Teva Teff op de fileertafel.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef: Nog een anti-Teva Teff FFI-forummer erbij en je hebt een meute.
Een meute nog wel! :greeting2:
Ik zou het liever een tsunami willen noemen. :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Welnee. Het forum biedt voldoende interessante aanknopingspunten om het tot een anti Teva Teff forum te laten verworden. Zo belangrijk is die forumgebruiker nu ook weer niet al biedt zijn hier zichtbare gedrag wel weer aanknopingspunten om mensen omniet op een weg om hoog te helpen, gesteld dat zij zichzelf zouden willen verrijken.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Rest natuurlijk wel een onvermijdelijke vraag: Wilt u meer of minder Teva Teff?
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

sjun schreef:Rest natuurlijk wel een onvermijdelijke vraag: Wilt u meer of minder Teva Teff?
:rolleyes:
Zolang het maar meer kwaliteit is.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
sjun schreef:Rest natuurlijk wel een onvermijdelijke vraag: Wilt u meer of minder Teva Teff?
:rolleyes:
Zolang het maar meer kwaliteit is.
FFI is een kwaliteitsforum. Alleen Teva T. durft het nog altijd niet toe te geven. Iemand een suggestie hoe hem te helpen van zijn angstige schroom af te komen?

Ik durf mijzelf een groot psycholoog te noemen door te beweren dat wij allemaal wel een beetje van Teva T. houden. :heart: Hij houdt ons al jaren in vertraagd tempo aan de praat. En hij weet dat dondersgoed. Daar geilt hij op. Wat mij betreft mag hij hier 24 uur per dag ejaculeren. Het hele leven draait immers om de niet-vrije wil waarin seks de hoofdrol vervult. Ik begrijp niet dat ik op mijn leeftijd daar nog last van heb. Een inkopper Teva!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

'Hans van de Mortel' schreef:
Ali Yas schreef:
sjun schreef:Rest natuurlijk wel een onvermijdelijke vraag: Wilt u meer of minder Teva Teff?
:rolleyes:
Zolang het maar meer kwaliteit is.
FFI is een kwaliteitsforum.
Dat is FFI niet
Alleen Teva T. durft het nog altijd niet toe te geven.
Wat niet is, hoef je niet toe te geven. Durven heeft er niets mee te maken.
Iemand een suggestie hoe hem te helpen van zijn angstige schroom af te komen?
Kan je het weer niet alleen af?
Ik durf mijzelf een groot psycholoog te noemen door te beweren dat wij allemaal wel een beetje van Teva T houden.
Je bent geen psycholoog. Je bent een oude praatjesmaker die niet meer in staat is zijn eigen infantiliteit te herkennen. Met daarbij een flinke portie schijnheiligheid. Overigens, "groot psycholoog", heb je je eigen bevroren hondenpoep fantasietje al geanalyseerd en jouw psychiatrisch probleem (problemen) gediagnosticeerd?
Hij houdt ons al jaren in vertraagd tempo aan de praat.
Het wij-gevoel, dat heb jij hard nodig bij jou infantiele lastigvalllerij van mij. 1 op 1 ben je natuurlijk helemaal verloren.
En hij weet dat dondersgoed.
Wat een gelul. Je bent voor mij gewoon een godsdienstwaanzinnige die alleen maar zijn religie is kwijtgeraakt. Waarschijnlijk omdat de leidinggevenden van zijn secte hem niet meer lustten.
Daar geilt hij op.
Je bent echt volledig gestoord als je na 10 jaar nog steeds niet door hebt dat jouw idiotie, smerig karakter en laffe forumtrucjes op FFI dingen zijn die ik best wel kan missen.
Wat mij betreft mag hij hier 24 uur per dag ejaculeren.
Het woord smerig is al gevallen
Het hele leven draait immers om de niet-vrije wil waarin seks de hoofdrol vervult. Ik begrijp niet dat ik op mijn leeftijd daar nog last van heb. Een inkopper Teva!
Zo op het eerste gezicht gelul, laat ik het mezelf gemakkelijk maken, ik hou het gewoon op gelul.
Overigens, het topic heet Teva Teff op de fileertafel. Niet Hans op de fileertafel. Dus oprotten a.u.b.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Onder de kop "De strijd tegen fake nieuws" heeft xplosive aan Teva Teff de volgende uitdaging gepresenteerd:
Ik wil van jou dan wel eens een voorbeeldlijst zien van op dit forum gepresenteerd nieuws dat in negatieve zin bericht over de islam en dat volgens jou met recht overduidelijk als "fake" kan worden bestempeld.
Ondanks een rij van 4 belangstellenden heeft Teva nog geen antwoord gegeven. Dat verbaast me niet, omdat ik meteen al vermoedde (en wie niet) dat Teva zo'n bewijs helemaal niet kan of wil leveren, omdat het er niet is of omdat hij te beroerd is zich in te spannen. Het kan ook pure minachting zijn, omdat hij vindt dat wij zijn woorden als van Jibril gegeven hebben te aanvaarden. Hoe dan ook kunnen we van zo'n dom, lui en/of arrogant stuk xxxxxx niet verwachten dat die ons iets wijzer komt maken. Maar zijn getrol is wel grappig af en toe.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Pizzaman »

Teva Teff schreef:.....Dus oprotten a.u.b.
Tsssk tsssk, hoor ik daar nou 'minder minder' en 'eigen Teva Teff eerst', aangevuld met 'terug naar je eigen land'?
Misschien vertoont ie toch nog de neiging tot gezond verstand en een eigen cultuur, die Teff. :vhappy;
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Pizzaman schreef:
Teva Teff schreef:.....Dus oprotten a.u.b.
Tsssk tsssk, hoor ik daar nou 'minder minder' en 'eigen Teva Teff eerst', aangevuld met 'terug naar je eigen land'?
Misschien vertoont ie toch nog de neiging tot gezond verstand en een eigen cultuur, die Teff.
Nuanceren, Pizzaman. Dat is ieders plicht als forummer. En je niet bezondigen aan Cherry picking
Om te beginnen zou jij eens de bijdrage van Hans zorgvuldig kunnen lezen en dan met dezelfde zorgvuldigheid mijn gedetailleerde reactie daarop. Volgens mij begrijp je niet echt veel van wat hier gebeurt.
Overigens, ben je bekend met mijn "strijdkreet"? Voor jou zal ik hem nog maar een keer herhalen.
Alle godsdiensten de wereld uit, te beginnen met de islam uit Nederland.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Pizzaman »

Teva Teff schreef:
Pizzaman schreef:
Teva Teff schreef:.....Dus oprotten a.u.b.
Tsssk tsssk, hoor ik daar nou 'minder minder' en 'eigen Teva Teff eerst', aangevuld met 'terug naar je eigen land'?
Misschien vertoont ie toch nog de neiging tot gezond verstand en een eigen cultuur, die Teff.
Nuanceren, Pizzaman. Dat is ieders plicht als forummer. En je niet bezondigen aan Cherry picking
Om te beginnen zou jij eens de bijdrage van Hans zorgvuldig kunnen lezen en dan met dezelfde zorgvuldigheid mijn gedetailleerde reactie daarop. Volgens mij begrijp je niet echt veel van wat hier gebeurt.
Dat ik het volgens jou niet begrijp zegt meer over jou dan over mij.
Overigens lag Hans niet op de fileertafel he, zoals je zelf al opmerkte.
Teva Teff schreef:Overigens, ben je bekend met mijn "strijdkreet"? Voor jou zal ik hem nog maar een keer herhalen.
Alle godsdiensten de wereld uit, te beginnen met de islam uit Nederland.
Die strijdkreet mag wel wat harder doorklinken dan.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Pizzaman schreef:Dat ik het volgens jou niet begrijp zegt meer over jou dan over mij.
Oh! Vertel.
Overigens lag Hans niet op de fileertafel he, zoals je zelf al opmerkte.
Heb jij als nieuwkomer al een idee hoe dit topic ooit (2007)is ontstaan en waarom sjun ervoor gekozen heeft het topic uit een ver verleden te bumpen?
Teva Teff schreef:Overigens, ben je bekend met mijn "strijdkreet"? Voor jou zal ik hem nog maar een keer herhalen.
Alle godsdiensten de wereld uit, te beginnen met de islam uit Nederland.
Die strijdkreet mag wel wat harder doorklinken dan.
Alstublieft, graag gedaan. Dat was een kleine moeite.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Pizzaman »

Ja hoor, daar heb ik wel degelijk een idee over. Wat net zo goed compleet fout kan zijn.
Immers is het ook maar een idee. Ik heb het idee dat jij eerder tot Vlaams Blok dan tot de NVA gerekend kan worden.
Dat mag, heb ik geen problemen mee, ook het Vlaams Blok heeft nut. icon_shh.gif

'...van een kraai kun je geen nachtegalengezang verwachten' - aldus Sjun.
Meestal heeft ie gelijk, zal dit keer niet anders zijn.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Pizzaman schreef:Ja hoor, daar heb ik wel degelijk een idee over. Wat net zo goed compleet fout kan zijn.
Immers is het ook maar een idee. Ik heb het idee dat jij eerder tot Vlaams Blok dan tot de NVA gerekend kan worden.
Dat mag, heb ik geen problemen mee, ook het Vlaams Blok heeft nut. icon_shh.gif

'...van een kraai kun je geen nachtegalengezang verwachten' - aldus Sjun.
Meestal heeft ie gelijk, zal dit keer niet anders zijn.
Lekker fout. Dat is ook niet verwonderlijk als je Sjun veel serieuzer neemt dan deze pathologische desinformant en praatjesmaker verdient.
Ik kan niet tot iets gerekend worden want ik ben Autonoom Realist.
Tenslotte, ik vind dat jij in dit topic al veel meer aandacht van mij heb gekregen dan je eigenlijk verdient, dus wees niet verbaasd als ik jouw volgende bijdrage hier gewoon negeer.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op ma mar 06, 2017 11:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Pizzaman »

Je hapt wel, probeert te bijten, maar veel zinnigs komt er niet uit. Dat is nou juist wat Sjun bedoelt.
Autonoom realist, da's gewoon eentje die probeert harder tegen een paaltje aan te pissen dan een ander. :victory:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:
Pizzaman schreef:(iets)
Tenslotte, ik vind dat jij in dit topic al veel meer aandacht van mij heb gekregen dan je eigenlijk verdient, dus wees niet verbaasd als ik jouw volgende bijdrage hier gewoon negeer.
Je negeert wel meer, bijvoorbeeld de vraag op de pagina "De strijd tegen fake nieuws". De reden daarvoor is niet het vermeende "verdienen" van aandacht, maar het onvermogen je te weer te stellen tegen forummers met meer verstand dan jij. Dit schrijf ik niet voor de rest, die weet dat al, maar speciaal voor jou, omdat je wat traag van begrip bent en een steuntje in de rug wel kunt gebruiken.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:
Pizzaman schreef:(iets)
Tenslotte, ik vind dat jij in dit topic al veel meer aandacht van mij heb gekregen dan je eigenlijk verdient, dus wees niet verbaasd als ik jouw volgende bijdrage hier gewoon negeer.
Je negeert wel meer, bijvoorbeeld de vraag op de pagina "De strijd tegen fake nieuws". De reden daarvoor is niet het vermeende "verdienen" van aandacht, maar het onvermogen je te weer te stellen tegen forummers met meer verstand dan jij. Dit schrijf ik niet voor de rest, die weet dat al, maar speciaal voor jou, omdat je wat traag van begrip bent en een steuntje in de rug wel kunt gebruiken.
Wat een indrukwekkende tekst. Het vriendje van Sjun, zijn forummaatje door dik en dun is een echt nachtegaaltje.
Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef: Leuk, Sjun krijgt hulp uit verwachte hoek.
Nog een anti-Teva Teff FFI-forummer erbij en je hebt een meute.
Een meute nog wel!
Ja, een meute.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:
Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef: Leuk, Sjun krijgt hulp uit verwachte hoek.
Nog een anti-Teva Teff FFI-forummer erbij en je hebt een meute.
Een meute nog wel!
Ja, een meute.
Maar in tegenstelling tot wat er gebeurt als een concrete meute je te grazen neemt, ga jij gewoon door. Een forum is een virtuele wereld waar andere regels gelden. Ben je het zat, dan doe je Alt-F4 en het is afgelopen. Dus val me niet lastig met je gejank, je bent niet zielig.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Psychologische intelligentietest.

Bijna iedereen kan meedoen. Welke afbeelding hoort niet thuis in de plaatjesgalerij en waarom niet?
Onder de goede antwoorders wordt een gratis cursus aangeboden in een bekend hoax-opleidingsinstituut van ongekende reputatie.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op di mar 07, 2017 8:53 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ariel »

:ohmy2: Ik durf het niet te zeggen. Laat iemand anders maar de bom ploffen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Even voor de volledigheid.
Teva Teff schreef:
Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Ach, desinformatie van een praatjesmaker die helemaal losgeslagen is na wat milde accurate kritiek op enkele van zijn forum bijdragen.
Behalve dat het ongewild komisch is dat deze lange tenen meneer zich zo laat kennen, heeft het verder geen waarde als bijdrage aan een karakterschets.
Dit is 100% mening en 0% feit. Snap je nou zelf niet dat je daar alleen indruk mee maakt bij lezers die jouw interpretatie als De Waarheid aanvaarden? Ben je van beroep toevallig leraar op een kleuterschool?
Leuk, Sjun krijgt hulp uit verwachte hoek.
Nog een anti-Teva Teff FFI-forummer erbij en je hebt een meute.
Ali Yas schreef:
Een meute nog wel!
Teva Teff schreef: Ja, een meute.
Ali Yas schreef: Maar in tegenstelling tot wat er gebeurt als een concrete meute je te grazen neemt, ga jij gewoon door. Een forum is een virtuele wereld waar andere regels gelden. Ben je het zat, dan doe je Alt-F4 en het is afgelopen. Dus val me niet lastig met je gejank, je bent niet zielig.
Deze plek is een stokoud topic welke door een stelletje al wat oudere anti-islam vrouwen is opgezet, om iemand een lesje te leren. Of dat toen, 9 jaar geleden gelukt is moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. Er zijn 2.5 bladzijden met bijdragen uit 2007. Moslimmutsje, een woord wat ik toen veel gebruikte om de allerdomste, of beter gezegd de allernaïefste moslimabekeerling aan te spreken is toen door de vrouwencensuurcommissie tot een verboden woord verklaard, als iemand moslimmutsje intypte verscheen er "verstrooide moslima" op dit forum. Een grappig stukje nostalgie hoe het er op FFI toen in 2007 aan toe ging. Hier meer moslimmutsje
In dit door Sjun de gefrustreerde praatjesmaker uitgekozen topic dat dus gekozen is om mij voor de tweede keer 'een lesje te leren' staat dus aan de ene kant Teva Teff de Autonoom Realist aan de andere kant de opgetrommelde meute.
Het valt mij mee dat dit besef toch redelijk snel tot de Meute is doorgedrongen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Moslimmutsje, een woord wat ik toen veel gebruikte om de allerdomste, of beter gezegd de allernaïefste moslimabekeerling aan te spreken is toen door de vrouwencensuurcommissie tot een verboden woord verklaard, als iemand moslimmutsje intypte verscheen er "verstrooide moslima" op dit forum. Een grappig stukje nostalgie hoe het er op FFI toen in 2007 aan toe ging.
Ik was er toen niet nog niet bij, maar ik kan me voorstellen hoe het 10 jaar geleden er hier aan toe ging. FFI stond toen nog onder invloed van ene Dutch, iemand die al bij al zeer positief tov moslims stond en ze als een soort goeie maar verdwaalde en misleide sukkels beschouwde. Vandaar ongetwijfeld het toenmalige verbod op het denigrerende "moslimmutsje" .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Vandaar ongetwijfeld het toenmalige verbod op het denigrerende "moslimmutsje" .
[icon_lol.gif] We zijn van ver gekomen op dit forum. Toen nog een verbod op "moslimmutsje", nu afgezakt naar "kopvod" en "schaamlap".

Ik zou graag nog wat verder afzakken en de lap een "sanitary napkin" willen noemen. Het Nederlandse woord maandverband voldoet niet, want moslima's hebben die lap dagelijks op hun kop. "Sanitary napkin" however, dekt de lading wel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door mercator »

Ariel schreef: [icon_lol.gif] We zijn van ver gekomen op dit forum.
Ik zelf werd getooid met de qualificaties extremist en racist. Extremist heb ik altijd 100 % onterecht gevonden. Racist definieer ik als iemand die ervan uit gaat dat verschillende etnische mensen variëteiten ook collectieve eigenschappen bezitten in die zin ben ik idd racist dan. Grappig dat dit voor menselijke variëteiten absoluut not done is terwijl het perfect moet kunnen om te spreken over de verschillende karakters van allerlei rassen van honden en katten bijv.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:Psychologische intelligentietest.

Bijna iedereen kan meedoen. Welke afbeelding hoort niet thuis in de plaatjesgalerij en waarom niet?
Onder de goede antwoorders wordt een gratis cursus aangeboden in een bekend hoax-opleidingsinstituut van ongekende reputatie.

Afbeelding
D'r speelt er eentje War Thunder denk ik, aan de plaatjes te zien.
Op zich niet erg alleen het gelul voert ook daar de boventoon.
Vandaar wellicht de keuze voor het plaatje. Haile Mussoliiiini! :razz:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ariel »

Ik vind de jas van Ali Yas zo deftig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gesloten