Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
Moet ik op deze karaktermoord nog serieus ingaan? Wat ben je toch een smerig individu. Ik voel me al vies door alleen al op je te reageren. Ga weg man.
Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
Ik heb uw karakter niet op het oog, wel de zuiverheid en logica van uw redeneringen. Als u zich op dat punt gekrenkt voelt doet u er goed aan de kwaliteit van die redeneringen te onderzoeken.Ali Yas schreef:Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
Moet ik op deze karaktermoord nog serieus ingaan? Wat ben je toch een smerig individu. Ik voel me al vies door alleen al op je te reageren. Ga weg man.
Pilgrim schreef:Ongelooflijk, wat een pedant gewauwel!Maar goed dat dit in de Prullenbak zit.
Ali Yas schreef:Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
'Hans van de Mortel' schreef:Tussentijds deed Hitler het allemaal nog eens dunnetjes over. Niet met chemische wapens, niet met mosterdgas - noch mayonaisegas - maar met speciaal gas dat exclusief voor joden bestemd was. Om hen door een zachte dood te laten inslapen. Want een ding blijft recht overeind staan: Hitler was GEEN sadist zoals de walgelijke historische Arabische woestijnvlo Mohammed. Het idee om je vijanden eindeloos te folteren en waar geen einde aan komt, kan alleen maar ontstaan zijn vanuit een zieke geest.
Teva Teff schreef:Misschien kan je wat misverstanden wegnemen door te vertellen wat jij van de bijdrage van Hans van de Mortel vindt.
mercator schreef:Teva Teff schreef:Misschien kan je wat misverstanden wegnemen door te vertellen wat jij van de bijdrage van Hans van de Mortel vindt.
Ik onthoud uit die bijdrage dat Hitler geen sadist was maar Mohammed wel. Of dat ook zo is/was weet ik niet echt en de vraag is ook niet zo belangrijk. Ik snap niet waarom jij je al dagen zit op te winden over dat ene zinnetje.
Teva Teff schreef:Quotefouten gewist!
mercator schreef:Teva Teff schreef:Misschien kan je wat misverstanden wegnemen door te vertellen wat jij van de bijdrage van Hans van de Mortel vindt.
Ik onthoud uit die bijdrage dat Hitler geen sadist was maar Mohammed wel
Of dat ook zo is/was weet ik niet echt en de vraag is ook niet zo belangrijk.
Ik snap niet waarom jij je al dagen zit op te winden over dat ene zinnetje.
Ali Yas schreef:Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
King George schreef:Ali Yas schreef:Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
Terug naar zijn riool?
Op DDS verslijt hij momenteel ook het ene na het andere trol account voor zijn verslaving aan forum- en blogvervuiling.
Ariel schreef:Op verzoek van Hans is dit topic weer open. Ik weet niet voor hoe lang, want als er te veel vuil gespoten wordt op Hans of op iemand anders , dan sluit ik dit topic weer onmiddelijk. Ondanks het feit dat Hans me vriendelijk verzocht heeft om dat niet te doen.
En om het nog duidelijker te maken. Degene die het besluit genomen heeft om dit topic te sluiten was ik zelf. Niemand heeft me hier toe gedwongen.
Ariel schreef:Wat een ziekelijk lachje Teva. Heb jij eigenlijk wel vrienden ? Echte vrienden? Ik kan dat bijna niet geloven.
Ariel schreef:Wat een ziekelijk lachje Teva.
Teva Teff schreef:Ariel schreef:Wat een ziekelijk lachje Teva.
Het is gewoon lachen met jou.
En wel hierom.
viewtopic.php?f=23&t=9090&p=421320#p421320
Teva Teff schreef:Misschien kan je wat misverstanden wegnemen door te vertellen wat jij van de bijdrage van Hans van de Mortel vindt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast