The continuing story of Fatima Elatik

Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:Fatima heeft haar ontslag gekregen, al ziet ze dat zelf niet zo. Ze was toch al van plan om op te stappen :nietverstaan:
In het land der blinden is eenoog koning, ook al ziet die het niet helder.... :hypocrite:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

Rookgordijn rond Elatik: politie lakt gevoelige info weg

Door DANIEL VAN DAM

Updated 52 min geleden
3 uur geleden in BINNENLAND


AMSTERDAM - De politie houdt een groot deel van de peperdure adviezen van diversiteitsadviseur Fatima Elatik voor het politiekorps in Amsterdam van de afgelopen twee jaar geheim. Voor deze adviezen verdiende de oud-PvdA-politica in die periode tenminste een kwart miljoen euro.

Afbeelding

Elatik werd op verzoek van korpschef Aalbersberg ingehuurd om adviezen te geven over diversiteit en de bestrijding van onder meer discriminatie. De Telegraaf heeft via een WOB-procedure al haar rapporten opgevraagd, maar veel adviezen worden door de politie niet openbaar gemaakt. Zo schrijft Fatima Elatik ’na tendentieuze publicaties’ een communicatie-strategie voor de politie. De meeste adviezen zijn in de documenten zwart gemaakt. Ook aanbevelingen over diversiteit en discriminatie zijn door de politie onleesbaar gemaakt.

Gemeenteraadsleden zijn verbaasd over de schimmigheid. „Er moet een heel goede reden zijn om dingen niet openbaar te maken. Je kunt niet alles onder de mantel van geheimhouding achterhouden”, zegt raadslid Van Lammeren (PvdD).


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

AfbeeldingAfbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Discriminatie. Hoe pak je dat aan in Amsterdam?

Afbeelding

Korpschef Aalbersberg van de Amsterdamse politie wist het niet. Je vraagt je dan ook af wat hij eigenlijk wel weet. Hij is een onnozele hals, en net zo loyaal met het verkwisten van overheidsgeld als het tekort schieten in zijn overheidstaak. Wil je weten hoe criminelen het beste kunnen inbreken? Praat er over met inbrekers! Vraag de vos Fatima om advies over hoe niet-halal-kippen de vos te moeten leren liefhebben. Aalbersberg ging ervoor. Hij spoort niet als korpschef van de politie. Hij nam contact op met de beruchte islamitisch Marokkaanse schaamhaarlappenhoer Fatima Elitak die als geen ander weet hoe verrot vies smerig haar geliefde Arabische profeet Mohammed kampioen werd in discriminatie, sadisme, haat zaaien, aanzetten tot moord op joden, christenen en niet-gelovigen in het algemeen.

De wijsheid die vanuit de islam Europa binnenstroomt heeft ons één ding duidelijk gemaakt: types zoals dure islamitische adviezenhoer Elitak zouden in Europa ongewenst moeten zijn. Wie Islam, de Koran en het walgelijke historische vieze Arabische woestijnplassertje Mohammed in ogenschouw neemt, begrijpt waarom de luxe Marokkaanse adviezenhoer Elitak, van parasiteren op onze kennisbeschaving een levenstaak heeft gemaakt. Teruggaan naar Marokko is nooit een optie voor haar geweest. Een kans voor open doel, nu zij in Amsterdam de domme onverantwoordelijke geldsmijter van de overheid, korpschef Aalbersberg zover wist te krijgen vertrouwen in haar te stellen om als onafhankelijke discriminatie deskundige een kwart miljoen euro uit de politiekas te bemachtigen.

Met geld over de balk smijten als wethouder en onverantwoord hoge onkostennota’s declareren, had Fatima al eerder naam gemaakt in Amsterdam. Toch besloot de korpschef in zee met Fatima te gaan.

Was Aalbersberg bij mij gekomen voor advies, het was gratis. Discrimineren begint bij de opvoeding. En wel opvallend vaak bij de ongeletterde moskeevaders met een Marokkaans paspoort die van parasiteren op onze beschaving hun levensdoel hebben gemaakt. Wanneer zij dood zijn verlaten zij voorgoed Nederland en laten zij zich onder het halalzand in Marokko begraven. Hun taak zit erop. In afwachting van Allah’s hoerenparadijs.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Ahhhh :scratch: Dat verwijderen van gegevens is een gevalletje verkeerd begrepen.
Fatima Elatik vroeg alleen persoonlijke gegevens te verwijderen uit adviezen over diversiteit bij politie

Fatima Elatik wilde alleen haar persoonlijke gegevens, zoals adres en rekeningnummers, verwijderd hebben van de adviezen die zij de Amsterdamse politie heeft gegeven over diversiteit. Dat zegt ze tegen AT5.

Op een verzoek van De Telegraaf om die adviezen openbaar te maken, antwoordde de politie met documenten waar veel informatie onleesbaar is gemaakt. Informatie-expert Brenno de Winter snapt daar niets van. 'We leven in een democratie en niet in een dictatuur. Dan moet je dus ook de feiten hebben om het debat te kunnen voeren.'

En een mening vormen is moeilijk, als er veel informatie onleesbaar wordt gemaakt. Het gaat voornamelijk over adviezen over woordvoering en personeelsbeleid. Mensen die voor de overheid werken kunnen vragen om informatie weg te laten. Maar Fatima Elatik wilde alleen haar persoonlijke gegevens zoals adres en rekeningnummers verwijderd hebben, zo laat ze aan AT5 weten.

Onevenredig benadeeld
De politie zegt de informatie te hebben weggelaten om mensen te beschermen die onevenredig benadeeld kunnen worden. 'Het wordt nergens beargumenteerd waarom dit onevenredige benadeling is. Het is in belang van de samenleving dat ze het wel uitleggen waarom ze niet transparant zijn.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Pilgrim »

Amsterdam veegt ‘politie-adviezen’ Fatima Elatik onder het tapijt: bijna alle adviezen worden achtergehouden

Door Michael van der Galien, 19 oktober 2017

Afbeelding

Ze verdiende er een kwart miljoen euro mee, maar de adviezen wordt niet publiekelijk gemaakt.

De politie Amsterdam doet bijzonder geheimzinnig over de ‘adviezen’ die Fatima Elatik gaf om discriminatie tegen te gaan en een ‘diverser’ (wat dat ook moge betekenen) beleid te promoten. De Telegraaf vroeg inzage in die adviezen via een WOB-procedure, maar in plaats van die krant zijn zin te geven gaf de politie allemaal documenten vrij waarin hele grote delen zwart waren gemaakt.

Zo schrijft Fatima Elatik ’na tendentieuze publicaties’ een communicatie-strategie voor de politie. De meeste adviezen zijn in de documenten zwart gemaakt. Ook aanbevelingen over diversiteit en discriminatie zijn door de politie onleesbaar gemaakt.

Raadslid Van Lammeren, van de Partij voor de Dieren, vindt die geheimzinnigheid terecht zorgwekkend. “Er moet een heel goede reden zijn om dingen niet openbaar te maken,” zegt hij. “Je niet alles onder de mantel van geheimhouding achterhouden.” Met andere woorden, er moet een veiligheidsreden zijn of iets dergelijks om deze informatie niet te delen. “Het zorgt voor slechte media voor de politie” is géén goed argument.

Natuurlijk weet iedereen dat het natuurlijk om het laatste draait. Als deze informatie — Elatiks peperdure adviezen — op straat belanden gaat heel Nederland vrijwel zeker los omdat ze óf nergens op slaan óf een enorm slecht effect (zouden) hebben op de politie. Daarom worden die adviezen achtergehouden. We mogen gewoon niet weten welke gekke ideeën Elatik had.

Natuurlijk zit er nu maar één ding op: er moet meer druk gezet worden op politie Amsterdam om openheid van zaken te geven. Elatik heeft minstens 250.000 euro verdiend met haar ‘advieswerk.’ Voor dat bedrag kunnen we toch echt wel transparantie eisen.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... rgehouden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

"Maar Fatima Elatik wilde alleen haar persoonlijke gegevens zoals adres en rekeningnummers verwijderd hebben,..."
Als dat waar is dan had ze dus geen bezwaar tegen het openbaren van haar adviezen.
De vraag is dan: "Heeft ze een geheimhouding verplichting over haar adviezen?"
Indien nee, dan kan ze die publiceren.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Elatik heeft minstens 250.000 euro verdiend met haar ‘advieswerk.’ Voor dat bedrag kunnen we toch echt wel transparantie eisen.
Het lijkt mij zinvoller om maar meteen de niet al te snuggere baggermans als korpschef van politie te Amsterdam de laan uit te sturen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Elatik schreef deze toespraak voor Pieter Jaap Aalbersberg voor de politie-iftar 2017.
Uit WOB-dossier politie Amsterdam. In- en doorstroom MOEST naar MINIMAAL 50% niet-westers.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Elatik schreef deze toespraak voor Pieter Jaap Aalbersberg voor de politie-iftar 2017.
Uit WOB-dossier politie Amsterdam. In- en doorstroom MOEST naar MINIMAAL 50% niet-westers.
Echt weer een typisch geval van islamitische infiltratie in overheden! :ohmy2:

Hoe is het toch mogelijk dat mensen zich zo makkelijk een oor laten aannaaien???
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Pizzaman »

Pilgrim schreef:
Ariel schreef:Elatik schreef deze toespraak voor Pieter Jaap Aalbersberg voor de politie-iftar 2017.
Uit WOB-dossier politie Amsterdam. In- en doorstroom MOEST naar MINIMAAL 50% niet-westers.
Echt weer een typisch geval van islamitische infiltratie in overheden! :ohmy2:

Hoe is het toch mogelijk dat mensen zich zo makkelijk een oor laten aannaaien???
Die 50% instroom, daar blijft uiteindelijk 5% van over...
Daarvan slaagt de helft...
En dan de screening, hatsjee, het overblijfsel: 0,1%

Moeten we er nog bij zetten hoeveel daarvan binnen 5 jaar een uitkering hebben?
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door xplosive »

Voor 250.000 euro had ik de politie van heel wat betere adviezen kunnen voorzien. Maar ik ben maar een gezonde westerse blanke heteroseksuele man en die komen tegenwoordig standaard niet aan de bak, want eerst gaan gehandicapten, mensen zonder inheemse (voor)ouders, moslims, homoseksuelen, transgenders, vrouwen, enzovoort vóór eer dat ik aan de beurt ben. O ja, en ik verguis geen PVV-ers en/of PVV-stemmers, misschien tegenwoordig nog wel de voornaamste reden om je te weren als werknemer. Dus door dit geweldige systeem levenslang veroordeeld tot bijstand en AOW (pensioen is al verplicht opgegeten, wegens veel versnipperde pensioentjes bij diverse opdrachtgevers, dus die hoop is er ook niet, ook al heb je er daarvóór ruim 20 jaar hard voor gewerkt). Voor alimentatie wisten ze mij bij de overheid wél heel goed te vinden toen ik nog werk had en dus had ik toen ook al weinig te besteden met alle schulden die mijn ex voor mij achtergelaten had en waar ze mij voor ons trouwen in gemeenschap van goederen niets over verteld had en waar ik nu nog onder gebukt ga. Een leuk leven zo.

Maar voor mensen als Fatima Elatik is niets te dol of te gek, die krijgen zelfs zonder dat ze er om vragen zakken met goud aangereikt. En dan nog voor iets dat schadelijk is in plaats van nuttig.

Voel ik me schuldig omdat ik baanloos ben? Nee, totaal niet, tussen al die mensen die dit land naar de ziekte helpen en daar nog dik voor betaald worden ook. Die mensen die dit land naar de ziekte helpen staan er financieel veel beter voor dan ik. Moet ik mij dan schuldig voelen? Nee toch? De overheid en de samenleving zouden zich er eerder schuldig over moeten voelen over hoe ik behandeld wordt (en hoe met mij vele vele anderen behandeld worden).
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Elatik schreef deze toespraak voor Pieter Jaap Aalbersberg voor de politie-iftar 2017.
Uit WOB-dossier politie Amsterdam. In- en doorstroom MOEST naar MINIMAAL 50% niet-westers.
Niet MOEST maar MOET. Of heeft Aalbersberg bakzeil gehaald? Het betreft een typisch kenmerkende toespraak van wat je uit de schaamhaarlappendoek van een Marokkaaanse gleuvenparasiet vanuit onze beschaving mag verwachten: EISEN STELLEN!
Lees het stukje voorstel eens goed! Ze is slordig en vergat het woordje 'in' (een veilige en leefbare buurt). Ze schrijft over 'samen' en 'graag'. Liefst twee keer. De hypocrisie en dwangneurose giert om je ogen als de eerste de best sura-tekst uit de Koran.

Wat Fatima Elitak voorschotelt, opgedaan door inspiratie uit het minderwaardige afgezaagde zaagselbrein van de historische analfabeet, pedofiel, sadist, roverhoofdman en notoir Arabische oorlogsmisdadiger, kan alleen maar het stellen van eisen betreffen. Alleen zo'n enorm zak als korpschef Aalbersberg met een ziekelijke dwangneurose naar de hersenspinsels uit de zandbak van de mislukte mensensoort moslims is bereid doortastend en begerig in de geldbuidel van onze belastingcenten te graaien. Afhakken die handen!

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

In de jaren '90 was Amsterdamse Korpschef Pieter Jaap Aalbersberg betrokken bij de Rolodex-affaire Demmink. Aalbersberg ontkende dat in 2014.


Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

Meer over Aalbersberg en hoe zij er destijds samen met Agar & Emin Arslan Baybasin in hebben geluisd:


Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie