George Soros

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: George Soros

Bericht door Pilgrim »

Tegen Soros en invloed van Albanezen: 50.000 demonstreerden in Skopje

Geplaatst op 23 maart 2017

Afbeelding

Daarover wordt door de westerse “kwaliteitsmedia” met geen woord gerept: in de Macedonische hoofdstad Skopje kwam het naar aanleiding van het bezoek van de Eurocommissaris van Europees Nabuurschap en Uitbreiding, Johannes Hahn, dinsdag tot een massademonstratie tegen een regering van sociaaldemocraten en de grootste partij van de Albanese minderheid evenals tegen de invloed van de megaspeculant George Soros.

De ongeveer 50.000 demonstranten brachten hun zorgen tot uitdrukking omtrent de eenheid en soevereiniteit van het land. Reden is een toezegging van de huidige oppositieleider Zoran Zaevs van de sociaaldemocratische partij SDSM aan partijen van de Albanese minderheid om van het Albanees een van de ambtelijke talen van Macedonië te maken.

De voormalige Joegoslavische deelrepubliek Macedonië wordt sinds 2015 door een politieke crisis verlamd. Ook de parlementsverkiezingen in december hadden niet voor een oplossing gezorgd. De crisis wordt bovendien verscherpt door politici in de buurlanden Albanië, het overwegend islamitische Kosovo, en Bulgarije, evenals door de miljardair en “filantroop” George Soros. De oprichters van de “SOS-beweging – Stop Operation Soros”, die medeorganisator van de demonstratie van afgelopen dinsdag was, hebben het daarom bij het juiste eind door voor de beïnvloeding van Soros te waarschuwen.

De EU ondernam tot nu toe vruchteloze inspanningen om het conflict in Macedonië op te lossen.

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/23 ... in-skopje/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: George Soros

Bericht door Teva Teff »

Als Jood is deze meneer in zijn jeugdjaren eerst door de Nazi's en later door de commi's gevormd tot een zeer actieve democraat die de westerse waarden bovenaan in zijn wensenlijst heeft gezet. En George Soros is d.m.v. heel veel smerige kapitalistische handigheidjes stinkend rijk geworden.
Hij gebruikt zijn vermogen om 'democratische' acties te financieren.
Wiki:George Soros
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: George Soros

Bericht door Pilgrim »

Soros-groepering betaalt linkse activisten $ 15.000,-

Geplaatst op 24 maart 2017

Afbeelding

De groepering “Fight For The Future” van George Soros biedt linkse activisten een bedrag van $ 15.000,- als betaling aan in de proefmaand. Daarvoor moeten ze de regering-Trump bestrijden.

Op de website van de door George Soros gefinancierde groepering “Fight For The Future” staat: “In paniek vanwege Trump? Hou op met werken en begin een A-Team. Wij financieren het. Lees dat”. Verder staat er: “Wordt fulltime activist en maak gebruik van ieder contact, elke capaciteit, ieder middel en iedere truc die je ter beschikking staat – tot je wint.”

Daarvoor biedt de door het “Media Democracy Fund” gefinancierde groepering tegelijk een bedrag van $ 15.000,- voor de eerste (proef)maand aan, waarin de activisten kunnen bewijzen wat ze zoal kunnen. De “A-Teams” dienen volgens de website te bestaan uit 2-3 personen. Hoeveel geld dit daarna oplevert, is echter niet bekend. Waarschijnlijk komt het erop aan wat deze betaalde activisten willen ondernemen.

De multimiljardair, die eveneens als geboren vijand van Donald Trump bekendstaat, financiert in de VS al meerdere groeperingen (waaronder ook de zwarte racistenorganisatie “Black Lives Matter”), die deels ook oproepen tot de gewelddadige politieke omwenteling in de VS.

Bron: www.contra-magazin.com

Door: Marco Maier

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/24 ... en-15-000/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: George Soros

Bericht door sjun »

Als met harde bewijzen gestaafd kan worden dat de man terreur financiert dan kan hij gewoon juridisch vervolgd worden. Maar eens wat belletjes aan de overkant van de plas laten rinkelen. Alvast meer zicht op de financiële netwerken.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: George Soros

Bericht door sjun »

'Stop Soros' Movements Emerging in Eastern Europe


Om een of andere reden niet op de Nederlandstalige mainstream media. Er eten teveel mensen als Job Cohen van George Soros.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: George Soros

Bericht door Teva Teff »

Om een of andere reden niet op de Nederlandstalige mainstream media. Er eten teveel mensen als Job Cohen van George Soros.
Een filmpje van Russia Insider.
Dus een propagandafilmpje met de groeten uit Moskou. Aan dit product van Poetin 's leugenfabriek ga ik mijn westerlingentijd niet verspillen.
De MH17 toetssteen.
https://www.youtube.com/user/RussiaInsi ... query=mh17
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: George Soros

Bericht door Pilgrim »

Teva Teff schreef:De MH17 toetssteen.
https://www.youtube.com/user/RussiaInsi ... query=mh17
Toetssteen? Wat bedoel je hier in dit geval mee?

Die filmpjes gaan heel duidelijk over ooggetuigen die gezien hebben hoe jachtvliegtuigen de MH17 uit de lucht schoten en dus niet een BUK-raket. Hier de eerste debeste.

Eye Witnesses of MH17 crash tell their stories
Gepubliceerd op 22 jul. 2015

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: George Soros

Bericht door sjun »

Ik denk niet dat Soros iets met MH17 te maken heeft. Hooguit schiep hij het oorlogsklimaat in de Oekraïne waarin dit kon gebeuren. Meer MH17. Ik zou het jammer vinden als ook hier verschillende topics door elkaar lopen en zo de aandacht van het ingebrachte issue of draadonderwerp wordt afgeleid.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: George Soros

Bericht door Pilgrim »

“Antifa”...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: George Soros

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:
Teva Teff schreef:De MH17 toetssteen.
https://www.youtube.com/user/RussiaInsi ... query=mh17
Toetssteen? Wat bedoel je hier in dit geval mee?
Als een infobron veel leugenbabbels betreffende de MH17 in het pakket heeft zitten is de kans zeer groot dat de rest met andere onderwerpen van dezelfde slechte kwaliteit zijn. Zelf gebruik ik de MH17 toetssteen als snelle methode om aangeleverde info ongelezen in mijn weg-met-die-rotzooi-prullenbak te werpen. Het Sorosfilmpje hoef ik dus niet te bekijken. Dat scheelt weer mijn kostbare tijd.
Een andere toetssteen is bijvoorbeeld het 9/11 gebabbel over een inside job.
Die filmpjes gaan heel duidelijk over ooggetuigen die gezien hebben hoe jachtvliegtuigen de MH17 uit de lucht schoten en dus niet een BUK-raket.
Het zijn geen ooggetuigen, het zijn betaalde leugenaars die met hun leugenpraatje een Russisch roebeltje bijverdienen.
Teva Teff

Re: George Soros

Bericht door Teva Teff »

Trouw: Hongarije wil de universiteit van miljardair George Soros sluiten
Een van de meest prestigieuze universiteiten van Hongarije moet door een nieuwe wet waarschijnlijk sluiten. Het is de zoveelste maatregel van premier Orbán die de al wankelende democratie in Hongarije niet ten goede komt.
En dit vond ik zelf best wel opvallend.
Premier Orbán, die overigens ooit zelf in Oxford kon studeren met een beurs van Soros, zei eerder van plan te zijn om Soros voorgoed te verdrijven uit Hongarije. Volgens hem zou de miljardair het land van buitenaf een agenda van open grenzen, multiculturalisme en mensenrechten proberen op te dringen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: George Soros

Bericht door mercator »

Het zou een goed idee zijn om ALLE universiteiten in W Europa een tijdje te sluiten en eens goed door te lichten. En alle professoren die Marxistische propaganda oplepelen aan hun domme studentjes eruit te gooien. En dat zullen er véél zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Volgens mij is George Soros niet extreem links. Gerorge Soros is een democraat.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

En de Democraten zijn..?
Spoiler! :
Links en anti-Amerikaans
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Ali Yas schreef:
Pilgrim schreef:
De rechter in Hawaï was niet de enige die het inreisverbod afkeurde. Ook een rechter in Maryland stelde dat het inreisverbod in strijd was met de grondwet.
Het is in strijd met de grondwet dat rechters zich hiermee bemoeien. Het opschorten van de import van vreemdelingen is een recht van de president. Trumps voorganger deed het, hoorde ik ergens, wel 17 keer.
Het weren van (ongewenste) vreemdelingen is zelfs het fundamentele recht van een land.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Volgens mij is George Soros niet extreem links. Gerorge Soros is een democraat.
Word jij betaald door Soros Teva. Dat vraag ik me al een poosje af. :nietverstaan:

Laten we het dan zo zeggen, dat Soros de Godfather van extreem links is. Hij betaald AFA idioten om te rellen.

Maar als je het over Soros wil hebben, de goeie man heeft zijn eigen topic en daar verhuis ik je post naar toe.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Volgens mij is George Soros niet extreem links. Gerorge Soros is een democraat.
Word jij betaald door Soros Teva. Dat vraag ik me al een poosje af. :nietverstaan:
Nog maar een keer. Misschien (niet waarschijnlijk) dringt het nu door in jouw botte hersenen. Je hebt er al vele jaren tijd voor gehad om het grondig te overdenken. Ik ben Autonoom Realist! Ik word niet betaald voor mijn andersdenkenden commentaren op FFI.
Eerder schreef Ariel in een ander topic.
Ariel schreef:Toen je merkte dat jij niet door onze botte hersenen door kon dringen, ging jij je stenen toren in.
Vandaar.
Laten we het dan zo zeggen, dat Soros de Godfather van extreem links is. Hij betaald AFA idioten om te rellen.
Het modewoordje dat ik voor de grap zelf ook maar eens een keer wil gebruiken. Jullie demoniseren deze anti-nazi/anti-stalinistische miljardair maar zoveel als jullie willen, ik trap daar niet in.
Maar als je het over Soros wil hebben, de goeie man heeft zijn eigen topic en daar verhuis ik je post naar toe.
Despotisme in het klein!
Pilgrim schreef:
‘Deep state’ oorlog van elite tegen Trump gaat door totdat hij is uitgeschakeld

Xander, 31-03-2017

Afbeelding
Eén van de gevaarlijkste figuren in de ‘deep state’, die tevens nauw samenwerkt met de Europese Unie in de oorlog tegen het ‘populisme’, is de extreemlinkse miljardair-globalist George Soros. Rechts: De Clintons dragen opvallend vaak paars, de kleur van de geplande revolutie tegen Donald Trump.

Donald Trump dreigt zelfde lot te ondergaan als John F. Kennedy, de laatste president die het tegen de ‘deep state’ durfde op te nemen – Nieuwe kleurenrevolutie (de Paarse) in de maak, en wel in de Verenigde Staten zelf

Op de rand van april 2017 is het duidelijk dat de Amerikaanse ‘deep state’, de schaduwregering die bestaat uit het Democratische en Republikeinse establishment en de belangrijkste inlichtingendiensten, niet zullen stoppen voordat ze president Donald Trump op wat voor manier dan ook hebben uitgeschakeld. Analisten denken dat Trump en zijn team niet opgewassen zijn tegen deze vrijwel almachtige ‘deep state’. Deze strijd toont ondubbelzinnig aan dat de Verenigde Staten –net als de Europese Unie- al heel lang geen democratie meer zijn, maar worden geregeerd door een totalitair elite clubje.

Trump wordt alom gehaat door het Amerikaanse en Europese establishment. Hollywood haat hem; de intellectuele (maar idiote) academici haten hem, en de CIA en de rest van de ‘deep state’ –de permanente ‘nationale veiligheid’ bureaucratie in Washington- haat hem. En waarom? Omdat hij hun bestaanszekerheid bedreigt. Omdat Trump geen oorlog wil tegen de Russen, maar met hen wil samenwerken.

De zogenaamde ‘Russische bedreiging’ is echter de inkomstenbron van vele tienduizenden ‘deep state’ officials, ambtenaren en politici, aan beide kanten van de oceaan. Dit zijn de mensen die afhankelijk zijn van honderden miljarden dollars en euro’s belastinggeld die worden uitgegeven om het ‘Russische gevaar’ tegen te gaan. In de VS bedraagt het gecombineerde militaire- en veiligheidsbudget inmiddels meer dan $ 1 biljoen, oftewel duizend miljard dollar.

CIA/Soros Kleurenrevoluties
En toen kwam Donald Trump, die beloofde eindelijk een einde te maken aan het omver werpen van buitenlandse regimes en regeringen, aan het veroorzaken van de ene staatsgreep / kleurenrevolutie na de andere. Dat is nu juist waar de CIA van leeft. Een bekende grap gaat ongeveer als volgt: ‘Vraag: Waarom kan er geen kleurenrevolutie in de VS uitbreken? Antwoord: Omdat er geen Amerikaanse ambassades in de VS zijn.’

De CIA heeft voornamelijk via Amerikaanse ambassades een waslijst aan kleurenrevoluties –feitelijk niets anders dan ordinaire staatsgrepen- veroorzaakt. Alleen al deze eeuw gaat het om:

* De Bulldozer Revolutie in Servië (2000);
* De Roze Revolutie in Georgië (2003);
* De Oranje Revolutie in Oekraïne (2004);
* De Tulpen Revolutie in Kirgizië (2005);
* De Cederen Revolutie in Libanon (2005);
* De Jeans Revolutie in Wit Rusland (2006);
* De Saffraan (gele) Revolutie in Myanmar (2007);
* De Groene Revolutie in Iran (2009 – maar mislukt);
* De Druiven Revolutie in Moldavië (2009);
* De Euromaidan Revolutie in Oekraïne (2014);
* De Kleuren Revolutie in Macedonië (2016).

Al deze revoluties hebben één ding gemeen, namelijk de intensieve bemoeienissen van de talloze NGO’s van de extreemlinkse multimiljardair-globalist George Soros, organisaties die tevens nauw samenwerken met de EU.

Soros gaat overal op dezelfde manier te werk. Eerst financiert en organiseert hij ‘professionele demonstranten’, die een speciale kleur gaan gebruiken en zoveel mogelijk andere mensen aan hun kant proberen te krijgen. Vervolgens veroorzaken de NGO’s in samenwerking met de CIA en hun oppositiegroepen desnoods met geweld voor een regimewisseling, een omwenteling, een coup d’etat.

Trump eerste president na Kennedy die CIA durft te trotseren
Nog een reden waarom Trump wordt gehaat is dat de nieuwe president van plan zou zijn om flink de bezem door de inlichtingendiensten te halen.

Daarmee is Trump de eerste president sinds John F. Kennedy die het openlijk tegen de CIA en de ‘deep state’ durft op te nemen. Nadat JFK door de CIA in de mislukte ‘Bay of Pigs’ invasie in Cuba werd gelokt, bezwoer hij dat hij de CIA in ‘duizenden stukken zal versplinteren en deze door de wind zal laten wegblazen.’ Kennedy ontsloeg CIA directeur Allen Dulles, en dat was de druppel. We weten hoe het met JFK afliep, en overigens ook met Dulles: hij kreeg zitting in de Commissie Warren die onderzoek deed naar de moord op Kennedy.

De oorlog van de ‘deep state’ tegen Trump bestaat uit drie fasen, drie ‘speelkaarten’, te weten 1) de delegitimering kaart; 2) de Herbert Hoover kaart, en 3) de John F. Kennedy kaart.

1) De Delegitimering kaart. De CIA en George Soros proberen inmiddels een nieuwe kleurenrevolutie te ontketenen, naar nu een in de VS zelf: de Paarse Revolutie. Die kleur is de mix tussen de ‘rode’ en de ‘blauwe’ staten. Sinds de verloren verkiezingen draagt Hillary Clinton bij publieke optredens opvallend vaak kleding met een paarse kleur. Haar man Bill is gezien met paarse stropdassen. Op social media wordt veel geschreven over het gebruik van de kleur paars. Daarnaast gaan de door Soros betaalde professionele linkse demonstranten al wekenlang tekeer.

2) De Herbert Hoover kaart. Mocht het niet lukken om bijvoorbeeld een afzettingsprocedure tegen Trump te organiseren, dan zal de volgende fase in werking treden, en dat is het veroorzaken van een verwoestende financieel-economische crash. Hetzelfde overkwam president Hoover, die net als Trump een enorm opgeblazen aandelenmarkt, ontstaan door goedkoop krediet, erfde, die op Zwarte Dinsdag in oktober 1929 uit elkaar klapte en de Grote Depressie veroorzaakte. Een nog grotere crash staat inmiddels voor de deur, en de Democraten zullen niet aarzelen de schuld ervan te geven aan Trump, net als ze destijds met Hoover deden.

3) De John F. Kennedy kaart. Chuck Sumer, een machtige Democratische senator en een belangrijke spil in het ‘deep state’ monster, zei onlangs op TV dat de inlichtingendiensten tal van mogelijkheden hebben om Trump terug te pakken als hij zijn strijd tegen hen voortzet. Er is niet veel fantasie voor nodig om te bedenken wat hij bedoelde. Trump houdt er overigens al lang rekening mee dat het establishment hem probeert te vermoorden. Niet voor niets heeft hij de ongebruikelijke stap genomen om de officiële ‘secret service’ beveiligers aan te vullen met zijn eigen loyale privé beveiligers.

Deep State zal vermoedelijk winnen, maar tegen welke prijs?
Er zijn drie mogelijke uitkomsten van deze oorlog: 1) Trump verslaat de ‘deep state’; 2) De ‘deep state’ lijft Trump in; 3) De ‘deep state’ verslaat Trump / zet hem af / vermoordt hem.

De kans dat Trump als overwinnaar uit de bus komt, is niet groot. De ‘deep state’ bestaat al tientallen jaren, en is veel machtiger dan de president. De tweede optie is eveneens niet waarschijnlijk. Trump is er niet de man naar om op de knieën te gaan. Hij werd geen president om vervolgens de zoveelste marionet te worden. Hij heeft immers meer dan genoeg geld om royaal van zijn pensioen te kunnen gaan genieten.

Een desastreuze financieel-economische crash en diepe crisis lijkt dan ook de onvermijdelijke volgende stap te zijn. En als dàt niet werkt, dan zal de ‘deep state’ alle mogelijke middelen gebruiken om Trump te verwijderen – inclusief een eventuele moordaanslag, die vermoedelijk als een ‘ongeluk’ zal worden aangekleed.

Kortom: er staat ons de komende weken en maanden nog het nodige te wachten. Met een beetje pech zullen de acties van de ‘deep state’ niet alleen voor Amerika, maar ook voor Europa en de rest van de wereld ingrijpende gevolgen hebben.

Xander

(1) Zero Hedge

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... geschakeld
Overigens, hier kwam mijn korte opmerking vandaan.
Eén van de gevaarlijkste figuren in de ‘deep state’, die tevens nauw samenwerkt met de Europese Unie in de oorlog tegen het ‘populisme’, is de extreemlinkse miljardair-globalist George Soros. Rechts: De Clintons dragen opvallend vaak paars, de kleur van de geplande revolutie tegen Donald Trump
Wat een populistisch gelul.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:
De Clintons dragen opvallend vaak paars, de kleur van de geplande revolutie tegen Donald Trump
Wat een populistisch gelul.
Je kan toch niet ontkennen dat er een verband is tussen politieke opvattingen en kledingkeuze. Het meest extreem zie je dat in uniformen. Andersom geredeneerd mag je het vermoeden uiten dat iemands kledingkeuze een bepaalde politieke opvatting betekent.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: George Soros

Bericht door Pilgrim »

Interview met George Soros waarin hij toegeeft dat hij een nazi-collaborateur was
Gepubliceerd op 15 nov. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: George Soros

Bericht door Pilgrim »

Italiaanse autoriteiten: George Soros financiert mensensmokkel en terrorisme

Geplaatst op 8 april 2017

Afbeelding

Op 5 maart bleek uit een nieuw onderzoek door Italiaanse autoriteiten over NGO´s, die in verbinding staan met George Soros en door hem gefinancierd worden, dat deze zowel actief deelnemen aan mensensmokkel als ISIS-terroristen helpen bij de infiltratie van het Europese continent.

Onder de dekmantel Syrische “vluchtelingen” erbij te helpen Europese landen te bereiken, verschepen deze NGO´s in werkelijkheid niet-vluchtelingen uit Noord-Afrika, die deel uitmaken van een door ISIS bedreven smokkeloperatie.

Uit onderzoek van Italiaanse en andere autoriteiten bleek dat NGO´s, die o.a. gefinancierd worden door George Soros, actief privéschepen financieren om illegaal tienduizenden Noord-Afrikaanse “vluchtelingen” via Zuid-Italië de EU binnen te brengen. Van de mensensmokkel wordt gezegd dat deze verbonden is aan ISIS-smokkelnetwerken. De autoriteiten bevestigden dat dit voor de NGO´s tot strafrechtelijke consequenties zou kunnen leiden.

Carmelo Zuccaro, de hoofdofficier van justitie van Catania op Sicilië, liet in maart voor een commissie van het Italiaanse parlement een verklaring in de notulen opnemen dat er een officieel onderzoek dient te komen naar de financiering door NGO´s van een vloot moderne vluchtelingenboten in de Middellandse Zee. Hij kwam met bewijzen, volgens welke de smokkelaars in Libië en andere Noord-Afrikaanse kustlanden vaak in contact staan met ISIS of andere criminele groepen die het sluizen van tienduizenden illegale vluchtelingen naar Italië coördineren. Zuccaro sprak van bewijzen dat de smokkelaars of vanaf land of vanaf een van de kleinere smokkelboten de grote reddingsschepen van de NGO´s bellen om de rechtstreekse veerdienst veilig te stellen. Dat impliceert een grote mate aan coördinatie tussen de smokkelaar-bendes en de door de NGO gefinancierde vloot.

Zuccaro kondigde aan dat zijn kantoor datgene onderzocht wat hij een “abnormale” som geld noemt, die het zelfs aan kleine verenigingen toestaat schepen te charteren. De Italiaanse autoriteiten hebben tot nu toe minstens 10 hierbij betrokken private NGO´s geïdentificeerd, waarvan meerdere door de “Open Society Foundation” van de Amerikaanse speculant George Soros gefinancierd worden.

De definitie van terrorisme luidt dat met gewelddadige middelen geprobeerd wordt politieke doelen te bereiken en overal ter wereld hebben door Soros gefinancierde organisaties zoals de “Open Society Foundation” revoluties en terroristische gewelddaden gepleegd, of in de Oekraïne of in Europa en zelfs in de VS via organisaties als “Black Lives Matter”.

In de strijd tegen het globale terrorisme is het vernietigend dat politici met twee tongen spreken en bereid zijn groeperingen zoals ISIS of Al Qaida te financieren en te ondersteunen, terwijl zij tegelijkertijd jonge Amerikanen in talloze ideologisch gemotiveerde oorlogen de dood injagen. Het wordt steeds duidelijker dat in het centrum van de hele politieke en geopolitieke chaos één man staat en het is de hoogste tijd dat hij voor de talloze door hem gefinancierde misdaden tegen de menselijkheid veroordeeld wordt.

Bron: http://1nselpresse.blogspot.nl

Bron oorspronkelijk artikel: www.thedailyeconomist.com

Door: “The Daily Economist”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/08 ... errorisme/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: George Soros

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:Jeugdfoto George Soros

Afbeelding

GEORGE SOROS – een SS´er in de Nationaalsocialistische Duitse Arbeiderspartij (NSDAP). Hij diende onder Adolf Hitler en Heinrich Himmler. Hij zei dat dit de beste tijd van zijn leven was. Hij was euforisch over de verwoesting en de ellende om hem heen.
Zo doet Pilgrim dat. Nooit verder kijken dan zijn extreem kort FFI-neusje lang is. De jongeman op de foto is niet George Soros.
Alsjeblieft, desinformatieconsument, voor jou. De realiteit waar bijna iedereen op FFI zo'n hekel aan heeft.
A viral image purportedly showing a young George Soros in a Nazi SS uniform actually depicts an Auschwitz guard named Oskar Groening.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: George Soros

Bericht door Pilgrim »

Kennelijk een vergissing met verwisselde foto's. Zodra we er zeker van zijn zal ik de juiste foto plaatsen of het verwijderen.

Update: En dat is inmiddels door mij gedaan. Ik heb de foto hier vervangen door een plaatsvervangend filmpje.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: George Soros

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:Kennelijk een vergissing met verwisselde foto's.
Kennelijk is het geen vergissing maar een poging tot demonisering met een keiharde leugen.
Zodra we er zeker van zijn zal ik de juiste foto plaatsen of het verwijderen.
Wie is we?
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: George Soros

Bericht door Mahalingam »

Soros wordt beticht van onwettige praktijken. Het kan natuurlijk niet waar zijn dat zo'n weldoener van de mensheid zo'n wraakzuchtig persoon is als door een vijand wordt geschetst.
Soros Sued by Fellow Billionaire in $10 Billion Mine Brawl
Companies controlled by Israeli mining magnate Beny Steinmetz sued fellow billionaire George Soros, claiming he cost them at least $10 billion through a defamation campaign that stripped them of rights to an iron ore deposit in Guinea and other business opportunities around the world.

Soros funded law firms, transparency groups, investigators and government officials in Guinea in a coordinated effort to ensure BSG Resources Ltd. lost the rights to the Simandou deposit in April 2014, BSGR said in a complaint filed Friday in Manhattan federal court.

After years of BSGR accusing Soros of propagating corruption allegations which resulted in its loss of Simandou, this is the first time it took direct legal action against him. In the complaint, BSGR alleges that Soros was driven by a grudge dating back to 1998 around a business in Russia and his alleged hostility towards Israel.

“To Soros, Steinmetz’s success, as well as his active, passionate promotion of Israeli life, business and culture are anathema," BSGR said in the complaint. “Soros is also well known for his long-standing animus toward the state of Israel.”

Soros’s spokesman Michael Vachon didn’t immediately respond to an email or messages left on his work and mobile phone outside of regular business hours.

Simandou, hailed by mining companies as the richest untapped iron ore site in the world, has also been the subject of numerous court fights. Rio Tinto Group sued Steinmetz, accusing him and BSGR of conspiring with Vale SA to steal the rights to the deposit. That lawsuit was thrown out in 2015 by a federal judge in New York. BSGR lawyers demanded billions of dollars in damages from Rio Tinto in December after Rio announced that it had informed law enforcement agencies of a $10.5 million consultancy payment to a friend of Guinea’s president.

FTI Settlement
BSGR’s former public relations adviser FTI Consulting LLP in 2013 settled a London lawsuit that claimed it was part of Soros’s campaign against the mining company. FTI said it didn’t admit any wrongdoing.

Steinmetz has also been investigated and questioned by Swiss and Israeli law enforcement officials on suspicions that he paid bribes to help his company win a stake in Simandou. No charges have been laid.

Steinmetz and BSGR originally lost their rights to Simandou, because the Guinean government found that they obtained the permits after paying millions in bribes, including to Mamadie Toure, the fourth wife of Guinea’s former president.

The government’s decision was based on fabricated reports by Soros-funded companies, BSGR said in the complaint. Toure, who implicated BSGR and Steinmetz, received $50,000 from an adviser to President Alpha Conde and $80,000 from an "agent or affiliate of Soros," according to the complaint.

A spokesman for Conde didn’t answer calls outside of regular office hours. Toure couldn’t be immediately reached for comment.

BSGR said its case is supported by an email from a senior Soros investment executive in New York relating to Guinea’s interactions with BSGR around their mining contract and information from witnesses that Soros had personally demanded BSGR be pushed off Simandou.

“Soros’s financial clout gave him power over Guinea’s processes of government, which he then thoroughly abused,” BSGR said in the complaint. Soros was "motivated solely by malice, as there was no economic interest he had in Guinea," the company said.

The case is BSG Resources (Guinea) Ltd. v. Soros, 17-cv-02726, U.S. District Court, Southern District of New York (Manhattan).
https://www.bloomberg.com/news/articles ... n-mine-row
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: George Soros

Bericht door Mahalingam »

Deze cartoon bevat het woord 'Soros'.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie