Gefeliciteerd Hans Senior.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Ariel »

Van Harte Gefeliciteerd Hans. Ik wens je een leuke dag toe.

Bloemen............

Afbeelding

Taart........

Afbeelding

Champagne

Afbeelding

En muziek voor de jarige job. :heart: :heart: :heart:

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Pizzaman »

Gefeliciteerd Hans!

Afbeelding

Afbeelding
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Mahalingam »

Van Harte Gefeliciteerd Hans met de verjaardag.
En hier iets te eten en te drinken toegewenst:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mahalingam op di sep 12, 2017 1:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dat van hierboven zijn pas echt originele cadeaus. Mijn dank is weergaloos.

Jullie hebben echt je best gedaan. Graag wil ik alles delen. Moet je wel effe hier naar toe komen.

Ik heb voor deze gelegenheid snel even een kortademige video in elkaar geflanst. Het betreft een gegeven paard dat je niet in de bek mag kijken. Hij hangt van keuzes aan elkaar.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Pilgrim »

Van harte gefeliciteerd Hans!



Hier een taart, speciaal voor jou met echte kaffir-wijn.

Afbeelding

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Ariel »

Dank je Hans, voor jouw traktatie aan ons. Leuk filmpje.

Nogmaals...

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Pilgrim »

Je krijgt ook nog een cadeautje van mij. Een paar mooie kruisridder-manchetknopen. Draag ze met trots!!

Afbeelding

(Hier nog meer leuks: https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-c ... links.html)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Van harte gefeliciteerd Hans!

Je hebt enorm je best gedaan. Erg leuke originele resultaten, waar een moslim NOOIT toe in staat zou zijn.
Plaats deze video op mijn Facebook pagina, wil je?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Van Harte Gefeliciteerd Hans. Ik wens je een leuke dag toe.

En muziek voor de jarige job. :heart:

Deze muziekvideo ken ik helemaal niet. Voltreffer. Vooral leuk dat eerste nummer dat de laatste tijd regelmatig op de radio was te horen. Ik ken het nummer en wist niet hoe het op te sporen omdat ik de titel niet weet. En dit alles, volop twee uur. Ik heb de link direct opgeslagen.

Goed nieuws uit Miami. Het huis van de schoonzus van mijn zoon, met haar echtgenoot en kleinkind, staat recht overeind. Geen schade niks. Alsof er niks is gebeurd. Geen verdere info.

Zo, nu ga ik weer verder met naar jouw cadeau luisteren. De stemming zit erin. Vanavond geen visite, geen feest, gezellig bij mijn zoon en mijn ex straks naar de TV kijken naar de Champions League. :thinking: :crazy:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Van Harte Gefeliciteerd Hans met de verjaardag.
En hier iets te eten en te drinken toegewenst:

Afbeelding
Vooral het drinkgedeelte spreekt mij heel erg aan. Jij bent een echte mensenkenner. Anders was je hier ook niet aanwezig om je op te stellen tegenover de aanwezigheid van het parasietenfenomeen Islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:Gefeliciteerd Hans!

Afbeelding
Heb je nog meer van dat bier?

Jezus Christus Allah akbar! Wat ongelooflijk lekker. En nog gezond ook. Weet de mislukte mensensoort Islam veel . . . Die weten sowieso al niet veel. Dom geboren, dom opgevoed, dom grootgebracht, dom gestorven. En dan verwachten die moslimsukkels dat ze na de dood de slimmigheid zelve zijn. :roll:
Zij geloven met anderhalf miljard in getal in Allah de lul-de-behanger, het stuk onbenul en knecht van de historische meest waardeloze onnozele mens ooit: Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Momentje . . . .

Als jullie denken dat Mercator een goede vriend van mij is dan zitten we er nu naast.

Want . . . waar blijft zijn felicitatie aan mij? Ik ben toch geen islamitische hondenpis die vermeden moet worden? Gelukkig ben ik in een goede stemming door de voor de geest ontspannende salsa muziek. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:Momentje . . . .

Als jullie denken dat Mercator een goede vriend van mij is dan zitten we er nu naast.

Want . . . waar blijft zijn felicitatie aan mij?
Ik ga hem roepen....Mercatorrrrrrrrrrrrrrrrr Hallo. Waar ben je..Onze Hans is jarig en felicitaties are in order...Mercator...MERCATOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Momentje . . . .
Als jullie denken dat Mercator een goede vriend van mij is dan zitten we er nu naast.

Want . . . waar blijft zijn felicitatie aan mij? Ik ben toch geen islamitische hondenpis die vermeden moet worden?
Bij deze dus icon_thumbup.gif ! Hans verjaart dan nog op een heuglijke historische dag: op 12 september 1688 werden de moslims als schurftige honden verjaagd van voor de poorten van Wenen. Niet door de Fransen, Duitsers en Nederlanders. Oh nee, toen net als nu hadden alleen de Oostelijke Europeanen een heldere kop en dito vuisten.
Ik weet dat verjaardagen in Nederland een big issue zijn, in Belgenland speelt dat veel minder maar dat is natuurlijk geen excuus voor mijn avondlijke reactie.

De traditionele verjaardag is een arbitrair gekozen moment. In feite is dat gewoon de dag waarop je overgaat van de ene manier van zuurstof opnemen naar de andere. Belangrijk, uiteraard, maar niet belangrijker dan de dag dat je voor het eerst loopt of praat bijv. De enige echte verjaardag is natuurlijk het moment van de bevruchting van de eicel want op dat moment wordt alles vastgelegd . Daarom hebben zowat alle religieuzen waar ter wereld ook gelijk als ze vinden dat abortus zondermeer moord is . Of je nu voor of tegen moord bent is natuurlijk een andere zaak.
Maar laat deze overpeinzingen niet de feestvreugde ten huize HvdM bezwaren !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Pizzaman »

Het was in 1683 Mercator... :smartass:

Evengoed een mooi moment, mogen we best 5 jaar lang van maken. :greeting2:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door King George »

@ Hans,

Mag ik jou verblijden met sake uit Japan?

  • Sake (Japanse rijstwijn)

    Geplaatst op 8 augustus 2011

    Afbeelding
    Sake, Japanese rice wine

    Hoe heet het?
    Sake, Japanse rijstwijn of rijstewijn, seishu, nihonshu 日本酒

    Wat is het?
    Sake is een alcoholhoudende drank die wordt gemaakt door rijst te laten fermenteren, niet distilleren. Rijstbier zou dus een betere naam zijn dan rijstwijn, want het productieproces lijkt meer op dat van bier dan op dat van wijn. En net als met bier zijn er vele soorten, in vele kwaliteiten. Aan sommige wordt nog extra alcohol of suiker toegevoegd. Het alcholpercentage kan varieren tussen de 13,5% en 19%. De smaak is misschien een beetje vergelijkbaar met die van sherry, maar eigenlijk zijn er teveel varianten om daar een duidelijke uitspraak over te doen.

    Hoe te gebruiken?
    Afhankelijk van de soort sake, de tijd van het jaar en de voorkeur van de drinker wordt die koud, op kamertemperatuur, warm of heet gedronken. Verder wordt sake veel gebruikt in de Japanse keuken, in marinades, soepen en sauzen. Eenmaal aangebroken bewaar ik ‘m nog maanden, zo niet jaren, buiten de koelkast. Echte sake-kenners zullen er misschien van gruwen, maar voor een “kookwijn” geloof ik dat het best kan.

    Tips, weetjes & recepten

    Het woord “sake” betekent in Japan letterlijk “[alcoholhoudende] drank”, het is dus een verzamelnaam. Dat wat wij sake noemen heet er nihonshu. Dan weet je waarom ze je raar aankijken als je in Japan om sake vraagt.
    Ik gebruik sake eigenlijk alleen in de keuken en daarvoor is die van Gekkeikan prima geschikt. Voor meer informatie over echte kwaliteitssake verwijs ik naar: sake.nl
    Niet verwarren met: mirin. Dat is een Japanse, zoete rijstwijn.
    Zie alle besproken: rijstwijnen op een rijtje.
http://www.aziatische-ingredienten.nl/sake/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik heb al jaaarenlang niks met verjaardagen. Overgehouden van mijn tijd bij de sekte van Jehovah's Getuigen. Ik vind nog steeds dat zij daarin gelijk hebben. Aangezien Mercator nogal vrij regelmatig contact heeft met die lui . . . Hoe dan ook, inhoudelijk ben ik het met hem eens. Behalve het jaartal. Maar dat corrigeerde Mario reeds.

Wat mij betreft mogen we het verjaardagsritueel op FFI afschaffen. Alhoewel ik mij erg opgewekt voelde door de vele originele cadeaus. Het draait tenslotte allemaal om een goed idee. Iets waar een mohammedaan nog nooit van gehoord heeft. Laat staan dat hij eraan zou denken. Wij spreken elkaar bijna elke dag op FFI. Wat een verschil vaak met vrienden en familie die slechts één keer per jaar de moeite nemen om wat van zich te laten horen. Nou ja, daar komt dan nog dat Nieuwsjaarskaartje bij met de allerbeste wensen. Een telefoontje is al weer teveel. Maar niet voor mij. Rrrrringggg . . . :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:@ Hans,

Mag ik jou verblijden met sake uit Japan?
Alweer?

Dat heb je al tot mijn grote genoegen op 1 juli van dit jaar gedaan. Dat was een ware traktatie van uitzonderlijke klasse. Mocht die traktatie toen voor iedereen bedoeld zijn, dan moet dit zeer waarschijnlijk op een misverstand berusten. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door xplosive »

Warempel, Hans is alweer jarig geweest. Alsnog gefeliciteerd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:Warempel, Hans is alweer jarig geweest. Alsnog gefeliciteerd.
Mijn conditie en snelheid weet de tijd bij te benen. Waarom, is dan de vraag? :thinking: :cry:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Ariel »

Afbeelding

En vandaag vieren we opnieuw de verjaardag van onze Hans. Ik weet niet of Hans al terug is van vakantie, maar als je dit leest, dan wens ik je een leuke dag toe Hans.. :heart:

:cheers: :bestwishes:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Mahalingam »

Voor Hans op Cuba:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Eliabe »

Snetver. Zou ik in de drukte de verjaardag van Hans vergeten.
Kan geen kwaad, hij is nu wel gaar.
Mijn felicitaties en smul er maar lekker van.
Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door xplosive »

Alsnog gefeliciteerd, Hans!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Afbeelding

En vandaag vieren we opnieuw de verjaardag van onze Hans. Ik weet niet of Hans al terug is van vakantie, maar als je dit leest, dan wens ik je een leuke dag toe Hans.. :heart:

:cheers: :bestwishes:
Leuk! Ik lees het nu pas. Ben 19 augustus vertrokken en 24 september teruggekomen waarna ik naargeestig ziek werd met een keelontsteking zonder pijn die nu nog niet over is. Ik voel me wel een stuk beter. Maar af en toe moe. Ik weet niet waarom. Morgenvroeg op appel bij de huisarts. Hij moet maar een uitstrijkje nemen en in het laboratorium laten onderzoeken zodat we weten of het om een virus of een bacterie gaat. Volgens mij het laatste. Soms gaat de bacterie vanzelf weg. Zo niet dan is antibiotica de oplossing. Want hier heb ik geen zin meer in. Niks aan de hand, de hoest gaat beter. Ben ik in het winkelcentrum begint de kolere kriebelhoes mij weer parten te spelen. Dat duurde teven en daarna ben ik weer een tijdje van die kwelgeest verlost.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie