Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Niet bij de Nederlandse MSM dat vooral het Democrat Mediaconcern napraat dus daarom maar hier.

Comey Caught Committing Perjury To Congress?


Dead Democrat Staffer Leaked To Wikileaks Not Russians
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Maar ja, misschien is een burgeroorlog ontketenen de bedoeling van de deep state. Maar waarom ?
Het is al eerder genoemd. De enorme frustratie bij de democraten die vrijwillig achter het net mochten vissen. Stel je eens voor dat iemand zo goed als zeker weet dat hij de hoofdprijs in de staatsloterij ad 27 miljoen heeft gewonnen en achteraf blijkt dit op een vergissing te berusten .

Zelfs een Nederlandse loterij van de staat mag een goed gelovig mens niet eens vertrouwen. De Staatsloterij presteerde het om prijzen op lotnummers te laten vallen die niet verkocht waren. Dat vonden de mensen van de Staatsloterij heel gewoon. Daar moest een rechtszaal aan te pas komen om de staatsloterijeigenaar te overtuigen van zijn corrupt gedrag. Zo is het ook in de VS. Men is bezig alles uit de kast te halen om Trump beentje te lichten, aan te tonen dat hij niet deugt. Anders gezegd: af te zetten. Zelfs op het vermaarde Nederlandse FFI-forum maakt men zich inmiddels zorgen om Trump, terwijl de missie van FFI in de eerste plaats ligt in het belang om het Nederlandstalige volk duidelijk te maken dat men een dode kat in de zak met explosieven heeft gekocht door het importeren en dulden van mohammedanen, de aanhangers van de fascistenreligie islam.

Met Trump als president is al zoveel imagoschade aangericht dat het eigenlijk niks meer uitmaakt. Bedenk wel dat de machtigste man van de wereld ook nog eens gerespecteerd hoort te worden. Trump is geen dictator. Daar heeft een groot deel van het volk mazzel aan als ik terug in de geschiedenis kijk naar al die historische gevaarlijke wrede onmenselijke despoten waar Trump in de verste verte geen afspiegeling van is. Zoals gezegd: niet één president van de VS is de kist in gegaan zonder littekens. Ik neem aan dat de bewaking van Trump op volle sterkte is, als u begrijpt wat ik bedoel. Laten we maar hopen dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomst. Maar gevaarlijk blijft het baantje wel als president van de VS.

Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is met Trump. Het enige wat mij opvalt bij hem, en waar heel veel mensen in dezelfde fout gaan, is dat hij niet eerst nadenkt voordat hij wat zegt. Op zich vind ik het wel vermakelijk want de mens heeft namelijk het recht zichzelf tegen te spreken en daar is op zich niks mis mee om daar hysterisch door te worden. Of je moet op zoek zijn naar de perfecte mens die niet bestaat. Sterker nog, zelfs de perfecte god bestaat niet. Ik kan het weten, want ik heb daar twaalf jaren studie van gemaakt en ben de enige godsdienstwaanzinnoloog op aarde, voor zover mij bekend. Zelfs Jehovah God sprak zichzelf herhaaldelijk tegen. Niet verwonderlijk want hij lijkt verdomd veel op de meerderheid der mensen. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

The Truth About Seth Rich | The DNC/Wikileaks Scandal


The Seth Rich Story Changes Once Again


Het ruikt naar 'Arkancide'... Het wordt zo onderhand tijd voor een vrije volkspers.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er is veel veranderd in het leven van Trump.

Was dat verstandig? Trump betaalt er immers een enorm hoge prijs voor.

En wij maar denken dat Trump een goed zakenman is. [icon_lol.gif] Trump doet alles voor zijn volk. Daar ben ik overtuigd van. Ook liegen hoort daarbij. Het draait allemaal om het geld in de wereld. In China weten ze hoe het moet: China eerst. Nu probeert Trump - de goedzak - voor het 'arme' volk in Amerika geld te verdienen. En Obamacare dan? Daar kan ik geen antwoord op geven. Ik weet niet hoe zit in Amerika om je tegen ziekte te verzekeren. Volgens mij word je altijd geholpen in het ziekenhuis. Ook al ben je straatarm en van God verlaten. Want als er iets niets geeft om de mens dan is het wel iets dat men gemakshalve, vanwege het complete woordenboek, God heeft genoemd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

sjun schreef:Sommige mensen schijnen nog steeds te denken dat Hillary Clinton een betere keuze zou zijn dan Donald Trump.
Afbeelding
Waarom praat er hier niemand over de zaak waar het werkelijk omdraait? Eigenlijk is het heel eenvoudig!

Eind jaren 90 dreigde Bill Clinton die, hoewel niemand dat hier zal beamen, een zeer succesvol president was, uit het presidentschap te worden gezet. Op dat moment had hij zelfs een approval-rating van 73%! Ook daar zal niemand hier van onder de indruk zijn. Misschien helpt als ik zeg dat Donald Trump in die tijd en ook daarna hem een kanjer van een president vond! Ze waren ook zeer bevriend! Clinton dreigde niet te worden afgezet omdat hij de affaire met die Lewinsky had, daar was niks onwettigs aan, maar om tegenwerking van de rechtsgang. Zie video. Dat was ook wat Nixon de das om deed. Nixon werd niet vervolgd om de Watergate-inbraak maar om obstructie van het onderzoek daarnaar.

Trump doet niets anders dan het onderzoek naar de vermeende contacten met de Russen van zijn campagne team tegenwerken. Net zo goed werkt hij het onderzoek naar de gang van zaken rond Flynn tegen. Zo heeft hij Comey de leider van het onderzoek hiernaar ontslagen. Waarschijnlijk omdat Comey geweigerd heeft ermee te stoppen nadat Trump dit van hem gevraagd heeft.

Nixon en Clinton werden dus obstructie van rechtsgang verweten. Bij Trump zal dat ook zo zijn, maar hij moet ook nog eens de vragen beantwoorden over zijn contacten met de Russen en het aanstellen van Flynn. Als ie daar fout mee zit is het ook over met zijn presidentschap. Uit zijn tegenwerking van het onderzoek kun je al afleiden dat Trump er zelf vanuit gaat fout te zitten. Waarom anders tegenwerken?

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Nixon en Clinton werden dus obstructie van rechtsgang verweten. Bij Trump zal dat ook zo zijn, maar hij moet ook nog eens de vragen beantwoorden over zijn contacten met de Russen en het aanstellen van Flynn. Als ie daar fout mee zit is het ook over met zijn presidentschap. Uit zijn tegenwerking van het onderzoek kun je al afleiden dat Trump er zelf vanuit gaat fout te zitten. Waarom anders tegenwerken?
Ach, de wil was er wel, maar de geest is zwak.

Als Trump inderdaad wordt afgezet dan zal hij een flinke knauw krijgen. Waar? Tussen zijn oren. Als president afgezet worden zal niet ongemerkt voorbijgaan aan zijn gemoedsrust. Een troost. Wie rijk is heeft altijd genoeg 'vrienden'. En wie weet wordt hij nog in het Guiness Book of Records vermeld als de kortst zittende president in de VS ooit [icon_lol.gif] .

Ik moet eerlijk toegeven dat in niks meer snap van die man. Mocht ik eens een kijkje nemen in zijn hersenpan, ik zou daarvan op FFI uitvoerig verslag doen. En wat hebben we dan aan die kennis? Helemaal niks. Want er zijn maar heel weinig mensen die van hun fouten willen leren. Logisch bij het ontbreken van een vrije wil. En alle gelovigen nog altijd maar geloven dat de mens een vrije wil heeft. :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Zwartmeer schreef:maar hij moet ook nog eens de vragen beantwoorden over zijn contacten met de Russen
Men doet nog steeds of "de Russen" een bedreiging zijn.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Trump heeft er zin an... :no1: Hij gaat tegen wil en dank op reis’ Maar toch...hij gaat een uur op bezoek bij Tusk en Juncker. Ik hoop dat Trump een goeie fles cognac voor Juncker mee neemt.

Hoe verloopt de visite in Brussel?
Eerst een „officieel welkom bij de auto”, vervolgens een „officiële handdruk.” Daarna wordt de Amerikaanse president Donald Trump donderdag bij zijn eerste bezoek aan het „hellegat” dat Brussel volgens zijn eigen woorden is, een uur lang ontvangen door Jean-Claude Juncker en Donald Tusk.

De Europese commissievoorzitter en de EU-president verwachten de gepantserde wagen met Trump om 10.00 uur bij de VIP-ingang van het gebouw waar de Europese leiders normaliter hun toppen houden, zo blijkt uit vrijdag vrijgegeven instructies voor de pers.

Het onderhoud staat gepland tot 11.00 uur. Na twintig minuten schuiven ook EU-buitenlandchef Federica Mogherini en EU-parlementsvoorzitter Antonio Tajani aan.

Trump is donderdag aanwezig bij een NAVO-bijeenkomst. Hij ontmoet ook koning Filip, op een nog onbekend tijdstip. Vorig jaar noemde Trump Brussel een „hellhole” om in te leven, waarbij hij verwees naar het volgens hem grote aantal geradicaliseerde moslims in deelgemeente Molenbeek.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Elke dag oorlog met Trump

In Washington DC woedt een open oorlog tussen het Witte Huis en de Democraten die veel mediasteun krijgen. De dagelijkse persbriefing is een verbaal vuurgevecht, live te volgen op alle nieuwszenders. Kijkcijfers zijn hoog. Amerikanen gaan ervoor zitten, met coke en popcorn onder handbereik. Onder president Barack Obama waren journalisten schoothondjes. Nu pitbulls. Het ontslag van FBI-directeur James Comey en diens gelekte memo hebben alle verhoudingen op scherp gezet.

Het spektakel herbergt drie krachtvelden. De culturele elite haat Donald Trump onverholen, als aberratie van de geschiedenis. Het politiek bestel polariseert verhoudingen van binnenuit. En Trump doet er zelf een schepje bovenop in zijn strijd tegen het ‘moeras Washington DC’.

Post-electorale depressie

De Democraten lijden aan een post-electorale depressie. Ze hebben hun verlies nog niet verwerkt. Hillary Clinton: ‘Ik verloor wegens de FBI, KGB en KKK’. Democraten vinden niet dat ze de verkiezingen hebben verloren, maar dat ‘Poetin de overwinning heeft gestolen’. Ze beschuldigen Trump van een samenzwering met ‘de Russen’ en eisen een ‘speciale aanklager’ die de weg moet effenen naar ‘impeachment’, de afzetting van Trump. Dat moet aan einde maken aan hun nachtmerrie. Ze vergelijken Trump met president Richard Nixon die in 1974 tot aftreden werd gedwongen. Watergate is nu ‘Russiagate’.

Probleem: FBI-onderzoek heeft tot heden nog geen enkel bewijs van samenspanning opgeleverd. Maar de ‘Russia’-verhaallijn wordt erin gehamerd door media als The New York Times, Washington Post, CNN en MSNBC. Het grenst aan hysterie. Cory Booker, Democratisch Senator uit New Jersey riep: ‘de Russen komen’! Democraten blokkeren waar ze kunnen, tot de komst van de ‘speciale aanklager’; hun verlosser.

Het Amerikaans politiek systeem verergert polarisatie structureel. Democraten en Republikeinen hebben, in goed overleg, zoveel mogelijk ‘veilige kiesdistricten’ voor de 435 zetels in het Huis van Afgevaardigden. Circa 40 zetels kunnen schuiven tussen de twee; minder dan 10 procent. Kwestie van politieke zelfbescherming, maar zij drijft Republikeinen naar rechts en Democraten naar links. Een zittend Congreslid wordt niet meer bedreigd door een kandidaat van de andere partij, maar door een radicalere partijgenoot bij de primary, de voorverkiezing. ‘Gematigden’ worden weggemaaid.

Tea Party

Dat was de sleutel voor het succes van de Tea Party. Dit verschijnsel speelt nu bij de Democraten, die een groot deel van de arbeidersklasse in de Rust Belt verloren. Veruit de grootste delegatie met Democratische afgevaardigden komt uit Californië, virulent ‘Never Trump’. Zonder arbeidersklasse wordt de partijbasis radicaler dan ten tijde van Bill Clinton die ‘blue collar’-kiezers wel begreep. Presidentskandidaten voor 2020: Bernie Sanders of Elizabeth Warren?

En dan is er Trump zelf. Hij veegt met de grove borstel en zijn uitlatingen zijn onvoorspelbaar. Op buitenlands terrein hebben drie topfiguren hem redelijk onder controle: Rex Tillerson, minister van Buitenlandse Zaken, veiligheidsadviseur H.R. McMaster en minister van Defensie James Mattis. Zij hebben gezag en Trump luistert.


Maar in de ‘drooglegging van het moeras Washington DC’ is hij zijn eigen generaal, en tegelijk zijn ergste vijand. Het ontslag van Comey was onvermijdelijk omdat hij klem zat tussen vechtende olifanten. Zowel Democraten als Republikeinen pruimden hem niet meer. Trump stuurde echter een ontslagbrief waarin het leek alsof hij zichzelf vrijsprak van de Rusland-aantijging. Via twitter zette hij Comey tot zwijgen aan omdat er ‘misschien opnames’ waren. Zo toverde hij zelf het Nixon-beeld te voorschijn dat Democraten zo graag gebruiken.

Trump zoekt zelf het mediagevecht. Deels uit frustratie, wegens onderbelichting van zijn prestaties: de werkgelegenheid stijgt, illegale immigratie daalde met 70 procent. Maar ook omdat gevestigde media geen gezag genieten buiten het wereldje van Washington. Hoe vijandiger de media, hoe meer ze zijn populistische beweging aaneensmeden. Trump heeft liever een tweewekelijkse persbriefing. En die wil hij zelf doen. De kijkcijfers zullen exploderen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

... de werkgelegenheid stijgt, illegale immigratie daalde met 70 procent.
Kijk eens aan! Hij presteert dus toch wel wat. :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Pilgrim schreef:
... de werkgelegenheid stijgt, illegale immigratie daalde met 70 procent.
Kijk eens aan! Hij presteert dus toch wel wat. :thinking:
De werkgelegenheid stijging is een trend die lang geleden onder Obama is ingezet en is daarmee onmogelijk het product van Trump's werk.

Het is niet bekend hoeveel illegalen er precies in de USA zijn. De getallen die genoemd worden betreffen schattingen. De vraag die dit bij mij oproept is hoe men nu weet dat er een 70% daling van illegale immigratie is? Of roept men maar wat om het idee te geven dat Trump goed presteert?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:
Het is niet bekend hoeveel illegalen er precies in de USA zijn. De getallen die genoemd worden betreffen schattingen. De vraag die dit bij mij oproept is hoe men nu weet dat er een 70% daling van illegale immigratie is? Of roept men maar wat om het idee te geven dat Trump goed presteert?
Zwartmeer, als ik jou was zou ik toch niet teveel roepen op het afzetten van Trump want dan komen er geen nieuwe verkiezingen maar dan wordt zijn maatje Mike Pence automatische de nieuwe president. En die lijkt uit nog veel fanatieker maar tegelijk slimmer hout gesneden dan Donald zelf.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Eiegnlijk is het inderdaad eenvoudig. De mainstreammedia is oppositiepartij geworden. Ook over de plas groeit de behoefte aan volksjournalisten. Gezien die zich daar aandienen zal het ook hier wel zover komen.

The Impeachment of Donald Trump
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat in niks meer snap van die man. Mocht ik eens een kijkje nemen in zijn hersenpan, ik zou daarvan op FFI uitvoerig verslag doen. En wat hebben we dan aan die kennis? Helemaal niks. Want er zijn maar heel weinig mensen die van hun fouten willen leren. Logisch bij het ontbreken van een vrije wil. En alle gelovigen nog altijd maar geloven dat de mens een vrije wil heeft. :roll:
Het is zo duidelijk dat die man overal schijt aan heeft en maar wat doet. Als hij nou gewoon mbt Flynn eerlijk was geweest en zich gedragen had zoals hoort was daarmee nu geen enkel probleem. Hij had nooit Flynn als nationale veiligheidsadviseur aan moeten stellen na al die waarschuwingen en zolang er nog een onderzoek tegen Flynn liep. Was het niet aanstellen van Flynn, of het wachten daarmee, nou zo moeilijk geweest? Maar Trump negeerde alles stelde hem willens en wetens wel aan! En nu zit ie met de gebakken peren!

Ik vraag me af 'hoe kan iemand zo stom zijn om de kiemen voor z'n afzetting al voordat ie begonnen is te zaaien?' Dit is niet alleen bij het geval met Flynn. Zoals DT het met zijn bedrijven aangepakt heeft moet er wel een keer een dodelijke belangenverstrengelingen ontstaan. En dan zijn er nog de schimmige banden met de Russen. Als er niks mee aan de hand is waarom is hij dan niet vanaf dag 1 volledig open geweest? Waarom worden er steeds weer zaken ontdekt die Trump niet gemeld heeft?

Trump neemt ook nergens enige vertegenwoordiging voor. Bij alles hierboven beschreven wijst ie naar Comey Obama en de fake news media enz. Trump is alleen verantwoordelijk voor zaken als de werkgelegenheid stijging welke reeds lang geleden onder Obama is ingezet. Daar klopt Trump zich voor op de borst! Wat een geweldige president!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

sjun schreef:Eiegnlijk is het inderdaad eenvoudig. De mainstreammedia is oppositiepartij geworden. Ook over de plas groeit de behoefte aan volksjournalisten. Gezien die zich daar aandienen zal het ook hier wel zover komen.
Paul Joseph Watson is geen journalist maar een commentator of een columnist. Dat is een beetje wat wij hier ook zijn of doen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Is het trouwens niet typisch dat wanneer politici slecht in het nieuws komen ze, en hun aanhang, vrijwel altijd een probleem met de pers hebben. Men spreekt dan over slecht geïnformeerd en bevooroordeeld. Maar wanneer diezelfde pers ze prijst zijn ze altijd goed geïnformeerd en nooit bevoordeelt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Trump: Door het ontslag van 'mafketel' Comey sta ik niet meer onder druk
http://www.ad.nl/buitenland/trump-door- ... ~a2463eb1/

In gesprek met de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergei Lavrov en de Russische ambassadeur Sergei Kislyak heeft presidentTrump FBI-directeur James Comey een mafketel genoemd. Zijn ontslag zou volgens de president de druk waar hij onder stond hebben weggenomen. Dit meldt de New York Times vandaag.
Het ontslag van Comey was dus om de druk voor Trump te hoog werd. Ik vraag me af of de nu verlaagde druk nu zo blijft nu er een onafhankelijke onderzoeker is aangesteld...

Wat ik niet begrijp is waarom Trump over Comey in die laag dunkende bewoording spreekt. Het zal wel weer een lek zijn die het naar buiten heeft gebracht. Leert Trump het dan nooit? Comey neemt natuurlijk ook kennis van die woorden maar een koel en berekend man als hij zal hier echt niet met tweets op reageren. Waarschijnlijk zal hij volgende week, in een Senate hearing als ik het goed heb, ondervraagd worden over de gang van zaken. Verwacht maar dat Comey door de bijkomende denigrerende woorden extra zijn best zal doen om het leven van de man die hem ontslagen heeft zo zuur mogelijk te maken...

Iedereen hier zal dit wel weer anders dan mij zien. In mijn ogen roept Trump door al dat nutteloze geouwehoer het noodlot zelf over zich af. Hij motiveert toch Comey om volgende week extra zijn best te doen? Ik denk sowieso dat Comey het spelletje heel goed speelt. Al een week zijn er bijna dagelijks vervelende berichten voor Trump van bronnen naast Comey. Maar Comey zelf laat zich niet zien of horen...
Jake Tapper 5/19/17 : Trump To Russians That 'Nut Job' Comey's Firing Relieved 'Great Pressure'
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

sjun schreef:Afbeelding
Trump denkt er dus over geen persconferenties meer te geven. Dat is niet meer dan begrijpelijk gezien de vragen die hij gesteld krijgt. Zijn getweeet kan ook wel eens tot het verleden behoren. Als je met tweets overal op reageert en na een heel belangrijke ontwikkeling ineens 20 uur oorverdovend stil bent dan gaan mensen daar het hunne van denken...
Donald Trump's silence on the Comey memo is deafening

President Donald Trump loves to talk. To tweet. To be quoted. To sound off. To make news.
Which makes the fact that he hasn't tweeted in more than 20 hours -- despite blockbuster reports that he asked then FBI Director James Comey to end the investigation into former national security adviser Mike Flynn -- very, very telling.

http://edition.cnn.com/2017/05/17/polit ... nce-comey/
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Wat ik niet begrijp is waarom Trump over Comey in die laag dunkende bewoording spreekt.
Spreek jij altijd met respect over mensen die je niet mag en die je dwarszitten?
Het zal wel weer een lek zijn die het naar buiten heeft gebracht. Leert Trump het dan nooit?
Uiteraard was het een lek. Zeg jij nooit eens nare dingen over mensen die je niet mag? En zou jij het vervelend vinden als iemand dat verklapte?
Iedereen hier zal dit wel weer anders dan mij zien. In mijn ogen roept Trump door al dat nutteloze geouwehoer het noodlot zelf over zich af



Ik ben niet iedereen maar inderdaad zie ik het anders dan jij. Trump hater zoals jij...( :nietverstaan: wat heeft die man jou gedaan? ) en de extreem linkse pers hebben weer een field day omdat ze weer iets gevonden hebben om Trump te bashen.

De schok dat Trump twee bolletjes ijs tijdens een diner nam terwijl de rest één bolletje kreeg is weer wat gezakt, maar gelukkig is er weer een nieuwe stok gevonden om op de rug van Trump kapot te slaan

Ik heb nog wat nieuwe stokken voor je gevonden. Ik maak me zorgen als jij straks tekort aan stokken hebt. . Dat kunnen we niet maken.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Wat ik niet begrijp is waarom Trump over Comey in die laag dunkende bewoording spreekt.
Spreek jij altijd met respect over mensen die je niet mag en die je dwarszitten?
Nee beslist niet. Maar in dit geval, als het uitkomt werkt het tegen hem. Het zit er wel in dat dat nu gebeurt...
Iedereen hier zal dit wel weer anders dan mij zien. In mijn ogen roept Trump door al dat nutteloze geouwehoer het noodlot zelf over zich af
Ik ben niet iedereen maar inderdaad zie ik het anders dan jij. Trump hater zoals jij...( :nietverstaan: wat heeft die man jou gedaan? ) en de extreem linkse pers hebben weer een field day omdat ze weer iets gevonden hebben om Trump te bashen.
Ik haat niemand! Ik heb de wereld aan argumenten naar voren gebracht waarom die man niet deugt. Die argumenten worden nooit weerlegd: De boodschapper is een hater.

Maar goed, Trump zit nu in het vliegtuig en komt morgen in het land waar ze dezelfde religie aanhangen als IS. Ik verwacht een mooie toespraak!

Ik zit naar deze video te kijken en daarna hou ik ermee op voor vandaag. Benjamin Wittes is een goede vriend van James Comey en die vertelt een beetje over hoe het allemaal gegaan is tussen Comey en Trump. Eigenlijk vertelt ie helemaal niks! Hij kan moeilijk aankomen met geheimen die Comey hem verteld zou hebben. Maar hij vertelt ook wel weer heelveel! Tussen de regels door. Trump kan zijn borst nat maken!

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Het is inmiddels wel duidelijk waarom de mainstream media een heksenjacht voert tegen Donald Trump. Trump is de spreekwoordelijke bezem. Sinds Trump in het Witte Huis zit worden massaal pedonetwerken opgerold en verdwijnen sadistische satanische mannetjes en vrouwtjes achter de tralies.

http://www.indigorevolution.nl/het-ene- ... eam-media/
Is dit ook geen prestatie van Trump?

https://www.justice.gov/psc/press-room
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Het Democrat Mediaconcern is zo bang het narratief e verliezen dat ze haar inlegkunde als feiten presenteert. De Nederlandse MSM lopen hiermee al jaren weg. Ik heb nog geen argumenten gezien maar wel opgeklopte sentimenten. En ook in de bewering dat Clinton een goede president was ga ik niet mee. Goed voor wie orecies?

Waarom vond jij Bill Clinton een goede president (en probeer je en passant die mening even als absoluut feit te brengen waar niets tegenin te brengen zou zijn)?

Christopher Hitchens' diatribe on Bill Clinton


Bill Clinton is geboetseerd door angehauchte pers die een fancultuur en een Clintoncult creëerde. Dezelfde pers die nu vol op het orgel gaat om een kwalijk narratief over Donald Trump er bij een weinig geïnformeerde massa ingeramd te krijgen. Zelfs zozeer dat deze pers haar geloofwaardigheid wederom op het spel zet (en bij steeds meer mensen verliest).

Afbeelding
No One Left To Lie To: The Triangulations of William Jefferson Clinton, Christopher Hitchens,
Twelve 2012, ISBN 9781455522996


What Did Bill Clinton Lie About? Christopher Hitchens on the Values of the Worst Family (1999)

Ask not, tell not...

Afbeelding
The Death of Outrage: Bill Clinton and the Assault on American Ideals, William J. Bennett,
Free Press 1999, ISBN 9780684864037
Laatst gewijzigd door sjun op za mei 20, 2017 7:10 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Is het trouwens niet typisch dat wanneer politici slecht in het nieuws komen ze, en hun aanhang, vrijwel altijd een probleem met de pers hebben.
Nee dat is helemaal niet typisch. Dat is de werkers in de smerige politiek eigen. Wie zich met politiek bezig houdt mag dan wel witte-huis-handschoenen dragen, stinken doen ze allemaal.

Het eerste bezoek aan het buitenland - jawel - gaat naar Saoedi-Arabië. Ik heb gehoord dat het daar een waar volksfeest is geworden met Amerikaanse en SA-vlaggen broederlijk naast elkaar door het hele land. Met islam is dus niks aan de hand.

Zou ik een goede president zijn voor Amerika? Nee! Ik benoem het beest bij zijn naam. Zowel de smerige christelijke huichelaars in de VS als de achterlijkheid ten top in de moslimwereld waarin het opperhoofd van Saoedi-Arabië de traditionele pias uithangt door zijn Mekka-kubus in stand te houden waar jaarlijks miljoenen mensen in witte gewaden hun zeven verplichte rondjes om moeten lopen. Een waarlijk prachtig spookfestijn van verdwaalde geesten. Wie dan goed oplet, ziet dat Satan zich rot lacht terwijl Allah zich daarbij staat af te sjorren.

Trump doet zaken namens de VS-regering. Dat doen alle goede heersers voor hun land. Wat dat betreft is Trump geen uitzondering. Dat hij Brussel terecht een soort vrijgegeven 'rattenhol' heeft genoemd en desondanks met alle egards wordt ontvangen, zegt niet iets over Trump, maar juist meer over het smerige hypocriete politieke schorriemorrie in Europa.

Trump is eerlijk. Tenminste eerlijk in zijn leugens.

Kom daar maar eens om bij de rest van de wereld.

Laat Zwartmeer nu eens een keer naar Mercator luisteren. Wanneer Zwartmeer zijn zin krijgt en Trump wordt afgezet, wordt Zwartmeer pas echt opgezadeld met het echte politieke kwaad door . . . nog altijd een Rubublikein. Daar weleens rekening mee gehouden Zwartmeer?

Trump heeft meer tijd nodig. Slechter dan Obama uit de regeringsperiodebus tevoorschijn komen, lijkt mij haast een onmogelijke opgave voor Trump. Trump maakt geen laffe hypocriete buigingen voor een vieze smerige mohammedaan in kopvoddenuitrusting in de zandbak van Allah zoals de laffe verradershond Obama. Dat waardeer ik in Trump. Dat hij aan iedereen laat merken wie hij is:

Trump is de machtigste man van de wereld.

Een vent met ballen, waar Obama slechts van mocht dromen. Trump is in de ogen van menigeen onacceptabel, een hufter, proleet, beroepsleugenaar. Toch blijft Trump de machtigste man van de wereld. Daarom ook likken alle wereldleiders zijn stevige ballen. Ondanks dat er zelfs rekening mee gehouden moet worden dat Trump afgezet kan worden. Nou en? Wat schiet de wereld daar uiteindelijk mee op? Domme wereld. Met linkse Gutmenschen in de aanbieding, heeft iedereen vijanden genoeg.

P.S.: dat afzetten zal zo'n vaart niet lopen, vermoed ik. Vanwege de ruime meerderheid van de Republikeinen in alle belangrijke regeringsburelen. Maar misschien kan Zwartmeer hier meer over vertellen. icon_thumbup.gif
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op za mei 20, 2017 7:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie