Integratie vaak mislukking

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Idiote trouwrituelen zijn cashcow voor bekeurende politie
Hier zien een van de vele bekeuringen uitgedeeld worden aan een deelnemer van een bruoloft.
Dat lijkt mij niet erg voor ze. Als je zulke dure auto's kunt rijden kan je best wel veel boetes betalen.
Die auto's huren ze voor één dag. Het is dus pronken met andermans veren.

Maar niet elke moslim vindt een auto huren voor de bruiloft een goed idee.
Salaam Oe 3alaykom.. Broeder laat je niet mee slepen door de Sajtaan.. Dit is echt geld verspilling. Je gaat voor heel even een auto huren.. en je bent er dan heel veel aan kwijt en de auto van je vader of oom staat gewoon voor de deur.. Subhana Allaah.. en dan willen wij een gezegend bruiloft.. Dit is echt geld verspilling.. :jammer: Ik wil je echt niet afkraken en ben ook zeker niet jaloers.. En je zal vast en zeker genoeg geld hebben.. en dat heb je van Allaah Subhanahu Wa-ta3aala gekregen.. maar zeker niet om te verspillen.. en een auto huren vor je bruiloft terwijl dat niet noodzakelijk is.. is verspilling! Hoe ga je dat uitleggen Eyoum Alqiyama??? Ik wil ook echt niet je topic verpesten.. je moet het zelf weten.. Zeg dit alleen tegen je omwille van Allaah Subhanahu Wa-Ta3aala.. Ghair Insha Allaah.. En moge Allaah Subhanahu Wa-Ta3aala jou en je vrouw beschermen tegen al het slechte van buiten af.. En jullie een Gezegend huwelijk schenken.. Amien Ya Rab. Wa Salaam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Mahalingam »

Inburgeren gaat niet zo goed. Komt dat door de belabberde kwaliteit van de inburgeringscursussen? De examens zijn ook van beroerde kwaliteit.
Maar in Denemarken is het net zo.
One in two failed Danish citizenship test
Only one in two of the thousands of people that took the citizenship test (indfødsretsprøven) at language centres across the country in June managed to pass, according to Ministry of Immigration figures.

49.8 percent passed the test by correctly answering at least 32 out of 40 questions on the test, which covers subjects such as society and culture, as well as having a strong focus on historical events and figures.
Hoe dit te verbeteren? Met een nieuwe test/examen.
The figure is significantly lower than the pass rate for the previous exam cycle in December 2016, but better than in June 2016, when as many as two thirds failed to reach the pass score.

The new test replaced an earlier and easier citizenship test (statsborgerskabsprøven) that was introduced by the previous government in 2014.
En zodoende faalt nu 1/2 en daarvoor 2/3.

https://www.thelocal.dk/20170628/one-in ... nship-test
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Mahalingam »

Veertig jaar heeft de PvdA geholpen om miljarden belastingeld in de inburgering te stoppen. En nog steeds is het een probleem waar geld tegenaan gegooid dient te worden.
Daar weet Rabin Baldewsingh, PvdA wethouder in Den Haag, spreekbuis en ritselaar van de Hindoestaanse minderheid, wel alles van.
Hij heeft 7 miljoen los getrommeld om zo'n 1000 miniem-geïntegreerden anderhalf jaar lang extra te helpen met Nederlander worden. Hij zegt:
[...] Nieuwkomers moeten zich tegenwoordig diep in de schulden steken om de taal te leren. Niemand controleert ze, niemand helpt ze. En we moeten af van de vele beunhazen onder de aanbieders van taalcursussen.'Inburgeren is meer dan de taal leren. Het is ook de geschreven en ongeschreven regels leren kennen en respecteren. Anderzijds verwacht ik van de Haagse samenleving dat zij de inburgeraars verwelkomt, zonder dat de nieuwkomers hun achtergrond hoeven te verloochenen.'
Assimilatie met behoud van eigen kultuur. Dat hebben we meer gehoord. Dit is een PvdA mantra.
En van de Hagenaars zelf verwacht ik dat ze hun achtergrond, kennis, netwerk en ervaringen delen met nieuwkomers. Daarvoor organiseren we stads- en wijkgesprekken met oude en nieuwe bewoners.
'De komende anderhalf jaar trekken we 7 miljoen euro uit om duizend nieuwkomers intensief te begeleiden. De stad heeft 7.800 ambtenaren die ik allemaal graag aan een inburgeraar zou willen koppelen. Twee uur per maand gaan ze samen naar de bieb, het strand, een voorstelling, het maakt mij niet uit.'
.... Wie niet meedoet, riskeert een korting op de uitkering.'
http://www.volkskrant.nl/binnenland/haa ... ~a4504036/
Even op mijn vingers gaan tellen: 7 miljoen gedeeld door 1000 is 7000 euro per in-te-burgeren-persoon.
Een ambtenaar 18 (maanden=1 1/2 jaar) maal twee (uurtjes) is 36 ambtenarenuurtjes die de belastingbetaler dus per uur 7000/36= afgerond 200 euro kost.
Staan daar 7800 ambtenaren voor deze bijverdienste te dringen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

Vertrouwen in integratie weg

2 september 2017 - Daniel van Dam

Afbeelding
Mensen van verschillende afkomst en cultuur lopen langs elkaar heen in een Haagse winkelstraat. Dat zal voorlopig zo blijven, denken de meeste Nederlanders: ’naast elkaar’ en niet ’met elkaar’. De integratie zal nog niet voltooid zijn als de jonge moslims uit de derde generatie volwassen zijn, denkt de overgrote meerderheid van de ondervraagden.

AMSTERDAM – Nederlanders zijn pessimistisch over de integratie van moslims. Nog maar 13% heeft er vertrouwen in dat die vanzelf zal slagen.

Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd in opdracht van De Telegraaf. „Dit is een dieptepunt in vertrouwen”, zegt Tim de Beer van Kantar Public (voorheen TNS NIPO), die het onderzoek uitvoerde. De zorgen gaan over jonge moslims uit de derde generatie. „Dit past in een beeld van polarisatie.”

Uit het onderzoek blijkt verder dat een meerderheid van de ondervraagden (55%) vindt dat moslims zich meer moeten uitspreken tegen islamitische terreur. De moslims die meededen aan het onderzoek, vinden in meerderheid juist dat zij zich voldoende uitspreken of dat het niet terecht is dat zij hierop worden aangesproken.

Ondanks recente terreuraanslagen wordt niet negatiever gedacht over de islam en moslims in Nederland. De Beer noemt dit een ’opvallende nuance’. „Er zijn weliswaar meer mensen negatief dan positief, maar de grootste groep is neutraal. Die groep is verder gegroeid in vergelijking met een paar jaar geleden.”

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

Bizar: 72% van allochtonen vindt dat autochtone Nederlanders beter hun best hadden moeten doen op de integratie

Door Tim Engelbart, 29 augustus 2017

Afbeelding

Het is in Nederland niet best gesteld met de integratie van allochtonen die hier vanaf de jaren ’60 in groten getale naar ons land gekomen zijn. Maar het overgrote deel van de allochtone bevolking voelt zich daar niet schuldig over: zij vinden dat autochtone Nederlanders beter hun best moeten doen met die integratie.

Het is een EenVandaag-peiling van afgelopen zaterdag, maar daarom niet minder schokkend: meer dan tweederde van alle allochtonen in Nederland is van mening dat het aan de inheemse Nederlanders te wijten is dat de integratie van van origine buitenlandse groepen mensen niet zo vlotjes gelopen is als gehoopt werd. Met andere woorden: dat er zaken als segegratie, wrijvingen en culturele spanningen zijn ontstaan… dat is allemaal de schuld van de grote boze Nederlander.

Volgens Gijs Rademaker – de vaste peiler van EenVandaag – vinden veel allochtonen dat Nederlanders “onvoldoende open staan voor andere culturen.” Is dat een mening die men écht heeft in allochtoon Nederland? Ik kan het nauwelijks geloven. Er zijn in Nederland moskeeën, shoarmazaken, boeddhistische tempels, ieder jaar met Ramadan is de pers weer lyrisch over het islamitische vastfestijn en krijgen scholen gewoon boetes opgelegd als ze onvoldoende rekening houden met zaken als het Offerfeest. Kortom: in Nederland is de deur juist wagenwijd opengezet voor andere culturen.

Het is dus echt ondankbaarheid eerste klas, als je hier naar Nederland komt en met droge ogen probeert te beweren dat Nederland niet genoeg open staat voor andere culturen. Nederland is een tolerant land waar plek is voor tradities en gewoontes van over de hele wereld, hoe vreemd ze onze landgenoten soms ook in de oren klinken. Als je desondanks tóch meent dat ons land niet genoeg gedaan heeft om je je welkom te laten wonen, tja, dan ligt dat niet aan ons land. Dan ligt dat echt aan jezelf, en daarmee basta.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... ntegratie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

Er is niet echt sprake van integratie

Geplaatst op 11 februari 2018

Afbeelding
Moslima´s in Berlijn.

Massa-immigratie zorgt voor parallelsamenlevingen. Integratie? Die vindt alleen hoogstnoodzakelijk plaats. Vooral politici van het linkse politieke spectrum, maar ook de politici van het centrum, spreken in verband met de immigratie graag van de integratie van de migranten in de opnemende samenleving. En dat is niet alles: juist door links wordt zelfs steeds opnieuw de (totale) opgave van de eigen cultuur geëist om de nieuwkomers quasi tegemoet te komen en hen het leven in Duitsland gemakkelijker te maken. Dat klinkt idioot, is echter zo.

Maar een blik in die streken en steden van Europa, waarin de immigranten de afgelopen decennia intussen of een relevant deel of zelfs de meerderheid van de bevolking vormen, toont aan: de frase van de integratie van de migranten is grotendeels een holle – een hersenschim. Want des te meer cultuurvreemd groepen immigranten zijn, hoe moeilijker zal het voor deze mensen zijn om zich daadwerkelijk in te voegen in de opnemende samenleving.

Toen er vroeger Fransen (Hugenoten), Balten en Polen naar Duitsland trokken, was dit op de middellange termijn geen probleem. Hun nakomelingen zijn nu volledig “gegermaniseerd”, slechts de achternamen herinneren aan hun herkomst. Ook de later volgende Italianen hebben behalve hun genen alleen maar hun achternamen nagelaten. Maar dat was vroeger.

Tegenwoordig zijn het Turken en Koerden (terwijl deze hier al enkele tientallen jaren zijn), evenals Arabieren, Afghanen en Afrikanen, die de belangrijkste groepen migranten vormen. Dus allemaal mensen die uit volledig andere cultuurkringen komen. Natuurlijk, onder hen bevinden zich ook seculiere mensen (zelfs bij de moslims) bij wie de religie in feite geen rol speelt, maar grotendeels is dit niet het geval. In plaats daarvan vindt er juist in de tweede of derde generatie in toenemende mate een radicalisering plaats onder de – niet zelden afgescheiden wonende – moslims.

Vooral voor de enorme hoeveelheid mensen uit de verschillende landen respectievelijk volkeren is deze segregatie gemakkelijk. Hoe zei een socioloog dat ook maar weer: wanneer men Turkse winkels, restaurants, doktoren, apotheken, advocaten, technici, elektriciens en dergelijke heeft, hoeft men zich langzamerhand alleen nog maar zijdelings af te geven met de meerderheidssamenleving. Vooral de vrouwen, die de taal vaak nog slechter beheersen dan de mannen, hebben zo hun eigen wereld. En als er op de scholen genoeg kinderen uit de eigen cultuurkring voorhanden zijn, ziet het er daar ook niet veel beter uit – men blijft gewoon liever onder elkaar. Er wordt meestal alleen maar geïntegreerd in zoverre dat per se noodzakelijk is.

Op den duur kan dat niet echt functioneren. Denken al die politici daadwerkelijk dat, wanneer men miljoenen Arabieren en Afrikanen naar Duitsland haalt, deze dan een of twee generaties later ook “Duitsers” worden, zich dus aanpassen en integreren? En wie naar al die criminele bendes (vooral van Turkse, Koerdische en Arabische herkomst) in het noordwesten van Duitsland kijkt, die weet dat deze tribale archaïsche maatschappijstructuren ook hier in het land zullen blijven bestaan.

Weldra zullen er behalve Turkse winkels en restaurants ook Arabische en Afrikaanse als paddenstoelen uit de grond schieten. En net zoals de eerste groep zullen ook deze groepen zich in bepaalde streken concentreren en daar hun eigen infrastructuur opbouwen. Daarvan kun je zeker zijn. En wie weet hoe het er in het jaar 2100 in Duitsland zal uitzien. Zeker is alleen dat de samenleving gigantisch zal veranderen.

Bron: www.contra-magazin.com

Door: Michael Steiner

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/11 ... ntegratie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

Professor Schulze over de arbeidspercentages van “vluchtelingen” – “allemaal bedrog”

Geplaatst op 28 augustus 2018

Afbeelding
Mythe geschoolde arbeidskrachten: migranten op de arbeidsmarkt.

Professor Schulze is teleurgesteld over de cijfers die op dit moment door de Duitse politiek en de media verbreid worden over de integratie van vluchtelingen op de arbeidsmarkt. Hij noemt deze aantallen “grof bedacht” en “in principe allemaal bedrog”.

De arbeidsmarktonderzoeker houdt zich al 20 jaar bezig met onderzoeken die betrekking hebben op de situatie van immigranten in het Duitse economische dagelijkse leven. Zijn ontnuchterende conclusie luidt: “Ongeveer de helft van alle voor de arbeidsmarkt in aanmerking komende krachten valt voor welke duurzame bezigheid dan ook af”. Reden zouden “culturele of persoonlijke situaties van de migranten” zijn. Bij een vierde deel zou “vanaf het begin überhaupt niet de bedoeling bestaan om d.m.v. een geregelde bezigheid in het eigen levensonderhoud te voorzien.”

Maar ook bij de andere helft van de immigranten zouden “grote moeilijkheden” bestaan wat betreft doorzettingsvermogen. Zo zouden de aanmeldingen voor een opleiding of baanaanbiedingen “in het begin relatief hoog” zijn, maar de belastbaarheid zou in de dagelijkse werkzaamheden “merkbaar minder worden”.

Percentage afhakers van 75% en meer
Zowel bij arbeidsplaatspercentages als bij de opleidingspercentages zou regelmatig een percentage afhakers “van 75%, vaak hoger” worden vastgesteld. Hoe men met het oog op zulke feiten van een “succes” bij de integratie zou kunnen spreken”, zou hem, professor Schulze, “een raadsel” zijn.

Daar zou nog een “significantie bij de waardering van werk” bijkomen, aldus de wetenschapper. In de immigratieculturen zou de houding wijdverbreid zijn dat “werk in de eerste plaats iets dat hinderlijk is, dat men doet om financiële speelruimte te verkrijgen, dat echter geen deel zou uitmaken van de vanzelfsprekendheid, zoals dat het geval is bij Europese culturen.”

Zijn prognose luidt daarom dat “op de langere termijn bij meer dan 90% van de migranten een duurzame ondersteuning door de staat te verwachten is.”

Bron: https://politikstube.com

Door: “PS”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/28 ... al-bedrog/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

14 gouden regels voor niet-blanke “koppelteken-Duitsers”

Geplaatst op 6 oktober 2018

Afbeelding

Hieronder de 14 gouden gedragsregels voor niet-blanke “koppelteken-Duitsers”, die blijkbaar nog veel moeten leren tot hun assimilatie is afgesloten, want anders zouden ze geen “Dag van de verscheidenheid” eisen:

1. Ik ben hoffelijk en bescheiden en maak me ondergeschikt aan de regels van het gastland.
2. Ik neem elk werk en iedere woning aan zonder bezwaar te maken.
3. Ik toon dankbaarheid voor het feit dat ik hier – in het begin vaak gratis – onderdak en eten krijg.
4. Ik zoek zo snel mogelijk werk om niet meer van het geld van de autochtonen, die mij meedragen als financiële last, te leven.
5. Ik toon respect voor vrouwen, ook als zij zich anders en vrijer dan in mijn thuisland gedragen.
6. Ik onthoud me van ieder oordeel over mijn gastland, zijn inwoners, zijn zeden en gebruiken.
7. Ik pas me zo goed mogelijk aan om de autochtonen mijn dankbaarheid te tonen.
8. Ik leer de taal van mijn gastland als teken van respect.
9. Ik leer mijn kinderen dankbaarheid tegenover het gastland. Ik leg hen uit dat ze hier fantastische ontwikkelingskansen hebben, echter veel moeten leren en respect moeten tonen tegenover de leraren.
10. Ik leg aan mijn kinderen uit dat ze er geen recht op hebben beledigd te zijn wanneer autochtonen hen op grond van hun donkere huidskleur of hun buitenlandse naam vragen waar ze “eigenlijk” vandaan komen – ook als ze hier geboren zijn.
11. Het respect tegenover de autochtonen gebieden het mijn kinderen tegen de autochtonen te zeggen uit welk land ze komen. Een compliment tegenover de autochtonen dat ze heel blij zijn op grond van de beslissing van hun ouders in dit mooie land te mogen leven, kan nooit kwaad.
12. Om het even hoe geassimileerd ik ben, zal ik er altijd van afzien speciale wensen voor mijn etniciteit, religie, op grond van mijn huidskleur of mijn herkomst te uiten.
13. Want ik weet dat ik op grond van de gulheid en vriendelijkheid van de Duitsers in hun vaderland mag leven en daardoor zoveel meer kansen heb dan in mijn thuisland.
14. Daarom zal ik me altijd uitsluitend inzetten voor de belangen van de Duitsers en mijn etnische, religieuze en politieke belangen achterlaten in mijn oorspronkelijke thuisland, zodra ik voet in dit land zet.

Bron: https://dieunbestechlichen.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/10/06 ... -duitsers/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

BEDANKT – zo werkt integratie

Afbeelding

De circa 8000 Japanners in Düsseldorf hadden NOOIT integratie- of taalcursussen nodig op kosten van de belastingbetaler, ze vallen NOOIT op in de criminaliteitsstatistiek – en ze stellen geen speciale eisen. Ze wonen en werken hier en hebben zich zelfstandig en helemaal uit zichzelf geïntegreerd! Ze hebben geen eigen gebedshuizen, radicaliseren niet, haten geen Duitsers, verkrachten niemand, plegen geen terreuraanslagen en vallen ook op andere wijze NOOIT negatief op. BEDANKT.

Bij sommige mensen werkt de integratie dus wel... :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

Deskundige over criminele buitenlandse clans: “Zonder het opblazen van deze structuren is er geen sprake van integratie”

Geplaatst op 27 januari 2019

Afbeelding

En opnieuw discussieert Duitsland over door migranten gedomineerde clancriminaliteit in Duitsland, deze keer bij “Maybrit Illner”. En er waren ongebruikelijk duidelijke woorden te beluisteren. De islamdeskundige Ralph Ghadban bijvoorbeeld eiste een keihard optreden tegen Arabische clans: “Zonder het opblazen van deze structuren is er geen sprake van integratie.” “De grote familie is de basis”, verklaarde de in Libanon geboren islamwetenschapper. “Groepen kan men niet integreren”.

Duidelijke woorden kwamen er ook van Herbert Reul (CDU), minister van Binnenlandse Zaken van de deelstaat Nordrhein-Westfalen. Hij noemde een met 1300 politieagenten uitgevoerde grote razzia in shisha-bars en gokhallen een groot succes, waarschuwde echter tegelijkertijd voor de dimensie van de clancriminaliteit. Het resultaat van de razzia: 100 aangiftes, 430 waarschuwingen en 25 gesloten bedrijven. Reul gaf eveneens toe dat dit slechts een “speldenprik” geweest zou zijn die voortgezet zou moeten worden.

“Misdaad loont”, moest ook de hoofdinspecteur van politie Sebastian Fiedler, voorzitter van de Bond van Duitse politieambtenaren, toegeven. Volgens hem zou er per jaar in Duitsland € 100 miljard door criminelen verdiend worden. “Veel minder dan 1% daarvan werd in het verleden in beslag genomen.” Zijn verbitterde conclusie: “We zullen op de korte termijn geen successen kunnen behalen.”

Bron: http://zuerst.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/01/27 ... ntegratie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

Realiteitsshock na integratie-dromerij!

Geplaatst op 8 februari 2019

Afbeelding
CDU-politicus ontwaakt uit integratie-dromerij: Meerderheid van de immigranten niet bereid om te integreren!

De president van de Duitse Steden- en Gemeentebond, Uwe Brandl, verklaarde in een interview met de “Welt” dat een groot deel van de immigranten in Duitsland niet bereid zou zijn te integreren.

Dat veel van de sinds 2015 naar Duitsland gekomen migranten geen belang hebben bij integratie in de Duitse samenleving, werd steeds opnieuw genoeg aangetoond. Nieuw is, dat nu ook een CDU-politicus zoals de heer Brandl dat openlijk toegeeft.

De conclusie daaruit kan niet zijn om van Duitse zijde nog meer inspanningen – d.w.z. nog meer geld – aan integratie te besteden. Het fatalistische besef dat velen immers sowieso zullen blijven en men daarom niets anders zou kunnen doen, is een capitulatieverklaring. We mogen geen immigratie in onze sociale stelsels accepteren.

Wanneer er van de kant van de migranten geen sprake is van de wil om te integreren, dan kan een permanente verblijfsvergunning geen optie zijn. Wie niet wil integreren, moet Duitsland weer verlaten. De politiek heeft de taak om ervoor te zorgen dat dit ook gebeurt.

Bron: www.facebook.com

Door: Dr. Alice Weidel

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/02/08 ... -dromerij/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

Nederlandse professor: “Het is geen enkel westers land gelukt om met succes moslims te integreren”

Geplaatst op 9 maart 2019

Afbeelding

Op grond van 20 jaar onderzoek naar integratie en assimilatie kwam de Nederlandse professor in de sociologie, Ruud Koopmans, tot de conclusie dat moslims moeilijker te integreren zijn dan andere groepen migranten.

Ruud Koopmans beweert dat het geen enkel westers land gelukt is om moslims met succes te integreren. “Moslims zijn moeilijker te integreren dan andere groepen migranten. Het lijdt geen twijfel dat we in de meeste andere groepen migranten grote vooruitgang van de ene naar de volgende generatie zien. Hoewel deze bij moslims niet volledig ontbreekt, gaat de verandering veel langzamer”, zei hij onlangs tegen de Deense krant “Berlingske”.

Ongeveer 65% van de Turkse en Marokkaanse moslims in zes Europese landen beschouwen religieuze regels belangrijker dan de wereldlijke wetgeving van het land waarin ze wonen. Moslims zien zichzelf als gescheiden van andere niet-islamitische groepen en zien af van een omvattende interactie met mensen buiten hun religie.

De onder moslims overheersende fundamentalistische interpretatie van de koran hindert hen eraan om zich te integreren in westelijke landen. Tot 50% van de moslims in Europa hebben een fundamentalistisch geloof. Daarentegen is het aandeel fundamentalisten onder de christenen volgens informatie van Koopmans met minder dan 4% veel lager.

“Ik kom tot de conclusie dat de islamitische wereld met betrekking tot democratie, mensenrechten en politieke en economische ontwikkeling achterblijft bij de rest van de wereld”, zei Koopmans tegen “Berlingske”. Hij weet dit aan de conservatieve opvattingen over de rol van de vrouw, de geringe investeringen in de ontwikkeling van kinderen en aan de fundamentalistische propaganda.

“Het belangrijkste probleem is hoe veel moslims en islamitische landen in de wereld de islam interpreteren. Op een manier, die in principe beweert dat de koran en de soenna letterlijk genomen moeten worden en dat de manier waarop de profeet in de 7e eeuw geleefd heeft er de maatstaf voor moet zijn hoe moslims in de 21e eeuw zouden moeten leven.”
“Zo´n islam is in de eerste plaats een bedreiging voor de wereldvrede. In de tweede plaats verhindert hij de integratie”, concludeerde Koopmans.

Bron: https://voiceofeurope.com

Door: Emma R.

Vertaald uit het Engels door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2019/03/09 ... ntegreren/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

De verzen uit de koran die integratie in de weg staan

Geplaatst op 9 maart 2019

Afbeelding

Soera 9 Berouw (At-Taubah) vers 23: “O, gij die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is behoort tot de overtreders.”

Soera 3 Het Huis van Imraan (Al-Imraan) vers 28: “Laat de gelovigen geen ongelovigen als vrienden verkiezen boven de gelovigen – en wie dat doet heeft geen deel aan Allah, tenzij gij u zorgvuldig voor hen hoedt. En Allah waarschuwt u voor Hemzelf en tot Allah zullen allen wederkeren.”

Soera 3 Het Huis van Imraan (Al-Imraan) vers 118: “O, gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien gij ze wilt begrijpen.”

Soera 4 De Vrouwen (An-Nisa) vers 89: “Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.”

Soera 4 De Vrouwen (An-Nisa) vers 139: “Zij, die ongelovigen tot vrienden nemen liever dan gelovigen, – zoeken zij eer bij hen hoewel alle eer aan Allah behoort?”

Soera 4 De Vrouwen (An-Nisa) vers 144: “O, gij die gelooft, neemt geen ongelovigen tot vrienden boven de gelovigen. Wilt gij Allah een duidelijk bewijs tegen uzelf geven?”

Soera 60 De Vrouw die Ondervraagd zal worden (Al-Momtahanah) vers 1: “O, gij die gelooft, neemt Mijn vijanden en uw vijanden niet tot vrienden! Biedt gij hun vriendschap aan, hoewel zij de Waarheid die tot u is gekomen hebben verworpen en de boodschapper en uzelf verdrijven, omdat gij in Allah uw Heer gelooft? Indien gij optreedt om voor Mijn zaak te strijden en Mijn welbehagen te zoeken, zoudt gij hun dan in het geheim vriendschap betuigen? En Ik weet het beste wat gij verbergt en wat gij openbaar maakt. En wie van u zo handelt, is zeker van de rechte weg afgedwaald.”

Soera 60 De Vrouw die Ondervraagd zal worden (Al-Momtahanah) vers 13: “O, gij die gelooft, bevriend u niet met een volk op hetwelk Allah vertoornd is; zij wanhopen aan het Hiernamaals zoals de ongelovigen wanhopen aan hen, die in de graven liggen.”

Soera 5 De Tafel (Al-Maidah) vers 57: “O, gij die gelooft, neemt niet degenen tot vrienden die een spotternij en een spel maken van uw godsdienst, uit de kring dergenen wie het Boek was gegeven vóór u, noch van de ongelovigen. En vreest Allah als gij gelovigen zijt.”

Soera 5 De Tafel (Al-Maidah) vers 78: “Degenen onder de kinderen Israëls, die niet geloofden, werden door de mond van David en door Jezus de zoon van Maria, vervloekt. Dit geschiedde, omdat zij niet gehoorzaamden en plachten te overtreden.”

Soera 58 De Vrouw die Pleit (Al-Modjaadalah) vers 14: “Hebt gij degenen niet gezien, die zich bevrienden met een volk, waarop Allah vertoornd was? Zij zijn noch de uwen noch de hunnen, zij zweren bij de leugen tegen beter weten in.”

Soera 5 De Tafel (Al-Maidah) vers 55: “Uw vrienden zijn slechts Allah en Zijn boodschapper en de gelovigen die het gebed houden en de Zakaat betalen en aanbidden.”

Soera 5 De Tafel (Al-Maidah) vers 51: “O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.”

Door: Wil

https://ejbron.wordpress.com/2019/03/09 ... weg-staan/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Mahalingam »

Zojuist renden er 1200 kindertjes (tot12 jaar) door de straat. Onder begeleiding van wat meerennende ouders. Dat was vanwege de kindermarathon. Ik zag twee gehoofddoekten mee lopen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

Nederland 2019: Geslaagd...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Integratie vaak mislukking

Bericht door Pilgrim »

Deens rapport: immigranten uit de derde wereld integreren nooit

Door DissidentNL - 2020-12-24

Afbeelding

Volgens een recent rapport van Statistics Denmark blijft de neiging om terug te schrikken voor werk en in plaats daarvan een uitkering te trekken bij de tweede generatie immigranten uit de derde wereld onverminderd groot.

De Arabieren zullen het meest geneigd zijn om uitkeringen te krijgen, waar het aandeel van door de overheid gesteunde mannen tussen de 30 en 59 jaar respectievelijk 54 en 55 procent is voor de landen van herkomst Libanon en Irak.

Er zijn grote verschillen tussen etnische Denen en immigranten uit de derde wereld als het gaat om onder meer banen en onderwijs. De derde generatie immigranten doet het niet beter dan de tweede generatie, schrijft de Deense historicus en columnist Morten Uhrskov Jensen in Den Korte Avis. Hij noemt de cijfers “eng”.

Westerse immigranten zitten ongeveer op hetzelfde niveau als de Denen. Overzeese immigranten niet.

De statistieken vergelijken onder meer het aandeel etnische Denen en tweede generatie immigranten dat werkt. Het gaat dus om immigranten die in Denemarken zijn geboren en getogen.

Het rapport is gebaseerd op een index van 100 voor Deense mannen en vrouwen.

Van de tien niet-Europese immigrantengroepen van de tweede generatie staan alleen Vietnamese vrouwen op hetzelfde niveau als Deense vrouwen.

Alle andere groepen staan lager dan Deense mannen en vrouwen, tussen 73 en 91. Afstammelingen van Somaliërs vallen op in de statistieken en komen slechts op 48.

Op de leeftijd van 30 jaar had 79,5 procent van de Deense mannen en vrouwen een gekwalificeerde opleiding gevolgd, terwijl 64,5 procent van de mensen in de groep immigranten van de tweede generatie een overeenkomstige opleiding had genoten.

Het rapport brengt ook de testresultaten van de basisschool onder derde generatie immigranten in kaart, dwz tweede generatie kinderen. Maar zelfs dan zijn de verschillen groot in vergelijking met etnische Denen.

Daar laten Pakistanen een verbetering zien van 5,7 naar 6,4, maar het ligt nog steeds ruim onder het Deense gemiddelde van 7,3.

Onder Turken en immigranten uit voormalig Joegoslavië is bijna geen verbetering te zien van de tweede naar de derde generatie. De “Joegoslaven” blijven op 5,8 terwijl de Turken marginaal toenemen van 5,2 naar 5,4.

Op de bovenbouw van het voortgezet onderwijs hebben de Deense jongeren gemiddeld 7,3 (meisjes hoger dan jongens). De tweede generatie allochtonen komt uit op 5,9, een verschil van maar liefst 1,4.

“De cijfers zijn nogal beangstigend. Ze getuigen met zeer grote zekerheid dat het gestaag groeiende aandeel van niet-westerse immigranten in de bevolking van dit land Denemarken relatief armer en armer zal maken”, stelt Morten Uhrskov.

https://dissident.one/2020/12/24/deens- ... ren-nooit/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie