Linkse indoctrinatie in het onderwijs

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse vervuiling van het onderwijs

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik geef toe dat ik bevooroordeeld ben ten aanzien van de VS. Maar . . . waarom zijn dan al die argumenten nooit tegen geargumenteerd? Zeg maar ontzenuwd.
Dat is volgens mij wel gebeurd en ook heel uitvoerig. Je kan er wel filmpjes of documentatie over vinden op het web.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door op z'n kop »

Pilgrim schreef:Dat is volgens mij wel gebeurd en ook heel uitvoerig. Je kan er wel filmpjes of documentatie over vinden op het web.
Dat soort uitleggingen doe ik meteen af als linkse gebeden die telkens het zelfde herhalen en niet dieper op de stof ingaan als dat zij verantwoordelijk vinden het stom gehouden volk ook als zodanig en daadwerkelijk stom te houden. :finger:
Het is een feit dat die nr7 gerigged was voor de dag van ineenstorting.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Ik geef toe dat ik bevooroordeeld ben ten aanzien van de VS. Maar . . . waarom zijn dan al die argumenten nooit tegen geargumenteerd? Zeg maar ontzenuwd.
Waarschijnlijk had jij het te druk met andere zaken toen duizenden misschien wel honderd duizend mensen bezig waren om de idiote stelling dat de US en de Joden achter de aanslag zaten te debunken. Ik kan niet begrijpen dat een verstandig mens zoals jij dit durft te beweren, en dat je ook nog eens de hersens van je zoon vergiftigd met deze onzin. :nietverstaan: Het valt me zo tegen.

Mijn zoon is architect, maar belangrijker, hij is ook ingenieur lucht en ruimtevaart, en afgestudeerd op constructie en materiaal. Van hem leerde ik dat de hitte in de torens tijdens de brand zo heftig geweest is ( volle tank vliegtuigen) dat het ijzer midden in het gebouw gesmolten is en het gebouw door de constructie als een plumpudding in elkaar is gezakt. Toen eenmaal de bovenste lagen gingen zakken, was er geen houden meer aan.

Je wilt informatie? Hier komt het, en geef deze informatie in vredesnaam ook door aan je zoon.

http://11-settembre.blogspot.nl/2007/04 ... steel.html
http://rationalwiki.org/wiki/9/11_conspiracy_theories
http://amongthetruthers.com/2011/09/a-c ... -theories/
http://www.barenakedislam.com/2012/09/1 ... lations-3/
http://screwloosechange.blogspot.nl/

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ariel »

op z'n kop schreef:
Pilgrim schreef:Dat is volgens mij wel gebeurd en ook heel uitvoerig. Je kan er wel filmpjes of documentatie over vinden op het web.
Dat soort uitleggingen doe ik meteen af als linkse gebeden die telkens het zelfde herhalen en niet dieper op de stof ingaan als dat zij verantwoordelijk vinden het stom gehouden volk ook als zodanig en daadwerkelijk stom te houden. :finger:
Het is een feit dat die nr7 gerigged was voor de dag van ineenstorting.
: nono3: We hebben genoeg aan één dwaas op dit forum die denkt dat Amerika en de Joden achter de aanslag zaten meneer op zijn kop. Ga ook al die linken maar eens doorlezen, en kom daarna maar terug.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door op z'n kop »

Ariel schreef:
op z'n kop schreef:
Pilgrim schreef:Dat is volgens mij wel gebeurd en ook heel uitvoerig. Je kan er wel filmpjes of documentatie over vinden op het web.
Dat soort uitleggingen doe ik meteen af als linkse gebeden die telkens het zelfde herhalen en niet dieper op de stof ingaan als dat zij verantwoordelijk vinden het stom gehouden volk ook als zodanig en daadwerkelijk stom te houden. :finger:
Het is een feit dat die nr7 gerigged was voor de dag van ineenstorting.
: nono3: We hebben genoeg aan één dwaas op dit forum die denkt dat Amerika en de Joden achter de aanslag zaten meneer op zijn kop. Ga ook al die linken maar eens doorlezen, en kom daarna maar terug.
Sorry Ariel, ik volgde jouw laatste link, druk op 'third Tower' en dan krijg ik dit;http://youtu.be/jeYPm8XzC3g
Persoonlijk denk ik ook zeker niet dat Joden of Amerikanen het gedaan hebben, ik denk dat het wat anders was, einde van mijn kant bij deze.
Toch ben ik wel stiekem benieuwd naar wat jij er in eigen woorden van vindt.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ariel »

op z'n kop schreef: Toch ben ik wel stiekem benieuwd naar wat jij er in eigen woorden van vindt.
viewtopic.php?p=313781#p313781
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door op z'n kop »

Geknokkel en slaan op mijn tafel, accepteer ik niet.
En als ik een klein meisje zou zijn, was ik waarschijnlijk ook klein gebleven met al die enge mannen om mij heen.
Madrassa in Nederland!!WAANZINsodejuhé
Weinig tijd? begin dan maar op 6:08.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

In Vlaanderen heb je het vaktijdschrift voor leraars Klasse, uitgegeven door het Ministerie voor Onderwijs. Een constante stroom linkse propaganda welt daaruit op. Illustreert prima hoe ons onderwijs-en dus onze kinderen- verziekt zijn met multiculwaanzin en Gutmensclichkeit. Verslag van een tripje naar Palestina:
Afbeelding
Of nog:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Schepsel »

Afbeelding
Nu gaan vast veel mensen denken: Die arme jongen voelt zich helemaal opgesloten!

Wie weet voelt hij zich ook zo, of *denkt* hij dat hij zich zo voelt omdat iedereen om hem heen de hele tijd herhaalt dat ze opgesloten zitten en dat dat problematisch is en neemt hij onbewust dus aan dat ''de toestand erg is''. Wat mij betreft is dit aangepraat trauma. Als je omgeving steeds herhaalt hoe onderdrukt je bent, en de media doen dat ook, en je weet niet beter/kunt niet beter weten, dan ga je het geloven. Ten tweede:

Ik ben al een tijd Nederland niet uit geweest. Ik voel me niet gevangen. Ik geloof niet dat zo'n kind zich gevangen voelt omdat hij *zogenaamd* in zijn land zit opgesloten, volgens mij zijn kinderen al blij als ze wat kunnen voetballen ofzo en is het concept ''gevangen zitten in je land en niet naar buiten kunnen'' hen vreemd, want sowieso kan er geen of nauwelijks een gevoel van gevangenschap ontstaan als je gewoon de deur uit kunt. Oftewel: Dat kind *voelt* zich vast niet gevangen, maar hem wordt *verteld* dat hij zich gevangen *voelt*, en dat dat erg is. Het verdriet is fictief! (al dan niet onbewust)

Edit: Dingen als je huis, kamer of misschien woonplaats niet uit kunnen geeft een gevangen gevoel, dat is een heuse emotie. Je land niet uit kunnen (ongeacht of dat hier waar is) is denk ik al te ''veraf'' en abstract voor veel volwassenen om daar *erg* mee te zitten, laat staan een kind, hoezo zou die rouwen dat ie niet zomaar naar Mexico op vakantie kan, kan ik ook niet! Hij tekent dus wat er van hem verwacht wordt, maatschappelijk gezien, aangepraat verdriet, dat hij vast nauwelijks voelt gezien genoemde redenen. Wat we dus zien op die tekening is hoe hysterisch en geschift ze daar zijn, en hoe graag ze zich wentelen in dramatiek, opgeklopte leugens en een sneue slachtofferrol!
Laatst gewijzigd door Schepsel op do mar 28, 2013 12:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ozes »

Klopt schepsel, alsof een kind enige interesse heeft in wat er achter die muur plaats vind
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:[ Wat we dus zien op die tekening is hoe hysterisch en geschift ze daar zijn, en hoe graag ze zich wentelen in dramatiek, opgeklopte leugens en een sneue slachtofferrol!
Het zou me zelfs niet s verbazen dat die sneue tekening helemaal niet uit Palestina komt maar dat ze die hebben laten maken door een wit kindje in een Belgisch klaslokaal met de aanbeveling tekenen jullie nu s hoe vreselijk kleine Mohammed zich moet voelen door die akelige stoute Joden!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Afbeelding
De blonde griet links is Griet Deknopper de auteur van dat artikeltje Zo voel ik mij (snik snik) in Klasse. Of hoe vakliteretuur voor leerkrachten misbruikt wordt voor de meest schaamteloze linkse propaganda. Wss laten zij en haar vriendinnetje met Palestijnensjaaltje zich volop verwennen door stoere maar gediscrimineerde Marokkaanse binken.
Ook s even kijken hoe het er in dat "onderdrukt gebied" zoals dat heet aan toe gaat:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Pilgrim »

Mijn mening is niet welkom op school, want ‘te rechts’

Marc van Molenbeek, 08-12-2016

Afbeelding

‘Eruit gestuurd bij maatschappijleer, omdat ik kritiek op islam en vluchtelingen had’

“Hallo redactie van TPO,

Nadat ik er gister was uitgestuurd bij het vak maatschappijleer, omdat ik simpelweg kritiek op de islam en op vluchtelingen had, was ik vandaag niet meer welkom in de les.

Bij de les van gisteren hadden we een discussie over het achterlaten van cultuur door de vluchteling, waarbij ik mijn mening sterk uitte omdat ik me zorgen maakte om de antisemitische en homofobe aspecten van de islamitische cultuur, die veel vluchtelingen meebrengen vanuit hun thuisland. Onze leraar maatschappijleer/conrector trok het niet langer en stuurde mij eruit bij het eerste woord wat ik tijdens zijn uitleg zei. Ik werd er samen met een andere leerling uitgestuurd die bekend staat als een vervelende leerling die veel schreeuwt.

Nadat hij ons eruit had gestuurd praatte hij minuten lang met onze medeleerlingen over hoe vervelend wij zijn en probeerde hij onze medeleerlingen tegen ons op te zetten. Een jongen uit mijn klas mag mij niet omdat ik ‘Alt-Right’ ben.

Vandaag (ik schrijf deze brief inplaats van de les maatschappelijleer) ben ik er na één seconde samen met de andere leerling eruit gestuurd. De leraar zei dat hij ons niet meer in zijn les wilde hebben.

Van deze leraar weet ik dat hij GroenLinks-lid is en dus daarom zeer politiek vooringenomen. Hij is tevens conrector van onze school en vanwege die reden kan ik ook niet met de conrector over dit probleem praten. De rectrix houdt zich totaal niet bezig met de leerlingen, niemand weet wie ze is, en ze is politiek actief geweest voor D66. Hogerop hulp zoeken is vrijwel zinloos.

Deze leraar heeft vaak genoeg naar mij gescholden: “Houd je bek” of “tyf op” gebruikt hij om mij aan te spreken als hij wil dat ik zwijg of dat ik de klas verlaat. Hij noemt me ook “reaguurder” en heeft duidelijk een mening over “andersdenkenden”.

Ik maak me zorgen over de situatie op Nederlandse VWO-scholen en met name mijn school X in X [school in kwestie bij TPO-redactie bekend, red]. Vrijwel alle leraren zijn links en verbergen dat ook niet. Natuurlijk mogen leraren een mening hebben maar ik vind niet dat ze deze mening moeten indoctrineren op scholen in Nederland.

Op onze school werd na de verkiezingen enorm agressief gereageerd op de verkiezingswinst. Één leraar tekende een Hitlersnor op het portret van Trump en onze geschiedenislerares heeft lessen lopen jammeren over hoe erg het wel niet was.

Maar het bleef niet bij deze indoctrinatie. Door het eruit sturen van mij is mijn mening ook verdwenen uit de les. Mijn “foute” mening was niet meer welkom. Door deze selectie op meningen en door het opdringen van politieke correctheid heb ik besloten (ook omdat ik door het wegsturen een tussenuurtje heb) om deze brief te schrijven. Ik maak me net als vele anderen zorgen om deze situaties op scholen!

Met vriendelijke groet,

Naam bij redactie bekend.”


http://media.tpo.nl/2016/12/08/u-zond-i ... te-rechts/
Ik had niet gedacht dat het zo erg was...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Mijn mening is niet welkom op school, want ‘te rechts’

Ik had niet gedacht dat het zo erg was...
Ik ook niet. Deze brief moet naar het ministerie van onderwijs gestuurd worden, en naar Geert Wilders.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Mahalingam »

In mijn schooltijd heel gewoon: dat een klas voor straf in zijn geheel moest 'nablijven' vanwege een akkefietje waarbij niet bekend is wie van de klas het gedaan heeft.

Maar in deze moderne tijden? Ze pakken hun spullen en gaan gewoon weg want wie houdt ze (lichamelijk !!!) tegen? Ongewenst aanraken is een aanklacht riskeren.

Een leraar liet na muziekles een klas nablijven. Hij versperde de deur door er te gaan zitten met een gitaar.
Een leerling belde de politie. "Vrijheidsberoving!". En die kwam. En de gerechterlijke molens gingen draaien. De leraar werd veroordeeld. Die ging in hoger beroep. Toen werd hij vrij gesproken omdat de getuigenissen van de betrokkenen volkomen wartaal waren.
Keine Freiheitsberaubung - Lehrer freigesprochen
http://www.spiegel.de/lebenundlernen/sc ... 35165.html
"Es gab objektiv weder eine Freiheitsberaubung noch eine fahrlässige Körperverletzung",
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ik had niet gedacht dat het zo erg was...
Ik weet dat al lang, de minste suggestie van "rechts" denken wordt bestraft door directie, ouders én collega's in het onderwijs. En dat strekt zich uit van de allereerste kleuterklas tot het doctoraat aan de universiteit. Off the record hebben verschillende professoren mij al verteld dat zij wel weten tot welke rampen de linkse waanzin leidt maar ze houden hun mond omwille van de riante verloning en het even vette pensioen achteraf.
Een hoogleraar economie vertelde me dat hij in de jaren 1990 voor rekende dat de Euro een ramp zou worden en dat hem dat ei zo na zijn job gekost had. Toen ik vroeg en hoe kijk je daar nu jaren later tegen aan ? was t van nu praat ik mee met de anderen want het is nu toch te laat .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ali Yas »

Is dit niet gewoon strafbare discriminatie op grond van politieke opvattingen?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Is dit niet gewoon strafbare discriminatie op grond van politieke opvattingen?
In principe wel, maar als justitie ook politiek gestuurd wordt net zoals onderwijs maakt een "opstandige" leraar geen enkele kans. Als hij zijn ontslag aanvecht bij de D66 rechtbank krijgt hij er nog een straf wegens racisme bovenop.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
Een leraar liet na muziekles een klas nablijven.
Laat mij even speculeren. Was het zo'n soort klas?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:
Mijn mening is niet welkom op school, want ‘te rechts’
Ik had niet gedacht dat het zo erg was...
Ik ook niet. Deze brief moet naar het ministerie van onderwijs gestuurd worden, en naar Geert Wilders.


Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door King George »

Er zijn grenzen? Grenzen dicht is nou net iets wat niet in zijn vakjargon voorkomt...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door King George »

Ook op deze droplul van toepassing: Héy teacher, leave that kids alone!

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Pilgrim »

Leraar christelijke basisschool verlaagt zich tot ophitsing van pupillen tegen PVV!

Geplaatst op 10 maart 2017

Afbeelding

Deze avond bereikte mij een wel zéér alarmerend bericht, beste vrienden, mede-lezers en -reaguurders van E.J. Bron: Weliswaar was het allang duidelijk dat de verkiezingsstrijd van 2017 in een verbeten, grimmige sfeer gehuld is en dat we nergens van hoeven op te kijken, maar niettemin is het nog steeds zo dat je sommige dingen moet meemaken – of tenminste uit betrouwbare bron vernemen – wil je ze geloven. Zo ook met dít voorval, dat er om schrééuwt om onder uw aandacht gebracht te worden. Sta mij dus toe het U bij deze uit de doeken te doen:

Sommigen onder U herinneren zich misschien nog mijn artikeltje van 13 februari jl. met betrekking tot “een zeer eenvoudig invullesje”, waarmee een oude vriendin van mij, woonachtig in de Randstad, verontrust bij mij aan de bel trok, omdat zij vreesde voor zowel de indoctrinatie als het achterblijvende niveau op de – officieel christelijke – basisschool van haar kleindochter, die echter voor het grootste deel door leerlingen uit immigrantenfamilies wordt bevolkt.

Het spreekt vanzelf dat zij van dit artikel eveneens kennis genomen heeft. Zij heeft mij toen en passant nog laten weten dat ze content was met de inhoud. Ik had er echter niet op gerekend binnen relatief korte tijd opnieuw van haar te vernemen. Toch was dat hetgeen er vanavond gebeurde: Opnieuw een mail. Van háár:

“Vanmiddag na schooltijd kwam Kim (niet de echte naam van haar kleindochter) even bij me aanlopen”, legde ze me in die mail uit, “zoals ze dat wel vaker doet. Heel gezellig vind ik dat altijd. Ik vroeg hoe het vanmiddag op school geweest was en wat er tóen uitkwam...” Het bleek dat de klas gezamenlijk naar het Jeugdjournaal had gekeken met de komende verkiezingen als onderwerp. Ter afsluiting had de leraar opeens een, zacht uitgedrukt, vréémde manoeuvre uitgehaald: Hij was met de vraag gekomen “hóe de kinderen het zouden vinden als de PVV zou winnen en alle moslims vervolgens het land uit zou zetten.”

Nu had ze me al eerder duidelijk gemaakt, dat zo’n 75% van de kinderen bij Kim in de klas van allochtone afkomst is. Het hoefde dan ook geen verwondering te wekken dat de reactie op een dergelijke stemmingmakerij er één geweest was van door elkaar heen schreeuwen en tieren, de één vermoedelijk nog harder dan de ander! Afgezien van Kim, verklaarde haar grootmoeder, zitten er nog twee of drie autochtone kinderen in die klas, waarvan één haar hartsvriendinnetje. “Ik wist er niet veel anders op te zeggen, dan te vragen, of z i j nog wat hadden gezegd,” zette mijn vriendin verder uiteen, “maar daar kwam niet zoveel op terug. Ik ben er zelf natuurlijk niet bij geweest, maar Kim’s gezichtje, op het moment dat ze dit vertelde, beviel me niet; ze maakte een geïntimideerde indruk. En geen wonder: Hoe kómt zo’n man er op! “

Ze vroeg zich nu af wat ze hier mee aanmoest, vertelde ze. “Ik heb Kim op het hart gedrukt dit in elk geval wèl thuis te vertellen. Wat haar ouders er al of niet mee doen, ik kan er geen hoogte van krijgen, maar als ik je moet zeggen, wat ík er van denk: Dit kán gewoon niet! Het is pure ophitserij en het volgende wat je zult zien, is dat die paar Nederlandse leerlingen er de dupe van worden! Ik snáp zo’n man niet, Theresa; ik kan er met mijn hoofd niet bij!”

Met één of twee dagen zou ze, dacht ze, eens voorzichtig proberen uit te vissen, of haar dochter inmiddels op de hoogte was en wat ze er van vond, of er mee dacht te gaan doen. “Maar ik dacht óók direct aan jóu. Dat vorige artikel van je was best goed en iemand moet dit toch in de opnbaarheid brengen, al is het nóg maar zo’n klein beetje. Wil jij er nog eens je gedachten over laten gaan? Want dit gaat volgens mij de verkeerde kant op. Of ik nou 100% voor de PVV ben, ik laat het even in het midden, maar wat híer gebeurt, is niet goed, helemáál niet!” Ze besloot met: “Geef je me een seintje, als je er wat mee doet? En…geen namen, hè?” Nee, lieve X, erewoord: Geen namen.

Wat niet wegneemt, beste lezers van de site van E.J. Bron, dat ik het overigens als mijn plicht beschouwde om onmiddellijk in het toetsenbord te klimmen, teneinde U op de hoogte te brengen van dit ongelofelijke, maar helaas authentieke geval. Dit heeft déze vrijdagmiddag plaatsgevonden. Op een, in naam, christelijke basisschool! Wèlke vormen van landverraad staan ons nog te wachten? Wat moet de uitkomst worden van dit alles?

Wees van deze absurditeiten doordrongen wanneer U op 15 maart a.s. uw stem uitbrengt... in het belang van ónze kinderen!

Door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/10 ... tegen-pvv/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Pilgrim »

CDU-Hessen wettigt pervers leerplan van de Groenen (!)

Geplaatst op 2 april 2017

Afbeelding

CDU onder Merkel uiterst linkse partij geworden

Nog niet eens door haar totaal onnodige beslissing om na Fukushima de veiligste kernreactoren ter wereld – de Duitse – te laten uitschakelen, bewijst Merkel dat ze de Groenen allang links heeft ingehaald. Ook, en dan in het bijzonder, haar ongrondwettelijke politiek van massale immigratie van mannelijke moslims, die, gesteund door Saoedi-Arabië, Soros en talrijke westerse NGO’s als veroveraars naar Duitsland kwamen, is de doorzetting van pure Groene politiek.


Welnu, Merkel zou dit niet kunnen doen als de CDU en haar 500.000 partijleden het haar niet zouden toestaan. Dat Merkel bij de laatste partijdag van de CDU met bijna 100% van de stemmen werd gekozen (dit kreeg Honecker niet eens voor elkaar), raakt de CDU als stigma niet meer kwijt. Uiterlijk sinds déze verkiezingen zijn de twee grootste Duitse partijen – SPD en CDU – ware partijen van het volksverraad.

Wie tegenwoordig op de CDU stemt, is erger dan diegenen die destijds op de NSDAP hebben gestemd
Thans zet een CDU-regering de perverse, wetenschappelijk onhoudbare en linkse gender-politiek door op de scholen en in de kinderopvang van de deelstaat Hessen. Daar moeten de kinderen voortaan de onzin aanhoren dat iedereen zelf zijn geslacht kan kiezen, dat er geen biologisch gedetermineerde gebondenheid aan de sekse bestaat, en ze mogen al op de leeftijd van 7 jaar spreekbeurten over fellatio en cunnilingus houden.

Dit is niets anders dan een brute en criminele verkrachting van de zielen van onze kinderen, die geïnitieerd werd door de Groenen (die willen immers ook seks met kinderen wettelijk toestaan), maar er door de CDU werd doorgedrukt.

Wie nu nog bij de volgende Bondsdagverkiezingen feitelijk op de CDU stemt, is in mijn ogen erger dan degenen die in 1933 op de NSDAP stemden. Want de toenmalige kiezers konden niet weten dat de NSDAP zich zou ontwikkelen tot een partij van genocide tegen de Joden – en de aanzet zou geven tot de Tweede Wereldoorlog.

Maar Merkel heeft inmiddels genoegzaam bewezen wat voor desastreuze – en voor ons, Duitsers, dodelijke politiek ze bedrijft. Er is maar één keuze: de AfD. Of deze ons nu in alle opzichten bevalt of niet.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/02 ... e-groenen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Linkse indoctrinatie in het onderwijs

Bericht door Pilgrim »

Schrijf een brief aan terroristen! Kinderen wordt met behulp van nieuwe onderwijs-leermiddelen verteld om ‘moordenaars’ te respecteren

Geplaatst op 30 mei 2017

Afbeelding

Nieuw onderwijs-leermiddel dat schoolkinderen op zevenjarige leeftijd al aanraadt ‘een brief aan een terrorist te schrijven’.

Het boek ‘Talking About Terrorism’, dat weken voor de Manchester Arena gruweldaad werd uitgegeven, beschrijft de willekeurige massamoord op onschuldige mensen uit het publiek als een ‘soort oorlog’...

Het vertelt basisschoolkinderen dat terroristen mensen doden, omdat ze geloven dat ze ‘oneerlijk en niet met respect’ worden behandeld.

Het geeft voorbeelden van ‘terroristen’ waarvan de ideeën later juist blijken te zijn: ‘De Suffragettes gebruikten geweld en werden terroristen genoemd…’, beweerde het. Vandaag denken veel mensen aan hen als dappere vrouwen en bewonderen hun strijd om het vrouwenkiesrecht.

In een opdracht, die wordt aanbevolen voor leerlingen van 7 tot 11 jaar, worden leraren aangespoord om kinderen uit te nodigen een brief aan een terrorist te schrijven. Als ze zes vragen aan terrorist zouden kunnen stellen, wat zouden dat voor vragen zijn?

Het boek, gepubliceerd door Brilliant Publications en met een voorwoord van Peter Wanless, de directeur van de NSPCC, is door critici, die zeggen dat het potentieel gevaarlijk is, scherp veroordeeld.

Chris McGovern, voorzitter van de Campaign for Real Education, zei dat de briefopdracht de leerlingen in verwarring zou brengen en hen mogelijk overstuur zou maken. Hij zei: “Dit is een bizar idee, gebaseerd op het misleidende begrip dat basisschoolkinderen moeten communiceren met en ‘respect’ tonen voor religieuze fanatici die hen willen doden.

Het maakt deel uit van de agenda van de “Britse Waarden”, die door Ofsted [de onderwijsinspectie] en de onderwijs-stichting aan de scholen wordt opgedrongen.

Als we proberen kinderen te helpen de motieven van terroristen te ‘begrijpen’, dan wekt het boek sympathie op voor de moordenaars, stellen critici.

“Het leslokaal van de basisschool is niet de plaats om het terrorisme te humaniseren door ‘een denkbeeldige dialoog aan te gaan’.”

En door de Suffragettes en Nelson Mandela erbij te betrekken, brengt het kinderen tot de vraag of terrorisme kan worden gerechtvaardigd, zeggen ze.

Bron: www.express.co.uk

Auteur: Jon Coates

Vertaald uit het Engels door: “Wachteres”

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/30 ... specteren/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie