zullen helpen als iemand zich op de kerstmarkt opblaast ? Ik durf dat niet te voorspelen.

Afbeelding
En op de kerstmarkt in Maastricht is niemand bang. :thinking:
„als je bang wordt, houdt het op”, vatte een standhouder uit Amsterdam het algemene gevoel samen. „Haat en angst zaaien is wat ze willen. Dat gaan we dus niet doen!”

„We laten ons niet kisten”, zei standhouder John Bruijnincx uit Maastricht. „Alle standhouders hier gaan er met goede moed tegenaan!” En hij vervolgde: „Tegen idioten kun je je niet wapenen. Wat kun je doen?”

Twee Maastrichtenaren lopen over de zonovergoten kerstmarkt en maken zich ook geen zorgen. „Wat moet je doen? Thuis achter de geraniums blijven zitten?” Een Eindhovenaar rekende voor hoe groot de kans is dat zoiets in Maastricht gebeurt: „Te verwaarlozen”, concludeerde hij. Sterker nog: al die media-aandacht, die is nergens goed voor, vindt hij.
In Valkenburg is een grote kerstmarkt in de Gemeentegrot aan de Cauberg. Media waren dinsdagochtend niet welkom. De organisatie acht het „ongepast” bezoekers om reacties te vragen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef:
Wellicht is degene die nu gearresteerd is een lid van de partij van Merkel. Ik zie niet hoe men zich hier in kan 'vergissen'.
De brave burger die hem achtervolgde, deed dat vanaf dat hij uit de truck stapte. Ik ruik een hele dikke rat~!
Ik ruik ook een rat Pizzaman. Maar het zou kunnen dat de politie gelijk heeft, en dat de Afghaan echt onschuldig is. .

Hoe moeilijk is het om het DNA van de dader in de vrachtauto te vinden? Hij had zijn handen toch aan het stuur ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Mahalingam »

En als die geschoten heeft dan zijn de residuen ook te vinden op handen en kleding.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

’IS roept op tot meer aanslagen op kerstmarkten’

BERLIJN - Terreurbeweging Islamitische Staat roept op tot meer aanslagen op kerstmarkten zoals die van maandagavond in Berlijn. Dat meldt het Duitse Bild. De krant baseert zich op interne communicatie van IS.

In een privékanaal op de berichtenservice Telegram zouden terroristen zich hardmaken voor meer aanslagen met vrachtwagens zoals in Nice en Berlijn, aldus Bild. Hoewel zulke aanslagen niet zijn uitgevonden door IS, worden deze sinds 2010 wel verheerlijkt door de terreurbeweging.

’Wie gaat de volgende doen?’
Een Duitse jihadist zou anderhalf uur na de aanslag op de Berlijnse kerstmarkt op Telegram hebben gezegd dat je niet meer dan een auto nodig hebt om zulk soort aanslagen te ploegen. „Dus wie gaat de volgende kerstmarkt doen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2497
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
Pizzaman schreef:
Wellicht is degene die nu gearresteerd is een lid van de partij van Merkel. Ik zie niet hoe men zich hier in kan 'vergissen'.
De brave burger die hem achtervolgde, deed dat vanaf dat hij uit de truck stapte. Ik ruik een hele dikke rat~!
Ik ruik ook een rat Pizzaman. Maar het zou kunnen dat de politie gelijk heeft, en dat de Afghaan echt onschuldig is. .

Hoe moeilijk is het om het DNA van de dader in de vrachtauto te vinden? Hij had zijn handen toch aan het stuur ?
Inderdaad. Lijkt me ook dat degene die 'm achtervolgde dat toch echt niet voor niets deed.
Mahalingam schreef:En als die geschoten heeft dan zijn de residuen ook te vinden op handen en kleding.
Zijn wij nou zo slim of zijn zij nou zo dom.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:En als die geschoten heeft dan zijn de residuen ook te vinden op handen en kleding.
Mmmm. Het zou zomaar kunnen dat iemand anders , een handlanger , de chauffeur neergeschoten heeft. Buiten de cabine van de vrachtauto, en dat die man zelf het lijk in de auto getild heeft. Maar wie weet, :nietverstaan: misschien kijk of lees ik te veel detectives .

En zo onschuldig was deze knaap uit Afghanistan niet.

The Pakistani asylum seeker arrested after the Berlin Christmas market massacre was allegedly held for a sex attack in July and was already on the Interpol crime database, it was revealed today.

Arrested suspect Naved B, is believed to have entered the country under a false name on New Year's Eve 2015, and some German newspapers said he may have been radicalised by an ISIS handler after arriving in Germany.

Germany's Defence Minister Thomas de Maizière today confirmed that the suspect was not on Germany's terror list but was on the Interpol list of criminals. He was also allegedly arrested in Berlin for a sex attack in July and other petty crimes.

The minister also revealed that the suspect had failed to attend his first asylum hearing and then appeared at a second but claimed he spoke no German and required an interpreter so it was adjourned.

Naved B has been taken to a Berlin police station for interrogation. The suspect is denying involvement in the crime.


Read more
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

Angela Merkel heeft in de Gedächtniskirche het condoleanceregister getekend

Afbeelding
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

De Berlijnse politiebaas Klaus Kandt heeft op verzoek van journalisten uitgelegd waarom er geen grote betonblokken om de bewuste kerstmarkt stonden om die te beveiligen. Volgens Kandt is het niet haalbaar om iedere kerstmarkt als een bunker te beveiligen.


Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door mercator »

King George schreef:Kans slachtoffer te worden van aanslag nihil. Vooral populist Wilders nu het grote gevaar."
Zou die dat ook durven vertellen tegen een van de slachtoffers die met al zijn botten gebroken in een Berlijns ziekenhuis ligt ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Ik ruik ook een rat Pizzaman. Maar het zou kunnen dat de politie gelijk heeft, en dat de Afghaan echt onschuldig is. .
Ik merk een gelijkaardig patroon zoals bij die verkrachtingen in Keulen vorig jaar. Stel je voor dat die Afghaanse azielzoeker echt de dader is, dan is het heel belangrijk dat er gedaan wordt alsof hij het NIET is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Mahalingam »

Ik keek naar de StaatsTV en zag de duiding van de aanslag in Berlijn.
Heel erg voor alle slachtoffers maar de echte slachtoffers zijn de vluchtelingen die nu in een kwaad daglicht komen te staan.
En het speelt rechts in de kaart. Gaan er nu meer burgers stemmen op PVV of in Duitsland de AfD?
Een deskundige op het gebied van Wutbürgers stelde dat het zo'n vaart niet loopt, die paar procent erbij voor de AfD zullen niet uitmaken want de AfD (nu 12%?) doet niet ter zake.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

De terreurgroep Islamitische Staat heeft de verantwoordelijkheid voor de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn opgeëist.

In een verklaring die werd verspreid door het met IS verbonden persbureau Aamaq wordt gezegd dat de aanslag werd uitgevoerd door een soldaat van het kalifaat, die gevolg gaf aan de oproep om burgers uit landen die deel uitmaken van de door de Verenigde Staten geleide coalitie tegen IS, aan te vallen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

Afbeelding

De Brandenburger Tor is dinsdagavond uitgelicht in de kleuren van de Duitse vlag vanwege de dodelijke aanslag op de kerstmarkt van maandag. Ook de roodwitte vlag met beer van Berlijn wordt tijdelijk geprojecteerd op het iconische gebouw in de Duitse hoofdstad.

Dat zal toekomstige extremisten afschrikken. icon_yawn.gif

En verder is de verdachte van de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn vrijgelaten. Tot nu toe heeft het onderzoek geen dringende verdenkingen tegen de man opgeleverd, liet de Duitse justitie weten. Er is geen reden hem langer vast te houden. Daarmee is volstrekt onduidelijk wie verantwoordelijk is voor de terreurdaad.

En.....Grote opwinding vandaag in het Duitse Keulen. Een dag na de aanslag in Berlijn reed een vrachtwagen op de kerstmarkt tegen een kraam. Het bleek echter te gaan om een ongeval en geen aanslag, aldus Duitse media dinsdag.

,,We konden snel concluderen dat het om een ongeval ging'', aldus een woordvoerder van de politie. Twee bezoekers van de markt op de Heumarkt raakten lichtgewond doordat delen van de kraam op hen terechtkwamen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2497
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Pizzaman »

mercator schreef:
Ariel schreef:Ik ruik ook een rat Pizzaman. Maar het zou kunnen dat de politie gelijk heeft, en dat de Afghaan echt onschuldig is. .
Ik merk een gelijkaardig patroon zoals bij die verkrachtingen in Keulen vorig jaar. Stel je voor dat die Afghaanse azielzoeker echt de dader is, dan is het heel belangrijk dat er gedaan wordt alsof hij het NIET is.
Zoiets jeukte bij mij ook....
Net als 'maar de echte slachtoffers zijn...' - en ja hoor, dar klonk het al weer.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Pilgrim »

Na Berlijn: “Het is de schuld van Wilders.”

Door Joost Niemöller, 20 december 2016

Afbeelding

De voorzitter van het Ministerie van Binnenlandse Zaken spreekt nu van een ‘oorlogstoestand’ in Berlijn.

Dat mocht tijd worden.

De Duitse geheime dienst zou al ruim een week aanwijzingen binnen krijgen dat aanslagen op kerstmarkten ophanden zijn. Ook al eerder druppelde via de media door dat kerstmarkten een doelwit zijn. Maar de reacties van de Duitsers was er een van schouders ophalen. De afgelopen maand was ik in Berlijn, en wat me vooral opviel was de afwezigheid van politie, laat staan van militairen. Niet op de stations, niet op de druk bezochte kerstmarkten.

Nu kun je zeggen; er is toch niks aan te doen. Wat heeft het voor zin om je druk te maken. Als het komt, dan komt het. Dat is natuurlijk gevaarlijke onzin. Het helpt alleen al wanneer je ervoor zorgt dat kerstmarkten bijvoorbeeld door middel van eenvoudig neer te leggen betonblokken afschermt. Iets wat je in Berlijn in de omgeving van belangrijke gebouwen ook ziet.

Er zijn ook andere druk bezochte plekken, met een hoge symbolische waarde, zoals de Brandenburger Tor, te bedenken, die je met wat simpele middelen ‘vrachtwagenvrij’ kunt maken. Zet er desnoods een paar tanks neer die zo’n op hol geslagen vrachtwagen van de weg kunnen schieten.

De aanwezigheid van politie met semi-automatische wapens op de grote stations is ook een optie. Die zie je soms in Berlijn, maar de afgelopen maand viel het me juist op hoe weinig politie je ook op de stations zag. Dat is natuurlijk maar een simpele waarneming van een enkel persoon.

Het is allemaal vooral mosterd na de maaltijd.

Het probleem ligt aan de top. Merkel haalde massaal de zogenaamde ‘vluchtelingen’ binnen. Eerst kwam naar buiten dat dit een jonge Pakistaan zou zijn, die woonde op het oude vliegveld Tempelhof.

Nu sijpelen weer andere berichten naar buiten: de echte dader zou nog steeds op de vlucht zijn, gewapend en wel. De politie had de verkeerde gepakt. Het nieuws is in dit soort verwarde tijden altijd voor wat het waard is.

Dat het in de hoek van moslims gezocht moet worden, is iets waar natuurlijk niemand meer aan twijfelt. Dat het best wel eens een ‘vluchteling’ zou kunnen zijn, is ook niet iets waar iemand nog serieus aan twijfelt, na de reeks aanslagen in Europa.

Merkel zelf noemt het een ‘onbegrijpelijke’ daad.

Ja, onbegrijpelijk voor wie niets begrepen heeft over de islam, en voor wie niet begrijpt dat ‘vluchtelingen’ uit Pakistan hier niets te zoeken hebben. De ‘onbegrijpelijkheid’ reactie van Merkel, wijst alleen maar naar haar kwaadaardige onbenulligheid.

Nu zie ik in de sociale media woede en opwinding omdat Geert Wilders een plaatje Tweette van Merkel met bloed aan haar handen. Dat zou een politicus onwaardig zijn nu er net zoveel mensen in Berlijn gestorven zijn. De media nemen deze ‘verontwaardiging’ over.

In plaats van naar de dader te kijken, Merkel, wordt er met beschuldigende vingers gewezen naar Wilders die het werkelijke probleem aan de kaak stelt. Een politiek probleem namelijk. Dat is het gevaarlijke politiek correcte mechanisme waar onze maatschappij van vergeven is.

Een samenleving in dit soort verwarring is een extra kwetsbare samenleving. Hier liggen de kansen voor de ‘mannen’ in de vrachtwagens.

http://joostniemoller.nl/2016/12/berlij ... d-wilders/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef: Net als 'maar de echte slachtoffers zijn...' - en ja hoor, dar klonk het al weer.
Hier krijg ik ook jeuk van. Bij de herdenkingsdienst in de Gedächtniskirche staan christenen, moslims en joden gebroederlijk naast elkaar. De naieve mens denkt nu dat het allemaal goed zal komen met Islam. Men vergeet dat moslims zich nooit en te nimmer zullen aanpassen aan Christelijk waarden. Vandaag doen ze even mee omdat het "goede wil" toont.

Afbeelding

Vluchtelingen in Berlijn zijn bang dat Duitsers hen met de nek aan gaan kijken na de aanslag van gisteren.

,,We maken ons zorgen'', zegt de Syrische Ibrahim Sufi (26) tegen The Guardian. ,,Mijn oproep aan de Duitsers is: verdenk niet iedereen, generaliseer niet.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door mercator »

Pizzaman schreef:Net als 'maar de echte slachtoffers zijn...' - en ja hoor, dar klonk het al weer.
Ook tragikomisch is dit: nu is er zgz. gevaar in Groot Berlijn "omdat de dader nog vrij rondloopt" . De politie houdt er een klopjacht op. Alsof het om die ene moslim gaat. Op dit zelfde ogenblik zijn er honderden zo niet duizenden moslims die soortgelijke heldendaden voorbereiden en dat hoeven niet eens vluchtelingen te zijn.
Valt het nu niemand op dat er GEEN terrorisme is in landen als Polen, Hongarije, Tsjechië, Bulgarije ? Zelfs in Rusland dat daar zo geplaagd door werd is de laatste jaren veilig. Niet toevallig landen waar ofwel de deur op slot is voor moslims of waar degene die er zijn kort aan de leiband worden gehouden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door mercator »

Ariel schreef: ,,We maken ons zorgen'', zegt de Syrische Ibrahim Sufi (26) tegen The Guardian. ,,Mijn oproep aan de Duitsers is: verdenk niet iedereen, generaliseer niet.'
Dat niet-generaliseren doet niks af aan de statistiek. Stel dat 1 op 1000 moslims graag de terrorist wil uithangen( en dat is volgens mij laag ingeschat) dan heb je op een populatie van 1,5 miljoen moslims in België een legertje van 1500 terroristen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Vrachtwagen rijdt in op kerstmarkt in Berlijn'

Bericht door King George »

We hebben een nieuwe variant op "Over de Muur" van Klein Orkest uit 1983: ##

Verenigd Berlijn, een asielzoekers paradijs:
vluchtelingen loeren elke vrouw na, zij zijn niet goed wijs.
Waar socialisme en vluchtelingenopvang nog steeds op een voetstuk staan.

En iedereen klaagt, overweegt en bedisselt,
terwijl met vlugge tred een vrouw van verkrachter wordt gewisseld.
70 Jaar socialisme er is in die tijd veel bereikt...

Maar wat is nou die heilstaat,
Als er geen muren omheen staan?
Als je bang en voorzichtig met je mening moet omgaan?
Ach, wat is nou die heilstaat, zeg mij wat is ie waard,
Wanneer iemand die terrorisme afwijst voor gek wordt verklaard?

Ref.
En alleen de vluchtelingen vlieden en masse naar Berlijn.
Worden niet teruggefloten, ook niet neergeschoten.
Over de grens, over die zwarte stippellijn,
Omdat ze liever in het Westen dan in het Oosten willen zijn.
Omdat ze liever in het Westen dan in het Oosten willen zijn.

West-Berlijn: de Kurfurstendamm!
Er wandelen vluchtelingen langs porno en peepshow.
Waar Juncker en Merkel, nog steeds op een voetstuk staan.

En de neonreclames, die glitterend lokken:
Kom dansen! Kom eten! Kom zuipen! Kom fokken!
Dat is nou 70 jaar vrijheid, er is in die tijd veel bereikt...

Maar wat is nou die vrijheid, zonder huis, zonder baan?
Zoveel ouderen in Duitsland die amper kunnen bestaan.
Goed... je mag demonstreren, maar met je rug tegen de muur
En alleen als je geld hebt, dan is de vrijheid niet duur.

Ref.
En alleen de vluchtelingen vlieden en masse naar Berlijn.
Worden niet teruggefloten, ook niet neergeschoten.
Over de grens, over die zwarte stippellijn,
Omdat ze liever in het Westen dan in het Oosten willen zijn.
Omdat er doden liggen bij de Gedachtniskirche, en later ook op het Alexanderplein!

##
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie