Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ariel »

'Politie schoot tien keer op messenzwaaier Winterswijk'

Een man is vanmiddag in Winterswijk in zijn been geschoten door de politie. Agenten hebben gericht gevuurd, nadat meerdere waarschuwingsschoten hem niet tot bedaren brachten.
Afbeelding
Getuigen zeggen tien schoten te hebben gehoord. De officier van dienst van de politie ter plaatse wil dit exacte aantal schoten niet bevestigen. ,,Ik kan alleen zeggen dat er meerdere waarschuwingsschoten zijn gelost en daarna een aantal keer gericht is geschoten.''

De man werd rond 13.30 uur gezien bij de apotheek op de Vredensestraat, waar hij met een mes mensen zou hebben bedreigd. Toen agenten ter plaatse kwamen, escaleerde de zaak en zagen zij zich genoodzaakt hun dienstwapen te gebruiken.

De man werd in zijn been geraakt en is naar het ziekenhuis gebracht. Na behandeling aan zijn verwondingen, is hij in de cel gezet.

In Winterswijk is op dit moment veel politie op straat. Die heeft een groot deel van de Vredensestraat en de ruime omgeving afgezet. De afdeling forensische opsporing van de politie komt ter plaatse voor onderzoek.

Zoals gebruikelijk als een agent een schot heeft gelost, gaat ook de Rijksrecherche onderzoek doen naar het incident.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ariel »

Wat voorbeelden.

27 apr. 2017
A man carrying knives near the Houses of Parliament has been wrestled to the ground by armed police and arrested on suspicion of terrorism offences. The man, thought to be 27, was detained as part of an intelligence-led operation on Parliament Street.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ariel »

6 Juli.

Police arrest man with three machetes on London bus.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ariel »

Deze van gisteren vergat ik. Verwarde man dreigt met groot mes bij winkelcentrum Apeldoorn
Afbeelding
Een verwarde man heeft vanochtend met een groot mes winkeliers en bezoekers van winkelcentrum Hart van Zuid in Apeldoorn de stuipen op het lijf gejaagd. De man is overmeesterd door de politie.

,,De man kraamde allerlei onzin uit'', aldus een woordvoerder van de politie. ,,Maar toen we hem op zijn gedrag aanspraken konden we hem zonder problemen meenemen.''

Eén van de mensen die bedreigd werden, was winkelier Arno Dijkerman, die net even buiten liep op de Talingweg. ,,Hij kwam op me af en zei: 'Ik steek je dood''', vertelt Dijkerman. ,,Gelukkig ben ik rustig gebleven en was de politie snel ter plekke. Hij gooide daarna direct het mes van zich af.''
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Een verwarde man heeft vanochtend met een groot mes winkeliers en bezoekers van winkelcentrum Hart van Zuid in Apeldoorn de stuipen op het lijf gejaagd. De man is overmeesterd door de politie.
Wat is dat nou voor idioterie eigenlijk? Waarom pakt niemand een eind hout om die kerel eens flink af te rossen? Die stuipen op het lijf zijn een bewijs van een schreeuwend gebrek aan weerbaarheid. Dat kan zo niet langer.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ariel »

Nog een messen meneer. In Londen. Vandaag.

Zonder mes tel je blijkbaar niet meer mee.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Pilgrim »

Dat zijn flinke messen...!! :shock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2490
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Ariel schreef:
Een verwarde man heeft vanochtend met een groot mes winkeliers en bezoekers van winkelcentrum Hart van Zuid in Apeldoorn de stuipen op het lijf gejaagd. De man is overmeesterd door de politie.
Wat is dat nou voor idioterie eigenlijk? Waarom pakt niemand een eind hout om die kerel eens flink af te rossen? Die stuipen op het lijf zijn een bewijs van een schreeuwend gebrek aan weerbaarheid. Dat kan zo niet langer.
Omdat degene die zo'n figuur een knal verkoopt, de politie achter zich aan krijgt.
EN ik kan het weten.... :hypocrite:
Pilgrim schreef:Dat zijn flinke messen...!! :shock:
Watjes.....
Afbeelding

Afbeelding
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ali Yas »

Pizzaman schreef:Omdat degene die zo'n figuur een knal verkoopt, de politie achter zich aan krijgt.
EN ik kan het weten.... :hypocrite:
Snap ik, maar een kwestie van zelfverdediging toch? Tegenover een mes is een knuppel tamelijk proportioneel.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2490
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Pizzaman schreef:Omdat degene die zo'n figuur een knal verkoopt, de politie achter zich aan krijgt.
EN ik kan het weten.... :hypocrite:
Snap ik, maar een kwestie van zelfverdediging toch? Tegenover een mes is een knuppel tamelijk proportioneel.
Joh, je bent veel te goed van vertrouwen. Ik zal je eens wat uitleggen.
Toen ik 'in mijn jonge jaren' (zo oud ben ik nog niet...) examen ging doen voor zwarte band,
werd er verteld dat dat werd geregistreerd bij de kit. Als je dan in een kroeggevecht verzeild raakte,
was JIJ automatisch de lul als je als zwarte band stond geregistreerd.

Nou ben ik niet iemand die ergens voor opzij stapt, dus ik heb gewoon nooit dat examen gedaan.
Een aantal anderen deed dat wel, en verdomd als 't niet waar is, was altijd de klos.
En die waren makkere schaapjes dan ik, dat weet ik zeker. Dus zeg jij het maar.

Ga jij die knuppel hanteren, de messentrekker neerslaan, en blijf je staan wachten?
Of geef je hem een zo hard mogelijke rottrap, hoopt dat ie er aan krepeert, en smeert 'm?
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ali Yas »

Pizzaman schreef:Ga jij die knuppel hanteren, de messentrekker neerslaan, en blijf je staan wachten?
Of geef je hem een zo hard mogelijke rottrap, hoopt dat ie er aan krepeert, en smeert 'm?
Beide benaderingen lijken me moreel verantwoord, maar de laatste werkt natuurlijk wat sneller en is misschien toch verstandiger. Je hoort iets te vaak dat de onbezoldigde hersteller van de orde als ongewenste concurrent juridisch uit de weg wordt geruimd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2490
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Pizzaman schreef:Ga jij die knuppel hanteren, de messentrekker neerslaan, en blijf je staan wachten?
Of geef je hem een zo hard mogelijke rottrap, hoopt dat ie er aan krepeert, en smeert 'm?
Beide benaderingen lijken me moreel verantwoord, maar de laatste werkt natuurlijk wat sneller en is misschien toch verstandiger. Je hoort iets te vaak dat de onbezoldigde hersteller van de orde als ongewenste concurrent juridisch uit de weg wordt geruimd.
Zo denk ik ook. Doe goed, en zie niet om... icon_shh.gif
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ariel »

Nog een gekleurde meneer die het leuk vindt om met messen te spelen. Het heeft vast en zeker niks met Islam te maken.

Afbeelding
BREAKING NEWS: Knifeman is tasered and held at gun point outside Parliament just yards from where terror attacker struck in March

Armed officers responded to shouts of 'knife, knife, knife' outside Parliament
A man was pictured on social media in cuffs and under armed guard
The Metropolitan Police confirmed a man in his 30s had been arrested
No injuries have been reported following the incident, which began at 11.10am

A bearded man, wearing black trousers and a grey sweatshirt, was held against the railings of Parliament by a number of armed police.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ariel »

Een licht getinte Allah Ackbar meneer zwaait tijdens zijn lunchtime op Paddington Station met een mes. De politie heeft hem in de boeien geslagen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ariel »

Is Londen nog een veilige stad? Dagelijks gebeuren daar incidenten met messen.
LONDON KNIFE CRIME EPIDEMIC REACHES NEW HEIGHTS

Knife crime is out of control in London, with blade offences rising by 24% compared to the previous 12 months.

That’s a total of 2,327 more knife related incidents.

Incidents like this one, where a moped gang waves a knife through a driver’s window, are happening every day.

Last night, a woman was stabbed to death in Kingston – she was just 19-years-old. A 20-year-old woman was also stabbed.

And details are just emerging of a man being thrown into a busy Brixton road and repeatedly stabbed by a group of youths – but this is just the norm now.

London is now akin to a third world country when it comes to violent knife offences. Westmonster has asked both Sadiq Khan and the Met Police what they will be doing to curb the epidemic.

Unless drastic steps are taken and young people know that if they leave the house with a knife they could end up spending most of their lives in prison, they wouldn’t do it.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Is Londen nog een veilige stad? Dagelijks gebeuren daar incidenten met messen.
Een incident met een mes is als de slager een foutje maakt en dat hij dan met een vinger een tijdje in het verband moet. Hierboven gaat het om mishandelingen gepleegd door gewapende mohammedanen. Als je het goed verwoordt, zie je meteen waar je de oplossingen kunt zoeken: mishandelingen beter opsporen en bestraffen, beter controleren op wapens of iets doen aan het verschijnsel mohammedanen. Dat laatste kan met een persoonlijke aanpak of met een publicitaire. Dat laatste heeft eigenlijk mijn voorkeur, maar het lijkt wel alsof de autoriteiten uitgerekend dat de meest slechte vinden.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ariel »

Gisteren was er een steekpartij in de metro in Amsterdam. De dader is een neger volgens getuigen. Dat lezen we niet in de krant, want voor dat men het beseft gaan mensen alle negers voor deze steekpartij verantwoordelijk houden. Zo ver we weten riep de dader Allah niet aan, maar hij stak wel een 38 jarige Amsterdammer dood.
In een metro in Amsterdam-Zuidoost is donderdag tijdens de avondspits een man doodgestoken. Het gebeurde toen de metro stilhield op de halte Venserpolder aan de Dalsteindreef. Hulpdiensten hebben tevergeefs geprobeerd het slachtoffer, een 38-jarige Amsterdammer, te reanimeren.

Er is een verdachte aangehouden, een 27-jarige man uit Amsterdam. Deze man was er aanvankelijk vandoor gegaan, maar hij kon snel worden opgepakt. Wat zich heeft afgespeeld in de metro wordt nog onderzocht, zegt de politie.

Volgens ooggetuigen was er geen sprake van een gerichte aanval. Achterin de metro zou de verdachte ineens met een mes zijn gaan zwaaien. De medepassagiers renden in paniek naar voren en er werd veel gegild, zei een ooggetuige tegen Het Parool.

Geen ruzie aan vooraf gegaan
Van de steekpartij waren vanwege de avondspits veel mensen getuige. Het slachtoffer werd verschillende keren gestoken. Een getuige meldt aan AT5 dat de steekpartij uit het niets leek te komen. „Er is geen ruzie aan vooraf gegaan. De meneer is er volgens mij zeer ernstig aan toe. Iedereen raakte in paniek en rende naar voren. Op een gegeven moment stopte de metro en konden we eruit.”

„Voor de steekpartij was het eigenlijk doodstil totdat dit gebeurde”, beschrijft de vrouw. „De metro was niet overvol toen het gebeurde. Maar was wel redelijk gevuld. Ik ga nu thuis maar even shaken. Het is toch allemaal heel eng.”

Het slachtoffer van het steekincident in metro 53 is overleden. De recherche doet onderzoek.

BRON
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ariel »

Vandaag was er weer een steekpartij. In Hamburg, Ook deze man stak willekeurig mensen neer in supermarkt. Eén persoon overleefde dat niet en vier anderen raakte gewond. Deze dader riep wel Allah aan, maar ondanks het Allah Ackbar, is er nog niets bekend over het motief van de dader :scratch:
Een man heeft vrijdag in een supermarkt in Hamburg met een kapmes op willekeurige voorbijgangers ingestoken. De Duitse krant Bild meldt dat er een dode is gevallen en vier anderen gewond zijn geraakt. De dader is gearresteerd.

Er is nog niets bekend over het motief van de dader, maar volgens een ooggetuige riep de dader Allahu Akbar toen hij drie mensen neerstak. De dader is door omstanders achtervolgd en overmeesterd. Hij kon zo snel door de massaal uitgerukte politie worden gearresteerd. De man liep daarbij lichte verwondingen op.

De steekpartij was in een Edeka-supermarkt in de wijk Barmbek, aan de noordkant van het centrum van de havenstad. Politieagenten met mitrailleurs bewaken de buurt en de hulpdiensten zijn massaal aanwezig. De politie heeft laten weten dat er sprake is van één dader van wie de identiteit nog niet bekend is.

BRON
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2490
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:Vandaag was er weer een steekpartij. In Hamburg, Ook deze man stak willekeurig mensen neer in supermarkt. Eén persoon overleefde dat niet en vier anderen raakte gewond. Deze dader riep wel Allah aan, maar ondanks het Allah Ackbar, is er nog niets bekend over het motief van de dader :scratch:
Een man heeft vrijdag in een supermarkt in Hamburg met een kapmes op willekeurige voorbijgangers ingestoken. De Duitse krant Bild meldt dat er een dode is gevallen en vier anderen gewond zijn geraakt. De dader is gearresteerd.

Er is nog niets bekend over het motief van de dader, maar volgens een ooggetuige riep de dader Allahu Akbar toen hij drie mensen neerstak. De dader is door omstanders achtervolgd en overmeesterd. Hij kon zo snel door de massaal uitgerukte politie worden gearresteerd. De man liep daarbij lichte verwondingen op.

De steekpartij was in een Edeka-supermarkt in de wijk Barmbek, aan de noordkant van het centrum van de havenstad. Politieagenten met mitrailleurs bewaken de buurt en de hulpdiensten zijn massaal aanwezig. De politie heeft laten weten dat er sprake is van één dader van wie de identiteit nog niet bekend is.

BRON
Ik snap niet dat de politie nog iets op te pakken heeft. Volgens mij wordt het gewoon eens tijd voor een publieke lynchpartij.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Ali Yas »

Pizzaman schreef:Ik snap niet dat de politie nog iets op te pakken heeft.
Ik heb daar ook wat moeite mee, maar ik herinner me vaag dat je mij dat eens uitgelegd hebt. :rolleyes:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Mahalingam »

Het volgende is bekend geworden over de verwarde Allah Hakbar schreeuwende Hamburger.
Een 50-jarige man is dood, vier mannen (19 tot 64 jaar) en een vrouw van 50 zijn zwaar gewond.
De dader is Ahmad A. (26) uit Arabië. (emiraat)
Kwam als vluchteling naar Duitsland.
Hij had kontakten met salafisten.
Hij consumeerde drugs en was psychisch niet in orde.
Leeft in een migranten ophok in Hamburg.

De dader werd door burgers achtervolgd die met stoelen en stenen wierpen. Een burgerc (35) sloeg hem bij een bushalte neer met een stuk pijp en ontwrichte zijn eigen schouder daarbij.
Politie schoot in de lucht en niet raak.
http://www.spiegel.de/panorama/justiz/h ... 60246.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Pilgrim »

BREAKING!: Dader van Hamburg was bekend als radicale moslim!

Geplaatst op 28 juli 2017

Afbeelding

In een supermarkt in Hamburg-Barmbek heeft een man één mens gedood en zes anderen verwond. Veiligheidskringen vermoeden volgens informatie van de “Tagesspiegel” een aanslag.

Een man heeft in een supermarkt in Hamburg-Barmbek meerdere mensen met een keukenmes aangevallen. Bij de aanval viel een dodelijk slachtoffer, zes andere mensen raakten gewond, van wie eentje zwaar. De aanval vond plaats in het stadsdeel Barmbek. De lichtgewonde verdachte zelf werd gearresteerd, zoals de politie op Twitter schreef. Het zou “definitief om een individuele dader” gaan.

Nadat eerste melding over een mogelijk roofmotief niet bevestigd werden, werd nu de verdenking sterker dat de daad een terroristische achtergrond zou kunnen hebben. De dader zou bij de Duitse autoriteiten als radicale moslim bekend en vaak religieus gekleed geweest zijn, kwam de “Tagesspiegel” te weten uit veiligheidskringen. Het zou gaan om een Palestijn, die in 1991 in Saoedi-Arabië geboren zou zijn. Ahmed H. zou als vluchteling naar Duitsland zijn gekomen[/ib] en in Hamburg een eenvoudige baan gehad hebben. “Ook als het motief nog niet duidelijk is, moeten we blijkbaar van een aanslag uitgaan”, zei een veiligheidsdeskundige tegen de “Tagesspiegel”. De politie van Hamburg berichtte dat Ahmed H. uit de Verenigde Arabische emiraten zou komen en 26 jaar oud zou zijn.

Volgens informatie van de politie kwam hij ´s middags een supermarkt in de drukke winkelstraat van het stadsdeel Barmbek binnen. Hij zou onmiddellijk met een mes op klanten hebben ingestoken. Daarbij doodde hij volgens de politie een 50-jarige man en verwondde een vrouw en vier andere mannen. Daarna vluchtte hij de winkel uit. Getuigen achtervolgden hem en belden de politie. De man werd door voorbijgangers overweldigd. Daarbij raakte hijzelf en een van de voorbijgangers gewond. Politieagenten arresteerden de verdachte daarna in de buurt van de supermarkt op straat.

Kort na de misdaad sloten zwaarbewapende politieagenten de plaats delict in het stadsdeel Barmbek af. Er rukte vele ambulances aan en er landde ook een reddingshelikopter in de Fuhlsbütteler Straße. Het zou tot wegversperringen komen, deelde de politie mee. “Het gebied zoveel mogelijk vermijden alstublieft!”, schreef ze op Twitter.

In veiligheidskringen wordt gezegd dat “het plegen van de daad” op een terroristische achtergrond zou kunnen duiden. De “Islamitische Staat” (ISIS) zou er al geruime tijd toe oproepen om met messen of andere eenvoudig te verkrijgen middelen “ongelovigen” aan te vallen. Op dit moment zouden getuigen worden gehoord.

Veiligheidsdeskundigen wijzen op het gevaar van navolging, dat met het oog op de mes-aanvallen door aanhangers van ISIS zou bestaan. In Duitsland had in februari 2016 de destijds 15-jarige sympathisante van ISIS, Safia S., op het Centraal Station in Hannover een federale politieagent met een groente-mes in de hals gestoken. De politieagent overleefde het op het nippertje. In Londen vielen acht weken geleden drie radicale islamieten eerst op de London Bridge met een bestelbusje voorbijgangers aan en staken daarna in het nabijgelegen warenhuis Borough Market met grote messen op mensen in, waarbij acht mensen werden gedood. De politie schoot de daders dood. ISIS eiste de verantwoordelijkheid voor de aanslag op.

Bron: www.tagesspiegel.de

Door: Frank Jansen en Ruth Ciesinger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/28 ... le-moslim/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2490
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Pizzaman schreef:Ik snap niet dat de politie nog iets op te pakken heeft.
Ik heb daar ook wat moeite mee, maar ik herinner me vaag dat je mij dat eens uitgelegd hebt. :rolleyes:
Nou...
Mahalingam schreef:.....
De dader werd door burgers achtervolgd die met stoelen en stenen wierpen. Een burgerc (35) sloeg hem bij een bushalte neer met een stuk pijp en ontwrichte zijn eigen schouder daarbij.
Komt vanzelf....
Mahalingam schreef:.....
Politie schoot in de lucht en niet raak.
Bevolking 1, politie nul.

:sly7:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door King George »

Verrassing! Aanslagpleger Hamburg is Palestijnse moslim en kwam als vluchteling naar Duitsland

Afbeelding
Foto: Twitter / Gigi Becarac

Door Paul van der Bas 28 juli 2017

Maar links roept nog steeds dat de massa-immigratie geen enkel risico oplevert voor onze veiligheid.

Verrassing! De man die vandaag in Hamburg vijf mensen neerstak – van wie er één is overleden – blijkt een islamitische extremist. Dat melden Duitse media. De politiekcorrecte Duitse politie zei direct na de aanslag dat het motief van de dader “onbekend” was, hoewel hij tijdens zijn daad “Allahu Akbar” schreeuwde. Nu moeten ze toegeven wat iedereen eigenlijk al wist: het gaat inderdaad om een fanatieke moslim.

De dader is een Palestijn en werd in 1991 geboren in Saoedi-Arabië. Net zoals honderdduizenden anderen kwam hij naar Duitsland als “vluchteling”. De aanslag is dus een direct gevolg van het “wir schaffen das”-beleid van Angela Merkel. Dankzij haar ruimhartige asielbeleid wordt Europa overspoeld door asielzoekers, van wie er veel niet daadwerkelijk op de vlucht zijn voor oorlog en geweld.

De asielzoekers die géén echte vluchtelingen zijn, zijn in het beste geval economische migranten. Zij willen graag een graantje meepikken van de verzorgingsstaat in West-Europa. In het slechtste geval zijn het radicale moslims die in Europa aanslagen willen plegen – zoals de messentrekker in Hamburg. Onze grenzen zijn zo lek als een mandje en elke asielzoeker heeft het recht op een uitgebreide asielprocedure die maandenlang kan duren. Het maakt dus niet uit wat je motivatie is, je komt toch wel binnen. Zelfs als de asielaanvraag wordt afgewezen, vertrekken de immigranten maar zelden naar het land van herkomst. Resultaat: Europa zit vol met mensen die hier niets te zoeken hebben.

Volgens de Duitse politie handelde de dader alleen. Dat zal best, maar het werkelijke probleem is natuurlijk veel groter. Deze terrorist pleegde zijn aanslag in zijn eentje, maar er zijn in heel Europa talloze mensen met hetzelfde extremistische gedachtegoed. Onze grenzen zijn immers zo lek als een mandje, en Rutte (en de rest van de Eurofiele elite) weigert er wat aan te doen. De komende tijd zullen er dus nog veel meer van dit soort aanslagen plaatsvinden. Dat is puur en alleen te wijten aan politici die weigeren de grenzen te sluiten. Stem ze weg, het is tijd voor verandering!


DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Misdaden met gebruik van messen wordt een plaag.

Bericht door King George »

Pizzaman schreef:
Mahalingam schreef:.....
Politie schoot in de lucht en niet raak.
Bevolking 1, politie nul.

:sly7:
Is dit de staat van "Wir schaffen das" ?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie