Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17479
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Politieke correctheid en indocrinatie zijn elkaars tegenpolen. Maar tsja . . . een kniesoor die hier een punt van maakt. Ik benoem het alleen maar even.

Ware het maar zo dat politiek correct is, maar dat is geenszins het geval. Ik begrijp dan ook niet dat iemand zich geroepen voelt hiertegen in verzet te gaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

“Eindejaarsfeest” wordt weer kerstfeest

Geplaatst op 5 december 2016

Afbeelding

Ik ben leidinggevend werknemer in een middelgrote onderneming (ca. 250 medewerkers). De firma is heel innovatief en heeft werknemers van vele nationaliteiten. Alle continenten zijn vertegenwoordigd, de omgangstaal is Engels. Interessant genoeg is het aantal islamitische werknemers zéér gering, ik zou schatten minder dan 2%. De meeste werknemers zijn waarschijnlijk niet religieus, maar we hebben katholieken, protestanten, hindoes, sikhs enz.

Al jaren lang heet het kerstfeest bij ons “End of the Year Celebration”. Dat ergert me al langere tijd. Want hetgeen wij vieren, is niet het einde van het jaar, maar Kerstmis, de geboorte van Jezus Christus. Zelfs voor diegenen die niets met Christus aan de pet hebben, is Kerstmis in ieder geval een mooie traditie. Vanuit mijn zienswijze is traditie ook identiteit. In een daad van vooruitsnellende culturele zelfverloochening heeft men in onze onderneming echter besloten het feest “Eindejaarsfeest” te noemen. Het argument daarvoor is dat immers niet iedereen Kerstmis viert. Dat klopt wel, maar als we Oud en Nieuw vieren, is het ook niet het nieuwe jaar voor Chinezen, Perzen, Grieken, Russen en vele anderen. Alles bij elkaar genomen dus een behoorlijk zwak argument.

Dit jaar heb ik de kat de bel aan gebonden en een “petitie” geschreven om het feest weer kerstfeest te noemen. Interessant genoeg waren de reacties daarop grotendeels positief. Het komt nu daadwerkelijk tot een herbenoeming van de “End of the Year Celebration” in kerstfeest.

Dat is als individueel feit wellicht niet echt oninteressant of belangrijk. Voor mij is het er echter een voorbeeld van dat nog niet alles is verloren. Datgene dat wij in onze samenleving ten kwade gekeerd hebben, de ontkenning van onze identiteit, is niet onomkeerbaar. Als we opstaan, als we actief worden, kunnen we voor veranderingen zorgen in onze zin. We zijn niet machteloos. Dat geeft me moed voor het komende jaar en de toekomst.

Bron: www.pi-news.net

Door: Chris S.

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/12/05 ... erstfeest/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17479
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik begrijp al dat minderwaardigheidsgedoe niet vanuit het onvermogen mensen de wacht aan te zetten die niet willen integreren. Een aardig goedwillend mens past zich aan. We vieren Sinterklaas met Zwartepiet. En plotseling uit het niets breekt de slavernijtijd weer los waar wij niets mee te maken hebben, maar blijkbaar wel een paar van Afrikaanse negers afstammende gefrustreerde zielepieten die hun voorouders maar niet kunnen vergeven dat hun landgenoten hen hebben versjacherd aan slimme blanke handelslieden die negers wisten om te kopen met kralen en spiegeltjes. Nog eventjes en wij moeten de spiegeltjes en kralen gaan inruilen voor harde valuta.
Kerstfeest. Een feest voor jong en oud. Voor gelovigen zowel als ongelovigen. Nooit is er ook maar ooit een misverstand over bestaan. Totdat het walgelijke weerzinwekkende perverse moslimvraagstuk om de hoek kwam kijken met ogen vol parasietengedrag en eisen van respect voor het mohammedanisme.

Het is ons wel duidelijk. De linkse Gutmensch-ratten willen oms met hun geestelijk-geweld-pestvirus besmetten, zodat wij voorgoed aan dezelfde post marxistische ziekte gaan lijden: De weg-met-onze-eigen-cultuur pest.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Boodschap van de Slowaakse minister-president aan de zigeuners: “Einde van de tolerantie”

Geplaatst op 16 december 2016

Afbeelding

De Slowaakse minister-president Robert Fico (foto) stuurde een harde boodschap aan de zigeuners. Op het congres van zijn partij “Smĕr” (“Richting” – sociaaldemocraten) verklaarde hij dat er in de zigeunerwijken orde zou moeten heersen. Hij zou persoonlijk achter de politie staan en ook bereid zijn om conflicten aan te gaan, beginnend met burgerafvaardigingen tot aan internationale organisaties toe die zijn standpunt zouden bekritiseren.

“We tolereren geen mensen meer die het sociale stelsel misbruiken, burgers lastig vallen die trouw zijn aan de wet en het leven in de steden en dorpen verstoren. Einde van de tolerantie”, citeerde de Slowaakse website “Het Nieuwe Woord” de minister-president. Deze noemde de afrekening met de zogenaamde politieke correctheid zijn primaire doel. “We zijn bang om iets te zeggen, omdat het politiek niet correct is, maar aan de andere kant bedienen de extremisten en de radicalen zich gewoon van deze taal en krijgen daarmee veel ondersteuning. Voor deze politieke correctheid is geen plaats meer in deze wereld”, aldus Fico.

Bron: http://unser-mitteleuropa.com

Bron oorspronkelijk artikel: http://mno.hu

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/12/16 ... olerantie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17479
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Boodschap van de Slowaakse minister-president aan de zigeuners: “Einde van de tolerantie”
Haha! Hihi! In het voormalige Tsjechoslowakije waren het vooral de zigeuners die zich met criminaliteit bezig hielden en toen al een groot probleem vormden onder het communisme. Maar er was destijds een soort convenant gesloten dat wanneer de zigeuners zich rustig hielden en de wet niet overtraden zij ongemoeid werden gelaten. En we kennen allemaal het succes van een fascistisch regime zoals het communisme: geen bestaan van noemenswaardige criminaliteit. Want de straffen logen er niet om. En werkstraffen bestonden niet.

Maar om wat voor zigeuners ging het dan?

Spoiler! :
Bijna alle lastposten die van zigeunerhuize afkomstig waren, kwamen uit het Slowaakse deel van het land, het huidige onafhankelijke Slowakije. Nog geen dag nadat Tsjechoslowakije democratisch was geworden vonden al de eerste berovingen in de tram plaats door de zigeuners. In de buurt van het station tippelden de Slowaakse zigeunerhoeren. Praag was onder het communistische bewind een veilige stad. Nu hardstikke gevaarlijk vanwege de criminaliteit. Het heeft alles met belachelijke tolerantie voor slechte mensen te maken. Je hebt goede en slechte mensen. Ik ben de mening toegedaan dat de mens geen vrije wil heeft, en het klinkt vanuit mijn toetsenbord merkwaardig, maar alle slechte mensen zouden na een of twee waarschuwingen aan het leven onttrokken moeten worden. Niet dat daarmee de slechte mens niet meer zal bestaan, maar het scheelt wel een heleboel verdriet en miljarden aan valuta.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Hier een brief die ik ontving van de stichting 'Cultuur onder vuur'. Ik raad iedereen aan de petitie te ondertekenen en eventueel ook te doneren.
Afbeelding

'Allahu akbar' is wereldwijd de strijdkreet van jihadisten. U en ik weten wat die inhoudt. Niet veel goeds.

Dit angstaanjagende geluid komt steeds dichterbij. Gisteren Parijs, vandaag Londen. Zal het morgen Amsterdam zijn? Als de trend niet keert, hebben we alle reden bang te zijn.

Wat stellen onze politici hier tegenover? Meer eigen christelijke cultuur? Nee, meer 'diversiteit'.

Meer zorg voor nationale tradities? Nee, open grenzen.

Een aanpak van de radicale islam? Nee, halfzachte pleidooien.

Men legt het islamiseringsproces geen strobreed in de weg. Graag wil ik met u delen waar ik met onze recente actie 'Klap uit de school' achter ben gekomen.

• Cultuur onder Vuur veroorzaakte veel ophef door de aandacht te vestigen op excursies van scholen naar de moskee. Schoolbesturen voelden zich betrapt!

• Wist u dat kinderen daar islamitisch leren 'bidden' en naar Mekka te buigen?

Wist u dat ze daarbij vaak de woorden 'Allahu akbar' moeten zeggen, de woorden die terroristen gebruiken bij hun bloedstollende terreur?

Het probleem blijkt nog veel dieper te steken dan toen ik het vorige maand aankaartte op internet. Sindsdien word ik bedolven onder nieuwe meldingen. Tegen dit misbruik wil ik al mijn krachten gaan inzetten.

Teken daarom nu de petitie tegen het 'bidden' in de moskee door schoolkinderen. En steun onze actie met een donatie!

Teken nu de petitie!

Met de petitie gaan we de scholen aanpakken. Zij verafschuwen onze openbaarmaking, omdat ze heel goed weten dat moskeebezoek bij ouders omstreden is.

Bijvoorbeeld: een filmpje van een Nederlandse school toont kinderen voorovergebogen in een moskee. Het ging viraal op internet. Uit heel de wereld komen er verontwaardigde reacties op.

Cultuur onder Vuur vond bij ons eerste onderzoek meteen al een aantal andere scholen die zich aan deze praktijken schuldig maken. En de lijst blijft doorgroeien.

Video's en foto's laten duidelijk zien hoe kinderen zich in de moskee in gebedshouding moeten opstellen en 'bidden' onder leiding van een imam.

We tonen de bewijzen op de website die we geopend hebben: klapuitdeschool.nl. Die trok meteen al 50.000 bezoekers!

We kunnen dit 'bidden' niet in alle rust blijven aanzien. We moeten een golf van verontwaardiging opwekken om aan deze belachelijke indoctrinatie een einde te maken.

Mensen zijn bang zich uit te spreken over de oprukkende islam, maar zijn diep bezorgd. Daarom wil ik de kastanjes uit het vuur halen. Maar dan heb ik wel hulp nodig!

De tijd is gunstig. Nederland staat steeds meer open voor kritiek op de islam. De machinaties van de Turkse president Erdogan en de dubbele paspoorten doen steeds meer mensen de schellen van de ogen vallen.

Turkije bouwt volop moskeeën in ons land, met medewerking van onze multiculturele elites.

Turkije stelt de imams aan en betaalt hen. Deze imams prediken in het belang van hun Turkse broodheer, niet in dat van Nederland.

In het kader van al deze wantoestanden wil ik de scholen duidelijk maken dat hun moskeebezoek een ongehoord schandaal is!

Daarom is het zo belangrijk dat u vandaag nog de petitie aan de scholen ondertekent.

Afbeelding

Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De petitie is slechts het begin. Wat gaan we nog meer doen?

• We huren een Arabisch-sprekende onderzoeker in om het probleem tot op de bodem uit te zoeken.

• Met WOB-verzoeken dwingen we bij gemeenten openheid af over de medewerking die zij hieraan geven.

• We brengen het probleem ook bij de politiek onder de aandacht. Met de petitie in de hand gaan we heel Nederland door om bestuurders hierop aan te spreken.

• We leggen contacten met kritische journalisten, die van onze resultaten de basis kunnen maken voor artikelen, zodat de publieke opinie wordt gealarmeerd.

We voeren permanente actie online via onze website en investeren in advertentiecampagnes op Facebook.

U begrijpt dat uw steun hierbij onontbeerlijk is. Daarom vraag ik u aan dit belangrijke initiatief mee te doen. Onderteken de petitie. Daarmee gaan we scholen op hun verantwoordelijkheid aanspreken.

Christelijke cultuur in plaats van sharia!

We hebben grote kansen deze strijd te winnen en een definitief einde te maken aan dit 'bidden' in de moskee. We zien nu al dat scholen afgeschrikt worden door onze publiciteit.

Help ons alstublieft met deze petitie zoveel mogelijk mensen te bereiken.

Deze campagne kan alleen succesvol zijn als ik op zijn minst 50.000 handtekeningen voor de petitie krijg in de eerste fase van de campagne.

Politici komen slechts in beweging als ze aantallen zien, als ze zien dat stemmers woedend zijn.

Ik ben er zeker van dat een meerderheid van de Nederlanders mijn verontwaardiging deelt. Maar ik moet hen dan wel eerst zien te bereiken.

Om die honderdduizenden of zelfs miljoenen mensen in Nederland aan te kunnen spreken en onze invloed bij de regering te laten voelen, heb ik geld nodig.

Met uw gift van €10,- €20,- €50,- of €100,- kunnen we onze toekomst veilig stellen en gezamenlijk een effectieve wal opwerpen tegen de islamitische indoctrinatie van onze kinderen.

Om dat tot stand te brengen, moeten we echter ook de strijd op langere termijn durven aanbinden.

De verdediging van onze christelijke cultuur tegen de opdringende islam is echter een groot werk. Ik ben blij met elke ondersteuning, maar graag zou ik zou deze strijd breder willen voeren en over een langere tijd.

Om de verdediging van de Nederlandse christelijke cultuur tegen de islam dag aan dag voort te zetten, heb ik ondersteuning nodig.

Zoals u ziet wordt dit een zaak van lange adem, die om stabiele en voortdurende ondersteuning vraagt.

Zou u daarom alstublieft willen overwegen de strijd te steunen met een bijdrage van €10,- €20,- €50,- of €100,-?

Doneer hier!

We moeten de multiculti-elites in onze samenleving ervan doordringen dat zij onze kinderen niet tot proefkonijnen van hun sociale experimenten mogen maken.

Samen krijgen we het voor elkaar. Denk niet dat het vechten tegen de bierkaai is. Het multiculturalisme is een reus op lemen voeten.

Laten we een sterk front bouwen voor de kinderen, gezinnen en de christelijke waarden van onze cultuur. Nederland is geen kandidaat voor het kalifaat. Wij hechten aan onze christelijke cultuur.

Iedereen kan zien dat ons land naar een kantelmoment toegaat. Juist nu mogen we het niet laten afweten. Er is een grote mobilisering van de publieke opinie mogelijk en noodzakelijk.

Wij gaan die organiseren, met uw steun!

Overweegt u daarom een donor te worden met een gift van €10,- €20,- €50,- of €100,-, zodat ik dit belangrijke werk nog fundamenteler kan oppakken en doorzetten.

Ik ben blij met elke gift. Iedere bijdrage komt volledig ten goede aan de verdediging van de Nederlandse cultuur. Dank, want dit gaat een strijd van lange adem worden.

Samen staan we sterk!

Met strijdbare groet,

Hugo Bos
Campagneleider "Cultuur onder Vuur"

http://klapuitdeschool.nl/

http://cultuurondervuur.nu/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Zwarte Brit legt blanke Antifa-activist uit waar de haat werkelijk vandaan komt
Gepubliceerd op 11 jun. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

VERBIJSTERING EN WOEDE

Geplaatst op 12 augustus 2017

Afbeelding

Ligt het aan mij of lijken de islamitische aanslagen in Europa elkaar sneller op te volgen? Ik was nog aan het bijkomen van Manchester en dan heb je Londen alweer. Zelfs voor de tweede keer dit jaar (meer over aanslagen kun je hier vinden). Nu weer Parijs. Alweer de achtste aanslag in Frankrijk dit jaar! En het is al zo erg dat je het in de krant niet meer tegenkomt. Over het “bloedsuikerincident” en de aanslag met een mes in de metro, beide in Amsterdam, horen we ook niks meer.

De islamitische burgemeester van Londen vindt dit “bij het leven in de grote stad horen”. Het zijn niet alleen de aanslagen zelf en hun frequentie die verontrusten, het is ook de laffe wreedheid om onschuldige burgers en kinderen te vermoorden. Daarbij komt de onbegrijpelijke reactie dat de moslims zich vervolgens de slachtofferrol aanmeten. Ik kan niet anders zeggen: ik ben verbijsterd. Welke andere natie of religie doet er zoiets?

Wat ik alle moslims in Nederland vraag is dit: je komt naar een land en je gedraagt je zo? Waar haal je de brutaliteit vandaan? Je maakt misbruik van sociale voorzieningen, je bent crimineel, je stelt continu eisen, het is nooit goed en dan daar bovenop kom je met gewelddadig terrorisme? Dat doet geen enkele andere religieuze groep en dat zou verder ook geen land durven. Het is ronduit schandalig! En ik heb er schoon genoeg van!

Stel dat een Pool een aanslag zoals in Londen, Manchester of Parijs zou plegen, wat zou dan de reactie zijn? Nederlanders, Engelsen en Fransen zouden furieus worden op Polen en terecht. En de Polen in Nederland, maar ook de Poolse regering, zouden zich snel verontschuldigen voor de wandaad. Bij moslims niks van dit alles. Integendeel, ze beginnen onmiddellijk te roeptoeteren dat het niks met de islam te maken heeft en dat ze nu niet gediscrimineerd moeten worden. Tot overmaat van ramp helpen onze overheden hen daarbij, want in plaats van onschuldige burgers te beschermen gaan ze moskeeën bewaken. Blame the victim en help de dader, dat lijkt het devies van onze slappe hap politici.

Ja, als je ergens te gast bent en je zegt: ik kom hier, ik wil je land afpakken, je man de keel doorsnijden, je vrouw en dochter verkrachten en je zoon als slaaf verkopen, zou je dan worden toegelaten? Ik dacht het niet. Dus je zegt dat je vroom bent en dat je een vreedzame religie hebt. En de overheden helpen je daar bij: het zijn apothekers, ze komen onze pensioenen betalen. Wat een grove leugens!

Tegen degenen die zeggen dat het wel mee valt en dat Nederland nog nooit is getroffen door een aanslag wil ik toch een paar opmerkingen maken. Er stond onlangs op deze site een lezenswaardig artikel van “Taljaard” die dezelfde vraag stelde. Gelukkig rekent hij zelf af met twee verklaringen, namelijk dat Nederland als doelwit te onbeduidend zou zijn (wat zeker niet zo is) en de grote competentie van de Nederlandse inlichtingendiensten (competenter dan de Engelsen, Fransen, Duitsers en Amerikanen?). “Taljaard” stelt dat Jihadisten tot nu toe misschien te bevreesd waren voor repercussies van de Nederlandse autochtone bevolking om tot terreuraanslagen op Nederlandse bodem over te gaan. Ik zou willen dat het waar was, maar ik geloof het niet. In Engeland en Duitsland is er denk ik meer reden om daar bevreesd voor te zijn en het helpt niets. Ik hoorde nog wel eens een andere verklaring, namelijk dat de integratie in Nederland beter zou zijn, dankzij het sociale beleid. Ook hier geloof ik niets van, want wie tegen de democratie is, heeft daar niets mee. Een andere reden die ik een keer hoorde, en die me eerlijk gezegd waarschijnlijker lijkt, is dat men Nederland rustig wil houden omdat het zo een fijne uitvalbasis is. Er is een goede infrastructuur en je kunt hier prima een tijdje onderduiken, de autoriteiten zoeken toch niet. Dat de aanslagpleger van Berlijn zelfs gewapend moeiteloos door Nederland kon reizen, spreekt boekdelen. Destijds wilde Hitler ook rust in Nederland, omdat hij van hieruit Engeland wilde aanvallen. Nee, behalve de open brief van de patriotten heb ik niets van dapperheid gemerkt.

Maar ook deze redenering klopt niet, want we hebben één, en waarschijnlijk al twee, aanslagen gehad in Amsterdam, maar men wil het niet zien! Ik doel hier op het “bloedsuikerincident” en de “mes-aanval in de metro”.

En om de loper uit te rollen tijdens ramadan is ook een verkeerde insteek. Lees dit eens: De ramadan is de “maand van de jihad”. Dus houd alsjeblieft op met het een “religieus feest” te noemen en welwillend mee te doen. Er wordt gedetailleerd beschreven hoe de ramadan en het vasten bedoeld zijn als voorbereiding van moslims voor het slagveld en hen te doordringen van de betekenis van het vechten. En de overwinningen worden gememoreerd die tijdens deze “gezegende maand” zijn behaald. Het staat allemaal zonder enige gêne onder bovenstaand dit linkje geschreven.

Al die politieke correctheid, die gebaseerd is op een denken van “ze zijn net als wij”, “als we maar aardig doen komt alles goed” en “hoe diverser, hoe beter”, dat speelt hen enkel in de kaart. De ergste voorbeelden komen doorgaans uit Amsterdam, zoals die politiehoofddoekjes-commandant Aalbersberg en die geflipte “vluchtelingendominee”, Voorberg. Amsterdam kan inmiddels moeiteloos worden uitgeroepen tot hoofdstad van de nuttige idioten. Diversiteit is de snelste weg naar de sharia, appeasement is geen optie.

De politieke correctheid is ooit vast uit goede bedoelingen tot stand gekomen, maar het is nu een valstrik geworden, zoals goede bedoelingen wel vaker een route van hoop naar desillusie afleggen. De progressieve intellectueel György Konrád waarschuwde voor de islam en hij had goede redenen. Als Jood werd hij door de fascisten vervolgd en als bourgeois door de communisten. Nu als intellectueel staat hij op gespannen voet met de huidige Hongaarse regering, maar hij waarschuwt desalniettemin voor de islam als het derde totalitaire gevaar. En hoe wordt er dan over hem geschreven? Als een oude man met een naargeestige mening over de islam. De waarheid over de islam is zeker naargeestig, maar wat heeft zijn leeftijd daar mee te maken?

Wat kunnen we doen? Ik denk om te beginnen de strijd aanbinden met de politieke correctheid. Die strijd is moeilijk, maar er zijn nog heel wat zieltjes te winnen, namelijk iedereen die een beetje kan nadenken. Ik was eigenlijk altijd links en over immigratie maakte ik me ook niet druk. Tot de zomer van 2015, de zomer van Merkel. Haar besluit vond ik heel slecht, maar waar het balletje bij mij aan het rollen ging, waren de leugens in de media. Toen ik daar achter kwam, ben ik meer gaan lezen en ben ik snel tot de conclusie gekomen dat we belazerd worden.

Wat ik wil zeggen, is dat het afleggen van politieke correctheid een bewustwordingsproces is, dat het tijd en lef kost om van mening te veranderen. Dus wat ik nu doe als iemand jarig is, dan geef ik een Koran cadeau. Dan kan ik ze er op aanspreken. Ik probeer vriendelijk te blijven, wat soms niet eenvoudig is. Maar als je niet vriendelijk blijft, word je ogenblikkelijk als racist of geradicaliseerd weggezet. Ik stel eenvoudige vragen wat men er van vindt, van de aanslagen etc. Waarom ze denken dat het niets met de islam te maken heeft, of ze weten hoeveel mensen Mohamed heeft vermoord, of ze de Koran hebben gelezen. Ik ga er van uit dat mensen niet opeens van mening veranderen, dus ik zie het als een langzaam proces. En op een zeker moment word ik confronterend. Ik accepteer het bijvoorbeeld niet om niet geloofd te worden door iemand die niet gedocumenteerd is. Dat gebeurt namelijk heel vaak. Dan zeg ik dat ik enkel wil discussiëren met feiten, niet met vooropgestelde meningen. Ik wil onafhankelijk denken en ik doe de moeite om mij te documenteren. Ik krijg dan allerlei argumenten waarom de ander niet gedocumenteerd is, van “waar lees je dat dan” tot “ik heb ook nog een baan”. Dat kan dan allemaal wel zo zijn, maar dat verhindert ze ook niet om er een vooropgestelde mening op na te houden. Dus zeg ik rustig dat dit argument niet voldoende is en dat ik wel wat linkjes kan sturen. Die hebben ze dan de volgende keer meestal niet gelezen, dus vertel ik zelf wat er in staat en vraag ik opnieuw naar hun mening. Ik begin met plagen en zeg dat ze in aanmerking komen voor de Gouden Struisvogel. Het kost natuurlijk wel wat vrienden, maar dat is dan jammer. Misschien kunnen die in een later stadium alsnog aanhaken.

Ik heb geen vaste baan en met mijn klanten voer ik deze discussies niet hoor, ik kijk wel uit. Want het is een reëel feit dat er ook angst voor baanverlies of voor verlies van opdrachten meespeelt. Ik noem dit economische chantage. En dan heb ik het nog niet eens over de politiek correcte informatieoorlog op Facebook en andere sociale media, zoals ook blijkt in de zaak van Raffie Chohan. In Duitsland blijkt het nog verder te gaan. Daar was een dokter die iemand van de AfD niet wilde behandelen. Die dokter was zeker ziek toen hij of zij de eed van Hippocrates af moest leggen. En er was in Duitsland ook iemand wiens bankrekening wegens zijn houding over de islam plotseling werd opgezegd. En dan hebben we het nog niet over ingegooide ruiten door de plaatselijke moslimjeugd. De ontkenning zit diep, de media bezingen de hele dag in alle toonaarden de lof op de politieke correctheid. Afwijkende meningen worden gesanctioneerd, dus die hoor je nauwelijks. En dan is er tenslotte nog het feit dat je moet toegeven dat je het mis had met je politieke correctheid. Dat is ook een stap, en daar moet je mensen mee helpen.

Ik ken een kunstenaar die foto’s van helden laat afdrukken, zoals Don Pelayo, Karel Martel en Jan Sobieski. Dat vind ik wel een goede meditatie.

Na elke aanslag is er weer een riedeltje met correcte meningen, er zijn wat kaarsjes en teddyberen en dan: kop op, dit hoort bij het leven, we gaan gewoon door, ze krijgen ons er niet onder – en wat dies meer zij. Er wordt nog eens een kopje thee gedronken en een bruggetje geslagen. En ja hoor, daar komen de media weer met hun leugens. Eerst proberen ze of ze de feiten (of delen ervan) onder de pet kunnen houden. Zo vergeten ze nogal eens te melden dat de aanvaller “Allahu Akbar!” riep of noemen ze een terrorist “een jongere” of “een puber”. Als het hoge woord eruit is, dan gaat dat gepaard met andere leugens. De eerste leugen is dat de islam de religie van vrede is. De volgende leugen is dat de aanslagen niets met de islam te maken hebben. De derde leugen is dat het “verwarde mannen” of “lone wolves” zijn. Lees hier maar eens hoeveel “lone wolves” er de afgelopen maand waren. Een heleboel! Een vierde leugen is dat dit islamofascisme is of radicale islam. Laten we alsjeblieft het beestje bij de naam noemen: het is islamitische terreur, hij is gebaseerd op de Koran, de Sunna en de Hadith.

En dan hebben we het nog niet over de kosten gehad. Allereerst de dodelijke en gewonde slachtoffers, de levens die beëindigd dan wel geruïneerd zijn. Duizenden mensen worden in de gaten gehouden. Gebouwen en festivals moeten extra bewaakt worden. De kosten rijzen de pan uit. En dat is een van de veroveringsstrategieën van de islam: het gastland financieel uitputten. Want dat is weer een trede op weg naar de chaos. Als het gastland uitgeput raakt, dan raken op een gegeven moment de politie en het justitieel apparaat overbelast, zodat rotzooi trappen makkelijker wordt. Bovendien wordt de lokale bevolking ontevreden, omdat er minder geld is voor zaken als thuiszorg, ouderenzorg en dergelijke. Een fijne cocktail voor gewelddadigheden, zoals dit voorjaar in Frankrijk.

Waar we op zouden moeten hopen, is op een vreedzame instorting van de islam, zoals destijds met de Sovjet-Unie. Maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren. De islam is zelf helemaal niet vreedzaam en het momentum is pro islam. Er is geld, er zijn wapens en de toon is gezet. Het is zo ver wel duidelijk dat de islam enkel naar geweld luistert. Dus we zouden iedereen een groot plezier doen, ook de meeste moslims, door met geweld vrede af te dwingen. Als moslims zwakker zijn, zijn ze geoorloofd vrede te sluiten. Maak die zwakkere positie permanent en dwing op die manier permanente vrede af. Dat zie ik voorlopig als enige oplossing. Misschien komt er te zijner tijd een hervormingsbeweging binnen de islam, je weet maar nooit. Maar voorlopig zie ik niets wat daar op lijkt.

Ook binnen het strafrecht zou geweld ingevoerd moeten worden. Moslims zouden met betrekking tot diefstal via sharia-recht berecht kunnen worden. Want het is hilarisch dat moslimcriminelen de sharia willen; hun handjes gaan er het eerste af, dat weten ze maar al te goed. Taakstraffen worden niet serieus genomen, dat kunnen we eenvoudig concluderen.

En dan meer algemeen; de massa-immigratie, waarom zouden we dat willen? Waarom miljarden van ons geld besteden aan mensen die ons niet respecteren en die zich niet aan de regels willen houden? Als wij zoveel banen te vergeven hebben in Nederland – waar ik trouwens niets van geloof – dan kun je dat via professionele vacatures doen in plaats van via een zoete inval van achterlijke analfabeten zoals nu. En als de beleidsmakers zich weer eens achter de EU verschuilen, dan moesten we daar ook maar eens mee stoppen. Met de EU bedoel ik. En met dat soort beleidsmakers.

Het valt niet mee positief te blijven. Maar we zullen de strijd moeten aan gaan, alleen dan kunnen we winnen.

Door: Petra de Geus (augustus 2017)

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/12 ... -en-woede/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:Het valt niet mee positief te blijven. Maar we zullen de strijd moeten aan gaan, alleen dan kunnen we winnen.
Dennis Prager verzucht dat het zo merkwaardig is dat slechte mensen strijdbaar zijn en goede niet. Maar een reactie daarop sombert: als de goeden eindelijk in actie komen, krijg je een bloedbad. Niet omdat die goeden zo bloeddorstig zijn, maar omdat ze pas in actie komen als de vreedzame optie niet meer bestaat. Daarom is het ook zo ontzettend triest dat nota bene onze volksvertegenwoordiging een vreedzame onderdrukking van de islam blokkeert.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Vijand van de politieke correctheid: Canadees Jordan Peterson (55) verwerft wereldfaam met gepeperde stellingnames

Geplaatst op 13 januari 2018

Afbeelding

Psycholoog en cultuurcriticus Jordan Peterson (55, foto) verwierf wereldfaam met gepeperde stellingnames die hij via videocolleges de wereld in slingert. Met zijn pleidooi voor de autonomie van het individu, zijn verzet tegen politieke correctheid, zijn nadruk op het belang van het klassieke gezin en van christelijke waarden raakt de Canadees vooral een snaar bij traditioneel ingestelde jongeren. Ook in Nederland is hij populair.

Hij is bij leven al een legende. De Canadese hoogleraar aan de universiteit van Toronto groeide op YouTube uit tot dé criticus van de politieke correctheid. Peterson´s video-colleges worden wereldwijd door tientallen miljoenen fans bekeken. Hij wordt beschouwd als een zeer invloedrijk denker. Tegelijk willen linkse critici niets liever dan hem de mond snoeren.

Recent vroegen 200 academici om uw ontslag omdat u niet politiek correct genoeg zou zijn.

„Gelukkig heeft hun oproep helemaal geen effect gesorteerd. Een overweldigende meerderheid van de Canadese burgers steunt mij. En ook een groot deel van de media is op mijn hand.”

Waarom roept u zoveel weerstand op?

„Omdat ik mij verzet tegen een rampzalige ontwikkeling op onze onderwijsinstellingen. Noord-Amerikaanse universiteiten zijn voor een groot deel overgenomen door neomarxistische activisten, die een frontale aanval hebben ingezet op de vrijheid van meningsuiting. Zij verdragen het idee van de soevereiniteit van het individu niet – wat het fundament is onder onze beschaving. Voor hen draait alles om groepsidentiteit: zwarten, transgenders, homoseksuelen, vrouwen. Het bestaan is voor die social justice warriors (strijders voor sociale rechtvaardigheid, red.) een slagveld, waarop verschillende groepen elkaar bestrijden. Dat is een verschrikkelijke manier om naar de wereld te kijken. En dit denken is ook al overgewaaid naar Europa.”

U bekritiseert de ’identiteitspolitiek’, die in Nederland door partijen als Denk en Bij1 van Sylvana Simons wordt beleden. Wat is het gevaar ervan?

„Dat schuilt in hun blinde haat voor het Westen. Voor hen is de westerse beschaving een corrupt, autoritair, tiranniek, door mannen gedomineerd en op blanken gericht patriarchaat, dat moet worden vernietigd en vervangen door een socialistisch utopia. Welnu, iedereen weet hoe goed die utopia’s functioneren. Kijk maar naar wat er gaande is in Venezuela.”

U spreekt aanstaande vrijdag, tijdens een optreden in Nederland, over immigratie. Is die ’haat jegens het Westen’ voor links wellicht een reden om pro-immigratie te zijn?

„Ik wil bepleiten dat er een balans moet komen in de manier waarop wij over immigratie denken. Natuurlijk kan het niet zo zijn dat je binnen enkele decennia de bevolking van je land vervangt door nieuwkomers. Dus er moeten fysieke grenzen zijn. Maar we kunnen ook niet volledig zonder immigratie. Mijn stad Toronto, waar ik sinds twintig jaar woon, is er dankzij de immigratie enorm op vooruitgegaan. De multiculturele samenleving functioneert er bijzonder goed. Ik denk dat veel Europese conservatieven zulke grote bezwaren hebben tegen massa-immigratie vanwege de politieke ideeën die er mede achter schuilgaan. Zij zien dat de roep om open grenzen voor een deel voortkomt uit de afkeer van de eigen, westerse cultuur. Zij vermoeden dat links immigranten gebruikt als een vijfde colonne tegen de westerse instituties, die radicaal links wil ondermijnen. Ik neig ernaar om hen daarin gelijk te geven. Zo laat zich ook die merkwaardige alliantie verklaren tussen linkse feministes en islamisten: die twee hebben niets met elkaar gemeen, behalve de wens om dat patriarchale westen te gronde te richten.”

U ziet de aanval op de taal eveneens als onderdeel van die ’neomarxistische strijd tegen het westerse waardesysteem’. U kwam onder vuur te liggen toen u weigerde om transgenders met een ’genderneutraal’ voornaamwoord aan te spreken

„Het scheppen van verwarring over zaken als het binaire geslachtsmodel is heel verraderlijk. Hoe kun je van burgers verwachten dat zij ineens in twijfel trekken dat er biologisch slechts mannen en vrouwen bestaan? Dan ben je toch sprakeloos? Zoiets is in de geschiedenis nog niet voorgekomen. Dat de staat eist, zoals in Canada, dat wij transgenders met ’ze’ of ’zir’ aanspreken, is een vorm van totalitair denken. Ik zie het als een poging om het autonome spreken door het vrije individu aan banden te leggen. Dat weiger ik. Het totalitarisme hebben we al eens gehad, met tientallen miljoenen doden tot gevolg.”

Ziet u geen spoken?

„Onderschat niet de macht van de kleine, luidruchtige minderheden. Veel mensen – ook internationaal – hebben de affaire gevolgd rond Lindsay Shepherd, een promovenda aan de Universteit Ontario, die aan haar studenten een videofragment van mij liet zien. Zij werd door de universiteitsleiding op het matje geroepen en ervan beschuldigd dat zij ruimte gaf aan haatzaaien, transfobie en homofobie, terwijl de universiteit een ’safe space’ moet zijn. Ik werd door die mensen vergeleken met Hitler. Dat kun je je toch niet voorstellen? Maar dit is wat er gaande is. De mensen die Shepherd aanvallen zijn geen uitzonderingen, zij zijn de regel. Zij leiden onze kinderen op tot activisten die geen fatsoenlijk betoog kunnen opbouwen en die wrokkig, verbitterd en depressief zijn tegen de tijd dat ze afstuderen. Ik zeg in een nieuwe video tegen ouders dat zij hun kinderen moeten opdragen de les uit te lopen zodra docenten thema’s aansnijden als inclusiviteit, gender, ’white privilege’ enzovoorts, want je weet dat de leerlingen tijdens die lessen worden geïndoctrineerd.”

Waar vindt u uw bondgenoten?

„Online is er een massale beweging gaande om die neomarxistische en postmoderne onzin te bestrijden. Online media, vooral YouTube, gaan de komende jaren de klassieke media volledig wegblazen. Iedereen onder de 30 haalt zijn informatie al via sociale media, voor politieke achtergronden kijken ze allemaal naar YouTube. De podcast van Joe Rogan, waar soms urenlang wordt gedebatteerd, heeft honderden miljoenen downloads per jaar. Dat is niet voor te stellen. Rogan is veruit de machtigste interviewer ter wereld en mensen weten dat niet eens. Er zijn er meer, iemand als Ben Shapiro bijvoorbeeld, en allemaal met hetzelfde idee: weg van de politiek correcte indoctrinatie.”

Schurkt u niet te zeer aan tegen alt-right, de beweging die mede Donald Trump aan de macht bracht?

„Als je ageert tegen radicaal links, wat ik doe, zit je al snel in een rare groep mensen, met ook alt-right en de nazi’s. Dus zeggen critici: jij zit in een groep met nazi’s, dan ben jij ook een nazi. Het is absurd. Maar goed, dit laat zien hoe ’helder’ die mensen denken. Het is ook gewoon makkelijk voor ze. Als politiek correct links moet toegeven dat er redelijke mensen zijn die iets tegen hun standpunten inbrengen, dan moeten zij accepteren dat er dus redelijke argumenten zijn aan te voeren tegen hun politiek en dat gaan ze nooit doen.”

Is identiteitspolitiek uiteindelijk niet vooral schadelijk voor minderheden? Zij worden gegijzeld door dat groepsdenken

„Ja, en het speelt ook extreemrechts in de kaart, want blanken gaan zich verzetten. Zie Trump. Maar er zijn ook transgenders en zwarten die er niks mee te maken willen hebben. Ik krijg tientallen mails van transseksuelen en anderen die zeggen: wij willen een rustig leven, we zoeken de spotlights niet, we willen helemaal geen uithangbord zijn voor de marxistische revolutie. Weet je, ik denk dat die social justice warriors zich in hun hart geen moer interesseren voor die mensen. Uiteindelijk willen zij gewoon de macht.”

Interview door: Wierd Duk

Bron: http://eservice-data.solidam.com

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/13 ... lingnames/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24961
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Elke dag worden nietsvermoedende basisschoolkinderen naar de moskee geleid - om daar te knielen en bidden tot Allah!

Ik heb nu een bijzondere kans om dit te stoppen. Daarbij heb ik echter uw hulp nodig.

Wat wil het geval:

  • Ik heb in 2017 het meldpunt ‘Klap uit de school’ opgezet. Daar kunnen ouders melding maken van het (verplicht) ‘bidden’ in de moskee op schoolexcursie. Dit meldpunt werd een grote hit, honderdduizenden zagen het.
  • Naar aanleiding van mijn meldpunt heeft landelijke scholenorganisatie Verus een onderzoek ingesteld naar het ‘bidden’. (Bron: Nederlands Dagblad)
  • Verus wil snel de brand blussen met een politiek-correct persbericht over ‘verbinding en respect’ in de ‘multireligieuze samenleving’, maar de scholenorganisatie voelt dus dat Cultuur onder Vuur hun het vuur aan de schenen legt!
Dit is een bijzondere kans. Door onze actie voelen scholen druk. Nu moeten we in hogere versnelling en eisen dat het malle 'bidden' in de moskee stopt!

Ik heb veel positieve reacties gehad op dit bericht.

Als u heeft geholpen met doormailen, delen op Facebook, ja zelfs door te doneren, dan dank ik u hartelijk!

Zoveel mogelijk Nederlanders moeten weten dat onze kinderen op schoolexcursies geïslamiseerd worden. Ik ben daarom direct een Facebook-advertentie begonnen.

Wilt u ervoor zorgen dat meer mensen te weten komen hoe Nederlandse schoolkinderen in moskeeën moeten 'bidden', door vandaag nog een donatie aan Cultuur onder Vuur te doen?

Trouwe vrienden van Cultuur onder Vuur hebben mij gevraagd voorbeelden te geven van dat ‘bidden’ in de moskee.

Daarom geef ik een overzicht van meldingen. U moet ze zien, al is het maar om een beeld te krijgen van de omvang van het probleem.

De meldingen:

Basisschool Het Klimduin in Groet
Katholieke basisschool Noorderpoort in Dongen
Sportbasisschool ’t Kruisrak in Bunschoten
Basisschool St. Jozef in Oudewater
Nutsschool in Oldenzaal
Basisschool Essesteijn in Voorburg
Basisschool Vinkenbuurt in Ommen

Let wel: Dit is niet alles!

Dit is slechts wat ik gepubliceerd heb. Ik heb meer meldingen. Ik moet die nog onderzoeken en publicabel maken.

Ik weet ook dat op internet veel informatie, veel foto’s rondslingeren die perfect bewijs vormen dat onze kinderen via de scholen geïslamiseerd worden.

Alleen moet ik mankracht vrijmaken om dat onderzoek grondig te doen. Ik wil geen half werk leveren.

Samen met een Arabisch sprekende onderzoek wil ik de gevallen tot op de bodem uitzoeken. Ik wil daar een goed onderbouwd rapport over publiceren.

Om grondig onderzoek te doen en de meldingen te verspreiden onder meer mensen, heb ik €5.000,- nodig. De teller staat nu op €2.781,-. Help mij vandaag nog aan de €5.000,- te komen, zodat ik een denderend offensief kan inzetten!

Zojuist heb ik nog een nieuwe melding toegevoegd:

Openbare Basisschool Est

Deze melding is werkelijk schokkend. Deze basisschoolkinderen zijn naar een moskee gebracht door een docente die drommels goed wist dat veel ouders tegen zo'n bezoek zijn, en ze juist daarom op voorhand niet inlichtte!

Je kind zal er maar op school zitten!

Ik wil echter niet alleen de loep leggen op zulke individuele gevallen. Ik ga ook onderzoek doen naar de structuren die deze islamisering faciliteren, ja zelfs stimuleren!

Denk aan scholenkoepels, maar ook aan islamitische organisaties.

Zoals Diyanet. Deze organisatie bestuurt de Turkse moskeeën in Nederland. Zij staat onder direct bevel van de Turkse overheid. Daarmee zijn de moskeeën voorposten van de Turkse kolonisatie van Europa.

In zulke moskeeën willen we onze schoolkinderen toch niet hebben!?

Er moet direct een einde komen aan de islamisering van onze kinderen. Daarom ga ik extra druk zetten op schoolbestuurders. Help mij vandaag nog met een gift, zodat ik de druk kan opvoeren!

Help met een donatie

Dit is echt een groot probleem. Onze kinderen worden ronduit geïndoctrineerd - achter onze ruggen om!

Ik ga dat niet laten gebeuren. U ook niet. Samen gaan we een eind maken aan deze islamisering!

Met strijdbare groet,

Hugo Bos
Campagneleider "Cultuur onder Vuur"
Zie ook HIER!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Cultuur onder Vuur: Stop het “bidden” van schoolkinderen in de moskee!

Afbeelding

Geplaatst op 2 maart 2018

Terwijl u dit leest, rijden scholen onze kinderen in bussen naar de moskee. Ja, u leest het goed. De islamisering van onze schoolkinderen gaat gewoon door. Inclusief ‘bidden’ in de moskee! Dankzij uw steun kon ik een doeltreffend wapen tegen deze indoctrinatie inzetten. Ik opende het meldpunt: www.klapuitdeschool.nl. Een groot succes. Het regende meldingen!

Scholenvereniging Verus zag zich gedwongen een rondvraag te houden. Wat bleek? De moskee was het meest bezochte niet-christelijke gebedshuis! Nu merken we dat scholen de moskee-excursies heimelijk voortzetten. Ze halen video’s, foto’s en verslagen weg van hun websites. Zo misleiden zij de buitenwacht.

Onze kinderen zijn ons heilig. Daarom wil ik hier vol de schijnwerper op zetten: met een uitputtend rapport wil ik het moskeebezoek door scholen volledig in de openbaarheid brengen.
Help mij alstublieft de financiering van het onderzoek en rapport over het ‘bidden’ in de moskee door schoolkinderen rond te krijgen.

Doneer HIER!

Geplaatst door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/02 ... de-moskee/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Linkse fantasie... multiculturele realiteit

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Interactief platform tegen AfD-hetze op scholen gepland

Geplaatst op 29 mei 2018

Afbeelding

Hamburg – Ophitsing, stemmingmakerij, valse beweringen: op scholen in Hamburg doen steeds meer leerkrachten steeds opnieuw aan politieke indoctrinatie tegen de AfD en schenden zodoende het neutraliteitsgebod. In een interpellatie heeft de AfD-fractie bijzonder schrijnende gevallen opgesomd. In zijn antwoord bevestigde de Senaat dat de onderwijsinspectie al tegen het foute gedrag van individuele leerkrachten zou zijn opgetreden.

Een verheugende stap, maar desondanks zal de AfD-fractie nu zelf in de aanval gaan. Ze plant een interactief platform. Die zal niet alleen over de juridische voorschriften van het neutraliteitsgebod informeren, maar moet scholen, ouders en ook leerkrachten de mogelijkheid bieden om via een vertrouwelijk contactformulier overtredingen aan de AfD-fractie te melden. De binnenkomende gevallen worden doorgegeven aan de onderwijsinspectie.

Daarover de woordvoerder onderwijs en voorzitter van de AfD-fractie in het parlement van Hamburg, Dr. Alexander Wolf:

“Helaas bevinden zich onder de leerkrachten in Hamburg en medewerkers van de onderwijsinspectie steeds opnieuw verblinde ideologen, die politieke vorming verwisselen met politieke indoctrinatie. Dat pikken we niet, want met de standpunten van zes miljoen kiezers van de op twee na grootste partij in Duitsland moet in de lessen controversieel – maar niet kleinerend – rekening worden gehouden.”

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/29 ... n-gepland/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

BBC gedwongen tendentieuze tekenfilm te verwijderen, die ‘vlaggenzwaaiers’ [= patriotten] bespot en die beweert dat het VK altijd ‘multicultureel’ is geweest

Geplaatst op 5 augustus 2018


(Klik rechts onderin de balk voor Engelse ondertiteling.)

De BBC werd gedwongen een educatieve tekenfilm, die gericht is op kinderen en die stelde dat Groot-Brittannië altijd ‘multicultureel’ is geweest en ‘dat er niet zoiets als een zuivere Brit bestaat’, te verwijderen, nadat de door de belastingbetaler gefinancierde omroep accepteerde dat hij zijn eigen onpartijdigheidsregels had geschonden. De tekenfilm, geproduceerd door de afdeling BBC-Educatie en bedoeld als onderwijs-hulpmiddel voor kinderen van 14 tot 16 jaar, leek patriotten – ‘vlaggenzwaaiers’ – bespottelijk te maken en liet doorschemeren dat Britten die zich zorgen maakten over ongecontroleerde immigratie ongelijk hadden en racistisch waren.

Een deel van de Don’t Hate the Debate-serie [heb geen hekel aan het debat] van de publieke omroep – de tekenfilm, die sindsdien is verwijderd uit de online informatie van de BBC – is inmiddels door onafhankelijke bezoekers van YouTube opnieuw geüpload (zie boven) – begint met een commentaarstem: “Vindt u dat immigratie iets nieuws is? Vindt u dat echt?”

“Omdat jullie – ’t is maar dat u het weet – Kelten, Romeinen, Anglo-Saksen en Vikingen, Noormannen, Vlamingen, Ieren, zwarte Britten en Joodse mensen hebben ‘geïmporteerd’.”

“Jawel, we waren al lang multicultureel voor we curry en carnaval hadden. Het zit in ons DNA”, beweerde de verteller, terwijl striptekeningen van multi-etnische figuren over het scherm dansten.

Om patriotten te beledigen, beweert de commentaarstem vervolgens: “Er bestaat niet zoiets als een zuivere Brit, ondanks wat sommige ‘vlaggenzwaaiers’ jullie willen laten geloven”.

Terwijl hij een overzicht gaf van de gedramatiseerde migratiefasen van de afgelopen tweeduizend jaar en hij de migratie na de Tweede Wereldoorlog uit de koloniën, de open grenzen met het continent, nadat het Verenigd Koninkrijk lid werd van de Europese Unie, en de massale bewegingen van mensen die asiel claimen ter sprake bracht, voegde de stem eraan toe: “Sommigen komen hier om oorlog of armoede te ontvluchten – anderen voor een alternatieve manier van leven”.

Om jongeren nog meer te indoctrineren, door het stellen van vragen over open grenzen gelijk te stellen aan racisme, eindigt de video met: “Zelfs kun je geen krant openen zonder dat iemand op een beledigende manier tekeergaat over immigratie”, met tekenfilms van boos uitziende mensen die borden dragen waarop staat: “Er is niet genoeg huisvesting voor iedereen”, “Ze nemen al onze BANEN in beslag!!!!” en “Hebt u gehoord dat de gemeenteraad Kerst gaat verbieden”?

De Britse immigratie denktank Migration Watch UK klaagde bij de BBC dat dit stukje propaganda, uitgebracht in mei, in strijd was met de onpartijdigheidsrichtlijnen van de omroep.

De voorzitter van Migration Watch, Lord Green van Deddington, schreef naar Sir David Clementi, voorzitter van de BBC, en wees erop dat “de video geen objectieve analyse van het immigratiedebat leverde en daarom niet voldeed aan de eigen onpartijdigheidsrichtlijnen van de BBC” en hij maakte de feitelijke en historische onnauwkeurigheden van het stuk met de grond gelijk.

Het hoofd van BBC-Educatie antwoordde op 5 juli, onthulde de denktank, en volgens de Daily Mail zei een woordvoerder van de BBC op donderdag: “Don’t Hate the Debate is een serie films die is ontworpen om leraren te helpen discussies in de klas over actuele onderwerpen mogelijk te maken. Elke film bevat een echt debat tussen vier jonge mensen, die allemaal hun opvatting geven over een onderwerp. Hoewel we van mening zijn dat de film een breed scala aan aspecten van het immigratiedebat duidelijk heeft gemaakt, accepteren we dat verdere inspanningen hadden kunnen worden geleverd om bijdragers met een breder scala aan meningen erbij te betrekken, dus hebben we de video verwijderd.”

Toen het ‘educatieve’ stukje in mei werd uitgebracht, bekritiseerde voormalig UKIP-leider Nigel Farage het als ‘subjectief geklets’, evenals ‘misleidend´, ´oneerlijk´, ´onverantwoordelijk´ en ´het ontmaskert elke schijn dat de BBC onpartijdig is over dit meest urgente onderwerp´.

De BBC wordt gefinancierd door een verplichte televisiebelasting die, indien die niet wordt betaald, kan resulteren in een gevangenisstraf, en beweert onpartijdig te zijn, hoewel critici haar hebben beschuldigd van linkse en anti-Brexit vooringenomenheid.

Bron: www.breitbart.com

Door: Victoria Friedman

Vertaald uit het Engels door: “Wachteres” en “Hernk V.”

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/05 ... s-geweest/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

ARD-studio Berlijn besmeurd met “Flunker-TV”

Geplaatst op 8 augustus 2018

Afbeelding

Blijkbaar werd afgelopen nacht de studio van de ARD in Berlijn met het tot nu toe nauwelijks gebruikelijke begrip “Flunker-TV” (“Praatjesmaker-TV”) besmeurd.

Onze foto van de week komt uit Berlijn en werd door Christian Lüth gemaakt, die als perswoordvoerder van een grote fractie in het Duitse parlement heel goed op de hoogte is van dit thema. De foto toont de besmeurde façade van de ARD-hoofdstadstudio in Berlijn. Op de ramen prijkt daar in lichtpaars het opschrift “Flunker-TV”.

Psychologisch goed te begrijpen vandalisme
Om misverstanden uit de weg te ruimen: vanzelfsprekend keuren wij zulke illegale acties af. Wat juridisch echter afgekeurd moet worden, is psychologisch echter toch op de een of andere manier verklaarbaar.

De mensen in Duitsland zijn helemaal zat van hetgeen zij de “staatsomroep” noemen. En die in werkelijkheid steeds meer tot een continue propaganda-uitzending voor het systeem Merkel verwordt, waarvoor de burgers ook nog zelf moeten betalen.

“Flunker-TV” zal een vast begrip van de mediakritiek worden
In zoverre maakt het begrip goede kans om een vaste uitdrukking binnen de alternatieve mediakritiek te worden.

Ook wanneer de goed betaalde staatsomroepers, die zichzelf nu neer zullen zetten als slachtoffers van de slechte rechtsen, dat niet zal bevallen. Maar ons bevallen veel dingen immers ook niet die zij op onze kosten ongevraagd en niet zelden met een toeschouwers verachtende penetrantie doen...

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/08 ... lunker-tv/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

“Kandel” synoniem voor een zieke samenleving met totalitaire trekken!

Geplaatst op 9 augustus 2018

Afbeelding

Zwarte ballonnen herinneren niet alleen aan de slachtoffers, maar ook aan de beschermers van de daders en censors.

Enkele dagen geleden stegen bij de manifestatie van het Vrouwen-bondgenootschap in Kandel meer dan 200 luchtballonnen op om te herinneren aan de vele slachtoffers van migrantengeweld, die sinds het begin van de ongecontroleerde immigratiegolf – maar ook al jaren daarvoor – Duitsland teisterde. Een geweld, dat door vooraanstaande politici niet alleen billijkend op de koop toe wordt genomen, maar bij linkse elites – net zoals in de zaak Buback (RAF) – zelfs boosaardigheid en stiekeme vreugde veroorzaakt, zoals activisten van het “Koord van de Gruwel” steeds opnieuw bevestigen. Bijvoorbeeld wanneer het Antifa-tuig bij de aanblik van bont en blauw geslagen, mismaakte vrouwengezichten uitbreekt in daverende gelach en “Nazis-raus!”-geschreeuw. Een zich steeds weer herhalend smadelijk en macaber spektakel.


Net zo zouden de zwarte luchtballonnen dus ook synoniem kunnen staan voor een zieke samenleving, die zich in Kandel in haar totale ondoorgrondelijkheid, slechtheid en schizoïditeit. Kandel is een kristallisatiepunt van het verdringen geworden. Net zoals iedere zwarte luchtballon voor een slachtoffer staat, staat de naam Kandel voor een keiharde totalitaire machtspolitiek, die in plaats van verwerking, koerscorrectie, toegeven van fouten, inzet op de demonisering van andersdenkenden en politieke critici. De laatste daad van een door de staat aangestuurde, aan DDR-tijden herinnerende, pesterij is het opnemen van de hele manifestatie door politiespionnen en “specialisten”, om eventuele overtredingen van het auteursrecht of van de willekeurig toegepaste “paragraaf volksophitsing” met alle hardheid gerechtelijk te kunnen vervolgen.

Kandel is synoniem voor een door linkse elites beheerste politiestaat, die door zijn toegeeflijke behandeling van een afgewezen gevaarlijke asielzoeker – toedienen van lichamelijk letsel en dreiging met moord – de moord op Mia pas mogelijk heeft gemaakt en die nu na het jammerlijke falen van de autoriteiten met ongebruikelijke hardheid tegen de critici optreedt. Weerzinwekkend en perfide!

Kandel is synoniem voor een geïmplanteerd patriarchaal zich razendsnel in Duitsland uitbreidend waardesysteem, dat in Kandel´s “Afghaanse partnerstad” Kaboel vrouwen de status van fokvee toekent, wier tuchtiging tot aan afslachting toe ongeschreven wet is. Zoals zelfs een ARD-filmploeg geschokt moest vaststellen:



Zelfs een goed geïntegreerde Afghaanse vrouwelijke arts waarschuwt in deze film voor de gewelddadige, autoritaire, op seks beluste mannen. Merkwaardig dat zulke dingen nooit door “Wir sind Kandel” werden gethematiseerd. In plaats daarvan werd een “vrouwentoevoerproject” in het leven geroepen. Is de Afghaanse arts ook een nazi?

Kandel is daarom symbool voor schizoïde elites, die als in een reflex partij kiezen voor agressors en moordenaars en hun culturele achtergrond en zodoende alle kenmerken van een pathologisch Stockholm-syndroom laten zien.

Kandel is daarom vooral een voorbeeld voor het begrip “Het onvermogen om te treuren”. Dit begrip is collectief van de nazi-generatie overgegaan op huidig links. Net zoals de nazi´s niet bereid waren om over het geweld van de nazitijd na te denken en zijn oorzaken te analyseren, zijn groeperingen zoals “Wir sind Kandel” niet bereid om de ware oorzaken van geïmporteerd geweld te analyseren. Hun enige zin over dit thema luidt curieus genoeg “Nazis raus!”

Kandel is een stad, die door Hitler´s nazi´s in het kader van een “volks feest” haar stadsrechten kreeg, deze gebeurtenis in 2017 vierde, in 1933 grotendeels door de NSDAP en na 1945 grotendeels door de SPD geregeerd werd en daarom schijnbaar een reusachtig probleem met democratische spelregels en andere, afwijkende, meningen heeft. Zo waren er, zoals de “Pfalzexpress” berichtte, al meerdere eisen en pogingen om het “demonstratierecht” buiten werking te stellen. Het laatst met een zelfs bij de autoriteiten verkrijgbaar “klachtenformulier”. Kandel staat daarom voor “intolerantie tegenover andersdenkenden”.

Kandel staat voor geweld en terreur tegen vreedzame demonstranten. Tijdens de demonstraties kwam het herhaaldelijk tot gewelddadige overvallen door linkse Antifa-demonstranten, die zelfs door minister-president Malu Dreyer (SPD) werden gevleid. In de omgeving van de demonstratie kwam het zelfs d.m.v. een brandaanslag tot een gevaarlijke ingreep in het treinverkeer. Een reden waarom in Kandel überhaupt zoveel politieagenten moesten “opdraven”!

Kandel staat, last but not least, voor een door Malu Dreyer en haar stadhouder burgemeester Volker Poß (SPD) van bovenaf bevolen linksgroene eenheidsmening, een nog steeds onbeperkte immigratie en gelijktijdig op de koop toe nemen van menselijke nevenschade. Om dit te bereiken, worden ongemakkelijke waarschuwers en critici naar het voorbeeld van totalitaire staten monddood gemaakt. Kandel staat daarom ook voor de afschaffing van de vrijheid van meningsuiting.

Daarom is Kandel overal, maar deze plaats is door de demonstraties een zeer bijzondere plek van het verzet geworden, die in ieder geval het kritiekloze door wuiven van migranten in het middelpunt van de dagelijkse politiek heeft gebracht. Zonder Kandel zou de discussie daarover anders worden gevoerd. Kandel is een stuk tijdgeschiedenis geworden. Iedereen, die voor de slachtoffers de straat opging, heeft daar aan meegewerkt. Daarom moet de strijd worden voortgezet. Samen. Zolang zieke geesten bij de aanblik van geschonden vrouwen “bruine stront” brullen en “Nazis raus!” moeten in Kandel, Mainz, Wiesbaden, Keulen, Neurenberg en elders mensen deze nieuwe soort door de staat gestimuleerde ruwheid en barbarij bestrijden. Om het even welke etnische achtergrond ze hebben. Racisme praktiseren vooral diegenen die dit land haten en zijn burgers als “asbakkenras” en “aardappelvreters” minachten.



Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Klaus Lelek

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/09 ... e-trekken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

De politiek-correcte zwijgspiraal doorbreken

Geplaatst op 2 december 2018

Afbeelding
Asielzoekers voor het deelstaatkantoor Gezondheid en Sociale Zaken in Berlijn.

BERLIJN – Genitale verminking, hoofddoek, extremisme of indoctrinatie. Problemen die in Duitsland ontstaan door immigratie, of al ontstaan zijn, worden nauwelijks aangesproken in het openbaar. Critici, die daar de aandacht op vestigen, dreigt de maatschappelijke buitensluiting. Een vrijwillige vluchtelingenverzorgster wil daar verandering in aanbrengen. Samen met leraren, artsen, verzorgers, politieagenten en vertalers heeft ze de “Initiatief Basisgroep” opgericht. Zij waarschuwen: “Alarmfase rood! Wir schaffen das... nicht!”

Kamer 0107 in het huis van de Federale Duitse Persconferentie. “Het klimaat is zwaar vergiftigd”, zegt Rebecca Sommer. “Tot nu toe werd iedereen die zijn nek probeerde uit te steken om wantoestanden te benoemen regelmatig door de media en de publieke opinie verscheurd.” Nu zitten Sommer, de lerares Birgit Hebel uit Herford en de Syrische tandarts en tolk Dr. Majd Abboud bij elkaar om over hun ervaringen te berichten.

Hun namen mogen openbaar gemaakt worden, andere vluchtelingenverzorgers willen anoniem blijven. Zij vrezen represailles. Zoals een vrouwenarts, nog een lerares, een doktersassistente. Zij werken allemaal aan de basis met vluchtelingen samen. “We hebben in toenemende mate te maken met mensen die uit streng religieuze, patriarchale clanstructuren komen, die tegen ons waardesysteem zijn”, aldus Sommer.

Inkomsten voor het kind voeden het gezin
Een vrouwenarts schets het dagelijks leven in haar praktijk: “Onder migranten valt op dat ze grote problemen hebben met erfelijke ziektes. Dat ligt aan de familiehuwelijken. Veel van deze erfelijke fouten en de daaruit voortkomende ziektes zijn nauwelijks onderzocht. Hier wonen veel vrouwen met zwaar gehandicapte kinderen. De vrouwen worden steeds weer zwanger, omdat zij hopen op een bepaald moment een gezonde zoon ter wereld te brengen.”

De wens naar een stamhouder schijnt echter niet de enige reden voor de vele gehandicapte kinderen te zijn, vermoedt de arts. “Gezinnen vertelden me dat het gehandicapte kind het hele gezin voedt. Het gezin krijgt ongeveer € 5000,- om het kind te verzorgen, bovendien zou, aldus de vader, het gezin door het Jobcenter met rust worden gelaten.”

In een ander geval een gezin uit Syrië, hoogopgeleid, de man werkte voor Assad op het ministerie van Binnenlandse Zaken, waarvoor de enige vluchtreden naar Duitsland bestond in de aanname dat de vier erfelijk beschadigde dochters hier gratis genezen zouden kunnen worden. Zij lijden allemaal onder een soort sikkelcelanemie en daardoor zware depressies.

“Enkele artsen schrijven aan de lopende band Tramal en dat soort troep voor”
Bovendien zouden in Duitsland 65.000 besneden vrouwen zijn geregistreerd. Operaties om de zwaarste gevolgen voor de gezondheid van de vrouwen op te heffen, kosten tussen de € 2000,- en € 5000,-

De doktersassistente schetst dat vaak jonge, Turkse vrouwen hun gezinssituatie niet meer aan zouden kunnen. Dan zouden de vrouwen psychofarmaca slikken. “Enkele artsen schrijven aan de lopende band Tramal en gelijksoortige troep voor. Ik heb zulke patiënten, wanneer ze de medicijnen een keer niet krijgen, bij de Cottbusser Tor drugs zien kopen.”

Sommer vermoedt dat dit niet voorschrijven van medicijnen van doorslaggevende betekenis voor de steeds vaker gemeld bedreigingen in dokterspraktijken zou zijn. Maar de deskundigen zien niet alleen de patriarchale familiestructuur als basis van het probleem. Een arts wijst erop dat deze mensen eeuwenlang door hun familiestructuren gedragen werden. Het zou naïef zijn om te geloven dat die met de toestroom naar Duitsland mee zouden komen. Exact het tegendeel is het geval.

Autoriteiten bagatelliseren de problemen
Een bijzondere rol komt de moskeeën toe. Zij zouden, aldus de werkgroep, de gelovigen desintegreren. “Wij merken een re-islamisering van al hier wonende moslims op, vooral bij kinderen, jongeren en jonge volwassenen.” Er zouden grote problemen op scholen bestaan. Zo zouden bijvoorbeeld Tsjetsjeense scholieren onder de les gebedskleedjes uitrollen. De lerares Birgit Ebel, zij geeft hoofdzakelijk les aan scholieren met een migratieachtergrond, beschouwt zulk gedrag, waarmee het onderwijs verstoord wordt, als een bewuste provocatie. Bovendien zouden tijdens de ramadan kinderen wekenlang ziek worden gemeld.

Het gevaar dat van criminelen en extremisten zou uitgaan, zou van de kant van de autoriteiten gebagatelliseerd worden. Zo schetst de Syrische tandarts Dr. Majd Abboud, die sinds 2015 als tolk werkt, dat acht vertalers van het Federaal Bureau voor Migratie en Vluchtelingen (BAMF) ontslagen zouden zijn, omdat zij voor bedreigers gewaarschuwd zouden hebben. “Dat schijnt niet gewild te zijn”, zegt Abboud. “We hebben hier de situatie dat elke bedreiger asiel krijgt.”

De groep eist om “de politiek-correcte zwijgspiraal te doorbreken en eindelijk een vrije discussie zonder taboes mogelijk te maken”. Een vrijwillige vluchtelingen-helpster vat voor zichzelf de situatie als volgt samen: “Wat ik niet begrijp, is dat Duitsland de vluchtelingen per se wil helpen om Duitser te worden. Maar waarom wil je iemand helpen om Duitser te worden die Duitsland gewoon shit vindt?”

Bron: https://jungefreiheit.de

Door: Martina Meckelein

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/12/02 ... oorbreken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Interview met Henryk Broder: ‘Ik ben de politiek incorrecte ijsbreker van Duitsland’

Geplaatst op 12 januari 2019

Afbeelding

Henryk M. Broder (Katowice, Polen, 1946, foto) is een van de felste en meest gevreesde polemisten van Duitsland. Hij schreef lange tijd voor Der Spiegel, daarna voor Die Welt (nu nog) en sinds een aantal jaar ook voor het mede door hem opgerichte populaire blog Die Achse des Guten (De as van het goede), dat volgens eigen zeggen ‘groeit ondanks de aanvallen van linkse censuuractivisten.’

Middelmatige idioten

Broders ouders overleefden de Holocaust, zijn moeder Auschwitz, zijn vader Buchenwald. Hij had een slechte relatie met zijn vader: “Een angstige, burgerlijke man die altijd bang was voor wat de buren zouden vinden. Zo wilde ik niet worden.” In de jaren tachtig woonde Broder in Israël, waar hij voor de Jerusalem Post werkte en zijn bekendste boek schreef, Der Ewige Antisemit, waarin hij poogt zowel rechts als links antisemitisme van alle maskers te ontdoen. De gelijknamige documentaire, waarin ook mijn vriend Leon de Winter voorbijkomt, is op YouTube te zien. Tot voor kort was hij een vertrouwd gezicht in Duitse talkshows. Daarmee is hij nu gestopt, omdat zijn minachting voor de presentatoren hem parten begon te spelen. ‘Middelmatige idioten van de media,’ noemt hij ze, die maar één doel hebben: ‘Door en door politiek correct zijn’. Hij speelt liever de rol van luis in de pels. Voor Broder is het een medicijn tegen zijn aanleg voor depressies, een reden om ’s ochtends uit bed te komen. Het gelukkigst is hij in Amerika, IJsland of Nederland. Afgelopen zomer was hij nog in Sneek, waar hij het skûtsjesilen bezocht. “Prachtig toch?”

Uitsluitingscriterium
Jarenlang stond Broder bekend als links. Hij zegt dat hij dat nog steeds is maar omdat hij kritiek heeft op massa-immigratie en op wat hij ‘het fascisme binnen de islam’ noemt, wordt hij inmiddels in het rechtse kamp geplaatst. Ook omdat hij dit jaar een landelijke petitie ondertekende waarin tachtig intellectuelen opriepen de rechtsorde aan de grenzen te herstellen en een kritisch islamdebat te voeren. “Maar”, zegt hij, “ik ben mainstream. Ik maak geen deel uit van de intellectuele elite. Ik ga niet naar hun feestjes.”

De term ‘rechts’ is volgens Broder niets meer dan een uitsluitingscriterium geworden: “Lange tijd werd van mij gezegd dat ik psychologisch niet in orde was. Dat kwam omdat ik de ijsbreker was. Mensen kunnen het niet aan de realiteit onder ogen te zien, dat Duitsland exponentieel snel wegzakt op tal van terreinen. Heel het land heeft last van de Duitse ziekte: die van het wegkijken. Daarnaast maken veel mensen geen onderscheid meer tussen rechts, rechtsradicaal en extreemrechts: alles is fout. De in 1999 overleden publicist Johannes Gross, een heel slimme man, zei daarover: ‘Hoe langer het Derde Rijk dood is, hoe sterker de weerstand tegen Hitler zal worden.’ En dat klopt, Hitler was nog nooit zo ‘aan de macht’ als nu. Alles is tegen rechts: de Gay Pride, boekenbeurzen, arbeidersverenigingen, alles.”

Maar over het rechts-populistische Alternative für Deutschland (AfD) is hij duidelijk: ‘AfD zie ik als een gestoorde partij, sommige leden zijn slim maar er zitten ook walgelijke antisemieten bij. Ik snap niet waarom ze die er niet uit trappen. Ze krijgen steeds meer aanhang, ik denk dat AfD bij de volgende verkiezingen zeker twintig procent van de zetels zal krijgen, Ook omdat steeds meer mensen doorzien dat er sprake is van een partijkartel, ze zien de valstrik: de CDU van Angela Merkel, de sociaal-democraten en de groene partijen willen hun monopoliepositie houden, ondanks het feit dat steeds minder mensen in deze partijen geloven. Dus delegitimeren ze werkelijk alles als conservatief of rechts. Ze zijn als een bedrijf dat wanhopig probeert een faillissement te voorkomen. En de media doen daaraan mee.”

Verlangen te falen
In de ogen van de ‘politiek correcten’ zijn er twee categorieën zondaren, volgens Broder, ‘rechtse mensen’ en mensen die rechts in de kaart spelen. “Ik zou een van die laatste groep zijn,” zegt hij. “Zo werd ik door journalist Christian Bommarius in 2011 zelfs verantwoordelijk gehouden voor de moordpartij van Anders Breivik. ‘Breivik und Broder’ was de kop boven zijn artikel over mijn zogenaamde ‘agressieve anti-islamisme’. Volgens Broder is dit een voorbeeld van hoe critici worden gedemoniseerd en in een hoek gedrukt. Maar, zegt hij: “Je moet daartegen blijven ageren en laten zien dat je dat niet pikt.” Het pro-immigratiebeleid van bondskanselier Angela Merkel is in eigen land zeer omstreden. “Niemand weet waar het vandaan komt,” zegt Broder. “Een populaire verklaring is: de Duitsers lijden aan schuldgevoel, maar dat is onzin. Dat verklaart niet waarom we in Zweden hetzelfde destructieve gedrag zien. Misschien gaat het in Europa al te lang te goed en is er een onbewust verlangen te falen: van tijd tot tijd moet zich een ramp voltrekken. Aan de linkerkant van het spectrum is het gemakkelijker te verklaren. Links heeft altijd iemand nodig voor wie ze zich hard kunnen maken. Eerst moesten de arbeiders beschermd worden, toen de Derde Wereld, toen de Palestijnen, toen ik weet niet wie – de immigranten, transgenders en de aarde.”

Europees DNA
Broder profileert zich duidelijk als Joods. Hoe ervaart hij het Duitsland van nu? “Als Jood in Duitsland word je geacht je op twee manier te gedragen: als slachtoffer én dankbaar dat ze je niet vermoorden. Zo weiger ik te leven, dat schreef ik al in 1986. Toen kon ik alleen nog niet weten dat ook de islam extra antisemitisme naar Europa zou brengen. Dat is inmiddels overduidelijk. De helft van de bevolking weet dit en erkent dit, de andere helft van de bevolking kijkt weg. Vooral zogenaamd progressief links, dat om de capitulatie van Israël vraag vanwege de bezetting. En je hebt de rechts-antisemieten – de oude en nieuwe Jodenhaters, maar die vind ik volstrekt oninteressant en onbelangrijk, omdat er geen politieke situatie is waarin ze kunnen gedijen. Maar als er een aanval op een synagoge is en de politie kan de daders niet vinden, wordt zo’n voorval automatisch als rechts-extremistisch gekwalificeerd. Dat is de wereld op z’n kop.”

Antisemitisme noemt Border ‘onderdeel van het Europese DNA’. “Het is nooit weggegaan, het werd lange tijd binnen de perken gehouden omdat het sociaal onacceptabel was antisemiet te zijn Het was een taboe en daardoor niet meer vitaal, maar antizionisme is er de dekmantel voor geworden.” Wat merkt hij in het dagelijks leven van Jodenhaat? “De moderne antisemiet ontkent de Holocaust niet, maar gebruikt hem als argument tegen de Joden. Hij vindt dat de Duitsers wél van hun fouten en geschiedenis hebben geleerd, maar dat de Joden op arrogante wijze blijven doorgaan met hun ‘bijgeloof’. In die redenering is antisemitisme dus iets wat Joden zelf opwekken en wat ze kunnen voorkomen door medeschuld voor de Holocaust te dragen. De moderne antisemiet is een ‘eerbare’ antisemiet door aan blaming the victim te doen. Ik ontvang brieven van deze strekking, met de vraag of ik niet een voorbeeld kan nemen aan ‘goede Joden’.”

Woody Allen
Broder hekelt de Duitse herdenkingscultuur, en spreekt zelfs over ‘herinneringswaan’, maar is het niet goed om stil te staan bij de gruwelen van de Holocaust, om herhaling te voorkomen? “Ik schreef het boek Vergesst Auschwitz, dat was natuurlijk een provocatie en ik ben geen voorstander van vergeten , helemaal niet maar ik ben wel een tegenstander van het ritualiseren van de geschiedenis: Duitse rappers die vanwege antisemitische teksten bij wijze van taakstraf naar Auschwitz worden gestuurd, onzin! Stuur ze naar Tel Aviv! Neem scholieren mee naar Israël, waar Joden er niet uitzien als Woody Allen. De Holocaust snappen ze wel, het is de best gedocumenteerde gebeurtenis uit de geschiedenis van de mensheid. In Israël krijgen ze een beter idee van het Joodse leven. De diaspora is volkomen irrelevant geworden. In Israël zijn ze trots, ze vragen er niet om vergeving, ze zijn gestopt met slachtoffer spelen. Dát is leerzaam.”

Dit interview verscheen eerder in Nieuw Israelisch Weekblad (NIW, 30 november 2018, jaargang 154)

https://thefireonline.com/interview-hen ... duitsland/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Scholier Mats Nelisse verzet zich tegen links onderwijs
Jensen - Gepubliceerd op 28 feb. 2019

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Internetsite “Neutrale School”: eerste successen in de actie tegen extreemlinkse propaganda op scholen

Geplaatst op 20 maart 2019

Afbeelding

De aanwijzing van een scholier op de internetsite “Neutrale School” en een interpellatie van de AfD-fractie in het parlement van de Hanzestad Hamburg hebben ertoe geleid dat de onderwijsinspectie Hamburg een bezoek moest brengen aan de Ida-Ehre-school in het stadsdeel Eimsbüttel.

Affiches en stickers van de gewelddadige en door de Binnenlandse Veiligheidsdienst geobserveerde groepering “Antifa Altona Ost” moesten daarna verwijderd worden. Deze gebeurtenissen tonen aan:

Op scholen in Hamburg konden duidelijk links-extremistische groeperingen hun grondwet-vijandige gedachtegoed ongehinderd verbreiden. En: het werd de hoogste tijd dat er een website voor meldingen werd ingevoerd.

De eerste secretaris en parlementariër in de Bondsdag van de AfD-fractie, Baumann, was tevreden met de eerste successen.

Hij waarschuwde echter tegelijkertijd eveneens: “De verbreiding van links-extremistisch gedachtegoed op Duitse scholen is een ernstig probleem. Daarom roep ik de Duitse autoriteiten ertoe op om overtredingen tegen het neutraliteitsgebod op scholen consequent gerechtelijk te vervolgen.”

Grondwet-vijandige groeperingen zouden onderwijsinstellingen van de staat niet als platform voor de verbreiding van hun gevaarlijke gedachtegoed mogen misbruiken.

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/03/20 ... p-scholen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Linkse schoolboeken

Geplaatst op 25 maart 2019

Afbeelding

Ik heb er genoeg van. Ik ga iets doen. Mijn kinderen klagen steen en been over hun schoolboeken. Die staan vol politiek-correcte bagger. En als ik andere ouders spreek, hoor ik hetzelfde: ook hun kinderen krijgen linkse indoctrinatie. Dit kunnen we niet laten gebeuren! Ik heb daarom een meldpunt ingericht: https://klapuitdeschool.nl/ Ik roep u op om melding bij mij te maken van politiek-correcte ideologie in lesmateriaal. Heeft u schoolgaande (klein)kinderen, kijk dan alstublieft eens in hun lesboeken. Vooral maatschappijleer, geschiedenis en aardrijkskunde zijn erg.

Daar worden duistere kanten van de islam zorgvuldig verborgen gehouden. Kinderen wordt schrik aangejaagd met klimaatwaanzin. De eigen cultuur wordt in een kwaad daglicht gesteld. Zelfs volstrekt apolitieke vakken als Duits en rekenen worden ingeschakeld voor propaganda. Wat te denken van deze vertaling die scholieren voor Duits moeten maken:

“Wat een hitte... Maar is dit echt een gevolg van de klimaatverandering? De meeste onderzoeken zijn het daarover eens.” Met als klapper: “Ik werk als vrijwilliger bij de milieuorganisatie Greenpeace. Doe nou mee!”

U ziet: kinderen worden klaargestoomd voor een leven als radicaal-linkse Greenpeace-activist. En het erge is dat je daar als ouder pas achter komt als het leed al is geschied. Als de Duitse vertaaloefening al ingevuld en ingeleverd is.

Ik ben dat zat. Ik wil niet dat ik telkens mijn kinderen moet vertellen dat het toch echt anders zit dan linkse leerkrachten vertellen. Ik wil erop kunnen vertrouwen dat mijn kinderen een gezonde liefde voor onze Nederlandse cultuur en christelijke beschaving meekrijgen. Het wordt alleen maar erger nu Forum voor Democratie aan prominentie wint.

Voorman Thierry Baudet werkt als een rode lap op een stier bij linkse leerkrachten. Vooral omdat Baudet de zere vinger legt op hun ideologische vooringenomenheid! De linkse leraren voelen zich in hun hemd gezet. Ze blijken zwakker dan gedacht. Ik zie dan ook een grote kans.

We moeten met elkaar zoveel mogelijk voorbeelden verzamelen. Die ga ik vervolgens bij elkaar brengen en presenteren. De politiek kan dan niet om ons heen en moet wel in actie komen tegen de linkse schoolboeken! Drukken we door, dan kunnen we winnen. Dan komt er een einde aan de ideologische drijverij in het Nederlands onderwijs. Dan wordt het weer normaal om gezonde waardering voor eigen cultuur en traditie aan kinderen te onderwijzen. Daar ga ik voor!

Met strijdbare groet,

Hugo Bos

(Bekijk HIER de site van “Cultuur onder Vuur”.)

https://ejbron.wordpress.com/2019/03/25 ... oolboeken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Via de mail...
Afbeelding

Indoctrinatie van schoolkinderen

Ik heb uw hulp nodig. Ik wil direct een grootschalig onderzoek openen naar schoolboeken.

Beter gezegd: ik ben al begonnen. Ik heb het onderzoek naar voren gehaald. Langer wachten is niet meer verantwoord.

Ik wil vaart maken. Steeds meer scholieren slaan alarm over de oplopende indoctrinatie door het onderwijs.

Multiculturalisme, valse schaamte voor eigen land en cultuur, de vliegende islamisering en natuurlijk de klimaathysterie: schoolboeken storten het in bakken over onze kinderen uit.

Onze grootse nationale cultuur wordt verdacht gemaakt, of zelfs geheel door het slijk gehaald.

Daarom heb ik een meldpunt geopend voor indoctrinatie door schoolboeken (klapuitdeschool.nl). De meldingen door ouders en scholieren worden de basis van een onverbiddelijk rapport.

Onze kinderen zijn ons immers heilig: het zijn geen proefkonijnen voor het multiculturele laboratorium.

Vul daarom vandaag nog de vragenlijst in op onze website. Wat vindt ú belangrijk voor het schoolboekenonderzoek?

Vul de vragenlijst in >

Help mij ook de financiering van het rapport vóór 15 april rond te krijgen.

Help mij met een gift >

Met het rapport wil ik ouders een machtig wapen in handen geven om bij scholen protest aan te geven.

Het rapport moet in september gereed zijn, bij het begin van het nieuwe schooljaar én van het parlementaire jaar!

Maar om dit alles volgens plan voor elkaar te krijgen, heb ik minimaal €51.400,- nodig. Ik zal zo uitleggen waarom.

Hieronder vindt u alvast een voorproefje van het rapport. Het voorwoord heb ik al geschreven.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga het precies zo aanpakken als bij ons rapport Klassen op de knieën voor de islam dat internationale aandacht kreeg, en vorig jaar het kabinet Rutte III op de knieën dwong.

Een onderzoek naar de inhoud van schoolboeken is hierop het logische vervolg. Want deze “wemelen van politiekcorrecte standpunten” concludeert HP/De Tijd.

En het gaat van kwaad tot erger. Wat vindt u ervan dat uw kind het verschil tussen links en rechts als volgt krijgt uitgelegd?

“Rechtse partijen vinden sociale ongelijkheid niet zo’n probleem. [...] Linkse partijen vinden dat de overheid iedereen zo veel mogelijk kansen moet geven”, stelt een leerboek maatschappijleer.

Zoals De Telegraaf het samenvat: in schoolboeken staat rechts voor sociale ongelijkheid, links voor gelijke kansen.

Een ander schoolboek geeft de volgende opdracht aan leerlingen: beschrijf hoe Sylvana Simons met haar acties tegen Zwarte Piet bijdraagt aan de integratie.

Zo stoppen multiculturalisten schoolboeken vol multiculturele boodschappen en ontkenningen van de Nederlandse cultuur.

Wij mogen de geesten van onze kinderen niet door deze onzin laten vergiftigen.

Heel voorzichtig zijn schoolboeken dan weer als het over Mohammed gaat: ze gaan er stilletjes aan voorbij dat de 'profeet' leiding gaf aan menig bloedige slachtpartij.

Anderzijds wordt Aisha zijn “lievelingsvrouw” genoemd. Dat deze Aisha zeven jaar was toen zij werd uitgehuwelijkt en negen toen Mohammed haar ontmaagde, vertellen schoolboeken dan weer niet.

Ook verzwijgen de schoolboeken dat als gevolg van de verbeterde technologie de kwaliteit van water en lucht in Nederland beter is dan ooit.

Maar wat doen schoolboeken? Ze jagen leerlingen juist de stuipen op het lijf met de zwartste scenario's:

"Door vervuiling en vernieling gaat het milieu achteruit. Jouw kinderen moeten leven in een wereld met minder grondstoffen, minder natuur en veel vervuiling."

Let wel: kwetsbare jonge mensen, die aan het begin staan van hun leven, worden met deze zwartgalligheid opgescheept.

Zoals scholier Mats Nelisse zegt in het RTL5-gespreksprogramma Jensen: het onderwijs is niet alleen links, het is "eenzijdig, één verhaal en indoctrinerend."

In De Telegraaf zegt Mats: "Het zit 'm in bijna alles". En: "Als je het eenmaal gezien hebt, merk je ook dat het heel de tijd doorgaat." Schoolboeken zorgen voor een permanente beïnvloeding.

Volgens commentator Bart-Jan Spruyt moeten ouders daarom in actie komen tegen "de Haagse beleidsmakers en die schoolboekenschrijvertjes."

Maar ouders moeten dan wel iets in handen hebben, dat aantoont dat zij niet klagen over incidenten, maar over een structuur.

Precies daar mik ik op met het komende rapport.

Ouders hebben er recht op dat hun kinderen worden onderwezen in de Nederlandse geschiedenis en cultuur, niet daartegen opgezet.

Mensen zijn bang zelf bij scholen aan de bel te trekken. Het kan immers als een boemerang terugkeren naar je kind.

Daarom wil ik met een omvattend rapport voor deze ouders de kastanjes uit het vuur halen. Maar dan heb ik wel hulp nodig.

Helpt u mij door op de vragenlijst in te vullen welke thema's voor u belangrijk zijn in het schoolboekenrapport:

Vul de vragenlijst in >

Ik heb echter nog meer hulp nodig. Help mij het rapport op poten te zetten.

Steun mij vóór 15 april met een gift van €10,- €20,- €50,- of zelfs €100,-, zodat ik tijdig van start kan gaan!

Ik wil nu doorpakken. Eerst moet u mij laten weten welke thema's u in het rapport vooral behandeld wilt zien. Wat gaan we dan doen?
  • Ik ga schoolboeken en onderwijsmethodes inkopen en laat die doorlichten. Dit begroot ik op €11.000,-
  • Ik heb onderwijsspecialisten, onderzoeksjournalisten en islamologen in de arm genomen voor een verantwoorde begeleiding. Ze staan te trappelen! (Maar drie maanden drie onderzoekers aan het werk kost wel al €31.500,-!)
  • Ik ga het meldpunt klapuitdeschool.nl bemannen voor een snelle
    afwerking van meldingen door ouders en scholieren.
  • Voor het rapport ga ik ook bij de politiek langs. Politieke partijen moeten duidelijk maken wat hun visie is.
  • Ik laat het rapport drukken en verpreiden onder politici, scholen, onderwijsorganisaties en media. (Dit kost zeker €9.000,-)
  • Met uw hulp wil ik de informatie verspreiden via advertenties
    op sociale media. Zo kan ik miljoenen mensen bereiken.
We laten scholen niet langer met indoctrinerende schoolboeken wegkomen. Ons rapport moet dat definitief onmogelijk maken.

Bedenk dat dit ons ook met het moskeerapport gelukt is. Dit dwong Rutte III een wettelijke regeling te maken voor ouders die hun kind niet willen mee geven op klassikale moskee-excursie.

Zeker, €51.400,- is niet gering. Maar met elke euro drijft u een nieuwe spijker in de doodskist van het indoctrinatie-onderwijs.

Help mij daarom vandaag nog om het rapport daartegen op poten te zetten met een gift van €10,- €20,- €50,- of zelfs €100,-!

Help het rapport met een donatie >

En: u bent niet alleen. Samen staan we sterk.

Met uw hulp ga ik aan de slag. Samen krijgen u en ik het Nederlands onderwijs weer gezond!

Met strijdbare groet,

Hugo Bos - Campagneleider Cultuur onder Vuur
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verzet tegen politieke correctheid en indoctrinatie

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Suikerfeest of Paasfeest?

Het Paasfeest ligt hevig onder vuur. Ik heb daarom direct uw hulp nodig.

Wat wil het geval:

De Theo Thijssenschool wil het Paasfeest de deur uit doen.

De Amsterdamse school wil in plaats van Pasen het Suikerfeest vieren. Een onvervalst staaltje islamisering!

We moeten deze aanval tegen onze christelijke traditie direct stoppen. Dat kan nog net: Pasen is over vier dagen.

Maar dan moeten u en ik de directeur van de Theo Thijssenschool thans uit alle macht onder druk zetten. We moeten haar ervan doordringen dat deze islamisering van schoolkinderen echt niet kan.

Teken daarom de petitie aan Francesca Hand, directrice van de Theo Thijssenschool, zodat zij stopt met het islamiserende Suikerfeest en onze traditie van Pasen respecteert!

Teken de petitie >

De Theo Thijssenschool geeft als toelichting dat het meer aandacht wil voor “gebruiken binnen verschillende culturen.”

Maar de school wil geen aandacht voor de gebruiken binnen onze Nederlandse christelijke cultuur!

Zo hypocriet zijn de multiculturalisten. Ze zeggen in Nederland een kleurrijk palet aan culturen te willen.

Maar in dat palet is voor de Nederlandse christelijke cultuur geen plaats.

Het multiculturalisme is een schaamlapje voor de strijd van politiek-correct links tegen onze eigen cultuur.

Onze cultuur moet uitgewist worden, vervangen door islamitische woestenij.

Politiek-correct links valt op vele fronten onze cultuur aan.
  • Zwarte Piet is racistisch en moet weg.
  • De grenzen gaan wagenwijd open zodat we omgevolkt kunnen worden.
  • De barbarijen van de islam worden aan de lopende band goedgepraat of gewoon geheel verzwegen.
Nu valt politiek-correct links dus ook onze feestdagen aan!

Pasen maar ook Hemelvaart, Pinksteren en Kerst.

Afgelopen december viel het mij al op.

De door links gehate Sint en Piet waren amper het land uit, of een museum vlakbij het kantoor van Cultuur onder Vuur begon met een reclamecampagne.

Dit Museum Oriëntalis nodigde mensen niet uit voor Kerst, maar voor “Feest van het Licht”!

Terwijl het van oorsprong een Bijbels museum is.

Maar: het museum heeft drie miljoen euro gekregen van de sultan van Oman, voor de bouw van (u raadt het al) een moskee. (Bron: De Gelderlander, 17 december 2011).

Zo sterft onze christelijke traditie, verstoten door de politiek-correcte elite en verdrongen door Arabische oliedollars!

Dit mag met Pasen niet gebeuren.

We moeten een front vormen. We moeten als vrienden van de Nederlandse cultuur eendrachtig opkomen voor de Nederlandse christelijke traditie van het Paasfeest.

Teken daarom vandaag nog de petitie aan Francesca Hand, directrice van de Theo Thijssenschool.

Teken de petitie >

En stuur na het tekenen de petitie door aan uw vrienden en bekenden:

“De christelijke feestdagen maken deel uit van de gemeenschappelijke ervaring van Nederland”, zegt journalist Syp Wynia terecht.

Zo is het. Hoe je het ook wendt of keert, de Nederlandse cultuur is onmiskenbaar geworteld in het christendom.

Nederlandse schoolbestuurders moeten daarom de christelijke tradities niet ondermijnen maar juist beschermen.

Laat schooldirectrice Francesca Hand hier het goede voorbeeld nemen.

Ze is het aan de Nederlandse schoolkinderen verplicht!

Met strijdbare groet,

Hugo Bos - Campagneleider Cultuur onder Vuur
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie