Amerika. Knettergekke extreemlinkse groepen.

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Amerika. Knettergekke extreemlinkse groepen.

Bericht door Ariel »

Kranten gaan weer los op President Trump .

What happened.

Gisteren waren er onlusten tussen knettergekke extreemrechtse groepen en tegendemonstranten in het Amerikaanse Charlottesville. Tientallen mensen raakte gewond , en één vrouw overleed nadat een auto op een protestmars was ingereden.

Let even op het woord "tegendemonstranten" . En wie waren die tegen demonstranten? Dat waren Antifa fascisten een black life matters lui.

Maar ja, dat ga je als kwaliteit pers je lezers niet vertellen. Het waren dus volgens de krant lieve onschuldige "tegendemonstranten"

Anyway....

Sinds vrijdag waren nationalisten, aanhangers van het zogeheten 'alt-right' en neonazi's bijeen in Charlottesville. Ze protesteerden tegen plannen om een standbeeld weg te halen van generaal Robert E. Lee, de aanvoerder van de zuidelijke staten in de Amerikaanse burgeroorlog .

Ja. Als je zo gaat protesteren, maak je duidelijk dat je een nazi bent.

Afbeelding

Afbeelding

Maar ja, ook de tegenpartij bestaat niet uit heiligen.

Afbeelding

En waar past Trump in dit verhaal?

President Trump heeft het geweld veroordeeld, maar hij sprak van ,,geweld van vele kanten'' en riep op tot wederzijds respect en naastenliefde. En dat is uiteraard fout. Trump die niet expliciet de extreemrechtse groeperingen veroordeelt. : nono3:

Hij heeft echter ook niet expliciet de extreemlinkse groeperingen veroordeelt.

Maar ja... :nietverstaan: Er moet iemand schuldig zijn voor de onlusten in Charlottesville. En dat is Trump, Trump, en Trump...

De linkse pers heeft weer jaren munitie om op rechts en Trump te schieten.

Het werd tijd , want het is al weer 6 jaar geleden dat Anders Breivik linkse jongeren vermoorde op het eiland Utøya.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re:Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Gisteren waren er onlusten tussen knettergekke extreemrechtse groepen en tegendemonstranten in het Amerikaanse Charlottesville.
Als dat extreem links zooitje gewoon thuis was blijven wiet roken was er helemaal niks gebeurd. Maar ze moeten zonodig de straat op wanneer rechts eens bij hoge uitzondering een meeting heeft. Die zgz. nazi's kwamen ook niet voor niks op straat maar geprovoceerd door links met het willen weghalen van het standbeeld van generaal Lee.
Hier in Europa zie je dat ook. Elke-zeldzame-optocht van Pegida of FN of Vlaams Belang wordt altijd verstoord door degenen die van zichzelf beweren dat ze o zo tolerant zijn. De linksen komen letterlijk voor alles de straat op wanneer hen iets niet zint.
Als ik de beelden zie van die "tegenbetogers" past er maar 1 qualificatie: zwart schorremorrie.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Ariel schreef:Gisteren waren er onlusten tussen knettergekke extreemrechtse groepen en tegendemonstranten in het Amerikaanse Charlottesville.
Als dat extreem links zooitje gewoon thuis was blijven wiet roken was er helemaal niks gebeurd. Maar ze moeten zonodig de straat op wanneer rechts eens bij hoge uitzondering een meeting heeft. Die zgz. nazi's kwamen ook niet voor niks op straat maar geprovoceerd door links met het willen weghalen van het standbeeld van generaal Lee.
De denkbeelden van de demonstrerende (ultra rechtse fascistische) partij mogen dan niet okselfris zijn, het kan natuurlijk niet zo zijn dat werkschuw tuig (grappig, je hebt ook werktuig, dat niet werkschuw is. Want anders heet het werkschuw tuig) het patent heeft op normen en waarden. Dat het beeld van generaal Lee, al of niet moet blijven staan, hangt mijns inziens af van wat op het aandenkplaatje onderaan het beeld staat gegraveerd. Bijvoorbeeld dit:
Generaal Lee (Vrede Zij Met Hem) had het mis. Hij verdedigde de opgelegde slavernij in zijn tijd en had hierdoor mede schuld aan duizenden doden die nutteloos in de Amerikaanse burgeroorlog omkwamen.
Een prima tekst. Ook al heb ik het zelf verzonnen. Het linkse tuig kan zich beter opwinden over, concentreren en demonstreren tegen de bewegende beelden van deze tijd die slavernij, moord en oorlogsgeweld goed praten als goddelijke zegeningen voor deze tijd die tegen democratie zijn. Welke beelden? Deze!

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door mercator »

De denkbeelden van de demonstrerende (ultra rechtse fascistische) partij mogen dan niet okselfris zijn
[/quote]
Ik persoonlijk neem meer aanstoot aan een willekeurige kopvod die we 1000 x per dag op straat zien dan aan de hakenkruisvlag die we alleen in films op de teevee zien. Dus ofwel ben ik gek ofwel is al de rest gek.
Het leugenverhaaltje dat we altijd over de Amerikaanse burgeroorlog horen is steevast dat die begonnen is als een strijd tussen Goed/multicul en Slecht/racisme. Waarbij Goed het uiteindelijk gehaald heeft. De echte uitleg is helemaal anders.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door King George »

En wat heeft Donald Trump dan fout gedaan inzake zijn reactie op het gebeuren afgelopen zaterdag? Dat hij alle geweld heeft veroordeeld en niet tolereert en geen blinde vlek heeft voor de agressie en het geweld van de Soros Storm Troepen? Want daar hebben die politiek correcte meningssturende media een blinde vlek voor. Waar was die Hussein O'Drama ten tijde van die terreur begaan door Black Lives Matter en dat soort vuilnis? En de vlam sloeg pas in de pan toen die links-fascisten van Soros Storm Troepen meenden anderen die gebruik van hun recht op demonstreren maakten belaagden. En Generaal Lee is een oorlogsheld o.a. in de strijd tegen Mexico e.d.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re:Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:En Generaal Lee is een oorlogsheld o.a. in de strijd tegen Mexico e.d.
Laten we het er maar ophouden dat hij zijn beroep naar eer en geweten uitoefende.

Mercator mag dan wel proberen anderen voor zijn denkwijze te spannen, feit blijft dat je een mens niet zijn vrijheid mag ontnemen. Ik onderschrijf dat het woord 'slavernij' beladen en besmet is. Heel veel slaven hadden het niet slecht. Misdaad onder zwarten behoorde tot een niet noemenswaardig laag niveau zoals het hoort. Maar . . . die mensen werden ongevraagd tegen hun wil in verhandeld, afgevoerd en te werk gesteld. In dat licht bezien vind ik het raar dat WEL altijd op elk willekeurig moment van het jaar over slavernij wordt doorgezaagd, maar dat het nazivolk van democratisch gekozen Hitler Duitsland er nog altijd goed mee wegkomt. Immers, tussen 1942 en 1945 werden mensen in Nederland ongevraagd opgepakt, afgevoerd en te werk gesteld in Duitsland.

Het is geschiedenis en dus voorbij. Inclusief het slavernij verleden. Maar o wat zijn wij daar ongelukkig mee. Men wil de geschiedenis nu - niet dunnetjes - maar vele malen erger, dik vet en opgeklopt overdoen. Hoe? Door met tienduizenden oranje zwemvesten het zwarte volk van Afrika een reikende hand te bieden om als vrije slaaf Europa over te bevolken.

Het geeft te denken dat zwarten doorgaans aan een minderwaardigheidscomplex lijden, maar in vergelijking met de witte mens, fanatieke gelovigen zijn in God die ooit besloot dat de beste mens wit moest zijn. Net zoals de eerste vrouw. Van rassenvermenging was totaal geen sprake! Althans, niet bij God. De eerste mensen waren ook - jazeker! - joden en beslist geen moslims. Vervelend, maar waar.

Moslims leven nu eenmaal bij de gratie van de leugen en het islamitisch opgeklopte achterlijkheidssyndroom.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Pilgrim »

Charlotville: de Antifa heeft zijn eerste martelaar

Geplaatst op 13 augustus 2017

De Antifa heeft zijn eerste martelaar. Tijdens een antidemonstratie in het plaatsje Charlotteville is een auto ingereden op een groep “antifascisten”, waarbij 1 dode en tientallen gewonden te betreuren waren. Voorafgaande aan deze aanslag waren er al vechtpartijen uitgebroken tussen rechtse en linkse demonstranten. Onder de rechtse demonstranten bevonden zich ongure extremisten die met vlaggen met hakenkruisen en andere nazisymbolen uitgerust waren.

Maar het hele verhaal wordt niet verteld. Zelfs over de dood van 2 politieagenten door een helikoptercrash wordt nauwelijks gerapporteerd. En natuurlijk wordt op dit moment de Blame-Game gespeeld, en iedereen moet zich uitspreken tegen de onmenselijke monsters van extreemrechts. De verzoenende woorden van president Trump alsook zijn eega worden zelfs door verschillende Republikeinen naar de prullenbak verwezen en er wordt geëist (extreem) rechts te veroordelen. Maar zo simpel ligt het niet als je tenminste niet vanuit vooroordelen oordeelt.

Voorgeschiedenis
Charlotteville, Virginia, ligt in RedNeck-territorium. Het gemeentebestuur van Charlotteville had in april besloten het standbeeld van generaal Robert E. Lee te verwijderen (3 tegen 2). Lee was het symbool van de onafhankelijkheidsoorlog van de Zuidelijke Staten en wordt onder een groot deel van de bevolking nog op handen gedragen. Er was dan ook veel verzet tegen de verwijdering. Een rechter heeft deze dan ook met (minimaal) 6 maanden vertraagd, wat voorstanders van behoud in de gelegenheid stelde om het verzet voor te zetten, waaronder door demonstraties.

Het recht op demonstratie wordt ondersteund door Amendement 1 van de Amerikaanse constitutie: vrije meningsuiting, persvrijheid, vrijheid van godsdienst. Waar linkse gewelddadige groeperingen zoals de Antifa en Black Lives Matter geen enkel probleem hebben dit Amendement te mogen gebruiken, moet aan de rechterzijde van dit spectrum altijd tot de hoogste federale rechter gevochten worden. Zo ook in dit geval. Maar dit is slechts stap 1.

Na de afgifte van de vergunning door de rechter stonden natuurlijk duizenden Antifa en BLM- aanhangers klaar om geweld te plegen. Al voor de demonstratie plaatsvond, werden oorlogsveteranen door hen bekogeld met stenen en de intenties waren helder.

Oorzaken
Ik wil de aanslag niet marginaliseren, maar een ieder met gezond verstand wist na de vele clashes dat het niet een vraag was óf het zou gebeuren, maar wanneer het zou gebeuren. Voor de onderliggende oorzaken kan het beste een verschil gemaakt worden tussen de situationeel (ter plaatse) en de de facto (onderliggende) oorzaak:

Situationeel
Op het moment dat de federale rechter een ‘blanke’ demonstratie toestaat, WEET de overheid dat rellen zullen ontstaan. Het maakt niet uit in welke vorm het is, zolang het wit is, is het fout. En zullen er ZONDER UITZONDERING GEWELDDADIGE tegendemonstraties plaatsvinden. Men kan het wijten aan incompetentie van de overheid, maar er zijn teveel van dergelijke protesten geweest dat dit niet meer als argument gebruikt kan en mag worden. Aan het feit dat de twee groepen in elkaars fysieke aanwezigheid kunnen zijn, ligt een onderliggend plan ten grondslag. Voor nu houd ik het op een tot in de puntjes georganiseerde antidemonstratie waarbij substantieel meer (gewelddadige) deelnemers geactiveerd waren.

De facto
De nieuwe globalistische, multiculturele cultuur wordt verstikkend opgedrongen aan een natie waarvan de helft nog gelooft in de nationale cultuur van God and Country. Met diverse middelen wordt deze cultuur dwangmatig geïntroduceerd via de media, de politiek, (islamitische) immigratie, de deepstate (in al zijn vormen) en de elite. Het gaat niet meer om Democraat en Republikein, maar om patriot of globalist. De waarden en normen van de VS staan op het spel. In de acht jaar regering-Obama hebben de globalisten zich stevig verankerd in het constitutionele apparaat: politiek, rechtspraak, media en overheid.

Maar de VS zijn Europa niet. De individualisering, ontkerkelijking en naïviteit ten opzichte van de moslimimmigratie kent (nog) niet de desastreuze vormen als hier het geval is. En daarmee zijn de VS de spil en het strijdfront waar de westerse beschaving haar hakken in de grond zet.

En vergist u zich niet: dit is pas de voorronde. De globalisten geven niets om een leven, ook niet om miljoenen of zelfs miljarden. 1984 komt steeds dichterbij...

Door: “Manna”

https://ejbron.wordpress.com/2017/08/13 ... martelaar/
Update 18 aug 2017: vervolg zie hier.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re:Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Mercator mag dan wel proberen anderen voor zijn denkwijze te spannen, feit blijft dat je een mens niet zijn vrijheid mag ontnemen.
Jij en ik worden langs alle kanten in onze vrijheid beperkt. Dat heeft vele namen: belastingen en boetes betalen, bouwreglementen volgen, verbod om jezelf en gezin gewapend te beschermen etc. Allemaal zaken waar de zwarte slaven in de VS overigens geen last van hadden. Lee was een tegenstander van de slavernij. Hij had al die zwarten niet naar Amerika gehaald toch ? De Amerikaanse burgeroorlog had verschillende oorzaken, die slavernij werd er achteraf uitvergroot bijgehaald na de overwinning door de-toen al-globalistische democraten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Mercator mag dan wel proberen anderen voor zijn denkwijze te spannen, feit blijft dat je een mens niet zijn vrijheid mag ontnemen.
Jij en ik worden langs alle kanten in onze vrijheid beperkt. Dat heeft vele namen: belastingen en boetes betalen, bouwreglementen volgen, verbod om jezelf en gezin gewapend te beschermen etc.
Hihi! Daar had ik ook aan gedacht. Vrijheid van de mens bestaat niet. Dat de mens vrij is, is een flagrante leugen en een utopie. Ik blijf erbij dat je de mens niet van zijn vrijheid mag beroven. En daarmee bedoel ik dat het niet van MIJ mag.
Allemaal zaken waar de zwarte slaven in de VS overigens geen last van hadden.
Ze hadden wel last. De zwarte vrouwen werden regelmatig door uit de pas lopende netjes opgevoede christelijke blanke elite gebruikt in bed, op de tafel of in de hooiberg. O ja, dat was meestal niet tegen de wil van de zwarte vrouw. Ze werd er mogelijk zelfs beter door (behandeld), of anders . . . slaag.
Lee was een tegenstander van de slavernij. Hij had al die zwarten niet naar Amerika gehaald toch ?
Deze logica deugt niet. Omdat hij niet de uitvinder was, zou hij automatisch tegenstander zijn? Hallo!
De Amerikaanse burgeroorlog had verschillende oorzaken, die slavernij werd er achteraf uitvergroot bijgehaald na de overwinning door de-toen al-globalistische democraten.
Dat zou best kunnen. Jij bent historicus. Ik niet. Maar dat neemt niet weg dat de Zuidelijken de negers een normaal loon hadden moeten betalen en hen de kans geven op vrijwillig ontslag. Ik weet dat veel negers liever bij hun baas waren gebleven. [icon_lol.gif]

Kortom, laten we het er maar op houden dat de mens geen vrije wil heeft. Dat maakt alles een stuk inzichtelijker. Want met logica heeft dit alles niets te maken. Je zou toch op zijn minst verwachten dat God de mens het programma LOGICA had meegegeven toen hij bepaalde dat de mens een vrije wil heeft. Amerika is een in-en-in triest christelijk land. Zelfs de geweldige intellectuele goedhartige mens Hans Jansen presteerde het om in alle vrijheid, nota bene, rooms-katholiek te worden.

Wie in God gelooft, kan niet zonder het geloof in het accepteren van Satan de duivel. Dat zegt al genoeg over die mens en over God. Want God zelf accepteerde Satan als zijn huisvriend en vertrouwensman. Waarom denk je dat de mens niet deugt? Dat komt niet alleen door God, maar vooral mede door het ontbreken van de vrije wil. En om daarover te reclameren, moet je dus bij God zijn. Of bij ergens anders. Maar niemand die dat weet. Behalve dat achterlijke zooitje dat in God gelooft. De keizer van Japan was ook een god. In feite alle dictators. Trump is ook een soort god, of halfgod, en voor aanhangers van de Democraten, Satan. Ik zie het verschil niet. Wie geen probleem met 'God' heeft zal ook geen probleem met Satan hebben. Of willen we 'God' soms de les lezen?

Vrijheid van de mens bestaat niet. Dat de mens vrij is, is een flagrante leugen en een utopie. Ik blijf erbij dat je de mens niet van zijn vrijheid mag beroven. En daarmee bedoel ik dat het niet van MIJ mag. Maar ik ben God niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re:Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Ariel »

Gisteren waren er in Amerika weer flinke rellen. Hier in Nederland geen krant die daar over bericht, want tijdens die rellen was er namelijk geen nazi en klan te bekennen. Alleen maar rellende Antifa schoften. Tja, en daar ga je geen negative aandacht aan schenken, want stel je voor dat je lezers gaan nadenken.

De burgemeester van Charlottesville noemt president Trump medeschuldig aan de escalatie. Tegen de nieuwszender CNN zei de Democraat Michael Signer dat Trump extreem-rechts nadrukkelijk "het hof heeft gemaakt" tijdens zijn verkiezingscampagne.

Ook heeft Trump steeds nagelaten om ultra-nationalisten en racisten af te vallen, te veroordelen of het zwijgen op te leggen, aldus Signer in een vraaggesprek met CNN.

"In de zwaarst mogelijk bewoordingen veroordeel ik de haat en het geweld, dat van veel kanten komt, van veel kanten." Dat was de reactie van Trump op de aanslag met een auto in Charlottesville.

Deze reactie was dus niet voldoende voor de linkse pers.. Dat de pers zelden of nooit Islam veroordeelt na een aanslag vergeten ze voor het gemak maar even.

BTW. Over de Alt Right

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Ariel »

Dit is weer een mooi voorbeeld van framen. Trump op de foto met een nazi.

Afbeelding

Maar kijk nou eens... :finger: Die foto is fake. Hoe bestaat het... :nietverstaan:

Dit is namelijk de originele foto.

Afbeelding

Zelf CNN heeft de fake foto laten zien, en vertelde dat die foto echt is. Over fake gesproken.
CNN showed that picture today and called it real
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Deze reactie was dus niet voldoende voor de linkse pers.. Dat de pers zelden of nooit Islam veroordeelt na een aanslag vergeten ze voor het gemak maar even.
Een goed bestuurder moet het geweld voorkomen ipv er nadien over te gaan janken. Al die veroordelingen van geweld achteraf zijn praat voor de vaak. Die hebben we nu al vaak genoeg gehoord de laatste jaren. En idd, waarom zou Trump expliciet extreem rechts moeten veroordelen terwijl de hele zaak is uitgelokt door de linkse schoften ? De rechtse betoging was toegelaten, de linkse tegenbetoging niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De kern van dit alles is de niet-vrije wil.

Maar . . . de mens maakt keuzes. Meestal ongevraagd en verkeerd. De juiste keuze is nodig om te overleven. De hetze tegen Trump neemt steeds gevaarlijker vormen aan. Er is reden dat men zich daar zorgen over maakt. Zo erg heb ik het in mijn levensjaren nog nooit mee gemaakt. Omdat ik mijzelf altijd heb geprofileerd als een zwart-wit denker - het maakt de juiste keuze voor mij makkelijker - heb ik vanaf het begin gekozen voor Trump. Ik heb dat beredeneerd. En dan is het niet zo moeilijk je keuze te maken. Die is dan zwart-wit. Op die keuze kan ik te allen tijde terugkomen. Zodra daar reden toe is. De logica gebiedt mij nog altijd vast te houden aan mijn eerste keuze.

De razernij van de Democratische aanhang neemt draconische afmetingen aan. Dit alles vanwege het verkiezingsverlies dat nog altijd niet verwerkt is.

Het is vooral des duivels dat vooral de media grossiert in de hetze tegen de democratisch gekozen Trump.

Hieruit is het begrip NepNieuws voortgekomen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Het is vooral des duivels dat vooral de media grossiert in de hetze tegen de democratisch gekozen Trump.
Van hoog tot (zeer) laag storten ze zich daar op. In de wereldberoemde (!) Gazet van Antwerpen staat vandaag een opiniestuk waarin wordt opgeroepen om Trump onmiddellijk af te zetten. Want de Amerikanen "verdienen een betere president, Trump gedraagt zich als een kleuter, is een KKK aanhanger" etc.etc. Dat weten ze allemaal in Antwerpen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Ariel »

Om u een beeld te geven van het bestuur in Charlottesville, Een democraat als burgemeester, en dit is loco-burgemeester Wes Bellamy: anti-blank en blacklivesmatter.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door King George »

Alt-Right Activisten veroordelen het geweld en betwisten het mainstream media verslag over wat er is gebeurt tijdens de rellen.

Het lijkt er steeds meer op dat het geweld voor het overgrote deel kwam van de extreem linkse Antifa.

“We initiated, from what I saw, literally none of the violence. I would say, of the violence initated 98 percent Antifa, two percent ours, and that’s just out of margin of error,” George said.

http://www.breitbart.com/big-government ... m-account/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Om u een beeld te geven van het bestuur in Charlottesville, Een democraat als burgemeester, en dit is loco-burgemeester Wes Bellamy: anti-blank en blacklivesmatter.

Afbeelding
Ik denk dat dat T-shirt boekdelen spreekt. De man wil graag de koning zijn, en de blanken als ondergeschikten natuurlijk. Daar zal hij dan wel de blanken voor nodig hebben, want op eigen kracht gaat dat niet.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Pilgrim »

“Let president Trump do his job!”
Gepubliceerd op 13 aug. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re:Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Mahalingam »

Charlottesville is niet alleen de schuld van Trump volgens imbeciel links maar ook van Farage.
Kritiek op Farage na Charlottesville: "Jarenlang haat gezaaid en dan niet geloven dat mensen je boodschap opvolgen"
"Het is niet dat iemand tegen deze idioten heeft gelogen in een poging om ze te radicaliseren in hun vals nationalisme en om racistische agenda's te promoten", reageerde comedyschrijver Technically Ron. En nog: "Fuck this. Je kan niet jarenlang haat en angst zaaien en dan 'niet geloven' dat mensen die boodschap volgen. Fuck you."
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... lgen.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Charlottesville is niet alleen de schuld van Trump volgens imbeciel links maar ook van Farage.
Die vind ik een goeie: Imbeciel links - die houd ik erin. Jullie ook? icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Mahalingam »

Debiel Links 'goes totally ape' zoals ze dat op zijn Amerikaans zeggen.
Hier zien we beelden van hun beeldenstorm. Dit is in Durham, N.C., waar een "Confederate monument in front of a courthouse " van zijn sokkel is getrokken. Waarna de meute agressief het beeld te lijf ging.

Afbeelding

En hier zien we een pop lijkend op Trump in wit gewaad met hakenkruizen erop brandend hangen aan een kruis tot vermaak van de menigte.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Debiel Links 'goes totally ape' zoals ze dat op zijn Amerikaans zeggen.
Beeldenstorm.

Er is op dit moment niet verschil tussen antifa en ISIS

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Amerika. Onlusten tussen knettergekke extreemrechtse en extreemlinkse groepen

Bericht door King George »

The most effective way to destroy people is to deny and obliterate their own understanding of their history


George Orwell
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie