Ik lijk er tenslotte ook op. Manon heeft wel mooie ogen op die foto maar de rest hoop ik niet dat ze d'r op lijkt.
Keanu mocht 'm even van me lenen maar na die frivoliteiten in de Matrijs wilde ik 'm meteen terug. Ben dagen bezig geweest met het stoppen van de gaten.Ariel schreef:Ik vind de jas van Ali Yas zo deftig.
https://www.youtube.com/watch?v=8pOVE8b9Qtw'Hans van de Mortel' schreef:Zo moeilijk was het niet.
Sjun de desinformant is weer actief ( met zijn op FFI typerende gedragsjun schreef:Gelukkig is Teva niet ziek en is er alweer iets van het hem op FFI typerende gedrag in beeld gekomen.
Teva voelt zich veilig, op zijn gemak, onaantastbaar zelfverzekerd vanuit zijn ivoren toren zonder trap en lift.sjun schreef:Arme Teva, lukt het nu niet om de opponent te beledigen?
Dat kun je hebben op fora waar je door de leiding niet wordt verbannen, door mede-forummers niet wordt bedreigd en door je eigen gebrek aan wijsheid niet wordt gehinderd.'Hans van de Mortel' schreef:Teva voelt zich veilig, op zijn gemak, onaantastbaar
Toch wel grappig dat ik bij de eerste door Ali Yas onaardig bedoelde bijdrage in dit topic de vorming van de meute al in de peiling had. Ali Yas was nummertje 2 dus. Van de meute.Teva Teff schreef:Leuk, Sjun krijgt hulp uit verwachte hoek.Ali Yas schreef:Dit is 100% mening en 0% feit. Snap je nou zelf niet dat je daar alleen indruk mee maakt bij lezers die jouw interpretatie als De Waarheid aanvaarden? Ben je van beroep toevallig leraar op een kleuterschool?Teva Teff schreef:Ach, desinformatie van een praatjesmaker die helemaal losgeslagen is na wat milde accurate kritiek op enkele van zijn forum bijdragen.
Behalve dat het ongewild komisch is dat deze lange tenen meneer zich zo laat kennen, heeft het verder geen waarde als bijdrage aan een karakterschets.
Nog een anti-Teva Teff FFI-forummer erbij en je hebt een meute.
"Niet gehinderd door mijn eigen gebrek aan wijsheid".Ali Yas schreef:Dat kun je hebben op fora waar je door de leiding niet wordt verbannen, door mede-forummers niet wordt bedreigd en door je eigen gebrek aan wijsheid niet wordt gehinderd.'Hans van de Mortel' schreef:Teva voelt zich veilig, op zijn gemak, onaantastbaar
"het meestal ontbrak aan enige kennis van zaken"Teva Teff schreef:De diagnose van deze desinformant heeft geen waarde. De als serieuze info verpakte praatjes van een desinformant zijn voor mij nooit veel waard.
Volgens mij is het al weer een jaar of 8 geleden dat een nog grotere lul, eveneens iemand die het meestal ontbrak aan enige kennis van zaken, deze oudbakken forumtruc met precies hetzelfde beschuldigende aspergerverhaaltje voor het eerst heeft afgestoken.
Ach, denk je dan.
Soms negeer je zo'n trollenventje, soms schrijf je een korte reactie.
In principe ben ik kosmologisch nogal conservatief, maar ik krijg van Teva toch echt de indruk dat hij tot ons spreekt vanuit een parallel universum.Teva Teff schreef:Dat komt omdat Ali Yas een typisch meuteventje is. Laf en vooral heel voorspelbaar.
Elke keer als zijn forummaatje Sjun het een beetje benauwd krijgt komt Ali Yas opdraven.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Een Autonoom Realist spreekt jullie toe vanuit het universum welke De Realiteit wordt genoemd.Ali Yas schreef:In principe ben ik kosmologisch nogal conservatief, maar ik krijg van Teva toch echt de indruk dat hij tot ons spreekt vanuit een parallel universum.Teva Teff schreef:Dat komt omdat Ali Yas een typisch meuteventje is. Laf en vooral heel voorspelbaar.
Elke keer als zijn forummaatje Sjun het een beetje benauwd krijgt komt Ali Yas opdraven.
Je moet niet alles geloven wat deze bejaarde vrouw jou op de mouw spelt.Pilgrim schreef:Zeg TT, heb je er wel eens aan gedacht je te laten behandelen. Je kan misschien terecht bij Ariel, want die heeft psychologie gestudeerd. Ik zelf heb trouwens wel eens wat gedaan met hypnotherapie. Een consult hoeft niet niet duur te zijn. Speciaal FFI-tarief...
Je komt beslist over als een psychiatrisch probleemgeval. Echt waar!
Jouw mening is voor mij alweer niets waard. Ook hier is het een lullig praatje van een pathologische desinformant.sjun schreef:Het staat Teva vrij zijn eigen mening te verkondigen. Wanner dit met een kwinkslag, een gloedvol betoog, informatieve onderbouwing of links met achtergrondinformatie gebeurt draagt het bij aan de forumopbouw. Wanneer het slechts dwarsig poneren zou zijn rest er uiteindelijk schouderophalen en doorscrollen. De oogst komt vanzelf op.
Ik heb sterk de indruk dat Teva T. tot dezelfde meute behoort. Daar is overigens niks mis mee en daar hoeft geen Teva T-mens zich voor te schamen. Of is Teva T. soms desinformatief ingesteld? En sterker nog beken het nu maar - jij voelt je enorm aangetrokken tot wat jij beschouwt als de meute. Zoals je ons zelf laat weten: Leuk voor de meute. De meute vermaken. Welke komiek vindt dat nu niet leuk?Teva Teff schreef:Jouw mening is voor mij alweer niets waard. Ook hier is het een lullig praatje van een pathologische desinformant.sjun schreef:Het staat Teva vrij zijn eigen mening te verkondigen. Wanner dit met een kwinkslag, een gloedvol betoog, informatieve onderbouwing of links met achtergrondinformatie gebeurt draagt het bij aan de forumopbouw. Wanneer het slechts dwarsig poneren zou zijn rest er uiteindelijk schouderophalen en doorscrollen. De oogst komt vanzelf op.
Leuk voor de meute, meer niet.
Een fatsoenlijke jongen zorgt er voor, op éénjarigen leeftijd te kunnen loopen. Ook in dit opzicht was Dirk geen gewoon kind. Toen hij elf maanden oud was, lag hij nog even bedaard en stil in de wieg, als toen hij elf dagen was. (uit het boek Dik Trom, hoofdstuk 3)