Abortus

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Abortus

Bericht door Pilgrim »

'Gruwelmoorden Gosnell normale praktijk in abortusklinieken VS'

Xander 15-05-2013

Levende baby's worden routinematig opengeknipt, nek omgedraaid of doorboord

Afbeelding
Kermit Goswell is geen uitzondering, maar één van de vele moderne Josef Mengele-klonen die dagelijks legaal de meest gruwelijke moorden plegen.

De door de meeste reguliere media grotendeels genegeerde gruwelijke moorden op baby's door aborteur Kermit Gosnell lijken -in tegenstelling tot wat wordt beweerd- bepaald geen uitzondering te zijn, maar de normale gang van zaken in Amerikaanse abortusklinieken. Dit wordt onder andere bevestigd door drie vrouwen die voor de camera verklaren dat ook in de kliniek waar zij hebben gewerkt geaborteerde baby's die nog leven routinematig op afschuwelijke wijze worden vermoord.

Zelfs de National Abortion Rights Action League vond dat uit Philadelphia afkomstige 72 jaar oude Gosnell terecht schuldig is bevonden aan tenminste drie moorden op levend geboren baby's. Gosnell had de gewoonte om de ruggengraat van baby's die een abortus hadden overleefd met een chirurgische schaar door te knippen, zodat ze alsnog overleden. Vier andere medewerkers van de kliniek, waaronder Gosnells vrouw, werden al eerder schuldig bevonden aan moord.

Gosnells 'horrorkliniek'
Na een twee jaar durend onderzoek werd de kliniek van Gosnell, waar vele duizenden abortussen zijn verricht op jonge vrouwen vanaf 13 jaar, omschreven als een 'horror huis' waar complete zakken en flessen vol met geaborteerde foetussen en ledematen werden aangetroffen. Meubilair zat onder de bloedspetters, medische instrumenten waren smerig en katten konden er vrij rondlopen. Tegelijkertijd gaf de aborteur zichzelf een jaarsalaris van $ 1,8 miljoen en bezat hij een strandhuis en diverse huurhuizen.

'Bent u wel menselijk?' vroeg aanklager Ed Cameron in de rechtszaal aan Gosnell toen uit de getuigenverklaringen bleek dat de man een 30 (!) weken oude baby had geaborteerd die zo groot was, dat hij het grapje maakte dat deze zelf 'naar de bus zou kunnen lopen'. Een tweede baby leefde al 20 minuten voordat een medewerker zijn nek doorknipte. Een derde werd op het toilet geboren en bewoog al voordat een andere medewerker zijn ruggengraat spleet. Voor de moord op een vierde, die al gehuild zou hebben voordat Gosnell hem op dezelfde wijze afslachtte, zou geen voldoende bewijs zijn.

'Minstens 100 baby's opengeknipt'
De jury veroordeelde Gosnell voor kindermoord, doodslag van een 41 jarige vrouw die hij een overdosis verdoving gaf, afpersing en meer dan 200 overtredingen van de abortuswetten door zwangere vrouwen nog in de derde termijn te aborteren en/of het nalaten de vrouwen 24 uur bedenktijd te geven. Eén van zijn veroordeelde medewerkers, Stephen Massof, getuigde dat Gosnell hem had geleerd de ruggengraat van baby's open te knippen en dat hij dat vervolgens minstens 100 keer had gedaan.

Gosnells advocaat beweerde tevergeefs dat de aanklagers 'racistisch' waren omdat Gosnell zwart is en dat de man niets anders had gedaan dan 'wanhopige jonge vrouwen' te helpen met hun 'probleem'. De aborteur zag zichzelf dan ook als een 'effectieve, positieve kracht onder minderheidsgroepen' en verklaarde in 2010 te geloven dat hij in de toekomst van alle blaam zal worden gezuiverd.

Obama: Ongewilde zwangerschap 'straf'
De Amerikaanse reguliere media besteedden aanvankelijk nauwelijks aandacht aan de zaak, wat opnieuw bewijs is dat de grote, hoofdzakelijk links-liberale mediabedrijven volkomen worden gecontroleerd door het Witte Huis. De Amerikaanse president Barack Obama heeft zich van meet af aan krachtig pro-abortus opgesteld en verklaarde tijdens één van zijn capagnetoespraken in 2008 dat hij niet zou willen dat zijn dochters 'gestraft' zouden worden met een ongewilde zwangerschap als ze eens een keertje onbeschermde seks hadden gehad.

Pro-abortus organisaties zoals Naral Pro-Choice America gaven hun instemming aan de veroordeling van Gosnell, maar grepen het tevens aan om te pleiten voor betere, veiligere 'gezondheidszorg' en legale abortussen, omdat 'vrouwen dit verdienen'. David O'Sheen, directeur van het National Right tot LIfe Committee, zei juist te hopen dat er nu wetten komen die abortus verbieden zodra het ongeboren kind pijn kan voelen. (1)

Dagelijks overal dezelfde gruwelpraktijken
Terwijl Gosnells kliniek als de 'grote uitzondering' op de regel wordt voorgesteld, lijkt de waarheid echter dat ook in andere Amerikaanse abortusklinieken dezelfde gruwelpraktijken worden toegepast. De organisatie Life Dynamics publiceerde een video waarop drie vrouwen die in een andere abortuskliniek hebben gewerkt onthullen dat ook bij hen baby's op de meest vreselijke manieren werden vermoord. Zo werd hun hoofdje van hun nek er door de chirurg soms met blote handen afgedraaid en werden hun hersentjes, borst of onderbuik doorboord met een chirurgisch instrument.

In één geval opende een baby volgens de vrouwen al zijn oogjes en pakte hij de vinger van de chirurg beet, voordat hij hem alsnog vermoordde. Ook getuigen ze dat het overduidelijk is dat levende baby's pijn voelen op het moment dat ze met een chirurgische 'klauw' uit de baarmoeder worden getrokken. De medewerkers verklaren dat ze dit nooit konden aanzien en altijd de andere kant opkeken.

Planned Parenthood wil postnatale abortus legaliseren
Pro-life groepen zeggen al jaren dat dergelijke barbaarse wreedheden dagelijkse praktijk zijn in Amerikaanse abortusklinieken. Bovendien werd tijdens Gosnells proces duidelijk dat pro-abortusorganisaties, zoals het door de regering Obama gesubsidieerde Planned Parenthood, al jaren op de hoogte waren van zijn methoden, maar hier niets tegen deden omdat ze wisten dat het slechts het topje van de ijsberg was en Gosnell niets anders dan dagelijkse standaardprocedures volgde.

Een medewerker van Planned Parenthood, de grootste abortusorganisatie van het land, pleitte er onlangs tijdens een openbare en gefilmde hoorzitting in Florida voor om moeders en artsen het recht te geven om 'postnatale abortus' te plegen, dus om het vermoorden van levende baby's zoals Gosnell deed te legaliseren. (2) Italiaanse en Australische academici schreven enkele maanden geleden in het Journal of Medical Ethics zelfs dat abortus ook na een normale geboorte zou moeten worden toegestaan.

VN-rapporteur Juan E. Mendez ijverde er recent voor om het verbieden van abortus wereldwijd gelijk te stellen aan marteling. Dus voor de duidelijkheid: niet het aborteren van baby's zou volgens de VN gelijk gesteld moeten worden aan marteling en moord, maar juist het NIET mogen verrichten van een abortus.

Wereldwijd jaarlijks 44 miljoen abortussen
In de Verenigde Staten zijn al meer dan 55 miljoen baby's geaborteerd. In China ligt dit aantal al op minstens 336 miljoen. In Nederland worden er jaarlijks ongeveer 28.000 tot 33.000 abortussen uitgevoerd. In zowel Amerika als Nederland (3) blijken met name zwarte en allochtone vrouwen naar verhouding veel vaker tot abortus over te gaan dan blanken. Wereldwijd wordt er jaarlijks ongeveer 44 miljoen keer een einde gemaakt aan het leven van een ongeboren kind.

Xander

(1) Guardian
(2) World Net Daily
(3) Bloemenhove (PDF)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... inieken-VS
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Abortus

Bericht door Monique »

Walgelijk.
Daarom is het zaak de boel te reguleren en streng toezicht te houden.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Abortus

Bericht door Manon »

Ik geloof dat men in Belgie pas tot 15 weken mag aborteren en nadien niet meer.
Dit vind ik een goed systeem;

Foetussen van vijf maanden oud zijn ondertussen al levensvatbaar en mogen m.i. niet meer worden geaborteerd.

Maar men verschiet ervan hoeveel baby's er na de geboorte worden vermoord. Of men dit nu post-natale abortus noemt of niet : dit blijft voor mij moord.

In het boek van Germaine Greer, "het lot van de vrouw" wordt dit uitgebreid beschreven. Ik heb het boek dus niet kunnen uitlezen. Het diende om te choqueren, maar tegen zoveel menselijk leed kon ik niet op.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Abortus

Bericht door Schepsel »

Gatverdamme. :wot: Zieke mensen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Abortus

Bericht door Ozes »

circe schreef:Ik geloof dat men in Belgie pas tot 15 weken mag aborteren en nadien niet meer.
Dit vind ik een goed systeem;

Foetussen van vijf maanden oud zijn ondertussen al levensvatbaar en mogen m.i. niet meer worden geaborteerd.

Maar men verschiet ervan hoeveel baby's er na de geboorte worden vermoord. Of men dit nu post-natale abortus noemt of niet : dit blijft voor mij moord.

In het boek van Germaine Greer, "het lot van de vrouw" wordt dit uitgebreid beschreven. Ik heb het boek dus niet kunnen uitlezen. Het diende om te choqueren, maar tegen zoveel menselijk leed kon ik niet op.
Hier ben ik het mee eens, tot België mag het tot 14 weken, wat een redelijk acceptabel compromis is. Alsnog is het een onwenselijk gebruik uiteraard.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

Abortusarts VS ontloopt doodstraf

Bewerkt door: redactie −15/05/13

De Amerikaanse abortusarts die maandag schuldig werd bevonden aan de moord op drie baby's, is dinsdag veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf.

De 72-jarige Kermit Gosnell ontloopt de doodstraf omdat hij niet in beroep gaat tegen de uitspraak. In ruil daarvoor moet hij levenslang achter de tralies zonder de mogelijkheid op een vervroegde vrijlating.

De jury achtte bewezen dat de arts in 21 gevallen een abortus uitvoerde bij vrouwen die langer dan 24 weken zwanger waren. Net als in Nederland is dat in de Amerikaanse staat Pennsylvania verboden. De zaak draaide vooral om de vraag of in zulke gevallen sprake is van een illegale abortus of van moord.

Lees hier verder:

http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... traf.dhtml
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jun 19, 2013 12:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

Huis VS akkoord met omstreden abortuswet

Door: Redactie −19/06/13

Het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft dinsdag ingestemd met een omstreden wet waarin abortus wordt beperkt tot een termijn van 20 weken na de conceptie. In de meeste Amerikaanse staten is de levensvatbaarheid van de foetus nu de norm, wat in de praktijk doorgaans neerkomt op 24 weken.

De nieuwe wet wordt door conservatieve politici opgevat als een mijlpaal in hun veertigjarige campagne tegen de legalisatie van abortus. Tal van Democraten zien de wetgeving als een zoveelste voorbeeld van de Republikeinse pogingen de keuzemogelijkheden van vrouwen aan banden te leggen.

Lees hier verder:

http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... swet.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Abortus

Bericht door Ozes »

De trouw kopt "omstreden". Ik zou verwachten dat een termijn van 24 weken meer omstreden zou zijn dan een wet die moeders 20 weken de kans geeft om een besluit te nemen, in plaats van in de tijdszone te komen waar het kind levensvatbaar word.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Abortus

Bericht door Manon »

24 weken is ZES MAANDEN.
Ik baal ervan dat iemand zes maanden nodig heeft om te beslissen dat ze geen kind wenst te hebben;

Me dunkt kan je zoiets weldegelijk binnen de acht weken beslissen. In feite moet je met een mogelijke zwangerschap al rekening houden voordat je aan de luster gaat hangen. Tegenwoordig zou je toch denken dat de meeste mensen al weten waar de kindjes vandaan komen en hoe je kan vermijden dat er kindjes komen? Je hebt dan nog de morning after pil als je je vergist en dàn kan je nog minstens acht (in Belgie 15) weken nadenken..... waarom zou je daar vijf of zes maanden over moeten doen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Abortus

Bericht door Marieke »

Dat vind ik heel merkwaardig, want Amerika is zover ik weet een heel christelijk land. En de meeste christenen hebben überhaupt al moeite met dingen zoals abortus (ik niet zo hoor, ik denk dat mensen dat maar beter voor zichzelf moeten bepalen). Maar dan zou je denken dat ze het al helemaal niet zouden doen op deze manieren! Bah, dit is afschuwelijk!
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Abortus

Bericht door Ariel »

circe schreef:24 weken is ZES MAANDEN.
Ik baal ervan dat iemand zes maanden nodig heeft om te beslissen dat ze geen kind wenst te hebben;
In Nederland is het ook 24 weken. Je al wordt ziek bij de gedachte alleen dat men een levend wezentje uit de baarmoederholte zuigt.
En het ergste vind ik dat een abortus bijna altijd wordt vergoed . Al kom je 3 keer per jaar. Alsof er geen mogelijkheden zijn om een zwangerschap te voorkomen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Is doden strafbaar? Soms wel, soms niet.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
En het ergste vind ik dat een abortus bijna altijd wordt vergoed . Al kom je 3 keer per jaar. Alsof er geen mogelijkheden zijn om een zwangerschap te voorkomen.
Inderdaad volslagen absurd. Nu moet ik even nadenken . . . Niemand kan over het leven van een ander beslissen. Maar . . . het kind is NIET het eigendom van de staat maar van de vader EN de moeder. Die zijn de rechtmatige eigenaren. Zij hebben beiden het kind gefabriceerd volgens de wonderen van God of meneer Darwin. En voor zover ik weet bestaat er geen patent op dit wonder. Niet van God, noch van Darwin. Abortus kan en mag in mijn optiek, rechtsgevoel en logica alleen worden toegestaan met goedvinden van de verwekkers. Willen zij beiden dat kind dood, ook al is dat kind veertig jaar oud, dan is dat hun goed recht. Dat kind kan de ouders te schande hebben gemaakt. Bijvoorbeeld door te stelen, te bedriegen. Er moet dus wel een reden voor zijn.

Er zijn genoeg ouders die vol trots hun kind de oorlog instuurden. Vanwege hun eergevoel tegenover anderen (de staat). Andersom zouden ook beide ouders dood gemaakt moeten worden wanneer hun kind zich schuldig heeft gemaakt aan het doden van anderen. Ook al plaats je er het woord oorlog voor.

Er wordt teveel lullig en zielig in de marge gekletst beste mensen. Logisch denken! Daar gaat het om. Dat ontbreekt helaas bij de meeste mensen waar emotie het gezonde verstand verdringt.

In de Afghaanse cultuur is het zelfs zo geregeld dat wanneer een zoon met de vrouw van zijn vader naar opa op bezoek gaat dat als doodzonde wordt aangerekend. De eer van de vader is geschonden. Aan hem had eerst om toestemming gevraagd moeten worden. De zoon in kwestie moet dan dood gemaakt worden. Raar? Maar toch waar!

De moraal van dit verhaal? Houd je aan de spelregels! Er zijn twee soorten spelregels. Die van het logische verstand van het individu en de spelregels die door anderen ongevraagd aan het individu met dwang zijn opgelegd. Een collectief van individuen noemen wij de massa. En wat weten wij over de massa? Dat hij voor 95% dom is. Helaas bevinden zich onder de 95% ook godgeleerden en rechtsgeleerden. :ohmy2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

Amerikaanse staat Delaware staat abortus tot en met geboorte baby toe

Xander, 24-06-2017

Afbeelding
Van een moreel compleet weggezonken samenleving die ongeboren kinderen geen recht op leven wil geven, kan ook een wetsvoorstel dat ouderen voor de dood mogen (en straks moeten?) kiezen worden verwacht.

Petitie: Stop de financiering van de internationale abortusindustrie met EU-geld - Westerse doodscultuur gaat weer een stap verder: D66(6) wil gezonde mensen het recht geven om voor de dood te kiezen, maar geaborteerde kinderen krijgen zelfs nooit de kans om voor het leven te kiezen

Velen zullen zich nog de gruwelvideo’s van de Amerikaanse ‘familieplanning’ abortusorganisatie Planned Parenthood van enkele jaren terug herinneren, waaruit bleek dat ’s werelds grootste aborteur een levendige handel drijft met weefsels van geaborteerde foetussen, en werknemers op schokkende wijze grapjes maakten over het feit dat het regelmatig voorkomt dat geaborteerde baby’s nog blijken te leven. Deze maand heeft de gouverneur van de staat Delaware een wet ondertekend, die het legaal maakt om baby’s zelfs tot en met de geboorte te ‘aborteren’. Oftewel: gelegaliseerde infanticide. In Nederland werkt een partij als D66 er juist hard aan om over enige tijd nutteloze ouderen permanent uit de samenleving te kunnen verwijderen.

Met de wet schafte de Democratische gouverneur John Carney alle abortus beperkingen af, en maakte hij het met de invoering van de 24 uur durende wachttijd om te zien of een baby ‘levensvatbaar’ is, legaal om kinderen tot het moment van hun geboorte te ‘aborteren’. Dat betekent feitelijk dat een vrouw die weeën heeft en naar een kliniek gaat, en de dokter van mening is dat het kind geen 24 uur buiten de moederschoot zal overleven, hij de baby mag doden.

Gezien de schokkende geheime opnames bij Planned Parenthood (in Nederland bekend onder de cynische naam ‘Pro Familia’) van zo’n 2 jaar geleden valt het –zeker gezien de zeer lucratieve orgaan- en weefselhandel- niet moeilijk voor te stellen dat er grootschalig misbruik van deze nieuwe wet gemaakt zal worden, en tal van reeds levende baby’s legaal zullen worden vermoord.

Amerikanen tekenden (nep-)petities om postnatale abortussen op 5 jarigen te legaliseren
Auteur en maatschappelijk criticus Mark Dice baarde in 2013 opzien toen hij in San Diego met een nep-petitie voor het verzonnen ‘Obama’s Infanticide Programma’, waarmee abortus tot en met het 3e levensjaar zou worden gestaan, de straat op ging. Hoewel hij de voorbijgangers uitlegde waar het precies om ging, namelijk het doden van reeds geboren baby’s en zelfs peuters, werd de petitie door de meeste voorbijgangers gewoon ondertekend, en vond hij er uiteindelijk slechts één die zijn verstand gebruikte en weigerde.

John Biggs verrichtte een jaar later een vergelijkbaar experiment met studenten op de universiteit van Texas, die hij een petitie probeerde te laten ondertekenen om postnatale ‘abortus’ op pasgeborenen en zelfs kinderen van 5 jaar oud te legaliseren. Het was verbijsterend dat er inderdaad een behoorlijk aantal studenten waren die hier gewoon hun handtekening onder zetten. (1)

Petitie: Stop de financiering van de internationale abortusindustrie met EU-geld
Nadat de Amerikaanse president Donald Trump kort na zijn aantreden een streep zette door de financiering van abortussen in het buitenland met Amerikaanse belastinggeld, vond ‘onze’ minister van Ontwikkelingssamenwerking Lilianne Ploumen het nodig om het initiatief ‘She decides’ (zij beslist) op te starten, waarmee diverse Europese landen, Canada, het Europese Parlement en enkele private stichtingen de abortusindustrie miljoenen euro’s beloofden om de weggevallen Amerikaanse dollars (omgerekend € 560 miljoen) te compenseren.

‘Dit voorbeeld laat opnieuw duidelijk zien hoe de globalistische elite in de EU en de VN te werk gaat om hun mensen verachtende doel de bevolking te decimeren te bereiken, zodra een soeverein land in een vrije, democratische verkiezing voor een cultuur van het leven heeft gekozen,’ aldus een deel van de tekst van een petitie van PatriotPetition.org, waarmee wordt opgeroepen deze financiering van de abortusindustrie met EU-belastinggeld te stoppen.

‘Op deze manier worden –alleen al volgens de officiële schattingen van de WHO (Wereld Gezondheid Organisatie)- jaarlijks 42 miljoen onschuldige kinderen in het moederlichaam gedood. Omdat deze moorden in de meeste landen op de wereld tegen de verklaarde wil en ten nadele van de inheemse bevolking gebeuren, spreekt bijvoorbeeld de president van ‘Culture of Live Africa’, Obiajuju Ekeocha, van ‘nieuwe kolonialisme’, ‘cultureel imperialisme’ en ‘een bevoogdende dictatuur’.

‘Wij mogen niet langer werkeloos toekijken bij deze afschuwelijke moorden door gewetenloze aborteurs en hun helpers van de Europese Unie. De miljardenbusiness met de dood van onschuldige kinderen moet eens en voor altijd stoppen! Laten wij ons samen met het Amerikaanse volk aan de kant van het leven opstellen door met deze petitie aan EU-parlementspresident Antonio Tajani onze stem te geven aan deze miljoenen onschuldige kinderen. Heel veel dank namens deze kinderen!’ (2)

Westerse doodscultuur: D66 wil gezonde mensen recht op de dood geven
In eigen land wordt de Westerse doodscultuur juist aan de andere kant van het spectrum uitgebreid met het wetsvoorstel van D66 om gezonde ouderen het recht (misschien wel als voorbereiding op een latere plicht?) te geven om hun leven te beëindigen, wat in schril contrast staat met de ruim 30.000 potentieel gezonde Nederlandse kinderen die jaarlijks worden geaborteerd, en daarmee zelfs niet de kans –laat staan het recht- krijgen om zelf voor het leven te kiezen.

Die 30.000 nooit geborenen per jaar hadden prima de vergrijzing en te verwachten teruggang van de autochtone bevolking kunnen opvangen. ‘Onze’ leiders hebben er echter voor gekozen om dat door middel van massale moslimimmigratie te doen (althans, dat wordt door hen beweerd).

We kunnen ons amper voorstellen dat de ChristenUnie en het CDA daadwerkelijk in zee gaan met een partij die het recht op de dood hoger acht dan het beschermen van het leven, en daarmee de door sommigen toegevoegde derde ‘6’ in ‘D66’ andermaal waar maakt.

Xander

(1) Anonymous
(2) PatriotPetition.org

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... e-baby-toe
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

VIDEO: Dr. Nicolaus Fest over Jonge Socialisten en kindermoord (+ Nederlandse vertaling!)

Geplaatst op 14 december 2018



Goedendag! Begin december besloten de “Jusos”, de jeugdorganisatie van de SPD, dat zwangere vrouwen het recht moeten hebben hun kind tot inclusief de negende maand te aborteren, dus tot vlak voor de geboorte. Baby´s zijn vanaf de 24e week volledig levensvatbaar, in de 40e week, bij de geboorte dus, wegen ze ongeveer drie tot drie en een halve kilo en hebben ze een lengte van ongeveer 50 centimeter. Het gaat dus niet om een hoopje cellen dat verwijderd wordt, maar om een volledig ontwikkeld mens. Om hem te doden, om hem in het moederlichaam in stukken te hakken, is in principe moord.

Alleen al de aanbeveling is een duidelijke overtreding van Artikel 2 van de Grondwet, die het leven beschermt. Stelt u zich eens voor dat de jeugdorganisatie van de AfD zoiets zou eisen. De “Süddeutsche Zeitung”, de “Frankfurter Allgemeine Zeitung”, de “Spiegel” en de “Stern” zouden roepen om de Binnenlandse Veiligheidsdienst, evenals de ARD en het ZDF. De CDU/CSU en de FDP zouden er, volledig terecht, als de kippen bij zijn om hun afschuw te uiten, evenals de SPD. De Dom van Keulen zou als waarschuwing ´s nachts donker blijven, de Centrale Raad van de Joden in Duitsland zou aan Hadamar en de vernietiging van zogenaamd onwaardige levens door de nazi´s herinneren. En dat idiote figuur dat doet alsof hij president is, zou ook heus nog iets bedenken, vermoedelijk een herdenkingsconcert van links-radicale rappers, die tekeergaan over schoppen in de buik en misgeboortes. Maar als de “Jusos” zo´n monsterachtigheid besluiten... niets. Geen enkel woord, geen verontwaardiging en boosheid.

Vogelbescherming leidde tot een collectieve schreeuw van verontwaardiging. De aanbeveling om kinderen te doden, wordt schouderophalend geaccepteerd. Geen eis naar het uitsluiten uit de partij van de verantwoordelijke “Jusos”, geen eis aan de moederpartij de SPD om zich hiervan te distantiëren... stilte. De andere partijen duiken weg, de krant, de tv-zender, de president. En ook de kerken. Waar zijn jullie nu, jullie aan lager wal geraakte, walgelijke huichelaars. Meneer Bedford-Strohm, mevrouw Irmgard Schwaetzer van de Evangelische Kerk van Duitsland, waar blijft jullie schreeuw van verontwaardiging, jullie kwezelachtige religietoneelspelers. Meneer Schuster van de Centrale Raad van de Joden, meneer Kauder, meneer Thierse. Waar zijn jullie nu. Jullie, die je joodse of christelijke moraliteit altijd als een monstrans voor jullie uitdragen. Waarom horen we niets!?

Wat me meemaken, is de meest walgelijke leugenachtigheid van de links-groene tijdgeest. Enerzijds kinderrechten in de Grondwet eisen, maar tegelijkertijd kinderen willen vermoorden. De ultimatieve boze daad was altijd de kindermoord van Bethlehem en nu zwijgt de o zo liberale burgersamenleving. Het is het zwijgen van handlangers. Het is het zwijgen dat alleen maar zegt: “Ik ben net zo´n rotzak als de moordenaars van Bethlehem”. Bethlehem is de maatstaf voor de kindermoord van de “Jusos”. En ook voor het gedrag van de moederpartij SPD. Wie op haar stemt, is medeschuldig, en datzelfde geldt voor de CDU/CSU, voor de FDP, voor de Groenen en voor Die Linke. Wie hier niets zegt, heeft bloed aan zijn handen.

Het besluit van de “Jusos” overschrijdt een donkerrode lijn. Onder het zwijgen van alle maatschappelijk verantwoordelijke, in werkelijkheid echter volledig onverantwoordelijke groeperingen. En zij allemaal hebben ook duidelijk gemaakt dat kindermoord voor hen geen grens is.

De daders van de kindermoorden in Bethlehem, zij zijn onder ons. Ze zitten in de media, in de kerken en in de stichtingen. Ze zitten overal en overal zitten ze links. Ook in de deelstaatparlementen, ook in het Duitse parlement. Alleen de AfD pakte deze monsterachtigheid op en had scherpe kritiek op de “Jusos”. De rest was weggedoken stilzwijgen en wegkijken.

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/12/14 ... vertaling/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

Democraten Virginia willen net als in New York abortus tot geboorte toestaan

Xander, 04-02-2019

Afbeelding
Amerikaanse Pro-Life activist. (Afbeelding: Getty Images (5)).

Volledig levensvatbare maar nog net niet geboren baby’s volgens Democratische afgevaardigde ‘onnodige medische en te zware blokkade’ – Proef op de som: ‘Depressieve’ verslaggever kan nu al fake afspraak maken voor 9 maanden abortus

Ondanks de enorme ophef die in de VS is ontstaan willen de Democraten in de staat Virginia hun collega’s in New York volgen door abortus tot aan het moment van de bevalling toe te staan. Volgens velen komt dit neer op niets anders dan gelegaliseerde zuigelingenmoord, reden waarom activisten ook in Virginia de straat op gaan om te demonstreren. De Democratische afgevaardigde Kathy Tran die het zeer omstreden wetsvoorstel heeft ingediend stelde een publieke hoorzitting vervolgens tot nader order uit.

Pro-life activisten reageerden teleurgesteld op het uitstellen van de hoorzitting, want ze hadden Tran en haar collega’s graag aan de tand gevoeld over haar wet, waarvan ze in een geruchtmakend gesprek tegen de Republikein Todd Gilbert bevestigde dat die het inderdaad mogelijk maakt om abortus te plegen als de geboorteweeën al zijn begonnen.

Later verklaarde ze dat ‘de wet bedoeld is om onnodige medische en te zware blokkades voor de toegang van vrouwen tot de zorg te verwijderen.’ Kortom: volledig levensvatbare, maar nog net niet geboren baby’s zijn in de ogen van de zichzelf ‘progressief’ noemende Democraten letterlijk ‘onnodige medische en te zware blokkades’ geworden – hun eigen kinderen ongetwijfeld uitgezonderd (?).

Ook de Democratische gouverneur van de staat, Ralph Northam –die tijdens zijn campagne in 2017 met dik $ 2 miljoen door staatsaborteur Plannend Parenthood werd gesponsord-, verdedigde de wet.

‘Democratische agenda: abortus op bestelling’
‘Op de hielen van New Yorks radicale uitbreiding van abortus tonen de wet van afgevaardigde Tran en de uitspraken van gouverneur Northam op alarmerend duidelijke wijze aan waar de moderne Democratische Partij voor staat en wat hun agenda voor ons land is: abortus op bestelling, tot aan het moment van geboorte, en zelfs daarna,’ gaf Marjorie Dannenfelser, president van anti-abortus organisatie Susan B. Anthony List, als commentaar. ‘Dit standpunt is onverenigbaar met het geloof, de waarden en de wensen van de meeste Amerikanen.’

‘Gelegaliseerde kindermoord vermomd als ‘keuze’’
Tina Whittington, vice president van Students for Life of America (SFLA), zei dat ‘millenials de heftige realiteit van abortus begrijpen, en de poging van ‘pro-choice’ groepen om gelegaliseerde kindermoord als ‘keuze’ te vermommen doorzien.’

SFLA president Kristan Hawkings vulde aan dat ‘met leiders in New York en Virginia die het abortusextremisme in Amerika tot kindermoord uitbreiden, de noodzaak om vrouwen en ongeboren zuigelingen te beschermen tegen deze onmenselijke praktijken kiezers in het hele land op de been brengt.’

Uit recente peilingen blijkt dat 75% van de Amerikanen voorstander is van aanzienlijke beperkingen van abortus, inclusief 60% van de Democratische kiezers en 61% van degenen die zichzelf als ‘pro-choice’ beschouwen. (1)

‘Depressieve’ verslaggever maakt fake afspraak voor 9 maanden abortus
Overigens geldt ook voor de wet in de staat New York –die zelfs het opzettelijk laten doodgaan van een reeds geboren baby toestaat- dat er wel een medische noodzaak moet zijn voor zo’n ‘bijna geboorte abortus’. Infowars verslaggever Millie Weaver toonde echter aan hoe eenvoudig dat gaat door een fake afspraak te maken voor een abortus terwijl ze 9 maanden zwanger zou zijn. Haar opgegeven reden dat ze ‘depressief’ zou zijn, werd zonder problemen geaccepteerd. (2)

Duitse in Virginia: Dit is niets anders dan wat Hitler deed
Christiane Martinez, een in Virginia woonachtige Duitse vrouw die Amerikaans staatsburger wil worden, reageerde geschokt. ‘Ik ben erg in de war dat nu ik hier ben gekomen ik de wet moet gehoorzamen, maar dat de mensen die de baas zijn en de parlementariërs dan zoiets als dit doen.’ Volgens Martinez zijn de extreme abortuswetten van New York en Virginia niets anders dan wat Hitler deed in haar thuisland. (3)

Evangelist Graham: ‘Katholieke Kerk moet gouverneur New York excommuniceren’
President Donald Trump liet meerdere malen duidelijk zijn afschuw blijken over de nieuwe wetten. De bekende internationale evangelist Franklin Graham riep kardinaal Timothy Dolan op om de gouverneur van New York, Andrew Cuomo, te ‘excommuniceren’, maar de katholieke leider reageerde dat niet te zullen doen omdat dat ‘niet effectief’ zou zijn.

Bisschop Edward Scharfenberger was uitgesprokener: ‘De procedures die nu in New York mogelijk zijn zouden we niet eens een hond of kat aandoen... Het is marteling.’ (4)

Xander

(1) Breitbart
(2) Infowars
(3) Breitbart
(4) Breitbart
(5) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... e-toestaan
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Abortus

Bericht door Ariel »

Steven Crowder sends two women -- one pregnant at 25 weeks with her baby Rose, the other acting as her moral support -- to an abortion clinic in Colorado to expose the truth about late term abortions -- a truth the left, and media, do not want you to see.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

Internationale volkspetitie tegen Netflix om boycot van pro-life beweging

Posted on 05/06/2019

Afbeelding
Afbeelding: Getty Images (10).

Kort overzicht omstreden Netflix programma’s die volgens critici ‘anti-conservatief zijn en occultisme, klimaatreligie, transgenderisme en zelfs kinderporno promoten’

Via de website van de bekende internationale non-profit organisatie CitizenGo is Right To Life UK een petitie gestart tegen Netflix, omdat de streaming gigant zich net als Disney openlijk aan de kant van linkse pro-abortusgroepen heeft geschaard en zelfs dreigt met een boycot van de Amerikaanse staat Georgia, omdat daar onlangs een veel strengere abortuswet is aangenomen.

In Georgia wordt abortus binnenkort verboden zodra bij een foetus een hartslag wordt gedetecteerd, wat meestal na 6 of 7 weken het geval is. Uitzonderingen op de wet zijn zwangerschappen na verkrachting en incest, en als het leven van de moeder in gevaar is.

Right to Life UK roept burgers op hun abonnement op te zeggen omdat Netflix in samenwerking met de ACLU de nieuwe pro-life wet van Georgia, die nog niet in werking is getreden, gaat aanvechten.

Progressieven richt zich enkel op conservatieven, nooit op islam
Ted Sarandos, hoofd van het Netflix programma, verdedigde het besluit door te wijzen op de ‘vele vrouwen die in producties in Georgia werken, wiens rechten ernstig zullen worden beperkt.’ Hij dreigde zelfs met een boycot van de staat –nummer 3 op de lijst waar de meeste producties worden opgenomen- als de wet actief wordt.

Ook Disney denkt daar serieus over na, ondanks het feit dat het net als Netflix gewoon doorgaat met het produceren van series en films in landen zoals Egypte en Jordanië, waar alle vormen van abortus illegaal zijn of nog veel strenger zijn beperkt. Netflix ziet het overwegende katholieke Zuid Amerika, Afrika en het islamitische Midden Oosten zelfs als belangrijkste groeimarkten.

Ook dit geval vertoont het inmiddels bekende ‘progressieve’ patroon in het Westen: alleen christenen en conservatieven worden op hun standpunten en overtuigingen aangevallen, terwijl alles in en van de islam wordt goedgepraat, verdedigd en gepromoot, ook al staan de meeste wetten en waarden van de islam –waarin gelijke rechten niet of amper bestaan- nog veel verder weg van links-liberaal dan het christendom.

‘Netflix abonnement is indirect financieren van pro-abortus acties’
In de petitie staat dat ‘Netflix besloten heeft een actieve rol te spelen bij het financieren van het wettelijke beroep tegen deze wet, die de levens van ongeborenen beschermt. Met andere woorden: iedereen die Netflix gebruikt helpt daarmee indirect een pro-abortus actie te financieren, die moet voorkomen dat een wet die ongeboren levens beschermt in werking treedt.’

‘Als u zich het lot van ongeboren kinderen aantrekt en u de rechten van Amerikaanse staten om hun eigen wetten op te stellen respecteert, en u heeft een abonnement op Netflix, overweeg dan alstublieft om uw abonnement op te zeggen. Een gigantisch bedrijf zoals Netflix zou zich niet moeten bemoeien met pogingen om de levens van ongeboren burgers van Georgia te beschermen.’

Right to Life woordvoerder Clare McCarthy zei dat ze zelf haar Netflix abonnement inmiddels heeft beëindigd. ‘Ik kan geen bedrijf steunen dat actief probeert om abortus te promoten door er alles aan te doen om de rechten van ongeboren kinderen niet wettelijk te laten erkennen.’

Christelijke organisatie start eigen petitie
De National Christian Media Association is een eigen petitie gestart, en benadrukt de enorme bedragen die Netflix, Disney en andere progressieve media giganten uitgeven aan films en series waarin conservatieve waarden worden ondermijnd, belachelijk gemaakt of verketterd, terwijl die waarden voor een groot deel van de kijkers nog steeds belangrijk zijn. Iedereen die de NCMA petitie invult ziet automatisch hoeveel geld hij de media gaat kosten als hij zijn abonnementen annuleert.

Actrice roept vrouwen op tot seks staking
Hollywood staat op enkele uitzonderingen na juist vierkant achter Netflix. Actrice en tevens politieke activist Alyssa Milano roept eveneens op tot een boycot van Georgia en zelfs tot een ‘seks staking’ door vrouwen, als protest tegen wat ze ‘het einde van onze voortplantingsrechten’ noemt.

Hebben deze oproepen wel zin?
Sommigen vragen zich af of de op zich genomen goed bedoelde oproepen van Right to Life en de NCMA enige zin hebben, omdat bijna iedereen ook betaalt voor een algemeen TV- en internet abonnement, en daarmee impliciet ook voor alle ongewenste inhoud die door providers wordt doorgelaten (en waar dus eveneens voor wordt betaald).

Met andere woorden: als het je niet bevalt, houdt inderdaad niemand je tegen om er niet naar te kijken, of je abonnementen op te zeggen. Het gevolg is alleen dat je dan ook niet meer naar de series en programma’s kunt kijken die je wel wilt zien. Desondanks lijken Netflix en Disney met hun acties de grens van politieke neutraliteit definitief te hebben losgelaten.

Een kort overzicht van enkele omstreden Netflix programma’s die volgens christenen en andere conservatieven direct of indirect occultisme, de linksgroene klimaatreligie, transgenderisme en zelfs kinderporno promoten:
* ‘Desire’, een Argentijnse film waarin twee jonge meisjes van 9 en 7 jaar oud in een seksuele situatie zijn te zien (het 9 jaar oude meisje bevredigt zich terwijl ze tv kijkt, terwijl het andere meisje toekijkt); (7)
* ‘Big Mouth’, een profane animatieserie waarin constant de genitaliën van jonge kinderen worden afgebeeld;
* ‘Dancing Queen’, een eigen Netflix productie die de normalisering van (soms schaars geklede) transgendere kinderen en hun relaties met ‘drag queens’ (transgendere volwassenen) promoot; (2)
* ‘Our Planet’, dat volgens experts een ‘misleidende’ voorstelling van zaken geeft door allerlei natuurlijke fenomenen –zoals walrussen die zich van een klif afstorten- aan ‘klimaatverandering’ (door de mens) toe te schrijven, wat volgens een Canadese zoöloog in dit specifieke geval ‘gekunstelde nonsens’ is; (3)
* ‘Special’, volgens critici met de ‘meest realistische weergave van homoseks die in jaren in een TV show was te zien’. In de promo clip zegt zijn vrouwelijke baas: ‘Blanke hetero mannen zijn geschrapt’, wat een aantal mensen hun abonnement deed opzeggen; (4)
* ‘Sabrina’, ‘Magie en kattenkwaad versmelten als de mensheks Sabrina laveert tussen twee werelden: Haar leven als sterfelijke tiener en haar familieroeping, de Kerk van de Nacht’, zoals Netflix de onder jongeren populaire serie promoot. In diverse afleveringen zijn occulte en satanische symbolen en rituelen te zien; (5)
* ‘Lucifer’, een FOX productie waarin de duivel zijn plek in de hel heeft verlaten en nu als knappe, aimabele, succesvolle en humoristische man in Amerika leeft, die zijn ‘vader’, God, enkel als een wrede, harteloze sadist omschrijft;
* The Fifth Risk’, een nog komende openlijke anti-Trump serie waarvoor Netflix niemand minder dan Barack en Michelle Obama als producenten heeft ingeschakeld; (6)
* ‘Damnation’, een serie die de communistische, anti-Westerse denkbeelden van de extreemlinkse Antifa (terreur)groep promoot; (8)
* ‘The Break’, een show rond comedian Michelle Wolf, al na 3 maanden gecanceld omdat het publiek haar grappen over het vermoorden van ongeboren baby’s niet kon waarderen. Zo zei ze bijvoorbeeld dat abortussen net zo makkelijk zouden moeten zijn als het bestellen van een hamburger bij McDonald’s. (9)

Xander

(1) Breitbart
(2) Infowars
(3) Washington Times via Infowars
(4) Paul Joseph Watson via Infowars
(5) Infowars
(6) Infowars
(7) Infowars
(8) Infowars
(9) Infowars
(10) Afbeelding: Embed from Getty Image > Getty Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)

https://www.xandernieuws.net/algemeen/i ... -beweging/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Abortus

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het achterlijke domme van de menselijke beschaving is de onkunde om logisch te handelen.

De dood hoort bij het leven. Net zoals de geboorte. Maar wie wil er nu doodgaan? Toch bijna geen mens? Zelfs onder erbarmelijke omstandigheden houdt de mens vast aan zijn leven die al of niet al aan een zijden draadje hangt. Hij is zo door en door door dwaasheid beïnvloed dat hij nog altijd overtuigd is over een vrije wil te beschikken.

Als een ongeboren kind via een abortus wordt dood gemaakt is dit de beslissing in de eerste plaats van de eigenaars. Een nieuw huis wordt nooit afgeleverd als het nog niet voltooid is. Soms wel, maar dan staat het in de bouwovereenkomst. De eigenaar bouwt het huis zelf verder af. Ouders kunnen een kind verwekken, een vrouw kan verkracht worden om daarna zwanger te zijn. Wil zij wel of niet het ongeboren kind? Ik kan er een lang verhaal van maken, maar kort is wel zo handig.

Mijn logica stelt heel simpel: wanneer een levend wezen niet in staat is een eigen mening te formuleren, ligt de beslissing van dood maken in handen van de eigenaars, de ouders. Alleen wanneer een levend wezen geen mening kan formuleren, kan in geval bij gebrek aan ouders, ook een daarvoor bevoegde instantie een beslissing nemen.

Wat iedereen gemakshalve vergeet is dat nog niet zo lang geleden alle jongemannen VERPLICHT waren de dood tegemoet te gaan en in de ogen te kijken, alvorens te moeten sterven in een oorlog. En dat bij een leeftijd van 19 jaar, terwijl de verantwoording in die tijd bij de ouders lag tot 21 jaar, de volwassen leeftijd. Een advocaat waarbij ik dit aankaartte reageerde met: "Ja, kindsoldaten."

Leven en dood. Maak er geen probleem van! De doden herinneren zich van niks.


De politiek maakt er wel een probleem van, maar dat is uit onnodige ziekelijke bemoeizucht en vooral hypocriete overwegingen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Abortus

Bericht door Mahalingam »

In Alabama mag abortus niet meer.
Dat is een urgent probleem voor de PvdA zodat Liliane Ploumen is er heen gestuurd om er wat aan te doen.
Moeke Ploumen gaat USA redden van rednecks
...maar het stoort ons dan toch wel weer een tikkie dat zo'n PvdA-moeke haar deugbingo vol staat te krassen bij ontvankelijke NPO-programma's terwijl haar nooit eens gevraagd wordt om in eigen land op kruistocht te trekken tegen - bijvoorbeeld - het Veel Groter Dan Gedachte Probleem van de vrouwenbesnijdenis.
Met video van haar optreden op de StaatsTV: https://www.geenstijl.nl/5148450/moeke- ... -rednecks/
“Who is dat foreign woman nagging about abortion in Alabama?” “That’s Lillian Ploomen, Mister President. A Dutch politician. She’s here to virtue signal for the leftwing Party in Holland.” “Right, grab her by the opinion and put her on the next plane back tot Kopenhagen.”
https://twitter.com/EchoDuider/status/1 ... 1123198976
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Abortus

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:In Alabama mag abortus niet meer.
Dat is een urgent probleem voor de PvdA zodat Liliane Ploumen is er heen gestuurd om er wat aan te doen.
Zij is een linkse volgtrut zonder verstandelijke vermogens die zich met een kluitje in het riet laat sturen. Mocht zij toch over hersenen beschikken dan staan die vast en zeker op sterk water in Alabama.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

Midden-Europa blijft christelijk: enorme demonstratie tegen abortus in Bratislava

Geplaatst op 25 september 2019

Afbeelding

“Voor het leven en voor het vaderland!” In de Slowaakse hoofdstad Bratislava hebben ongeveer 50.000 mensen voor de bescherming van het leven en strengere wetten tegen abortus gedemonstreerd. Bij de derde nationale Pro-Life-mars liepen afgelopen zondag deelnemers uit Slowakije en hun buurlanden een twee kilometer lange route rondom het presidentiële paleis en het regeringsgebouw. Onder het motto “Voor de kleinsten onder ons” eisten de demonstranten een revisie van de nog uit de communistische tijd stammende wet, die voorziet in een strafvrije abortus tot de twaalfde zwangerschapsweek. Deze periode zou verlaagd moeten worden of helemaal ingetrokken en betere informatie en begeleidende maatregelen zouden het voor de betrokken vrouwen mogelijk moeten maken om afstand te nemen van een afbraak van de zwangerschap, zei men.

De aartsbisschop van Bratislava en voorzitter van de Slowaakse Bisschoppenconferentie, Stanislav Zvolensky, bracht tijdens een door hem geleide godsdienst in het kader van de Pro-Life-mars de zegen van paus Franciscus over. De paus zou hopen “dat dit prijzenswaardige initiatief met het doel de onschatbare waarde van het menselijk leven vanaf het eerste moment van zijn ontvangenis tot aan de laatste ademtocht, zou zorgen voor een nieuwe inzet in de toekomst zowel als in het heden”, las Zvolensky een door de Vaticaanse kardinaal-secretaris Pietro Parolin ondertekende begroeting.

De aartsbisschop van Košice, Bernard Bober, zei in zijn preek tijdens de godsdienst op het Vrijheidsplein dat de “leiders van de wereld” tegenwoordig veel zouden praten over de vrede en oorlog en moord zouden veroordelen, echter “niet hardop wilden toegeven dat de grootste vijand in de westelijke samenlevingen het afslachten van het ongeboren kind” zou zijn en dat dit “een directe oorlog, een direct ombrengen, een directe moord zou zijn waarbij meer mensen sterven dan in gewapende conflicten.”

De Pro-Life-mars, die in Slowakije “Mars voor het leven” (Pochod za život) wordt genoemd, werd georganiseerd door de Slowaakse Bisschoppenconferentie evenals de door haar voor de afwikkeling van projecten ingestelde organisatie “Kanet”. De eerste mars vond in 2013 in de Oost-Slowaakse stad Košice plaats, de tweede in 2015 in Bratislava, destijds met 85.000 deelnemers.

Sterker dan tot nu toe moest de derde mars de politieke aspecten van de bescherming van leven op de boorgrond plaatsen. Men zou willen, aldus aartsbisschop Zvolensky, “dat we samen door de straten van Bratislava lopen om rustig en blij te laten zien dat wij het menselijk leven vanaf het begin tot aan de natuurlijke dood hooghouden”. De organisatoren riepen de deelnemers op zich te onthouden van agressieve en beledigende uitlatingen. Men distantieerde zich vooral van uitlatingen die tot een “onderdrukking van mensenrechten en vrijheden” zouden kunnen leiden. “Ongepaste politieke en andere reclame” zou niet gewenst zijn.

Heel duidelijk had vooral de voorzitter van het parlement, Andrej Danko, zijn deelname aan de Pro-Life-mars aangekondigd. De voorzitter van de gematigde Slowaakse Nationale Partij (SNS) had nog bij de nationale bedevaartstocht in Šaštín-Stráže op 15 september verklaard dat er “helemaal niet zoveel abortussen zouden zijn” en met het oog op de komende parlementsverkiezingen zou men “thema´s moeten zoeken waarbij we ons kunnen aansluiten en niet uit elkaar drijven.”

Afgelopen vrijdag echter ondertekende Danko met Tomas Terba, de voorzitter van de pas enkele maanden geleden opgerichte partij “Christelijke Democratie – Leven en Welvaart – Alliantie voor Slowakije”, een memorandum “Voor het leven en voor het vaderland”. Men zou zodoende de eerste stap hebben gezet “om rationaliteit te brengen in zo´n serieus thema als de bescherming van het leven”. Met zou “alle relevante politieke partijen” uitnodigen voor een rondetafelconferentie, een samenwerking met de LSNS van Kotleba zou echter uitgesloten zijn. Samen met de “Alliantie voor het leven”, die in 2015 het mislukte “referendum voor het gezin” had georganiseerd, zou men de strafwet willen aanpassen en “het propageren en vergemakkelijken van pedofilie evenals andere seksuele afwijkingen willen verbieden”.

De centrale figuur van de nieuwe partij is Stefan Kuffa, die oorspronkelijk in de parlementsclub van de OlaNO zat en later lid was van de Christendemocratische Beweging (KDH). Zijn broer Marian Kuffa, priester in Zakovce aan de boet van het Tatragebergte, is vanwege zijn betrokkenheid voor de daklozen, maar ook zijn radicale afwijzing van homoseksuelen in het hele land bekend.

Bron: http://unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/25 ... ratislava/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

Een ongemakkelijke waarheid

Geplaatst op 15 november 2019

Afbeelding

Het is een heel fatsoenlijke folder. Geen schokkende beelden. Totaal niet veroordelend. Maar toch raakte hij een open zenuw: de abortuspraktijk. Daar mag je in dit land, ondanks officiële vrijheid van meningsuiting, geen vragen bij stellen. Kom niet aan ons geloof. De eigen overtuiging is kennelijk niet zo sterk dat deze een tegengesteld geluid kan verdragen.

De zelfbenoemde hoeders van hun eigen waarheid stonden – net als wanneer je hun opvatting over klimaat, immigratie, gender of de EU niet deelt – op hun achterste benen. Zelf kunnen kiezen is het mantra. Maar hoe dan als maar één keuze gepropageerd en getolereerd wordt? Alleen wie over alternatieven beschikt heeft wat te kiezen. Voorstanders van abortus roepen wel dat meisjes/vrouwen zelf moeten kunnen kiezen, maar houden het liefst elke andere keuze dan abortus ver buiten beeld.

Het Humanistisch Verbond kwam zelfs met een heuse zeg-nee-sticker (á raison van één euro) voor op de brievenbus. Dat uitgerekend de verspreiders van de ‘ik-wil-het-niet-weten-sticker’ de folder een voorbeeld van taboe op abortus noemden, is Orwelliaans. Maar ja, het Humanistisch Verbond slaat wel vaker de plank mis als het om abortus gaat.

Ondertussen geeft de abortuspraktijk zelf aanleiding tot de nodige kritiek. Onderzoek laat zien dat er met de voorlichting van vrouwen die een abortus overwegen heel wat mis is. Klinieken zijn niet neutraal. Zeggen de risico’s niet te kennen. Laat staan dat ze die ter sprake brengen. Huisartsen die vertellen dat een abortus negatieve gevolgen kan hebben, worden uitgemaakt voor leugenaars. Dat draagt allemaal niet bij tot een afgewogen keuze. En dat terwijl de druk van de problemen en de omgeving het kiezen toch al bemoeilijkt.

Helemaal geen reden dus voor Pia Dijkstra (D66) om op Twitter als door een wesp gestoken te reageren op de folder. Inhoudelijk komt ze niet verder dan de standaard achterhaalde strijdkreet: “Baas in eigen buik”. Dat lokte de volgende reactie uit: “Een vrouw is baas over haar eigen buik. Het is echter geen blindedarm die verwijderd wordt, maar een ander leven dat uitgewist/gedood wordt. Deze flyer doet je nadenken over abortus, ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen. En dat zeg ik als atheïst.”

Daarmee raakt deze reageerster een gevoelige snaar: er wordt een ander leven uitgewist/gedood. Dat is pas een inconvenient truth! Maar anders dan bij die ongemakkelijke waarheid van Al Gore mogen we nu de beelden niet zien. Te eng. (Het is niet te eng om mensen, kleine kinderen zelfs, met doemscenario’s en films van overstromingen de stuipen op het lijf te jagen.) Ja, de beelden van een abortus zijn inderdaad vreselijk. De film ‘Unplanned’ (ook in Nederlandse bioscopen) kreeg van de Amerikaanse dienst voor filmkeuring een R-rating. Kinderen onder zeventien jaar mogen de film alleen zien als er een ouder bij is. Vreemd, als je weet dat daar elk meisje van vijftien zonder instemming of medeweten van haar ouders een abortus kan laten uitvoeren. Maar op het scherm zien wat er dan met je gebeurt, dat kan echt niet.

Intussen hebben feministen in de VS geëist dat Hollywood hun strijd tegen de pro-life beweging ondersteunt. Volgens The New York Times is Hollywood daarin meegegaan met verhaallijnen en personages die abortus neerzetten als de gewoonste zaak van de wereld. Net als bij euthanasie is er sprake van een glijdende schaal. De fixatie op abortus bij de organisatie Planned Parenthood laat zien hoe hoog de waanzin gestegen is. Deze club aangewakkerde activisten wil abortus legaliseren tot vlak voor het moment van een natuurlijke geboorte. In de staat New York is dat gelukt. Democraten in de staat Virginia wilden die late abortus daar ook toestaan. Het wetsvoorstel daarvoor haalde het weliswaar niet, maar het laat zien welke richting men uit wil. In Duitsland is het niet anders en gaan er stemmen op die hetzelfde willen. Tegenstanders worden gedemoniseerd of overschreeuwd. Desnoods trapt men hen gewoon in elkaar, zoals hier bij een 85-jarige man gebeurt. De ideologische mensenhaat zit diep en het komt dichtbij.

Abortus geldt als onaantastbaar recht van de vrouw. Maar hoe zit het met de rechten van het kind? Door het verhullend spreken over wat er feitelijk gebeurt bij een abortus is het zicht op de realiteit verloren gegaan. Men wil er ook liever niet aan herinnerd worden. Vandaar de geschokte reacties op de film ‘Unplanned’. Vandaar dat men schande roept als getoond wordt hoe (snel) een embryo groeit. Vandaar de oogkleppen die op moeten voor wat er echt gebeurt bij het weghalen van een foetus van 24 weken...

Maar zie. Sinds begin dit jaar kunnen in Nederland voor de geboorte overleden kinderen officieel worden geregistreerd bij de burgerlijke stand. Ook de allerkleinsten die overleden doordat de zwangerschap in een abortuskliniek werd afgebroken (overigens ook een eufemisme). Dat roept de vraag op wat dit betekent voor onze kijk op het leven dat vanwege abortus niet werd geboren. Kennelijk ben je bij een abortus dan toch niet iets, maar iemand kwijt geraakt...

Het is totaal uit het zicht geraakt dat het bij gelegaliseerde abortus niet langer gaat over een wanhoopsdaad van iemand die geen andere uitweg meer ziet. Het een kwestie van het leven van de één offeren aan het welzijn van de ander. Ontwikkelingen in de VS laten zien dat gelegaliseerde abortus een eerste stap was waarmee de overheid de weg van objectieve rechtvaardigheid verlaten heeft om nu een stroming die erop uit is een misdaad voor te stellen als een weldaad ruim baan te geven.

Door: Wim van Schaik

https://ejbron.wordpress.com/2019/11/15 ... aarheid-2/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

Unplanned - ex-abortusarts Anthony Levatino en zijn vrouw [NL ondertiteld]
3-2-2020

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

Duitse deelstaat wil artsen dwingen om abortussen uit te voeren

Posted on 14/07/2020

Afbeelding

De groen-christelijke regering van de Duitse deelstaat Baden-Württemberg heeft het plan opgevat om artsen te gaan dwingen om abortussen uit te voeren. Belangrijkste reden: steeds minder jonge artsen zijn bereid om ongeboren levens te vernietigen. Een van de maatregelen die wordt overwogen is om de instellingen die afhankelijk zijn van subsidie enkel nog artsen te laten aannemen als die zich bereid verklaren mee te werken aan het afbreken van zwangerschappen.

‘Het grootste probleem is dat we jonge artsen zover moeten krijgen om abortussen uit te voeren,’ legde Bärbl Mielich, staatssecretaris Sociale Zaken namens de Groenen, uit. ‘We rekenen erop dat we hen er door training van bewust kunnen maken dat dit onderdeel is van hun werk.’ De meeste aborteurs in de deelstaat zijn inmiddels boven de 60, en de jongere generatie staat niet te trappelen om hun levensbeëindigende praktijken over te nemen.

[...]

https://www.xandernieuws.net/algemeen/d ... te-voeren/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Abortus

Bericht door Pilgrim »

Rechter: gemeente mag pro-life waken beperkingen opleggen

24 juli 2020 Redactie

Afbeelding

De gemeente Heemstede mag pro-lifers verregaande beperkingen opleggen als zij bidden en hulpverlenen bij de Bloemenhovekliniek. Dat heeft de voorzieningenrechter in Haarlem woensdag bepaald.

Hulp aanbieden

Deze pro-life wakers zijn vrijwilligers van hulpverleningsorganisatie Donum Domini. Ze krijgen van Stirezo ondersteuning om vrouwen te helpen en kinderlevens te redden. De wakers staan bij de ingang van de Bloemenhovekliniek. Ze geven aan vrouwen een flyer. Als een vrouw aangeeft daar open voor te staan, gaan ze het gesprek aan. Daarbij bieden ze hulp aan. Geregeld gaat een vrouw op dat hulpaanbod in. Ze blaast de abortus af en kiest voor het leven van het kind.

Wakers blijven binnen de regels
Deze hulpverlening is een doorn in het oog van de aborteurs van de Bloemenhovekliniek. Het doorbreekt hun frame van abortus als normale medische ingreep. Het ondermijnt hun verliesmodel. Zonder dode kinderen geen geld. Daarom dringen abortuscentra vaak bij gemeente en politie aan op maatregelen. Meestal zonder succes. Gemeente en politie kunnen weinig beperkingen opleggen aan wakers die vreedzaam, aanspreekbaar en meewerkend zijn. Al helemaal aangezien de wakers er nauwlettend op toezien dat de betoging – een juridische categorie waarbinnen het waken valt – binnen de regels blijft. Zo wordt er geen verkeershinder veroorzaakt en de vrouwen niet de weg geblokkeerd. De bewering van de gemeente Heemstede dat dit laatste wel gebeurt, door de rechter overgenomen, is onbewezen.

Afbeelding

Rechter vindt betoging geen betoging
Het vonnis van de rechter bevat veel “eigenaardigheden”, om de kwalificatie van advocaat Bart Bouter te gebruiken. Zo vindt de rechter het aanspreken van vrouwen “niet meer het uitdragen van een maatschappelijk probleem, maar het aankaarten van een individuele zaak bij een individueel persoon.” Daarom valt het volgens hem niet onder het betogingsrecht Maar maatschappelijke problemen zijn problematisch juist omdat individuele mensen erdoor geraakt worden! En mag je dan ook niet Tweede Kamerleden aanspreken als je protesteert tegen de hechtenis van een onschuldige? Dat is immers ook “het aankaarten van een individuele zaak bij een individueel persoon”!

Raad van State hanteert zwaardere toets
Hamvraag in de zaak was wanneer een begoting ophoudt een betoging te zijn. De rechter oordeelt dat de grens wordt overschreden als de betogers mensen gaan aanspreken. Mr. Bouter: “De Raad van State legt daar in een recente uitspraak echter een veel zwaardere toets voor aan. Die zegt: zodra er sprake is van overheersen of feitelijke dwang en begint dan over samenscholingen, volksoplopen of blokkades van wegen. Daar was hier, denk ik, geen sprake van.”

Stirezo en Donum Domini bezinnen zich nu op vervolgstappen. Hier is het laatste vonnis nog niet over geveld.

https://stirezo.nl/rechter-gemeente-mag ... -opleggen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie