Laten wij wat video's bekijken.

Deze afdeling dient niet voor discussies. Het is een databasis van documenten, websites, boeken en andere bronnen teneinde sceptici te voorzien in materiaal om hun artikels op te stellen, zodat ze islam kunnen weerleggen. Plaats uw links in de juiste topic. Indien u een nieuwe topic wil inleiden, gelieve mij dat dan eerst te laten weten, we willen gelijklopende topics vermijden. Geen copy paste. Geef volledige referenties en ga na of uw bron betrouwbaar is. Indien u één van de aangehaalde bronnen wil weerleggen, vragen wij u dat te doen in de andere afdelingen van dit forum.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Dus Ali Yas, voortaan niet meer meten met twee maten! Want bijna elk land – vooral het beschaafde – doet mee aan het schenden van mensenrechten. Wij zijn erger dan beesten.
Ja, én beter.
Wat bedoel je met beter? Dat (beschaafde) mensen hun gat met drielaags soft toiletpapier afvegen en het idee hebben dat ze wat op Mars te zoeken hebben en in God geloven?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Dus Ali Yas, voortaan niet meer meten met twee maten! Want bijna elk land – vooral het beschaafde – doet mee aan het schenden van mensenrechten. Wij zijn erger dan beesten.
Ja, én beter.
Wat bedoel je met beter? Dat (beschaafde) mensen hun gat met drielaags soft toiletpapier afvegen en het idee hebben dat ze wat op Mars te zoeken hebben en in God geloven?
Vergelijk samenlevingen van chimps dan maar eens met die van mensen, dan weet je wat ik bedoel.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door silkyboxershortXL »

Ja maar, dit heeft niets met islam te maken.
Berlin in July 1945 (HD 1080p color footage)
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Wat bedoel je met beter? Dat (beschaafde) mensen hun gat met drielaags soft toiletpapier afvegen en het idee hebben dat ze wat op Mars te zoeken hebben en in God geloven?
Vergelijk samenlevingen van chimps dan maar eens met die van mensen, dan weet je wat ik bedoel.
Het ontgaat mij ten enenmale. Misschien zit jouw pet van de mensheid wel te hoog onnodig opgeschroefd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ali Yas schreef:
Wat bedoel je met beter? Dat (beschaafde) mensen hun gat met drielaags soft toiletpapier afvegen en het idee hebben dat ze wat op Mars te zoeken hebben en in God geloven?
Vergelijk samenlevingen van chimps dan maar eens met die van mensen, dan weet je wat ik bedoel.
Het ontgaat mij ten enenmale. Misschien zit jouw pet van de mensheid wel te hoog onnodig opgeschroefd.
Stop tien chimpansees in een klaslokaal en je hebt meteen oorlog, doe dat met mensen en er is niks aan de hand.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef: Vergelijk samenlevingen van chimps dan maar eens met die van mensen, dan weet je wat ik bedoel.
Hans van de Mortel schreef:Het ontgaat mij ten enenmale. Misschien zit jouw pet van de mensheid wel te hoog onnodig opgeschroefd.
Ali Yas schreef:Stop tien chimpansees in een klaslokaal en je hebt meteen oorlog, doe dat met mensen en er is niks aan de hand.
Geen oorlog. Dat klopt. Daar zijn kinderen nog te klein voor. Dat komt pas later. Wat je wel krijgt is pesten. Er is altijd wel iemand het lullige pispaaltje. Ik ben het er niet mee eens, maar desalniettemin beweert men dat wij van de apen afstammen. Gooi je in het voetbalstadion naar het team waarin negers spelen bananenschillen op het veld dan mag dit niet. Niet vanwege wangedrag jegens het speelveld maar - hoe wrang - vanwege racistische uitingen naar de eigen soortgenoten. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Hoe verschrikkelijk stom kan een mens zijn? Je bent 22 jaar, hebt een contract voor vijf jaar van 40 miljoen dollar, om bij een top-team professional American football te spelen, maar je eindigt op je 25e voor de rest van je leven achter de tralies. Dat zonder kans op voortijdige vrijlating! En dat om een volkomen nutteloze moord. En zo komen nog een paar zaken bij zoals dubbele moord op mensen waarvan er een per ongeluk je drankje heeft omgegooid. Hoe verschrikkelijk stom kan een mens zijn?

https://en.wikipedia.org/wiki/Aaron_Hernandez

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door sjun »

"Die Deutschen werden enteignet"


Afbeelding
SOS Europa: Wege aus der Krise – Ein Kompass für Europa,
Gottfried Heller, Ulrich Horstmann & Stephan Werhahn,
FinanzBuch Verlag 2016, ISBN 9783898799843
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Hoe verschrikkelijk stom kan een mens zijn? Je bent 22 jaar, hebt een contract voor vijf jaar van 40 miljoen dollar, om bij een top-team professional American football te spelen, maar je eindigt op je 25e voor de rest van je leven achter de tralies. Dat zonder kans op voortijdige vrijlating! En dat om een volkomen nutteloze moord. En zo komen nog een paar zaken bij zoals dubbele moord op mensen waarvan er een per ongeluk je drankje heeft omgegooid. Hoe verschrikkelijk stom kan een mens zijn?
Je stelt twee keer dezelfde nutteloze vraag Zwartmeer. Je noemt hem stom. Hij heeft sowieso niet dezelfde hersenen als jij en ik. Maar als jij denkt dat hij uit vrije wil heeft gehandeld ben je net zo stom als hij. Het laat onverlet dat het lekkere Surinaamse drankje Fernandes tot stand is gekomen door de juiste keuze te maken voor een goede afloop.

Afbeelding

Miljarden mensen hebben de wil om eeuwig te leven. Belachelijk! Geen mens wil doodgaan. Belachelijk. Hoe verschrikkelijk stom kan een mens zijn. Honderden miljoenen doden als gevolg van oorlog en geweld. Ik stel mij niet de vraag hoe verschrikkelijk stom mohammedanen zijn. Ik weet het. Zij hebben geen vrije wil. Net zo min als ik. En toch is er verschil. Ik gebruik mijn verstand. De 40 million Dollar Fernandez had drugs nodig om te kunnen denken, doen en niet laten. Het was zijn keuze. Mensen maken verkeerde ongecontroleerde keuzes waarvan de consequentie zelden of nooit vooraf wordt overwogen. Vandaar al dat geweld in het bestaan van de mens. Je hebt parasieten en bewuste gastgevers aan parasieten. het schiet niet op. Misschien na 15 maart. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef:Hoe verschrikkelijk stom kan een mens zijn? Je bent 22 jaar, hebt een contract voor vijf jaar van 40 miljoen dollar, om bij een top-team professional American football te spelen, maar je eindigt op je 25e voor de rest van je leven achter de tralies. Dat zonder kans op voortijdige vrijlating! En dat om een volkomen nutteloze moord. En zo komen nog een paar zaken bij zoals dubbele moord op mensen waarvan er een per ongeluk je drankje heeft omgegooid. Hoe verschrikkelijk stom kan een mens zijn?
Je stelt twee keer dezelfde nutteloze vraag Zwartmeer. Je noemt hem stom. Hij heeft sowieso niet dezelfde hersenen als jij en ik. Maar als jij denkt dat hij uit vrije wil heeft gehandeld ben je net zo stom als hij.
Zullen we een protest groep beginnen die het schatje achter de tralies vandaan wil halen? Het is toch niet goed dat iemand die drie mensen heeft vermoord, en nog een paar pogingen daar toe gedaan heeft, onschuldig gevangen zit?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef:Hoe verschrikkelijk stom kan een mens zijn? Je bent 22 jaar, hebt een contract voor vijf jaar van 40 miljoen dollar, om bij een top-team professional American football te spelen, maar je eindigt op je 25e voor de rest van je leven achter de tralies. Dat zonder kans op voortijdige vrijlating! En dat om een volkomen nutteloze moord. En zo komen nog een paar zaken bij zoals dubbele moord op mensen waarvan er een per ongeluk je drankje heeft omgegooid. Hoe verschrikkelijk stom kan een mens zijn?
Je stelt twee keer dezelfde nutteloze vraag Zwartmeer. Je noemt hem stom. Hij heeft sowieso niet dezelfde hersenen als jij en ik. Maar als jij denkt dat hij uit vrije wil heeft gehandeld ben je net zo stom als hij.
Zullen we een protest groep beginnen die het schatje achter de tralies vandaan wil halen? Het is toch niet goed dat iemand die drie mensen heeft vermoord, en nog een paar pogingen daar toe gedaan heeft, onschuldig gevangen zit?
Ik ben nog altijd een fervent voorstander van de doodstraf. Voor al dat gelul over wel of niet geestelijk toerekeningsvatbaar zijn, ben ik niet vatbaar. Wanneer een mens niet de consequentie aanvaardt voor zijn daden moet hij daar de consequente gevolgen van dragen. Moord is moord. Wie iemand vermoord heeft, hoeft niet vermoord te worden, maar wel netjes laten inslapen. Trouwens, ik ben de overtuiging toegedaan dat ook inbrekers de dood eerder tegemoet mogen treden. Er zijn miljoenen regels voor van alles en nog wat. Alleen al in Amerika komen er jaarlijks honderden, zo niet duizend nieuwe belastingregels bij. Als ik weet dat wanneer ik ergens een inbraak pleeg daar de doodstraf op staat, wat is dan uit naam van God of Darwin het probleem voor mij dat ik eerder dood ga dan ik wil? Je kunt niet twee dingen tegelijk willen: doodgaan door diefstal en inbreken zonder de doodstraf. Spijt krijgen van iets moet je voor de daad krijgen, niet erna.

Wanneer accepteren we nu eens dat de mens geen vrije wil heeft? Met de Hitlergroet was niks mis mee, wel met inbrekers, oplichters, rovers en moordenaars. Hitler heeft niet één mens vermoord. Net zo min als een legertje van zijn nazi-trawanten. Voor de vorm kregen er een paar de doodstraf na de oorlog. Honderden nazi kopstukken werden na de oorlog met rust gelaten. Had iets met uitleveringsproblemen te maken in Zuid-Amerika of zoiets. Ook de paus hielp een handje mee als ik goed ben geïnformeerd.

De wereld is EEN groot spel zonder vrije wil. En daar hoort tegenwoordig ook hacken bij. Dus wat is het probleem eigenlijk?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door sjun »

De waarden van de EU zijn verkeerd; Erik de Vlieger met Jacques Monasch


De PvdA gaat steeds verder in ontbinding. Een van de erflaters geeft duidelijk aan dat niet iedereen opgevangen kan worden en dat economische vluchtelingen vlot kunnen worden uitgezet. Hij geeft nog meer aardige zaken aan waarop schoolpleindebaters bevraagd kunnen worden.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door sjun »

Felix Menzel: Ausländergewalt, das Verschweigen & Vertuschen der Medien

Website:
http://www.blauenarzisse.de
http://www.einwanderungskritik.de

Afbeelding
Die Ausländer. Warum es immer mehr werden, Felix Menzel,
Blaue Narcisse 2015, ISBN 9783944901046
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door sjun »

European CIVIL WAR - Europe vs Islam - Islam vs The World (Documentary 2016)


European CIVIL WAR - Europe vs Islam - Islam vs The World Documentary 2016
made by Daryl James

The growing number of Muslim immigrants in Europe has caused complete chaos in most major European cities. This has been on going for years now and the results are nothing less than horrific, on epidemic proportions. This video shows the European struggle with the Islamic invasion of violent Muslim immigrants.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Zwartmeer »

Nuttige filmpjes over zakkenrollen...





Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:European CIVIL WAR - Europe vs Islam - Islam vs The World (Documentary 2016)


The growing number of Muslim immigrants in Europe has caused complete chaos in most major European cities. This has been on going for years now and the results are nothing less than horrific, on epidemic proportions. This video shows the European struggle with the Islamic invasion of violent Muslim immigrants.
Men heeft het steevast over de radicale islam en radicale moslims, maar men vergeet daarbij de rest van alle moslims te noemen die niet radicaal zijn. MAAR JUIST DAARIN schuilt het grote gevaar. Zij, de zogenaamde niet-radicalen - zijn het, conform de Koran, altijd met de radicalen eens. En aan de Koran mag en kan niet getwijfeld worden. Aan de Bijbel mag getwijfeld worden door joden, christenen, atheïsten en vooral door ALLE moslims. MOHAMMEDANEN - in de volksmond moslim genoemd - zijn allemaal volgelingen van de historische RADICALE pedofiele Arabische terroristische oorlogscrimineel Mohammed. En dat zonder uitzondering.

Wie dit weet en begrijpt zal geen moslim in zijn nabijheid dulden. : nono3:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Men heeft het steevast over de radicale islam en radicale moslims, maar men vergeet daarbij de rest van alle moslims te noemen die niet radicaal zijn. MAAR JUIST DAARIN schuilt het grote gevaar.
Natuurlijk, het terrorisme ZELF is een miniem gevaar. Vergelijking: je bent in de keuken bezig en je snijdt in je hand. Bloed alom, groot misbaar, mss zelfs even naar de dokter. Na 2 dagen is de wond dicht en kan je opnieuw de keukenprins gaan spelen. Maar stel je even voor dat je vanaf nu de keuken nooit poetst en het afval van vlees, vis en groenten overal rond laat slingeren. Na een jaar geef je een heerlijk feestmaal voor 20 personen die onwetend zijn over de stinkende berg afval in de keuken. Nadien allemaal dood door salmonella vergiftiging.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Natuurlijk, het terrorisme ZELF is een miniem gevaar. Vergelijking: je bent in de keuken bezig en je snijdt in je hand. Bloed alom, groot misbaar, mss zelfs even naar de dokter. Na 2 dagen is de wond dicht en kan je opnieuw de keukenprins gaan spelen. Maar stel je even voor dat je vanaf nu de keuken nooit poetst en het afval van vlees, vis en groenten overal rond laat slingeren. Na een jaar geef je een heerlijk feestmaal voor 20 personen die onwetend zijn over de stinkende berg afval in de keuken. Nadien allemaal dood door salmonella vergiftiging.
Wie niet leert van de geschiedenis heeft geen toekomst.

Hitler Duitsland bestond uit een selecte groep nazi-trawanten gelieerd aan Hitler. Het overgrote deel van de Duitsers waren geen nazi's en opereerden in gewonde huiskamers. Het overgrote deel van het leger bestond uit dienstplichtige soldaten die geen nazi waren en niets beter wisten te doen dan Befehl-ist-Befehl opvolgen. Alle mohammedanen (navolgers van de historische Arabische Mohammed) verklaren zich accoord met de inhoud van de Koran. ISIS is het voorbeeld van hoe mohammedanen vrijwillig zijn overgegaan in een militaristisch keurslijf. Kleine ISIS-cellen, verspreid over Europa, kunnen bij meerdere successen met aanslagen tegen het van het geloof in Allah afgevallen westen en het rampzalig pappen en nathouden van moslims en maar toelaten van uit de hand lopende moskees, alle moslims zo gek krijgen dat zij nog meer dan voorheen overtuigd raken in de wil van Allah. Gevoed door haat en afschuw jegens onze duivelse normen en waarden en gelet op hun doorgaans IQ-gehalte dat ver onder de maat is om ook maar enigszins het goede te kunnen bijdragen aan onze kennisbeschaving, zal hun godsdienstwaanzin snel doen ontaarden in het nihilisme dat zo kenmerkend is voor wat islam namens de Koran uitstraalt en wat moslims blijft boeien en overtuigen tot aan hun dood. ISIS weet dit en zal er gebruik van maken.

Slechts de verkiezingen in Europa met verstandige uitslagen kunnen het in onderhoud verwaarloosde schip Europa nog een tijd drijvende houden. Het zal aan de wal moeten voor een totale revisie om de meest roestige onderdelen (links sympathiserende bewindslieden) te vervangen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Kleine ISIS-cellen, verspreid over Europa, kunnen bij meerdere successen met aanslagen tegen het van het geloof in Allah afgevallen westen en het rampzalig pappen en nathouden van moslims en maar toelaten van uit de hand lopende moskees, alle moslims zo gek krijgen dat zij nog meer dan voorheen overtuigd raken in de wil van Allah.
Moslims hebben ISIS niet eens nodig om een dood gewicht in de beschaafde Europese maatschappij te vormen. Wie denkt dat de "brave" moslims een aanwinst zijn dwaalt. Zo een dwaler staat bij jullie aan het roer, Mark Rutte. Ik zag hem net nog op de VARA verklaren dat de brave moslims betere Nederlanders zijn dan Wilders. Want die laatste deelt de normen en waarden van Nederland niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door sjun »

Op 15 maart worden deze man en zijn partij politiek afgerekend.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door silkyboxershortXL »

Muslim Interviewer Goes Crazy at Free Thinker Ex-Muslim

Geval van cognitieve dissonantie. De geijkte reactie is hevige onrust, weglopen en naschreeuwen. Hier moet toch een intelligente respons op te verzinnen zijn? Probleem is dat meer 'rede' de situatie verergerd. :scratch:
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Ariel »

silkyboxershortXL schreef:[
Geval van cognitieve dissonantie. De geijkte reactie is hevige onrust, weglopen en naschreeuwen. Hier moet toch een intelligente respons op te verzinnen zijn? Probleem is dat meer 'rede' de situatie verergerd. :scratch:
Ik denk niet dat deze vrouw nog te "redden" is. Ze is volkomen gehersenspoeld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Laten wij wat video's bekijken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

silkyboxershortXL schreef:Muslim Interviewer Goes Crazy at Free Thinker Ex-Muslim

[/quote\
Comment Hans van de Mortel: The great danger of this time are parasites. They call themselve muslim and adore the hatebook Koran, the spiritual product of the most infamous paedophile man who lived on earth: Muhamed. He took himself a girl. Her name is Aisha and she was 6 years old. He could not fuck her. Of course he gave it a try but did not succeed. Aisha was crying and shouting. But Muhamded had his sexual toy. He tried to penetrate her for three years. The only thing he could do was going inside her vagina with one or more of his Arab fingers. After three years, when Aisha was in the age of nine, he could enter Aisha for the first time with his small penis. If Muhamed had a big hard cock, Aisha would have died.

Conclusion: islam is a sick pagan religion, it is a virus. And muslims are the carriers of this dirty virus.
Ik snap niet dat wanneer jullie een YouTube filmpje betasten, geen van julie op het idee komt om een voetafdruk achter te laten met commentaar dat erop lijkt alsof je net in de stront hebt getrapt. Wel de mond vol hebben met kritiek op de islam en moslims, maar het spuien erop exclusief reserveren voor FFI. Ik dacht dat er hier op FFI sprake was van een missie of zoiets.

OK, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik was tenslotte niet voor niets twaalf jaren lang een (van de beste) Jehovah's Getuigen die het uiteindelijk zo ver wist te schoppen tot het allerhoogste bereik met vele titels: atheïst, godsdienstwaanzinoloog, scepticus, filosoof, logicus, diepdenker, psycholoog, relativist, humorist.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie