Verkiezingstijd.

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Positief nepnieuws moet u verleiden toch weer op gevestigde partijen te stemmen

Xander, 02-03-2017

Afbeelding
Volgens De Hond zal Mark Rutte een coalitie gaan vormen met deze drie heren (vlnr: Alexander Pechtold, Sybrand Buma en Jesse Klaver Yasser Feras). Een stem op de VVD op 15 maart betekent in dat geval ook een stem op GroenLinks.

Economische ‘groei’ gebaseerd op enorme schuldenzeepbel - Criminaliteit zou landelijk zijn afgenomen, maar 3,5 miljoen delicten worden niet meegerekend - Opiniepeiler Maurice de Hond: Peilingen politiek gekleurd om PVV kleiner te maken / Coalitie VVD/CDA/D66/GL meest kansrijk (= ontstaan grote onderklasse met energie- en vervoer armoede)

Is het u ook opgevallen hoeveel positief ‘nieuws’ over bijvoorbeeld de economie er deze weken door de media wordt gebracht? En hoe de PVV, met afstand de grootste en meest kansrijke anti-elite volkspartij, in een aantal peilingen tegelijkertijd plotseling veel virtuele zetels verliest? Dat is natuurlijk geen toeval, maar bedoeld om u het valse gevoel te geven dat het eigenlijk weer prima gaat met Nederland en Europa, en ‘de rest’ dat ook vindt, en ‘dus’ een stem op continuering –dus op de gevestigde elite partijen- voor de hand ligt. Maar gaat het echt wel de goede kant op?

Fake economische groei gekocht met maandelijks € 90 miljard
Met maandelijks 90 miljard uit het niets gecreëerde euro’s koop je veel, heel erg veel. In dit geval: schulden, waarmee de Europese Centrale Bank al jaren de economische ‘groei’ van de eurozone bekostigt. Omdat een groot deel van dit geld niet direct in de economie (maar in de zakken van grootaandeelhouders, topmanagers, financiële spelers e.d.) vloeit, houdt de bank de rente juist extreem laag, waardoor schulden maken voor staten en bedrijven nog nooit zo aantrekkelijk is geweest. Het gevolg zien we ook in eigen land: overal schieten de bouwkranen weer uit de grond. Het gaat weer ‘goed’... toch?

Waar komen iedere maand die € 90 miljard (vanaf april € 60 miljard, al wordt serieus nagedacht over handhaving van € 90 miljard) eigenlijk vandaan? Antwoord: nergens. Ze worden vanuit het niets gecreëerd. Bij mensen die op de middelbare school ooit 2 lessen economie hebben opgelet, zou een lampje moeten gaan branden. Onbeperkt geld bijdrukken, en dat bij een zeer lage economische groei, dat leidt toch tot enorme inflatie*, tot geldontwaarding, tot permanent koopkrachtverlies, en uiteindelijk tot bittere armoede? Inderdaad, en dat is dan ook wat er aan het gebeuren is. Stapsgewijs, zodat u als burger zo min mogelijk in de gaten heeft.

* In eurozone kampioen Duitsland inmiddels 2,2% en snel stijgende. Vooral energie en brandstof werden met 7,2% fors duurder, maar levensmiddelen met 4,4% ook. Wanneer steeg uw loon voor het laatst zo hard, laat staan uw uitkering of AOW/pensioen? (1)

Basislessen economie vergeten?
Maar op de één of andere manier zijn de meeste van onze medelanders die lessen economie weer vergeten. Het kan ook dat ze, ‘wijs’ gemaakt door politieke en financiële ‘experts’, denken dat het deze keer anders zal gaan, dat we met het maken van gigantische, nooit meer af te lossen schulden om torenhoge uitgaven –en daarmee ‘groei’- te financieren, juist duurzame welvaart creëren. En als u dan ziet dat uw buurman weer in een nieuwe auto rijdt, uw zwager een nieuwe keuken laat installeren, en uw beste vriend naar een nog groter huis verkast, dan lijkt dat idee te worden bevestigd, net als nepnieuws koppen zoals:

'Pensioenfondsen verbeteren positie verder in februari' (Dat die fondsen op dit moment worden leeggeroofd door het fatale lage rente / opkoopbeleid van de ECB, en worden gebruikt om bankroet Zuid Europa en daarmee de eurozone overeind te houden, wordt er alleen niet bij verteld.)

'Sterke groei Nederlandse industrie in februari' .Niettemin lezen we al tijden over ontslagrondes en faillissementen in het bedrijfsleven (The Phone House, Euroland, Zorginstellingen Vivence ,ZSV Wonen en Solace, de Nederlandse tak van modebedrijf Vögele, en vanaf 2015 van V&D, Scheer & Foppen en Macintosh, MS Mode (dat gedeeltelijk een doorstart maakt), McGregor, Perry Sport / Aktiesport, La Ligna en Houtbrox (kledingwinkels), slijterijketen Mitra en distilleerder Dirkzwager, Paradigit, Foto Klein, DA Drogist, Dixons / MyCom (gedeeltelijke doorstart), Miss Etam (doorstart), Schoenenreus (voor de 2e keer!).

Dan hebben we het nog niet gehad over 2014, met faillissementen voor Mexx, Halfords, Free Record Shop, Polare en Siebel, noch over een verwachte stijging van het aantal faillissementen in 2018 (na een periode van ‘daling’).

Nog wat andere koppen van deze week: Zalando, Coolblue behalen flink meer omzet... Ahold toont 'solide cijfers'... 'Hogere omzet en meer winst NS' (maar ze vragen gelijk wel om een paar miljard extra), record aantal reizigers Duitse luchthavens... Omzet uitzendbranche en horeca verder gestegen... enzovoorts. Alles om het misleidende beeld overeind te houden dat de crisis voorbij is, en het –natuurlijk mede dankzij het kabinet Rutte- weer voor de wind gaat, in zowel Nederland als in Europa.

Valuta oorlog gevolgd door instorting en nieuwe wereldoorlog
Misschien vraagt u zich af waarom de euro dan nog steeds overeind blijft, waarom er nog geen torenhoge (hyper)inflatie is. Eén van de redenen is de wereldwijde valuta oorlog die sinds enige jaren is losgebarsten. Niet alleen Europa, maar ook Amerika, Japan en vooral China maken onvoorstelbaar hoge nieuwe schulden in combinatie met extreem lage rente, zodat hun munten en daarmee hun export goedkoper worden.

De euro deelt het ‘vertrouwen’ dus met andere, eveneens wankele wereldmunten. Daarom heeft het voor beleggers en investeerders niet veel zin hun geld naar elders te verplaatsen, omdat de verschillende valuta dankzij het globalisme en het IMF elkaar als domineesteentjes zullen doen omvallen zodra er één door een kritieke ondergrens zakt, of dat nu de euro, de dollar, de yen of de renminbi is. Ook in opkomende economieën zoals Turkije, India en Brazilië zijn grote economische- en valuta crises uitgebroken.

Kortgezegd: de hele wereld drijft op een schuldenzeepbel van historische, astronomische omvang, die in almaar sneller tempo nog groter wordt. Het enige wat de gigantische wereldwijde klap nog tegenhoudt is datzelfde wankele ‘vertrouwen’. Op zeker moment krijgen echter de grootste optimisten in de gaten dat al die schulden van staten, bedrijven en burgers nooit meer zullen worden terugbetaald – en dat zal het begin van een instorting zijn waar we ons nu nog amper een voorstelling van kunnen (en durven) maken. Bovendien loopt in de hele geschiedenis vrijwel iedere valuta oorlog op een ‘hete’ oorlog uit, in dit geval vermoedelijk een nieuwe wereldoorlog.

Nepnieuws over criminaliteit
'Criminaliteit in Nederland over gehele linie afgenomen' , maar in januari nog het nieuws dat de criminaliteit veel hoger is dan in officiële cijfers wordt aangegeven (3,5 miljoen delicten die niet worden geregistreerd / behandeld!), mede omdat heel veel mensen geen aangifte meer doen omdat dit vaak toch geen zin heeft. Criminelen achten zichzelf inmiddels ‘onaantastbaar’, en de ‘burgers dreigt het vertrouwen te verliezen in de rechtshandhaving’, onder andere omdat de politie te weinig mankracht heeft.

Tussen neus en lippen sijpelen er ook berichten naar buiten over de ‘opmars van de onderwereld in Noord Nederland’, toenemende drugscriminaliteit in havens, sterk gestegen smokkel van cocaïne, inbraakgolven in landelijke gebieden zoals het Zeelandse Tholen, ‘de spuigaten uitlopende criminaliteit’ en bedreiging van bestuurders in West Brabant, zozeer dat een burgermeester de vergelijking trekt met de maffia, een criminaliteitsgolf rond studentencomplexen, misdadigers die bij liquidaties steeds zwaardere wapens zoals machinegeweren beginnen te gebruiken, een kwart van alle Nederlandse gemeenten waar de criminaliteit ook officieel is gestegen, en tevens een kwart van alle inwoners van Amsterdam die wel eens het slachtoffer is van criminaliteit.

Nepnieuws over de PVV
De PVV staat in de meest recente peiling van Maurice de Hond, bepaald geen fan van Geert Wilders, stabiel op 29 zetels. Hij legt op z’n site op heldere wijze uit waarom de andere peilers (o.a. TNS/Nipo, tegenwoordig Kantar Public geheten) van die grote verschuivingen laten zien, die volgens hem geen goed beeld weergeven omdat ze niet meer wetenschappelijk, maar politiek gekleurd peilen (2). Dat doen ze om de kiezers te manipuleren, want kiezers stemmen graag op 'winnaars', dus schildert men de PVV nu af als de plotselinge grote verliezers. alsof veel mensen bij Geert Wilders weglopen en weer teruggaan naar Ruttes VVD.

Laat u dus niet opnieuw misleiden. Denk bijvoorbeeld terug aan 2012, toen alle peilers er faliekant naast bleken te zitten. Of recenter aan de presidentsrace in de VS, toen alle ‘experts’ tot één dag van te voren een grote overwinning voor Hillary Clinton voorspelden. In Nederland worden nu dezelfde media tactieken toegepast, laten we hopen met eenzelfde soort mislukking als in Amerika als gevolg.

Het enige wat de al jaren voorspelde forse winst van de PVV lager kan doen uitvallen, is de traditioneel lage opkomst onder PVV stemmers. De Hond: ‘Maar het zou kunnen dat ze deze keer heel gemotiveerd zijn om hun middelvinger op te steken.’ Maar zelfs als wordt de PVV toch de grootste, verwacht hij dat de andere partijen Wilders zullen blijven buitensluiten. Een coalitie VVD/CDA/D66/GroenLinks acht hij dan het meest kansrijk. (3)

VVD/CDA/D66/GL kabinet meest kansrijk = ontstaan onderklasse met energie- en vervoer armoede
Zeker gezien de ‘linksruck’ van het CDA onder Buma, en het afscheid van het traditionele rechtse liberale gedachtengoed van de VVD onder Rutte, zal dit op basis van hun partijprogramma’s zonder twijfel leiden tot fors hogere energie- en brandstofprijzen –om de niet bestaande antropogene klimaatopwarming te stoppen-, en daardoor het ontstaan van een grote maatschappelijke onderklasse met ‘energie (en vervoer) armoede’ veroorzaken.

Dus laagbetaalden, werkelozen, arbeidsongeschikten, gepensioneerden, bejaarden en bijstandsontvangers: bereidt u maar alvast voor op koude en donkere woningen en lange fietstochten door weer en wind met zware boodschappentassen, omdat verwarmen, verlichten en autorijden over een paar jaar voor u –en als GroenLinks en D66 hun zin krijgen ook een groot deel van de middenklasse- compleet onbetaalbaar worden.

Xander

(1) Deutsche Wirtschafts Nachrichten
(2) Maurice de Hond
(3) Interview Revu.nl met Maurice de Hond

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... te-stemmen
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Pauw & Jinek spannen samen met links publiek om Fleur Agema onderuit te schoffelen. Gelukkig is Fleur een topper!

Door Michael van der Galien, 2 maart 2017

Afbeelding
Fleur Agema (PVV) weerde zich kranig bij de NPO.

Het publiek mocht losgaan op Fleur Agema van de PVV. Helaas voor Eva Jinek en Jeroen Pauw bleek Agema ontzettend sterk in haar schoenen te staan en was ze ook nog eens zo vriendelijk en sociaal dat ze uiteindelijk dé grote winnaar van het debat werd.

Eén dag nadat Eva Jinek zich vreselijk misdroeg tegen VNL-lijsttrekker Jan Roos mocht PVV-Kamerlid (en de nummer twee op de kieslijst) Fleur Agema aanschuiven bij het ultralinkse programma. Zoals je zou verwachten werd ook zij regelmatig aangevallen. En niet alleen door Mona Keijzer (CDA) die tegenover haar zat, maar ook eerst en vooral door het publiek.

Want dat misdroeg zich op een gegeven moment echt totaal. Iedere keer dat Agema ook maar iets zei ter verdediging van haar partijleider of het partijprogramma van de PVV moest ze het ontgelden.

Lees verder>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

:band: En van je hela hola houd er de moed maar in....Krol voorspelt 10 zetels voor 50Plus
Henk Krol voorspelt tien zetels voor zijn 50Plus. „Dat gaan we absoluut halen.” Eerder werden dit soort zetelaantallen ook door de peilers voorspeld, maar na recente blunders veranderde dat en daalde de club in de peilingen. Krol gelooft echter niet dat de peilers dat goed zien.

De politicus deed zijn uitspraken in Twente waar, als onderdeel in een interviewserie, alle lijsttrekkers om een voorspelling wordt gevraagd.

Krol gelooft verder dat de PVV de grootste partij wordt met 28 zetels. Hij hoort op staat namelijk van veel mensen dat ze Wilders willen stemmen.

De lijsttrekker denkt niet dat hij minister zal worden als zijn partij gaat regeren, al sluit hij het ook weer niet uit. Krol voelt zich meer volksvertegenwoordiger dan politicus, zei hij in Twente. En die rol kan hij in de Kamer het best spelen, vindt Krol.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Ga niet “strategisch” stemmen

Geplaatst op 4 maart 2017

Afbeelding

In mijn laatste stukje schreef ik dat ik niet ging stemmen. Inmiddels heb ik dat toch gedaan! Hoe komt dat? De Kiesraad bestaat uit ambtenar(r)en waar enkel de bureaus van werken. Als die van hout zijn, tenminste. Anders werkt dat ook niet. Na veel vergeefse moeite om contact te zoeken, schreef ik mijn stukje. Dat plaatste E.J. Bron. Tien minuten later komt mijn echtgenoot met een dikke envelop uit Nederland aan lopen. “Ik denk dat je hier op zit te wachten.” Fijn. De volgende dag gelijk naar de ambassade om mijn stem in te leveren. Dat probleem is voor mij dus opgelost. Voor heel veel andere Nederlanders helaas niet.

Maar daar wil ik niet over schrijven. Ik zie dat er nogal wat interesse bestaat voor twee zetelrovers met een clown (VNL) en het conservatieve equivalent van Yasser Feras (FvD). Nou heb ik persoonlijk nogal grote problemen met zowel de VNL als FvD. De heren Bontes en Van Klaveren zitten niet in de Kamer voor u, maar omdat het riant betaalt en zo komen ze lekker in het zonnetje. Nergens anders voor. Ze huurden eerst Mr. Moskowicz in. Toen hun opportunisme hem iets te gortig werd, stapte hij op. Hij vond het niet erg dat ze meer beloven dan ze kunnen waarmaken, maar onmogelijke beloftes doen (invoering van de doodstraf), zodat ze in de Kamer kunnen blijven en het grote geld incasseren, dat ging hem te ver. Daarna wisten ze een prima clown te arrangeren, die doet het goed. Verstandige investering. Mr. Theo Hiddema kwam even neuzen omdat ze beter betaalden dan de PVV, maar toen Thierry Baudet nog meer bood, ging hij daar naar toe. Op zulke partijen stem ik niet.

Min of meer hetzelfde geldt voor Thierry Baudet van FvD. Aardige man, ziet er prima uit. Doet het goed bij de kiezers. Weet het correct te zeggen. Vandaar dat hij de GeenPeil campagne zeer succesvol gezicht wist te geven. Ook die ruikt het grote geld, dus begon hij voor zichzelf. Om zichzelf wat meer cachet te geven, bood hij net iets meer dan Wilders en Bontes en wist Mr. Hiddema in te huren. FvD doet het redelijk in de peilingen. Maar ik vind het niet netjes om de PVV en Geert Wilders 12 jaar het vuile werk te laten doen en vlak voor de eindstreep proberen de race te winnen. Dat is voor mij meer dan genoeg reden om liever niet dan op twee zetelrovers met een clown of twee opportunisten te stemmen.

Ik heb nog een bezwaar tegen beide partijen. Iets waar beide partijen liever niet over praten. Lees het programma maar eens goed door. Zowel VNL als de FvD zijn zeer extreem liberale partijen. Ze staan voor een absurd kleine overheid, en alles wat sociaal is willen ze schrappen. Maakt niet uit wat. De vrije markt moet regeren. Het ultieme ideaal van beide partijtjes is een regering als scheidsrechter(tje) die zo min mogelijk ingrijpt in de economie. U moet het voortaan zelf regelen. Al die nutteloze overbodige regelgeving, dat is slecht voor de economie. Klinkt leuk, maar wat echte liberalen u niet vertellen is dat ze alles willen privatiseren. WW? Verzeker u zelf maar. AOW? Had u zelf moeten regelen, jammer. Bescherming tegen ontslag? Dat is slecht voor de economie. Sociale woning? Dat regelt u zelf maar op onze vrije markt. En anders zijn kartonnen dozen heel betaalbaar. Het ideaal voor dit soort partijen is werken op stukloon, voor de laagste bieder. Zolang als nodig is. Dat is heel leuk als u eigenaar van een bedrijf bent, maar een stuk minder leuk als u werknemer bent. Stem op VNL of FdV, en iedereen wordt ZZP!

We leefden in zo’n samenleving tot rond 1940. Het woord ‘armoede’ kent u niet. Geen probleem, stem vooral op VNL of FvD. Dan kunt u het leren. Wees blij als er een gaarkeuken komt. Voor 1919 was er geen werkweek van 40 uur. U werkte zes dagen per week, of zolang als uw baas u nodig had. Ontslagbescherming hebben we aan de Duitsers te danken, en onze sociale wetgeving ook. Voor WOII was Nederland een bijna 100% liberaal land. Als u stemt op VNL of FvD kunt u de goede oude tijden weer laten herleven. Voor mij meer dan genoeg reden om daar niet op te stemmen.

Daar willen aanhangers van de zetelrovers en de opportunisten niets over horen. Valt wel mee, dat gebeurt toch niet, je weet niet waarover je praat. Dat soort kul argumenten. Sorry mensen. Dat is toch echt liberalisme. Ik kan er helaas niets aan doen. Geschiedenis is nu eenmaal een hobby van me, en ik kan me de verhalen van mijn inmiddels lang overleden ouders en mijn ooms en tantes die rond 1900-1930 opgroeiden goed herinneren. Zo leuk was het toen niet. Gezellig? Ja, dat wel. Maar het was keihard werken. Voor een habbekrats. Als u op VNL of FvD gaat stemmen, mag u dat ook gaan doen. Liberalisme is perfect voor de gegoede middenklasse, en nergens anders voor. En dan moet u niet klagen dat u niet gewaarschuwd was.

Maar ik heb een hele andere reden om u te adviseren vooral niet op die twee extreem liberale splinters te stemmen. Op dit moment gaan de peilingen op en neer als ware het een achtbaan. Elke idioot peilt er op los en voorspelt maar raak. Zo de wind waait, waait mijn peiling. De grootste idioot, de man in het torentje, brabbelt dat de VVD 41 en de PVV 15 zetels gaat halen. Ik kan het de man nauwelijks kwalijk nemen. Hij staat onder enorme stress en dan gooi je zaken door elkaar. Kan de beste gebeuren: Wilders versprak zich ook.

Niemand weet wat de uitslag gaat worden. Persoonlijk denk ik dat de PVV ver boven de 40 zetels gaat scoren. Daar zijn goede redenen voor. Ten eerste doet de PVV-campagne het fantastisch. Wat Wilders zegt, spreekt kiezers aan. Op de tweede plaats is er verdomd weinig keuze. U heeft een binaire keuze: of Wilders of niet. Wie die niet-Wilders is, maakt verdomd weinig uit. Het verschil tussen Rutte, Pechtold, Buma of Yasser Feras is minimaal. Stem op een van hen, en u krijgt er veel meer multiculturele samenleving, de EU-provincie Nederland en tenminste 100.000 getrainde terroristen per jaar bij. Diezelfde sujetten krijgt u gegarandeerd ook als u stemt op VNL of FvD.

Ik verwacht dat de twee zetelrovers met clown en de Thierry met zijn huurling elk 1-3 zetels kunnen halen. Hopelijk minder, maar meer verwachten is niet realistisch. Wat kunnen ze met, laat ik royaal wezen: de een 2 zetels en de ander 4? Geen ruk. Alleen incasseren. Partijtjes met 1-5 zetels tellen nauwelijks mee als het op formeren aankomt. Als ze elk 3 zetels halen, moeten die zetels natuurlijk ergens vandaan komen. En dat is vrijwel zeker van de PVV.

Dat kan de formatie van het kabinet Wilders 1 voorkomen, en daarom zijn de regenten ontzettend blij met die twee splintertjes. Ze doen geen vlieg kwaad, zijn waarschijnlijk binnenkort toch verdwenen en ze houden de PVV lekker buiten de deur. Dat is voor mij de allerbelangrijkste reden om u te adviseren niet op de zetelrovers met hun clown te stemmen en ook niet op de opportunist met zijn huurling.

Veel mensen vinden dat Wilders ‘te ver’ gaat. Hij moet zich wat matigen. Die zeer beleefde mensen geloven serieus wanneer ze op een van de twee splinters stemmen dat die heel netjes het land overeind zetten. Zonder moeite, zonder harde woorden. Gewoon door redelijk te argumenteren. Mensen, zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Die stinkende wonden hebben we vele jaren. Etter en pus beheersen en overheersen onze samenleving. De multiculturele samenleving is volledig mislukt. Gelooft u maar van mij dat links allang gemobiliseerd is om de tweedeling permanent te maken. Met grof geweld. Kijk maar naar Amerika nadat Trump gekozen is en wat er in Frankrijk en Zweden op dit moment gebeurt. Jan Roos kan heel aardig praten, en Thierry Baudet nog beter. Alleen gaat dat niet werken. Beleefd vragen aan links of ze alstublieft zich wat netter willen gedragen werkt niet. Beleefd vragen aan mohammedanen wanneer ze nu eindelijk gaan integreren ook niet.

Een stem op een van die twee splinters is een stem voor een monoculturele samenleving. Eerst die van Brussel, en heel snel daarna die van Mekka. Waarom? Omdat u, beleefde Nederlander, Geert Wilders ‘te hard’ vind klinken. U prefereert een rederijker. Zo diep zijn we gezonken.

Denk daar eens over na voor u gaat stemmen.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/04 ... h-stemmen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

WE ZIJN HET ZO ONGELOOFLIJK ZAT!

Geplaatst op 4 maart 2017

Afbeelding

Ja, dat gekonkel tegen Wilders EN zijn meer dan twee miljoen aanhangers. We zijn het helemaal zat om te lezen wat de politici en kranten allemaal al niet doen om hem (en de PVV-mensen achter hem) in een kwaad daglicht te plaatsen! Wij hebben er genoeg van dat hij, en wij allemaal, voor halfgare idioten worden uitgemaakt door voor eigen vaderland te kiezen; genoeg is genoeg! Een bange hond laat de tanden zien en gromt, een waarschuwing, maar zal bijten wanneer je hem aanhaalt. Welnu, dit doen de linkse partijen! Ze grommen tijdens de verkiezingen, ze snappen en bijten naar Geert Wilders, ze zijn vals en zullen er alles aan doen om hem van kant te maken, al is het maar figuurlijk!

De linkse partijen? Er zijn toch verschillende groeperingen? Jazeker, maar hun gedachten zijn links, zij verenigen zich allen tegen de rechtse Wilders, de PVV en al die mensen die wel kunnen denken. Wat er allemaal niet gekonkeld wordt achter de schermen mogen we niet weten, maar zou openbaar moeten worden gemaakt!

We hebben er genoeg van! Genoeg van het gelieg en bedrieg, de valse koppen in kranten die doen vermoeden dat..! Het is de hoogste tijd dat het gelieg eens aan banden wordt gelegd. Neem de kop in de krant van 2 maart 2017: Een D66 Statenlid zegt “Geert Wilders hoopt op een aanslag! Een aanslag vlak voor de verkiezingen zodat hij stevig op het Haagse pluche zit als de rook weer is opgetrokken!” Mensen, WAT een bewering, wat een valse gluiperigheid van dit paasei met een kuifje. Nooit en nooit heeft Geert Wilders laten blijken dat hij een aanslag wil om hem in het zadel te helpen of iets dergelijks in deze richting gezegd. Wilders wil dit soort aanslagen juist voorkomen, in tegenstelling tot de valse linkse kliek, die er alles en alles aan doet om zelf in het zadel te blijven en ons land opoffert aan zijn dwaze ideeën en gedachten.

Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Deze D66-gast, die deze gedachte als een waarheid durft te uiten, is intens en intens vals! Is hij een waarzegger misschien, kan hij de gedachten van Geert Wilders lezen? Hij zegt te reageren op de nep-foto van Pechtold die tussen radicale moslims staat. Maar de idee achter deze foto helemaal terecht!

We hebben genoeg van valse beloften door politici en van hun gekonkel. Het is nu de zoveelste keer dat zij gebruik maken van de oude methode: lieg het volkje voor, beloof ze geld en alles wat mooi is, als ze maar voor links blijven kiezen, anders spatten ONZE, let wel, ONZE mooie dromen uit elkaar gelijk een zeepbel. En ja, daar gaan dan de dikke banen, de leuke uitstapjes, het slapen in peperdure hotels en het hoeren en snoeren.

WAT te denken van de dromen van ons, de burgers? Het belang van de werkende mensen in het vaderland? Wat is dat? Oh bah, ze worden er misselijk van en in feite kotsen deze politici op de mensen, ja, ook op de stemmers die achter hen (de partijen van het bedrog van de burger) staan. Vandaar die valse lach van Rutte. Eenmaal de stem uitgebracht, hebben we wel weer een smoes klaar, net zoals 8 en 4 jaar geleden.

Uw regeringsleiders/leidsters? Zijn deze bekwaam voor de functie waarvoor ze gekozen worden? Hebben ze ook maar enig idee van de materie? Neem die opgewonden kakel, die omhooggevallen Groen Links wereldverbeteraar Jesse Klaver. Hij zegt: “Het volgende kabinet bestaat als het aan GroenLinks ligt voor de helft uit vrouwen. Zo eenvoudig is dat niet, weten de mannen die eerder ministeriabele vrouwen zochten.”

NEE, zo eenvoudig is dit niet. Tegen vrouwen in het kabinet ben ik niet, maar waar gaat het hier nu eigenlijk om? Gaat het hier gewoon om welke vrouw dan ook? OF om vrouwen die weten waarover ze praten, vrouwen die een opleiding hebben in de richting waaruit hun functie bestaat! Het is gebakken lucht, mijnheer Klaver. Ook U hebt geen opleiding genoten in de richting politiek. U kunt geen land besturen, kletspraatjes om kiezers te krijgen. Kletsen maar om vrouwen als stemmer op Groen Links te paaien, daarna zien we wel verder. Alweer een holle blaaskaak erbij!

Net zoals bij alle baantjes van zowel mannen als vrouwen die een post bezetten in dit kabinet: het gaat niet om de juiste kennis, maar om de kennissen die je hebt, dan wordt er wel iets voor je geregeld. ONS LAND heeft dringend behoefte aan mensen die werkelijk vakkennis hebben, kennis van hetgeen waarover ze moeten beslissen. We hebben genoeg van gekonkel, ondergeschoven baantjes en elkaar de hand boven het hoofd houden.

Dan hebben we de Partij voor de Dieren van Marianne Thiemen. Voor de dieren? Nu, dat betwijfel ik ten zeerste! Ze heeft VOOR gestemd bij het generaal pardon. Ze ziet islamisering NIET als een bedreiging voor de Nederlandse cultuur. Dit wil zeggen dat ze VOOR het lijden van dieren is. Het halal slachten hoor je haar niet over. Weten de burgers van dit land wel onder welke omstandigheden de dieren geslacht worden? Of sluiten we oogjes en oortjes om het gehuil van pijn van deze dieren niet te moeten horen? In ieder geval Marianne Thieme wel.

Ach ja en de linkse politici doen er alles aan om in het zadel te blijven. Komt er eens een fout te voorschijn, kruipen ze even door het stof, een zeer wel gehate uitdrukking voor mij, want ik haat stof. Daarna een tijdje stilte rond de persoon en ja, dan ineens duikt ie weer op in een ander leuk baantje.

Altijd hoop ik weer dat de mensen zich niet opnieuw laten bedonderen rond de verkiezingen, want dan zijn de beloften niet van de lucht. Is er nog hoop? Laten we het hopen!

Marine le Pen wordt aangeklaagd wegens het verspreiden van mensen die het hoofd afgehakt worden. De kranten krijgen niet genoeg van het verspreiden van dit soort foto’s. Dat mag WEL? Dat is WEL toegestaan?

http://nieuws.tpo.nl, www.dagelijksestandaard.nl, www.dagelijksestandaard.nl

Het is zo ongelooflijk duidelijk: Tegen de tijd van verkiezingen worden door de LINKSE partijen en media tegen politici en aanhang die alleen het beste voor hebben met eigen vaderland alle registers van futiliteiten open getrokken. LINKS moet ten koste van alles zegevieren! Marine le Pen, Geert Wilders, Donald Trump e.a.... Ach ja, de Linkse macht is groot en ze zijn zeer, zeer slechte verliezers. Het zijn de nieuwe “Hitlers” om het zo maar eens te zeggen; ze onderdrukken met groot plezier en een lachende smoel het volk, ze minachten ons, lachen ons uit vanwege het opnieuw stemmen voor een wereld die niet meer de onze zal zijn!

EEN LAATSTE KANS! Wanneer we deze laatste kans missen om TEGEN de EU te stemmen, ofwel tegen het juk van de onderdrukking door politici,dan is het voorgoed afgelopen. Weg met ONZE vrije mening, er zullen heel wat veranderingen komen. Mensen GA STEMMEN. Stem TEGEN Links. Stem en laat u niet meer beduvelen door valse beloften! STEM, laat Uw mening horen.

HET JUK VAN DE ONDERDUKKING, DE LAARS IN DE NEK? Jazeker, de “LINKSE LAARS”. Ooit zijn wij, de Nederlanders, onder het juk van de onderdrukking uitgekomen, het kan opnieuw! Geloof in Uzelf, geloof in een wereld die niet ALLEEN bestaat uit GOEDDOEN aan “anderen”, uit bedrog en valse beloften.

STEM VOOR UW EIGEN EN... DE TOEKOMST VAN UW KINDEREN, TEGEN DE ONDERDRUKKING! Laten we het juk afschudden, het juk van het slaafs volgen van kletsmajoors!

Stem voor betere gezondheidszorg! De zorg was redelijk goed, maar is totaal afgeroomd door politici die de gezondheid van buitenlanders belangrijker vinden! Stem voor een toekomst van Uw kinderen! Stem voor meer politie en stem voor het beter screenen van deze mensen. Laat het woord “discriminatie” verwijderen. De enigen die discrimineren zijn diegenen die hier gastvrij ontvangen worden! Dit wil niet zeggen: haat ze. Dit wil echter WEL zeggen dat deze mensen zich aan moeten passen aan ONS land, aan onze normen en waarden! EN niet te vergeten aan onze wetten, die graag met voeten getreden worden door rechters! Stem voor Uw eigen belang en NIET voor het belang van politici. Dit wil niet zeggen dat wij, de Nederlanders, andere mensen niet willen helpen, maar genoeg is genoeg en WIJ bepalen onze regels!

Stem tegen de mishandeling en verkrachting van Uw dochters! Een nee, niet doen, geldt niet voor moslims (de meesten), omdat zij ONZE wetten niet accepteren en er zeker van zijn dat ze wegkomen met een paar uur perkjes schoffelen. Hoe dan ook, laat U niet intimideren door moslims, rechters en valse politici.

Utrecht: Haatimam Suhayb Salam roept zijn achterban op om op Denk te stemmen. Salam is de extremistische voorman van de salafistische al-Fitr moskee in Utrecht.

Is dit ons land, Nederland, of wonen we in Verweggistan? DENK je eens in: Komt het voor in een Arabisch of welk moslimland dan ook dat christenen een kerk mogen bouwen, in het parlement zitten en mogen oproepen tot haat tegen de mensen die hen helpen? Mensen die hen een paradijs op deze aarde geven? Bent U het eens met alles wat U , Uw vrouw en Uw kinderen overkomt, stem dan voor Uw eigen ondergang.

Is er nog hoop? Maak dan Uw eigen keuze en laat dit blijken uit Uw stemkeuze. Laat U niet in slaap sussen, het is onze toekomst en die van Uw kinderen.

Door: Martha N.

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/04 ... flijk-zat/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe PVV-video: De islam hoort niet bij Nederland
Gepubliceerd op 4 mrt. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Natuurlijk gaat het prima met Nederland!

Geplaatst op 4 maart 2017

Afbeelding

De verkiezingen komen eraan, dus worden er schaamteloze leugens gepresenteerd. Plotseling spreken partijen hun waardering uit voor Pim Fortuyn en zelfs Wouter Bos komt zogenaamd zoete broodjes bakken en debiteert huichelachtig, dat Geert Wilders “de onvrede van mensen goed verwoordt”. Verder groeit natuurlijk de economie (waarom dat nodig is, weet niemand behalve de aandeelhouders van bedrijven), de werkloosheid daalt, het misdaadcijfer gaat omlaag en de mensen voelen zich veiliger. Ja... nee... Natuuuurlijk!!

De grote kracht van de kranten in hun misleiding is dat individuen moeilijk het geheel kunnen overzien, terwijl onderzoeksbureaus en kranten pretenderen dat wel te kunnen. Zo kunnen ze straffeloos “feiten” presenteren die een gewoon mens niet kan checken.

Zojuist reed ik langs een tabakswinkel in de Jan Pieter Heijestraat en omdat het al na zessen was, kocht ik er een pak shag en vroeg de eigenaar tot hoe laat hij open was. Hij antwoordde: “Half zeven, maar ik denk er hard over om eerder te sluiten.” Toen ik vroeg waarom vertelde hij me dat hij de avond daarvoor was overvallen door een Marokkaan met een mes. Gelukkig had hij de overvaller kunnen ompraten, waarna die zonder buit of schade aan te richten de winkel had verlaten. Hoe dit gebeurde, daar kom ik zo nog op terug. Hij vertelde dat hij alleen was in de winkel en dat hij de schrik behoorlijk te pakken had en ik antwoordde dat je bij verschillende tabakswinkels in de steden al moet aanbellen om binnengelaten te worden. Toen vroeg hij of ik wist dat de eigenaar van de tabakswinkel aan het eind van de Kinkerstraat tien dagen daarvoor was overvallen en neergeschoten, waarna hij 9 dagen later in het ziekenhuis was overleden. Aangezien ik geen kranten lees, wist ik dat niet en ook niet dat een winkel in de J. P. Heije, zo’n honderd meter verderop, enkele dagen terug ’s ochtends om zeven uur was overvallen door twee mannen met vuurwapens, die na het afgaan van het alarm zonder buit waren gevlucht.

Daarna liet de winkelier me een krantenartikel zien. In Zeist heeft een tabaksverkoper een boete van € 10.000,- gekregen, omdat hij aan een minderjarige tabak had verkocht. Wat was er gebeurd? De minderjarige jongen had eerst een pak sigarettenhulzen gekocht en aangezien sigarettenhulzen geen tabak zijn, had de winkelier niet om legitimatie gevraagd. Later was de jongeman echter teruggekomen voor sigaretten en toen de winkelier om legitimatie vroeg, had de jongen een identiteitskaart laten zien waarop stond dat hij 19 jaar oud was. Vreemd genoeg werd hij bij het naar buiten gaan aangehouden door de politie en uit controle bleek dat hij 17 jaar oud was en een vervalst identificatiebewijs gebruikte. De motivatie van de rechter kon ik niet in het krantenbericht terugvinden, maar in ieder geval had hij € 10.000,- boete uitgedeeld aan de winkelier, die volkomen te goeder trouw had gehandeld. Maar hoe kan een niet-deskundige beoordelen of een identiteitsbewijs vervalst is?

Als laatste wil ik u nog vertellen hoe de tabaksverkoper in de J. P. Heijestraat (ik meen dat hij Pakistaan is, maar zeker weten doe ik het niet) erin slaagde zijn overvaller van gedachten te doen veranderen. Hij zei: “Ik zal het u eerlijk vertellen meneer. Toen de overvaller zijn mes trok en geld eiste, ben ik woedend geworden. Ik heb geschreeuwd dat ik moslim was en geen ongelovige Hollander, waarna hij weg is gegaan.”

De ontwikkelingen in Nederland zijn bijzonder zorgwekkend, en politici die dingen die ze zelf hebben veroorzaakt goedpraten en met leugens ontkennen, of zich plotseling beroepen op “voortschrijdend inzicht”, zijn niets meer dan misdadigers die bloed aan hun handen en gif in de mond hebben. Trap er niet in. Geloof niets van wat de kranten u voorschotelen en laat u niet van de wijs brengen door manipulatieve nep-peilingen. U heeft geen voorgekookte stemwijzer nodig. Stem verstandig op 15 maart. Voor uw eigen bestwil en die van de generaties die na u komen. Het is misschien de laatste kans die u krijgt om het schip op democratische wijze van koers te doen veranderen.

Afbeelding

Door: “D.G. Neree”

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/04 ... nederland/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Natuurlijk gaat het prima met Nederland!



De verkiezingen komen eraan, dus worden er schaamteloze leugens gepresenteerd. Plotseling spreken partijen hun waardering uit voor Pim Fortuyn en zelfs Wouter Bos komt zogenaamd zoete broodjes bakken en debiteert huichelachtig, dat Geert Wilders “de onvrede van mensen goed verwoordt”. Verder groeit natuurlijk de economie (waarom dat nodig is, weet niemand behalve de aandeelhouders van bedrijven), de werkloosheid daalt, het misdaadcijfer gaat omlaag en de mensen voelen zich veiliger. Ja... nee... Natuuuurlijk!!
En het naieve volk gelooft het. :emm2:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:En het naieve volk gelooft het. :emm2:
Zo zie je maar weer dat de Vierde Macht het verschil maakt.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

DE TOEKOMST VAN NEDERLAND. HET IS AAN U.

Door Joost Niemöller

Sinds de verkiezing van Trump, heb ik besloten peilingen niet meer serieus te nemen. Uit de peilingen zou nu al een week blijken dat Wilders wegzakt, dat Rutte stijgt en dat er een sterk groeiende populariteit zou zijn voor Pechtold dan wel Buma als premier. Afgaande op De Hond is een vier of vijf partijenkabinet zonder Wilders mogelijk, al wordt dit lastig in de Eerste Kamer. Lastig, maar niet onmogelijk omdat andere partijen een dergelijk kabinet zouden steunen om Wilders buiten de regering te houden. Gezien vanuit diezelfde redenatie zou ook een minderheidskabinet mogelijk zijn.

Indien Wilders inderdaad niet meer dan de de door De Hond voorspelde 25 zetels zou halen, zal ook snel het geluid in de media en de politiek verdwijnen, dat er recht gedaan moet worden aan het onbehagen onder de Nederlandse bevolking. Over dit ‘onbehagen’ zal dan gezegd worden dat het ‘meeviel’, er zal gezegd worden dat er met Europese samenwerking gewerkt zal worden aan ‘oplossingen’, er zal gezegd worden dat ‘het gevaar van het populisme’ gekeerd zou zijn door de Nederlandse consensus politiek.

De grenzen zullen open blijven.

De criminaliteit door niet-Westerse allochtonen zal toenemen, maar verborgen blijven, omdat de aangiften verder zullen afnemen.

De slechte schoolresultaten van allochtonen zullen verder verdoezeld worden door het bijstellen van de cijfers en het verlagen van de normen.

De werkloosheid onder Nederlanders zal toenemen, maar verborgen blijven in een mist van regelingen.

Goedkope Oost-Europeanen en moslims zullen het land meer en meer overnemen, en men doet er maar liever het zwijgen over toe.

De omvolking van Nederland zal in de beslissende fase komen: Niet meer terug te draaien.

Er zal een blijvende oorlogstoestand met Rusland gecreëerd worden.

Moslimaanslagen zullen toenemen, en zullen niet als dusdanig benoemd blijven.

De massamigratie uit zwart Afrika zal in een tempo raken dat nu nog niet voorstelbaar is.

Homo’s gaan ondergronds.

Vrouwen bedekken zich op straat om aanrandingen te voorkomen, en zullen zich meer en meer alleen nog in het gezelschap van hun man in de openbaarheid wagen.

Pedofilie en polygamie worden legaal.

Islamkritiek wordt strafbaar.

Het internet wordt aan banden gelegd.

Het Nederlands als taal verdwijnt.

De Nederlandse feestjes en rituelen worden verboden, vanwege hun ‘kolonialistische herkomst.’

De Nederlandse geschiedenis op scholen wordt afgeschaft.

Er komen steeds meer voorrangsregelingen voor allochtonen bij de overheid.

De Nederlandse veiligheidsdiensten komen in handen van moslims.

En zo verder.

De keuze is aan u.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pizzaman »

Verkiezingstijd, maar weet je wat mij nou opvalt?

Als PVV-posterplakkert kom ik overal in de omgeving. De borden zijn echter nogal leeg.
Op veel borden ontbreekt de PvdA geheel, en op een aantal zelfs het CDA.
Welke je altijd WEL ziet is de SP, de SGP en de CU, alsmede de piratenpartij.

Heel vreemd. Nergens ook te zien: de splinterpartijtjes.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Heeft iemand gekeken? Ik niet. Ik heb het debat op twitter gevolgd.
Afbeelding
Gisteravond was het RTL lijsttrekkersdebat in Carré, waar Geert Wilders een paar weken geleden voor bedankt heeft. Dat blijkt achteraf een wijs besluit. Rutte had ook afgezegd, maar ging er toch naar toe. Ik vermoed dat hij hier inmiddels spijt van heeft.
Moddergooien in Carré: lijsttrekkers fel tijdens tv-debat

Tijdens het tweede tv-debat, zondag in theater Carré in Amsterdam, gingen de partijen hard tegen hard. Met acht lijsttrekkers aan het woord, barstte een strijd om de kiezer los, waarbij niet iedereen even goed uit de verf kwam.
De kiezer is door het lijsttrekkersdebat van zondag „geen steek wijzer” geworden. Dat zegt Dirk Jan Wolffram, hoogleraar geschiedenis van bestuur en politiek in Groningen. Het debat was volgens hem „historisch nietszeggend.”

De partijprogramma’s werden „gereduceerd tot het niveau van de aanbieding van telecomproviders: ze bieden allemaal net iets anders waardoor je slecht kan vergelijken, maar uiteindelijk maakt het allemaal bar weinig uit.”

De heren verkochten „goeddeels uitwisselbare standpunten, gepresenteerd als harde politieke keuzes.” Alleen de enige vrouw, Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren, poogde „met ijzeren volharding” haar programma over het voetlicht te krijgen.”

De hoogleraar ziet de toekomst fronsend tegemoet: „Er zijn geen politiek-ideologische waarden meer waarmee de grote politieke formaties zich van elkaar kunnen onderscheiden, maar ze zijn nog wel groot genoeg om de populistische tegengeluiden goeddeels te kunnen negeren. Geen debat dus over een politieke elite die de onrust onder een fors deel van het electoraat lijkt te negeren of over hervorming van de parlementaire democratie via referenda. Het was kortom een totaal doorgeregisseerd en ontiegelijk saai debat.’’

Telegraaf
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Partijen die kritisch zijn op de EU en de pensioenleeftijd terug willen naar 65 in dit debat zijn :

Partij voor de Dieren, 50Plus en de SP.

Met deze partijen valt voor de PVV misschien nog zaken te doen, maar zaken doen met één van de andere partijen die in het debat vertegenwoordigd waren ziet er voor de PVV vrij hopeloos uit.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Partijen die kritisch zijn op de EU en de pensioenleeftijd terug willen naar 65 in dit debat zijn :

Partij voor de Dieren, 50Plus en de SP.
Pensioenleeftijd terug naar 65 is niet het enige waar de PVV voor staat. Deze bovenstaande partijen willen alle drie meer asielzoekers, en daar gaat de PVV niet met mee.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Ariel schreef:
xplosive schreef:Partijen die kritisch zijn op de EU en de pensioenleeftijd terug willen naar 65 in dit debat zijn :

Partij voor de Dieren, 50Plus en de SP.
Pensioenleeftijd terug naar 65 is niet het enige waar de PVV voor staat. Deze bovenstaande partijen willen alle drie meer asielzoekers, en daar gaat de PVV niet met mee.
Dat snap ik, maar wat ik bedoel is dat andere partijen dan deze drie die aan het debat deelnamen nóg verder van de PVV af staan.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Wat verandert er na de verkiezingen?

Geplaatst op 6 maart 2017

Afbeelding
Afbeelding

Wat gaat er gebeuren als u zo dom bent om op een andere partij dan de PVV te stemmen? Zo op het oog erg weinig. Rutte zal dan mogelijk premier worden, of Buma of Pechtold. Dat maakt weinig verschil. Rutte, Buma en Pechtold hebben een vrijwel identiek programma. Zekers, ze verschillen op details. Maar de grote lijn is exact hetzelfde. Alle drie willen van Nederland een provincie in Europa maken. Dat proces is allang bezig, en is bijna onomkeerbaar. Stem niet op Wilders en de weg terug is er niet meer. Alle drie willen een multiculturele samenleving. Elk heeft daar andere redenen voor, maar dat proces is ook bijna onomkeerbaar. Daags na de verkiezingen merkt u helemaal niets.

U gaat pas wat merken rond eind mei. Pinksteren valt dit jaar op 4 en 5 juni. Dat is een beetje een wazige feestdag geworden, en die gaat vrijwel zeker als eerste op het blok. Premier Pechtold? Buma? Rutte? zal dan in het kader van islamisering, pardon, saamhorigheid, voorstellen om 2e Pinksterdag af te schaffen en in te ruilen voor de eerste officiële mohammedaanse feestdag. Dat gaat natuurlijk niet zonder gemor, maar u heeft dan zelf gekozen voor een mohammedaanse samenleving. Door niet op de PVV te stemmen.

De nieuwe premier hoeft niet veel moeite te doen om de Oekraïne de jure te verwelkomen als nieuwe EU-lidstaat. De facto zijn ze dat al. Dank zij de Volksverlakkers van Vrijheid en Democratie. De nieuwe regering zal (zoals Rutte nu) net doen alsof ze problemen hebben wanneer regeringsleden van een ander land actief campagne gaan voeren in ons land. Dus premier Buma of Pechtold kijkt de andere kant op, en om mopperaars een beetje ter wille te zijn zal hij, net als Rutte, een commissie opzetten om dat te onderzoeken. Die commissie zal concluderen dat die vijandelijke regeringsleiders dat mogen doen. Want het mag van de EU, en Nederland kan daar niets meer tegen doen. Erg jammer, maar helaas. Nadat hun campagne is afgesloten, uiteraard.

Op 16 maart 2017 is het onmogelijk om de helft van het Amsterdamse politiekorps de zak te geven en te vervangen door kneuzen van de DBB. Als u niet stemt op de PVV gaat dat echter wel gebeuren. Met alle medewerking die maar mogelijk is van de overheid. U merkt er voorlopig weinig van, hooguit dat er meer en meer gekleurde agenten op straat verschijnen. Die elk iets minder capabel zijn. Wat u gaat merken is dat aangifte doen steeds moeilijker wordt. Of dat u door de nieuwe Noord-Afrikaanse dienders direct naar de deur wordt verwezen. Want u stemde voor een multiculturele samenleving. Niet op de PVV. Nederlandse agenten in Nederland is zo nationalistisch. Dat wilt u toch niet?

Heeft u een hond? Da’s vervelend, want mohammedanen hebben daar een bloedhekel aan. Is namelijk haram. Dat moeten we natuurlijk met z’n allen niet willen. Dus zullen een aantal gemeentes de hondenbelasting flink verhogen, en met dat geld extra banen creëren voor mohammedaanse kansenpareltjes om te gaan controleren. Gebeurt natuurlijk niet op 16 maart. U hoeft niet bang te zijn dat de landelijke overheid een hondenverbod oplegt. Hoeft niet, want dat kunnen de gemeentes prima zelf. En daar heeft u dan zelf voor gekozen. Door niet op de PVV te stemmen.

U wilt uw kinderen niet naar het VMBO sturen, en daarom stemde u op de onderwijspartij D66? Vervelend, want nou net die partij is bezig om MBO veranderen in het VMBO. Jantje moet net zo dom en ongemotiveerd worden als Mahmoud. Uw stem op D66, of in ieder geval niet op de PVV, zorgde daarvoor. Merkt u echt niets van. Dat gebeurt stilletjes in het komende schooljaar, in augustus of september. Gewoon, door de toegangseisen te verlagen of af te schaffen.

U stemde niet op de PVV, want die zijn tegen homo’s? Tja, dan verdient u eigenlijk niet beter. Dan krijgt u waar u voor gestemd heeft. Een regering die de rechten van homo’s gaat afbouwen. Er zijn namelijk mensen die aanstoot nemen aan twee mannen die over straat lopen, of twee vrouwen. In onze vrolijk gekleurde samenleving kan dat natuurlijk niet. Uw stem zorgt er dan voor dat de nieuwe mohammedaanse agenten hard lachen als een total loss geramde homo aangifte probeert te doen.

U bent vrouw en u stemt op iets anders dan de PVV? Dan moet u zich iets correcter gaan kleden. Een strakke jeans met hoge hakken is de heertjes verzoeken. Dat weet u toch? Sommige jongemannen, vooral uit Noord-Afrika en Turkije, kunnen zich nu eenmaal niet beheersen. Daar moet u rekening mee houden. Niet andersom. En dat is terecht ook, want u stemde correct. Niet op de PVV.

Uw kinderen op de basisschool komen thuis en vertellen u dat ze de shallala uit hun hoofd geleerd hebben? En dat de imam van de moskee heel trots was dat ze dat zonder fouten konden opzeggen? Daar heeft u toch voor gestemd? Niet op alle scholen tegelijk, en niet landelijk opgelegd. Dus u merkt eigenlijk niets. Met dat soort zaken bemoeit de landelijke overheid zich niet. Dat regelt de gemeente voor u, of de school zelf. Vindt u dat vervelend, als belijdend christen of als niet gelovige? Dat moet u dan voortaan voor u zelf houden. Want de regering heeft vanaf 16 maart heel veel interesse in uw soort niet integrerende mensen. Die houden ze graag in de gaten. Daar heeft u voor gestemd, door op iets anders dan op de PVV te stemmen.

U schrijft een stukje op Facebook. De volgende dag bellen twee heren van de politie bij u aan om u uit te leggen dat sommige zaken gewoon niet kunnen. Ze hebben klachten gekregen. Iemand vond uw stukje of plaatje respectloos. Of u dat voortaan achterwege wilt laten. Vind u dat vreemd of vervelend? Waarom? Daar heeft u zelf voor gestemd. Door niet op de PVV te stemmen.

U gaat naar het gemeentehuis waar u te woord wordt gestaan door een dame gehuld in een boerka of een man met een gore sik en een gebreid mutsje op. Vindt u dat vervelend? Ik zou niet weten waarom, want u heeft daar zelf voor gestemd. Door niet op de PVV te stemmen. Maak u geen zorgen, op 16 maart zijn alle ambtenaren als vanouds. Maar u gaat wel meer hoofddoeken, boerka’s en gebreide mutsjes zien in de loop van het jaar. Dat is al jaren beleid, overigens. Waar u zelf voor gestemd heeft. Eerst door strategisch op de VVD te stemmen en deze keer door niet op de PVV te stemmen. Oh, als u een kettinkje met een kruisje draagt, doe dat dan af. Die ambtenaar neemt daar namelijk aanstoot van.

Tja. Geld. Dat gaat een probleem worden voor u. De nieuwe regering geloofd niet meer in contant geld. Kunt u rare dingen mee doen. Bijvoorbeeld het zelf uit geven aan wat u nodig hebt. Het proces om alles digitaal te betalen is ook bijna voltooid. Kijk bijvoorbeeld naar het openbaar vervoer. Het is onmogelijk om contant een buskaartje te kopen. Kleine stap om iedereen te verplichten om alles digitaal te betalen. Is wel zo gemakkelijk, en veel beter te controleren. Griekenland, Portugal, Spanje, Italië en Frankrijk kunnen dan gerust slapen. Van uw digitale geld. Had niet gehoeven, maar dan had u op de PVV moeten stemmen. En dat deed u niet. Een of meerdere van die landen vallen dit jaar nog om. Maar niet voor 16 maart, dus u kunt gerust op een andere partij stemmen.

Verkrachtingen. Misschien is het u niet opgevallen, maar het aantal verkrachtingen na de Keulse maagdenroof in 2015 is exponentieel toegenomen. Niet alleen in Duitsland, overal in de EU. Ook in Nederland. Zit u totaal niet mee, want u stemde op een andere partij dan de PVV. Laten we eerlijk zijn: die arme over-geile mohammedanen kunnen er niets aan doen. U wel. Dus trek een ruime regenjas aan en doe een hoofddoek op! U provoceert die arme knulletjes. Vind u dat raar? Vreemd, u stemde er immers zelf voor. Door niet op de PVV te stemmen.

U gelooft oprecht dat mannen en vrouwen gelijk zijn? Wat grappig. Dat zijn ze namelijk niet. Vrouwen zijn een kwart waard van wat mannen waard zijn. Bovendien provoceren ze door in leven te zijn, dus daar moet u voortaan rekening mee houden. Ergens in de loop van het jaar kunt u verwachten dat er op lokaal niveau rekening wordt gehouden met het verschil tussen mannen en vrouwen. Met aparte ingangen, bijvoorbeeld. Natuurlijk, niet overal. En zeker (nog) niet op landelijk niveau. Zwembaden en sportgelegenheden segregeren mannen en vrouwen nu al. Zelfs in refo Ede. Nadat u op iets anders dan de PVV heeft gestemd, moet u niet vreemd opkijken dat vrouwen inderdaad echt minder waard worden dan mannen. Dat vindt u eigenlijk ook, want anders had u wel op de PVV gestemd.

U vindt ook dat Marokkanen een ras zijn, en dat sharia recht op z’n minst gelijkwaardig is aan Nederlands recht. De nieuwe regering zal vrijwel zeker sharia rechtbanken ‘bij wijze van experiment’ introduceren. Niet op 16 maart, maar ergens in haar eerste regeringsjaar. Had natuurlijk niet gehoeven, maar u heeft er wel zelf voor gestemd. Door niet op de PVV te stemmen.

U vindt ook dat AOW´ers vervelende uitvreters zijn. Die ouwe gekken moet gewoon snel dood. Hun spaarcenten kunnen we wel beter gebruiken! Vandaar dat u niet op de PVV stemde. Want dat geld, dat kunt u ook goed gebruiken. Eerlijk duurt het langst. Het spreekwoord zegt het zelf. Dat die idioten zo dom waren om tot hun 65ste te sparen hoeft u toch niet te doen? Daarom stemde u op de VVD of PvdA. Dat is al jaren hun beleid. Of u stemt op D66, die willen ouwe lijken graag laten euthanaseren. Wel netjes, en zonder leeftijdsdiscriminatie. D66 vind dat iedereen zich van kant mag maken. Als u op D66 heeft gestemd vind u dat ook.

Begrijpt u nu dat u een binaire keuze heeft? Of u stemt op Wilders, of u stemt voor het bovenstaande. Maakt niet uit op welke partij dat is.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/06 ... kiezingen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Wilders: “Makkelijk wordt het niet, maar het kan” (video)

05/03/2017

Afbeelding

"Ik geef toe: het zal niet gemakkelijk worden, maar als de kiezer ons groot maakt, kan ik minister-president worden", dat zegt Geert Wilders van de Nederlandse PVV in een zeldzaam interview met VTM NIEUWS-journalist Patrick Van Gompel. "Ik hoop dat de periode-Rutte in Nederland na 15 maart voorbij is."

"Als de PVV heel groot wordt, wordt het moeilijk om niet met ons te regeren", zegt Wilders. "Dat zou willen zeggen dat er een coalitie met misschien wel zes partijen moet komen. Dat is heel instabiel en heel veel kiezers zullen dan beledigd worden."

Uit de Unie
Wilders noemt huidig minister-president Mark Rutte een leugenaar, die Nederland een streng immigratiebeleid beloofd heeft, maar niks veranderd heeft. Maar is alles wat Wilders voorstelt wel zomaar uitvoerbaar? "Alles is realiseerbaar. Ik heb een gruwelijke hekel aan politici die zeggen dat dingen niet kunnen", zegt Wilders. "Als wij als wetgever de wet niet kunnen veranderen, dan kan niemand het. Je zal er soms inderdaad een verdrag voor moeten opzeggen, soms moet je er misschien voor uit de Europese Unie."

Wilders doelt daarmee op het strenger immigratiebeleid waar hij voor staat. "Wil je de sleutel van je eigen voordeur terugkrijgen om je grenzen te sluiten, dan moet je uit de Europese Unie", zegt hij. "Alles kan, de Britten hebben bewezen dat het kan."

[Zie video op de site.]

http://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws/buitenl ... ar-het-kan
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Pilgrim »

Een eenvoudige keus

By Freek Groeneveld · 6 maart 2017

Afbeelding

Wat we nu besluiten, zullen we over 20 jaar voelen. De komende jaren ook, natuurlijk, maar wat we tot dusver hebben gezien is nog niets, want de verrotting die de multikul veroorzaakte zet pas echt door tijdens de komende generaties.

Denk eens na over de gelukszoekers die de AZC’s bevolken. Een persoon die de plek inneemt van een bona fide vluchteling ten behoeve van zijn eigen luxe. Ook zij die niet schreeuwen om geld, beter eten, een huis en geen flat, of “white women”, hebben zich al schuldig gemaakt aan misbruik, en zo ook de vernietiging van, een systeem dat bedoeld is voor mensen in grotere nood. Wie gelooft dat een grote instroom van dit soort mannen onze sfeer zal bevorderen? Wat voor reden hebben deze mannen ons te respecteren? Een individu is wellicht dankbaar; ervaring leert echter dat dit van groepen niet verwacht kan worden. Via deze mensen, en de nep-kinderen onder hen, heeft de open-grenzen meute het warme Europese hart verhard. Nog een doodsteek voor de mensenrechten waar zij als chantage voortdurend naar verwijzen.

Denk eens na over de geschiedenis van Islam, en Islam in het westen vandaag de dag. Aardige moslims hebben de uitwerking van Islam niet positief kunnen maken. Islam zoekt overheersing, en neemt deze met geweld wanneer de omstandigheden dit toestaan. De vreedzame en gematigde, “culturele” moslims worden ook in deze ellende betrokken omdat het steeds openlijker geweld van Islam, de straatterreur en minachting voor de gastheer, een reactie veroorzaakt die ook hen zal raken. Deze reactie zal harder worden naarmate het wordt uitgesteld. Links, met haar neurotische angst om iets “gemeens” te zeggen, moet keer op keer haar ongelijk toegeven. Maar standaard pas, wanneer het al een vertrouwd idee is, wanneer het veilig voelt, wanneer het te laat is. Links is de oorzaak dat het zo nog steeds verder gaat, dat het altijd te laat is.

Denk eens aan nieuw geboren Nederlanders. Zelfs Femke Halsema was niet fundamentalistisch-links genoeg voor het Abrahamistische offer van haar eigen kinderen aan de Islam. Hoeveel kinderen zullen er nog worden opgevoed met de multikul-doctrines die deze problemen hebben veroorzaakt? Zullen jonge ouders, die al wat uitwerkingen hebben gezien, mee blijven doen aan de heilige ontkenning? Zonder indoctrinatie van huis uit, zonder vertrouwen in de kathedraal van het NPO, zijn er nog steeds pogingen deze doctrines via het basisonderwijs in stand te houden. Denk aan de bekende “uitstapjes” naar moskeeën. Gelooft iemand werkelijk dat dit maatschappelijke pacifisme stand zal houden? De Nederlanders van de toekomst zullen niet geketend zijn door een moraal van zelf-ontkenning en zelf-destructie. Na de Gutmensch komt de held. Heldendom zoals we dat kennen uit de geschiedenis. Want de zachte held bestaat alleen in de zachte maatschappij. De maatschappij die is verraden door links en verpatst door de liberalen.

We zien het begin al. Met al het gezemel over “de rechtstaat” hoorde ik weinig over het sociale contract. Waarom zou de burger zich aan de wet houden als het OM het sociale contract breekt, als de wet alleen nog tégen de burger is? Knokploegen ontstaan al. Ik verwacht dat de volgende stap het leggen van netwerken zal zijn. Niet alleen tussen daadwerkelijke knokploegen; dankzij de stijgende misdaad is er een overvloed aan digitale burgerwachten. Een enkele stap verwijderd van een informatienetwerk. Maar een informatienetwerk waarin een valse beschuldiging een eigen leven zal kunnen leiden. Vertrouw jij de groepsgeest, de boze meute? Maar besef ook dat dit een noodzaak zal zijn dankzij onze huidige koers. Liever de meute van de boze burger dan de heerschappij van de crimineel of de genocide door de Islamitische hordes.

Het populisme is echt onze laatste kans op een relatief vreedzame oplossing. Die aardige moslim die hier al woont verdoem je even goed met open grenzen als ieder ander.

Het populisme is de enige politieke stroming die het gewelddadige zaad van Islam en immigratie serieus neemt. Dàt is de grootste bedreiging voor onze veiligheid, voor onze identiteit, onze welvaart en zelfs voor ons slinkende groen; de unieke schoonheid van Europese natuur die geen verdere overbevolking kan verdragen. Vooral niet van mensen die het niet waarderen voor wat het is. Het establishment geeft ons meer misdaad, no-go zones, terreur en uiteindelijk burgeroorlog. Maar dan ben je wel heel snel van je hypotheek af, dus misschien toch nog eens VVD stemmen voor die paar knaken.

Vergeet niet: het voorspellen en waarschuwen over de migratiegolf werd weggezet als “angstzaaien” tot en met “fascistische retoriek”. Nadat de angstzaaiers gelijk bleken te hebben op het punt van terrorisme, “culturele problemen” (verkrachting in al haar vormen), stijgende spanning tussen Europeanen en niet-Europeanen en het misbruik van asiel-status door gelukszoekers, maakte het establishment toch wat geluiden om hetzelfde te gaan doen wat de angst en haat zaaiende ‘nazi’s’ “met kou in hun hart” voorstelden. Verschil is dat het toen nog de problemen nog had kunnen voorkomen. Niet alleen is het hier inmiddels – zoals óók voorspeld – te laat voor, maar het establishment heeft ondanks wat verkiezingsretoriek de stroom nog steeds niet gestopt.

De farce die tegenwoordig voor mensenrechten doorgaat bestaat niet in een burgeroorlog. Doodt-of-wordt-gedood is een heel ander spel dan de faux-ethiek van de placards. Dat leeghoofd dat de wereld in iemand anders’ huis uitnodigde hoort straks haar eigen voordeur nog versplinteren. De consument zal zich minder bekommeren om luxe en dineren, en meer met een concrete levensbehoefte. De aanvallers van Wilders riskeren daarmee het tegenovergestelde van een milieu waarin zij kunnen gedijen of zelfs maar overleven. Wilders, en populisten in het algemeen, worden dan wel besmeurd als fascisten, maar juist het populisme is de laatste stop voor men zich tot echt fascisme keert. De bewuste verwarring die al minstens sinds Fortuyn heerst (migratiestop wegzetten als uitzetting uitheemsen plus de Hitler-stuiptrek) heeft consequenties die zwaarder horen te wegen dan hun onwil hun ongelijk toe te geven. Vandaag leven we in de beslissingen van 30, 40, 50 jaar geleden. Als we onze koers nu niet veranderen, als we wachten tot we de gevolgen voelen van het wegkijken van vandaag, wordt het dan slechts een bloedbad, of een orgie van sadistische wraak? Populisme is onze laatste kans op een vreedzame oplossing. Grijp die kans!

http://verenoflood.nu/een-makkelijke-keus/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
De Hond: ‘Maar het zou kunnen dat ze deze keer heel gemotiveerd zijn om hun middelvinger op te steken.’
Dat dédain voor vaderlandsliefde...! De Hond doet alleen zijn naam eer aan.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Als we mogen afgaan op de peiling van Maurice de Hond dan zien we het volgende beeld :

Afbeelding

Op 7 februari peilde Maurice de Hond nog 42 zetels voor de PVV. Vervolgens zien we een tijdelijk dal van 37 zetels op 20 maart en een tijdelijk dal van 27 zetels op 6 november. En daarna ineens een vrije val sinds 1 januari van dit jaar met een all-time-low sinds 7 februari vorig jaar van 25 zetels! 17 zetels eraf ten opzichte van 7 februari vorig jaar!

De valse MSM-propagandamachine lijkt hier, zoals ook in 2012, succes te oogsten zo vlak voor de verkiezingen. Afwachten maar wat de werkelijkheid op 15 maart a.s. gaat zijn!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door mercator »

xplosive schreef: Afwachten maar wat de werkelijkheid op 15 maart a.s. gaat zijn!
Ik verwacht een Cordon Sanitair scenario zoals dat in België is toegepast geworden op het Vlaams Blok. Dat is uiterst effectief gebleken dus waarom zou het in Nederland niet toegepast worden ? Een absolute meerderheid zal Wilders niet halen dus de uitsluiting van de PVV is hoogst waarschijnlijk. En dan is de kans idd voorgoed verkeken en kunnen de VVD/CDA-stemmers later aan hun kinderen uitleggen waarom ze met een kopvod moeten rondlopen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door xplosive »

Mark Rutte hoopt voor de VVD anti-PVV-stemmen binnen te halen van mensen die koste wat het kost de PVV niet de grootste partij willen laten worden. Zelfs ultralinkse rakkers hoopt hij met "wil je niet dat de PVV de grootste partij wordt, stem dan op de VVD!" tot een VVD-stem te verleiden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:
De valse MSM-propagandamachine lijkt hier, zoals ook in 2012, succes te oogsten zo vlak voor de verkiezingen. Afwachten maar wat de werkelijkheid op 15 maart a.s. gaat zijn!
Ze hopen dat PVV stemmers gedemotiveerd raken, en nu dus strategisch gaan stemmen op de VVD of CDA.

Hebben jullie nog tijd gehad om even naar dit fragment te kijken die maar één minuut duurt, dan kan je zelf zien hoe kranten hun lezers de naar hun idee "goeie "kant op duwen. Volgens deze hoofdredacteur van het AD kan hij de verkiezings uitslag elke kant op duwen die hij maar wil.

klik op de link
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verkiezingstijd.

Bericht door Ariel »

Ach ja...Via de BBC. They say Islam isn't normal' says a real Dutch Amsterdam girl.


The Dutch-Moroccans at the centre of an election campaign

As the 15 March vote approaches, the founder of the anti-immigration Freedom Party (PVV) has faltered in the opinion polls.
But Dutch Moroccans, who make up just 2% of the population, have continued to feature prominently in the election debates.
Afbeelding

The real Dutch Amsterdam girl.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie