De Duitse politiek

Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Mahalingam »

Het enige TV verkiezingsdebat is voorbij. En ze hadden het net zo goed kunnen laten.
Debat Merkel-Schulz was 'strontvervelend' en 'voorspelbaar'
‘Het was een zeer beschaafd, zakelijk, men kan ook zeggen: een strontvervelend debat’, schrijft commentator Stefan Kuzmany op Spiegel Online. Niemand kan nog beweren dat er in Duitsland te weinig over het vluchtelingenbeleid en de integratie van moslims wordt gesproken. Want er werd bijna een uur voor uitgetrokken.
Maar ook over deze controversiële kwesties ‘ontspoorde dit zogenaamde duel in een persconferentie van de grote coalitie van CDU en SPD ter verklaring en rechtvaardiging van het beleid’.
https://www.volkskrant.nl/opinie/opinie ... ~a4512437/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Ariel »

Leuk. Je kan in Duitsland kiezen in plaats voor Merkel , voor een Turkse dictator.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Volgens mij is het slechts een stemadvies voor een Duitse partij.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:Volgens mij is het slechts een stemadvies voor een Duitse partij.
Eigenlijk is het een Turkse ’reiswaarschuwing’ voor Duitsland lees ik in de Telegraaf.
Turkije heeft zijn inwoners en landgenoten in Duitsland een „reiswaarschuwing” voor Duitsland gegeven. Het ministerie van Buitenlandse Zaken maakte de waarschuwing zaterdag bekend.

Turken worden geadviseerd niet naar verkiezingsbijeenkomsten van Duitse politieke partijen te gaan. Ook moeten ze pleinen mijden waar bijeenkomsten of demonstraties zijn die georganiseerd of ondersteund worden door „terreurorganisaties die door de Duitse autoriteiten worden geduld.”

De waarschuwing is mogelijk een reactie op de andere houding die de Duitse regering sinds half juli aanneemt tegen Turkije en de verscherping van de reisadviezen voor Turkije.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Er is geen alternatief voor de AfD

Geplaatst op 9 september 2017

Afbeelding

Duitsland, dit prachtige land, werd door onze grootouders na de oorlog weer opgebouwd en tot nieuwe bloei gebracht. Daarna hebben onze ouders dit werk voortgezet. Maar toen Merkel kwam en ermee begon Duitsland met de sloopkogel te bewerken, wist ik dat ik daarbij niet werkeloos kan toekijken. Daarom probeer ik al geruime tijd met de macht van de pen en het woord eraan mee te helpen deze vleesgeworden catastrofe voor Duitsland te dwarsbomen, voordat ze het land compleet ruïneert.

Vooral nu, voor de parlementsverkiezingen, is het enorm belangrijk om bij vrienden en kennissen, en als de gelegenheid zich voordoet ook bij toevallige ontmoetingen met medeburgers, overtuigingswerk te verrichten. Dat doe ik en ik ben er van overtuigd dat velen van diegenen die nu deze zinnen lezen dat ook doen. Dat is nu, zo kort voor de parlementsverkiezingen, enorm belangrijk!

Helemaal zat zijn van Merkel alleen helpt niet
Interessant genoeg is bijna iedereen met wie ik gepraat heb spuugzat van Merkel. Tot zover oké. Ik maak echter maar al te vaak mee dat mijn gesprekspartner zijn gezicht vertrekt alsof hij in een zure citroen zou hebben gebeten als ik hem dan adviseer om op de AfD te stemmen. Het schizofrene aan de zaak is dat men het vijf minuten daarvoor nog met elkaar eens was dat we alleen maar belogen worden door de media. En dan papegaaien de gesprekspartners precies hetgeen na wat diezelfde media er bij hen over de AfD ingestampt hebben. Het is om wanhopig van te worden! Als ik mijn gesprekspartners daar dan op wijs, kijken die me aan en weten hierop niets te zeggen. Hun negatieve mening met betrekking tot de AfD behouden de meesten van hen echter. Meestal hoor je:

1. Ik vind het leidinggevend personeel niet sympathiek
2. Die hebben toch geen programma en geen plan
3. Die maken de hele tijd toch alleen maar ruzie
4. Die kunnen ook niets doen
5. Die zijn me te radicaal

In het verdere verloop van het gesprek kom je dan meestal te weten dat ze uit protest niet willen gaan stemmen, anderen zijn van plan om hun stem aan de FDP te geven, omdat deze naast de AfD de enige partij is die geen medeverantwoordelijkheid draagt voor de vluchtelingen-tsunami.

Hier is het zaak om in de zin van de AfD overtuigingswerk te verrichten en een ieder wordt ertoe opgeroepen dit te doen. Het is belangrijk om bij iedere zich voordoende gelegenheid met de mensen te praten en hen ervoor te winnen op 24 september hun stem aan de AfD te geven. Op deze plek moet gezegd worden dat ik noch lid van de AfD noch van een andere partij ben. Ik ben alleen maar een burger die zich zorgen maakt over de toekomst van zijn land.

Argumentatiehulp
Nadat ik talloze van zulke discussies heb gevoerd, neem ik de vrijheid u enkele beproefde argumenten te leveren die u bij uw overtuigingswerk kunt gebruiken.

Naar mijn ervaring is het slechtste dat je kunt zeggen: “Je moet op de AfD stemmen”. Dan gaat je gesprekspartner onmiddellijk bokken. Deze fout, die ik in het begin meermaals heb gemaakt, zou men zoveel mogelijk moeten vermijden. Logische argumenten werken het best.

De niet-stemmers
Laten we ons eerst eens bezighouden met diegenen die uit protest niet gaan stemmen. Hen moet duidelijk gemaakt worden dat zelfs bij een verkiezingsopkomst van maar 10% er geen enkele parlementariër minder in het parlement zal zitten en dat de politici daarom uiteindelijk de verkiezingsdeelname geen reet interesseert. Als ze daarna voor de camera bij gelegenheid krokodillentranen huilen en klagen over de toenemende politieke lusteloosheid, is dat alleen maar huichelarij.

Integendeel, het kan de CDU zelfs goed uitkomen wanneer de mensen op de verkiezingszondag thuisblijven. Een voorbeeld: stel dat de CDU op verkiezingszondag naar 40% van de stemmen zou streven. Voor zo´n percentage zou ze duidelijk minder stemmen nodig zijn wanneer er maar 40 in plaats van 50 miljoen burgers zouden stemmen. Evenredig omgeslagen profiteert de partij met de meeste stemmen ook het meest van de niet-stemmers. Dat is een wiskundige wetmatigheid, die zoals het er naar uitziet de CDU zal helpen, die in alle peilingen duidelijk bovenaan staat.

Uit protest de FDP
Laten we naar diegenen toegaan die op de FDP willen stemmen. Daarover valt niet veel te zeggen, behalve dat men daarmee Angela Merkel op de omweg via Christian Lindner tot kanselier zal maken. Want als er voldoende stemmen zijn, is CDU/CSU-FDP de droomcoalitie voor Merkel. En nadat ze heeft laten zien dat ze korte metten maakt met professionals zoals Horst Seehofer (CSU), zal ze niet veel moeite hebben met de lichtmatroos Christian Lindner.

De CSU?
Hier hebt u ook tegelijk de argumentatiehulp voor diegenen die zich verbeelden op de CSU te moeten stemmen, omdat Seehofer het “Merkel wel eventjes zal laten zien”. Hoezo. Hoe zei Seehofer dat ook maar weer zo mooi bij de presentatie van het Beieren-plan voor Merkel: “… en ze is – dat kan ik zeggen uit eigen ervaring – een enorme leidende kracht.” Klopt. Hij heeft getrommeld en gedreigd en zij heeft hem ijskoud doen afdruipen. Geen aanklacht voor het constitutioneel hof vanwege de grensopening, geen bovengrens, helemaal niets. Alleen lege dreigingen. En uiteindelijk is hij als een berouwvol schoothondje weer naar vrouwtje toe gekropen.

De linkse kiezers
Dan zijn er nog diegenen die op de SPD, de Groenen of Die Linke willen stemmen. Voor zover het geen goedmenschen zijn, met wie iedere discussie alleen maar zonde van de tijd is, kunt u uw gesprekspartner de vraag stellen of hij nog meer vluchtelingen wil dan hij met Merkel sowieso al krijgt.

Ter afsluiting nog enkele algemene argumenten: een partijchef zit slechts zolang stevig in het zadel zolang hij door zijn politiek de partijleden een groot aantal zetels garandeert. Op het moment dat een partij veel stemmen en dus ook veel zetels kwijtraakt, is de partijvoorzitter gezien. Dat geldt ook voor Merkel, voor haar misschien zelfs in bijzondere mate, omdat niet ieder CDU-lid het met haar eens is, om het zo maar te formuleren. Daarom is een stem op de AfD het enige middel waarmee men de in het parlement vertegenwoordigde partijen, met voorop de CDU/CSU, echt pijn kan doen. Dat raakt ze het meest. Iedere parlementariër van de AfD is een parlementariër minder voor een andere partij. En een sterke AfD maakt de regeringsvorming voor de CDU niet per se gemakkelijker.

Bovendien moet men aan de mensen duidelijk maken dat alle op dit moment in het parlement vertegenwoordigde partijen verantwoordelijk zijn voor de huidige situatie in Duitsland. Mijn uitspraak: “De AfD moet zich heel erg inspannen om een dusdanige schade aan te richten als de oude partijen”, stuit bij de gesprekspartners altijd op instemming. Daarmee kon ik de een of ander overtuigen. En helemaal tot slot nog een argument dat de AfD waarschijnlijk niet echt zal bevallen, maar desondanks veel kiezers tot rede brengt, vooral als zij bang zijn voor “radicale krachten”: “Wat kan de AfD dan voor geweldige dingen doen in het parlement? Ze komen immers toch niet in de regering”. Niet fraai, deze uitspraak, maar ze leidt meestal tot het gewenste “daar heb je ook weer gelijk in...”

Er bestaan vast en zeker nog meer goede argumenten, die nu niet genoemd worden, bijvoorbeeld het partijprogramma van de AfD. Maar daar wilde ik hier niet op ingaan. Deze bijdrage is bedoeld als een argumentatiehulp voor discussies op een duidelijk lager niveau. Maar vaak wordt juist op dit niveau de verkiezing beslist.

Een ieder wordt er nu toe opgeroepen om iets voor Duitsland te doen. Met een paar mensen praten is toch echt niet teveel verlangd gezien de offers die onze voorouders voor dit land gebracht hebben.

Bron: www.pi-news.net

Auteur: “Eugen Prinz”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/09/09 ... or-de-afd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Palestijnse terreurgroep mag officieel deelnemen aan Duitse verkiezingen

Xander, 11-09-2017

Afbeelding
Anti-Amerikaanse protest in Gaza, met vlaggen van de PFLP (linksonder, rood, gecombineerd met Palestijnse vlag), Hezbollah (geel), Iran en Hamas – volgens de Duitse overheid klaarblijkelijk prima mensen om erbij te hebben in het parlement. (Afbeelding: (2)).

Jaarlijks $ 300 miljoen aan salarissen van PFLP terroristen worden betaald met Europees, en ook Nederlands, belastinggeld – Het nieuwe Duitsland van Angela Merkel: Antisemitische moslimterroristen mogelijk in parlement, critici van islam steeds harder aangepakt

Om de totale ontmanteling van de democratie bij onze Oosterburen te onderstrepen: het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft het Popular Front for the Liberation of Palestina (PFLP), dat in de VS, Canada, de EU en Australië op de officiële lijst van terreurgroepen staat, toestemming gegeven om als een politieke partij campagne te voeren voor de verkiezingen, die over minder dan 2 weken plaatsvinden. Het PFLP, dat net als terreurgroepen zoals Hamas, Fatahmar en Hezbollah de Joodse staat Israël totaal wil vernietigen, heeft –hoe kan het ook anders- een lijstverbinding met de extreemlinkse Marxistische-Lenistische partij (MLPD).

Ongeveer een halve eeuw geleden verwierf het PFLP wereldwijde naamsbekendheid door als eerste Palestijnse terreurorganisatie verkeersvliegtuigen te kapen. In september 1970 werden er op één dag zelfs tegelijkertijd drie vliegtuigen die onderweg waren van Europa naar New York gekaapt. In 1972 nam het PFLP deel aan de slachting op de luchthaven van Lod –tegenwoordig Ben Gurion International Airport-, toen 28 mensen door moslimterroristen werden vermoord.

In de loop der jaren voerde het PFLP tal van zelfmoord-bomaanslagen uit op Israëlische burgers, en vermoordde het in 2001 de toenmalige Israëlische minister van Toerisme, Rehavan Ze’evi. Later begon het PFLP net als Hamas en Jihad Islami raketten vanaf de Gazastrook op de Joodse staat af te schieten.

$ 300 miljoen –ook uit Nederland- aan salarissen voor terroristen
De beruchtste, regelmatig verfilmde PFLP terrorist was de Venezolaan Carlos the Jackal, die al jarenlang levenslang gevangen zit in Frankrijk. Een ander hooggeplaatst lid van de terreurgroep is Leila Khaled, die bekend staat als ‘de eerste vrouwelijke kaper in de geschiedenis’. Zij mocht de afgelopen jaren vrijelijk toespraken geven in onder andere Duitsland, Zweden, Oostenrijk en Zuid Afrika, waar ze met leden van linkse partijen en groeperingen overlegde hoe Israël het beste economisch kan worden vernietigd.

Het PFLP ontvangt van tal van EU-landen, waaronder Nederland, subsidies via de met de terroristen verbonden NGO’s zoals Addameer, Al-Haq, het Alternative Information Center, het Health Work Committee, Stop the Wall en het Palestijnse Centrum voor Mensenrechten. Op deze wijze strijken de terroristen van het PFLP jaarlijks meer dan $ 300 miljoen aan salarissen op, rechtstreeks betaald met Europees belastinggeld, ook het onze.

Vrijheid voor moslim antisemitisme, critici van islam steeds harder aangepakt
Duitsland neemt met het toestaan van de deelname van PFLP kandidaten aan de verkiezingen nu de volgende stap in het legitimeren van een antisemitische islamitische terreurorganisatie die het liefst alle Joden van deze planeet wil laten verdwijnen. Hadden we die roep niet al eens eerder gehoord bij onze Oosterburen?

Tegelijkertijd nam de regering Merkel de afgelopen jaren tal van maatregelen om partijen en groepen met niet-politiek correcte meningen, vooral critici van de massale moslimimmigratie en islamisering, de mond te snoeren. Journalisten, bloggers en politieke activisten die in de ogen van Berlijn ‘te ver’ gaan door te waarschuwen voor deze zaken, krijgen boetes, worden van het internet gehaald, en in enkele gevallen zelfs al met geweld uit hun huizen gehaald en opgesloten.

Zo kreeg een Duitse vrouw die online haar afschuw uitsprak over een verkrachting van een andere Duitse vrouw door een asielzoeker, vijf maanden voorwaardelijke gevangenisstraf. In juni en juli 2016 viel de politie in totaal 96 huizen binnen van mensen die zogenaamd ‘haatberichten’ hadden geplaatst op het internet. Die haatberichten bestonden doorgaans enkel uit oproepen om de grenzen te sluiten voor moslimmigranten, illegale criminele asielzoekers uit te zetten en de opmars van de islam te stoppen.

Duitsland slaat opnieuw een beangstigende weg in
Bruce Bawer schrijft voor het Gatestone Institute dat ‘het moeilijk is om dit niet als een vreemd, ironisch en tragisch historisch moment te zien. We herinneren ons nog levendig hoe Duitsland werd getransformeerd van een vreselijke totalitaire macht, dat landen veroverde en genocide pleegde, tot een hoeksteen van de liberale democratie. En nu gaat het land –meer nog dan veel van zijn op vergelijkbare wijze misleide Europese buren- duidelijk in een richting waar iedereen Westerse liefhebber van de vrijheid bij stil zou moeten staan: kritiek op de islam wordt steeds harder aangepakt, en het lijkt zelfs bereid om een onvervalste islamitische terreurgroep de kans te geven om in het parlement te komen.’ (1)

Aangezien er volgens sommigen aanwijzingen zijn dat de regering Merkel via allerlei omwegen probeert om honderdduizenden illegale moslimmigranten te laten meedoen met de verkiezingen, zou het zomaar kunnen dat Palestijnse islamitische terroristen over een paar weken in de Bundestag worden gekozen, en mee mogen beslissen over de toch al beangstigende politieke koers die Duitsland opnieuw is ingeslagen, en die opnieuw verwoestende gevolgen voor ons werelddeel dreigt te zullen hebben.

Xander

(1) (gebaseerd op) The Gatestone Institute via Zero Hedge
(2) Afbeelding: Getty Images (vrij voor redactioneel en niet-commercieel gebruik)

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... rkiezingen
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ach wat!

Het was gezellig op de Titanic. De lol kon niet op. Net zo min als de muziek die niet eens vals speelde. Tot het licht uitging. Omdat de boot over een rij ijsschotsen was gevaren.

Het is al lang niet meer gezellig op de Duitse Titanic. Het Wir-schaffen-es vlaggenschip van Duitsland is met kapitein Frau Merkel aan het roer uit de koers geraakt. Dit keer geen gevaarlijke ijsbergen, maar parasieten, voortgekomen uit de mislukte mensensoort Islam die op de Duitse Titanic bezig zijn om het Islamvirus over te brengen op de autochtone opvarenden. Alle opvarenden kunnen nog gered worden door de aanwezige sloepen die voorzien zijn van een stembiljet. Maar dan moet men er wel vrijwillig voor kiezen. Want op een verantwoordelijke reddingsoperatie door kapitein Merkel, hoeft geen opvarende meer te rekenen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Maarten »

Ga er maar van uit dat de heks Merkel wederom gekozen wordt...Dom kiesvolk.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Maarten schreef:Ga er maar van uit dat de heks Merkel wederom gekozen wordt...Dom kiesvolk.
De altijd op de verkeerde persoon mikkende Duitse bevolking kiest voor Merkel vanwege de vermeende houvast en zekerheid. De vermeende zekerheid dat het door Frau Merkel met de Duitser wel goed komt. Jazeker! Dat het met Merkel wel goed komt is een ding dat zeker is. Foute leiders worden niet meer opgehangen. Maar of het met het Duitse volk nog wel goedkomt betwijfel ik. Immers, het Duitse volk bestaat steeds meer uit Duitsers die in hun paspoort een geboorteplaats hebben staan die verwijst naar een islamitisch land van herkomst.
En zoals we weten twijfelt geen mohammedaan aan de historische vieze gore Arabische mensonwaardige smerige pedofiel, sadist, jodenvervolger en oorlogscrimineel Mohammed.
KORAN 48:28 - Hij is het, die zijn Boodschapper heeft uitgezonden met de rechte leiding en de wezenlijke godsdienst om haar de overhand te geven over alle godsdienst. En Allah is voldoende als getuige.
Het bovenstaande heeft de historische Arabische jodenhater, pedofiel, sadist en oorlogscrimineel Mohammed (Boodschapper van Allah - maar het is net andersom natuurlijk) namens zijn knecht Allah aan alle moslims geleerd. Voor ALLE moslims is Mohammed de grote leider van hun beperkte verstandelijke vermogen. En bij de Jehovah's Getuigen? Daar is de grote leider Jezus. Nu ben ik atheïst en wie als stemgerechtigd burger het verschil niet weet tussen de historische Jezus en Mohammed moet zijn schoolgeld terughalen en zijn stembiljet inleveren. Duitsers doen dit niet. Zij gaan zeer waarschijnlijk voor meer en meer cultuur barbaren in de samenleving en verwachten van Merkel, waar zij op gaan stemmen, dat zij hun graf voor hen gaat graven. Dom? Ach, een mens leeft maar kort en na het Duitse Merkelrijk is de zondvloed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Verkiezingsposter AfD

Afbeelding

Merkel heeft van Duitsland de “wereldkampioen import” gemaakt

Nauwelijks een ander land importeert zoveel antisemitisme, geweld, seksuele overvallen en uitkeringstrekkers
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

CDU-verkiezingsaffiche: Merkel maakt propaganda voor meer Turkse kinderen!

Geplaatst op 15 september 2017

Afbeelding
Merkel maakt in het Turks (!) propaganda voor islamitische geboorte-jihad tegen Duitsland. Ze maakt geen propaganda voor bijvoorbeeld meer Duitse kinderen. Ze maakt propaganda voor meer islamitische kinderen! Ze werkt onverdroten aan de genocide tegen het Duitse volk.

De CDU van Merkel is niet alleen onchristelijk, maar uiterst Duitser-vijandig. Voor Merkel en haar hofstaat kan de verdringing van de Duitsers in het geheel niet snel genoeg gaan. De CDU wil waarschijnlijk nog de Groenen linksom inhalen.

OMVOLKING EN KIEZERS-UITRUIL: de CDU maakt in het Turks propaganda voor de geboorte-jihad


De CDU, vroeger christelijk, tegenwoordig multiculti-islam-minded, bouwt tijdens de verkiezingscampagne aan de gelukkende Turks-islamitische omvolking. Voor de zogenaamd optimaal geïntegreerde Turkse kiezers in Duitsland is er daarom blijkbaar een eigen aanbevelingsbrief van de partij in het Turks. Beheersing van het Duits is tenslotte tweederangs; een kruisje kunnen zetten op het kiesbiljet is voldoende.

In het propaganda-geschrift propageert de CDU onder een afbeelding van de grote omvolkster voor een Duitsland, waarin men gelukkig zou kunnen leven en benadrukt hoe belangrijk de Turkse stemmen voor Merkel zouden zijn “om gemeenschappelijk te werken voor een betere toekomst voor Duitsland”.

Deze verkiezingspropaganda richt zich vooral tot haar ijverigste omvolkingondersteuners, namelijk tot de de geboorte-jihad bevorderende gezinnen. Er wordt – in het Turks – niet alleen beloofd voor betere arbeidsplaatsen en lonen te zorgen, maar ook voor de “beste opleiding” voor de kinderen en, bijzonder belangrijk voor de Turken: voor meer “respect” tegenover gezinnen.

Wie dat laatste eist voor Duitse gezinnen, wordt van de kant der volksverraders onherroepelijk als ziekelijk bang, als homofoob in diskrediet gebracht. Tenslotte moeten de Duitsers gender-gelijke en waar mogelijk geslachts-gelijke relaties koesteren.

Meer kinderbijslag
Daarnaast wordt ook een verhoging van de kinderbijslag van om en nabij de € 25,- en een begin van een kindvrij bedrag beloofd. Dat geldt weliswaar voor alle gezinnen, maar bij moslims, die met de kinderbijslag dikwijls zogezegd hun basisinkomen verzekeren, zal dat in bijzonder “vruchtbare” aarde vallen. Zo bereidt de geboorte-jihad meteen nog meer vreugde.

Deze partij is niet alleen onchristelijk, maar uiterst Duitser-vijandig. Voor Merkel en haar hofstaat kan de verdringing van de Duitsers in het geheel niet snel genoeg gaan. De CDU wil waarschijnlijk de Groenen nog linksom inhalen.

(Bron: www.pi-news.net)

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2017/09/15 ... -kinderen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Regeringsdeelname: Schulz wil de SPD-leden na de verkiezingen laten stemmen

Geplaatst op 16 september 2017

Afbeelding

Na de parlementsverkiezingen wil Martin Schulz de leden van de SPD over een mogelijke regeringsdeelname laten stemmen. In de SPD is sprake van massaal verzet tegen een heruitgave van een zwart-rode coalitie.

De SPD-kanselierkandidaat Martin Schulz (foto) kondigde aan na de verkiezingen de leden van zijn partij nog eens te willen laten stemmen over een mogelijke regeringsdeelname. “Het vragen naar de mening van de leden was een groots moment van interne partijdemocratie”, zei Schulz tegenover de “Spiegel”. En verder: “Daar kunnen en willen we ook niet omheen.”

De SPD-leden zouden zich ontzettend inzetten in de verkiezingscampagne. “Maar men wordt niet alleen lid van de SPD om posters te plakken. Men wordt lid om mede vorm te geven”, aldus Schulz. Een inspraakrecht van de leden wat betreft de coalitie hoort hier volgens hem bij, hoewel critici zeggen dat hij zo aan zijn verantwoordelijkheid kan ontsnappen, mocht de meerderheid van de stemmende SPD-leden bijvoorbeeld een nieuwe coalitie met de CDU/CSU afwijzen.

De partijchef van de SPD had tot nu toe in het midden gelaten of hij in het geval van nieuwe coalitiegesprekken het proces van 2013 zou willen herhalen. Met de aankondiging wil Schulz ook de critici van een mogelijke heruitgave van zwart-rood sussen. Uit peilingen blijkt dat voor de sociaaldemocraten hoogstens de rol van junior-partner in een coalitie met de CDU/CSU is weggelegd, coalitie van CDU/CSU-FDP en CDU/CSU-FDP-Groenen zijn ook mogelijk. Mocht het tot een stemming van de leden over de grote coalitie komen, dan staat de partijleiding rondom Schulz een harde strijd te wachten.

In de SPD organiseert zich massaal verzet tegen een herhaling van een coalitie CDU/CSU-SPD. Hij zou “strikt tegen nog een grote coalitie onder Angela Merkel zijn”, zei vicefractievoorzitter Axel Schäfer in de “Spiegel”: “De SPD heeft geen plicht tot zelfopoffering.” Zo ziet de woordvoerder van de linkse parlementaire vleugel van de SPD, Matthias Miersch, het ook: “Ik kan me niet voorstellen dat onze basis het nog een keer eens is met een coalitieakkoord.” Ook wat betreft de penningmeester van de SPD, Dietmar Nietan, is een coalitie CDU/CSU-SPD niet voorstelbaar: “Na de ervaringen van deze verkiezingscampagne is een heruitgave van de coalitie geen optie meer voor onze basis.”

Bron: www.contra-magazin.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/09/16 ... n-stemmen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Dr. Nicolaus Fest: over het grote sidderen van de gevestigde partijen voor de AfD (+ vertaling!)

Geplaatst op 16 september 2017



Goedendag. Wat was er deze week aan de hand? Martin Schulz weet: al voor de verkiezingen is hij mislukt. De SPD daalt en daalt, staat 16% achter op de CDU. Desondanks biedt Schulz de bondskanselier de functie van vicekanselier in een door hem geleid kabinet aan. Alleen diegene die de realiteiten niet ziet, vindt dat grappig. Voor iemand die bondskanselier wil worden, is het onbekend zijn met het leven geen aanbeveling. Ook de CDU is uitermate nerveus. In de 38%, die men voor haar voorspelt, gelooft niemand. CDU-politici kunnen dan wel ruggengraatloze fans van Merkel zijn, die 12 minuten klappen, maar ze zijn niet dom.

En ze weten: ze hebben teveel verprutst: ouderdomsarmoede, precaire banen, woningnood, onbezonnen energie-ommekeer, “huwelijk voor iedereen”. En open grenzen, dus ongecontroleerde immigratie, geïmporteerd terrorisme en falen van de staat. Dat heeft het land gespleten. Niet alleen de binnenlandse veiligheid ging naar de haaien, maar nog veel meer: door de immigratie vielen gezinnen uit elkaar, gingen vriendschappen kapot, gingen decennialange relaties naar de knoppen. En waarvoor? Opdat de bondskanselier de Nobelprijs voor de Vrede krijgt. Dat zien steeds meer mensen. En precies daar is de CDU bang voor...

Naar de FDP. Zij kopieert schaamteloos de AfD, doet echter net alsof de AfD heel erg zou zijn. En ze heeft machtige helpers in de media. De vrouw van de voorzitter van de FDP Christian Lindner is de vice-cheffin van de “Welt”-groep. En uitgerekend die begon deze week met een smeercampagne tegen Alice Weidel. Dat heeft meer dan alleen een bijsmaakje. Opvallend is: tot nu toe heeft geen enkele journalist de heer Lindner gevraagd naar de rol van zijn vrouw bij de campagne tegen Alice Weidel. Waarom eigenlijk niet? Dat zou toch logisch zijn...

En de Groenen? Die gaan tekeer en hitsen op. Maar wie dreigt te verdrinken, slaat om zich heen, en met reden. Veel Groene topmensen waren beroepsmatig nooit top, maar het laatste lichte aan de wagen. Velen hebben zelfs niet eens een diploma. Als die uit het parlement vliegen, betekent dat: omscholing, Hartz IV. Troostrijk daarbij is: ze zullen dan om de eenvoudige banen moeten concurreren met diegenen die ze zelf het land hebben binnengehaald...

Oké. Laten we onze blik naar boven richten. De voorzitter van de Europese Commissie, Jean-Claude Juncker wil de EU reorganiseren. Nu moet het vetorecht van de landen tegen veranderingen van de Europese verdragen komen te vervallen. Dat betekent niets anders dan: Brussel wil door regeren, wil de nationale parlementen compleet van de macht beroven. Bovendien: de armoedemigratie uit Afrika, Afghanistan en Syrië vindt Juncker niet genoeg. Hij wil nu ook de straatarme analfabeten uit Roemenië en Bulgarije toegang verschaffen tot het Duitse sociale stelsel. Als het aan Juncker ligt, dienen beide landen in de Schengen-zone, met volledige vrijheid van reizen en vestiging in Europa.

En nu opgelet: de CDU-fractie in het Europees Parlement applaudisseerde enthousiast! Juncker wil de Europese staten vernietigen – en vooral Duitsland. Hij wil het parlement van de macht beroven, de Duitse welvaartsstaat ruïneren. En de CDU doet mee, en de SPD, Groenen en Die Linke sowieso. Laat u het niet zover komen! Maakt u een einde aan de waanzin van een oude, aan alcohol verslaafde man. En stopt u ook al diegenen die hier aan meedoen. Daartoe hebt u op 24 september de mogelijkheid. Behoed u ons land, geef een stopteken af! Stem op de Alternative für Deutschland, de AfD.

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/09/16 ... vertaling/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

CITAAT David Berger

Afbeelding

“Ik stem zondag op de AfD, opdat ik als homoseksuele man ook in de toekomst zonder angst voor islamitisch gemotiveerde homohaat in Berlijn kan leven.”

(David Berger – prominent blogger “Philosophia Perennis”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door xplosive »

Eine Woche vor der Wahl: Union und SPD verlieren - großer Gewinner ist die AfD

Daaruit :
Die SPD fällt auf den tiefs­ten Um­fra­ge-Wert seit Mar­tin Schulz im Ja­nu­ar zum SPD-Kanz­ler­kan­di­da­ten no­mi­niert wor­den ist. Im Sonn­tags­trend, den das Mei­nungs­for­schungs­in­sti­tut Emnid wö­chent­lich für „Bild am Sonntag“ er­hebt, ver­liert die SPD ge­gen­über der Vor­wo­che zwei Punk­te und er­reicht nur noch 22 Pro­zent.

Auch die Union gibt nach und kommt auf 36 Pro­zent. Größ­ter Pro­fi­teur ist die AfD: Ihr Wert steigt um zwei Punk­te auf 11 Pro­zent.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Hypocriete Gabriel (SPD): “De CDU wilde niets voor de autochtonen doen”

Geplaatst op 21 september 2017

Afbeelding

Duitse vicekanselier bekritiseert verwaarlozing van de Duitsers in de “vluchtelingen”crisis.

Terwijl de AfD stijgt in de peilingen en de SPD steeds verder wegzakt, haalt de Duitse vicekanselier Sigmar Gabriel (SPD, foto) plotseling uit met kritiek op de vluchtelingenpolitiek van de CDU/CSU. Die zouden niets voor de autochtonen willen doen. Veel Duitsers voelen zich daarom vergeten.


De Duitse minister van Buitenlandse Zaken en vicekanselier Sigmar Gabriel (SPD) beschuldigt de CDU/CSU er in een krantengesprek van om aan de Duitsers in de “vluchtelingen”crisis een gevoel van verwaarlozing te hebben doorgegeven en heeft zodoende duidelijk kritiek op de politiek van bondskanselier Angela Merkel, die men echter de afgelopen jaren ondersteunde.

Gabriel verklaarde maandag jongstleden tegenover de “Bild-Zeitung”: “We moeten de Duitsers laten zien: we zijn een sterk land en niemand dient vanwege de vluchtelingencrisis vergeten te worden.” De vicekanselier bekritiseert dat de CDU en de CSU in dit geval veel geblokkeerd zouden hebben en zodoende “ een behoorlijke portie medeschuld” zouden dragen dat mensen in Duitsland zich vergeten voelen.

Daarbij noemt Gabriel ook nadrukkelijk zijn kabinetscollega, de Duitse minister van Financiën Wolfgang Schäuble (CDU): “Zelfs de 3000 nieuwe banen bij de federale politie moesten we er tegen het verzet van Schäuble in doordrukken.” De voormalige voorzitter van de SPD komt tot de conclusie: “Dat bewijst: de CDU/CSU wilde niet voor de autochtonen doen.”

Het zou belangrijk zijn “om iedereen te laten zien dat niemand vergeten wordt”. Gabriel benadrukte dat er “een dubbele integratie-taak zou bestaan: diegenen te integreren die nieuw bij ons komen. Maar ook diegenen bij elkaar te houden, die hier altijd al wonen.” Dit zouden de CDU en de CSU echter tot op de dag van vandaag niet begrepen hebben, zegt de SPD-politicus.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/09/21 ... onen-doen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Ariel »

De Duitse verkiezingen, hoe zit het ook alweer? De Speld legt het in anderhalve minuut uit. :razz:

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Dr. Nicolaus Fest: over de lessen uit de verkiezingscampagne (+ vertaling!)

Geplaatst op 22 september 2017



Goedendag! De verkiezingscampagne is bijna voorbij. En weet u wat mijn sterkste indruk is? Met het rekenen, met de koele analyse, hebben de Duitsers niet veel meer op. Laten we de woningnood nemen. Daar wordt door iedereen over geklaagd. Dat er gebrek aan woonruimte ontstaat wanneer 2 miljoen “vluchtelingen” binnenstromen, is echter geen complete verrassing. Veelmeer een markt-wet: meer vraag betekent hogere huren! Maar dat immigratie en huurstijging bij elkaar horen, wil niemand zien. Dat gaat ook zo met de ouderdomsarmoede, beroepsarmoede, kinderarmoede. Ook daar klaagt iedereen over. Maar wanneer er € 50 – € 60 miljard per jaar aan vreemdelingen worden uitgegeven, is er voor Duitsers minder over. Wat de immigranten kosten, hebben de Duitsers minder. Eenvoudiger kan het eigenlijk niet.

Toch wel, het kan nog eenvoudiger. Als er nog meer immigranten komen, zullen de kosten nogmaals toenemen. Ook dat is vanzelfsprekend. Professor Heinsohn houdt bij de gezinshereniging met nog eens een miljoen personen rekening. Extra kosten: € 25 – € 30 miljard. Ook deze miljarden zullen ontbreken voor de pensioenen en de zorg, voor onderwijs en wegenbouw – en ook voor loonsverhogingen, bijvoorbeeld in de publieke sector. Laatste wetmatigheid: wat men nu uitgeeft, heeft men niet voor morgen. Dat weet iedereen. Alleen in de politiek willen velen dat niet weten. En daarom hoort men steeds opnieuw de zin: “Het gaat ons toch goed!” Dat kan zijn. Met velen mag het goed gaan. Maar dat is slechts de halve waarheid. Want vele Duitsers, vooral ouderen, gaat het niet goed. Zij sukkelen rond met minimale pensioentjes. En ze verzamelen ook geen flessen, omdat ze zo graag in het vuilnis wroeten. Maar omdat ze anders de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen.

En nu opgelet alstublieft: in de verkiezingen van aanstaande zondag gaat het er niet om of het ons op dit moment goed gaat. Het gaat erom hoe het in de toekomst met ons gaat. Daarvoor bestaan indicatoren: in de vakken wiskunde, informatica, natuurwetenschappen en techniek zakt Duitsland steeds verder weg. Zij zijn echter het fundament van de welvaart, ze creëren in een industrieland de arbeidsplaatsen die de welvaartsstaat financieren. Als we nu niets doen, gaat hier het licht uit.

Onze infrastructuur is volkomen geruïneerd. Bruggen zijn bouwvallig, ook veel wegen, scholen, rechtbanken en overheidsgebouwen. En wat betreft digitale netwerken staat Duitsland lager dan Peru. Ook de energievoorziening is gebouwd op los zand. Op dit moment profiteren we van de goedkope olie. Als dat verandert, waar komt de stroom dan vandaan? Van de windmolens, die meestal stil staan? Van de fotovoltage bij regenachtige dagen? Samengevat: we teren in op ons kapitaal. Onze infrastructuur is kapot, onze energievoorziening niet beveiligd, ons onderwijs beroerd. En in plaats van hierin te investeren, verspillen SPD, Groenen, Die Linke en de Merkel-partijen miljarden aan mensen die nooit zullen werken. Wie nuchter rekent, komt tot de conclusie: als Duitsland deze koers blijft aanhouden, gaat hier het licht uit. En precies daar gaat het om, aanstaande zondag. Zorgt u ervoor dat het licht blijft branden: stemt u op de AfD.

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/09/22 ... vertaling/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Morgen: verkiezingen in Duitsland

Afbeelding

“Succesvol voor Duitsland.”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

De realistische katholiek...

Afbeelding

“Als rooms-katholiek christen kan ik niet op partijen stemmen die de komst van leden van een religie naar Duitsland bevorderen, die in alle landen waar ze regeert en meerderheid is christenen, Joden en andersgelovigen juridisch achterstelt, vervolgt, gevangen neemt, vermoordt, vrouwen onderdrukt, kinderen misbruikt, homoseksuelen doodt! Daarom stem ik op de AfD.”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Pilgrim »

Laatste kans!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Ariel »

Belangrijke dag vandaag. Duitsers mogen weer voor mutti Angela kiezen

Ik kan raden op welke partij deze twee fraaie blondjes gaan stemmen. :finger: Dat is, als ze genoeg hersencellen hebben om te kunnen stemmen.


Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Ariel »

De CSU, de Beierse zusterpartij van Angela Merkels CDU, heeft bij de Duitse parlementsverkiezingen een flink verlies geleden. Volgens de exitpolls haalde de CSU slechts 38,5 procent van de voor de partij te behalen stemmen, waar vier jaar geleden nog een score van 49,3 procent werd neergezet. Dit komt neer op het slechtste federale verkiezingsresultaat voor de CSU sinds 1949.
De Duitse sociaaldemocratische partij SPD wil in de oppositie, na het voor haar slechtste resultaat ooit in verkiezingen voor de Bondsdag.

De SPD behaalde volgens prognoses op basis van exitpolls ongeveer 20 procent van de stemmen. De leiding van de partij besloot daarop dat van voortzetting van de 'Grote Coalitie' met de christendemocraten van bondskanselier Angela Merkel geen sprake kan zijn, zo lieten vicevoorzitter Manuela Schwesig en fractievoorzitter Thomas Oppermann weten.
Leuk...De regeringscoalitie in Duitsland van de christendemocraten van bondskanselier Angela Merkel en de sociaaldemocraten onder leiding van Martin Schulz heeft in de parlementsverkiezingen zondag zwaar verlies geleden. Merkels CDU blijft volgens exitpolls de grootste, maar heeft 8 procent minder dan vier jaar terug.

Maar wat hebben we er aan. :nietverstaan: Niks. Moeder Merkel blift stevig op haar stoel zitten.

Eén lichtpuntje.

De Alternative für Deutschland komt naar verwachting voor het eerst in de Duitse Tweede Kamer met ruim 13 procent van de stemmen. Dat is een hoger stemmenpercentage dan peilingen voor de verkiezingsdag aangaven (11 procent). Wanneer de einduitslagen, zoals vaak in Duitsland, overeenkomen met de exitpolls, dan kan de AfD op circa 87 parlementszetels rekenen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Duitse politiek. Verkiezingen.

Bericht door Ariel »

En, het is al weer gelijk bal in Duitsland.Tegenstanders van AfD rukken op naar hun partijfeest
BERLIJN - Een groep tegenstanders van de Alternative für Deutschland (AfD) is naar het overwinningsfeestje van die rechts-populistische partij getrokken. Naar schatting hebben zich zo'n honderd mensen verzameld voor het gebouw aan de Berlijnse Alexanderplatz waar de AfD-aanhangers hun verkiezingssucces aan het vieren zijn.

De politie is al met een groot team ter plaatse. Op het plein worden onder meer leuzen tegen de AfD gescandeerd.
Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie