De bananenrepubliek der Nederlanden

Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

De griep verspreid zich voor een groot deel via de kindertjes op de scholen.
Die zijn nu terug van vakantie dus de komende weken zal de griepgolf hoger worden.
En nu is die al niet meer te behappen.
Opnamestop in ziekenhuizen door griepepidemie
Verschillende ziekenhuizen hebben een opnamestop ingesteld omdat er te veel grieppatiënten zijn. Daardoor zijn de ziekenhuizen veel voller dan normaal, en worden soms ook operaties afgezegd.
[...]
"Maar omdat ook ons personeel wordt getroffen door de griepepidemie, is het extra lastig om deze drukte op te vangen. De griep slaat wat harder toe dit jaar."
Zoveel personeel ziek door griep? hoe kan dat?
Dat de griepprik nu al voor een goed deel helpt, is een verworvenheid die we moeten koesteren. Pokken zou ook niet zijn uitgeroeid zonder grootscheepse vaccinatie. Daarom is het wonderlijk dat het met name in Nederland bar en boos gesteld is met de vaccinatie van gezondheidswerkers. Daarvan is slechts 17% gevaccineerd. Bij de huisartsen is het 49%, ook nog niet eens de helft.[...]
En dat terwijl de Gezondheidsraad al sinds 2007 griepvaccinatie voor gezondheidszorgpersoneel heel duidelijk aanbeveelt.
https://www.degrotegriepmeting.nl/nl/va ... griepprik/
http://www.rtlnieuws.nl/gezondheid/opna ... epepidemie
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zes leden kabinet Rutte bij auto ongeluk omgekomen

Afbeelding

Zes leden van de regering, inclusief de minister-president Rutte, zijn donderdagavond 26 januari met hun nepauto uit de bocht van de waarheid gevlogen op weg naar het vinden van het juiste bonnetje. Het ongeluk gebeurde vlak voordat de eindbestemming was bereikt als gevolg van een ernstige stuurfout van de minister van justitie Van Der Steur. Hij had tot twee keer gelogen dat hij een rijbewijs had.
De crematie zal plaatsvinden op 15 maart aanstaande. Er wordt gerekend op weinig belangstelling.

(Betreft fake nieuws)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mijn stiefkleindochter zit nu al twee maanden op de school Batavia in Amsterdam-oost.

Dat is omdat zij uit Cuba komt en Nederlands moet leren spreken. Zij mocht niet op de fantastische op christelijke leest geschoeide school die zich vrij dicht bij de woning bevindt. Zij moet eerst een door de linkse intelligentia bedacht onderwijssysteem voor anderstaligen volgen en afmaken. Al vrij snel had ik in de gaten dat het een armoedige bureaucratische linkse troep is die niet bepaald bevorderlijk is om de Nederlandse taal goed onder de knie te krijgen. Neem alleen maar het feit dat Jennifer, die dus Spaanstalig is, naast een ander Spaanstalig meisje werd geplaatst. Niet bepaald bevorderlijk om snel de Nederlandse taal onder de knie te krijgen.

Het woordje HET is een van de meest simpele lidwoorden en onderwerpen in het Nederlands. Overal voor te gebruiken om makkelijk te communiceren. Maar het domme slecht opgeleide lerarencorps in Nederland, die het moet stellen met wat het dagmenu voorschotelt, heeft er nog steeds geen Nederlandse taalkaas van gegeten. De kuttaal Nederlands moet je vanzelfsprekend in de eerste plaats leren door het te onthouden. Wat is er nu makkelijker voor iedereen door iedereen te leren dat elk verkleinwoordje het lidwoord HET met zich meedraagt? Dat voorkomt dat bijvoorbeeld een Spaanstalige leerling blijft volhouden dat jongetje met het lidwoord de wordt verwoord.

Ik weet niet hoe het in het Arabisch gesteld is en dat zal mij ook worst zijn met alcohol. Het beste is dat mohammedanen NOOIT mogen ruiken aan onze kenniseconomie en beschaving, laat staan aan een taal die niet Arabisch en de taal van Allah is. Om de simpele reden dat geen beschaafd mens gediend is met PARASIETEN van de ergste soort onder leiding van de historische pedofiele Arabische heidense viezerik, sadist en discriminerende terroristische oorlogscrimineel Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Hoeveel manjaren zouden er niet gestopt zijn in het vergaderen over het probleem "de hondenpoep"?
Het is nu geen probleem meer waar nog lang veel en vaak over vergaderd hoeft te worden.
Maar die vergaderwoede over poep is stilletjes door gegaan. Want wat blijkt? Onze wegbermen gaan steeds meer lijken op wegbermen in Allahstan.
Ik heb geen idee hoe dat zou komen. Maar goed: er zijn oplossingen in de maak.
Einde wildpoepen langs A1 bij Deurningen in zicht
Een hoog hek langs de A1 bij Deurningen, in Overijssel, moet een einde maken aan het wildpoepen en -plassen. Rijkswaterstaat gaat deze week een hek van zevenhonderd meter lang en twee meter hoog plaatsen. Het wordt voor chauffeurs dan onmogelijk om vanaf de snelweg, de berm in te gaan en het terrein van het hotel-restaurant te betreden.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2763 ... _A1__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Heb ik in het bovenstaande zojuist het woord 'hondenpoep' gebruikt, lees ik:
Gemeente Bunschoten schijtziek van hondendrol-omcirkelaar
De gemeente Bunschoten heeft schoon genoeg van de hondendrolomcirkelaar. Een onbekende markeert in het gebied rond de haven de uitwerpselen met watervaste groene, rode, paarse of gele verf. Het gaat inmiddels om enkele tientallen drollen.
http://www.ad.nl/amersfoort/gemeente-bu ... ~acec7d29/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Pizzaman »

Mahalingam schreef:Hoeveel manjaren zouden er niet gestopt zijn in het vergaderen over het probleem "de hondenpoep"?
Het is nu geen probleem meer waar nog lang veel en vaak over vergaderd hoeft te worden.
Maar die vergaderwoede over poep is stilletjes door gegaan. Want wat blijkt? Onze wegbermen gaan steeds meer lijken op wegbermen in Allahstan.
Ik heb geen idee hoe dat zou komen. Maar goed: er zijn oplossingen in de maak.
Einde wildpoepen langs A1 bij Deurningen in zicht
Een hoog hek langs de A1 bij Deurningen, in Overijssel, moet een einde maken aan het wildpoepen en -plassen. Rijkswaterstaat gaat deze week een hek van zevenhonderd meter lang en twee meter hoog plaatsen. Het wordt voor chauffeurs dan onmogelijk om vanaf de snelweg, de berm in te gaan en het terrein van het hotel-restaurant te betreden.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2763 ... _A1__.html

Het probleem is, overal kan je eten en drinken kopen, maar het verschijnsel 'openbaar toilet' kent men in Nederland niet.
Kortom je vraagt op een dergelijke manier om problemen. Maar WEL drank en voer verkopen, en belasting vangen.

Tevens heft men wel hondenbelasting maar legt geen schijtveldjes aan... Doet men dus ook niks voor.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef: Tevens heft men wel hondenbelasting maar legt geen schijtveldjes aan... Doet men dus ook niks voor.
Gemeentes markeren wel degelijk schijtveldjes voor honden (uitlaatplekken voor honden) maar sanctioneren niet voor de overgrote meerderheid aan hondenbezitters die zich van (fatsoens)regels niks aantrekt. De meeste hondenbezitters zijn simpelweg heel erg vieze asociale mensen. Zo is het en anders niet. Niet mijn schuld, maar zo is de asociale mens nu eenmaal, en die is in grote mate vertegenwoordigd in Nederland. Neem alleen maar het feit hoe aardig dezelfde asocialen (waaronder zo goed als alle linkse Gutmenschen) met het moslimvolk omgaat. Duidelijker kan ik mij niet verbaal uitdrukken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Pizzaman »

Hier in mijn gemeente is er geen een schijtveldje, en wel hondenbelasting.
Echter handhaven we hier zelf de wet wel... Ons kent ons.

Heb er wel eens eentje gehad, die liet z'n hond gewoon los door het dorp lopen.
Op een gegeven moment kwam dat beest z'n keutel bij mij voor de deur leggen.
Rustig die drol op de schep, en achter het beest aan lopen, die ging weer naar huis...

Drol op de grindtegels gesmeerd, aangebeld... :hypocrite:

Ook makkelijk als aannemer, mocht er 1 zijn die de waarschuwing niet ter harte neemt,
leen ik van een bevriende aannemer even een trekkertje met stronttank... gaan we het met rente effe brengen. :sly7:

Maar je hebt wel gelijk, veel hondenbezitters zijn gewoon asociaal.
En veel gemeentes gewoon laks.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef: Heb er wel eens eentje gehad, die liet z'n hond gewoon los door het dorp lopen.
Op een gegeven moment kwam dat beest z'n keutel bij mij voor de deur leggen.
Rustig die drol op de schep, en achter het beest aan lopen, die ging weer naar huis...

Drol op de grindtegels gesmeerd, aangebeld... :hypocrite:
Precies mijn mentaliteit en karakter. Alleen het aanbellen . . . daar ben ik toch iets voorzichtiger in. Ik ben geen bange poeperd, maar sluit wel zo veel mogelijk risico's uit, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben slechts een klein miezerig mannetje van 56 kilo, maar wel erg snel en sterk voor mijn leeftijd. Bij meer dan drie van die Marokkaanse jochies van moskeevaders ga ik een straatje om. Maar bij drie voel ik een enorme lust opwellen om bij de minste geringste agressie hunnerzijds hen alle drie tot appelmoes te slaan. Ze mogen daarbij niet ouder zijn dan hooguit 15. Ik ben toch niet gek. :no1: Helaas hebben de stukken ongeluk zich nog niet aan mijn voorgesteld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:
Pizzaman schreef: Heb er wel eens eentje gehad, die liet z'n hond gewoon los door het dorp lopen.
Op een gegeven moment kwam dat beest z'n keutel bij mij voor de deur leggen.
Rustig die drol op de schep, en achter het beest aan lopen, die ging weer naar huis...

Drol op de grindtegels gesmeerd, aangebeld... :hypocrite:
Precies mijn mentaliteit en karakter. Alleen het aanbellen . . . daar ben ik toch iets voorzichtiger in. Ik ben geen bange poeperd, maar sluit wel zo veel mogelijk risico's uit, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben slechts een klein miezerig mannetje van 56 kilo, maar wel erg snel en sterk voor mijn leeftijd. Bij meer dan drie van die Marokkaanse jochies van moskeevaders ga ik een straatje om. Maar bij drie voel ik een enorme lust opwellen om bij de minste geringste agressie hunnerzijds hen alle drie tot appelmoes te slaan. Ze mogen daarbij niet ouder zijn dan hooguit 15. Ik ben toch niet gek. :no1: Helaas hebben de stukken ongeluk zich nog niet aan mijn voorgesteld.
Kijk, daar zit 'm het verschil. Ik ben 46, 1m85 en weeg tegen de 100 kg (zonder spek).
Daarbij ooit bruine band behaald in full-contact karate (de zwarte wou ik niet).
Al zijn het er tien dan neem ik er minimaal 5 mee het ziekenhuis in.

Ik ben niet agressief van aard maar wel assertief.
Dat betekent wie mij een grote bek geeft krijgt er een terug en dan zien we wel verder.
Dus ga ik dit weekend rustig met mijn zoontje Geert-posters op verkiezingsborden plakken. :greeting2:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef: Dus ga ik dit weekend rustig met mijn zoontje Geert-posters op verkiezingsborden plakken. :greeting2:
Je weet dat ik de eerste in Diemen was die daarmee begon? Volgens mij was ik de enige. En ja hoor, De PVV kwam in Diemen als grootste uit de stembus in NEDERLAND. Maar dat was toen - naar ik mij bedenk - stemmen voor de Provinciale Staten. Ik heb dat een keer gedaan. Ik stuurde Wilders elke dag een mail met relevant anti-islam gedachtegoed. Ik lanceerde toen het verbieden van de Koran op basis van het verbod op Mein Kampf en stelde voor dat er minimumstrafwetgeving in Nederland zou komen. Enkele verstandige landen hebben dat in hun wet verankerd, waaronder destijds Tsjechoslowakije en Duitsland. Uiteraard voor de tijd van post marxist en Europese cultuur sjacheraar Frau Merkel.

Succes Pizzaman met de verkiezingsuitslag in jouw woonplaats. Enne . . . houd er een oogcontrole op! Want de linkse lieden hebben al gauw de neiging om hun posters over die van de PVV te plakken. En ook dat ze zoveel posters tegelijk op een bord plakken dat voor een ander geen plaats is. Hierdoor wordt het a-sociale agressieve karakter van Links nog eens benadrukt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:
Pizzaman schreef: Dus ga ik dit weekend rustig met mijn zoontje Geert-posters op verkiezingsborden plakken. :greeting2:
Je weet dat ik de eerste in Diemen was die daarmee begon? Volgens mij was ik de enige. En ja hoor, De PVV kwam in Diemen als grootste uit de stembus in NEDERLAND. Maar dat was toen - naar ik mij bedenk - stemmen voor de Provinciale Staten. Ik heb dat een keer gedaan. Ik stuurde Wilders elke dag een mail met relevant anti-islam gedachtegoed. Ik lanceerde toen het verbieden van de Koran op basis van het verbod op Mein Kampf en stelde voor dat er minimumstrafwetgeving in Nederland zou komen. Enkele verstandige landen hebben dat in hun wet verankerd, waaronder destijds Tsjechoslowakije en Duitsland. Uiteraard voor de tijd van post marxist en Europese cultuur sjacheraar Frau Merkel.

Succes Pizzaman met de verkiezingsuitslag in jouw woonplaats. Enne . . . houd er een oogcontrole op! Want de linkse lieden hebben al gauw de neiging om hun posters over die van de PVV te plakken. En ook dat ze zoveel posters tegelijk op een bord plakken dat voor een ander geen plaats is. Hierdoor wordt het a-sociale agressieve karakter van Links nog eens benadrukt.
Hahahaha je lijkt wel een kopie van mij.
Ik plak al sinds het begin, ken de truukjes.

Plakken ze het hele bord vol: Ik heb speciaal daarvoor een ZEER groot formaat Geert-poster bij me. :hypocrite:

De regel is: 1 poster van bepaald formaat. Houden die linksen zich er niet aan, dan ik ook niet.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Het Huis voor Klokkenluiders, dat maandag zijn eerste jaarverslag publiceert, is een zelfstandig bestuursorgaan dat werknemers helpt en beschermt bij het melden van misstanden.
[...]
... het Huis wettelijk verplicht is de anonimiteit van klokkenluiders te beschermen. Zo mag minister Plasterk (Binnenlandse Zaken, PvdA), de baas van de AIVD, officieel géén inlichtingen vragen aan het Huis over concrete klokkenluiderszaken.
Dat mag niet officieel dus dan doen we het onofficieel. Het is in het belang van de regering van het moment om te weten wie klokkenluid. Dan kan daar iets tegen gedaan worden.
AIVD’er gedetacheerd bij Huis voor Klokkenluiders
Een medewerker van het in juli vorig jaar geopende Huis voor Klokkenluiders was daar gedetacheerd door de inlichtingendienst AIVD. Toen dat in november intern tot discussie leidde, is zijn detachering beëindigd. Dat blijkt uit onderzoek van NRC.
[...]
Volgens Paul Loven, bestuursvoorzitter van het Huis, werkte de AIVD’er als juridisch medewerker en verzorgde hij „tijdelijk extra werkzaamheden, die geen enkel verband hielden met (klokkenluiders)zaken”. De naam van de AIVD’er, bekend bij NRC, is volgens een woordvoerder van het Huis „staatsgeheim”.
Over het vertrek van de AIVD’er bij het Huis bestaan verschillende lezingen. Volgens betrokkenen moest de man weg vanwege zijn achtergrond bij de dienst. Voorzitter Loven zegt echter dat zijn werkzaamheden „simpelweg waren afgelopen”.
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/03/12/ai ... 8-a1550026
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Begrijp ik het goed dat het ging om een klokkenluider van de overheid? [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Uit de gemeentelijke APV:
"Volgens artikel 2.42/2 (over plakken en kladden) van de algemene plaatselijke verordening (apv) is het verboden om zonder schriftelijke toestemming 'met kalk, krijt, teer of een kleur of verfstof enige afbeelding, letter, cijfer of teken aan te brengen of te doen aanbrengen'."

Ook wel bekend als het stoepkrijtverbod. Stoepkrijt mag verkocht worden maar niet op de stoep gebruikt worden. Twee kinderen in overtreding:
Afbeelding
In Apeldoorn is het krijtverbod, na vragen van GroenLinks, al geschrapt uit de apv. Ook in Leiden zijn de regels versoepeld.
Utrecht wijst tegenwoordig alleen naar het wetboek van strafrecht, dat vernielingen en beschadigingen verbiedt.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/wee ... ~a4482528/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Er is weer wat aan de hand op het bananeneiland Curacao.
En als het niet over drugs gaat dan gaat het wel over corruptie.
Op dit moment is Curaçao nog een ‘autonoom’ land binnen het koninkrijk en er gaan steeds meer stemmen op om die failliette boedel af te stoten.
En als ze op dat eiland stemmen voor zelfstandigheid, doen zou ik zeggen. Zelfbestemmingsrecht van volkeren. Niks geen koloniale toestanden meer.
Plots is onafhankelijkheid Curaçao inzet verkiezingen
De politieke partij MFK van Gerrit Schotte zet na de inval bij de partijleider deze week in op volledige onafhankelijkheid van Nederland. Op dit moment is Curaçao nog een ‘autonoom’ land binnen het koninkrijk, dat echter kan ingrijpen als het bestuur op het eiland faalt.
Dat gebeurde vorige week toen minister Plasterk van koninkrijksrelaties regering en parlement van Curaçao opzijzette en de organisatie in handen gaf van de onafhankelijke gouverneur. Hij verweet de interim-regering van Schotte ‘niet-integer handelen’.

Los daarvan viel justitie deze week de woning van Schotte en oud-minister Charles Cooper binnen. Zij worden ervan verdacht dat ze de vorige ‘schone coalitie’ ten val hebben gebracht door politici 150.000 dollar te bieden als zij hun steun aan die regering introkken. Dat zou volgens lokale media bijvoorbeeld gebeurd zijn bij Statenlid Sherwin Leonora van de Pueblo Soberano die inderdaad zijn steun introk. Hijzelf ontkent dat hij dit voor geld heeft gedaan.
Die corrupte lieden die oligarchje spelen denken beter af te zijn zonder bemoeizuchtige kolonialen.
Het basale arnoedeniveau van de bevolking zou zonder Nederland ongeveer vergelijkbaar zijn met Haïti. Willen ze dat? Vrolijk, blij, vrij maar straatarm?

En er is nog een criminele politicus die opeens de voordelen van zelfstandigheid ziet:
Ook MFK-Statenlid Jacinta Constantia, die onlangs nog achter tralies zat omdat zij een mede-Statenlid had aangevallen, heeft zich gisteren uitgesproken vóór totale onafhankelijkheid.
https://www.trouw.nl/democratie/plots-i ... ~a4f80a14/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Laten we één ding vooral niet vergeten wat de bandieten en corrupteurs op Curacao ook niet vergeten:

Nederland doet aan ontwikkelinkshulp.

Bij deze een nieuw woord - floeps - door mij bedacht. En wat is daar zo leuk aan voor lokale machthebbers?
Dat het geld voornamelijk in hun eigen zakken verdwijnt en in die van hun naasten. Naar het voorbeeld van de Afrikaanse landen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De keiharde waarheid over het faalbeleid van de overheid vanwege de zorgplicht.

Maandagmorgen vroeg om zeven uur hoorde ik in beneden voor de deur in Diemen wat activiteit in de straat. Een ziekenauto met de achterdeuren open. Ik wist direct dat het mijn lieve buurvrouw betrof. En ja hoor, na een tijdje werd zij op een brancard achterin de gele 'bestelbus' geladen. Haar echtgenoot reed mee in zijn eigen auto achter de ziekenbestelbus aan.

Gisteren belde ik bij buurman Chris aan om naar zijn vrouw te informeren toen ik zijn auto geparkeerd zag staan en wist dat hij thuis. Een andere buurvrouw deed open en liep naar buiten, geïnformeerd door het laatste nieuws. Ik ging naar binnen en trof Chris aan de telefoon. Ik wilde weggaan, maar hij beëindigde weldra zijn gesprek.

Het gaat al lange tijd niet goed met de gezondheid van mijn buurvrouw. Zij heeft af en toe verschrikkelijke problemen met haar ademhaling. Soms hoorde ik hele rare vreemde geluiden vanuit hun tuin die ik niet kom thuisbrengen. Dat was zij. Maandagmorgen was het zo erg dat mijn buurman onmiddellijk 112 belde.

Carla ligt nu op de Intensive Care. Waar? In het ziekenhuis te Hoorn. 47 kilometer verwijderd van Diemen. Er was nergens plaats op de Intensive Care in Amsterdam en directe omgeving.

Het is niet te hopen dat er binnenkort in Amsterdam een flinke aanslag plaatsvindt met veel zwaar gewonden. De Intensive Care spoeling is dun geworden.

TIP: Meer geld naar Afrika! Want eigen volk op de tweede plaats.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Over onze nomenclatura:
Burgemeester Wienen (CDA) van Katwijk vertrekt naar het grotere Haarlem.
Hij wordt opgevolgd door burgemeester Visser (CDA) die vanuit een uithoek (Twenterand = Tubbergen e.o.) komt.
En wie wordt de nieuwe burgemeester van Twenterand? Iemand van het CDA, daar hoeft niet aan getwijfeld te worden. (gezien de benoemingen in het verleden)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... Twenterand
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Curaçao heeft 150.000 bewoners. Ze hebben vele toeters en bellen van een echte natie. Zo is er een centrale bank. En zoals de hazen op dat eiland lopen...
President Tromp van Centrale Bank Curaçao vervolgd voor belastingfraude
Tromp, die al sinds 1991 de Centrale Bank leidt, wordt ervan verdacht over de periode 2006 tot en met 2014 opzettelijk niet alle inkomsten aan de belastingdienst te hebben opgegeven. Het zou gaan om een bedrag van ongeveer 2,8 miljoen euro. Het is nog niet bekend wanneer de rechtszaak tegen Tromp begint.
Hoe die 2,8 miljoen inkomsten zou kunnen hebben uit zijn baan, is mij een raadsel.
Alhoewel: Tromp wordt op het eiland de 'onderkoning van Curaçao' genoemd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Mahalingam schreef:Uit de gemeentelijke APV:
"Volgens artikel 2.42/2 (over plakken en kladden) van de algemene plaatselijke verordening (apv) is het verboden om zonder schriftelijke toestemming 'met kalk, krijt, teer of een kleur of verfstof enige afbeelding, letter, cijfer of teken aan te brengen of te doen aanbrengen'."

Ook wel bekend als het stoepkrijtverbod. Stoepkrijt mag verkocht worden maar niet op de stoep gebruikt worden. Twee kinderen in overtreding:
Afbeelding
In Apeldoorn is het krijtverbod, na vragen van GroenLinks, al geschrapt uit de apv. Ook in Leiden zijn de regels versoepeld.
Utrecht wijst tegenwoordig alleen naar het wetboek van strafrecht, dat vernielingen en beschadigingen verbiedt.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/wee ... ~a4482528/
Ook in Amersfoort bestaat en stoepkrijtverbod:
http://decentrale.regelgeving.overheid. ... 226_1.html
En de gemeente houdt zich daaraan. Dan krijg je dit:
Verf Koningsdag laat 'onuitwisbare indruk' achter
Terwijl ze andere jaren de verboden vrijmarktplekken aangeven met afwasbare krijtspray, gingen de medewerkers dit keer op pad met spuitbussen met echte verf.

De waarschuwingen deden hun werk - de drukbezochte kleedjesmarkt verliep zonder wanklank - maar zijn tienduizenden voetstappen en flink wat regenbuien later nog net zo zichtbaar. De in alarmgeel gespoten woorden ‘Geen kleedjes’ zijn anderhalve week na het volksfeest overal te vinden in het winkelgebied.

De middenstand is niet blij met het geklieder en wil dat de gemeente de verf snel laat verwijderen.
http://www.ad.nl/amersfoort/verf-koning ... ~abeef694/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

het Bredase schaap is over de dam.
Breda schrapt stoepkrijtverbod uit 1970
De gemeente Breda gaat het stoepkrijtverbod schrappen dat sinds 1970 in de Algemene Plaatselijke Verordening staat en gaat de creativiteit van kinderen juist aanmoedigen. De gemeente heeft dat besloten nadat GroenLinks in de gemeenteraad het oude verbod ontdekte en er vragen over stelde.
[...]
Breda kondigde bovendien een stoepkrijtwedstrijd aan. De maker van de mooiste creatie krijgt een vermelding op de Facebookpagina van de gemeente. ,,Naar buiten en krijten met die handel'', aldus de aanmoediging.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2813 ... bod__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Mahalingam »

Het is vandaag wel warm, maar het is toch nog geen komkommertijd?
Hier zijn plots opgedoken tuinkabouters ingesloten door de politie. Ze mogen niet weglopen.
Wat ze daar doen is een raadsel.

Afbeelding
Politie start diepgaand onderzoek naar Asser tuinkabouters
Assen – Steeds meer partijen beginnen zich bezig te houden met de mysterieuze tuinkabouters, die onlangs plots opdoken bij de Asser Roeiclub. Nu deed de politie donderdag een inval.

Het terrein is afgezet met linten, het onderzoek, zo meldt de politie, is volop gaande. Mogelijk is de recherche in actie gekomen nadat de kabouters woensdag aankondigden nergens heen te gaan, toen de mannetjes hadden gelezen dat de gemeente ze mogelijk als ‘gevonden voorwerpen’ op wilde halen.

De kabouters worden hierin gesteund door het Kabouterbevrijdingsfront, een radicale kabouterbeweging die naar verluidt op de ‘zwarte lijst’ van de politie staat…

Hoe dan ook, de kabouters hebben nog veel plannen. De geruchten gaan, dat zij vrijdag op een verrassende plek zullen opduiken in Assen.

Wordt dus vervolgd!
https://www.assercourant.nl/algemeen/49 ... uters.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De bananenrepubliek der Nederlanden

Bericht door Ariel »

:huh: Dijkhoff..........„Ik betreur de gang van zaken”. De fout kan niet meer terug gedraaid worden. icon_silent.gif
Pijnlijke fout bij vrijstelling inburgeringsexamen

Staatssecretaris Dijkhoff (Veiligheid en Justitie) moet een pijnlijke fout toegeven. Door een systeemfout hebben twee- tot drieduizend vreemdelingen onterecht direct een vrijstelling gekregen voor het inburgeringsexamen.

Dat blijkt uit een brief aan de Kamer van VVD-bewindsman.

Na 2015 werd het moeilijker om een vrijstelling voor het inburgeringsexamen te krijgen. De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) heeft die aanscherping echter nooit doorgevoerd in de systemen. Daardoor kregen circa twee- tot drieduizend nieuwkomers onterecht meteen groen licht, zij hadden eerst nog getoetst moet worden aan de strengere eisen voor een vrijstelling.

De bewindsman meldt dat de fout niet meer terug te draaien is. Deze vreemdelingen hebben nu een sterker verblijfsrecht waardoor ze moeilijker terug te sturen zijn.

„Ik betreur de gang van zaken”, schrijft de bewindsman. Volgens Dijkhoff heeft de IND de juiste maatregelen genomen om zoiets in de toekomst te voorkomen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie