Jaarwisseling door de jaren heen

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Eliabe »

Een droom die ik heb gehad waarin moslims de binnensteden van West-Europa in oorlogszones veranderden, waar de straatjihad wordt uitgevochten met geweld, vernielingen en het in brand steken van auto's een dagelijks gebeuren is. Het aanranden en verkrachten van Westerse vrouwen normaal gevonden moet worden. Het aanvallen en verjagen van brandweer, politie en andere hulpverleners een beroepsrisico is geworden en door de overheid met hun stilzwijgen geaccepteerd is, is uitgekomen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eliabe schreef:Een droom die ik heb gehad waarin moslims de binnensteden van West-Europa in oorlogszones veranderden, waar de straatjihad wordt uitgevochten met geweld, vernielingen en het in brand steken van auto's een dagelijks gebeuren is. Het aanranden en verkrachten van Westerse vrouwen normaal gevonden moet worden. Het aanvallen en verjagen van brandweer, politie en andere hulpverleners een beroepsrisico is geworden en door de overheid met hun stilzwijgen geaccepteerd is, is uitgekomen.
Zolang de post marxistische Merkel met haar fascistoïde trekjes blijft vasthouden aan haar overtuiging dat er niks mis is met mensen die wij racistisch zouden moeten bejegenen, zal het Duitse volk en Europa verplicht aan haar borsten toegetakeld blijven plakken om haar tieten leeg te zuigen van haar vieze zure moedermelk dat onuitputtelijk gevoed wordt door de herinnering aan haar evangelische en marxistische opvoeding in het voormalige Oost-Duitsland en de universiteit van het destijds communistische Moskou.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

De moslims kwamen uit Frankrijk en Zwitserland naar Keulen om daar met oud en nieuw de aanrandingsoorlog voort te zetten. Van wie kregen ze het geld voor de reis.

„Junge Männer kamen für Silvester aus Frankreich und Schweiz“
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:De moslims kwamen uit Frankrijk en Zwitserland naar Keulen om daar met oud en nieuw de aanrandingsoorlog voort te zetten. Van wie kregen ze het geld voor de reis.
Zij zijn mohammedanen die de leer van hun historische leermeester Mohammed navolgen. Zij overvallen, stelen en beroven niet-moslims. Hun basis inkomen wordt verstrekt door de Europese gastlanden. Het is een folkloristisch spel. Mohammedanen proberen te winnen en het westen probeert uitsluitend niet te verliezen. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

Vienna (AFP) - Austrian police are investigating an unprecedented number of sexual assaults carried out by a group of men on New Year's Eve in the western city of Innsbruck, an official said Wednesday.

Some 18 women reported having been groped by up to 10 individuals on Innsbruck's main square where around 25,000 gathered to ring in 2017, senior police official Ernst Kranebitter said.

"We've not had anything like this happen here before," Kranebitter told AFP.

"They were dancing around the victims and then suddenly grabbed their breast or stuck their hands between their legs. That's what made it hard for others to notice what was going on -- it all happened amid festivities."

The suspects have been described as being in their late teens, said Kranebitter.

Amateur video footage of the incidents has so far failed to help investigators identify the suspects because the image quality was too poor.

The assault came a year after hundreds of women were mugged and groped in a crowd of men of mainly Arab and north African appearance in the German city of Cologne on December 31.

To avoid a similar incident, police in Vienna distributed 6,000 pocket alarms on New Year's Eve last week to help prevent attacks.

Police presence had been boosted across Austria, including in Innsbruck, for the end-of-year festivities in the wake of a terror attack in neighbouring Germany in early December.

https://www.yahoo.com/news/austria-poli ... 30389.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

It goes on, goes on and goes on.

Geen paniek. Ik citeer ter geruststelling van al het ontstane ongemak in Europa de meest wijze onverstandige vrouw van Europa Frau Uitgemerkeld:

"Angst ist ein slechter Ratgeber."

Anders gezegd: niet zeuren en niet dom denken mensen. Of jullie het nu leuk of niet vinden, ik stel me binnenkort als post marxistische trol weer beschikbaar als Reichskanseler. Dus . . . niks aan het linkse handje.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Mahalingam »

Ariel schreef:In Frankrijk was het nog erger dan hier. Daar zijn bijna 1000 auto's uitgebrand op Oudejaarsavond.
Op Oudejaarsavond zijn in Frankrijk in totaal 945 auto's in vlammen opgegaan. Dat is een stuk meer dan vorig jaar, toen er zo'n 800 voertuigen uitbrandden.

Eerder zei het Franse ministerie van Binnenlandse zaken dat 650 auto's in brand zijn gestoken. Die berekening nam niet de auto's mee die beschadigd raakten door overslaand vuur.

In Frankrijk branden elk jaar veel auto's uit. In 2013 bracht het ministerie voor het eerst de cijfers van autobranden naar buiten. Toen gingen bij de jaarwisseling 1200 wagens in vlammen op. Sindsdien is dat aantal gestaag gedaald, tot dit jaar.
Dit onderstaande "Goed Nieuws"bericht viel niet in goede aarde. Was het nep-nieuws?
In een verklaring van minister Bruno Le Roux die zondag naar buiten werd gebracht, klinkt tevredenheid door. ‘Het aantal in brand gezette auto’s is vijf jaar lang afgenomen,’ schrijft Le Roux. ‘En hoe onverdraaglijk het fenomeen ook is, het aantal autobranden is ook dit jaar gedaald.’ Le Roux meldt dat 650 auto’s tijdens de jaarwisseling in brand zijn gezet en dat 454 mensen werden gearresteerd.
Wat is er waar van die auto's?
Maar uit onderzoek van de Franse krant Le Monde blijkt dat de minister de cijfers selectief naar buiten bracht. Le Roux koos ervoor om alleen auto’s mee te tellen die als eerste in brand werden gezet, en niet de auto’s die als gevolg van die eerste brand ook ‘geheel vernietigd’ werden. Interne gegevens van het ministerie laten zien dat er dan 945 auto’s in vlammen opgingen tijdens Oud en Nieuw. Een flinke stijging ten opzichte van vorig jaar (804).
Uitsmijter:
"Volgens een woordvoerder van de minister heeft Le Roux eigenlijk niets fout gedaan. ‘Het was geen poging om iets te verhullen. Het aantal brandstichtingen melden was het meest relevant, omdat dat een misdaad is.’".
Hoeveel burgers uiteindelijk hun auto kwijt zijn is niet relevant.

http://www.elsevier.nl/buitenland/achte ... en-428422/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:In Frankrijk was het nog erger dan hier. Daar zijn bijna 1000 auto's uitgebrand op Oudejaarsavond.
Niks aan de hand. Wees verstandig en blijf rustig! Even Apeldoorn minister Bruno Le Roux bellen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Pilgrim »

“Ze bereiden iets voor!”
Dienovereenkomstig waren er in deze nacht talrijke groeperingen van duizenden Noord-Afrikanen in heel Duitsland onderweg, die “onverwacht” naar de feesten kwamen en opvielen door een groot agressiepotentieel. Wat waren ze dus van plan? Dat is toch de eerste vraag waarover men nu dringend openlijk moet discussiëren en die men moet onderzoeken. En waarom zoveel in één keer en overal?

De politie in Keulen was bijvoorbeeld in Oudejaarsnacht met 1700 agenten in actie, die 650 Noord-Afrikanen controleerden. De groepen, uitgerust met “een fundamentele agressiviteit”, hadden heel duidelijk met elkaar afgesproken. Iemand moet dit dus georkestreerd, georganiseerd hebben. Vermoedelijk via de sociale netwerken. Maar wie?

[...]

Er was dus in deze nachtelijke uren een hele serie bijeenkomsten van duizenden Noord-Afrikanen, die allemaal waren opgevallen door een “fundamentele agressiviteit”, zoals de autoriteiten het noemen. En die allemaal goed gecoördineerd leken. Alleen al in de deelstaat Nordrhein-Westfalen waren volgens de politie 2000 personen van de “opsporingsrelevante clientèle” onderweg. Maar ook in Hamburg hadden zich groepen “verstoorders” gevormd, in Hannover, in Essen (ongeveer 450 “Nafris”), in Dortmund “vielen ongeveer duizend personen op”, in Frankfurt am Main telde de politie bijna 1900 personen die in kleinere groepen waren aangekomen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Pilgrim »

[...] Met het oog op de terreur, die Oudejaarsnacht niet heeft toegeslagen, is de vaststelling van Le roux juist. De regering heeft echter geen verklaring voor het feit dat het desondanks tot honderden brandstichtingen kon komen, hoewel er in het kader van de geldende noodtoestand in heel Frankrijk meer dan 100.000 politieagenten in dienst waren.

Waarnemers stellen bovendien vast dat het “Banlieue-ritueel”, dat ergens aan het eind van de vorige eeuw in Straatsburg de kop opstak, inmiddels al lang is overgeslagen naar andere regio´s van Frankrijk. Behalve grote steden zoals Parijs en Marseille zijn inmiddels ook kleinere steden de dupe. In Oyonnax in de buurt van Genève raakte zondag een brandweerman tijdens het blussen van een auto gewond toen hij met stenen werd bekogeld. [...]

https://ejbron.wordpress.com/2017/01/04 ... itgebrand/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

‘Georganiseerde aanranding’ Oud en Nieuw schrikt Oostenrijk op

De Oostenrijkse politie onderzoekt meldingen van ‘georganiseerde aanrandingen’ tijdens de nieuwjaarsviering in Innsbruck. Een groep buitenlandse mannen wordt gezocht naar aanleiding van taferelen die doen denken aan de jaarwisseling in Keulen.

De politie werd als eerste getipt door een bezorgde moeder, die melding maakte van aanranding van haar 17-jarige dochter. Twee dagen later hebben achttien jonge vrouwen aangifte gedaan van aanranding, die allemaal de start van 2017 vierden op een groot plein in de Oostenrijkse stad.

De getuigenissen lijken op elkaar. De vrouwen zeggen dat ze plotseling door een groep van maximaal tien mannen werden omsingeld, aangevallen en betast. ‘Ze dansten rond de slachtoffers en ze grepen zomaar hun borsten of ze staken hun handen tussen de benen van de vrouwen’, aldus politiewoordvoerder Ernst Kranebitter over de aangiftes.

Buitenlandse daders moeilijk op te sporen
De daders hadden een buitenlands uiterlijk, zegt de politie. Het gaat om twintigers en dertigers met een getinte huid. Een aantal daders had een baard en ze spraken allemaal gebrekkig Duits. ‘We hebben dit nog nooit eerder gezien’, zegt Kranebitter. ‘Ik kan me geen georganiseerde aanval op deze schaal herinneren.’

Rustig oudjaar? Franse minister ‘verzweeg’ duizend autobranden

Het zal een lastig karwei worden om de daders te pakken. ‘We hebben video’s, maar die zijn van slechte kwaliteit. We proberen er het beste ervan te maken,’ aldus de woordvoerder.

Ondanks extra maatregelen
De taferelen doen denken aan de massa-aanrandingen in Keulen het jaar ervoor. In die stad werden meer dan 1.000 vrouwen betast en aangerand door een groep van zo’n 650 mannen, voornamelijk Noord-Afrikanen. Het overgrote deel van de daders werd nooit gepakt.

Naar aanleiding van de aanrandingen in Keulen namen politiekorpsen door heel Duitsland én Oostenrijk dit jaar extra maatregelen. In Wenen werden bijvoorbeeld speciale zakalarmen uitgedeeld aan vrouwen. In Innsbruck was dat niet het geval.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wie een mohammedaan vriendelijk bejegent, en hem onderdak en gratis geld aanbiedt, zal zijn dochter een kuisheidsgordel om moeten doen. Niet dat de dochter des huizes niet te vertrouwen is, maar eerder dat mohammedanen hun opgedane korankennis eindelijk eens in praktijk kunnen brengen. En gaat Europa mij nu wijsmaken dat Frau Merkel hier geen rekening mee heeft gehouden? Beide antwoorden (nee/ja) rechtvaardigen de onmiddellijke liquidatie van Frau Merkel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Pilgrim »

Dr. Nicolaus Fest over Oud & Nieuw, de Maizière en Simone Peter

Geplaatst op 7 januari 2017



Wat hebben we deze week geleerd? We hebben geleerd dat de staat is vervallen tot een flop. Wekenlang werd aangekondigd dat honderden politieagenten in Frankfurt, Dortmund, Duisburg, Hamburg, vooral echter in Keulen Oudejaarsnacht beveiligen. En wat gebeurt er? Zogenaamde “beschermingzoekers”, die vorig jaar Oud & Nieuw al gebruikt hadden voor criminele overvallen, reizen met duizenden uitgerekend naar deze steden. Hun boodschap is duidelijk: ze willen deze staat uitdagen, ze willen hun macht demonstreren, ze willen duidelijk maken dat op straat hun wetten gelden. (verder in de video).

Bron: www.pi-news.net

https://ejbron.wordpress.com/2017/01/07 ... one-peter/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
En wat gebeurt er? Zogenaamde “beschermingzoekers”, die vorig jaar Oud & Nieuw al gebruikt hadden voor criminele overvallen, reizen met duizenden uitgerekend naar deze steden. Hun boodschap is duidelijk: ze willen deze staat uitdagen, ze willen hun macht demonstreren, ze willen duidelijk maken dat op straat hun wetten gelden.
Zo is het! Ik kan het niet anders ontleden met mijn verstand. Het lijkt mij volkomen duidelijk. Je zou denken . . . dat islamitische schorem houdt zich gedeisd na wat er in Keulen is gebeurd, het past zich aan, komt tot inkeer. Maar met kennis van zaken over het mohammedanisme en de Koran dient de prangende vraag gesteld te worden: 'Wanneer gaan verantwoordelijke bestuurders dit nu eindelijk eens inzien en hun taak serieus nemen? Hoeveel slachtoffers en hoeveel narigheid is er allemaal nodig om het volk zelf het recht in eigen hand te laten nemen?

De beschaafde wereld laat zich keer op keer uitdagen en vernederen door het laag ontwikkelde islamitisch heidense tuig dat de historische Mohammed nog altijd als zijn geliefde roverhoofdman (VZMH) beschouwd. Edoch, ook de paar hoog opgeleide moslims zoals Aboutaleb vereren de profeet als hun geliefde roverhoofdman. Raar? Maar wel waar! Aboutaleb heeft nooit ontkend dat hij moslim is. Immers, op ontkennen staat de doodstraf als moslim. Islam is daarom met recht een fascistische parasietenreligie. Een beschaafd land hoort daar last van te hebben..

Het volk heeft de morele plicht in te grijpen als de rechtsstaat het laat afweten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Mahalingam »

In Innsbruck zijn zes Afghanen opgepakt voor de aanrandingen in oudejaarsnacht.
Vijf er van weten van niets.
Afghanen opgepakt na georganiseerde aanrandingen Innsbruck
De politie in het Oostenrijkse Innsbruck heeft zes Afghanen opgepakt die tijdens oudejaarsavond meerdere vrouwen zouden hebben aangerand. Het gaat om mannen tussen de 18 en 22 jaar, die als migrant Oostenrijk zijn binnengekomen.

De mannen zouden tijdens de Oud- en Nieuw-festiviteiten minstens achttien vrouwen en meisjes hebben lastiggevallen en ongewenst betast. Dit gebeurde op het marktplein in Innsbruck.
Een van de zes Afghanen zou al hebben bekend, en de overige vijf zeggen zich niets van de avond te herinneren.
http://www.elsevier.nl/buitenland/achte ... ck-431304/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

Gelukkig nieuw jaar mannen.

Ik hoop dat jullie een leuke avond gehad hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017/2018

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Gelukkig nieuw jaar mannen.

Ik hoop dat jullie een leuke avond gehad hebben.
Zeker! Jij ook?

De beste wensen voor iedereen hier!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

1 Januari komen de verhalen los. Hier een kleine opsomming van wat er zoals gebeurd is.
Cameraman bekogeld met zwaar vuurwerk in Haagse Schilderswijk

De cameraman was aan het werk om een reportage over buurtvaders te draaien voor RTL Nieuws. Hij was samen met verslaggever Eelco Hiltermann op pad toen hij in de buurt van de 's-Gravenzandelaan met de Hillegondastraat werd bekogeld. Hiltermann zegt tegen Omroep West dat ze net begonnen waren met de opnames toen er iets naar ze gegooid werd. 'Ik hoorde een enorme knal, wat er precies is gegooid weet ik niet.'

De Schilderswijk in Den Haag was de plek waar het vorig jaar het hevigst uit de hand liep met oud en nieuw. Ambulancepersoneel die een zwaargewonde agent op straat reanimeerden, werden bekogeld door rellende jongeren. De ME moest eraan te pas komen om de ambulancemedewerkers te beschermen.
Hulpdiensten bekogeld met vuurwerk in Den Haag

Op het Kaapseplein in Den Haag hebben jongeren kort na de jaarwisseling surveillerende agenten bekogeld met vuurwerk. Twee personen zijn door de politie aangehouden.

In de Woudenbergstraat was kort na middernacht ook veel politie aanwezig. Agenten waren daar om de weg vrij te maken voor de brandweer. Op straat waren wat kleine brandjes.
Politie en brandweer bekogeld met stenen in Molenbeek

In de gemeente Sint-Jans-Molenbeek hebben jongeren deze nacht enkele voertuigen van politie en brandweer bekogeld met stenen.Een drietal voertuigen liep daarbij lichtere schade op aan de carrosserie. Dat is vernomen bij de politie van de zone Brussel-West.

De incidenten vonden plaats in de buurt van de Leopold II-laan in Molenbeek en metrostation Zwarte Vijvers. Jongeren bekogelden enkele politievoertuigen met stenen, maar ook een brandweerwagen die was uitgerukt in de gemeente.

“Schade beperkt”
Volgens de politie bleef de schade beperkt tot wat schade aan de carrosserie, maar zijn uit voorzorg toch een twintigtal extra manschappen opgeroepen. Voorlopig zou de politie nog geen jongeren hebben kunnen onderscheppen die met de stenen gooiden.

Ook de voorbije jaren waren er gelijkaardige incidenten in de gemeente met nieuwjaar. De rust zou er snel moeten weerkeren, klinkt het.
Trieste laatste zin. "De rust zou er snel moeten weerkeren", met andere woorden...We doen er verder maar niks aan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

SAMENVATTING: Regio Den Haag. Jaarwisseling met ruim 30 autobranden en geweld tegen hulpverleners

De jaarwisseling in de regio Den Haag, Gouda, Leiden en Alphen aan den Rijn heeft ruim dertig voertuigbranden opgeleverd. De meeste auto’s gingen in en rond Den Haag in vlammen op.

Er was, opnieuw, ook geweld tegen hulpverleners. Bij de vorige jaarwisseling leidde het bekogelen van hulpverleners met vuurwerk tot veel debat in de samenleving. Een Haagse agent sprak er zelfs over in de Tweede Kamer.

Ditmaal werden surveillerende agenten op het Kaapseplein in Den Haag door jongeren onder vuur genomen. Twee personen werden hierbij aangehouden.

Voertuigbranden
De brandweer moest meer dan dertig keer uitrukken voor voertuigbranden. In Den Haag werden er ruim twintig geteld. Ook in Zoetermeer, Boskoop, Pijnacker, Leidschendam, Moerkapelle, Katwijk en Rijswijk gingen voertuigen in vlammen op. Omroep West hield deze jaarwisseling de meldingen van voertuigbranden in de gaten en bracht ze samen op een kaart.
Amsterdam: Busjes, een taxi en een vrachtwagen: Brandweer heeft handen vol aan autobranden tijdens jaarwisseling

De brandweer had tijdens de jaarwisseling de handen vol aan een keur aan (auto)branden in de stad.
Verspreid over de stad gingen onder meer een taxi (in de Dirk Sonoystraat in Nieuw-West), een vrachtwagen (op de Lodewijk van Deysselstraat, eveneens in Nieuw-West) en meerdere bestelbussen in vlammen op.

In de Fresiastraat in Noord brak rond 5.20 uur brand uit in een Volkwagen Polo en in de Jacob Burgraafstraat in stadsdeel Centrum waren daarvoor al twee auto's in brand gestoken. Aan de Hugo de Grootkade ging eveneens een personenwagen in vlammen op.

Voor zover bekend zijn er geen grote incidenten geweest, laat een betrokken woordvoerder weten aan het ANP.
In de rest van de stad waren in de loop van de nacht meerdere meldingen van diverse vechtpartijen, maar de politie sprak vanochtend vroeg verder van een redelijk rustige jaarwisseling.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door King George »

Wat toevallig toch dat zoiets altijd meer voorkomt in multiculturele wijken en steden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

Minder incidenten met jaarwisseling jubelt de NOS. Maar in de telegraaf lezen we...Toch weer geweld tegen hulpverleners

De hulpdiensten in Amsterdam spreken van een rustige jaarwisseling, met een gemoedelijke sfeer op straat. Toch zijn er weer hulpverleners belaagd met vuurwerk, en brandden er net als in Utrecht tientallen voertuigen uit.

De politie in Amsterdam heeft twee personen aangehouden. In totaal waren er vijf incidenten waarbij hulpverleners werden bedreigd of belaagd met zwaar vuurwerk, blijkt maandag uit het voorlopige beeld van de gemeente Amsterdam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

Jongeren gooien vuurwerk naar gezin en slaan vader ziekenhuis in

Een 49-jarige man uit het Gelderse Haalderen heeft op nieuwjaarsnacht harde klappen tegen zijn hoofd gekregen van jongeren die zijn twee kinderen en vrouw met vuurwerk bekogelden. De vader sprak de jongens in Bemmel aan op hun gedrag en ligt nu met ernstig hoofdletsel in het ziekenhuis.

Het voorval gebeurde rond 02.00 uur ter hoogte van de achterzijde van het Overbetuwe College in Bemmel. Drie jongens waren daar vuurwerk aan het afsteken. Op een gegeven moment gooiden zij vuurwerk naar het gezin dat bij de Van Nispenlaan wandelde.

De vader van de twee kinderen van tienerleeftijd maakte een opmerking richting de jongeren die niet in goede aarde viel. Hij kreeg vervolgens meerdere harde klappen tegen zijn hoofd.

De daders vertrokken via het fietspad dat richting het Overbetuwe College en de Poeldrik loopt. Het slachtoffer bleef bewusteloos achter. Naast zwaar hoofdletsel heeft hij ook andere verwondingen opgelopen.

Getuigen gezocht
De politie zoekt naar getuigen van de zware mishandeling. De daders zouden drie getinte mannen zijn geweest. Een van hen zou een oranje jas of vest aan hebben gedragen. Mensen met meer informatie kunnen contact opnemen met de politie via het telefoonnummer 0900-8844.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door King George »

De maker van het filmpje in dit artikel vertoond lachte en sprak geen Duits. Wat zegt dat ons?

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1489323 ... anuit-auto
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017/2018

Bericht door Pilgrim »

Hoezo “rustige Oud & Nieuw” – eerste meldingen over seksaanvallen!

Geplaatst op 1 januari 2018

Afbeelding
Mannen vieren Oud & Nieuw, vrouwen blijven beter maar thuis.

De jaarwisseling in Duitsland verliep volgens officiële informatie “vreedzaam”, “rustig” en “relatief ontspannen”. Naar het schijnt gaven de feestvierders er op veel plaatsen, net zoals verleden jaar, de voorkeur aan om in hun private “veiligheidszones” te blijven in plaats van samen “te vieren” met de “beschermingzoekers”.

Maar er zijn nu al aanwijzingen dat de jaarwisseling toch niet zo vrolijk was, zoals met veel poeha door de mainstream media aangekondigd. Ging het er in de “zwaar bewaakte veiligheidszone” rondom de dom in Keulen nog rustig aan toe, er zijn meldingen van seksuele overvallen uit het hele Keulse stadsgebied – volgens het eerste nieuws in het nieuwe jaar zou de politie in het bezit zijn van aangiften. In totaal zou het volgens de politie om 03.00 uur gaan om negen aangiftes betreffende seksuele overvallen op vrouwen. In drie gevallen zouden de verdachten nog ter plaatse zijn opgepakt.

Bij de Brandenburger Tor in Berlijn kwamen honderdduizenden mensen bijeen. Daar zouden “enkele seksuele overvallen” hebben plaatsgevonden. Volgens de politie zouden twee verdachten zijn gearresteerd.

Een woordvoerder van de Berlijnse politie zei maandagmorgen dat er tien verdachten zouden zijn opgepakt wegens seksuele overvallen.

Op de Reeperbahn in Hamburg vonden vermoedelijk ook “geen bijzondere voorvallen” plaats, omdat de “opvallend vele Zuidlanders” vergeefs op vrouwen wachtten. Die kwamen namelijk niet.

De omgeving rondom de Dom in Keulen veranderde in een “zwaar bewaakte veiligheidszone”. Toegangscontroles, politie, versperringen zouden dit jaar voor een “goed gevoel” moeten zorgen. Op video´s zijn bij het hoofdstation meest “op belevenissen georiënteerde Zuidlanders” waar te nemen en enkele avontuur beluste jonge meisjes en vrouwen.

Daarvoor had de stad Keulen de campagne “Respect” in het leven geroepen. Met fluorescerende polsbandjes zouden de feestvierders “moeten werven voor meer respect en tegelijkertijd voor deze fundamentele overtuiging”. Er zouden 15.000 van zulke polsbandjes gratis op de Roncalliplatz worden uitgedeeld.

“Keulen kan weer feestvieren”, schrijft ook onmiddellijk “Die Zeit” verheugd. Het zou “tjokvol zijn. Er wordt gevierd door inwoners van Keulen en migranten, oud en jong, gezinnen met kinderen. En veel vluchtelingen. De sfeer is ontspannen”, jubelt de krant.

Aanvallen op politieagenten en voorbijgangers nemen toe
In de oude stad van Düsseldorf was het dit jaar “knallen verboden”. Vuurpijlen, rotjes en vuurwerk van de categorie F2 mochten niet afgestoken worden, toegestaan waren alleen spetterkaarsjes en vuurwerk-tollen. Maar velen trokken zich niets van dit verbod aan. De politie moest optreden en pakte meerdere “Oud & Nieuw knallers” op. Twintig minuten na middernacht kwam daar het bericht vandaan dat het behalve tot enkele gevallen van toebrengen van lichamelijk letsel en gebiedsverboden “niet tot meer zware delicten” gekomen zou zijn.

In het Antifa-district Connewitz in Leipzig kwamen voor middernacht ongeveer 1000 linkse extremisten bij elkaar en staken containers en andere dingen in brand. De politie gebruikte waterkanonnen om de branden te blussen. Daarop zouden 40 tot 50 linkse extremisten flessen, stenen en rotjes naar patrouillewagens en politieagenten hebben gegooid.

Politieagenten worden met Oud & Nieuw steeds vaker doelbewust aangevallen met vuurwerk. Tegen 22.00 uur werd vanuit een uit 30 tot 40 man bestaande “groep” een politieagent bekogeld met een aangestoken “vuurwerkbatterij”. De menigte op de Schöneberger Pallas/hoek Potsdamerstraße moedigde de man ook nog aan. De agent bleef ongedeerd, de “man” werd gearresteerd. De omgeving geldt met Oud & Nieuw al lang als “No-Go-Area” voor iedereen die niet met vuurwerk bekogeld wil worden.

Zaterdag schoten “mannen” vanuit een auto voor een winkelcentrum in Bonn-Tannbusch doelgericht met vuurpijlen op vluchtende voorbijgangers. Ook deze omgeving staat bekend als “sociaal brandpunt”, bevindt zich dus vast in handen van migranten.

Ook in de buurt van Stuttgart zijn zulke aanvallen waar te nemen. Tot nu toe “onbekende daders” bekogelden in Schwörstadt (district Lörrach) een rijdende auto met rotjes. Ook in Fellbach bij Stuttgart werd een rijdende auto aangevallen met rotjes.

En zo leeg zag het er op de Landungsbrücke in Hamburg uit:



Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/01 ... aanvallen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017/2018

Bericht door Pilgrim »

Verlies van controle in heel West-Europa: Oud & Nieuw 2017

Geplaatst op 1 januari 2018

Afbeelding

Tijdens de jaarwisseling werden in Londen vier jonge mannen doodgestoken, waaronder twee teenagers, aldus de “Daily Mail”. Om 13.30 uur werd een 18-jarige in de Larmans Road, Enfield, doodgestoken. Hij overleed in het ziekenhuis. Er werden vijf verdachten gearresteerd. Om 19.35 uur werd een 20-jarige in de Memorial Avenue, West Ham, doodgestoken en om 22.40 uur een 17-jarige in de Norwood Road, Tulse Hill. Om 02.35 uur op 01-01-2018 werd een 20-jarige in Bartholomew Court, Old Street, doodgestoken en een andere 20-jarige jonge man zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Volgens de Metropolitan Police bestaat er geen verband tussen de vier gevallen.

In Molenbeek, België, staken groepen “jongeren” autobanden in brand en bekogelden politie- en brandweerauto´s met stenen. Er raakten drie voertuigen beschadigd. In Anderlecht bij Brussel werden vier auto´s in brand gestoken. In de gemeente Haren probeerden relschoppers een politiebureau in brand te steken. De voordeur werd beschadigd voordat de agenten het vuur konden blussen en twee verdachten konden arresten.

In Den Haag, Nederland, werden agenten op het Kaapseplein met vuurwerk bestookt en arresteerden ze twee “mannen” (foto). Ook in Amsterdam en Rotterdam werd en politieagenten met vuurwerk bekogeld, meldt “De Telegraaf”. In Amsterdam werden 17 auto´s in brand gestoken, twee vrachtwagens en 5 containers. Er werden 43 personen opgepakt. In Rotterdam werden 44 auto´s in brand gestoken, in Utrecht 17.

In Parijs stonden 250 auto´s in brand, 163 in de voorsteden en 87 in de binnenstad. Er werden m verschillende redenen 197 mensen opgepakt. Er raakten drie politieagenten gewond.

In Straatsburg, Frankrijk, kwam het ondanks de massale aanwezigheid van de politie, tot onlusten. Er werden vier auto´s in brand gestoken. Politieagenten werden met vuurwerk bekogeld. Er waren meer dan 1000 politieagenten en brandweerlieden in actie. Uit voorzorg werden in Straatsburg de ramen uit de bushokjes gehaald en de vuilcontainers weggehaald, aldus de “Stuttgarter Nachrichten”.

In Wenen werd vijfmaal aangifte wegens seksuele intimidatie gedaan, meldt “Krone.at”, in Inssbruck zesmaal. In Salzburg werd aangifte tegen drie Afghanen gedaan wegens seksuele intimidatie en werd een Serviër wegens poging tot verkrachting gearresteerd.

In Malmö, Zweden, werd vrijdagavond al een patrouillewagen van de politie opgeblazen. In de omgeving werd een 22-jarige opgepakt en op grond van video-opnames geïdentificeerd.

In Napels, Italië, werd een 12-jarige jongen op een balkon door meerdere kogels geraakt, die door een groep “feestvierders” werden afgevuurd. De jongen raakte gewond aan zijn benen. Een 51-jarige, die met zijn auto onderweg was, werd eveneens door meerdere kogels uit een pistool geraakt. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht en raakt wellicht een nier kwijt, meldt “SüdtirolNews”.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/01 ... ieuw-2017/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie