Satanisme bij de elite

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Hier een analyse van de lichaamstaal van Ronald Bernard in het filmpje over het interview met hem. Hij spreekt dus waarschijnlijk de waarheid. Het is ook mijn indruk dat als hij liegt hij een geweldige toneelspeler moet zijn.

https://pauwnieuws.nl/news/660/voormali ... -pedofilie

Het filmpje is al miljoenen keren gezien en gaat de hele wereld over. Als hij inderdaad een bedrieger zou zijn, zullen er mensen zijn die hem herkennen, maar als hij de waarheid spreekt natuurlijk ook.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

From the Unseen Worlds met Ronald Bernard

https://www.4shared.com/mp3/KRsrk8PHce/ ... t_Ron.html

Hier een veel uitgebreider interview met Ronald Bernard van ca. een jaar geleden. Alleen audio.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door xplosive »

Pilgrim schreef:Kinderoffers en handel in Nederland: Een ooggetuige spreekt (NL ONDERTITELD)
Gepubliceerd op 13 mei 2013

In het filmpje spreekt de vrouw ook over betrokkenheid van Prins Bernhard en Kardinaal Alfrink. Dat seksueel misbruik en pedofilie in de katholieke kerk schering en inslag was (en mogelijk nog steeds is) was al langer bekend. Wat Prins Bernhard betreft doen er genoeg verhalen over hem de ronde die er niet om liegen, zie bijvoorbeeld Prins Bernhard was wellicht een deugniet, maar toch vooral een klootzak

Daaruit :
Hij mocht in het openbaar geen uniform meer dragen en bedrijven brandde hun handen niet meer aan het sujet Bernhard, een dubbelspion, die alleen uit was op eigen gewin. En dus stortte Bernhard zich vol overgave op het Wereld Natuur Fonds. Ook dat was slechts een façade om zijn imago op te krikken. Terwijl hij met de superrijken van deze wereld olifanten en leeuwen omlegde alsof het kleiduiven waren, vroeg hij op hun bloeddorstige safari’s tegelijkertijd om een aalmoes voor het WNF. Bloedgeld in optima forma.
Ik heb dat laffe doodschieten ook nooit kunnen rijmen met "strijd voor natuurbehoud". De hypocrisie druipt ervan af. En het WNF had er voor mij steeds de schijn van slechts een soort dekmantelorganisatie te zijn. Zie bijvoorbeeld WWF onder vuur: "De panda duldt geen kritiek!" (WWF is de engelstalige benaming voor het WNF).

Daaruit :
Met een jaarlijks budget van een slordige 500 miljoen euro is het Wereldnatuurfonds (WWF) misschien wel 's werelds machtigste natuurbehoudsorganisatie.
"In Chili zagen we een groot ecologisch drama omdat de milieuwetgeving niet nageleefd werd. Tonnen chemicaliën en antibiotica kwamen in de zee terecht en miljoenen zalmen stierven aan infecties. WWF was een partner van dit bedrijf en praatte de wanpraktijken van de zalmproducent goed. Aangezien er meer van dat soort partnerschappen bestaan, besloot ik het Wereldnatuurfonds grondig te onderzoeken."
Het Duitse weekblad Der Spiegel schreef in een ophefmakend artikel dat WWF de jacht op olifanten, buffels, luipaarden, leeuwen, giraffen en zebra's toelaat in 38 natuurparken in Namibië.

“Het is overal toegestaan in zuidelijk Afrika. Tegelijk waarschuwen de campagnes dat de laatste Afrikaanse olifanten zullen sterven als je WWF niet steunt om ze te beschermen. Kinderen sparen hun laatste vijftig cent om olifanten te redden. Dat mensen zo worden bedrogen maakt me boos.”
En nu zegt de vrouw in bovenstaand filmpje dat Prins Bernhard betrokken was bij een satanische sekte. Verbazen doet dat mij allerminst gezien andere opgetekende onfrisse praktijken van Prins Bernhard. Zie ook Bernhard, Prins Der Duisternis.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Ariel »

Ik kan bijna niet geloven, of beter, ik wil niet geloven dat dit wat die vrouw verteld werkelijk gebeurd is. Zijn er geen bewijzen te vinden?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Hier nog een wat uitgebreider artikel over deze kwestie m.b.t. het verhaal van Toos Nijenhuis.

http://www.ellaster.nl/2016/10/14/itccs ... ke-manier/

Er zijn trouwens verhalen bij die ik zeer ongeloofwaardig vindt, zoals de getuigenis van Anne Marie van Blijenburgh, waarin ze vertelt dat Mark Rutte, Geert Wilders en George Soros op kinderen gejaagd hebben. Het zou misschien kunnen dat ze met opzet ongeloofwaardig zijn. Een truc die wel eens toegepast wordt is om de scepsis te versterken door verhaaltjes in de omloop te brengen die nog veel ongeloofwaardiger of absurd zijn en die te vermengen met de echte waargebeurde getuigenissen, waardoor het grote publiek het idee krijgt dat het dan wel allemaal onzin zal zijn. Laatst zag ik nog een filmpje waarin een dochter van een belangrijk lid van de Rothschilds vertelde dat haar vader zich bezig hield met het bergen van ufo's of zo. Ik had het gevoel dat ze met opzet hele ongeloofwaardige kletspraat zat te vertellen om de verdenking jegens haar familie belachelijk te maken en zo de scepsis te doen toenemen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door xplosive »

Ik merk, Pilgrim, dat je je niet gemakkelijk door schijn laat bedriegen. Dat pleit voor je.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Interessant filmpje over de oorsprong van het Luciferianisme (Satanisme). De kruisridders kwamen in het Midden oosten in contact met een andere versie van het verhaal van Adam en Eva. In deze versie was de slang eigenlijk God en was Jaweh de duivel die ze uit het paradijs verdreef. Een omkering dus! De kruisridders die terugkeerden namen deze vreemde denkbeelden mee, maar hielden ze geheim uit angst voor de inquisitie. Omdat de RK-kerk deze afwijkende of ketterse ideeën uiteindelijk toch wel opmerkte en het koppelde aan de islamitische wereld, waar de kruisridders immers geweest waren, werd de naam Mohammed een synoniem voor de duivel. Bafomet (duivel) is een Franse verbastering van Mahomet. In geheime genootschappen bleef deze zogeheten Luciferiaanse doctrine bestaan in onze Westerse maatschappij wat uiteindelijk zou uitmonden in de Satanskerken.

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Pope Francis Declares Lucifer As God
Gepubliceerd op 4 jul. 2014



Op de een of andere manier is het Luciferianisme kennelijk ook het Vaticaan binnen gedrongen. Vreemde zaak! Ik kan het niet verklaren. :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door xplosive »

Lees wat ik hier op dit forum ongeveer 6 jaar geleden schreef :
xplosive schreef:En, oh ja, dat vergat ik bijna: het katholicisme is ook een factor. Voor de Roomse maffia graag dezelfde restricties als voor islamisten. Als ze de dictatuur die Vaticaan heet met de grond gelijk maken zal ik er niet om rouwen. Bovendien zijn het daar ook nog eens gruwelijke islam-appeasers. Gaat trouwens goed hand in hand: de ene maffia samen met de andere maffia.
Zie ook Is the Vatican an Evil Organization?

Daaruit :
Catholic Satanism

A book published several years ago by retired catholic priest, Luigi Marinelli, detailed the misdeeds of greedy bishops, money-laundering prelates, sexual abuse and satanic rituals within the Vatican. Marinelli was no lone dissenter, the book was written by a group of Vatican prelates called the Millenari who seek to expose the corruption and satanism within the Vatican. (ISBN 1552631427)
  • "The smoke of Satan has entered the Sanctuary"- Pope Paul IV - 1963

    "The cultic acts of Satanic pedophilia in the Catholic Church are considered by professionals to be the culmination of the rites of 'The Enthronement of the Fallen Archangel Lucifer' in the Vatican." - Fr. Malachi Martin - 1990
Given the Church's tremendous support of the most horrific forms of torture during the middle ages, its genocide against non-Catholics, its active participation in WW II, its manufacture of poverty and its wholesale sexual abuse of children around the world, how can the organization be anything but satanic?
Gelukkig heeft het Protestantisme ("protest" = "verzet") aan de basis gestaan van positieve exponenten die het kwaad hier en daar enigszins hebben kunnen indammen. Helaas is het kwaad daarmee niet verdwenen.
Laatst gewijzigd door xplosive op za jun 10, 2017 8:01 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:Pope Francis Declares Lucifer As God
Betekent lucifer niet "lichtdrager"? Ik ben er niet zo zeker van dat met dat woord in dit geval op de duivel wordt gedoeld. Helaas is mijn Latijn niet zo best dus weet ik niet wat er verder wordt gezegd. Misschien had de maker van het filmpje de klok ook alleen maar horen luiden.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef: Misschien had de maker van het filmpje de klok ook alleen maar horen luiden.
dat denkt Brother Andre Marie ook.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Ali Yas schreef: Misschien had de maker van het filmpje de klok ook alleen maar horen luiden.
dat denkt Brother Andre Marie ook.
Bedankt voor de link! Het gaat dus om dit stukje:
Flammas eius lucifer matutinus inveniat: Ille, inquam, lucifer, qui nescit occasum: Ille qui regressus ab inferis, humano generi serenus illuxit.
=
Let the morning star find it alight, that star which never sets. Which being returned from hell, shone with brightness on mankind.
Met de morgenster wordt natuurlijk Jezus bedoeld, zo ongeveer het tegenovergestelde van wat de filmmaker 'suggereerde'.
Kijk, ik ben ook geen fan van de RK kerk, vooral niet van het Vaticaan, maar de kritiek moet wel eerlijk en terecht zijn.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Ali Yas schreef:Met de morgenster wordt natuurlijk Jezus bedoeld, zo ongeveer het tegenovergestelde van wat de filmmaker 'suggereerde'.
Kijk, ik ben ook geen fan van de RK kerk, vooral niet van het Vaticaan, maar de kritiek moet wel eerlijk en terecht zijn.
Ik hoop eigenlijk dat jullie gelijk hebben, maar ik heb toch mijn twijfels. In de tekst in het filmpje komt volgens mij duidelijk naar voren dat Christus zijn zoon is. De zoon van Lucifer dus. In deze betekenis kan met Lucifer dus niet Jezus bedoeld worden, maar God. Maar dat is toch vreemd? De naam Lucifer was altijd voorbehouden aan de duivel en niet aan God, ook al betekent de naam 'lichtdrager'*. Waarom zou je verwarring scheppen door voor zowel God als de duivel een zelfde naam te gebruiken?

(* Daar is een bijzondere verklaring voor, maar het gaat te ver om daar nu uitgebreid op in te gaan.)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

THE DEEP STATE - 50 Year Old Recording Explains Why The World Is Going Crazy | ORDER OUT OF CHAOS
Gepubliceerd op 13 jun. 2017



Typische complotwanen of zit er toch een kern van waarheid in? :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

SATANIC CHILD SACRIFICE RITUAL EXPOSED
Gepubliceerd op 12 jan. 2016



Hollywood Satanism: The Sacrifice
Gepubliceerd op 23 jun. 2014



Griezelig. Veel van die 'beroemde' figuren durven dus nooit alleen te zijn en hebben geen spiegels in huis omdat ze bang zijn daarin demonen te zien. Dat mensen niet een spiegel durven te kijken heb ik vaker gehoord. Zelfs in het beroemde verhaal over de vampier Dracula keert iets vergelijkbaars weer terug. De vampier heeft geen spiegelbeeld.

Zie voor meer informatie over satanistische rituele kindermoorden bij o.a. Hollywood hier:

Justin Bieber, Katy Perry, Brad Pitt: Entertainment industrie gecontroleerd door ergste pedofielen
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Vreemd! Ik check soms hoe hoog ik met sommige van mijn meest roemruchte topics in de Google-rating sta. Sommige staan helemaal of bijna helemaal bovenaan de eerste pagina. Dat was ook met deze het geval. Het stond op de tweede regel van de eerste pagina, tot... vandaag. Het is opeens nergens meer te vinden!!! Gisteren had ik nog de bovenstaande post toegevoegd met de twee filmpjes waardoor het weer bovenaan de lijst in deze topic kwam. Heeft het de aandacht getrokken van een onbekende censor van Google??

Is deze topic zo gevaarlijk dat hij moet verdwijnen uit de zoekresultaten van Google? Gevaarlijk, maar voor wie dan? Ik heb dit één keer eerder meegemaakt met mijn topic ‘Links antisemitisme’ die ook altijd zelfs helemaal bovenaan stond en ook opeens verdwenen was. Later keerde hij geleidelijk weer terug, maar niet meer op de eerste pagina. Aanvankelijk dacht ik dat het een initiatief was van de MSM, met name de NOS, maar nu denk ik dat het door Google zelf is gebeurd. (Het komt natuurlijk voor dat de interesse vermindert in zo’n topic, maar dan glijdt hij geleidelijk naar beneden in de zoekresultaten, maar beslist niet dat hij opeens totaal verdwenen is.)

Deze topic staat nog wel bovenaan in een aantal andere zoekmachines, zoals hier:

http://www.bing.com/search?q=satanisme+ ... =QBLH&sp=1

http://www.kadaza.nl/search?q=satanisme%20elite

https://duckduckgo.com/?q=satanisme+elite&t=h_&ia=web

http://www.zoeken.nl/?vid=l2131277119I1 ... isme+elite

http://www.dogpile.com/search/web?fcoid ... +elite&ql=

(Bij Yahoo kreeg ik alleen maar resultaten te zien vanuit andere talen.)

Het is volgens mij dus duidelijk opzet en weer een nieuwe poging om ons dwars te zitten. Vermoedelijk door Google zelf, of... duistere krachten bóven Google. Maar de vraag blijft waarom? Deze topic gaat immers niet over moslims, dus het smoesje van discriminatie gaat niet op. Het is haast te bizar voor woorden, maar probeert een duistere elite zich te beschermen omdat er iets is in deze topic dat niet teveel bekend mag worden? Maar wat dan? De dingen die ik hier vermeld heb staan ook op andere sites. Of gaat het om bepaalde dwarsverbanden die ik gelegd heb...? Wie zal het zeggen?
Spoiler! :
Google bevindt zich steeds meer in de niet benijdenswaardige positie resultaten te moeten schrappen onder druk van overheden. Een index van het hele internet is het allang niet meer, nu bijvoorbeeld links naar sites met auteursrechtelijk beschermd materiaal worden geschrapt. Ook torrents worden steeds meer verwijderd en de piratensite The Pirate Bay bestaat straks helemaal niet meer, als je Google moet geloven. De zoekgigant censureert de torrentsite in zijn lijst van suggesties bij automatisch aanvullen en drukt sites met verwijzingen naar de sites omlaag in de ranking. Als de overheid of muziekindustrie wil dat Google zijn zoekmachine censureert, mag dat dus best.

http://computerworld.nl/cloud/76236-10- ... e/pagina-4
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Rothschilds vermoordden al 6 Amerikaanse presidenten. Financieel analist doet in dit tv-programma zeer gedurfde uitspraken

In Het Complot, 26 augustus 2017

Afbeelding

De Jordaanse zender Altaghier TV zond onlangs een programma uit over de Rothschilds, die ‘het grootste deel van de hulpbronnen, media en banken in handen hebben’.

Tijdens het programma kwam de Jordaanse financieel analist Mohammed Sami Abugoush aan het woord.

Hij zei dat ‘iedere leider die weigert te onderhandelen met de Rothschilds vermoord zal worden’.

Drie
In 2000 waren er nog maar acht landen die niet door de familie Rothschild aangestuurd werden, aldus Abugoush. Nu zijn dat er nog drie: Cuba, Iran en Noord-Korea.

Abugoush en presentatrice Rita Altaji waren het er over eens dat het niet president Macron, maar Rothschild is die over Frankrijk heerst en dat zelfs de machtige Britse koninklijke familie niet de baas is in Groot-Brittannië.

De analist vertelde verder dat de Rothschilds de Amerikaanse presidenten Lincoln, Kennedy, Garfield, Harrison, Tyler en Jackson hebben omgebracht.

Heel ver
Volgens hem reikt de invloed van de familie heel ver. “Ze hebben alle tv-kanalen in handen – niet alleen CNN, maar ook Fox News, CBS en ABC.”

Abugoush merkte op dat de Joden ook de wapenhandel en farmaceutische industrie in handen hebben en het geneesmiddel tegen kanker en aids achterhouden om winst te maken.

Monopolie
“Mensen zeggen dat er een geneesmiddel tegen kanker is, maar deze machtige families weigeren het aan te bieden omdat ze willen blijven verdienen aan medicijnen,” zei Altaji.

“Hetzelfde geldt voor aids,” voegde Abugoush toe. “Ze kunnen aids genezen, maar willen hun monopolie niet opgeven.”

Bekijk het fragment hieronder:



[MEMRI]

https://www.ninefornews.nl/rothschilds- ... esidenten/
Weer een beetje merkwaardig verhaal over de Rothschilds en onbewezen. De Arabische financieel analist vertoont een duidelijke antisemitische trek met zijn opmerking over dat de Joden o.a. de wapenhandel in handen hebben. Niettemin kan hij gelijk hebben met zijn bewering over die moorden op die presidenten, want die Rothschilds deugen volgens mij ook niet en hebben onmetelijk veel macht.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Deze topic is opeens weer terug in Google heb ik gemerkt. Hij staat weer bovenaan. Iemand die ik raadpleegde zei dat het mogelijk te maken had met een censuur-algoritme van Google waardoor de topic de ene keer wel en de andere keer niet zichtbaar was, maar zeker is dat niet. Hier nog wat filmpjes:

Satanistische elite en ritueel kindermisbruik Nederlands ondertiteld
Bible Reseach Center Netherlands - Gepubliceerd op 2 jun. 2016



Bart van Well - Pedofielen en Satanisten
Vitali Feiten - Gepubliceerd op 27 jun. 2017


Kroon getuige Bart van Well uit zich in een facebook live stream op 2017-06-26 over de aankomende rechtszaak ivm Joris Demmink op 30 juni. Pedofielen en Satanisten in het rechtssysteem en de politiek, Wanneer stopt deze waanzin
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Breaking: Top Democrats Admit To Conducting Satanic Rituals / Murders
The Alex Jones Channel - Gepubliceerd op 13 sep. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef: Weer een beetje merkwaardig verhaal over de Rothschilds en onbewezen. De Arabische financieel analist vertoont een duidelijke antisemitische trek met zijn opmerking over dat de Joden o.a. de wapenhandel in handen hebben.
Daar gaat het om: jodenhaat!
Pilgrim schreef:Niettemin kan hij gelijk hebben met zijn bewering over die moorden op die presidenten, want die Rothschilds deugen volgens mij ook niet en hebben onmetelijk veel macht.
Het een houdt verband met het ander - begrijp dat dan!

JODENHAAT.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

Nog meer ontstellende filmpjes. :ohmy2: Je vraagt je af wat er van waar is... :emm2:

Rothschilds, Blood Sacrifice & Devil Worship
Gepubliceerd op 21 jan. 2016


WARNING EXPLICIT MATERIAL. This is very disturbing and sickens me, EVERYONE we have ever looked up to are nothing more than Satanist to their very core of existence I WANT TO EVERYONE SEE!!! The Demonic Entertainment "reality" Industry.

All the good ones have been killed off / sacrificed or if they spoke out about the corruption, they are used and abused (MK Ultra) and then THEY move on to their next up and coming celebrities.
Inside The Devil's Lair: Satanic Temple Revealed
Gepubliceerd op 14 mrt. 2015



Shock Report: One Third Of US Government Satanic Pedophiles
David Zublick Channel - Gepubliceerd op 11 sep. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Pilgrim »

All idols are Satanists 100% without excuse
FlatOUTELECTED - Gepubliceerd op 11 okt. 2017



Raar filmpje. Gaat weer over Hollywood. :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Eng mannetje die Harry. :shock:

'Warding off evil' or 'channeling the Illuminati'?
Afbeelding

Welnee! Laat nu eindelijk eens de vrije wil de loop! Trap er niet steeds in zoals ook ik geneigd ben. Controleer van welke media dit beeld afkomstig is en ga zelf op onderzoek uit. Dat je God nooit zult achterhalen snapt iedere mafketel. Misschien dat hij over honderd jaar met de moderne techniek ergens tussen het verlepte struikgewas voor dood wordt aangetroffen. Hij kan natuurlijk ook in een diepe slaap verwikkeld zijn, zoals ons de bijbel leert en zich verslapen heeft waardoor hij het loodje heeft gelegd. Doodvermoeid door zijn scheppingswerk in wel heel korte tijd (6 dagen).

By the way, wat praat die Melania beroerd Engels. Ze weet het verschil niet tussen de enkelvoud- en meervoudsvorm.
Spoiler! :
Afbeelding

Volgens mij is het duidelijk fake image. Manipulatie met behulp van Photoshop. De rood omcirkelde gedeelten laten vraagtekens zien. Links zien we dat de hand waarschijnlijk apart is ingezet doordat het handgedeelte over in plaats van in het manchet loopt. De rechter cirkel geeft aan dat het colbert niet strak doorloopt wat dus niet klopt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Satanisme bij de elite

Bericht door Ariel »

Is dit dan ook een fotoshop?
Afbeelding

As far back as 2010, his royal highness could be seen doing the hand gesture while speaking to RAF recruits
En dit?

AfbeeldingAfbeelding
And in July, he did a variation of the gesture while at the StreetGames 'Fit and Fed' summer holiday activity session in Central Park, East Ham
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie