[islamofobiefobie] Aanvallers 'meisje met hoofddoek' blijken bekenden en zelf kansenpareltjes.

Plaats reactie
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

[islamofobiefobie] Aanvallers 'meisje met hoofddoek' blijken bekenden en zelf kansenpareltjes.

Bericht door Driepinter »

Paniek in 'verrechtst' Nederland. Een meisje met hoofddoek is aangevallen. Twee dagen later echter blijkt het meisje, waar van de islamofobiefobische pers uiteraard haar hoofddoek wel moest vermelden, te zijn aangevallen door bekenden en (mede)kansenpareltjes (lees gelovige Übermenschen): http://regio.tpo.nl/2017/03/19/kk-kanse ... ngehouden/
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: [islamofobiefobie] Aanvallers 'meisje met hoofddoek' blijken bekenden en zelf kansenpareltjes.

Bericht door Pizzaman »

Ik heb er dan ook geen medelijden mee. :muslima:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Re: [islamofobiefobie] Aanvallers 'meisje met hoofddoek' blijken bekenden en zelf kansenpareltjes.

Bericht door Driepinter »

Pizzaman schreef:Ik heb er dan ook geen medelijden mee. :muslima:
Wie weet werd ze al aangevallen door de kansenpareltjes als ze geen hoofddoek droeg.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: [islamofobiefobie] Aanvallers 'meisje met hoofddoek' blijken bekenden en zelf kansenpareltjes.

Bericht door Pizzaman »

Driepinter schreef:
Pizzaman schreef:Ik heb er dan ook geen medelijden mee. :muslima:
Wie weet werd ze al aangevallen door de kansenpareltjes als ze geen hoofddoek droeg.
In dat geval heb ik geen medelijden met de kansenpareltjes. Maar zo te zien had ze die hoofddoek nog op.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: [islamofobiefobie] Aanvallers 'meisje met hoofddoek' blijken bekenden en zelf kansenpareltjes.

Bericht door Ariel »

Volgens mij was het haar neef of broer dat dat meisje een lesje geleerd heeft. Dat heb ik ergens gelezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Re: [islamofobiefobie] Aanvallers 'meisje met hoofddoek' blijken bekenden en zelf kansenpareltjes.

Bericht door Driepinter »

Ariel schreef:Volgens mij was het haar neef of broer dat dat meisje een lesje geleerd heeft. Dat heb ik ergens gelezen.
Dader zegt zoiets van dat hij haar 'kankermoeder' gaat neuken (een veel terugkomend fenomeen). Dan zou haar broer zijn eigen moeder neuken of haar neef zijn tante. Laat dat nu in elk geval door de 'profeet' verboden zijn (huwelijken tussen neef en nicht zijn volgens de 'profeet' wel toegestaan) [icon_lol.gif] [icon_lol.gif]
Plaats reactie